Over Zoho CRM

Een intelligente CRM met een AI-gestuurde Sales Assistant:

Zia is een door AI aangedreven verkoopassistent voor Zoho CRM. Ze helpt individuele verkopers en verkoopteams afwijkingen in het verkoopproces op te sporen voordat ze zich voordoen, geeft suggesties voor de beste tijd om contact op te nemen met een prospect en bestudeert zelfs hun verkooppatronen. Een krachtige CRM met een beetje intelligentie is wat de meeste bedrijven willen.

De eerste multichannel CRM in de branche:

Maak kennis met je klanten ongeacht het medium, van telefoon tot livechat, e-mail en sociale media. Communiceer en leg contact om klanten een betere ervaring te bieden.

Krachtige analyses die een beeld scheppen:

Wanneer je verschillende apps gebruikt om je gegevens op te slaan, is het essentieel dat ze met elkaar kunnen praten. Als ze niet communiceren, komen je gegevens in silo's terecht en is het vrijwel onmogelijk om een compleet beeld van je bedrijf te krijgen. Met Advanced CRM Analytics, mogelijk gemaakt door Zoho Reports, kun je je gegevens integreren en betere inzichten verkrijgen. 

Een schaalbare CRM met geavanceerde aanpassingsmogelijkheden:

Als het om CRM-oplossingen gaat is niet elke maat geschikt voor alle bedrijven. Daarom kun je met Zoho CRM moeiteloos de interface aanpassen om te voldoen aan de specifieke eisen van je organisatie.

Prijzen vanaf:

US$ 14,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Zoho CRM

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 15 andere, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks, Zweeds, zh-hant

Prijzen vanaf:

US$ 14,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Zoho CRM

Afbeeldingen

Zoho CRM Software - 1
Zoho CRM Software - 2
Zoho CRM Software - 3
Zoho CRM Software - 4
Zoho CRM Software - 5
Zoho CRM Software - 6
Zoho CRM Software - 7
Nog 8 andere bekijken
Zoho CRM-video
Zoho CRM-video
Zoho CRM Software - 1 Zoho CRM Software - 2 Zoho CRM Software - 3 Zoho CRM Software - 4 Zoho CRM Software - 5 Zoho CRM Software - 6 Zoho CRM Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van Zoho CRM: 325

  • @mentions
  • A/B-tests
  • API
  • Aandelenbeheer
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Abonnementsbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Analyse van historische trends
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Analyse/ROI volgen
  • Assetbeheer
  • Authenticatie in twee stappen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische back-up
  • Automatische leaddistributie
  • Automatische nummerkiezer
  • Autoresponders
  • Avatars
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van direct mail
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van gegevensopslag
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van kopers
  • Beheer van mailinglijsten
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van productgegevens
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van voorstellen
  • Beller-ID
  • Berichtgeving van uitzonderingen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Beveiligd aanmelden
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bezoekers bijhouden
  • Bijhouden van klantenactiviteit
  • Bronnen bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Categoriseren/Groeperen
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Communitybeheer
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Conversies bijhouden
  • Correlatieanalyse
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Desktopmeldingen
  • Detectie van duplicaten
  • Documentbeheer
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Door leveranciers beheerde voorraad
  • Dossierbeheer
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • E-mailuitnodigingen en -herinneringen
  • E-mailwaarschuwingen
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische betalingen
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Etikettering
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Factureren
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Factuurverwerking
  • Feedbackbeheer
  • Filteren
  • Formulierbeheer
  • Forum / Discussiebord
  • Gamification
  • Garanties bijhouden
  • Gebeurtenislogboeken
  • Gebruikersbeheer
  • Gebruikersprofielen
  • Gedeeltelijke betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevensmigratie
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevenstoewijzing
  • Gegevensverificatie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Geleide probleemoplossing
  • Geografische kaarten
  • Geolocatie
  • Geplande en geautomatiseerde rapporten
  • HR-beheer
  • Helpdeskbeheer
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • ID's scannen
  • IVR en spraakherkenning
  • Inboxbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantenaccounts
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Levenscyclusbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Maatwerk
  • Mail samenvoegen
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Meerdere valuta's
  • Microsoft Outlook-integratie
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Modellering en simulatie
  • Multi-afdeling/project
  • Multi-onderneming
  • Multimedia-ondersteuning
  • Multivariaat testen
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Online implementatie
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen bijhouden
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen rapporteren
  • Oproepen routeren
  • Oproepscripts
  • Oproepverdeling
  • Optimalisatie van conversiepercentages
  • Opvolgingsplanning
  • Opzeggingenbeheer
  • Orderbeheer
  • Orderverwerking
  • Overzichtsrapporten
  • Partnerbeheer
  • Partnerportal
  • Payrollbeheer
  • Personalisatie
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Plannen
  • Planning voor terugbellen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prijs- en margebeheer
  • Priorisering
  • Productcatalogus
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectsjablonen
  • Push-meldingen
  • QuickBooks-integratie
  • Quotabeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Realtime vergelijkingen
  • Reclamebeheer
  • Referenties bijhouden
  • Relaties bijhouden
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scannen van vistekaartjes/-badges
  • Segmentering
  • Sentimentanalyse
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Social advertising
  • Social marketing
  • Sociale promotie
  • Spraak-naar-tekstanalyse
  • Statistische analyse
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Takenlijst
  • Teamkalenders
  • Teamopdrachten
  • Tekst naar spraak
  • Tekstanalyse
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende taken
  • Tijdlijnbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Trainingsbeheer
  • Transactiegeschiedenis
  • Trendanalyse
  • Uitgavenanalyse
  • Veelgestelde vragen
  • Verkoopanalyse
  • Verkoopautomatisering
  • Verkoopbeheer
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verkooporders
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Verzoeken escaleren
  • Videovergaderen
  • Visuele analyse
  • Voicemail
  • Volgen van gedrag
  • Voor de AEC-sector
  • Voor meerdere talen
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Website-integratie
  • Websiteanalyse
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Webverkeerrapportage
  • Weergave van grafische gegevens
  • Werknemersprofielen
  • Whiteboard
  • Widgets
  • Wiki
  • Workflowbeheer
  • XML / RSS
  • Zelfservice voor werknemers
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren
  • Zoekmachinemarketing
  • eCommerce-beheer
  • iCalendar-ondersteuning

Alternatieven

monday.com

4,6
#1 alternatief voor Zoho CRM
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Odoo

4,2
#2 alternatief voor Zoho CRM
Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één...

Bitrix24

4
#3 alternatief voor Zoho CRM
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM,...

Marketing 360

4,7
#4 alternatief voor Zoho CRM
Marketing 360 is trusted by over 20,000 small businesses. Business owners use our business growth platform because the...

Reviews

Totaalscore

4,2 /5
(4.920)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenondersteuning
4/5

Heb je Zoho CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 4.920 worden weergegeven
Avash K.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Useful CRM that isn't very expensive.

Beoordeeld op 20-6-2021

Other than the fact that customer service took 6 days to get back - everything is good with Zoho...

Other than the fact that customer service took 6 days to get back - everything is good with Zoho CRM. There are plenty of features, third party integration, etc. The User Interface is pretty good and delivers important information at first glance. I think Zoho CRM is perfect for small businesses and startups.

Pluspunten

The best thing about Zoho CRM is that it can be used from any device connected to the internet - it's simple but very useful. The features like recording meetings, emails, bot chat, etc make Zoho a very useful CRM. I am from a country where USD has a value of around 120 so many CRMs are too expensive to try but Zoho isn't very expensive. I also like Zoho's Sandbox feature which allows me to test custom build modules with ease. I also like the feature named Zia. Zia analyses and suggests the best time to follow up with a customer which I think is really great. Zoho also has pretty good third party integrations available. While I found customizing Zoho confusing, once we get around it - it can be customized to fit the needs of every business.

Minpunten

In the beginning, Zoho was very confusing for me. I had to do many customizations to start which takes some time and is also confusing. However, once we get around it - we can customize it to fit the needs of every business. Also, once I had some problems with Zoho and I reached Zoho support. They did help me solve the problem but it took them 6 days to get back to me.

Jen W.
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

You get what you pay for

Beoordeeld op 9-4-2018

Unlike my other review, I only used Zoho as a user, not as an administrator. I can't comment on...

Unlike my other review, I only used Zoho as a user, not as an administrator. I can't comment on the customer service, as I never had contact with them. I'm aware of the pricing as I shopped them before choosing the CRM my team uses now.

Basically, this is a great free database, accessible by multiple users. It is not a great pipeline tracker. It is not a great system for an efficient data entry process.

Pluspunten

The best thing about Zoho is that it's free for up to a number of users. Great for a small business who doesn't have a budget for CRM yet and needs somewhere to store information and search it later. It can be simple to use. I always look for a system that you can enter a very minimal amount of information into in order to store a lead or prospect. Zoho is definitely capable of that.

I have used this in conjunction with inside and outside sales teams together. It was simple enough for the inside team to look up an account that calls in to see if they've had contact with an outside rep, and vice versa. It's nice that it has a mobile app, though when I stopped using it it was still the least intuitive/useful app I had on my mobile devices.

Minpunten

I've used other CRMs, and I noticed that using both Zoho and another (Salesforce) it is very common to happen upon duplicate prospects in the system. It seems like the way an account is entered is not as intuitive in detecting that the account already exists. I've used others that will suggest any contact, address, phone number, name or business that already exist in the company's pipeline literally as you're typing them. With Zoho it's more like you look up each data field first on your own to be sure the account doesn't exist before entering it.

That can be pretty tedious for an already tedious job like assisting our reps with data entry. The result is lost notes, because some are on one of the duplicates and some are on the other. I've seen this particular problem cause a lot of lost time and energy for outside reps in particular, who go out to an account not knowing the most up to date information about it.

I also found the other tools to be less useful than in other CRMs. For instance, generating a report on your pipeline and what stage the accounts are in. Other CRMs in a similar price range are easily capable of telling a user how many prospects are in follow up or final stages of the sales process. While using Zoho, I actually tracked my pipeline on my own separately using a spreadsheet. It was easier and more intuitive than the CRM offered. Now, leading a team, I would not use this CRM and this would be a big reason why. I can't imagine trying to track the progress of our leads via a team using this CRM's tools.

Nabin P.
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Keep your customers engaged with your business

Beoordeeld op 1-7-2021

With Zoho CRM it is much faster to manage your customers, projects, and communications all in one...

With Zoho CRM it is much faster to manage your customers, projects, and communications all in one reliable platform. Its implementation in our organization has increased our revenue geometrically.

Pluspunten

Zoho CRM offers a feature-rich platform to engage with your customers. You can manage contacts, send mass emails, notifications, manage inventory, implement an AI assistant, and even give your customers a mobile app to stay synced.

Minpunten

The software can not be self-hosted on your private server.

Damian C.
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

A functional CRM that does the basics and more, well. Fits a business of any size.

Beoordeeld op 22-10-2020

I think there are some very good functions and features in Zoho CRM. It is easy easy to use and...

I think there are some very good functions and features in Zoho CRM. It is easy easy to use and also has a raft of potential add-ons in the Zoho Suite that can be used at a small cost such as Zoho Sign which is so simple to use along with Zoho Survey. It can be White Labelled which I like.

Pluspunten

It ticks our list as a Cloud-based solution after moving from a system on a shared network drive operation. You receive quite a lot for the price. It is built around the sales funnel/channel and does this well. It gives you all the functionality within the leads or accounts fields to record meetings, interactions, emails, phone calls, emailing directly from Zoho and calling from Soho if using a VOIP system.

It's actually got good 3rd party cross-functionality with 365 or G-Suite, I use the former with excellent Outlook usage.. Chat functions or messages are easy and can be linked to a client or user and sometimes are a better way to record the customer record that on ordinary business email.

I have only needed to contact the support team a few times but each time has been very quick and a swift resolution.

I have used some of the automated marketing features and it is definitely something that I will utilise more with any web info request funnelled to Zoho.

Minpunten

The UI can look a bit plain for some if you do not know how to customise. Downloading or collating data is not always straight forward. This is also to be said about uploading leads. It is not always clear which part of an upload has failed. However, when the upload does work it is a great time saver.

The search function is not that intuitive; I found sometimes unless you type in an exact match it does not return anything.

Aminuddin B.
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The best CRM we have use

Beoordeeld op 29-1-2021

Zoho CRM help us to easily managing our customer support and interaction with customer. It is so...

Zoho CRM help us to easily managing our customer support and interaction with customer. It is so easy to learn all the features and has help us managing leads coming from the marketing funnel.

Pluspunten

Zoho CRM is cloud based platform, which mean it can be access from any device with internet connection. Managing a customer relationship tools like emails, quick chat, bot chat, sales call, marketing funnel and social media is very possible with Zoho CRM and the tools is well build with no problem to integrate it with third part service.

Minpunten

The are some bugs and glitches that are still not fixed. Sometimes, i can even login to the platform and keep showing an error for the Captcha. Other than that, the email template that are provided is difficult to edit and not many option to customized it.

5 van 4.920 worden weergegeven Lees alle reviews

Zoho CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho CRM.

Zoho CRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 14,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Zoho CRM heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Zoho CRM ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks, Zweeds, zh-hant

Zoho CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Zoho CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Amity, Aura Call Center Elite, Bedrock Data, Box, DocuSign, Dropbox Business, Eventbrite, Facebook, GetResponse, Gmail, GoToMeeting, Google Ads, Google Analytics, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, HubSpot CRM, Join.Me, JotForm, Kixie PowerCall, LinkedIn for Business, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Operations Hub, PandaDoc, PayPal, Quickbooks Online, Quoter, SimplyCast, Skyvia, Slack, SurveyMonkey, Trello, Twilio, Twitter, Xero, Zendesk, Zoho Analytics, Zoho Assist, Zoho Campaigns, Zoho Cliq, Zoho Creator, Zoho Desk, Zoho Expense, Zoho Forms, Zoho Mail, Zoho Motivator, Zoho Projects, Zoho SalesIQ, Zoho Social, Zoho Subscriptions, Zoho Survey, Zoho Writer

Zoho CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho CRM.