Salesforce Service Cloud

Salesforce Service Cloud

4,4 (767)
Schrijf een review!
Klantenservice- en ondersteuningssoftware

Over Salesforce Service Cloud

7 belangrijke manieren waarop Service Cloud bedrijven in staat stelt om wrijvingsloze service te leveren:

CONSOLE
Met Service Cloud kun je al je zaken sneller beheren, in een unified agent-ervaring. Het Salesforce1-platform brengt de console tot leven - op je desktop en mobiele apparaten.

COMMUNITIES
Met Service Cloud Communities kunnen klanten zichzelf en elkaar helpen. Waar ze ook zijn en op welk apparaat ze zich ook bevinden, communities bieden ze de tools voor probleemoplossing met zelfbediening.

MULTI-CHANNEL
Multi-channel klantenservice is een heel nieuw programma. Met verbonden objecten en voorspellende intelligentie geeft Service Cloud je de mogelijkheid om de klantenservice van de toekomst te bieden. Nu.

KENNIS
Zoek snel in je kennisbank naar relevante antwoorden. Of maak het klanten gemakkelijk om het zelf te doen. Hoe dan ook, je klanten krijgen de antwoorden die ze nodig hebben, precies zoals ze dat willen.

SOCIALE SERVICE
Lever service aan je klanten op de sociale mediakanalen, waar ze maar wonen en welk apparaat ze ook gebruiken. Geef je agenten de tools voor samenwerking waarmee ze een uitstekende klantenservice kunnen leveren.

SAMENWERKING TUSSEN AGENTEN
Met Chatter kunnen agenten zaken snel doorsturen naar experts om zaken sneller af te sluiten. Met het Salesforce1-platform is je Chatter-feed geïntegreerd in de Service Cloud-console voor een daadwerkelijk uniforme ervaring, zowel op je desktop als op een mobiel apparaat.

MOBIEL
Beheer Service Cloud-zaken overal met het Salesforce1-platform - een snel en slim platform voor klantenservice.


Afbeeldingen

Salesforce Service Cloud Software - 1
Salesforce Service Cloud Software - 2
Salesforce Service Cloud Software - 3
Salesforce Service Cloud Software - 4
Salesforce Service Cloud Software - 5
Salesforce Service Cloud Software - 6
Salesforce Service Cloud Software - 7
Salesforce Service Cloud Software - 8
Nog 9 andere bekijken
Salesforce Service Cloud-video
Salesforce Service Cloud Software - 1
Salesforce Service Cloud Software - 2
Salesforce Service Cloud Software - 3
Salesforce Service Cloud Software - 4
Salesforce Service Cloud Software - 5
Salesforce Service Cloud Software - 6
Salesforce Service Cloud Software - 7
Salesforce Service Cloud Software - 8

Twijfels over Salesforce Service Cloud? Vergelijk met een populair alternatief

Salesforce Service Cloud

4,4 (767)
VS.

Beginprijs

US$ 25,00
maand
US$ 17,65
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

215
113

Integraties

22
50

Gebruiksgemak

4,1 (767)
4,2 (679)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,2 (767)
4,3 (679)

Klantenservice

4,2 (767)
4,3 (679)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

JIRA Service Management

4,5
#1 alternatief voor Salesforce Service Cloud
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke...

Lead Gen & CRM (formerly SharpSpring)

4,6
#2 alternatief voor Salesforce Service Cloud
SharpSpring, een betaalbaar alternatief voor marketing automation voor HubSpot en Marketo, is gespecialiseerd in het...

Microsoft Excel

4,8
#3 alternatief voor Salesforce Service Cloud
Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor...

Adobe Workfront

4,4
#4 alternatief voor Salesforce Service Cloud
Het platform voor werkmanagement voor ondernemingen waarmee teams en bedrijven geweldig werk en gewenste resultaten...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(767)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je Salesforce Service Cloud al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 767 reviews worden weergegeven
Romy
Romy
Totaalscore
  • Sector: Werving en selectie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

SalesForce is the best web-based platform to do Sales, BD and Recruiting!

Beoordeeld op 18-8-2018

SalesForce is a great tool that will help small to big companies in driving revenue, and helping...

SalesForce is a great tool that will help small to big companies in driving revenue, and helping each company drive results and performance to each client in their business development, recruiting and lead generation efforts in just a short span of time.

Pluspunten

We've been using SalesForce for roughly 3 years now, and it helped us drive great ROIs due to its easy usage in terms of data entry, categorizing each client or candidate, and also the functionality it provides such as mass emails that we can add HTML codes to make it look personalized or targeted, and also the option that let us see if a client or candidate already opened the email we sent.

Our Academy, BD, and Recruiting department drove great revenue because of this, and SalesForce did a great job in helping us drive sales, and place candidates to our clients in a short span of time.

Minpunten

What I least like about SalesForce is its downtimes. The only drawback I experience from SalesForce is the time to time down time it causes, but that was just minimal and not often so no harm really made.

Cassandra
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Salesforce - A must for CRM

Beoordeeld op 24-4-2023

Overall, Salesforce service cloud is an incredibly powerful tool that has allowed me to understand...

Overall, Salesforce service cloud is an incredibly powerful tool that has allowed me to understand our company more than ever through the dashboards and reports I create to make data more than just data, but answers to my questions. The valuable insight I have gained is a game changer.

Pluspunten

Although Salesforce might seem a bit daunting at first, it overall is extremely customizable and can (and should) be built for you and your company's needs. This tool is so powerful and key in customer relationship management and has taken our CRM to the next level. Our data is all held in Salesforce and we are able to create reports and dashboards to keep track of the business and gain insights.

Minpunten

I do sometimes wish Salesforce was a bit more user friendly however once you learn more about the program you do become quite comfortable and customer service will always be there to help you in a kindly manner

Overwogen alternatieven

HubSpot CRM

Redenen om over te stappen op Salesforce Service Cloud

We chose Salesforce over Hubspot due to its reputation. Salesforce is #1 for a reason. This tool is by far the most intelligent.
Justine
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Good at first

Beoordeeld op 10-11-2021

We chose to move to a competitor after being a client for 7 years. Our reasons were based on poor...

We chose to move to a competitor after being a client for 7 years. Our reasons were based on poor communication and delivery in our region South Africa). The emphasis being on a really poor communication and implementation service experience over the period.

Pluspunten

At first it represented a really good customisable solution.

Minpunten

Since its launch many more competitors have arrived. These competitors are offerring tailored solutions and proactive communication at far better prices. My feeling is Salesforce has fallen behind as a service and its pricing is no longer competitive. This is particularily noticable when you need to communicate with salesforce post implementation and you simply have a web interface rather than direct communication.

Joemar
Totaalscore
  • Sector: Bankwezen
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Salesforce Review

Beoordeeld op 16-6-2024

I am very impress with Salesforce since it can be used for incoming, outgoing calls and chat support

I am very impress with Salesforce since it can be used for incoming, outgoing calls and chat support

Pluspunten

The user interface is less complicated and the ticket are well organize

Minpunten

It freezes during new changes are being implemented

Jeffrey
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

A bit of an investment, but well worth it if fully utilized.

Beoordeeld op 4-8-2023

Once we decided to make the investment in Salesforce, we were 100% behind implementation for all of...

Once we decided to make the investment in Salesforce, we were 100% behind implementation for all of our CRM needs. There can be a learning curve but once learned, we can do everything we need to stay connected to our donors.

Pluspunten

The best thing about Salesforce Service Cloud is that it is fully customizable. It is the only CRM software we need.

Minpunten

The upfront cost is more than other programs.

Overwogen alternatieven

HubSpot Marketing Hub en SAP Concur

Redenen om over te stappen op Salesforce Service Cloud

This software seemed more comprehensive, customizable and is the CRM standard.
5 van 767 worden weergegeven Lees alle reviews

Salesforce Service Cloud - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Salesforce Service Cloud.

Salesforce Service Cloud kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 25,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Salesforce Service Cloud heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Salesforce Service Cloud ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Portugees, Spaans, Thai, Zweeds

Salesforce Service Cloud ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Salesforce Service Cloud kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

CRM Analytics, ChannelInsight, Desk.com, Elastic Enterprise Search, Five9, Gainsight CS, Helpshift, InGenius, LiveOps, Moxie Concierge Email Management, NICE CXone, Natterbox, Quip, Salesforce Marketing Cloud, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Starter, SalesforceIQ, Talkdesk, Transera, Vonage Contact Center, Workforce Optimization (WFO)

Salesforce Service Cloud biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Salesforce Service Cloud.