SAP Business ByDesign

Cloudgebaseerde ERP-oplossing voor kleine en middelgrote bedrijven

Over SAP Business ByDesign

SAP Business ByDesign is een geïntegreerde oplossing voor bedrijfsmanagement die op abonnementsbasis via de cloud wordt geleverd. Het platform kan worden gelokaliseerd voor 130 verschillende landen en voor verschillende specifieke sectoren, waaronder productie, groothandel, PSA, non-profit, overheid en onderwijs.

De oplossing van SAP is modulair, waarbij elke module afzonderlijk te koop is, op een "indien nodig" basis. Kleine en middelgrote bedrijven die SAP Business ByDesign gebruiken om capaciteiten op bedrijfsniveau te verkrijgen, kunnen modules voor HR, CRM, supply chain-beheer, financiën, inkoop en projectmanagement combineren. Alle IT-infrastructuur wordt beheerd door SAP, met continue updates.

Het onderling verbonden ERP-systeem van SAP biedt snelgroeiende bedrijven de realtime analyse die nodig is voor een flexibele en aanpasbare bedrijfsomgeving. Met SAP Business ByDesign kunnen productie-, distributie- en PSA-bedrijven hun kosten volgen, klantenbinding en -tevredenheid bijhouden, onboarding voor hun werknemers vereenvoudigen met selfservice-portals en ervoor zorgen dat de beste prijzen worden onderhandeld bij het kopen van goederen van leveranciers.

SAP Business ByDesign kan worden geïntegreerd met verschillende externe leveranciers, waaronder toepassingen voor loonadministratie en klantenondersteuning.

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Spaans

Afbeeldingen

SAP Business ByDesign Software - 1
SAP Business ByDesign Software - 2
Nog 3 andere bekijken
SAP Business ByDesign Software - 1 SAP Business ByDesign Software - 2

Functies

Totaal aantal functies van SAP Business ByDesign: 199

  • "Wat-als"-scenario's
  • 3PL-beheer
  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Accountancybedrijven
  • Activabeheersysteem voor bedrijven
  • Administratie
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Arbeidsmanagement
  • Assetbeheer
  • Automatische facturering
  • Automatische leaddistributie
  • Backorderbeheer
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van productgegevens
  • Beheer van productievoorraad
  • Beheer van retailvoorraad
  • Beheer van speciale bestellingen
  • Beheer van vaste activa
  • Beheer van verkooppipeline
  • Belastingbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestellingen bijhouden
  • Bewaking
  • Bijhouden van klantenactiviteit
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Cashbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Consolidering/rollup
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Crediteuren
  • Cross-docking
  • Databaseondersteuning
  • Debiteuren
  • Distributiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Door leveranciers beheerde voorraad
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • EDI
  • ERP
  • Engagement-tracking
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Financiële verslaglegging
  • Fondsadministratie
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Grootboek
  • HR-beheer
  • Import- en exportbeheer
  • In- en uitchecken
  • Inkomstenverantwoording
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkoopbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Inventarisatie
  • Itembeheer
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kasstroombeheer
  • Kitting
  • Klantenaccounts
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Klantprofielen
  • Kosten bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Kostenanalyse
  • Kwaliteitsbeheer
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Leverancierskwalificatie
  • MES
  • Magazijnbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Materiaallijsten
  • Meerdere landen
  • Meerdere projecten
  • Meerdere valuta's
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • Multi-onderneming
  • Multilocatie
  • Nabestellingbeheer
  • Nonprofits
  • Offertes
  • Onderhoudsbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Onkostenbeheer
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Orderbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Payrollbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Planning voor materiaalvereisten
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prijs- en margebeheer
  • Priorisering
  • Productidentificatie
  • Productie bijhouden
  • Productiebeheer
  • Productieplanning
  • Productplanning
  • Prognose
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectprognose
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Realtime synchronisatie
  • Referenties bijhouden
  • Rekeningstelsel
  • Resourcebeheer
  • Retourbeheer
  • Risicobeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Sales- en operationsplanning
  • Samenwerkingstools
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Schadevergoedingsverklaringen
  • Segmentering
  • Serienummers volgen
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Streepjescodes/RFID
  • Supply-chainbeheer
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende orders
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toetsing van bankgegevens
  • Traditionele methodologieën
  • Trainingsbeheer
  • Transportbeheer
  • Valutabeheer
  • Veiligheidsbeheer
  • Verkoopprognose
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Verlofaanvragen
  • Vermogensbeheer
  • Versiebheer
  • Vervoersbeheer
  • Voor overheidsinstellingen
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Voorspellen van de vraag
  • Voorstellen genereren
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wagenparkbeheer
  • Winst- en verliesrekening
  • Workflowbeheer
  • Zelfbedieningsrapportage
  • Zelfservice voor werknemers
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

NetSuite

4,1
#1 alternatief voor SAP Business ByDesign
NetSuite is een toonaangevende cloudgebaseerde ERP-oplossing die wordt vertrouwd door meer dan 24.000 snelgroeiende...

Odoo

4,2
#2 alternatief voor SAP Business ByDesign
Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één...

Acumatica Cloud ERP

4,5
#3 alternatief voor SAP Business ByDesign
Acumatica Cloud ERP is een geïntegreerde oplossing voor bedrijfsvoering voor middelgrote bedrijven met financiële,...

QuickBooks Desktop Enterprise

4,5
#4 alternatief voor SAP Business ByDesign
QuickBooks Enterprise is boekhoudsoftware voor kleine bedrijven die gebruikers realtime toegang biedt tot informatie...

Reviews

Totaalscore

4,2 /5
(27)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8/5
Functies
4/5
Gebruiksgemak
3,6/5
Klantenondersteuning
3,8/5

Heb je SAP Business ByDesign al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 27 worden weergegeven
Shashank G.
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

All in One

Beoordeeld op 19-7-2018

Scalable Implementations ensuring happy clients.

Scalable Implementations ensuring happy clients.

Pluspunten

1)Great Interface, Amazing Accessibility and Document Flow from one module to another. 2)Scalable to all types of small to mid-size organizations having 1-1000 employees.
3)Easy to use and learn and has provisions with Work Centers for CRM, SCM, FICO, PMO and HRM modules.

Minpunten

1)Limited ability when it comes to specific module based requirements since it tends to be a generic all in one solution.
2) Has a very limited presence under the SAP Umbrella and very few people talk about it.

Rhys S.
Totaalscore
  • Sector: Kleding en mode
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Extensive, all encompassing business ERP system

Beoordeeld op 5-2-2020

Implementation of SAP Bydesign across our companies means we have one system across all companies...

Implementation of SAP Bydesign across our companies means we have one system across all companies so reporting can be on a local or global level. The gold partner support is excellent and ongoing system improvements good.

Pluspunten

Reliable cloud based adaptable ERP software that is ideal for multi-company, multi-country, multi-curency business management. Out teams accross the globe can access live data across warehouses, production, logistics, sales and finance. Enable as much or as little as required in implementation. Web services enable it to talk to other systems if needed.

Minpunten

Occasional minor back end issues take some time to resolve if they are not business critical. The CRM module and app are not user friendly and not feature rich like some other systems avaliable. We have integrated our SAP Bydesyn with Hubspot CRM

Morgan F.
Totaalscore
  • Sector: Lucht- en ruimtevaart
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Nice but could be improved!

Beoordeeld op 11-5-2021

I enjoy using SAP I feel very confident with it

I enjoy using SAP I feel very confident with it

Pluspunten

I like that there are so many functionalities. It’s great for financial analysis
SAP ERP is a very comprehensive tool that is very helpful to my companies business to achieve best financial and customer support results

Minpunten

This software needs more shortcuts
There also needs to be a way to pull more than. 1 invoice at the time
This part is such a waste of time

Jane S.
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

SAP by design - very cumbersome and confused

Beoordeeld op 18-8-2018

Pluspunten

SAP is very good in creating tasks, has many, many modules, good cloud system, document flow, personalisation.

Minpunten

SAP ByDeign seems to have been programmed by people with lack of accounting. VAT returns have no date or suppliers/customer names, they only show ID ref, journal red, any kind of reference except what you need to see. You are able to view these in another report after you have done VAT return!
Payment runs and customer statements are the same thing, it throughs out report which you have to accept with no view of what is in the report, assuming that everything you put in it is correct in the first place.
Very cumbersome, too many processes to do simple tasks. Very confused system!

Fatma G.
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Good solution for small and mid enterprises

Beoordeeld op 23-4-2021

Overall i was very satisfied with the product, it is futuristic and offers efficiency for small...

Overall i was very satisfied with the product, it is futuristic and offers efficiency for small businesses. But they need to offer more trainings to use this ERP system very efficiently.

Pluspunten

It is very good that SAP has also thought to develop ERP system for small and mid business enterprises. These enterprises has generally messy documentation and financing systems, so when you have this ERP system, it makes your job very easy. Just like Business One for big companies, they offer what is necessary for small and mid companies. You can enter your order, follow your invoices, track your budget with account receivables and payables, Also the report are very useful. The list goes on.

Minpunten

The least i can say is like Business One system, you need to spend some extra time to enter manual, it is mostly challenging in the beginning. You need to fill all data for CRM system, so when you skip making these, you are not using CRM system efficiently.

5 van 27 worden weergegeven Lees alle reviews

SAP Business ByDesign - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SAP Business ByDesign.

SAP Business ByDesign kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 17,00/maand
  • Gratis proef: Beschikbaar

SAP Business ByDesign heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

SAP Business ByDesign ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Spaans

SAP Business ByDesign ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel)

SAP Business ByDesign kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

DiCentral, MOGO, Magento Commerce, SnapEngage

SAP Business ByDesign biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker)

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SAP Business ByDesign.