Over Kantata

Mavenlink is een SaaS (Software-as-a-Service, software als dienst) projectbezorgsysteem dat zakelijke best practices automatiseert voor creatieve en professionele dienstverleners. Met één platform om de volledige klantlevenscyclus van voorstel tot facturering te beheren, kunnen gebruikers bedrijfsresultaten verbeteren en mensen, projecten en winst succesvol beheren en schalen.

De enige bron van waarheid. Mavenlink centraliseert projectmanagement, projectboekhouding en aangepaste rapportage in een oplossing die bekend staat als PSA (Professional Services Automation, professionele dienstenautomatisering). De cloud-toepassing van Mavenlink biedt een enkele werkruimte voor leidinggevenden, projectmanagers, teammedewerkers en contractresources. Dit omvat krachtige functies voor samenwerking, het delen van bestanden, het bijhouden van uren en kosten, het indelen van bronnen en meer.

Verschuif de hendels die de prestaties beïnvloeden: Mavenlink helpt organisaties de bezettingsgraad te optimaliseren, de marges te verbeteren, de inning van contanten te versnellen en toekomstige werkzaamheden en inkomsten nauwkeurig te voorspellen. De optionele professionele BI-laag (Business Intelligence, bedrijfsintelligentie), Mavenlink Insights, biedt door experts gebouwde dashboards en aangepaste rapportage voor de gezondheid en winstgevendheid van het project. Met Mavenlink Insights kunnen organisaties onbeperkt aangepaste rapporten opstellen met slechts een paar klikken, met de mogelijkheid om belangrijke bedrijfsstatistieken te bekijken door middel van specifieke drill-downs.

Maak verbindingen tussen bedrijfssystemen om teams en processen samen te brengen: dankzij strategische integratie met toonaangevende CRM- en boekhoudoplossingen (inclusief Salesforce, Intacct en QuickBooks), kunnen klanten met Mavenlink een uniform platform bouwen voor het plannen, leveren en herkennen van inkomsten met betrekking tot de levering van services gedurende hun hele zakelijke levenscyclus.

Ontworpen door services-experts voor services-experts: tot de klanten die Mavenlink gebruiken, behoren consulting bureaus, marketingbureaus, IT-diensten en andere professionele dienstverleners. Typische klanten zijn groeiende bedrijven die een softwareoplossing nodig hebben om de klantvraag succesvol te beheren met maximale geschaalde winstgevendheid. Klanten die Mavenlink gebruiken, bevinden zich in meer dan 100 landen bij zowel openbare als particuliere bedrijven.

Prijzen vanaf:

US$ 59,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Kantata

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Ierland, India , Nieuw-Zeeland, Singapore, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 59,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Kantata

Afbeeldingen

Kantata Software - 1
Kantata Software - 2
Kantata Software - 3
Kantata Software - 4
Kantata Software - 5
Kantata Software - 6
Kantata Software - 7
Nog 9 andere bekijken
Kantata-video
Kantata-video
Kantata Software - 1
Kantata Software - 2
Kantata Software - 3
Kantata Software - 4
Kantata Software - 5
Kantata Software - 6
Kantata Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van Kantata: 139

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agile-methodiek
  • Audittrail
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Bewaking
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Campagnebeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Externe ondersteuning
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Grafieken maken
  • Grafische workfloweditor
  • Herinneringen
  • Ideeënbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Markeren
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere factureringstarieven
  • Meerdere projecten
  • Meerdere valuta's
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Online tijdregistratie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Overurenberekening
  • Overzichtsrapporten
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourceaanvraag
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Risicobeheer
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Takenlijst
  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd bijhouden per project
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdzones bijhouden
  • Timer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Traditionele methodologieën
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Vergoedingenbeheer
  • Verlof bijhouden
  • Versiebheer
  • Visualisatie
  • Visuele analyse
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Workamajig

3,7
#0 alternatief voor Kantata
Workamajig is software voor het beheer van samenwerkingsprojecten en -workflow voor interne creatieve/ontwerpteams en...

Wrike

4,3
#1 alternatief voor Kantata
Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen...

Basecamp

4,3
#2 alternatief voor Kantata
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams...

ClickTime

4,6
#3 alternatief voor Kantata
ClickTime maakt het eenvoudig om tijd en budgetten van medewerkers te plannen, te volgen en te beheren.

Reviews

Totaalscore

4,2 /5
(581)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0/5
Functies
4,0/5
Gebruiksgemak
3,9/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je Kantata al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 581 reviews worden weergegeven
Tristan
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Our Next-Generation Project Management Tool

Beoordeeld op 12-9-2018

Our overall experience has been wonderful over the past few years. We were able to enable our PM...

Our overall experience has been wonderful over the past few years. We were able to enable our PM team to become more metrics and data-driven, expanding their capabilities. Change Orders are a big business process that we solved by using Mavenlink. Approval and communication have been GREATLY streamlined! Before, we were managing change orders through written communication and supporting documentation, but now we are able to have the discussion in project meetings, then pass through the Change Order approval as a budget change and there is an affirmative action on their part. It's great!

Pluspunten

The activity dashboard is the best part of Mavenlink. A feed that allows you to keep track of official communications and notes is perfect, plus it keeps clients involved. The API is also very strong and allows us to generate reports FAR beyond what is offered by Mavenlink. Our ability to manage projects and people has greatly increased due to the features that have been implemented since we switched to Mavenlink.

Minpunten

The Gantt chart needs a lot of work. The interface is slow and clunky, plus it is not a great view for the executives and sponsors, visually speaking. The purpose of this chart is not really to "manage" the project, but instead show a high level overview of everything. There is currently no great way to show this to execs and sponsors. There needs to be a better mobile experience as well. We need a fully functional way to log time, complete tasks, post activity and generally manage projects from Android and iOS.

Moon
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Good Project mgmt tool linking to NetSuite but lack of customizations to cater to business...

Beoordeeld op 21-9-2020

Pluspunten

Be able to link to NetSuite record with integrations and view utilization and project budget vs. actual.

Minpunten

Lack of some task tracking features like assignee commit date with taskes. Task role on time entries does not display on list view and task columns are hard to adjust for different usage of different team member.

Caroline
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

We're Making it Work

Beoordeeld op 22-9-2020

Pluspunten

I love that it has given our agency a central place to track all projects/tasks as well as time/budgtes.

Minpunten

You have to constantlty seek out information that pertains to you. Email is outdated in the digital world so this being the primary means of notification is not helpful for us. Things like push notifications and in application notifications are a simple feature that would be massively helpful fo the user.

Also, the mobile version of this project is basically unuseable, it seems like as a whole this software is very slow to update and integrate new features that are requested by its users.

Ethan
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Kantata is Essential

Beoordeeld op 16-11-2022

It is critical to me and my day to day role.

It is critical to me and my day to day role.

Pluspunten

The way it allows us to report in revenue in an easy to view space.

Minpunten

The timesheets and forecasting areas can be a little clunky at times.

Guy
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Excellent User Interface

Beoordeeld op 25-6-2020

Pluspunten

Project task management is a huge improvement over our legacy product. The user interface and the various task types have made this my go-to tool, no longer needing MS Project on the side to replicate our task tracking efforts. I like that Mavenlink has included issues into their task types, not just tasks and milestones. Best of all is the user interface to make changes in the GANTT view and for contributors to self-assign a task and log time to it. As a PM, I am spending far less time making in task management activities, instead able to monitor what others have permission to do on their own.

Minpunten

Still waiting for the golden feature of copy/paste similar tasks to save me even more time.

Overwogen alternatieven

NetSuite OpenAir

Overgestapt van

NetSuite
5 van 581 worden weergegeven Lees alle reviews

Kantata - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Kantata.

Kantata kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 59,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Kantata heeft de volgende typische klanten:

51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Kantata ondersteunt de volgende talen:

Engels

Kantata ondersteunt de volgende apparaten:

Kantata kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Dynamics 365, Expensify, FinancialForce ERP, Gmail, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, HubSpot CRM, Jira, Microsoft 365, NetSuite, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, SAP Concur, Sage Intacct, Salesforce Sales Cloud, Slack, Workday HCM, Xero, Zapier

Kantata biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Kantata.