Over JIRA Service Management

Jira Service Desk is software voor servicebeheer die is gebouwd voor de toekomst en die IT en bedrijven verbindt en ondersteunt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken.

Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en biedt een collaboratief, agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel is en een krachtige maar eenvoudige gebruikerservaring biedt.

- Jira Service Desk maakt het snel en verantwoording afhandelen van klantverzoeken mogelijk.
- Alle tools die gebruikers out-of-the-box nodig hebben om hun team te ondersteunen.
- Stel geavanceerde SLA-statistieken in en rapporteer in realtime over de prestaties.
- Beschikt over een moderne, krachtige maar eenvoudige gebruikerservaring.
- Help klanten zichzelf te helpen met een slimme kennisbank voor zelfbediening.
- Het intuïtieve klantenportaal vereist geen training om te gebruiken.
- Automatiseringsregels zodat gebruikers repetitieve taken kunnen stroomlijnen en agenten meer gedaan kunnen krijgen.
- Realtime rapporten geven gebruikers en management volledige zichtbaarheid.

Jira Service Desk is gebouwd op de Jira workflow-engine, toonaangevend in Gartner's Magic Quadrant en wordt door meer dan 22.000 organisaties wereldwijd gebruikt. Jira Service Desk biedt gebruikers een moderne, flexibele servicedesk-ervaring voor zowel klanten als hun servicedesk-team. Verras klanten, verbeter de efficiëntie en bevorder de bedrijfsprestaties. Jira Service Desk integreert rechtstreeks met Jira Software - de probleembeheersoftware die wordt vertrouwd door meer dan 50.000 klanten wereldwijd.

Geef nieuwe vorm aan wat IT voor bedrijven betekent op de website van Jira Service Desk.

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 4 andere, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels en nog 12 andere, Frans, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Zweeds

Afbeeldingen

JIRA Service Management Software - 1
JIRA Service Management Software - 2
JIRA Service Management Software - 3
JIRA Service Management Software - 4
JIRA Service Management Software - 5
Nog 6 andere bekijken
JIRA Service Management-video
JIRA Service Management Software - 1 JIRA Service Management Software - 2 JIRA Service Management Software - 3 JIRA Service Management Software - 4 JIRA Service Management Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van JIRA Service Management: 98

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Administratieve rapportage
  • Analyse van klantenservices
  • Assetbeheer
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Auditing van problemen
  • Audittrail
  • Automatische leaddistributie
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • CRM
  • Capaciteitsbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailwaarschuwingen
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Filteren
  • Geautomatiseerde planning
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Helpdeskbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Kosten bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Licentiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Netwerkcontrole
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Ondersteuning van agile-software
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Patchbeheer
  • Personeelsportal
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Productiviteitsanalyse
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime rapportage
  • Releasebeheer
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Servicecatalogus
  • Servicerapportage
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Tekstbewerking
  • Terugkerende problemen
  • Ticketbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Uitgifteplanning
  • Veranderingsbeheer
  • Voor meerdere talen
  • Voorraadbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfservice voor werknemers
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Alloy Navigator

4,5
#1 alternatief voor JIRA Service Management
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden...

HarmonyPSA

4,5
#2 alternatief voor JIRA Service Management
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is...

Freshservice

4,5
#3 alternatief voor JIRA Service Management
Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer...

C2 ATOM

4,2
#4 alternatief voor JIRA Service Management
C2 ATOM is an integrated IT service management software designed for organizations looking to provide highly refined...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(266)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je JIRA Service Management al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 266 worden weergegeven
Josemaria G.
Totaalscore
  • Sector: E-learning
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

From the Trusted Atlassian

Beoordeeld op 8-4-2019

In a crowded space for helpdesk apps, Jira Service Desk stood out because of the company that backs...

In a crowded space for helpdesk apps, Jira Service Desk stood out because of the company that backs it up, its family of related apps and, the current integrations with existing third-party apps out there. Jira SD is well worth trying out.

Pluspunten

From the same company of my favorite and trusted apps like Trello and Jira... We then gave Jira Service Desk a try. The user interface has a modern look and feel and is intuitive enough even for a novice user or admin. It has a pretty standard set of tools to run your usual IT Helpdesk and Support roles straight out of the box (Incident management, Problem, Change, SLA management, etc.). In fact, you can set up your helpdesk well within an hour (of course not counting the per company nitty-gritty). Default setup works, but it's also super customizable based on your company needs. The Dashboard has all the at-a-glance metrics, statistics and graphs to keep you up to speed with the overall status.

Again, coming from Atlassian, it has a ton of possibilities in terms of integration with other apps. I feel the constant stream of dev improvements and updates.

Minpunten

Even though I mentioned that the third party apps can be easily integrable, we find the documentation for creating one's own integration apps a bit lacking. Also, the creation of tickets can be more streamlined or simplified (perhaps with the minimum number of fields and button clicks) to make it easier or faster to create and then further details can follow.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Powerful and Capable, but easy to over complicate things

Beoordeeld op 7-11-2020

Initial setup can be complex but it can also be super powerful if you are able to configure it...

Initial setup can be complex but it can also be super powerful if you are able to configure it properly. It's visual scripting and workflow tool is really capable and easy to learn

Pluspunten

Its flexibility. It's a simple statement, I agree, and you're probably reading this wondering why I'm being so vague. But JIRA software is a bit hard to summarize simply because it's just so flexible. There's no "correct" way to use it.

It's rest API is pretty powerful too and very easy to extend Jira to "integrate" with 3rd party applications that doesn't have an official Jira integration.

Minpunten

Creating workflows can easily become very confusing and you can easily break how your projects in Jira work if you aren't careful. With every Jira production license you also get a free dev license so that you can set up an isolated dev/staging environment. This is invaluable and highly recommended. The downside is that there is no easy way to migrate any of your changes from dev to production. But there are 3rd party plugins for that.

Luke S.
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Jira for IT Teams

Beoordeeld op 12-5-2021

Overall, this is a great tool for service teams. Managers will enjoy the dashboard view of metrics...

Overall, this is a great tool for service teams. Managers will enjoy the dashboard view of metrics and the customizable queues.

Pluspunten

The Service Management tool for Atlassian is a great option for medium to large teams. One of my favorite things about this is the customizable options for all areas of the tool. It can be expanded to include all kinds of reportable metrics for teams of any size. There are tons of integrations as well, making this a great tool for those who want flexibility.

Minpunten

Jira tends to launch updates or force updates for the interface right when we get used to the last set of changes. It is also somewhat slow, or slower than I think it should be, even with solid internet connectivity.

Thomas L.
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Do all - do nothing

Beoordeeld op 13-1-2021

Do you want a tool that does 1000 tasks but all of those tasks are 10% of what you need? GET THIS...

Do you want a tool that does 1000 tasks but all of those tasks are 10% of what you need? GET THIS TOOL.
Do you want a tool that has a million different customizations, yet none are what you want and everything is wrongly done? Get it !

Sure it's """cheap""" but with all the time you loose, not worth it.

BTW, that 24/7 support, yeah, no, does not exist.

Pluspunten

Well here's a tool that does everything, SD, incidents, KB, alerts, yes, it does a bit or everything.

Minpunten

It's awfull at doing things good. The new projects are barely compatible with new solutions, incidents and request are not configured correctly and can hardly be put in the same ticketing catalog. No advanced roadmaps (premium feature) in next gen projects. Automations are bad, tickets custom fields are sometimes not uderstood by the automation.

Noopur B.
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Adept Service Management Tool

Beoordeeld op 7-5-2021

Pluspunten

Ease of use and tracking activity made reliable.
Dashboard gives a realistic overview of all aspects of project management.
Scrum masters' dream come true!

Minpunten

Integration capabilities could be improved.

5 van 266 worden weergegeven Lees alle reviews

JIRA Service Management - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over JIRA Service Management.

JIRA Service Management kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 20,00/maand
  • Gratis proef: Beschikbaar

JIRA Service Management heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

JIRA Service Management ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Frans, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Zweeds

JIRA Service Management ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

JIRA Service Management kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

8x8 Contact Center, Asana, Atlas CRM, Azuqua, Balsamiq, Box, Confluence, DocuSign, Dropbox Business, Emburse Abacus, Freshdesk, GitHub, Gliffy Diagram, Google Analytics, Google Docs, Google Drive, HipChat, Hootsuite, Intercom, Jira, Kayako, LiveChat, Metric.ai, Microsoft 365, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, OneDrive, PagerDuty, Quip, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Slack, Stride, Toggl Track, Trello, Userlane, Workplace by Facebook, Zendesk, Zephyr, diagrams.net

JIRA Service Management biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor JIRA Service Management.