Zoho CRM

Over Zoho CRM

Een intelligente CRM met een AI-gestuurde Sales Assistant:

Zia is een door AI aangedreven verkoopassistent voor Zoho CRM. Ze helpt individuele verkopers en verkoopteams afwijkingen in het verkoopproces op te sporen voordat ze zich voordoen, geeft suggesties voor de beste tijd om contact op te nemen met een prospect en bestudeert zelfs hun verkooppatronen. Een krachtige CRM met een beetje intelligentie is wat de meeste bedrijven willen.

De eerste multichannel CRM in de branche:

Maak kennis met je klanten ongeacht het medium, van telefoon tot livechat, e-mail en sociale media. Communiceer en leg contact om klanten een betere ervaring te bieden.

Krachtige analyses die een beeld scheppen:

Wanneer je verschillende apps gebruikt om je gegevens op te slaan, is het essentieel dat ze met elkaar kunnen praten. Als ze niet communiceren, komen je gegevens in silo's terecht en is het vrijwel onmogelijk om een compleet beeld van je bedrijf te krijgen. Met Advanced CRM Analytics, mogelijk gemaakt door Zoho Reports, kun je je gegevens integreren en betere inzichten verkrijgen. 

Een schaalbare CRM met geavanceerde aanpassingsmogelijkheden:

Als het om CRM-oplossingen gaat is niet elke maat geschikt voor alle bedrijven. Daarom kun je met Zoho CRM moeiteloos de interface aanpassen om te voldoen aan de specifieke eisen van je organisatie.

Prijzen vanaf:

US$ 20,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Armenië, Australië, Bahrein, Bangladesh, Belarus en nog 54 andere

Ondersteunde talen

Arabisch, Bulgaars, Chinees, Chinees, Deens en nog 22 andere

Prijzen vanaf:

US$ 20,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Zoho CRM Software - 1
Zoho CRM Software - 2
Zoho CRM Software - 3
Zoho CRM Software - 4
Zoho CRM Software - 5
Zoho CRM Software - 6
Nog 8 andere bekijken
Zoho CRM-video
Zoho CRM-video
Zoho CRM Software - 1
Zoho CRM Software - 2
Zoho CRM Software - 3
Zoho CRM Software - 4
Zoho CRM Software - 5
Zoho CRM Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van Zoho CRM: 202

  • A/B-tests
  • AI/machine learning
  • API
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Analyse van verkooptrends
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van kopers
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van voorstellen
  • Berichtgeving van uitzonderingen
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klantenactiviteit
  • Bonusbeheer
  • Bonusbeheer
  • Bronnen bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Conversies bijhouden
  • Correlatieanalyse
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Donorenbeheer
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • E-mailwaarschuwingen
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Gamification
  • Garanties bijhouden
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Helpdeskbeheer
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van derden
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Levensduurbeheer van assets
  • Live chatten
  • Loyaliteitsprogramma
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Modellering en simulatie
  • Multivariaat testen
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Online implementatie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opmerkingen/notities
  • Opzeggingenbeheer
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Productcatalogus
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Quotaplanning
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Referenties bijhouden
  • Relaties bijhouden
  • Salesplanning
  • Samenwerkingstools
  • Scannen van vistekaartjes/-badges
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Sociale profielen van klanten
  • Sociale promotie
  • Statistische analyse
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Teamopdrachten
  • Tekstanalyse
  • Territoriumbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Trainingsbeheer
  • Transactiegeschiedenis
  • Trendanalyse
  • Verkoopanalyse
  • Verkoopautomatisering
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Visuele analyse
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor financiële instellingen
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor kleine bedrijven
  • Voor meerdere talen
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voor vastgoed
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Webformulieren
  • Website-integratie
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Weergave van grafische gegevens
  • Widgets
  • Wiki
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren
  • Zoekmachinemarketing
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

Salesforce B2B Commerce

4,7
#1 alternatief voor Zoho CRM
Salesforce B2B Commerce is een cloudgebaseerd platform dat detailhandelaren, groothandels en distributeurs helpt bij...

Basecamp

4,3
#2 alternatief voor Zoho CRM
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams...

Vtiger CRM

4,3
#3 alternatief voor Zoho CRM
Vtiger werkt met meer dan 100.000 bedrijven samen en helpt ze bij het leveren van uitstekende klantervaringen door...

HubSpot Sales Hub

4,5
#4 alternatief voor Zoho CRM
HubSpot Sales is een reeks op inbox gebaseerde e-mailtracking en productiviteitstools waarmee verkoopteams hun...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(6.587)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenondersteuning
4,1/5

Heb je Zoho CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 6.587 reviews worden weergegeven
Hanan
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Bedrijfsapplicaties in één bedrijfssysteem

Beoordeeld op 24-11-2023

Pluspunten

Betaalbare prijsplannen
Automatisering op alle abonnementen
Meerdere integralen
makkelijk te gebruiken
Applicatie voor de mobiele telefoon

Minpunten

Gebruikers van een gratis abonnement lopen ook verkoopprognoses, kalenderboekingen en maatwerk mis. U kunt aangepaste lijstweergaven van uw gegevens maken, maar bij het gratis abonnement bent u beperkt tot vijf lijstweergaven per module. U kunt dus uw weergave aanpassen van de velden die voor u het belangrijkst zijn. Maar bij het gratis abonnement zie je er slechts vijf tegelijk en bij het standaardabonnement 50 per module. Hogere abonnementen zijn onbeperkt.

Nyambura
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Powerful, intuitive and customizable CRM solution

Beoordeeld op 7-11-2023

I have had a bliss with Zoho CRM. As a social media marketer I greatly use it for automation of...

I have had a bliss with Zoho CRM. As a social media marketer I greatly use it for automation of marketting efforts such as following up with leads which allows me to close more deals. Also I get a lot of insights from sale pipelines which then help me report to my seniors and advice them accordingly

Pluspunten

Zoho CRM is an outstanding tool for sales and customer management. ZOHO CRM has a friendly user interface bad many customizable features that mage it soo easy to use for contact management, marketting and social media management which help connect with customers and leads. Also it's integration capabilities are topnotch and it syncs with most of my workspace tools from marketting to document signing tools which has greatly enhanced task execution efficiency

Minpunten

The pricing plan of Zoho CRM is less favourable. Well, it offers a free trial but Incase you require advanced features there are some cost add ups. Despite experiencing this drawback , I still find the benefits and how well it suits my needs outweighing it.

Adeena
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Customizable

Beoordeeld op 30-10-2023

It was okay. Just didn’t fit do our company.

It was okay. Just didn’t fit do our company.

Pluspunten

I liked how easy it was to import all our data from excel when we merged over

Minpunten

I did not like how it creates duplicates. I also didn’t like the dashboard set up

Overwogen alternatieven

HubSpot Marketing Hub

Redenen om voor Zoho CRM te kiezen

We wanted to be able to do reporting easier

Overgestapt van

Google Sheets

Redenen om over te stappen op Zoho CRM

It seemed like a better option due to it being customizable
Michelleanne
Totaalscore
  • Sector: Biotechnologie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

Try something else.

Beoordeeld op 4-10-2023

We implemented Zoho in August, and in September ran into an issue where we needed to change the...

We implemented Zoho in August, and in September ran into an issue where we needed to change the Super Admin user. It has so far taken three lists of requests, two meetings, and multiple email exchanges with no end in sight. Go elsewhere.

Pluspunten

Ease of use of the trial period. We extended a few times to get more clarification that it was what we wanted to use.

Minpunten

Once we purchased, the customer service and support has been horrible.

David
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Zoho CRM

Beoordeeld op 7-9-2023

We are still in the process of setting it up. It is taking awhile to get all the functionality set...

We are still in the process of setting it up. It is taking awhile to get all the functionality set up for our needs.

Pluspunten

It is very robust with a lot of options. We are able to customize the modules within CRM to accommodate our business needs. We are also able to integrate it relatively easily with other software.

Minpunten

There could be better training from Zoho on what it can do and how to set it up. It seemed to be once you buy it, you are on your own to implement it.

Overwogen alternatieven

Procore

Redenen om voor Zoho CRM te kiezen

We needed something more robust than Giddyup as we moved into larger-scale construction.

Redenen om over te stappen op Zoho CRM

Zoho has more of a CRM than Procore.
5 van 6.587 worden weergegeven Lees alle reviews

Zoho CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho CRM.

Zoho CRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 20,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Zoho CRM heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Zoho CRM ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Bulgaars, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Hindi, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Kroatisch, Nederlands, Pools, Portugees, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Vietnamees, Zweeds

Zoho CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Zoho CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ActiveCampaign, Adobe Acrobat Sign, Amity, Avaya Experience Platform, Bedrock Data, Box, BurstSMS, Dealfront, DocuSign, Dropbox Business, Eventbrite, GetResponse, Gmail, GoTo Meeting, GoToWebinar, Google Ads, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, HubSpot CRM, Join.Me, Jotform, Kixie PowerCall, LinkedIn for Business, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Operations Hub, PandaDoc, PayPal, Proposify, Quickbooks Online, QuoteWerks, Quoter, RingCentral Contact Center, SMS-Magic, Saasu, Shopify, SimplyCast, Skyvia, Slack, SurveyMonkey, Trello, Twilio, Twitter/X, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho Analytics, Zoho Assist, Zoho Billing, Zoho Books, Zoho Campaigns, Zoho Cliq, Zoho Creator, Zoho Desk, Zoho Expense, Zoho Forms, Zoho Mail, Zoho Meeting, Zoho Projects, Zoho SalesIQ, Zoho Sign, Zoho Social, Zoho Survey, Zoho Writer, iQuoteXpress, mailparser.io

Zoho CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho CRM.