
Zoho CRM
Over Zoho CRM
Een intelligente CRM met een AI-gestuurde Sales Assistant:
Zia is een door AI aangedreven verkoopassistent voor Zoho CRM. Ze helpt individuele verkopers en verkoopteams afwijkingen in het verkoopproces op te sporen voordat ze zich voordoen, geeft suggesties voor de beste tijd om contact op te nemen met een prospect en bestudeert zelfs hun verkooppatronen. Een krachtige CRM met een beetje intelligentie is wat de meeste bedrijven willen.
De eerste multichannel CRM in de branche:
Maak kennis met je klanten ongeacht het medium, van telefoon tot livechat, e-mail en sociale media. Communiceer en leg contact om klanten een betere ervaring te bieden.
Krachtige analyses die een beeld scheppen:
Wanneer je verschillende apps gebruikt om je gegevens op te slaan, is het essentieel dat ze met elkaar kunnen praten. Als ze niet communiceren, komen je gegevens in silo's terecht en is het vrijwel onmogelijk om een compleet beeld van je bedrijf te krijgen. Met Advanced CRM Analytics, mogelijk gemaakt door Zoho Reports, kun je je gegevens integreren en betere inzichten verkrijgen.
Een schaalbare CRM met geavanceerde aanpassingsmogelijkheden:
Als het om CRM-oplossingen gaat is niet elke maat geschikt voor alle bedrijven. Daarom kun je met Zoho CRM moeiteloos de interface aanpassen om te voldoen aan de specifieke eisen van je organisatie.
Prijzen vanaf:
US$ 20,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Prijzen vanaf:
US$ 20,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen






Functies
Totaal aantal functies van Zoho CRM: 202
Alternatieven
Salesforce B2B Commerce

Basecamp

Vtiger CRM

HubSpot Sales Hub

Reviews
Heb je Zoho CRM al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Bedrijfsapplicaties in één bedrijfssysteem
Beoordeeld op 24-11-2023
Pluspunten
Betaalbare prijsplannen
Automatisering op alle abonnementen
Meerdere integralen
makkelijk te gebruiken
Applicatie voor de mobiele telefoon
Minpunten
Gebruikers van een gratis abonnement lopen ook verkoopprognoses, kalenderboekingen en maatwerk mis. U kunt aangepaste lijstweergaven van uw gegevens maken, maar bij het gratis abonnement bent u beperkt tot vijf lijstweergaven per module. U kunt dus uw weergave aanpassen van de velden die voor u het belangrijkst zijn. Maar bij het gratis abonnement zie je er slechts vijf tegelijk en bij het standaardabonnement 50 per module. Hogere abonnementen zijn onbeperkt.

- Sector: Vastgoed
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Powerful, intuitive and customizable CRM solution
Beoordeeld op 7-11-2023
I have had a bliss with Zoho CRM. As a social media marketer I greatly use it for automation of...
I have had a bliss with Zoho CRM. As a social media marketer I greatly use it for automation of marketting efforts such as following up with leads which allows me to close more deals. Also I get a lot of insights from sale pipelines which then help me report to my seniors and advice them accordingly
Pluspunten
Zoho CRM is an outstanding tool for sales and customer management. ZOHO CRM has a friendly user interface bad many customizable features that mage it soo easy to use for contact management, marketting and social media management which help connect with customers and leads. Also it's integration capabilities are topnotch and it syncs with most of my workspace tools from marketting to document signing tools which has greatly enhanced task execution efficiency
Minpunten
The pricing plan of Zoho CRM is less favourable. Well, it offers a free trial but Incase you require advanced features there are some cost add ups. Despite experiencing this drawback , I still find the benefits and how well it suits my needs outweighing it.
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10
Customizable
Beoordeeld op 30-10-2023
It was okay. Just didn’t fit do our company.
It was okay. Just didn’t fit do our company.
Pluspunten
I liked how easy it was to import all our data from excel when we merged over
Minpunten
I did not like how it creates duplicates. I also didn’t like the dashboard set up
Overwogen alternatieven
HubSpot Marketing HubRedenen om voor Zoho CRM te kiezen
We wanted to be able to do reporting easierOvergestapt van
Google SheetsRedenen om over te stappen op Zoho CRM
It seemed like a better option due to it being customizable- Sector: Biotechnologie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10
Try something else.
Beoordeeld op 4-10-2023
We implemented Zoho in August, and in September ran into an issue where we needed to change the...
We implemented Zoho in August, and in September ran into an issue where we needed to change the Super Admin user. It has so far taken three lists of requests, two meetings, and multiple email exchanges with no end in sight. Go elsewhere.
Pluspunten
Ease of use of the trial period. We extended a few times to get more clarification that it was what we wanted to use.
Minpunten
Once we purchased, the customer service and support has been horrible.
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Zoho CRM
Beoordeeld op 7-9-2023
We are still in the process of setting it up. It is taking awhile to get all the functionality set...
We are still in the process of setting it up. It is taking awhile to get all the functionality set up for our needs.
Pluspunten
It is very robust with a lot of options. We are able to customize the modules within CRM to accommodate our business needs. We are also able to integrate it relatively easily with other software.
Minpunten
There could be better training from Zoho on what it can do and how to set it up. It seemed to be once you buy it, you are on your own to implement it.
Overwogen alternatieven
ProcoreRedenen om voor Zoho CRM te kiezen
We needed something more robust than Giddyup as we moved into larger-scale construction.Redenen om over te stappen op Zoho CRM
Zoho has more of a CRM than Procore.Zoho CRM - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho CRM.V. Welke prijsmodellen heeft Zoho CRM te bieden?
Zoho CRM kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 20,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Zoho CRM?
Zoho CRM heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Zoho CRM ondersteund?
Zoho CRM ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Bulgaars, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Hindi, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Kroatisch, Nederlands, Pools, Portugees, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Vietnamees, Zweeds
V. Biedt Zoho CRM ondersteuning voor mobiele apparaten?
Zoho CRM ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Zoho CRM worden geïntegreerd?
Zoho CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
ActiveCampaign, Adobe Acrobat Sign, Amity, Avaya Experience Platform, Bedrock Data, Box, BurstSMS, Dealfront, DocuSign, Dropbox Business, Eventbrite, GetResponse, Gmail, GoTo Meeting, GoToWebinar, Google Ads, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, HubSpot CRM, Join.Me, Jotform, Kixie PowerCall, LinkedIn for Business, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Operations Hub, PandaDoc, PayPal, Proposify, Quickbooks Online, QuoteWerks, Quoter, RingCentral Contact Center, SMS-Magic, Saasu, Shopify, SimplyCast, Skyvia, Slack, SurveyMonkey, Trello, Twilio, Twitter/X, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho Analytics, Zoho Assist, Zoho Billing, Zoho Books, Zoho Campaigns, Zoho Cliq, Zoho Creator, Zoho Desk, Zoho Expense, Zoho Forms, Zoho Mail, Zoho Meeting, Zoho Projects, Zoho SalesIQ, Zoho Sign, Zoho Social, Zoho Survey, Zoho Writer, iQuoteXpress, mailparser.io
V. Welke mate van ondersteuning heeft Zoho CRM te bieden?
Zoho CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho CRM.
- CRM-software
- Contactbeheer software
- Sales force automation software
- Lead management software
- Social CRM-tools
- Sales forecasting software
- AI-verkoopassistent software
- Online CRM-software
- Customer experience software
- Sales enablement software
- Customer engagement software
- Voorspellende lead scoring software
- CRM voor de bouw
- CRM-software voor makelaars
- CRM-systemen voor banken en verzekeraars
- Marketing automation software