Salesforce Service Cloud

Over Salesforce Service Cloud

7 belangrijke manieren waarop Service Cloud bedrijven in staat stelt om wrijvingsloze service te leveren:

CONSOLE
Met Service Cloud kun je al je zaken sneller beheren, in een unified agent-ervaring. Het Salesforce1-platform brengt de console tot leven - op je desktop en mobiele apparaten.

COMMUNITIES
Met Service Cloud Communities kunnen klanten zichzelf en elkaar helpen. Waar ze ook zijn en op welk apparaat ze zich ook bevinden, communities bieden ze de tools voor probleemoplossing met zelfbediening.

MULTI-CHANNEL
Multi-channel klantenservice is een heel nieuw programma. Met verbonden objecten en voorspellende intelligentie geeft Service Cloud je de mogelijkheid om de klantenservice van de toekomst te bieden. Nu.

KENNIS
Zoek snel in je kennisbank naar relevante antwoorden. Of maak het klanten gemakkelijk om het zelf te doen. Hoe dan ook, je klanten krijgen de antwoorden die ze nodig hebben, precies zoals ze dat willen.

SOCIALE SERVICE
Lever service aan je klanten op de sociale mediakanalen, waar ze maar wonen en welk apparaat ze ook gebruiken. Geef je agenten de tools voor samenwerking waarmee ze een uitstekende klantenservice kunnen leveren.

SAMENWERKING TUSSEN AGENTEN
Met Chatter kunnen agenten zaken snel doorsturen naar experts om zaken sneller af te sluiten. Met het Salesforce1-platform is je Chatter-feed geïntegreerd in de Service Cloud-console voor een daadwerkelijk uniforme ervaring, zowel op je desktop als op een mobiel apparaat.

MOBIEL
Beheer Service Cloud-zaken overal met het Salesforce1-platform - een snel en slim platform voor klantenservice.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 28 andere

Ondersteunde talen

Chinees, Chinees, Duits, Engels, Frans en nog 8 andere

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Salesforce Service Cloud Software - 1
Salesforce Service Cloud Software - 2
Salesforce Service Cloud Software - 3
Salesforce Service Cloud Software - 4
Salesforce Service Cloud Software - 5
Salesforce Service Cloud Software - 6
Salesforce Service Cloud Software - 7
Salesforce Service Cloud Software - 8
Nog 9 andere bekijken
Salesforce Service Cloud-video
Salesforce Service Cloud Software - 1
Salesforce Service Cloud Software - 2
Salesforce Service Cloud Software - 3
Salesforce Service Cloud Software - 4
Salesforce Service Cloud Software - 5
Salesforce Service Cloud Software - 6
Salesforce Service Cloud Software - 7
Salesforce Service Cloud Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van Salesforce Service Cloud: 203

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Apparatuuronderhoud
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Autoresponders
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van serviceverzoeken
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van technici
  • Beheer van vaste activa
  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beller-ID
  • Bellijstbeheer
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsopslag
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Biedingsbeheer
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Casusbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Code afdwingen
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Controle van oproepen
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Dashboard
  • Discussies/forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Dossierbeheer
  • E-mailbeheer
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • E-mailwaarschuwingen
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische handtekening
  • Energierekeningen
  • Enquêtes en feedback
  • Factureren
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • GPS
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebeurtenislogboeken
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Gemengd callcenter
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Handmatig kiessysteem
  • Helpdeskbeheer
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • IT-incidentenbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Incidentenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Inventarisatie
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Kwaliteitsborging
  • Leaddistributie
  • Leads beheren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Live chatten
  • Locatie bijhouden
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Offline formulier
  • Onderhoudsplanning
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Onderzoeksbeheer
  • Online forums
  • Online tijdklok
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen bijhouden
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen rapporteren
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter
  • Overdrachten en routering
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Planning voor terugbellen
  • Predictief kiezen
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Productiekosten
  • Prognoses
  • Progressief kiessysteem
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van incidenten
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Releasebeheer
  • Risicoanalyse
  • Risicobeoordeling
  • Risicowaarschuwingen
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Servicecatalogus
  • Servicegeschiedenis
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taxatie en beoordeling
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Trainingsbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Veranderingsbeheer
  • Vergunningverlening
  • Verzendbeheer
  • Virtuele assistent
  • Voor callcenters
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor kleine bedrijven
  • Voor meerdere talen
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Website-integratie
  • Werk bijhouden
  • Werkorderbeheer
  • Werkprognoses
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Alternatieven

Lead Gen & CRM (formerly SharpSpring)

4,6
#1 alternatief voor Salesforce Service Cloud
SharpSpring, een betaalbaar alternatief voor marketing automation voor HubSpot en Marketo, is gespecialiseerd in het...

Microsoft Excel

4,8
#2 alternatief voor Salesforce Service Cloud
Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor...

JIRA Service Management

4,5
#3 alternatief voor Salesforce Service Cloud
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke...

Adobe Workfront

4,4
#4 alternatief voor Salesforce Service Cloud
Het platform voor werkmanagement voor ondernemingen waarmee teams en bedrijven geweldig werk en gewenste resultaten...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(745)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je Salesforce Service Cloud al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 745 reviews worden weergegeven
Romy
Totaalscore
  • Sector: Werving en selectie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

SalesForce is the best web-based platform to do Sales, BD and Recruiting!

Beoordeeld op 18-8-2018

SalesForce is a great tool that will help small to big companies in driving revenue, and helping...

SalesForce is a great tool that will help small to big companies in driving revenue, and helping each company drive results and performance to each client in their business development, recruiting and lead generation efforts in just a short span of time.

Pluspunten

We've been using SalesForce for roughly 3 years now, and it helped us drive great ROIs due to its easy usage in terms of data entry, categorizing each client or candidate, and also the functionality it provides such as mass emails that we can add HTML codes to make it look personalized or targeted, and also the option that let us see if a client or candidate already opened the email we sent.

Our Academy, BD, and Recruiting department drove great revenue because of this, and SalesForce did a great job in helping us drive sales, and place candidates to our clients in a short span of time.

Minpunten

What I least like about SalesForce is its downtimes. The only drawback I experience from SalesForce is the time to time down time it causes, but that was just minimal and not often so no harm really made.

Krishna
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

It's fantastic that it's adaptable and customizable

Beoordeeld op 18-5-2022

Use this in my store to run my firm, and it provides a lot of amazing options and friendly customer...

Use this in my store to run my firm, and it provides a lot of amazing options and friendly customer support as well as an excellent program. Although the pricing structure can be a bit of a challenge to stomach at times, the customization and integration options are practically limitless, so that alleviates my concerns.

Pluspunten

The most appealing aspect of Salesforce Service Cloud to me is how simple it is to use. You don't need any support managing Your Salesforce environment after only a few minutes of training and a few tips. If You don't have the time or inclination to learn how to write difficult code, this tool will allow You to accomplish Your aim in a few of mouse clicks.

Minpunten

Sales and Service cloud might be expensive, but buying them both at once can save you some money. Unless a former colleague serves as a mentor, it is difficult to learn the ropes.

Justine
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Good at first

Beoordeeld op 10-11-2021

We chose to move to a competitor after being a client for 7 years. Our reasons were based on poor...

We chose to move to a competitor after being a client for 7 years. Our reasons were based on poor communication and delivery in our region South Africa). The emphasis being on a really poor communication and implementation service experience over the period.

Pluspunten

At first it represented a really good customisable solution.

Minpunten

Since its launch many more competitors have arrived. These competitors are offerring tailored solutions and proactive communication at far better prices. My feeling is Salesforce has fallen behind as a service and its pricing is no longer competitive. This is particularily noticable when you need to communicate with salesforce post implementation and you simply have a web interface rather than direct communication.

Jeyson
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great

Beoordeeld op 9-8-2023

Pluspunten

The easy access and navigation , being able to use different tabs to navigate different accounts or info need it .

Minpunten

Some of the tabs or functions need a bit of more work .

Ami
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Salesforce can work for you as a tech support executive

Beoordeeld op 15-12-2021

Really enjoy working with the service. It's easy to manage and integrations are great

Really enjoy working with the service. It's easy to manage and integrations are great

Pluspunten

Integrates well into existing Salesforce CRM
Very customizable
Great reporting tools
good email-to-case and web-to-case capabilities

Minpunten

requires a salesforce administrator since nothing comes out of the box

Overwogen alternatieven

JIRA Service Management en ServiceNow

Redenen om voor Salesforce Service Cloud te kiezen

searched for a better solution that also integrates well with existing info in Salesforce

Overgestapt van

Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op Salesforce Service Cloud

already have info in Salesforce so it's a crucial aspect
5 van 745 worden weergegeven Lees alle reviews

Salesforce Service Cloud - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Salesforce Service Cloud.

Salesforce Service Cloud kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Salesforce Service Cloud heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Salesforce Service Cloud ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Portugees, Spaans, Thai, Zweeds

Salesforce Service Cloud ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Salesforce Service Cloud kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

CRM Analytics, ChannelInsight, Desk.com, Elastic Enterprise Search, Five9, Gainsight CS, Helpshift, InGenius, LiveOps, Moxie Concierge Email Management, NICE CXone, Natterbox, Quip, Salesforce Essentials, Salesforce Marketing Cloud, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, SalesforceIQ, Talkdesk, Transera, Vonage Contact Center, Workforce Optimization (WFO)

Salesforce Service Cloud biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Salesforce Service Cloud.