Over Zoho CRM

Een intelligente CRM met een AI-gestuurde Sales Assistant:

Zia is een door AI aangedreven verkoopassistent voor Zoho CRM. Ze helpt individuele verkopers en verkoopteams afwijkingen in het verkoopproces op te sporen voordat ze zich voordoen, geeft suggesties voor de beste tijd om contact op te nemen met een prospect en bestudeert zelfs hun verkooppatronen. Een krachtige CRM met een beetje intelligentie is wat de meeste bedrijven willen.

De eerste multichannel CRM in de branche:

Maak kennis met je klanten ongeacht het medium, van telefoon tot livechat, e-mail en sociale media. Communiceer en leg contact om klanten een betere ervaring te bieden.

Krachtige analyses die een beeld scheppen:

Wanneer je verschillende apps gebruikt om je gegevens op te slaan, is het essentieel dat ze met elkaar kunnen praten. Als ze niet communiceren, komen je gegevens in silo's terecht en is het vrijwel onmogelijk om een compleet beeld van je bedrijf te krijgen. Met Advanced CRM Analytics, mogelijk gemaakt door Zoho Reports, kun je je gegevens integreren en betere inzichten verkrijgen. 

Een schaalbare CRM met geavanceerde aanpassingsmogelijkheden:

Als het om CRM-oplossingen gaat is niet elke maat geschikt voor alle bedrijven. Daarom kun je met Zoho CRM moeiteloos de interface aanpassen om te voldoen aan de specifieke eisen van je organisatie.

Prijzen vanaf:

US$ 20,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Armenië, Australië, Bahrein, Bangladesh, Belarus en nog 54 andere

Ondersteunde talen

Arabisch, Bulgaars, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens en nog 22 andere

Prijzen vanaf:

US$ 20,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Zoho CRM Software - 1
Zoho CRM Software - 2
Zoho CRM Software - 3
Zoho CRM Software - 4
Zoho CRM Software - 5
Zoho CRM Software - 6
Nog 8 andere bekijken
Zoho CRM-video
Zoho CRM-video
Zoho CRM Software - 1
Zoho CRM Software - 2
Zoho CRM Software - 3
Zoho CRM Software - 4
Zoho CRM Software - 5
Zoho CRM Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van Zoho CRM: 211

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van kopers
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van voorstellen
  • Berichtgeving van uitzonderingen
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klantenactiviteit
  • Bonusbeheer
  • Bonusbeheer
  • Bronnen bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Communitybeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Conversies bijhouden
  • Correlatieanalyse
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Donorenbeheer
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • E-mailwaarschuwingen
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Gamification
  • Garanties bijhouden
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Helpdeskbeheer
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van derden
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Klanten volgen
  • Klantenaccounts
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Levensduurbeheer van assets
  • Live chatten
  • Loyaliteitsprogramma
  • Maatwerk
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Modellering en simulatie
  • Multivariaat testen
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Online implementatie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opmerkingen/notities
  • Opzeggingenbeheer
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Productcatalogus
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Quotaplanning
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Referenties bijhouden
  • Relaties bijhouden
  • Salesplanning
  • Samenwerkingstools
  • Scannen van vistekaartjes/-badges
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Sociale profielen van klanten
  • Sociale promotie
  • Statistische analyse
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Teamopdrachten
  • Tekstanalyse
  • Territoriumbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Trainingsbeheer
  • Transactiegeschiedenis
  • Trendanalyse
  • Veelgestelde vragen
  • Verkoopanalyse
  • Verkoopautomatisering
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Verzoeken escaleren
  • Visuele analyse
  • Volgen van gedrag
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor financiële instellingen
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor meerdere talen
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voor vastgoed
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Website-integratie
  • Websiteanalyse
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Weergave van grafische gegevens
  • Widgets
  • Wiki
  • Workflowbeheer
  • XML/RSS
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren
  • Zoekmachinemarketing
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

HubSpot Marketing Hub

4,5
#1 alternatief voor Zoho CRM
De marketinghub van HubSpot is een schaalbaar, alles-in-één platform voor inbound marketing, dat een combinatie biedt...

HubSpot CRM

4,5
#2 alternatief voor Zoho CRM
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Agile CRM

4,1
#3 alternatief voor Zoho CRM
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en...

Salesforce Service Cloud

4,4
#4 alternatief voor Zoho CRM
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(6.204)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenondersteuning
4,1/5

Heb je Zoho CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 6.204 reviews worden weergegeven
Henry
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Your clients in the cloud

Beoordeeld op 27-8-2019

In my organization we need to have access to our customers' information, anywhere, so we think we...

In my organization we need to have access to our customers' information, anywhere, so we think we should migrate everything to Cloud, and Zoho helped us to do it quickly and easily.

Pluspunten

Easy, everything is everywhere, easy to access even from the cell phone, it is incredible that all the information is online. It helped me a lot not to depend on sitting in the office to work.

Minpunten

It can be adapted for all companies, however for Latin America and certain information such as the NIT field that is not found but solve it by generating an alphanumeric field

Overwogen alternatieven

Dynamics 365

Redenen om voor Zoho CRM te kiezen

We needed a cloud solution, in order to have access to information outside the office.

Overgestapt van

Dynamics 365

Redenen om over te stappen op Zoho CRM

The price.
Faruk
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

It delivers what's promised

Beoordeeld op 9-10-2020

It is good. You get what you pay. I like the software and it is easy to use. I think it makes sense...

It is good. You get what you pay. I like the software and it is easy to use. I think it makes sense having a CRM consultant before setting it up at the beginning to make sure that you don't need to migrate things, and also it may help you optimise your costs.

Pluspunten

I've used Zoho CRM for almost 5 years and I've witnessed its evolutions during those years. I think it is an overall good tool for small to mid sized companies. I enjoyed the flawless marketing automation feature, especially when a new lead comes in from a web form, it immediately adds it to the CRM. The system can recognise the lead if there was a past interaction. Once the lead is in the system, you can enrich the data by populating all the data fields and you can customise new data fields according to your needs. I find it pretty easy to arrange for all departments in the company. I mostly used it as a part of my daily tasks at sales team. I was able to manage my leads and track the progress. We didn't really use it for any campaigning but mostly as an overall CRM. The reporting section is pretty good and I enjoyed the customisation. It actually offers more than average needs of a salesperson. Recently, they made new integrations and also adjusted the performance - in the early times, it was a bit slow but they fixed it.

Minpunten

Zoho CRM seems to be a mid-segment tool when it comes to pricing at first sight. However, if you want to expand the tool with more features/add-on, you may need to pay additionally for them. It increases the cost. At the end of the day, for a large company, it might be as pricey as enterprise CRM solutions. You need to make sure about your needs before you set it up for your organisation to make sure the cost meets with your expectations. The UI can be improved and be more user friendly.

Overwogen alternatieven

Dynamics 365

Redenen om voor Zoho CRM te kiezen

The team found Dynamics too complicate to work on. It wasn't a user friendly UI.

Overgestapt van

Dynamics 365
Mohammad Iqbal
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Tool we need to boost our sales

Beoordeeld op 20-3-2023

We use it effectively across our sales team. Very user-friendly, informative, and useful CRM. It...

We use it effectively across our sales team. Very user-friendly, informative, and useful CRM. It helps to nurture the lead efficiently and keep the progress updated.

Pluspunten

Really a great CRM with all the required features for sales. Easy to use and trace the progress with leads.

Minpunten

Pipeline management could have been better. Can add features where we can get our own drafted reports to analyze the team's performance.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

If you want to keep your sanity, then stay away from ZOHO

Beoordeeld op 22-6-2018

The benefits this software provides is nothing more than any other CRM available. Keep records of...

The benefits this software provides is nothing more than any other CRM available. Keep records of your accounts, logs of communication, track your sales pipeline, etc. etc.

Pluspunten

The CRM is easy to use. Unlike other CRM products, with Zoho you don't have to be an expert to get started. The interface is clean and easy to use. It doesn't have all the insane features that other products have, but that is what sets Zoho apart because they are trying to keep it simple for small businesses.

Minpunten

There's too many issues with this product to even begin listing. The application is buggy. I started reporting bugs to their support department but they occupied too much of my time and would remote into my computer and repeat the same steps over and over again, expecting a different result. I gave up on reporting issues. They don't even care to fix them anyways. The support is extremely poor. I'd rather have them offer no support than the support they provide, as you'll get even more frustrated with their support than not even having support at all. We had an "Enterprise Account Manager" which wasn't very responsive. Any unresolved issues with the application he would just send back to the support department (the same support department you'd been previously fighting with for months on petty issues) and then nothing would end up getting done. Based on my conversations with the account manager, I can confidently say that nobody in the organization has any clue what's going on. Nobody in the company has any empowerment to do anything, everybody acts like pre-programmed robots. There is a horrible communication gap between departments, nobody is on the same page, everybody just passes the buck thinking somebody else will take care of the issue. You can tell there is a pretty bad work ethic and culture. You'll get the run around and end up getting exhausted and give up. You end up having a second job just trying to deal with Zoho. It's quite simple, STAY AWAY.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Zoho CRM - An inexpensive yet effective CRM for your Business

Beoordeeld op 26-11-2022

Pluspunten

1. Ease of Use2. Effective Lead Management3. Helps track leads and potentials and helps in growing the business4. Contact Management5. Easy third-party integration

Minpunten

There is hardly anything which I don't like about Zoho CRM.

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Zoho CRM

We found Zoho CRM to be as good as any of the good commercial CRM software, but very pocket friendly. Also local support of Zoho CRM was another key reason to choose Zoho CRM.
5 van 6.204 worden weergegeven Lees alle reviews

Zoho CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho CRM.

Zoho CRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 20,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Zoho CRM heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Zoho CRM ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Bulgaars, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Hindi, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Kroatisch, Nederlands, Pools, Portugees (Brazilië), Portugees (Portugal), Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Vietnamees, Zweeds

Zoho CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Zoho CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ActiveCampaign, Adobe Acrobat Sign, Amity, Avaya Experience Platform, Bedrock Data, Box, BurstSMS, DocuSign, Dropbox Business, Eventbrite, GetResponse, Gmail, GoTo Meeting, GoToWebinar, Google Ads, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, HubSpot CRM, Join.Me, Jotform, Kixie PowerCall, Leadfeeder, LinkedIn for Business, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Operations Hub, PandaDoc, PayPal, Proposify, Quickbooks Online, QuoteWerks, Quoter, RingCentral Contact Center, SMS-Magic, Saasu, Shopify, SimplyCast, Skyvia, Slack, SurveyMonkey, Trello, Twilio, Twitter, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho Analytics, Zoho Assist, Zoho Books, Zoho Campaigns, Zoho Cliq, Zoho Creator, Zoho Desk, Zoho Expense, Zoho Forms, Zoho Mail, Zoho Meeting, Zoho Projects, Zoho SalesIQ, Zoho Sign, Zoho Social, Zoho Subscriptions, Zoho Survey, Zoho Writer, iQuoteXpress, mailparser.io

Zoho CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho CRM.