Over Wrike

Wrike is een cloudgebaseerde tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Deze complete oplossing ondersteunt projecten vanaf het eerste verzoek, via het volgen van de werkvoortgang tot het rapporteren van resultaten.

Met Wrike krijgen projectmanagers en teamleiders een efficiënte tool voor het verzamelen en organiseren van projectvereisten, het creëren van projectplannen en het visualiseren van planningen op het Gantt-diagram. Naarmate het werk vordert, kunnen projectplannen eenvoudig worden aangepast en krijgen alle betrokken teams meldingen over wijzigingen in het werk. Met de aangepaste rapportsamensteller kunnen gebruikers projectgegevens segmenteren om resultaten te presenteren aan directieleden of teams.

Met realtime werkupdates en persoonlijke dashboards hebben alle teamleden een duidelijk inzicht in hun werkprioriteiten. Omdat taken, bestanden en discussies worden opgehaald uit e-maildiscussies en niet-gedeelde spreadsheets en naar één centrale werkruimte worden gebracht, kunnen teams meer tijd besteden aan het uitvoeren van de taak in plaats van te zoeken naar werkupdates en informatie.

Prijzen vanaf:

US$ 9,80/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Antigua en Barbuda, Anguilla, Albanië , Armenië, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans , Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 9,80/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Wrike Software - 1
Wrike Software - 2
Wrike Software - 3
Wrike Software - 4
Wrike Software - 5
Wrike Software - 6
Wrike Software - 7
Wrike Software - 8
Nog 11 andere bekijken
Wrike-video
Wrike-video
Wrike-video
Wrike Software - 1
Wrike Software - 2
Wrike Software - 3
Wrike Software - 4
Wrike Software - 5
Wrike Software - 6
Wrike Software - 7
Wrike Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van Wrike: 410

  • 360-gradenfeedback
  • @mentions
  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aansturing van onderaannemers
  • Aanvraagbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activabeheersysteem voor bedrijven
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Activiteitenplanning
  • Ad-hocrapportage
  • Administratie
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Afspraakplanning
  • Agile-methodiek
  • Antwoordbeheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Archiveren en retentie
  • Assetbibliotheek
  • Assetcategorisering
  • Assets delen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatische back-up
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Automatisering van formulieren
  • Backlog-beheer
  • Bedrijfsplansjablonen
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Bedrijfsrisicobeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van digitale assets
  • Beheer van display ads
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van operationele risico's
  • Beheer van problemen
  • Beheer van productgegevens
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van taakomschrijvingen
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Belangrijke prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators, KPI's)
  • Beleidbeheer
  • Benchmarking
  • Beoordelingsbeheer
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Biedingsbeheer
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Blokbeheer voor kamers
  • Brainstormen
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Bugs/problemen opsporen
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Campaign tracking
  • Capaciteitsbeheer
  • Capaciteitsplanning
  • Chatten/messaging
  • Commercieel
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle en beheer op afstand
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Customer journey mapping
  • Dagelijkse rapporten
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Dataconnectors
  • Definiëren kenmerken belanghebbenden
  • Diagrammen
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten controleren
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • Eenmalige aanmelding
  • Eigendom volgen
  • Email Reminders
  • Engagement tracking
  • Enkelvoudige paginaweergave
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Externe ondersteuning
  • Faciliteitsplanning
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Feedbackbeheer
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Financiële sjablonen
  • For IT Project Management
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Forum / Discussiebord
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeheer
  • Gegevensextractie
  • Gegevensintegratie
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Gegevensvoorbereiding met zelfservice
  • Geplande distributie
  • Geplande en geautomatiseerde rapporten
  • Geïntegreerde ontwikkelomgeving
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafieken maken
  • Grafische workfloweditor
  • Groepsplanning
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • IT-assets bijhouden
  • IT-reporting
  • IT-risicobeheer
  • Ideation
  • Ideeënbeheer
  • Implementatiebeheer
  • In- en uitklokken
  • In-game analyse
  • Incidentenbeheer
  • Individuele ontwikkelingsplannen
  • Informatieverzoeken en aanvragen
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van sociale media
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Intern controlebeheer
  • Iteratiebeheer
  • Juridisch risicobeheer
  • KPI-controle
  • Kaartverkoop
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kanban-bord
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Klasplanning
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Kostenschatting
  • Kwaliteitscontrole
  • Ledenlijst
  • Levenscyclusbeheer
  • Levensduurbeheer van producten
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Markeren
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Marketingrapporten
  • Markup-tools
  • Materiaallijstanalyse
  • Materiaallijsten
  • Mediaplanning
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere projecten
  • Merkenbeheer
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele app
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multi-Channel Attribution
  • Multi-afdeling/project
  • Multi-board
  • Multichannel campagnes
  • Multilocatie
  • Netwerkdiagram
  • No-code
  • Notitiebeheer
  • Notulen
  • Offertes
  • Office Suite
  • Onbeheerde toegang
  • Onderhoudsplanning
  • Onkosten bijhouden
  • Onkostenbeheer
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie
  • Ontwerpbeheer
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Openbare dashboards
  • Opmerkingen/notities
  • Opnieuw plannen
  • Orderbeheer
  • Oriëntatieworkflow beheren
  • Overurenberekening
  • Overzichtsrapporten
  • Patchbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsfoto's
  • Personeelshandboek
  • Personeelskalender
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Plannen
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeoordeling
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prestaties: Periode
  • Priorisering
  • Privédashboards
  • Problemen bijhouden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Productie bijhouden
  • Productiviteitsanalyse
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectprognose
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Pull Planning
  • ROI Tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage van incidenten
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime bewerken
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Redactiekalender
  • Releasebeheer
  • Releaseplanning
  • Reputatierisicobeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Resourceaanvraag
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Retrospectievenbeheer
  • Risicoanalyse
  • Risicobeheer
  • Risicobeoordeling
  • Risicobeoordeling
  • Risicorapportage
  • Risicowaarschuwingen
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Roosterbeheer
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Saneringsbeheer
  • Schattingen
  • Scrum-ondersteuning
  • Sessies opnemen
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Spreadsheetweergave
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Teammanagement
  • Tekstbewerking
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende afspraken
  • Terugkerende problemen
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Testcases bijhouden
  • Testsessies bijhouden
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdklok
  • Tijdlijnbeheer
  • Tijdzones bijhouden
  • Timer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegang voor gasten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Traceerbaarheid
  • Traditionele methodologieën
  • Trainingsbeheer
  • Transformatieroadmaps
  • Trend- en probleemindicatoren
  • Trendanalyse
  • Uitgavenanalyse
  • Uitgavenbeheer
  • Uitgifteplanning
  • Uitzonderingenbeheer
  • Uptimerapportage
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Vergunningenbeheer
  • Verificatie/authenticatie
  • Verkooprapporten
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Versiebheer
  • Verslaglegging van financiële risico's
  • Verzameling logboeken
  • Video-ondersteuning
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Visuele analyse
  • Voor meerdere talen
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkorders maken
  • Widgets
  • Wijzigingen bijhouden
  • Wisselen van dienst
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfservice voor werknemers
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Adobe Workfront

4,3
#1 alternatief voor Wrike
Het platform voor werkmanagement voor ondernemingen waarmee teams en bedrijven geweldig werk en gewenste resultaten...

ActiveCollab

4,5
#2 alternatief voor Wrike
ActiveCollab is uitgerust met precies de juiste set functies om je zonder afleidingen gericht te houden op je werk:...

Easy Projects

4,4
#3 alternatief voor Wrike
Easy Projects is een platform voor projectmanagement en samenwerking voor middelgrote bedrijven en ondernemingen...

OpenProject

4,2
#4 alternatief voor Wrike
OpenProject is open source software voor projectsamenwerking die is ontworpen om bedrijven te helpen de volledige...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(1.863)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,0/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Wrike al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 1.863 reviews worden weergegeven
Giuseppe
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Full suite for project management

Beoordeeld op 5-11-2022

Pluspunten

There are a lot of tools for project management out there so it's crucial to understand your own need before choosing. If you are looking for a simple task management tool, maybe Wrike won't be the first choice but, when it comes for complex projects, Wrike has features that allow you to control every aspects of your project and the work of your team. You won't be able to work without it anymore.

Minpunten

Wrike allows you to manage projects, subprojects, folders and several other structural things. It's a bit complex at the beginning and you have to get used to it. I have also to say that customer support is amazing.

Tammy
Totaalscore
  • Sector: Professionele training en coaching
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Project Management System

Beoordeeld op 27-10-2022

Overall my experience with Wrike has been fantastic. I've used it for many years and it has been a...

Overall my experience with Wrike has been fantastic. I've used it for many years and it has been a great system.

Pluspunten

I have used Wrike for years and highly recommend it to others all the time. The key to finding a good PM System is finding one that works like you work and Wrike offers so many ways to lay it out (boards, to do lists, by project, etc.). It is very easy to use and if you set up due dates you know what will be coming due and it will show on your to do list as well. I also love that I can add up to 5 team members + collaborators on the free version.

Minpunten

The only 'con' I have is that it would be nicer to have clarity on what Wrike considers 'projects' vs. 'folders'.

Overwogen alternatieven

Basecamp en Asana

Redenen om voor Wrike te kiezen

I didn't feel like it matched the way I worked.

Overgestapt van

Trello en Podio

Redenen om over te stappen op Wrike

Wrike has so many ways to view it that it can work for almost anyone. When using it with my team it was important that they could lay out theirs in a way that made sense to them as well.
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Marketing Agency Buyer Beware

Beoordeeld op 27-3-2021

Buyer beware if you're a marketing agency looking at Wrike for PM tool. We engaged Wrike to help us...

Buyer beware if you're a marketing agency looking at Wrike for PM tool. We engaged Wrike to help us solve some very specific issues in which we outlined in detail during our numerous calls with sales rep. He showed us high-level that we could solve for our needs in his demo account which was not set-up to be agency-specific. He gave us test access and we tested as much as we knew how to test not understanding how to use the system but was reassured by the sales rep over and over again that Wrike could solve our needs. We decided to proceed with Wrike and even purchase the onboarding package so that someone could train us on how to use the system. The first onboarding rep we were given had literally zero clue how agency operations were set-up. We again outlined everything we needed Wrike to accomplish for our business and we left our first session feeling like we made a big mistake. We were given a second onboarding rep who was a lot better however, after three sessions, he couldn't even help us with solving our needs. To his credit, he tried so many workarounds but the system still wasn't working for what we made very clear we needed it to do. For reference these are the items we stated numerous times we needed this system to solve for:

1. transparency with clients being able to plan out ongoing marketing plans (solved only 50%)
2. track time and effort to be able to track workload (solved)
3. track ongoing month-over-month retainer budgets and products clients (not accurate

Pluspunten

Detailed task management
Workload managment

Minpunten

See below including very poor customer service

Overwogen alternatieven

ClickUp

Redenen om voor Wrike te kiezen

I thought I was getting a more comprehensive product little did I know I was making a very bad decision

Overgestapt van

Teamwork

Redenen om over te stappen op Wrike

There were onboarding specialists vs Clickup.

Antwoord van Wrike

Thanks for your feedback. The experience you describe does not reflect the level of service we strive to deliver, and we want to help make it right. We were unable to identify your account from the information here, so please contact us directly at [email protected] We would love to make things right if you give us another chance.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

A powerful tool for content creation and workflow management

Beoordeeld op 2-8-2022

I enjoy this tool in writing my articles, managing my content and workflow. My overall experience...

I enjoy this tool in writing my articles, managing my content and workflow. My overall experience is good.

Pluspunten

Write is a very interesting tool for content creation and easy workflow management and planning. In addition, this software offers many interesting features such as the creation of multiple drafts and with the ability to access them anywhere, time management. It facilitates the writing and publishing of my working documents.

Minpunten

Write has a lot of features and I find it very good but personally I find that some of these features are not useful. Also, it is sometimes slow, which often makes it difficult to manage some workflows. Fortunately not all the time. That's why I like this software. In short, I think it should be faster, it should also allow us to schedule our articles for later.

Overwogen alternatieven

WordPress

Redenen om voor Wrike te kiezen

Write has features that allow you to write faster, better and more.

Overgestapt van

Microsoft Word
Kristen
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Wrike Has Reformed Our Team Collaboration

Beoordeeld op 7-11-2022

Pluspunten

Wrike has greatly increased our efficiency across our teams. Our department has transitioned from a fully in-office team to a fully remote team to a hybrid working environment in just two short years, and thanks to Wrike, our project schedules remained on track no matter in what environment we work. The video onboarding tools built within Wrike helped each team member get started at their own pace, and the onboarding videos themselves are quite engaging and creative. Once established, our team has effectively created a high-functioning workspace in which to manage digital and print production, campaign management, and other organization. Some of our favorite features include the following. - A Gantt chart can be created so that once a task is completed, the assignee of the next task is instantly notified that they can start working on their assigned task. The Gantt chart also automatically adjusts deadlines across all items when a campaign deployment date is updated, saving us time from having to manually update dates for each task within a project. - Calendars provide us with a way to share our email campaign deployment dates company-wide and to assess workload distribution across teams. - Dashboards can be built for personal use or for team use, and customizable widgets mean that the possibilities are endless for dashboard items to display. - Forms can be programmed to use Blueprints to create and map projects/tasks automatically once submitted.

Minpunten

We are a small team without a dedicated project manager, and team members are required to manage their own projects. The onboarding process was lengthy, as the tool required our team to think differently about mapping project schedules. For example, if a task is created from a blueprint and the team member doesn't individualize the name of the task, Wrike may assume that the task is the same as others with the same name. Then, that one particular task will live in multiple projects. So, when a team member marks that one task as completed, Wrike will mark it as completed in all projects. This is wonderful if intentional, but it was confusing at first to some who were accustomed to linear project management tools.There are many different ways to set up projects on Wrike, which is a benefit as much as it could potentially be cumbersome. To ensure that our team members had an understanding of where to find things on Wrike and of the expectations for how we wanted to use this project management tool, we established a staff subcommittee to create a quick-reference guide that detailed the organizational structures, processes, or settings that we agreed to as a team. It worked really well for us to have a central document outlining the folder structures and notification settings for our team in addition to the onboarding tools that Wrike provided.

5 van 1.863 worden weergegeven Lees alle reviews

Wrike - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Wrike.

Wrike kent de volgende prijsmodellen:

FREE: basisplan voor teams tot 5 gebruikers: onbeperkt aantal projecten en medewerkers, belangrijkste functies. Professional: $9,80 per gebruiker / maand Business: $24,80 per gebruiker / maand, jaarlijks gefactureerd Enterprise: neem rechtstreeks contact op met Wrike voor nauwkeurige prijzen.

Wrike heeft de volgende typische klanten:

51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Wrike ondersteunt de volgende talen:

Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds

Wrike ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Wrike kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Campaign, Adobe Creative Cloud, Ambassador, Basecamp, BigCommerce, Bitbucket, Bitium, Box, Business Hangouts, Calendly, Campaign Monitor, Constant Contact, DocuSign, Dropbox Business, Evernote Teams, FogBugz, Formstack Forms, Freshsales, FullContact, GitHub, Gmail, GoTo Meeting, GoTo Training, GoTo Webinar, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, Harvest, HipChat, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, IBM Connections, Jira, Jive, Jotform, Kissmetrics, Kommo, LinkedIn for Business, LiveChat, Mailchimp, Marketo Engage, MediaValet, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Excel, Microsoft OneNote, Microsoft Outlook, Microsoft Project, Microsoft Teams, Nimble, Okta, OmniFocus, OneDrive, OneLogin, PingFederate, Pipedrive, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Resource Guru, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Slack, SolarWinds Service Desk, SugarCRM, SugarSync, Sumo, SurveyMonkey, Tableau, Toggl Track, Unbounce, UserVoice, WordPress, Wufoo, Xero, Yammer, Zapier, Zendesk Suite, Zoho Books, Zoho CRM, Zoho Forms, Zoho Invoice

Wrike biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Wrike.