Zoho CRM

CRM-software die je helpt om slimmer, beter en sneller te verkopen.

4,2 /5 (4230 review) Schrijf een review!

Zoho CRM - Overzicht

Wat is Zoho CRM?

Een intelligente CRM met een AI-gestuurde Sales Assistant:

Zia is een door AI aangedreven verkoopassistent voor Zoho CRM. Ze helpt individuele verkopers en verkoopteams afwijkingen in het verkoopproces op te sporen voordat ze zich voordoen, geeft suggesties voor de beste tijd om contact op te nemen met een prospect en bestudeert zelfs hun verkooppatronen. Een krachtige CRM met een beetje intelligentie is wat de meeste bedrijven willen.

De eerste multichannel CRM in de branche:

Maak kennis met je klanten ongeacht het medium, van telefoon tot livechat, e-mail en sociale media. Communiceer en leg contact om klanten een betere ervaring te bieden.

Krachtige analyses die een beeld scheppen:

Wanneer je verschillende apps gebruikt om je gegevens op te slaan, is het essentieel dat ze met elkaar kunnen praten. Als ze niet communiceren, komen je gegevens in silo's terecht en is het vrijwel onmogelijk om een compleet beeld van je bedrijf te krijgen. Met Advanced CRM Analytics, mogelijk gemaakt door Zoho Reports, kun je je gegevens integreren en betere inzichten verkrijgen. 

Een schaalbare CRM met geavanceerde aanpassingsmogelijkheden:

Als het om CRM-oplossingen gaat is niet elke maat geschikt voor alle bedrijven. Daarom kun je met Zoho CRM moeiteloos de interface aanpassen om te voldoen aan de specifieke eisen van je organisatie.

Zoho CRM - Overzicht

Prijzen

Vanaf
US$ 12,00/jaar

Prijsopties

Gratis proef
Gratis
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

Zoho CRM - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, China en nog 5 andere, India, Japan, Duitsland, Brazilië, Mexico
Ondersteunde talen
Arabisch, Chinees (Vereenvoudigd), Chinees (Traditioneel), Tjechisch, Deens en nog 15 andere, Nederlands, Engels, Frans, Duits, Hebreeuws, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds, Turks

Media

224612
224611
224613
224614
224615
224616
592366
Zoho CRM video Zoho CRM video Schermopname van Zoho CRM: Zoho CRM's home screen with fully customizable dashboards. Schermopname van Zoho CRM: View lead details and perform multiple other actions. Schermopname van Zoho CRM: Zoho CRM's lead management module gives businesses a way to easily manage all leads. Schermopname van Zoho CRM: Manage the way your business is run with intelligent reporting that breaks down key metrics relating to your sales trends, marketing campaigns, team performance, and more. Schermopname van Zoho CRM: Zoho CRM's dashboard view provides analytical insights that gives you a detailed overview of all the important data. Schermopname van Zoho CRM: Visualize the sales pipeline, know your deal stage and estimate your future revenues. Schermopname van Zoho CRM: Unified Setup allows you to personalize Zoho CRM to your business specific needs.

Zoho CRM reviews

Zoho CRM reviews

Totaalscore
4,2
/
5
Uitstekend
1970

Zeer goed
1487

Gemiddeld
580

Slecht
136

Erg slecht
57

Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
Functies
4,2
Gebruiksgemak
4
Klantenondersteuning
4
82% heeft deze app aanbevolen
Shawn B.

A CRM for the Masses

Overall, I would strongly recommend ANY business to try it out. Check out the free version and you'll still get a lot of value out of it.
Their Paid versions are absolutely worth it.
We started off with a Free version and then graduated into 3 Pro Users and it was a great experience.
The Customer Support Team is EXCELLENT and they really spend the time with you to get you up and running and will offer other real-world examples. I feel they really want their product to work so they're dedicated in assisting even the novice amongst us.


Vertalen met Google
David L.

Great Experience

Pleasing to work with.


Vertalen met Google
Geverifieerde reviewer

WORST SUPPORT TEAM


Vertalen met Google
Ludovic M.

An outstanding Platform, backed up by an entire Business OS

I discovered Zoho CRM in 2012 thanks to a very passionate Marketing teacher. Since then, I implemented it, along with Hubspot and ActiveCampaign, in more than 10 startups and SMBs, as a freelancer. Even though I always secreen for better solutions and CRMs, or more relevant in certain contexts, more than 80% of the time Zoho is my recommendation to clients. Very interested in witnessing the development of Zoho in Europe, as the expansion strategy is still quite young


Vertalen met Google
Geverifieerde reviewer

Good Value-for-money

Overall, I'm happy with Zoho. If you are introducing yourself into the CRM world, Zoho has more than enough features to test it and manage you customer base. Combined with third party marketing software makes it a really good product for a SME.


Vertalen met Google
Shawn B.
Sector: Informatietechnologie en -diensten
Bedrijfsgrootte: 13-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

A CRM for the Masses

Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 7-5-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Overall, I would strongly recommend ANY business to try it out. Check out the free version and you'll still get a lot of value out of it.
Their Paid versions are absolutely worth it.
We started off with a Free version and then graduated into 3 Pro Users and it was a great experience.
The Customer Support Team is EXCELLENT and they really spend the time with you to get you up and running and will offer other real-world examples. I feel they really want their product to work so they're dedicated in assisting even the novice amongst us.

Pluspunten

This is a very low-cost CRM for Small Businesses that are interested in tying out to see if this can really work for them.
It beautifully and seamlessly integrates with Outlook and you can use ZohoCRM for most (if not all) your communications with clients and prospects.
The interface is easy to understand and you can get most things done intuitively.

Minpunten

Extracting out a list of all your prospects/customers into ONE Excel sheet became a painful experience because as simple as we assumed it to be it actually become fairly cumbersome. Maybe we didn't have the in-depth experience.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

David L.
Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
Bedrijfsgrootte: 13-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Great Experience

Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
Beoordeeld op 23-6-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Pleasing to work with.

Pluspunten

The adaptability to our situation has been phenomenal. Additionally we found in other CRMs the price increased as our database increased. Zoho's solution increases as I add personnel. This is a much more palatable pricing system for us.

Minpunten

We do in person calling. The standard set up does not separately track this effort. We have needed to set up customization to do this. I am able to do this myself. But, it would have been better to have a canned solution.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Geverifieerde reviewer
Sector: Olie en energie
Bedrijfsgrootte: 13-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

WORST SUPPORT TEAM

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 14-7-2017
Bron van de reviewer: GetApp

Pluspunten

Product is somewhat OK if you're starting with the CRM but they are slow in adapting to new technologies. They are still learning and is a good tool if you're a nut bolt retailer.

Minpunten

Their support team is a bunch of absolute pathetic people. Clueless nincompoops who have no training, empathy or understanding of how customer support works!

When you call ANY support line for any cloud service, they first tell you their name, ask yours, and request details on the issue and provide you with a case reference.

NOT WITH ZOHOCRM SUPPORT CLOWNS.

They talk to you on the phone and DO NOT PROVIDE a support ticket number. Even if you ask them they fail to provide a support request number. Next, if you call them about the same issue, the same nincompoop would ask you for a ticket number which he previously didn't provide!!!

As a result, you waste time, explaining them again and again repeating the same thing to a useless clown who couldn't care less about the customer's issue and has absolutely no empathy. Their work ethic and attitude are probably worse than those working in the oldest profession.

Here’s what their support reps should have done, but they NEVER do all this. All of this is Customer Support 101:
a. Announce their name! When you ask the customer their user ID and name, why can’t you introduce yourselves too?? By default? What’s there to hide?? Why wait for the customer to ask? Even a domestic call center in India does this!
b. Take a call back number to call back in case the call gets disconnected!
c. If you can’t call back drop a 1 line email with the case reference number so at least the customer has a chance to pick up from where he left off!

WHAT A BUNCH OF LOSERS.
A rather crude bunch with absolute zero respect for paying customers. They fail to realize that they're employed because of paying customers!

I have posted an audio recording of their unprofessional attitude on a support call, on YouTube. Just look for it and have a listen yourself, so you know what can be expected.

ZOHO MANAGEMENT - Get your support clowns to signup for free trials of other cloud bases SAAS products and raise support requests so they can experience and may learn how to provide customer support!!

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 0.0/10

Ludovic M.
Sector: Marketing en reclame
Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
Vertalen naar het Nederlands

An outstanding Platform, backed up by an entire Business OS

Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 17-7-2020
Bron van de reviewer: Capterra

I discovered Zoho CRM in 2012 thanks to a very passionate Marketing teacher. Since then, I implemented it, along with Hubspot and ActiveCampaign, in more than 10 startups and SMBs, as a freelancer. Even though I always secreen for better solutions and CRMs, or more relevant in certain contexts, more than 80% of the time Zoho is my recommendation to clients. Very interested in witnessing the development of Zoho in Europe, as the expansion strategy is still quite young

Pluspunten

Zoho CRM itself is easily customizable, very flexible and easy to use. With One, all data is connected with other business apps, making it convenient and up to date all the time, thus very powerful. Priceless in all data analysis and marketing automation projects.

Minpunten

The basic user interface, if not customized, is a bit grey. They are making improvements, and it's easily customizable, but it's an important feature for users so be sure to plan adding a Canvas or pimping your UX a bit

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Geverifieerde reviewer
Sector: Informatietechnologie en -diensten
Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Good Value-for-money

Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 27-5-2020
Bron van de reviewer: GetApp

Overall, I'm happy with Zoho. If you are introducing yourself into the CRM world, Zoho has more than enough features to test it and manage you customer base. Combined with third party marketing software makes it a really good product for a SME.

Pluspunten

It's really easy to use. It has most of the features available on CRMs such as Dynamics CRM. You can easily assign contacts to users as well as associate opportunities to them.

Minpunten

The marketing add-on (Zoho Campaigns) does not allow to do most of functionalities available on other Marketing softwares. It's email marketing framework is really poor for a professional software.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 7.0/10

Gebruikersaanbeveling
7,9/10
Gebaseerd op 4.230 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van Zoho CRM

Prijzen van Zoho CRM

Vanaf
US$ 12,00/jaar
Gratis proef
Gratis
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Gebaseerd op 4.230 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Zoho CRM - Functies

Zoho CRM - Functies

API
Aangepaste velden
Aanpasbare branding
Aanpasbare rapportage
Aanpasbare sjablonen
Activiteiten volgen
Activiteitendashboard
Automatische meldingen
Contactenbeheer
Contactendatabase
E-mailintegratie
Elektronische betalingen
Enquêtes en feedback
Gegevens importeren en exporteren
Herinneringen
Integratie van derden
Integratie van sociale media
Kalenderbeheer
Klantendatabase
Rapportage en statistieken
Functies
4,2/5
Gebaseerd op 4.230 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

Zoho CRM - Veelgestelde vragen

Zoho CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho CRM.

V. Welke prijsmodellen heeft Zoho CRM te bieden?

Zoho CRM kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: US$ 12,00/jaar

Prijsmodel: Gratis, Abonnement

Gratis proef: Beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van Zoho CRM?

We hebben geen informatie over functies van Zoho CRM

V. Wat zijn de typische gebruikers van Zoho CRM?

Zoho CRM heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf, Grote ondernemingen, Openbare diensten, Non-profit, Freelancers, Middelgroot bedrijf

V. Welke talen worden door Zoho CRM ondersteund?

Zoho CRM ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees (Vereenvoudigd), Chinees (Traditioneel), Tjechisch, Deens, Nederlands, Engels, Frans, Duits, Hebreeuws, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds, Turks

V. Welke prijsmodellen heeft Zoho CRM te bieden?

Zoho CRM kent de volgende prijsmodellen:

Gratis, Abonnement

V. Biedt Zoho CRM ondersteuning voor mobiele apparaten?

Zoho CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android, iPhone, iPad

V. Met welke andere apps kan Zoho CRM worden geïntegreerd?

Zoho CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ActiveCampaign, Adobe Sign, ClickDesk, HelpOnClick Live Chat Software, Nimble, SeamlessGov, TeamSupport, Zoho Books, Zoho Invoice, Zoho Recruit

V. Welke mate van ondersteuning heeft Zoho CRM te bieden?

Zoho CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

Forum, Video-instructies, Telefonische ondersteuning, Online ondersteuning, Veelgestelde vragen, Kennisbank