Over Jira

Met JIRA kun je op allerlei manieren op de hoogte blijven. Of je nu liever updates ontvangt via e-mail, chat of door in te checken op je mobiele apparaat, JIRA helpt je graag verder. JIRA helpt je team om de klus te klaren, aan je bureau op onderweg met de nieuwe mobiele interface.

Problemen bevinden zich overal: taken, ideeën en verzoeken verbergen zich in documenten, de hoofden van mensen en diep in je inbox. Gebruik JIRA om de problemen van je team te registreren en te organiseren, prioriteiten te stellen en actie te ondernemen voor de belangrijkste zaken, en op de hoogte te blijven van wat er om je heen gebeurt. JIRA maakt dit alles gemakkelijk, zodat je team minder tijd kwijt is aan het beheer van het werk en meer tijd kan besteden aan het bouwen van geweldige software.

Werk zoals jij dat wilt: jouw proces staat centraal in alles wat je doet. Beperk het werk van je team niet tot de standaardworkflow die is vastgesteld door je projecttracker. JIRA heeft workflows die bij je bestaande processen passen en die je eenvoudig kunt aanpassen naarmate je team verandert. Gebruik de tool die bij je team past, in plaats van je team aan te passen aan de tool.

Productieve, krachtige planning: teams die effectief en efficiënt moeten zijn, kiezen voor JIRA om hen te helpen bij het vastleggen, toewijzen en prioriteren van hun werk. Zorg ervoor dat iedereen in je team precies weet wat er moet gebeuren, zodat het werk vlekkeloos wordt uitgevoerd. En door de kracht van Agile aan JIRA toe te voegen – met de JIRA Agile add-on – kun je zelfs agile sprints plannen!

Werk moeiteloos samen: in elk team is het belangrijk dat mensen eenvoudig informatie kunnen delen en hulp kunnen vragen wanneer dat nodig is. Met de eenvoudige, intuïtieve interface van JIRA kun je samenwerken met teamgenoten en het werk efficiënter uitvoeren. Het wordt nog beter wanneer je de @mentions en toewijzingsfuncties van JIRA combineert met de kracht van Confluence en HipChat.

Zichtbaarheid met de snelheid van het licht: bekijk de zaken die voor jou het belangrijkst zijn, hou toezicht op activiteitenstromen en deel informatie met krachtige dashboards, wallboards en meer. Met JIRA weet je altijd wat er gaande is.

Verzamel, onderhoud en rapporteer: met JIRA Service Desk wordt het JIRA-platform een moderne, flexibele servicedeskervaring die klantaanvragen stroomlijnt en de efficiëntie van je IT-team verhoogt.

Agile projectmanagement: het is tegenwoordig niet genoeg om alleen je werk bij te houden – je moet ook agile zijn. JIRA Agile voegt agile projectmanagement toe aan de kracht van JIRA.

Prijzen vanaf:

US$ 7,50/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 23 andere

Ondersteunde talen

Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Frans en nog 7 andere

Prijzen vanaf:

US$ 7,50/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Jira Software - 1
Jira Software - 2
Jira Software - 3
Jira Software - 4
Jira Software - 5
Jira Software - 6
Jira Software - 7
Jira Software - 8
Jira Software - 9
Jira Software - 10
Jira Software - 11
Jira Software - 12
Nog 13 andere bekijken
Jira-video
Jira Software - 1
Jira Software - 2
Jira Software - 3
Jira Software - 4
Jira Software - 5
Jira Software - 6
Jira Software - 7
Jira Software - 8
Jira Software - 9
Jira Software - 10
Jira Software - 11
Jira Software - 12

Functies

Totaal aantal functies van Jira: 155

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocanalyse
  • Ad-hocrapportage
  • Agile-methodiek
  • Applicatiebeheer
  • Audittrail
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Automatisering van formulieren
  • Backlog-beheer
  • Beheer van problemen
  • Beoordeling van vereisten
  • Bestanden delen
  • Bewaking
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Bronnenbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Bugs/problemen opsporen
  • Build-logboek
  • Campagnebeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Cloudcomputing
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Dataconnectors
  • Definiëren kenmerken belanghebbenden
  • Documentbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Doorlopende levering
  • Enkelvoudige paginaweergave
  • Enquêtes en feedback
  • Formulierbeheer
  • Fouten bijhouden
  • Foutopsporing
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensmodellering
  • Gegevensvisualisatie
  • Geïntegreerde ontwikkelomgeving
  • Grafieken maken
  • Grafische gebruikersinterface
  • Ideeënbeheer
  • Implementatiebeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Integraties van derden
  • Iteratiebeheer
  • KPI-controle
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kwaliteitsborging
  • Levensduurbeheer van producten
  • Leveranciersbeheer
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Mediaplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Online tijdklok
  • Ontwikkeling van web-apps
  • Ontwikkeling voor mobiel
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Opdrachtenbeheer
  • Openbare dashboards
  • Opmerkingen/notities
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Priorisering
  • Privédashboards
  • Problemen bijhouden
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Productiviteitstools
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime chatten
  • Realtime rapportage
  • Releasebeheer
  • Releaseplanning
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Risicobeheer
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Scrum-ondersteuning
  • Slepen en neerzetten
  • Softwareontwikkeling
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken labelen
  • Teammanagement
  • Terugkerende problemen
  • Terugkerende taken
  • Testen van compatibiliteit
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdlijnbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Traceerbaarheid
  • Traditionele methodologieën
  • Trainingsbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Uitgavenbeheer
  • Uitgifteplanning
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Versiebheer
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Voor IT-project management
  • Voor ontwikkelaars
  • Voorraadbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Web- en mobiele apps ontwikkelen
  • Werknemersdatabase
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

ClickUp

4,7
#1 alternatief voor Jira
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets,...

monday.com

4,6
#2 alternatief voor Jira
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Microsoft Project

4,4
#3 alternatief voor Jira
Microsoft Project helpt gebruikers bij het plannen van projecten en het samenwerken vanaf vrijwel elke locatie met de...

Rally

4,3
#4 alternatief voor Jira
Rally is een agile ontwikkelingsplatform op ondernemingsniveau dat fungeert als een gecentraliseerde hub voor teams om...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(13.138)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,0/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je Jira al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 13.138 reviews worden weergegeven
Sander
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Prima gebruiksvriendelijke software voor Warmteservice

Beoordeeld op 7-5-2021

Ik ben een tevreden gebruiker van jira. Ik werk inmiddels al een aantal jaar met deze software en...

Ik ben een tevreden gebruiker van jira. Ik werk inmiddels al een aantal jaar met deze software en heb daardoor een goed overzicht van werkzaamheden die aan mij worden toegewezen en wat er met welke prioriteit gedaan moet worden.

Pluspunten

Het fijne aan de software is dat je een prima overzicht hebt van de taken die er aan jouw profiel hangen. Je kunt hierdoor makkelijk prioriteiten stellen. Daarnaast is het fijn dat je met meerdere tegelijkertijd in een project kunt werken en altijd de laatste bestanden kunt gebruiken zodat iedereen altijd met hetzelfde bestand kan werken.

Minpunten

Het dashboard op de homepage komt wel wat rommelig over. Je moet goed kijken wat er in welke kolom staat.

Bhaskar
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Amazing tool for Issue Tracking and Project management

Beoordeeld op 21-1-2023

Jira is a fantastic tool for bug tracking and project management. Its user interface and user...

Jira is a fantastic tool for bug tracking and project management. Its user interface and user experience are top-notch, making it easy to navigate and use. The software is highly customizable, allowing users to tailor it to their specific needs and requirements. The dashboards and reports are very informative and provide a clear overview of the progress of a project. The ability to assign tasks, set priorities, and track progress makes it a great tool for team collaboration. Additionally, the integration with other tools such as Confluence and Trello makes it even more powerful. Overall, Jira is a reliable and efficient tool that I highly recommend to any security engineer or project manager looking to streamline their workflow. It's a great tool to keep track of bugs and make sure they are being addressed in a timely manner. It's also a great way to keep stakeholders informed of project progress and any issues that may arise. Overall, Jira is a great tool that will help to improve your team's productivity and communication.

Pluspunten

It's a great tool to keep track of bugs and make sure they are being addressed in a timely manner. It's also a great way to keep stakeholders informed of project progress and any issues that may arise

Minpunten

I did not find any cons in Jira, it works seemlessly.

Teddy
Totaalscore
  • Sector: Research
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Review on Jira

Beoordeeld op 24-1-2023

Jira has been a great tool for managing my team's projects, making it easy to keep track of...

Jira has been a great tool for managing my team's projects, making it easy to keep track of deadlines and tasks. Its flexibility and customization options sets it apart from other project management tools.

Pluspunten

Jira offers an intuitive interface, making it easy to manage tasks and projects for both experienced and amateur users. It also has many add-ons and integrations that enhance its functionality.

Minpunten

Jira can be overwhelming with multiple projects, but it's manageable once you get the hang of it.

Marta
Totaalscore
  • Sector: Computergames
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

I enjoy Jira software but there are few things that can be improved in my opinion.

Beoordeeld op 24-5-2022

My overall experience with Jira is good and I do not plan to switch to other tool right now.

My overall experience with Jira is good and I do not plan to switch to other tool right now.

Pluspunten

I like that I can really easily navigate between the projects because I am in multiple projects at once. I really like the possiblity to customize a lot of things, mostly the kanban board lanes and tickets details. I love linking feature, I find it really useful and I use it a lot. What is very important to me is also the Tempo application and I like how it's integrated in Jira, so I can really easily log my time into proper tickets. In our company we also use the Bitbucket and Confluence and I really enjoy that I can easily create feature branches, commits or pull requests from Jira itself. I also like the report tools to control my overall work.

Minpunten

I have a lot of diffuculties with Tempo application search issues feature. Since I am participating in a lot of different projects it is really hard to search proper ticket, neither using ticket code nor ticket name is not functioning good enough. Sometimes I feel also overwhelmed with the amount of features which I don't use at all and I am getting lost in the user interface.

Beyzanur
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Jira Review

Beoordeeld op 14-1-2023

Overall, I highly recommend Jira to any team or business looking for a robust project management...

Overall, I highly recommend Jira to any team or business looking for a robust project management tool. It may take some time to get used to, but the benefits are well worth it in the end.

Pluspunten

Jira is an extremely powerful and versatile project management tool that has helped our team stay organized and on track with all of our projects. The user interface is intuitive and easy to navigate, and the ability to customize workflows and add various plugins has been a game-changer for us.

Minpunten

One downside is that the pricing can be a bit steep for smaller teams or businesses. Additionally, the learning curve can be steep for new users, but once you get the hang of it, it becomes much easier to use.

5 van 13.138 worden weergegeven Lees alle reviews

Jira - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Jira.

Jira kent de volgende prijsmodellen:

Jira heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Jira ondersteunt de volgende talen:

Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch

Jira ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Jira kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Balsamiq, Bitbucket, CA Flowdock, Confluence, ConnectWise PSA, Dovico, EazyBI Cloud, Get Satisfaction, GitHub, Gliffy, Harvest, HipChat, Hubstaff, JIRA Service Management, Lucidchart, Microsoft Outlook, Salesforce Sales Cloud, Weekdone, Zendesk Suite, Zephyr Enterprise

Jira biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Jira.