Salesforce Service Cloud
Over Salesforce Service Cloud
7 belangrijke manieren waarop Service Cloud bedrijven in staat stelt om wrijvingsloze service te leveren:
CONSOLE
Met Service Cloud kun je al je zaken sneller beheren, in een unified agent-ervaring. Het Salesforce1-platform brengt de console tot leven - op je desktop en mobiele apparaten.
COMMUNITIES
Met Service Cloud Communities kunnen klanten zichzelf en elkaar helpen. Waar ze ook zijn en op welk apparaat ze zich ook bevinden, communities bieden ze de tools voor probleemoplossing met zelfbediening.
MULTI-CHANNEL
Multi-channel klantenservice is een heel nieuw programma. Met verbonden objecten en voorspellende intelligentie geeft Service Cloud je de mogelijkheid om de klantenservice van de toekomst te bieden. Nu.
KENNIS
Zoek snel in je kennisbank naar relevante antwoorden. Of maak het klanten gemakkelijk om het zelf te doen. Hoe dan ook, je klanten krijgen de antwoorden die ze nodig hebben, precies zoals ze dat willen.
SOCIALE SERVICE
Lever service aan je klanten op de sociale mediakanalen, waar ze maar wonen en welk apparaat ze ook gebruiken. Geef je agenten de tools voor samenwerking waarmee ze een uitstekende klantenservice kunnen leveren.
SAMENWERKING TUSSEN AGENTEN
Met Chatter kunnen agenten zaken snel doorsturen naar experts om zaken sneller af te sluiten. Met het Salesforce1-platform is je Chatter-feed geïntegreerd in de Service Cloud-console voor een daadwerkelijk uniforme ervaring, zowel op je desktop als op een mobiel apparaat.
MOBIEL
Beheer Service Cloud-zaken overal met het Salesforce1-platform - een snel en slim platform voor klantenservice.
Afbeeldingen
Twijfels over Salesforce Service Cloud?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
JIRA Service Management
Lead Gen & CRM (formerly SharpSpring)
Microsoft Excel
Adobe Workfront
Reviews
Heb je Salesforce Service Cloud al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Werving en selectie
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
SalesForce is the best web-based platform to do Sales, BD and Recruiting!
Beoordeeld op 18-8-2018
SalesForce is a great tool that will help small to big companies in driving revenue, and helping...
SalesForce is a great tool that will help small to big companies in driving revenue, and helping each company drive results and performance to each client in their business development, recruiting and lead generation efforts in just a short span of time.
Pluspunten
We've been using SalesForce for roughly 3 years now, and it helped us drive great ROIs due to its easy usage in terms of data entry, categorizing each client or candidate, and also the functionality it provides such as mass emails that we can add HTML codes to make it look personalized or targeted, and also the option that let us see if a client or candidate already opened the email we sent.
Our Academy, BD, and Recruiting department drove great revenue because of this, and SalesForce did a great job in helping us drive sales, and place candidates to our clients in a short span of time.
Minpunten
What I least like about SalesForce is its downtimes. The only drawback I experience from SalesForce is the time to time down time it causes, but that was just minimal and not often so no harm really made.
- Sector: Telecommunicatie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Salesforce - A must for CRM
Beoordeeld op 24-4-2023
Overall, Salesforce service cloud is an incredibly powerful tool that has allowed me to understand...
Overall, Salesforce service cloud is an incredibly powerful tool that has allowed me to understand our company more than ever through the dashboards and reports I create to make data more than just data, but answers to my questions. The valuable insight I have gained is a game changer.
Pluspunten
Although Salesforce might seem a bit daunting at first, it overall is extremely customizable and can (and should) be built for you and your company's needs. This tool is so powerful and key in customer relationship management and has taken our CRM to the next level. Our data is all held in Salesforce and we are able to create reports and dashboards to keep track of the business and gain insights.
Minpunten
I do sometimes wish Salesforce was a bit more user friendly however once you learn more about the program you do become quite comfortable and customer service will always be there to help you in a kindly manner
Overwogen alternatieven
HubSpot CRMRedenen om over te stappen op Salesforce Service Cloud
We chose Salesforce over Hubspot due to its reputation. Salesforce is #1 for a reason. This tool is by far the most intelligent.- Sector: Financiële dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10
Good at first
Beoordeeld op 10-11-2021
We chose to move to a competitor after being a client for 7 years. Our reasons were based on poor...
We chose to move to a competitor after being a client for 7 years. Our reasons were based on poor communication and delivery in our region South Africa). The emphasis being on a really poor communication and implementation service experience over the period.
Pluspunten
At first it represented a really good customisable solution.
Minpunten
Since its launch many more competitors have arrived. These competitors are offerring tailored solutions and proactive communication at far better prices. My feeling is Salesforce has fallen behind as a service and its pricing is no longer competitive. This is particularily noticable when you need to communicate with salesforce post implementation and you simply have a web interface rather than direct communication.
- Sector: Bankwezen
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Salesforce Review
Beoordeeld op 16-6-2024
I am very impress with Salesforce since it can be used for incoming, outgoing calls and chat support
I am very impress with Salesforce since it can be used for incoming, outgoing calls and chat support
Pluspunten
The user interface is less complicated and the ticket are well organize
Minpunten
It freezes during new changes are being implemented
- Sector: Management non-profit organisaties
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
A bit of an investment, but well worth it if fully utilized.
Beoordeeld op 4-8-2023
Once we decided to make the investment in Salesforce, we were 100% behind implementation for all of...
Once we decided to make the investment in Salesforce, we were 100% behind implementation for all of our CRM needs. There can be a learning curve but once learned, we can do everything we need to stay connected to our donors.
Pluspunten
The best thing about Salesforce Service Cloud is that it is fully customizable. It is the only CRM software we need.
Minpunten
The upfront cost is more than other programs.
Redenen om over te stappen op Salesforce Service Cloud
This software seemed more comprehensive, customizable and is the CRM standard.Salesforce Service Cloud - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Salesforce Service Cloud.V. Welke prijsmodellen heeft Salesforce Service Cloud te bieden?
Salesforce Service Cloud kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 25,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Salesforce Service Cloud?
Salesforce Service Cloud heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Salesforce Service Cloud ondersteund?
Salesforce Service Cloud ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Portugees, Spaans, Thai, Zweeds
V. Biedt Salesforce Service Cloud ondersteuning voor mobiele apparaten?
Salesforce Service Cloud ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Salesforce Service Cloud worden geïntegreerd?
Salesforce Service Cloud kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
CRM Analytics, ChannelInsight, Desk.com, Elastic Enterprise Search, Five9, Gainsight CS, Helpshift, InGenius, LiveOps, Moxie Concierge Email Management, NICE CXone, Natterbox, Quip, Salesforce Marketing Cloud, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Starter, SalesforceIQ, Talkdesk, Transera, Vonage Contact Center, Workforce Optimization (WFO)
V. Welke mate van ondersteuning heeft Salesforce Service Cloud te bieden?
Salesforce Service Cloud biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Salesforce Service Cloud.
- Klantenservice software
- Knowledge management tools
- Callcenter software
- Helpdesk software
- ITSM-software
- Live chat software
- Software voor buitendienstbeheer
- Contactcenter software
- Customer engagement software
- Klachtenbeheer software
- Routeplanner software
- HVAC-software
- Field service software
- Buitendienstsoftware
- CRM-software voor makelaars
- Overheid software