Salesforce Service Cloud

Over Salesforce Service Cloud
7 belangrijke manieren waarop Service Cloud bedrijven in staat stelt om wrijvingsloze service te leveren:
CONSOLE
Met Service Cloud kun je al je zaken sneller beheren, in een unified agent-ervaring. Het Salesforce1-platform brengt de console tot leven - op je desktop en mobiele apparaten.
COMMUNITIES
Met Service Cloud Communities kunnen klanten zichzelf en elkaar helpen. Waar ze ook zijn en op welk apparaat ze zich ook bevinden, communities bieden ze de tools voor probleemoplossing met zelfbediening.
MULTI-CHANNEL
Multi-channel klantenservice is een heel nieuw programma. Met verbonden objecten en voorspellende intelligentie geeft Service Cloud je de mogelijkheid om de klantenservice van de toekomst te bieden. Nu.
KENNIS
Zoek snel in je kennisbank naar relevante antwoorden. Of maak het klanten gemakkelijk om het zelf te doen. Hoe dan ook, je klanten krijgen de antwoorden die ze nodig hebben, precies zoals ze dat willen.
SOCIALE SERVICE
Lever service aan je klanten op de sociale mediakanalen, waar ze maar wonen en welk apparaat ze ook gebruiken. Geef je agenten de tools voor samenwerking waarmee ze een uitstekende klantenservice kunnen leveren.
SAMENWERKING TUSSEN AGENTEN
Met Chatter kunnen agenten zaken snel doorsturen naar experts om zaken sneller af te sluiten. Met het Salesforce1-platform is je Chatter-feed geïntegreerd in de Service Cloud-console voor een daadwerkelijk uniforme ervaring, zowel op je desktop als op een mobiel apparaat.
MOBIEL
Beheer Service Cloud-zaken overal met het Salesforce1-platform - een snel en slim platform voor klantenservice.
Afbeeldingen








Twijfels over Salesforce Service Cloud?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
JIRA Service Management

Lead Gen & CRM (formerly SharpSpring)

Microsoft Excel

Adobe Workfront

Reviews
Heb je Salesforce Service Cloud al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Consumentengoederen
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks Gratis proef lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Great for Call Centers
Beoordeeld op 16-11-2023
Pluspunten
I Like that it makes transferring calls, recording calls, and gathering call data very easy and in one place.
Minpunten
I do wish it was just a little bit cheaper.
- Sector: Management non-profit organisaties
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Has helped incredibly!
Beoordeeld op 19-8-2024
My overall experience with Salesforce Service Cloud has been quite positive. The platform's...
My overall experience with Salesforce Service Cloud has been quite positive. The platform's customer service tools have greatly improved our ability to manage and resolve customer issues efficiently. The integration capabilities with other Salesforce products and third-party applications have made it a versatile solution for our business needs. The analytics and reporting features have provided valuable insights for improving our service operations. Overall, Salesforce Service Cloud has been a highly beneficial tool for enhancing our customer service capabilities.
Pluspunten
Salesforce Service Cloud offers numerous benefits for businesses. Its customer service tools enable efficient case management, allowing for quick and effective resolution of customer issues. The platform provides a 360-degree view of the customer, empowering businesses to deliver personalized and proactive customer service. Furthermore, its integration capabilities with other Salesforce products and third-party applications make it a versatile and scalable solution for businesses of all sizes. The robust analytics and reporting features further enable businesses to gain valuable insights and improve their service operations.
Minpunten
The learning curve in the beginning stages was a little hard, but once we accomplished the beginning steps it was a breeze.
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Good if using Salesforce CRM
Beoordeeld op 12-5-2023
It was okay - great for us, terrible for clients.
It was okay - great for us, terrible for clients.
Pluspunten
The service cloud + CRM in Salesforce is a great combo to know everything you need to know about a client before contacting them!
Minpunten
Even if you are using the CRM, the experience for the client is not great. It's almost like you need to know how to use Salesforce before you can use their service cloud, and most of our clients have never even heard of Salesforce, wildly enough.
- Sector: Entertainment
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Maandelijks Gratis proef lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10
Not to happy
Beoordeeld op 21-11-2024
I didn't really like salesforce. It didn't meet my expectations
I didn't really like salesforce. It didn't meet my expectations
Pluspunten
I like that Salesforce is innovative with their products and how they are used.
Minpunten
I find that some things are a bit mundane.
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Excellent tool, when used correctly
Beoordeeld op 14-7-2024
When implemented appropriately for your size and business needs the tool is an excellent addition...
When implemented appropriately for your size and business needs the tool is an excellent addition to your CRM/analytics toolbox. Recommend
Pluspunten
Plenty of integrations, deeply adaptable to your business’ needs. Can be small and simple or greatly expand in sophistication as the business does. Adds order to a growing sales pipeline or team, helping ensure customers get the best of your service
Minpunten
Put effort to keep it as lightweight as possible. I’ve seen the implementation being overdone in so many places - can make employees reluctant to use it properly and reduce the accuracy/benefits of the tool. Keep it simple and it will do wonders for your business - ask yourself ‘do we really need this field, what value do we get from it’ - if there’s no good answer - bin it.
Salesforce Service Cloud - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Salesforce Service Cloud.V. Welke prijsmodellen heeft Salesforce Service Cloud te bieden?
Salesforce Service Cloud kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 25,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Salesforce Service Cloud?
Salesforce Service Cloud heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Salesforce Service Cloud ondersteund?
Salesforce Service Cloud ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Portugees, Spaans, Thai, Zweeds
V. Biedt Salesforce Service Cloud ondersteuning voor mobiele apparaten?
Salesforce Service Cloud ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Salesforce Service Cloud worden geïntegreerd?
Salesforce Service Cloud kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
CRM Analytics, CXone Mpower, Elastic Enterprise Search, Five9, Gainsight CS, Helpshift, InGenius, LiveOps, Natterbox, Quip, Salesforce Marketing Cloud, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Starter, Talkdesk, Vonage Contact Center, Workforce Optimization (WFO)
V. Welke mate van ondersteuning heeft Salesforce Service Cloud te bieden?
Salesforce Service Cloud biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Salesforce Service Cloud.
- Klantenservice software
- Knowledge management tools
- Callcenter software
- Helpdesk software
- ITSM-software
- Live chat software
- Software voor buitendienstbeheer
- Contactcenter software
- Customer engagement software
- Klachtenbeheer software
- Routeplanner software
- HVAC-software
- Field service software
- Buitendienstsoftware
- CRM-software voor makelaars
- Overheid software