Jira

4,4 (14.235)
Schrijf een review!
Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!

Over Jira

Met JIRA kun je op allerlei manieren op de hoogte blijven. Of je nu liever updates ontvangt via e-mail, chat of door in te checken op je mobiele apparaat, JIRA helpt je graag verder. JIRA helpt je team om de klus te klaren, aan je bureau op onderweg met de nieuwe mobiele interface.

Problemen bevinden zich overal: taken, ideeën en verzoeken verbergen zich in documenten, de hoofden van mensen en diep in je inbox. Gebruik JIRA om de problemen van je team te registreren en te organiseren, prioriteiten te stellen en actie te ondernemen voor de belangrijkste zaken, en op de hoogte te blijven van wat er om je heen gebeurt. JIRA maakt dit alles gemakkelijk, zodat je team minder tijd kwijt is aan het beheer van het werk en meer tijd kan besteden aan het bouwen van geweldige software.

Werk zoals jij dat wilt: jouw proces staat centraal in alles wat je doet. Beperk het werk van je team niet tot de standaardworkflow die is vastgesteld door je projecttracker. JIRA heeft workflows die bij je bestaande processen passen en die je eenvoudig kunt aanpassen naarmate je team verandert. Gebruik de tool die bij je team past, in plaats van je team aan te passen aan de tool.

Productieve, krachtige planning: teams die effectief en efficiënt moeten zijn, kiezen voor JIRA om hen te helpen bij het vastleggen, toewijzen en prioriteren van hun werk. Zorg ervoor dat iedereen in je team precies weet wat er moet gebeuren, zodat het werk vlekkeloos wordt uitgevoerd. En door de kracht van Agile aan JIRA toe te voegen – met de JIRA Agile add-on – kun je zelfs agile sprints plannen!

Werk moeiteloos samen: in elk team is het belangrijk dat mensen eenvoudig informatie kunnen delen en hulp kunnen vragen wanneer dat nodig is. Met de eenvoudige, intuïtieve interface van JIRA kun je samenwerken met teamgenoten en het werk efficiënter uitvoeren. Het wordt nog beter wanneer je de @mentions en toewijzingsfuncties van JIRA combineert met de kracht van Confluence en HipChat.

Zichtbaarheid met de snelheid van het licht: bekijk de zaken die voor jou het belangrijkst zijn, hou toezicht op activiteitenstromen en deel informatie met krachtige dashboards, wallboards en meer. Met JIRA weet je altijd wat er gaande is.

Verzamel, onderhoud en rapporteer: met JIRA Service Desk wordt het JIRA-platform een moderne, flexibele servicedeskervaring die klantaanvragen stroomlijnt en de efficiëntie van je IT-team verhoogt.

Agile projectmanagement: het is tegenwoordig niet genoeg om alleen je werk bij te houden – je moet ook agile zijn. JIRA Agile voegt agile projectmanagement toe aan de kracht van JIRA.

Prijzen vanaf:

US$ 7,16/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 25 andere

Ondersteunde talen

Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans en nog 7 andere

Prijzen vanaf:

US$ 7,16/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Jira Software - 1
Jira Software - 2
Jira Software - 3
Jira Software - 4
Jira Software - 5
Jira Software - 6
Jira Software - 7
Jira Software - 8
Jira Software - 9
Jira Software - 10
Jira Software - 11
Jira Software - 12
Nog 13 andere bekijken
Jira-video
Jira Software - 1
Jira Software - 2
Jira Software - 3
Jira Software - 4
Jira Software - 5
Jira Software - 6
Jira Software - 7
Jira Software - 8
Jira Software - 9
Jira Software - 10
Jira Software - 11
Jira Software - 12

Functies

Totaal aantal functies van Jira: 160

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Agile-methodiek
  • Applicatiebeheer
  • Audittrail
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Automatisering van formulieren
  • Backlog-beheer
  • Beheer van problemen
  • Beheer van productgegevens
  • Beoordeling van vereisten
  • Bestanden delen
  • Bewaking
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Bronnenbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Bugs/problemen opsporen
  • Build-logboek
  • Campagnebeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Cloudcomputing
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Dataconnectors
  • Definiëren kenmerken belanghebbenden
  • Documentbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Doorlopende levering
  • Enkelvoudige paginaweergave
  • Enquêtes en feedback
  • Formulierbeheer
  • Fouten bijhouden
  • Foutopsporing
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensmodellering
  • Gegevensvisualisatie
  • Geïntegreerde ontwikkelomgeving
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafieken maken
  • Grafische gebruikersinterface
  • Ideeënbeheer
  • Implementatiebeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Integraties van derden
  • Iteratiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kwaliteitsborging
  • Levensduurbeheer van producten
  • Leveranciersbeheer
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Mediaplanning
  • Meerdere projecten
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Online tijdklok
  • Ontwikkeling van web-apps
  • Ontwikkeling voor mobiel
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Opdrachtenbeheer
  • Openbare dashboards
  • Opmerkingen/notities
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Priorisering
  • Privédashboards
  • Problemen bijhouden
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Productiviteitstools
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Releasebeheer
  • Releaseplanning
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Risicobeheer
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Scrum-ondersteuning
  • Slepen en neerzetten
  • Softwareontwikkeling
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Subtaakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken
  • Taken labelen
  • Teammanagement
  • Terugkerende problemen
  • Terugkerende taken
  • Testen van compatibiliteit
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdlijnbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Traceerbaarheid
  • Traditionele methodologieën
  • Trainingsbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Uitgavenbeheer
  • Uitgifteplanning
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Versiebeheer
  • Verzameling logboeken
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Voor IT-project management
  • Voor ontwikkelaars
  • Voorraadbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Web- en mobiele apps ontwikkelen
  • Werknemersdatabase
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Rally

4,3
#1 alternatief voor Jira
Rally is een agile ontwikkelingsplatform op ondernemingsniveau dat fungeert als een gecentraliseerde hub voor teams om...

Slack

4,7
#2 alternatief voor Jira
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken,...

Zoho Projects

4,4
#3 alternatief voor Jira
Zoho Projects is een projectmanagementtool die resources efficiënt toewijst, het gebruik optimaliseert en de teamproduct...

Microsoft Azure

4,6
#4 alternatief voor Jira
Het Microsoft Azure-platform stelt bedrijven in staat om cruciale toepassingen met een hogere prestatie-prijsverhouding...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(14.235)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,0/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je Jira al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 14.235 reviews worden weergegeven
Sander
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Prima gebruiksvriendelijke software voor Warmteservice

Beoordeeld op 7-5-2021

Ik ben een tevreden gebruiker van jira. Ik werk inmiddels al een aantal jaar met deze software en...

Ik ben een tevreden gebruiker van jira. Ik werk inmiddels al een aantal jaar met deze software en heb daardoor een goed overzicht van werkzaamheden die aan mij worden toegewezen en wat er met welke prioriteit gedaan moet worden.

Pluspunten

Het fijne aan de software is dat je een prima overzicht hebt van de taken die er aan jouw profiel hangen. Je kunt hierdoor makkelijk prioriteiten stellen. Daarnaast is het fijn dat je met meerdere tegelijkertijd in een project kunt werken en altijd de laatste bestanden kunt gebruiken zodat iedereen altijd met hetzelfde bestand kan werken.

Minpunten

Het dashboard op de homepage komt wel wat rommelig over. Je moet goed kijken wat er in welke kolom staat.

🌻 Jenny
🌻 Jenny
Totaalscore
  • Sector: Human Resources
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Jira is essential for all product teams

Beoordeeld op 3-5-2024

It's been a good experience overall. Easy to use and not many confusions in general.

It's been a good experience overall. Easy to use and not many confusions in general.

Pluspunten

- Essential for sprint planning and organising tickets
- Easy to assign epics to tickets so that we know how long it takes for us to work on each epic through the timeline
- Easy to move tickets around different sprints and statuses
- In general essential for teams to work in an agile environment

Minpunten

- Sometimes hard to locate previous tickets when they have been completed
- Tickets have been piling up in backlog from before I joined company and after. Wish there were ways to easily filter based on content (perhaps with AI) or based on date the tickets were created so that I can delete some.
- Wish I could move sprint ordering around by dragging

Max
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The Agile Project Management

Beoordeeld op 20-5-2024

Pluspunten

I customized it to perfectly fit my project's needs, which improved our team's workflow. For example, I created custom workflows to track each stage of our software development easily.

Minpunten

When our team managed a project with hundreds of tasks, Jira sometimes became slow and unresponsive.

Piotr
Totaalscore
  • Sector: Verpakkingen en verpakkingsmaterialen
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Good idea but not so user friendly

Beoordeeld op 3-6-2024

Ok as a user and action taker - not sure how this works when you are managing the project

Ok as a user and action taker - not sure how this works when you are managing the project

Pluspunten

All tasks for all actions takers are clearly presented. You know who is responsible for action and who you need to report to.

Minpunten

Navigating between your tasks/action is difficult. Jira opens popups when you don't want it instead of opening task in new window. You will end up with each action opened on new tab to have everything in organised way

Rahul
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Jira: Bext project management tool for SAFe

Beoordeeld op 20-2-2024

Pluspunten

some of the best features are:
1. Task creation and their category (analysis task, execution tasks , bug etc)
2. Tracking of each tasks using kanban board
3. Effort Estimation of tasks
4. The report like burn down chart.

Minpunten

1. Sub tasks (e.g Defect sub tasks) should also have points to track the time taken by each sub tasks.
2. Macro creation to get some graph created for managers should be easy to configure.
3. May be a common forum where we can go and ask our query.

5 van 14.235 worden weergegeven Lees alle reviews

Jira - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Jira.

Jira kent de volgende prijsmodellen:

Jira heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Jira ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch

Jira ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Jira kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Balsamiq, Bitbucket, Confluence, ConnectWise PSA, Dovico, EazyBI Cloud, Flowdock, Get Satisfaction, GitHub, Gliffy, Harvest, HipChat, Hubstaff, JIRA Service Management, Lucidchart, Microsoft Outlook, Salesforce Sales Cloud, Weekdone, Zendesk Suite, Zephyr Enterprise

Jira biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Jira.