Zoho CRM

Zoho CRM
Over Zoho CRM
Een intelligente CRM met een AI-gestuurde Sales Assistant:
Zia is een door AI aangedreven verkoopassistent voor Zoho CRM. Ze helpt individuele verkopers en verkoopteams afwijkingen in het verkoopproces op te sporen voordat ze zich voordoen, geeft suggesties voor de beste tijd om contact op te nemen met een prospect en bestudeert zelfs hun verkooppatronen. Een krachtige CRM met een beetje intelligentie is wat de meeste bedrijven willen.
De eerste multichannel CRM in de branche:
Maak kennis met je klanten ongeacht het medium, van telefoon tot livechat, e-mail en sociale media. Communiceer en leg contact om klanten een betere ervaring te bieden.
Krachtige analyses die een beeld scheppen:
Wanneer je verschillende apps gebruikt om je gegevens op te slaan, is het essentieel dat ze met elkaar kunnen praten. Als ze niet communiceren, komen je gegevens in silo's terecht en is het vrijwel onmogelijk om een compleet beeld van je bedrijf te krijgen. Met Advanced CRM Analytics, mogelijk gemaakt door Zoho Reports, kun je je gegevens integreren en betere inzichten verkrijgen.
Een schaalbare CRM met geavanceerde aanpassingsmogelijkheden:
Als het om CRM-oplossingen gaat is niet elke maat geschikt voor alle bedrijven. Daarom kun je met Zoho CRM moeiteloos de interface aanpassen om te voldoen aan de specifieke eisen van je organisatie.
Prijzen vanaf:
US$ 14,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Prijzen vanaf:
US$ 14,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen






Functies
Totaal aantal functies van Zoho CRM: 205
Alternatieven
HubSpot Sales Hub

Freshsales

NetSuite

Keap

Reviews
Heb je Zoho CRM al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Bedrijfsapplicaties in één bedrijfssysteem
Beoordeeld op 24-11-2023
Pluspunten
Betaalbare prijsplannen
Automatisering op alle abonnementen
Meerdere integralen
makkelijk te gebruiken
Applicatie voor de mobiele telefoon
Minpunten
Gebruikers van een gratis abonnement lopen ook verkoopprognoses, kalenderboekingen en maatwerk mis. U kunt aangepaste lijstweergaven van uw gegevens maken, maar bij het gratis abonnement bent u beperkt tot vijf lijstweergaven per module. U kunt dus uw weergave aanpassen van de velden die voor u het belangrijkst zijn. Maar bij het gratis abonnement zie je er slechts vijf tegelijk en bij het standaardabonnement 50 per module. Hogere abonnementen zijn onbeperkt.

- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
A Flexible, Powerful Tool for Streamlined Healthcare Operations
Beoordeeld op 26-10-2024
Zoho CRM has been a game-changer for us at MEDOC. Its customization, seamless integrations, and AI...
Zoho CRM has been a game-changer for us at MEDOC. Its customization, seamless integrations, and AI insights streamline our sales and customer support. Though setup takes time, the benefits to our workflow and client engagement are well worth it. Highly recommended!
Pluspunten
The customization and AI insights make it perfect for our needs, streamlining sales and support with seamless integration.
Minpunten
The initial setup for Zoho CRM can be time-consuming, but the extensive support and documentation help make the process manageable.

- Sector: Human Resources
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Your go to CRM - Zoho CRM
Beoordeeld op 3-1-2025
Amazing and my go to CRM , easy to setup and easy to onboard team.
Amazing and my go to CRM , easy to setup and easy to onboard team.
Pluspunten
Ease to use interface and features that were requested such as auto email reminders are live savers
Minpunten
AI tools are still missing, like how to generate emails to write to customers.
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Navigate Sales through the best Zoho CRM
Beoordeeld op 9-2-2025
Overall, Zoho CRM gives a robust and customizable solution for managing customer relationships,...
Overall, Zoho CRM gives a robust and customizable solution for managing customer relationships, with great automation features.
Pluspunten
Zoho CRM is a powerful automation tool, making it easy to streamline sales processes.
It also helps in improving decision-making, through best interface and comprehensive analytics.
I also appreciate its integration with other Zoho apps, creating a unified experience.
Minpunten
Its highly customization option can make new users a little uncomfortable, otherwise, it is the best CRM to use and navigate sales.
- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Zoho CRM Missing the Relationship in CRM
Beoordeeld op 14-7-2024
Frustrating at best. If you like hitting your head against a wall time and time again to see if...
Frustrating at best. If you like hitting your head against a wall time and time again to see if you could possibly make something work - this may be your platform. I swear if I hear "sorry for the inconvenience" one more time after it took 4 weeks to resolve an issue - that has never been resolved I will scream. This last issue is why I am actively looking for a new CRM / ATS Manager - my contract expires in September and will not be renewed.
Pluspunten
I liked the ZOHO ONE package, having everything in one place. What I ended up with after 5 years is a system that held data I couldn't use and what I could possibly use, there were such limitations it was impossible.
Minpunten
They keep re-inventing the wheel without making sure they have their products solid, this has resulted in a proverbial "dogs breakfast" of apps that don't relate properly rendering ZOHO just a waste of time and money
Zoho CRM - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho CRM.V. Welke prijsmodellen heeft Zoho CRM te bieden?
Zoho CRM kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 14,00/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Zoho CRM?
Zoho CRM heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Zoho CRM ondersteund?
Zoho CRM ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Bulgaars, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Hindi, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Kroatisch, Nederlands, Pools, Portugees, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Vietnamees, Zweeds
V. Biedt Zoho CRM ondersteuning voor mobiele apparaten?
Zoho CRM ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Zoho CRM worden geïntegreerd?
Zoho CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
2iNova Practice Management Software, ActiveCampaign, Avaya Experience Platform, Bedrock Data, Box, BurstSMS, Dealfront, Docusign, Dropbox Business, Eventbrite, GetResponse, Gmail, GoTo Meeting, Google Ads, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, HubSpot CRM, Join.Me, Jotform, Kixie PowerCall, Klenty, Knowlarity, LinkedIn for Business, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Operations Hub, PandaDoc, PayPal, Proposify, QuickBooks Online, QuoteWerks, Quoter, RingCentral Contact Center, SMS-Magic, Saasu, Shopify, SimplyCast, Skyvia, Slack, SurveyMonkey, Trello, Twilio, Twitter/X, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho Analytics, Zoho Assist, Zoho Billing, Zoho Books, Zoho Campaigns, Zoho Cliq, Zoho Creator, Zoho Desk, Zoho Expense, Zoho Forms, Zoho Mail, Zoho Meeting, Zoho Projects, Zoho SalesIQ, Zoho Sign, Zoho Social, Zoho Survey, Zoho Writer, iQuoteXpress, mailparser.io
V. Welke mate van ondersteuning heeft Zoho CRM te bieden?
Zoho CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho CRM.