Over Zendesk

Zendesk is de bewezen cloudgebaseerde oplossing voor klantenservice-software die de snelste manier biedt om een geweldige klantenservice in bedrijven van elke omvang en sector mogelijk te maken. Zendesk is zo eenvoudig te gebruiken dat het geliefd is bij klantenondersteuningsteams en hun klanten over de hele wereld. Je kunt overal en vanaf elk apparaat toegang tot Zendesk krijgen.

Meer dan 40.000 klanten vertrouwen op Zendesk, waaronder enkele van 's werelds toonaangevende merken zoals Airbnb, Gilt Groupe, Groupon, Tumblr, Box, Sony en Sears.

Prijzen vanaf:

US$ 19,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Zendesk

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 21 andere, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds, zh-hant

Prijzen vanaf:

US$ 19,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Zendesk

Afbeeldingen

Zendesk Software - 1
Zendesk Software - 2
Zendesk Software - 3
Zendesk Software - 4
Zendesk Software - 5
Zendesk Software - 6
Nog 7 andere bekijken
Zendesk-video
Zendesk Software - 1 Zendesk Software - 2 Zendesk Software - 3 Zendesk Software - 4 Zendesk Software - 5 Zendesk Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van Zendesk: 178

  • 360-gradenfeedback
  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Active Directory-integratie (AD)
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afdrukbeheer
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Archiveren en retentie
  • Assets volgen
  • Auditing van problemen
  • Audittrail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Autoresponders
  • Batchcommunicatie
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beller-ID
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Beslissingsondersteuning
  • Bestanden delen
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CMDB
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Casusbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Communitybeheer
  • Configuratiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Content maken
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van oproepen
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Filteren
  • Formulierbeheer
  • Gamification
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gemengd callcenter
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Gezondheidsscore
  • Handmatig kiessysteem
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Incidentenbeheer
  • Inkomstenbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactieve inhoud
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Kwaliteitsborging
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Meerdere scripts
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • On-demand communicatie
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online forums
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen rapporteren
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Opzeggingenbeheer
  • Outbound callcenter
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Predictief kiezen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Progressief kiessysteem
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • Releasebeheer
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Scores en reviews
  • Sentimentanalyse
  • Servicecatalogus
  • Servicerapportage
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Stemaanpassing
  • Taakbeheer
  • Tekst naar spraak
  • Tekstanalyse
  • Tekstbewerking
  • Terugkerende problemen
  • Ticketbeheer
  • Toezicht houden op klachten
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Trendanalyse
  • Uitgifteplanning
  • Veranderingsbeheer
  • Video-ondersteuning
  • Virtuele assistent
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Widgets
  • Winst- en verliesanalyse
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

LiveAgent

4,7
#1 alternatief voor Zendesk
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Zoho Desk

4,5
#2 alternatief voor Zendesk
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het...

Salesforce Service Cloud

4,4
#3 alternatief voor Zendesk
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

Bitrix24

4
#4 alternatief voor Zendesk
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(2.670)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je Zendesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 2.670 worden weergegeven
Christiane D.
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A lot of features and fast and easy to use ticket system

Beoordeeld op 28-2-2021

Zendesk is the most customizable ticket system in the market, a lot of features that can help to...

Zendesk is the most customizable ticket system in the market, a lot of features that can help to automate things. Plus you can also install apps that could be useful.

Pluspunten

Zendesk has a lot of features, and customizable templates, it's not that easy to use as other CRM, so it may required traning, however this is because the highly customizable settings, and options the products offers.

It's really easy to answer 100 tickets at the same time, using templates that will show the client's name and information,

Overall a really good product, a bit expensive, but it offers a lot of features which makes the product a good product and good benefit.

Minpunten

It can be very complex/difficult at certain point due all the features that they offer.

Overwogen alternatieven

HelpDesk en LiveChat

Redenen om voor Zendesk te kiezen

Because we were trying to find a more customizable option :)

Overgestapt van

Salesforce Sales Cloud
Ted F.
Totaalscore
  • Sector: Mijnbouw en metalen
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Need help from Zendesk? Forget it. Don't even bother.

Beoordeeld op 31-1-2020

Horrible. I only use this software because it would be a hassle porting all existing tickets over...

Horrible. I only use this software because it would be a hassle porting all existing tickets over to a different platform. I needed billing support from them, and my ticket was 'escalated' to the Finance department, but nobody ever got back to me in time. Literally a few days went by and not one word from my Zendesk agent. They have a poor support system. So, if you don't ever need help with anything and know what you're doing, then ZD is probably for you.

Pluspunten

The software functions nicely. It is very well put together. They make it easy to run a help desk.

Minpunten

The support, or lack thereof. If you need support for this software, they take a long, long time to get back to you. You better know what you're doing, because if you need to get a hold of them, I wish you the best of luck.

Overwogen alternatieven

Freshservice

Redenen om voor Zendesk te kiezen

A couple years ago, Freshdesk was lacking in features. I recently discovered they updated their platform.

Overgestapt van

Freshdesk

Redenen om over te stappen op Zendesk

Features
Tyler S.
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Great option for customer service agents.

Beoordeeld op 24-8-2021

Overall, I enjoy using Zendesk. It's a great way to interact with your customers and I wouldn't...

Overall, I enjoy using Zendesk. It's a great way to interact with your customers and I wouldn't hesitate to recommend it as an option.

Pluspunten

Zendesk is a fairly simple to use platform for customer support. It's easy to keep track of tickets that come in and respond via email, and the chat function works well too. Being able to set an autoresponder is great for when the team is away.

Minpunten

I felt like the interface was a little clunky, and it was a little awkward needing to jump around to different pages. Sometimes it was a little ambiguous whether you were actually logged out of chat or not.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Stay Away

Beoordeeld op 5-5-2020

Customer support is terrible, they do have an unqualified customer success team. We requested a...

Customer support is terrible, they do have an unqualified customer success team. We requested a feature and it took them over 5 months with emails back and forth to let us know they can get it done. When i tried to cancel the contract they said we can not cancel it because you have another 1 year on a contract which was incorrect. the success manager was still thinking we are in 2019 after i pointed that out they still refused to cancel the contract. My advice to this company is a legacy and you should look into a more modern system and there is alot of them out there.

Pluspunten

At first, we liked using them, we had no issues with their system until they started adding extra products that were not native. for instance, their chat app slowed down our website by at least 30%, we tried intercom and immediately had positive feedback from our users.

Minpunten

Their chat software will consume the life out of your website performance.

Overwogen alternatieven

Freshdesk
Sarah Y.
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Zendesk Makes Support Easy

Beoordeeld op 30-6-2021

Overall, working with Zendesk has been a breeze. It's user-friendly, simple and quick. The Zendesk...

Overall, working with Zendesk has been a breeze. It's user-friendly, simple and quick. The Zendesk team is always available to answer questions or help you pull reports. I never want to use another ticketing system.

Pluspunten

Zendesk is super easy to use. Our Support team loves how simple it is to find and response to customer requests and issues. Zendesk also makes metrics tracking extremely easy with pre-fab dashboards that are quickly customizable.

Minpunten

There are a few integrations that could use some work, like the Zendesk //Hubspot integrations. One of them is great, but the other does not provide much value.

Overwogen alternatieven

HubSpot CRM en Front

Redenen om voor Zendesk te kiezen

Front was not as intuitive as Zendesk. Front it also an email management system and does not support the needs of a ticket-based support team.

Overgestapt van

Front
5 van 2.670 worden weergegeven Lees alle reviews

Zendesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zendesk.

Zendesk kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 19,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Zendesk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Zendesk ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds, zh-hant

Zendesk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Zendesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

123FormBuilder, 3CLogic, 8x8 Virtual Office, AWeber, ActiveCampaign, Agile CRM, Agile Central, Aha!, Aircall, Akita, Algolia, Ameyo, Amity, Asset Panda, Automate.io, Autotask PSA, Azuqua, Beanstalk, Bedrock Data, Benchmark Email, BigCommerce, Bitium, Bloomfire, Box, Breeze, Brushfire, Built.io Flow, CA Flowdock, Calendly, Callmaker, Capsule, ChargeDesk, ChargeOver, Chargebee, Chargify, ChartMogul, CheckMarket, Cirrus Insight, ClicData, ClickDesk, ClickHelp, Close, CloudAgent, CloudApp, CollabSpot, ConnectWise Control, Crisp, Customer Thermometer, Cyclr, Cyfe, DataHero, Databox, Device42, Dialpad, Dropbox Business, Drupal, Ducksboard, EZ Texting, EZOfficeInventory, Easy Insight, Emma, Facebook for Business, Falcon.io, Five9, Flowlu, Formstack Forms, FreshBooks, Freshdesk, FullContact, Gainsight CS, Geckoboard, Genesys Cloud CX, Get Satisfaction, GetResponse, GoToAssist, Google Analytics, HappyFox Chat, Harvest, Helpjuice, Helpshift, Hexnode UEM, Higher Logic, Highrise, Hippo Video, Hootsuite, HubSpot CRM, Hubstaff, Humanity, Igloo, Inbenta, Instabug, Instagram, Intercom, Jira, Jitterbit, Joomla, Keap, Kixie PowerCall, Klaviyo, Kudos, Leftronic, Lessonly, LiveChat, LiveOps, LogMeIn Rescue, LoginRadius, Magento Commerce, Mailchimp, ManageEngine ADManager Plus, ManageEngine Desktop Central, Maropost Commerce Cloud, MeisterTask, Membrain, MessageBird, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Mixpanel, Moxtra, MyFeelBack, NICE CXone, Nectar Desk, Nextiva, Nicereply, Notion, Nutshell, Okta, Olark, OneLogin, Operations Hub, OpsGenie, OroCRM, Ottspotta, OutSystems, PagerDuty, PandaDoc, Pendo, Pipedrive, Pivotal Tracker, Planview PPM Pro, Playvox, Plecto, Podio, Preact, PrestaShop, ProProfs Knowledge Base, Productboard, Projector PSA, Qordoba, QuickBooks Online Advanced, Quip, Quiq Messaging, Receptive, Redmine, SABIO, SAP Business One, SAP Litmos, Sailthru, SalesSeek, Salesforce Sales Cloud, ScreenSteps, Segment, Setmore, Sharpen, Shopify, Skilljar Customer Education, Skyvia, Slack, Slemma, Smartling, Smartlook, Smartsheet, Smooch, SnapEngage, SolarWinds Service Desk, Solve CRM, Spinify, SpiraTeam, Sprinklr, Sprout Social, SugarCRM, SuperReceptionist, SupportSync, SurveyLab, Swiftype, TMetric, Talkdesk, TeamViewer, Teamgate, Teamwork, Time Doctor, TimeCamp, TimeLog, Totango, Transifex, Tray.io, Trello, Truly, Trustpilot, Twilio, UserVoice, Userlike, Usermind, Usersnap, Vanilla, Velaro, VeriShow, Vidyard, Virtual Observer, Vivocha, WHMCS, WISE io, Webex Experience Management, Wistia, WooCommerce, Woopra, WordPress, Workato, WorkflowMax, XCALLY, Yammer, Yext, Yodiz, Yonyx, Yotpo, Zapier, Zen Cart, ZenDesk Chat, Zendesk Sell, Zingtree, Zoho Analytics, Zoho Assist, Zoho Books, Zoho CRM, Zoho Inventory, Zoho Invoice, Zoho Subscriptions, Zoom Meetings, amoCRM, elevio, eyeson, iorad, iridize, kintone, miniOrange, xMatters

Zendesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zendesk.