JIRA Service Management
Over JIRA Service Management
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die is gebouwd voor de toekomst en die IT en bedrijven verbindt en ondersteunt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken.
Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en biedt een collaboratief, agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel is en een krachtige maar eenvoudige gebruikerservaring biedt.
- Jira Service Desk maakt het snel en verantwoording afhandelen van klantverzoeken mogelijk.
- Alle tools die gebruikers out-of-the-box nodig hebben om hun team te ondersteunen.
- Stel geavanceerde SLA-statistieken in en rapporteer in realtime over de prestaties.
- Beschikt over een moderne, krachtige maar eenvoudige gebruikerservaring.
- Help klanten zichzelf te helpen met een slimme kennisbank voor zelfbediening.
- Het intuïtieve klantenportaal vereist geen training om te gebruiken.
- Automatiseringsregels zodat gebruikers repetitieve taken kunnen stroomlijnen en agenten meer gedaan kunnen krijgen.
- Realtime rapporten geven gebruikers en management volledige zichtbaarheid.
Jira Service Desk is gebouwd op de Jira workflow-engine, toonaangevend in Gartner's Magic Quadrant en wordt door meer dan 22.000 organisaties wereldwijd gebruikt. Jira Service Desk biedt gebruikers een moderne, flexibele servicedesk-ervaring voor zowel klanten als hun servicedesk-team. Verras klanten, verbeter de efficiëntie en bevorder de bedrijfsprestaties. Jira Service Desk integreert rechtstreeks met Jira Software - de probleembeheersoftware die wordt vertrouwd door meer dan 50.000 klanten wereldwijd.
Geef nieuwe vorm aan wat IT voor bedrijven betekent op de website van Jira Service Desk.
Prijzen vanaf:
US$ 19,04/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Prijzen vanaf:
US$ 19,04/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen
Functies
Totaal aantal functies van JIRA Service Management: 113
Alternatieven
osTicket
Pivotal Tracker
Intercom
Salesforce Service Cloud
Reviews
Heb je JIRA Service Management al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
We track incoming work with Jira Service Management
Beoordeeld op 14-8-2023
I prefer Jira Service Management because it is very similar to Jira software; If you are familiar...
I prefer Jira Service Management because it is very similar to Jira software; If you are familiar with Jira software, you will have no problem using this one. Concise but effective.
Pluspunten
First of all, Jira allows us to manage customer support requests in an organized way. They can be tailored to individual squads and relatively easily monitored. All relevant details can be stored in one location in a Jira request. Jira is an easy-to-use tool and request tracker for teams, with features including customizable dashboards, access permissions, and time/effort monitoring.
Minpunten
Inadequate translation of Jira Service Management into other languages is one of its biggest drawbacks, as it results in an unnatural hybrid between English and the selected language.
- Sector: Internet
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Top of the market
Beoordeeld op 4-4-2024
Overall, Jira has many integrations and way tu automate in-house processes. Second to none.
Overall, Jira has many integrations and way tu automate in-house processes. Second to none.
Pluspunten
Jira is standard of IT industry for managing effective development and connecting it to other teams in the company.
Minpunten
Jira can be sometimes complicated which is expected considering the amount of feature it needs to handle complex business processes.
Redenen om over te stappen op JIRA Service Management
More features required for effective development.- Sector: Biotechnologie
- Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Lots of features but can get overwhelming
Beoordeeld op 8-1-2024
Pluspunten
The amount of features that JIRA has allows for our team to use it to track a multitude of ticket/project types.
Minpunten
The number of features can be overwhelming and this platform is not the best organized. There is a lot going on with different boards, timelines, and tickets so it can be easy to lose track of everything and for things to be overlooked.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Powerful Bridge with Developer
Beoordeeld op 12-11-2024
It is extremely helpful product to know the developement and bugs related progress and to keep...
It is extremely helpful product to know the developement and bugs related progress and to keep track on all the ongoing information.
Pluspunten
Perfect tool to keep track on the request and make a bridge with the developer team. Able to edit content , know the progress , discuss the issues are quite easy and effective with Jira.
To see the histories of JIRA and to link the related issues it's all good.
Minpunten
Jira is somehow costly for small orgs. Little bit complicated platform with excessive options.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Very happy 2+ years use of JIRA.
Beoordeeld op 25-7-2023
Pluspunten
Pretty much everything to do with ticket management and notifications from our internal 'customers'
Minpunten
The search functionality could do with some work when looking for older tickets and the searching of 'similar requests'
Redenen om over te stappen op JIRA Service Management
More customization that some of the competitors but not so much so as to make it confusing to set up.JIRA Service Management - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over JIRA Service Management.V. Welke prijsmodellen heeft JIRA Service Management te bieden?
JIRA Service Management kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 19,04/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van JIRA Service Management?
JIRA Service Management heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door JIRA Service Management ondersteund?
JIRA Service Management ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Zweeds
V. Biedt JIRA Service Management ondersteuning voor mobiele apparaten?
JIRA Service Management ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan JIRA Service Management worden geïntegreerd?
JIRA Service Management kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
8x8 Contact Center, Apwide Golive, Asana, Atlas CRM, Azuqua, Balsamiq, Box, Clerk Invoices, Confluence, Docusign, Dropbox Business, EazyBI Cloud, Elements Connect, Freshdesk, GitHub, Gliffy, Google Analytics 360, Google Docs, Google Drive, Hootsuite, Instabug, Intercom, Jira, Kayako, LiveChat, Metric.ai, Microsoft 365, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, OneDrive, PagerDuty, Quip, Salesforce Sales Cloud, ScriptRunner for Jira, ServiceNow, Slack, SumUp, Toggl Track, Trello, Userlane, Usersnap, Watchtower, Workplace from Meta, Zendesk Suite, Zephyr Enterprise, draw.io
V. Welke mate van ondersteuning heeft JIRA Service Management te bieden?
JIRA Service Management biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor JIRA Service Management.
- Klantenservice software
- Helpdesk software
- ITSM-software
- Software voor ondersteuning op afstand
- IT-asset management software
- Issue tracking software
- ICT-beheersoftware
- Bug tracking software
- IT-service software
- Klachtenbeheer software
- IT-project management software
- Servicedesk software
- Verandermanagement software
- Incident management software
- Voorraadbeheer software
- MSP-software (Managed service provider)