Jira
Over Jira
Met JIRA kun je op allerlei manieren op de hoogte blijven. Of je nu liever updates ontvangt via e-mail, chat of door in te checken op je mobiele apparaat, JIRA helpt je graag verder. JIRA helpt je team om de klus te klaren, aan je bureau op onderweg met de nieuwe mobiele interface.
Problemen bevinden zich overal: taken, ideeën en verzoeken verbergen zich in documenten, de hoofden van mensen en diep in je inbox. Gebruik JIRA om de problemen van je team te registreren en te organiseren, prioriteiten te stellen en actie te ondernemen voor de belangrijkste zaken, en op de hoogte te blijven van wat er om je heen gebeurt. JIRA maakt dit alles gemakkelijk, zodat je team minder tijd kwijt is aan het beheer van het werk en meer tijd kan besteden aan het bouwen van geweldige software.
Werk zoals jij dat wilt: jouw proces staat centraal in alles wat je doet. Beperk het werk van je team niet tot de standaardworkflow die is vastgesteld door je projecttracker. JIRA heeft workflows die bij je bestaande processen passen en die je eenvoudig kunt aanpassen naarmate je team verandert. Gebruik de tool die bij je team past, in plaats van je team aan te passen aan de tool.
Productieve, krachtige planning: teams die effectief en efficiënt moeten zijn, kiezen voor JIRA om hen te helpen bij het vastleggen, toewijzen en prioriteren van hun werk. Zorg ervoor dat iedereen in je team precies weet wat er moet gebeuren, zodat het werk vlekkeloos wordt uitgevoerd. En door de kracht van Agile aan JIRA toe te voegen – met de JIRA Agile add-on – kun je zelfs agile sprints plannen!
Werk moeiteloos samen: in elk team is het belangrijk dat mensen eenvoudig informatie kunnen delen en hulp kunnen vragen wanneer dat nodig is. Met de eenvoudige, intuïtieve interface van JIRA kun je samenwerken met teamgenoten en het werk efficiënter uitvoeren. Het wordt nog beter wanneer je de @mentions en toewijzingsfuncties van JIRA combineert met de kracht van Confluence en HipChat.
Zichtbaarheid met de snelheid van het licht: bekijk de zaken die voor jou het belangrijkst zijn, hou toezicht op activiteitenstromen en deel informatie met krachtige dashboards, wallboards en meer. Met JIRA weet je altijd wat er gaande is.
Verzamel, onderhoud en rapporteer: met JIRA Service Desk wordt het JIRA-platform een moderne, flexibele servicedeskervaring die klantaanvragen stroomlijnt en de efficiëntie van je IT-team verhoogt.
Agile projectmanagement: het is tegenwoordig niet genoeg om alleen je werk bij te houden – je moet ook agile zijn. JIRA Agile voegt agile projectmanagement toe aan de kracht van JIRA.
Prijzen vanaf:
US$ 7,16/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Prijzen vanaf:
US$ 7,16/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen
Functies
Totaal aantal functies van Jira: 160
Alternatieven
Rally
Slack
Zendesk Suite
Microsoft Azure
Reviews
Heb je Jira al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Prima gebruiksvriendelijke software voor Warmteservice
Beoordeeld op 7-5-2021
Ik ben een tevreden gebruiker van jira. Ik werk inmiddels al een aantal jaar met deze software en...
Ik ben een tevreden gebruiker van jira. Ik werk inmiddels al een aantal jaar met deze software en heb daardoor een goed overzicht van werkzaamheden die aan mij worden toegewezen en wat er met welke prioriteit gedaan moet worden.
Pluspunten
Het fijne aan de software is dat je een prima overzicht hebt van de taken die er aan jouw profiel hangen. Je kunt hierdoor makkelijk prioriteiten stellen. Daarnaast is het fijn dat je met meerdere tegelijkertijd in een project kunt werken en altijd de laatste bestanden kunt gebruiken zodat iedereen altijd met hetzelfde bestand kan werken.
Minpunten
Het dashboard op de homepage komt wel wat rommelig over. Je moet goed kijken wat er in welke kolom staat.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
A Great Tool That Helps Me Keep My Projects Organized!
Beoordeeld op 11-8-2024
Overall, I've had a great experience with Jira. At first, it seemed a bit complicated, but once I...
Overall, I've had a great experience with Jira. At first, it seemed a bit complicated, but once I got used to it, Jira turned out to be a really powerful and efficient tool for managing projects, keeping everything organized, and making sure communication and security are on point.
Pluspunten
I absolutely love Jira—it makes project management a breeze! The @mentions keep everyone informed, the API integrates smoothly with my other tools, and the access controls keep everything secure. The activity dashboard, tracking, and reporting features are fantastic for staying on top of progress, while the Agile methodologies and alerts ensure I can manage workflows and stay updated effortlessly.
Minpunten
I found that the interface can feel a bit overwhelming for new users, and it took me some time to get fully comfortable with all its features. However, once I got the hang of it, Jira became incredibly powerful and efficient!
- Sector: Computer- en netwerkbeveiliging
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Jira is your way to go with service desk
Beoordeeld op 17-9-2024
No issue whatsoever,the other support team in our department love it
No issue whatsoever,the other support team in our department love it
Pluspunten
We used Jira service desk and it’s easy for us to use the application, it’s in the cloud and we are using the free option
Minpunten
The only thing is we’re coming from older software which has little feature where Jira has a lot so we need to adjust
- Sector: Design en ontwerp
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Useful, but not always ideal for my creative workflow
Beoordeeld op 23-9-2024
Jira is a powerful tool, but it could be better tailored to the specific needs of creatives
Jira is a powerful tool, but it could be better tailored to the specific needs of creatives
Pluspunten
Jira helps me track project progress and collaborate with clients. Task management is clear and organized
Minpunten
The interface can be a bit complex. Some features seem unnecessary for my needs as a graphic designer
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
One of the best project management tool to work on agile methodology with scrum framework.
Beoordeeld op 11-7-2024
Jira software provides a strong support for agile approaches such as Scrum, including customized...
Jira software provides a strong support for agile approaches such as Scrum, including customized Scrum boards, sprints, and backlogs. Its highly customizable features allow teams to adjust workflows, fields, and issue kinds to their specific requirements, while real-time tracking enables data-driven decision-making for ongoing development. However, the numerous features and customization possibilities can complicate the initial setup, especially for newbies. Furthermore, Jira lacks built-in concept management features and may be too expensive for small teams or businesses. Despite these shortcomings, its connectivity with a wide range of tools and connectors contributes to a seamless project management ecosystem.
Pluspunten
Features such as Scrum boards, kanban board, sprints, and backlogs are great for teams who follow agile methodology. We can customize workflows, fields, and issue types as per our needs. Most important feature is that it enables us to track the project progress in realtime. In addition, it is compatible with many external apps and facilitate the smooth workflow.
Minpunten
Extensive features and customization options can make the initial setup complex, especially for newcomers to project management tools. Its lacks built-in idea management functionality, we need to use some additional tools for brainstorming and concept development. Also, the pricing seems to be bit high and it may not be an affordable option for small teams or startups with limited budgets.
Jira - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Jira.V. Welke prijsmodellen heeft Jira te bieden?
Jira kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 7,16/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Jira?
Jira heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Jira ondersteund?
Jira ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch
V. Biedt Jira ondersteuning voor mobiele apparaten?
Jira ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Jira worden geïntegreerd?
Jira kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Balsamiq, Bitbucket, Confluence, ConnectWise PSA, Dovico, EazyBI Cloud, Get Satisfaction, GitHub, Gliffy, Harvest, HipChat, Hubstaff, JIRA Service Management, Lucidchart, Microsoft Outlook, Salesforce Sales Cloud, ValueOps, Weekdone, Zendesk Suite, Zephyr Enterprise
V. Welke mate van ondersteuning heeft Jira te bieden?
Jira biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Jira.
- Project management tools
- App development software
- Workflow management systemen
- Taakmanagement software
- Project portfolio management software
- Issue tracking software
- Business management software
- Agile project management software
- Product roadmap software
- Product management software
- Marketing planning software
- Bug tracking software
- OKR-software
- Productiviteit software
- Collaboration software
- IT-project management software