Over Adobe Workfront

Workfront is online werkbeheersoftware voor ondernemingen en biedt een 360-graden beeld van alle activiteiten op de werkvloer, zodat zowel teamleden als het management hun werk beter kunnen begrijpen en organiseren, waardoor de workflows en productiviteit worden verbeterd. Met Workfront kunnen managers potentiële en huidige projecten evalueren, verstandige strategische en financiële doelstellingen vaststellen, bedrijfsinitiatieven valideren en die projecten bevorderen en uitvoeren die de grootste zakelijke waarde bieden.

Met Workfront krijgen bedrijven een 360-gradenoverzicht van het werk in de hele onderneming, zodat teamleden en leiders hun werk beter kunnen begrijpen en organiseren. Omdat succesvolle projectleiders begrijpen dat de mensen die het werk doen dat werk ook het beste begrijpen, heeft het creëren van werkopdrachten zich ontwikkeld naar een meer collaboratief proces dat individuele werknemers meer controle geeft over wat ze doen en wanneer ze het doen. Deze democratisering van het proces van werkbeheer stelt werknemers in staat maximale waarde te leveren en geeft leidinggevenden inzicht in alle projecten en ander werk. Dit creëert harmonie op de werkvloer, doordat werknemers vrijheid over hun werk krijgen en leidinggevenden op de hoogte worden gehouden. Workfront ondersteunt deze moderne benadering van werken met technologie die harmonie op de werkvloer bevordert, terwijl de efficiëntie wordt verhoogd.

Met het nieuwe paradigma voor het beheer van het werk kunnen managers potentiële en huidige projecten evalueren, de juiste strategische en financiële doelstellingen vaststellen, bedrijfsinitiatieven valideren en die projecten bevorderen en uitvoeren die de grootste zakelijke waarde bieden.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Adobe Workfront

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, China, Duitsland, Verenigd Koninkrijk , Ierland, Japan, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans , Italiaans, Japans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Spaans, Zweeds

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Adobe Workfront

Afbeeldingen

Adobe Workfront Software - 1
Adobe Workfront Software - 2
Adobe Workfront Software - 3
Adobe Workfront Software - 4
Adobe Workfront Software - 5
Adobe Workfront Software - 6
Adobe Workfront Software - 7
Nog 8 andere bekijken
Adobe Workfront-video
Adobe Workfront Software - 1
Adobe Workfront Software - 2
Adobe Workfront Software - 3
Adobe Workfront Software - 4
Adobe Workfront Software - 5
Adobe Workfront Software - 6
Adobe Workfront Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van Adobe Workfront: 142

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Agile-methodiek
  • Archiveren en retentie
  • Asset Lifecycle Management
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van digitale assets
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Brainstormen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Capaciteitsbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Configureerbare workflow
  • Contentbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • E-mailbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • Eenmalige aanmelding
  • Factureerbare items bijhouden
  • For IT Project Management
  • Formulierbeheer
  • Fouten bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Grafieken maken
  • Herinneringen
  • Ideeënbeheer
  • Integraties van derden
  • KPI-controle
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenportal
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Markeren
  • Meerdere projecten
  • Merkrichtlijnen
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • Multichannel campagnes
  • Onkosten bijhouden
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Risicobeheer
  • Roadmaps van producten
  • Roosterbeheer
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scenarioplanning
  • Scrum-ondersteuning
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Spreadsheetweergave
  • Sprint planning
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Tijd bijhouden
  • Tijdlijnbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Traditionele methodologieën
  • Vaardigheden bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Versiebheer
  • Video-ondersteuning
  • Visualisatie
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Workamajig

3,7
#1 alternatief voor Adobe Workfront
Workamajig is software voor het beheer van samenwerkingsprojecten en -workflow voor interne creatieve/ontwerpteams en...

Planview Clarizen

4,2
#2 alternatief voor Adobe Workfront
Clarizen is een bedrijfsbrede oplossing voor samenwerking en projectmanagement die een sociale context verbindt met...

Jira

4,4
#3 alternatief voor Adobe Workfront
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om...

Wrike

4,3
#4 alternatief voor Adobe Workfront
Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(1.088)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,0/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je Adobe Workfront al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 1.088 reviews worden weergegeven
Faith
Totaalscore
  • Sector: Bankwezen
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

It has given us ability to plan, manage, and measure work based on data

Beoordeeld op 31-10-2019

Sharing of projects is now easy and every member of the team has up to date data on project...

Sharing of projects is now easy and every member of the team has up to date data on project progress. Moreover, executives look for loopholes to help in easily and monitor progress.

Pluspunten

It has given us ability to plan, manage, and measure work based on data which helps organization executives to monitor work in real-time using the data. The most important thing is that their support team worked with us from the beginning to create a platform that best fits our job environment. Now we can easily work in teams as we are able to plan, create and share tasks and projects within the platform and most importantly Workfront was integrated with the softwares that we use on a daily basis. Another benefit is that they offer a free trial for an organization.

Minpunten

The vendor support team took a little bit longer in creating the Workfront platform that could best match our needs but in all it was a success and now we are good.

Overwogen alternatieven

BOARD

Redenen om over te stappen op Adobe Workfront

Workfront has the best support team which worked with us from beginning up to now.
Jessica
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

We are able to stay organized thanks to Workfront

Beoordeeld op 18-5-2022

Adobe Workfront has done a fantastic job of making the product adaptable to every user level....

Adobe Workfront has done a fantastic job of making the product adaptable to every user level. Tracking and reporting tools can be added by power users, who can monitor any or all parts of a project. Most of these alternatives aren't used by my department, but if and when we do, they're already there for us.

Pluspunten

Due to the fact that my business is operated remotely, I am always up to date. After the epidemic, this product has given me the courage to continue forward. For me, kanban boards and task management are of the utmost importance. The kanban board provided by Adobe workfront allows us to build up tasks or user stories and then divide them into BI-weekly or BI-monthly sprints.

Minpunten

I'd like to see a better explanation for why mistakes are made, but that's about it. As far as I know, there are no clues as to why a date or a field isn't being updated or cannot be created. In most cases, the problem can be solved with a little bit of troubleshooting.

April
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Let Adobe help push your business into the future on time

Beoordeeld op 30-7-2022

Pluspunten

What’s really incredible about Adobe is that it’s more than just a program that used to be for graphic design and computer nerds. Adobe has really pushed into the house Covid 2022 with a incredible program that allows your organization to use so many different features. The project management tool and all the other ones that assist such as time scheduling and tracking and project management assignment and all those other things are so incredible when it comes to trying to keep your organization or business on track. It’s very hard to manage more than a few people all alone when you have a program that allows you to be able to see if peoples time is being utilized correctly or if some tasks don’t need as much time as others it’s a very cool thing to have. I would say take the leap and go forward and implement this into your programming for your company and watch how you’re employees grow and how your business grows as well

Minpunten

I think some of the harder parts of this program that seem to pop up or it’s a little bit harder to get used to working with us. It’s a lot more complicated than it seems sometimes for certain parts of the program. You have to be knowledgeable about how to use this program and you can’t just figure it out by just playing around in it. You really have to have a dedicated knowledgeable person who can run this program and do it well

Krishna
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Less satisfied

Beoordeeld op 9-9-2022

Pluspunten

can make folders and organize the proofs nicely.

Minpunten

The user interface is really old. Needs to upgrade.

Shayla
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Workfront simplifies project and job routing

Beoordeeld op 13-6-2022

I use Workfront on a daily basis, for the better part of each day. When I submit proofs to clients,...

I use Workfront on a daily basis, for the better part of each day. When I submit proofs to clients, they have the option to read the proof, make any comments or suggestions they have, or decide whether or not the proof should be authorized. The tools that are located at the top of the page may be used by the customer with ease to highlight or point to what they want altered.

Pluspunten

I enjoy that the dashboard makes it simple to view the tasks on which I have been tasked to work as well as the due dates for those projects. I am able to view the approvals that are waiting, as well as my to-do list, which helps me keep my job on track.

Minpunten

The calendar function on their website is not to my liking. It does not function very well, and it makes it tough to view your projects within a monthly timeline, which is something that is incredibly crucial for a content team to achieve.

5 van 1.088 worden weergegeven Lees alle reviews

Adobe Workfront - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Adobe Workfront.

Adobe Workfront kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

Adobe Workfront heeft de volgende typische klanten:

501-1.000, 1.001-5.000

Adobe Workfront ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Spaans, Zweeds

Adobe Workfront ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Adobe Workfront kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Campaign, Adobe Experience Manager, Box, Dropbox Business, Google Drive, Jira, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft SharePoint, Salesforce Marketing Cloud, Salesforce Sales Cloud, Slack, Webdam, Widen Collective

Adobe Workfront biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Adobe Workfront.