JIRA Service Management

Over JIRA Service Management

Jira Service Desk is software voor servicebeheer die is gebouwd voor de toekomst en die IT en bedrijven verbindt en ondersteunt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken.

Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en biedt een collaboratief, agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel is en een krachtige maar eenvoudige gebruikerservaring biedt.

- Jira Service Desk maakt het snel en verantwoording afhandelen van klantverzoeken mogelijk.
- Alle tools die gebruikers out-of-the-box nodig hebben om hun team te ondersteunen.
- Stel geavanceerde SLA-statistieken in en rapporteer in realtime over de prestaties.
- Beschikt over een moderne, krachtige maar eenvoudige gebruikerservaring.
- Help klanten zichzelf te helpen met een slimme kennisbank voor zelfbediening.
- Het intuïtieve klantenportaal vereist geen training om te gebruiken.
- Automatiseringsregels zodat gebruikers repetitieve taken kunnen stroomlijnen en agenten meer gedaan kunnen krijgen.
- Realtime rapporten geven gebruikers en management volledige zichtbaarheid.

Jira Service Desk is gebouwd op de Jira workflow-engine, toonaangevend in Gartner's Magic Quadrant en wordt door meer dan 22.000 organisaties wereldwijd gebruikt. Jira Service Desk biedt gebruikers een moderne, flexibele servicedesk-ervaring voor zowel klanten als hun servicedesk-team. Verras klanten, verbeter de efficiëntie en bevorder de bedrijfsprestaties. Jira Service Desk integreert rechtstreeks met Jira Software - de probleembeheersoftware die wordt vertrouwd door meer dan 50.000 klanten wereldwijd.

Geef nieuwe vorm aan wat IT voor bedrijven betekent op de website van Jira Service Desk.

Prijzen vanaf:

US$ 19,04/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Albanië, Angola, Armenië, Australië, Azerbeidzjan en nog 48 andere

Ondersteunde talen

Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 12 andere

Prijzen vanaf:

US$ 19,04/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

JIRA Service Management Software - 1
JIRA Service Management Software - 2
JIRA Service Management Software - 3
JIRA Service Management Software - 4
JIRA Service Management Software - 5
Nog 8 andere bekijken
JIRA Service Management-video
JIRA Service Management-video
JIRA Service Management-video
JIRA Service Management Software - 1
JIRA Service Management Software - 2
JIRA Service Management Software - 3
JIRA Service Management Software - 4
JIRA Service Management Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van JIRA Service Management: 113

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Alerts/Escalation
  • Analyse van klantenservices
  • Asset Lifecycle Management
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Auditing van problemen
  • Audittrail
  • Autoresponders
  • Back-up en herstel
  • Backlog-beheer
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Bugs/problemen opsporen
  • CRM
  • Capaciteitsbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiemanagement
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Contracten opstellen
  • Controle en beheer op afstand
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailwaarschuwingen
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • For IT Project Management
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Helpdeskbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • IT-reporting
  • Incidentenbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenondersteuning
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Kosten bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Licentiebeheer
  • Locatie bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Netwerkcontrole
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Onderzoeksbeheer
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Patchbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Real-Time Analytics
  • Real-Time Monitoring
  • Real-Time Reporting
  • Real-Time Updates
  • Realtime chatten
  • Releasebeheer
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Servicecatalogus
  • Servicerapportage
  • Status bijhouden
  • Streepjescodes/RFID
  • Taakbeheer
  • Tekstbewerking
  • Terugkerende problemen
  • Third-Party Integrations
  • Ticketbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Uitgifteplanning
  • Veranderingsbeheer
  • Voor meerdere talen
  • Voorraadbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtdiensten plannen
  • Wachtrijbeheer
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

osTicket

4,3
#1 alternatief voor JIRA Service Management
osTicket is open source ticketbeheer-software voor klantenondersteuning. Met de toepassing kun je alle inkomende...

Pivotal Tracker

4,3
#2 alternatief voor JIRA Service Management
Pivotal Tracker is bekroonde, eenvoudig te gebruiken samenwerkings- en webgebaseerde projectmanagementsoftware voor...

Intercom

4,5
#3 alternatief voor JIRA Service Management
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op...

Salesforce Service Cloud

4,4
#4 alternatief voor JIRA Service Management
Salesforce Service Cloud is ontworpen met de behoeften van ITSM in gedachten. Maak het werk van IT eenvoudiger en geef...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(699)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je JIRA Service Management al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 699 reviews worden weergegeven
Lillian
Lillian
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

We track incoming work with Jira Service Management

Beoordeeld op 14-8-2023

I prefer Jira Service Management because it is very similar to Jira software; If you are familiar...

I prefer Jira Service Management because it is very similar to Jira software; If you are familiar with Jira software, you will have no problem using this one. Concise but effective.

Pluspunten

First of all, Jira allows us to manage customer support requests in an organized way. They can be tailored to individual squads and relatively easily monitored. All relevant details can be stored in one location in a Jira request. Jira is an easy-to-use tool and request tracker for teams, with features including customizable dashboards, access permissions, and time/effort monitoring.

Minpunten

Inadequate translation of Jira Service Management into other languages is one of its biggest drawbacks, as it results in an unnatural hybrid between English and the selected language.

Boris
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Top of the market

Beoordeeld op 4-4-2024

Overall, Jira has many integrations and way tu automate in-house processes. Second to none.

Overall, Jira has many integrations and way tu automate in-house processes. Second to none.

Pluspunten

Jira is standard of IT industry for managing effective development and connecting it to other teams in the company.

Minpunten

Jira can be sometimes complicated which is expected considering the amount of feature it needs to handle complex business processes.

Overwogen alternatieven

monday.com en Asana

Redenen om over te stappen op JIRA Service Management

More features required for effective development.
Madilyn
Totaalscore
  • Sector: Biotechnologie
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Lots of features but can get overwhelming

Beoordeeld op 8-1-2024

Pluspunten

The amount of features that JIRA has allows for our team to use it to track a multitude of ticket/project types.

Minpunten

The number of features can be overwhelming and this platform is not the best organized. There is a lot going on with different boards, timelines, and tickets so it can be easy to lose track of everything and for things to be overlooked.

Amitabh
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Powerful Bridge with Developer

Beoordeeld op 12-11-2024

It is extremely helpful product to know the developement and bugs related progress and to keep...

It is extremely helpful product to know the developement and bugs related progress and to keep track on all the ongoing information.

Pluspunten

Perfect tool to keep track on the request and make a bridge with the developer team. Able to edit content , know the progress , discuss the issues are quite easy and effective with Jira.

To see the histories of JIRA and to link the related issues it's all good.

Minpunten

Jira is somehow costly for small orgs. Little bit complicated platform with excessive options.

Thomas
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Very happy 2+ years use of JIRA.

Beoordeeld op 25-7-2023

Pluspunten

Pretty much everything to do with ticket management and notifications from our internal 'customers'

Minpunten

The search functionality could do with some work when looking for older tickets and the searching of 'similar requests'

Overwogen alternatieven

Zoho Desk en Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op JIRA Service Management

More customization that some of the competitors but not so much so as to make it confusing to set up.
5 van 699 worden weergegeven Lees alle reviews

JIRA Service Management - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over JIRA Service Management.

JIRA Service Management kent de volgende prijsmodellen:

JIRA Service Management heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

JIRA Service Management ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Zweeds

JIRA Service Management ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

JIRA Service Management kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

8x8 Contact Center, Apwide Golive, Asana, Atlas CRM, Azuqua, Balsamiq, Box, Clerk Invoices, Confluence, Docusign, Dropbox Business, EazyBI Cloud, Elements Connect, Freshdesk, GitHub, Gliffy, Google Analytics 360, Google Docs, Google Drive, Hootsuite, Instabug, Intercom, Jira, Kayako, LiveChat, Metric.ai, Microsoft 365, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, OneDrive, PagerDuty, Quip, Salesforce Sales Cloud, ScriptRunner for Jira, ServiceNow, Slack, SumUp, Toggl Track, Trello, Userlane, Usersnap, Watchtower, Workplace from Meta, Zendesk Suite, Zephyr Enterprise, draw.io

JIRA Service Management biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor JIRA Service Management.