Over Zendesk

Zendesk is de bewezen cloudgebaseerde oplossing voor klantenservice-software die de snelste manier biedt om een geweldige klantenservice in bedrijven van elke omvang en sector mogelijk te maken. Zendesk is zo eenvoudig te gebruiken dat het geliefd is bij klantenondersteuningsteams en hun klanten over de hele wereld. Je kunt overal en vanaf elk apparaat toegang tot Zendesk krijgen.

Meer dan 40.000 klanten vertrouwen op Zendesk, waaronder enkele van 's werelds toonaangevende merken zoals Airbnb, Gilt Groupe, Groupon, Tumblr, Box, Sony en Sears.

Prijzen vanaf:

US$ 19,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Bedrijfsgrootte

K M G

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Oostenrijk, Australië, België, Brazilië, Canada, Zwitserland, China, Duitsland, Denemarken, Spanje, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Hongkong SAR van China, Ierland, India, Italië, Japan, Mexico, Nederland, Nieuw-Zeeland, Filipijnen, Zweden, Singapore, Taiwan, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 19,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Zendesk Software - 1
Zendesk Software - 2
Zendesk Software - 3
Zendesk Software - 4
Zendesk Software - 5
Zendesk Software - 6
Nog 7 andere bekijken
Zendesk-video
Zendesk Software - 1
Zendesk Software - 2
Zendesk Software - 3
Zendesk Software - 4
Zendesk Software - 5
Zendesk Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van Zendesk: 182

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Active Directory-integratie (AD)
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Archiveren en retentie
  • Assets volgen
  • Auditing van problemen
  • Audittrail
  • Autoresponders
  • Batchcommunicatie
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beller-ID
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Beslissingsondersteuning
  • Bestanden delen
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CMDB
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Casusbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Communitybeheer
  • Configuratiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Content maken
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van oproepen
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Filteren
  • Formulierbeheer
  • Gamification
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gemengd callcenter
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Gezondheidsscore
  • Groepenbeheer
  • Handmatig kiessysteem
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Incidentenbeheer
  • Inkomstenbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interactieve inhoud
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Kwaliteitsborging
  • Leads beheren
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Meerdere scripts
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • On-demand communicatie
  • On-demand opnamen
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online forums
  • Online implementatie
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen rapporteren
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Opzeggingenbeheer
  • Outbound callcenter
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Predictief kiezen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Progressief kiessysteem
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • Releasebeheer
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Servicecatalogus
  • Servicerapportage
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Stemaanpassing
  • Taakbeheer
  • Tekst naar spraak
  • Tekstanalyse
  • Tekstbewerking
  • Terugkerende problemen
  • Ticketbeheer
  • Toezicht houden op klachten
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Trendanalyse
  • Uitgifteplanning
  • Veranderingsbeheer
  • Video-ondersteuning
  • Virtuele assistent
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Widgets
  • Winst- en verliesanalyse
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Freshdesk

4,5
#1 alternatief voor Zendesk
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die...

Zoho Desk

4,5
#2 alternatief voor Zendesk
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het...

Intercom

4,5
#3 alternatief voor Zendesk
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op...

JIRA Service Management

4,4
#4 alternatief voor Zendesk
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(3.038)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je Zendesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 3.038 reviews worden weergegeven
Muhammad Daud
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great platform for support and ticketing

Beoordeeld op 22-6-2022

Overall Zendesk is easy to use, interface and options are quite straight forward, response is...

Overall Zendesk is easy to use, interface and options are quite straight forward, response is quicker and easy to manage the logs/requests/tickets and users

Pluspunten

I have had a good experience of working with Zendesk on daily basis considering the support platform for our internal users. I have liked the way so far how Zendesk generates alerts and how the ticket has managed the platform with ease of completing the task, attaching information, and keeping the log of the users and tickets.

Minpunten

Zendesk requires individual licenses for adding new agents though there should be some option to add a team within the same license but rather be limited to 3-5 agents per team under 1 license.

Overwogen alternatieven

Freshdesk

Redenen om over te stappen op Zendesk

Zendesk cost overall was better than freshdesk and it was more user friendly.
Brandon R
Totaalscore
  • Sector: Draadloos
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Query history management and aggregation by tags (content) can be done easily

Beoordeeld op 25-7-2022

Customer queries used to be managed in Excel. Still, it was time-consuming to track history and the...

Customer queries used to be managed in Excel. Still, it was time-consuming to track history and the status of responses could not be managed, resulting in cases where there were omissions in responses. However, with the introduction of Zendesk, it is possible to aggregate by tags and monitor trends easily. Since it is possible to manage match/no match status, there are no match omissions.

Pluspunten

Excellent for query management. When managed as a ticket, there are no omissions and it is difficult to deal with duplicates. difficult to deal with duplicates. If you create a view correctly, you can easily understand the scope of correspondence for each department, and the reporting function is also important, so it is easy to look back.

Minpunten

There is a high degree of freedom in customization and several settings, but it is difficult to understand visually and takes time to learn. There is also a query response function, but where is the content of the response saved, where is the draft, etc. are difficult to understand.

Overwogen alternatieven

Pure Chat

Redenen om voor Zendesk te kiezen

I felt there was a limit to managing queries and tracking query content in Excel, but by introducing Zendesk, I could reduce the man-hours for history management. It also helps with tracking by managing query content through tab settings.

Overgestapt van

Microsoft Excel

Redenen om over te stappen op Zendesk

Tags and triggers tend to be complicated and, if used across multiple departments, affect each other, requiring a supervising administrator. The Zendesk installation was well organized. Queries that were handled by a small number of people have increased in the number of people, departments, products, frequent omissions, and duplicate responses have greatly decreased.
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Category defining solution

Beoordeeld op 14-7-2022

Pluspunten

It is an awesome product and easy to train people to work on

Minpunten

It gets pretty expensive quite fast once you start demanding more features and onboarding new users

Shayla
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

We've reduced customer service handling time with Zendesk

Beoordeeld op 8-6-2022

Using Zendesk, our customer care representatives are able to obtain the information they need on...

Using Zendesk, our customer care representatives are able to obtain the information they need on their own. When I handle the articles, I hear nothing but good things about how this program makes my job easier and more productive. They may use slack to look for answers, and the results will be linked to relevant articles in Zendesk. Zendesk may be easily integrated with other services, such as slack.

Pluspunten

I loved Zendesk because of its features and thorough reports. However, I found it tough to use and far more difficult to produce reports than other CRMs and Helpdesks. Compared to other Helpdesks, the social analytics are similarly low. The Suite's triggers are among my favorites. One of the most important advantages for us is the sheer number of plugins and integrations available.

Minpunten

The difficulty of creating dashboards and the amount of time it takes to do so annoy me. Because of this, the dashboard might be a bit confusing at times, with data that are out of sync.

Denise
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

This helps us to better serve our customers

Beoordeeld op 9-6-2022

We can use this data to improve the client experience by putting new processes in place. We've...

We can use this data to improve the client experience by putting new processes in place. We've increased our output significantly, and now everything is in plain sight. It's incredible how much freedom we have when it comes to putting up a self-help library for our clientele. We were able to create a help center based on the Copenhagen theme, but we customized it to our liking with custom CSS styling.

Pluspunten

There is nothing Zendesk does that I don't like! The back-end user experience is the greatest I've ever encountered. The integration of Shopify and the capturing of knowledge is effortless. We've been using Zendesk Support for years and I'm sure we've only scratched the surface of what it can accomplish, but for a little business like ours, it's more than enough.

Minpunten

New feature requests should be implemented more quickly, in my opinion. I would also like Zendesk to manage all new implementation requests.

5 van 3.038 worden weergegeven Lees alle reviews

Zendesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zendesk.

Zendesk kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 19,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Zendesk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Zendesk ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Zendesk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Zendesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

123FormBuilder, 3CLogic, 8x8 Virtual Office, AWeber, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Agile CRM, Agile Central, Aha!, Aircall, Akita, Algolia, Ameyo, Amity, Asset Panda, Automate.io, Autotask PSA, Azuqua, Beanstalk, Bedrock Data, Benchmark Email, BigCommerce, Bitium, Bloomfire, Box, Breeze, Brushfire, Built.io Flow, CA Flowdock, Calendly, Callmaker, Capsule, ChargeDesk, ChargeOver, Chargebee, Chargify, ChartMogul, CheckMarket, Cirrus Insight, ClicData, ClickDesk, ClickHelp, Close, CloudAgent, CloudApp, CollabSpot, ConnectWise Control, Crisp, Customer Thermometer, Cyclr, Cyfe, DataHero, Databox, Device42, Dialpad, Dropbox Business, Drupal, Ducksboard, EZ Texting, EZOfficeInventory, Easy Insight, Elastic Enterprise Search, Emma, Falcon.io, Five9, Flowlu, Formstack Forms, FreshBooks, Freshdesk, FullContact, Gainsight CS, Geckoboard, Genesys Cloud CX, Get Satisfaction, GetResponse, GoToAssist, Google Analytics 360, HappyFox Chat, Harvest, Helpjuice, Helpshift, Hexnode UEM, Higher Logic Thrive, Higher Logic Vanilla, Highrise, Hippo Video, Hootsuite, HubSpot CRM, Hubstaff, Humanity, Igloo, Inbenta, Instabug, Instagram, Intercom, Jira, Jitterbit, Joomla, Keap, Kixie PowerCall, Klaviyo, Kudos, Leftronic, Lessonly, LiveChat, LiveOps, LoginRadius, Mailchimp, ManageEngine ADManager Plus, ManageEngine Endpoint Central, Maropost Commerce Cloud, MeisterTask, Membrain, MessageBird, Meta for Business, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Mixpanel, Moxo, MyFeelBack, NICE CXone, Nectar Desk, Nextiva, Nicereply, Notion, Nutshell, Okta, Olark, OneLogin, Operations Hub, OpsGenie, OroCRM, Ottspotta, OutSystems, PagerDuty, PandaDoc, Pendo, Pipedrive, Pivotal Tracker, Planview PPM Pro, Playvox, Plecto, Podio, Preact, PrestaShop, ProProfs Knowledge Base, Productboard, Projector PSA, QuickBooks Online Advanced, Quip, Quiq Messaging, Receptive, Redmine, Rescue, SABIO, SAP Business One, SAP Litmos, Sailthru, SalesSeek, Salesforce Sales Cloud, ScreenSteps, Segment, Setmore, Sharpen, Shopify, Skilljar Customer Education, Skyvia, Slack, Slemma, Smartling, Smartlook, Smartsheet, Smooch, SnapEngage, SolarWinds Service Desk, Solve CRM, Spinify, SpiraTeam, Sprinklr, Sprout Social, SugarCRM, SuperReceptionist, SupportSync, SurveyLab, TMetric, Talkdesk, TeamViewer, Teamgate, Teamwork, Time Doctor, TimeCamp, TimeLog, Totango, Transifex, Tray.io, Trello, Truly, Trustpilot, Twilio, UserVoice, Userlike, Usermind, Usersnap, Velaro, VeriShow, Vidyard, Virtual Observer, Vivocha, WHMCS, WISE io, Webex Experience Management, Wistia, WooCommerce, Woopra, WordPress, Workato, WorkflowMax, Writer, XCALLY, Yammer, Yext, Yodiz, Yonyx, Yotpo, Zapier, Zen Cart, ZenDesk Chat, Zendesk Sell, Zingtree, Zoho Analytics, Zoho Assist, Zoho Books, Zoho CRM, Zoho Inventory, Zoho Invoice, Zoho Subscriptions, Zoom Meetings, amoCRM, elevio, eyeson, iorad, iridize, kintone, miniOrange, xMatters

Zendesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zendesk.