WorkflowMax
WorkflowMax
Over WorkflowMax
WorkflowMax is eigendom van Xero, wordt internationaal gebruikt door meer dan 10.000 bedrijven en biedt een uitgebreide, cloudgebaseerde, zakelijke oplossing voor bouwbedrijven, creatieve bureaus, architecten, ingenieurs, landmeters, advocaten, IT-bedrijven, consultants en iedereen die op uurbasis factureert.
Complexe offertes en facturen kunnen in enkele minuten worden gemaakt en elektronisch worden verzonden naar je klanten. Met één klik op een knop kan je klant een offerte accepteren en dit wordt een project in WorkflowMax. Je teamleden kunnen nu hun tijd bijhouden voor dit project, zelfs als ze in het veld zijn, en je kunt projectmijlpalen beheren en bijhouden wie waaraan werkt. Wanneer het project is voltooid, kan je snel de factuur verzenden, bijhouden hoe je bedrijf presteert met slimme rapporten en overschakelen naar je boekhoudsoftware om te zien dat alle projectdetails automatisch zijn toegevoegd.
Omdat WorkflowMax zich in de cloud bevindt, kan je je overal ter wereld bevinden en toch je bedrijf beheren. Controleer urenstaten en verzend facturen vanuit de Amazone-jungle of vanaf het strand in Bali.
WorkflowMax kan worden geïntegreerd met meer dan 30 andere systemen, inclusief Xero-boekhouding - wat betekent dat alle facturen die in WorkflowMax zijn gemaakt naadloos in Xero worden opgeslagen.
Met WorkflowMax die zorgt voor al je behoeften op het gebied van projectmanagement, kan je je tijd besteden aan het bedrijf in plaats van in het bedrijf.
Afbeeldingen
Twijfels over WorkflowMax?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
HubSpot CRM
Scoro
Microsoft Project
Microsoft Excel
Reviews
Heb je WorkflowMax al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
Organized task specification and time tracking
Beoordeeld op 20-3-2015
Catamaran Marketing is utilizing WFM to boost overall efficiency and smoothen administrative tasks...
Catamaran Marketing is utilizing WFM to boost overall efficiency and smoothen administrative tasks that can easily be mismanaged by any entrepreneur running their own business. Its organized structure and multitude of customization options has enabled us to track time on tasks more accurately than ever before. All tasks are fine tuned - avoiding things that fall through the cracks, which in turn, eliminates so many of the technical headaches that business owners waste time and energy problem-solving. Not only has scheduling vastly improved our customer service to clients in estimated turnaround, but its enabled us to process many jobs more quickly than ever! WFM has been the lubrication to help run Catamaran Marketing like a well-oiled machine and I now have more time and energy to devote to scaling up my business.
Pluspunten
We love the job templates. Our business model is to do many things for a select group of businesses. Some are small and some are large. WFM helps us clearly define each type of job and create a template for that.
- Sector: Financiële dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
Seamless Workflow for On The Road Coaching
Beoordeeld op 12-6-2015
As a consultant travelling to my clients I find Workflowmax invaluable. i can use it for leads to...
As a consultant travelling to my clients I find Workflowmax invaluable. i can use it for leads to jobs to billing. It sends me reminders and I never forget to follow up. I can use it remotely and from my office. I get to track the jobs and status of leads. I can see what time and cost I soend on my clientrs and therefore what I shoudl be charging to make money. Its seamless integration with XERO really helps make themonitoring of my business performance, and therefore my own performance, a breeze. I wouldnt be without it!
Pluspunten
Ease of use and access
Reminders
- Sector: Design en ontwerp
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10
10 year seasoned user.
Beoordeeld op 29-3-2022
We use it because we have to, not because we want to.
We use it because we have to, not because we want to.
Pluspunten
It has lots of features necessary to effectively manage workflow.
Minpunten
Clunky interface. Antiquated UI and UX does not measure up to current standards. Has not seen any major improvements in over a decade.
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
Accurate intelligence and time saving
Beoordeeld op 12-3-2015
We are using WFM as the hub for our business - a central point for all our job related information....
We are using WFM as the hub for our business - a central point for all our job related information. The key saving for us is the ability to create a quote accurately which then turns into a job with tasks and costs. The tasks can be quickly assigned to a staff member and costs can quickly be organised using purchase orders. Staff can also self-manage their productivity as they can see the billable vs non billable time.
The change to WFM & Xero has halved our accounts admin time – a saving of approximately 10 hours per week! This has allowed us to focus this time into marketing and business development – further amplifying the savings. Moving to cloud based job and accounting software has given our staff more flexibility in where they work – no need to be at the office now.
Pluspunten
Customer support team is fast to answer questions
Minpunten
More features and customisation in the reports to make them present better would be good
- Sector: Hoger onderwijs
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
Great Product for Quoting / Job tracking / Timesheeting
Beoordeeld op 15-3-2016
My team have been using WFM for around 4 years now. It took quite a while to harness the full...
My team have been using WFM for around 4 years now. It took quite a while to harness the full potential of the App, and really we needed 5+ people before it really took off.
With 15+ people now using the app to manage weekly quotes, jobs, timesheets, and invoicing, it is a massive timesaver for our company.
Pluspunten
Great timesheeting / job tracking and quote generation abilities
Minpunten
interface took 2+ years to be updated. The iOS app is still very basic and doesnt allow me to check or add quotes on the go.
WorkflowMax - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over WorkflowMax.V. Welke prijsmodellen heeft WorkflowMax te bieden?
WorkflowMax kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 10,50/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van WorkflowMax?
WorkflowMax heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500
V. Welke talen worden door WorkflowMax ondersteund?
WorkflowMax ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt WorkflowMax ondersteuning voor mobiele apparaten?
WorkflowMax ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan WorkflowMax worden geïntegreerd?
WorkflowMax kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Box, Deputy, Dext Prepare, Dropbox Business, Exsalerate CRM, Freshdesk, Google Drive, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, MYOB Business, Salesforce Sales Cloud, Spotlight Reporting, Xero, Zendesk Suite
V. Welke mate van ondersteuning heeft WorkflowMax te bieden?
WorkflowMax biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor WorkflowMax.