Over monday.com

monday.com (voorheen dapulse) is een multiplatform tool voor projectmanagement en samenwerking dat je team graag zal gebruiken. Centraliseer alle communicatie en hou iedereen betrokken en gericht op wat belangrijk is.

Met monday.com kun je op één plek zowel plannen als uitvoeren - je planning moet net zo levendig zijn als de projecten zelf. Met monday.com vindt de planning en de uitvoering van je projecten plaats op één en dezelfde plek, waardoor er een echte en vloeiende planning wordt gecreëerd.

monday.com is veelzijdig en visueel en maakt het gemakkelijk om in één oogopslag te zien hoe de zaken er precies voor staan. In plaats van een opsomming van taken of een takenlijst, helpt monday.com iedereen in je team zich te concentreren op het grotere geheel.

monday.com onderscheidt zichzelf doordat het eenvoudig te gebruiken is, een visuele taal creëert en de enige tool is waarmee je werkelijk alles kunt beheren: projecten, taken, mensen, advertentiecampagnes, foutopsporing, CRM, klantprojecten, videoproductie en nog veel meer. Je kunt het waarschijnlijk op honderden verschillende manieren gebruiken, en bestaande teams gebruiken het voor bijna alles: van leraren die hun lessen plannen tot ingenieurs die vliegtuigen ontwerpen.

Beschikbaar voor alle browsers, evenals op desktops voor Mac en Windows en mobiele apps voor Android en iOS. Gratis proefperiode van 14 dagen.

Prijzen vanaf:

€ 10,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Argentinië, Oostenrijk, Australië, België en nog 31 andere, Brazilië, Canada, Zwitserland, Chili, China, Colombia, Costa Rica, Duitsland, Dominicaanse Republiek, Ecuador, Spanje, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Israël, India, Italië, Japan, Zuid-Korea, Luxemburg, Mexico, Nederland, Nieuw-Zeeland, Panama, Peru, Portugal, Rusland, Zweden, Singapore, Verenigde Staten, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans en nog 7 andere, Koreaans, Nederlands, Portugees, Russisch, Spaans, Turks, Zweeds

Prijzen vanaf:

€ 10,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

monday.com Software - 1
monday.com Software - 2
monday.com Software - 3
monday.com Software - 4
monday.com Software - 5
monday.com Software - 6
Nog 7 andere bekijken
monday.com-video
monday.com Software - 1 monday.com Software - 2 monday.com Software - 3 monday.com Software - 4 monday.com Software - 5 monday.com Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van monday.com: 502

  • 360-gradenfeedback
  • @mentions
  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aansturing van onderaannemers
  • Aanvraagbeheer
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Activiteitenplanning
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Afsprakenbeheer
  • Agentbeheer
  • Agile-methodiek
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse/ROI volgen
  • Apparatuur bijhouden
  • Applicatiebeheer
  • Archiveren en retentie
  • Artsenbeheer
  • Assetbeheer
  • Assetbibliotheek
  • Assetcategorisering
  • Assets delen
  • Auditing van problemen
  • Authenticatie in twee stappen
  • Automatische nummerkiezer
  • Automatische tijdregistratie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Backlog-beheer
  • Backorderbeheer
  • Baselinemanager
  • Batchverwerking
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Beheer op gebruikersniveau
  • Beheer van audiobestanden
  • Beheer van commercieel vastgoed
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van deliverables
  • Beheer van digitale assets
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van fondsenwerving
  • Beheer van gastervaringen
  • Beheer van kopers
  • Beheer van meerdere accounts
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van problemen
  • Beheer van productgegevens
  • Beheer van retailvoorraad
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van sociale media
  • Beheer van speciale bestellingen
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van verlofuren
  • Beheer van voordelen
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Bellijstbeheer
  • Benchmarking
  • Beoordeling van vereisten
  • Beoordelingsbeheer
  • Berekening voor te late betalingen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsopslag
  • Bestandsoverdracht
  • Bestellingen bijhouden
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Biedingsbeheer
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Bonusbeheer
  • Brainstormen
  • Bronnen bijhouden
  • Browsegeschiedenis
  • Bruiloften en partijen
  • Btw-beheer
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CMS-integratie
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campaign tracking
  • Capaciteitsbeheer
  • Capaciteitsplanning
  • Casusbeheer
  • Casusnotities
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Categoriseren/Groeperen
  • Chatten/messaging
  • Commercieel
  • Commissiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Communitybeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Concurrentieanalyse
  • Conferenties/congressen
  • Configureerbare waarschuwingen
  • Configureerbare workflow
  • Conflictbeheer
  • Conflicten bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content maken
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle op beheerdersniveau
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dagelijkse rapporten
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Database met onderaannemers
  • Databases maken
  • Dataconnectors
  • Defecten bijhouden
  • Definiëren kenmerken belanghebbenden
  • Diagrammen
  • Discussies / forums
  • Distributiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Documentenclassificatie
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Donaties bijhouden
  • Donorenbeheer
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails omzetten naar taken
  • E-mailwaarschuwingen
  • Eenmalige aanmelding
  • Eigenaarsportal
  • Elektronische formulieren
  • Engagement tracking
  • Enkelvoudig vastgoed
  • Enkelvoudige paginaweergave
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Externe ondersteuning
  • Externe orderinvoer
  • Factureren
  • Feedbackbeheer
  • Filteren
  • Financieel beheer
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Forum / Discussiebord
  • Fouten bijhouden
  • Frontdeskbeheer
  • Functies en berekeningen
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Garanties bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gebruikersprofielen
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeheer
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensextractie
  • Gegevensintegratie
  • Gegevensvisualisatie
  • Geplande distributie
  • Gezamenlijke ontwikkeling
  • Gezondheidsscore
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafieken maken
  • Groepenbeheer
  • HR-beheer
  • Herinneringen
  • Huishoudbeheer
  • Huishouduitgaven bijhouden
  • Huur bijhouden
  • Ideevorming
  • Ideeënbeheer
  • Implementatiebeheer
  • Inactiviteit controleren
  • Influencers bijhouden
  • Informatieverzoeken en aanvragen
  • Inkomstenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie van leaddatabase
  • Integratie van sociale media
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interactieve elementen
  • Invloed bijhouden
  • Iteratiebeheer
  • KPI-controle
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kanban-bord
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantprofielen
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Kunstbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Kwaliteitscontrole
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Leasebeheer
  • Legenda voor smart chart
  • Leren en ontwikkeling
  • Levenscyclusbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Licentiebeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Lijstbeheer
  • Lijstbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Markeren
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Markup-tools
  • Mediabibliotheek
  • Mediaplanning
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere panden
  • Merken volgen
  • Merkenbeheer
  • Messaging
  • Metadatabeheer
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mindmaps
  • Mobiele app
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • Multi-board
  • Naleving van AVG
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • No-code
  • Nominaties bijhouden
  • Notitiebeheer
  • Offertes
  • Offline time bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Ondersteuning van agile-software
  • Onkosten bijhouden
  • Onkostenbeheer
  • Online formulieren
  • Online implementatie
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Online time bijhouden
  • Ontwerpbeheer
  • Ontwerpen van organigrammen
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Openbare dashboards
  • Opiniepeilingen en stemmen
  • Opmerkingen/notities
  • Opnieuw plannen
  • Opties voor contentpublishing
  • Opvolgingsplanning
  • Orderbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Overurenberekening
  • Patiëntcommunicatie
  • Patiëntenbeheer
  • Payrollbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsfoto's
  • Personeelskalender
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Pipelinebeheer
  • Planning voor materiaalvereisten
  • Planning voor terugbellen
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Postplanning
  • Presentatietools
  • Prestatie bewaken
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Privédashboards
  • Problemen bijhouden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Procesbeheersing
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Productcatalogus
  • Productie bijhouden
  • Prognose
  • Programmamededelingen
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Promotiebeheer
  • Provisiebeheer
  • Publicatieplanning
  • Publiceren en delen
  • Pulse surveys
  • Rangschikking van ideeën
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage van incidenten
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime bewerken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime orderinvoer
  • Realtime rapportage
  • Realtime synchronisatie
  • Realtime updates
  • Reclamebeheer
  • Redactiekalender
  • Referentiegebruik bijhouden
  • Referenties bijhouden
  • Registerbeheer
  • Registratiebeheer
  • Relaties bijhouden
  • Releasebeheer
  • Releaseplanning
  • Reserveringenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Retourbeheer
  • Retrospectievenbeheer
  • Reviewbeheer
  • Risicobeheer
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Roosterbeheer
  • SEO-beheer
  • Samenwerkingstools
  • Scenarioplanning
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Schattingen
  • Scherm delen
  • Scorekaarten
  • Scrum-ondersteuning
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sociale promotie
  • Sponsorbeheer
  • Spreadsheetweergave
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Subsidiebeheer
  • Subtaken maken
  • Supply-chainbeheer
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taak/project bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Tariefbeheer
  • Teamchats
  • Teammanagement
  • Teamopdrachten
  • Tekstbewerking
  • Termijnbewaking
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende orders
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Testcases bijhouden
  • Testsessies bijhouden
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdlijnbeheer
  • Tijdzones bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegang voor gasten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toezicht houden op klachten
  • Tools voor exploratie
  • Traceerbaarheid
  • Traditionele methodologieën
  • Trainingsbeheer
  • Transactiebeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vacaturebeheer
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Vastgoedbeheer
  • Vastgoeddatabase
  • Veiligheidsbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Vergunningenbeheer
  • Verificatie/validatie van leads
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verkoopprognose
  • Verlengd verblijf
  • Versiebheer
  • Vervoersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Verzoeken escaleren
  • Video-ondersteuning
  • Videobeheer
  • Videochat
  • Videovergaderen
  • Visualisatie
  • Visueel modelleren
  • Visueel workflowbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van sollicitanten
  • Voor meerdere talen
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voorraadbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Vrijwilligersbeheer
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wat-als-analyse
  • Websitebeheer
  • Wellness/Activiteitenbeheer
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Wervingsbeheer
  • Widgets
  • Winst- en verliesanalyse
  • Wisselen van dienst
  • Woningen
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Wrike

4,2
#1 alternatief voor monday.com
Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen...

Bitrix24

4
#2 alternatief voor monday.com
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer...

ClickUp

4,7
#3 alternatief voor monday.com
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets,...

Asana

4,4
#4 alternatief voor monday.com
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdo...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(2.415)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je monday.com al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 2.415 worden weergegeven
Ralph V.
Totaalscore
  • Sector: Machine- en installatiebouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Project management and organization for the rest of us.

Beoordeeld op 20-11-2019

We have tried MANY project management platforms and for us to select monday.com says a lot about...

We have tried MANY project management platforms and for us to select monday.com says a lot about the product. We have a varied group of individuals within our marketing department using this tools to coordinate everything from our detailed printing requests, web and online projects to translation flow (very difficult to manage due to the many contributors involved in this process.) Monday.com makes all of this convenient and easy to follow.

Pluspunten

Its incredibly easy to create a work flow or "Board", add participants and follow the progress of many tasks with ease. We can attach any supporting files or materials needed to each post and tag a specific user. Email and desktop notifications alert you on any activity and there is a web based site you can go to or the even better desktop and mobile app versions.

Minpunten

One of the few cons i can think of is the absence of a "repeating or scheduled task". I know there are ways around this but it seems like something that should be native to it.

Overwogen alternatieven

Azendoo

Redenen om voor monday.com te kiezen

I believe it was mostly a pricing issue at the time but once we used monday we liked it better.

Overgestapt van

Azendoo

Redenen om over te stappen op monday.com

Pricing and features.
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Right Performance and user friendly CRM Tool

Beoordeeld op 5-9-2021

Monday.com is an helpful CRM tool, I find it very useful because of its user friendliness, pipeline...

Monday.com is an helpful CRM tool, I find it very useful because of its user friendliness, pipeline management, marketing campaign management.
They do allow a 14 days trail with no credit card required to test the useful functionalities of monday.com
Since it is web based it is easy to use I said lightweight app page.

Pluspunten

Monday.com helps team members to analyze task quickly that they need to work on, workflows are based on the collaborative needs across department such as IT management and administrator team to ensures the stage gates are rightly set for an efficient collaboration.
The inbuilt Project management tool can adopt the kaban or gantt chart style for those who love project updates on those charts, Especially useful for users who are used to the traditional type of Project management functionality, and the updates bar in real time.
The interface is very neat and colorful, there are multiple widgets and apps that we can add in to the page.
The best feature that I like is the ease of use to set up a project dashboard and to add the workflow for the communication and notification with tasks that are needed for the project.

Minpunten

Monday.com have to bring back their phone support which got stopped due to the pandemic.
Non registered users cannot see any data or reports even in view only mode, so managing users info has no value with out getting them registered on monday.com.
Have limited software integrations such as slack and even few certain exchange emails.

Tony M.
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

Marketing before product

Beoordeeld op 16-7-2021

They know how to spend money on marketing. For a while I couldn't refresh a web page anywhere...

They know how to spend money on marketing. For a while I couldn't refresh a web page anywhere without seeing another Monday.com ad. Unfortunately the were not building a robust product, and most of the successful Monday users I have encountered on the forums seem to fall into 2 categories: 1. They have introduced a material amount of custom code and API work to overcome the deficiencies (although why still pay them, I don't know) or 2. with a little creativity they could be getting the same work done (potentially better) with well designed spreadsheets, but lack the skills or something to do so.

Pluspunten

It looks nice, and if you are in a hypothetical use case, it looks like it will work.

Minpunten

This is a cleverly designed spreadsheet replacement that doesn't do much more. The ability to manage structured, relational data is virtually non-existent. I should be able to have a relationship in one place, say between an account and a sales person, or a project and a project manager, and somewhere else when I reference that account or project, I should be able to reference the project manager or sales person. But you can't do that here. To make it even crazier, you can mirror data so you can SEE it where it should be (sometimes) but you can't actually use it! The automations and other parts of the software they tout so highly don't recognize the data that is visually present. So far, everything I have tried to do with their software has been a no-go, and their support response is prompt, polite, and weak/useless. They round-robin active support issues so that even on the same issue you are starting over again with every email. This company is a mess and everyone who invested in their recent IPO has been dupped.

Antwoord van monday

Hi Tony, thanks so much for your review. We will let the team know about your feedback, so that we can make monday.com better for all users.

Melanie S.
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

It's more robust than what I use it for, but does what I need!

Beoordeeld op 15-6-2021

Monday has helped me reign in processes around one project area in our organization and I've found...

Monday has helped me reign in processes around one project area in our organization and I've found it to be easy and friendly to use.

Pluspunten

Intuitive mostly, easy to get up to speed, easy for my team to learn. Allows me to customize what I need and came with prebuilt options that helped with a quick start.

Monday's customer support team is absolutely STELLAR! They've always been incredibly helpful and friendly and their documentation is more up to date than many other SaaS products I've worked with. The sales team was also wonderful when I was starting up. The level of support they've offered was a lot of the reason I chose Monday!

Minpunten

The only real con for me is the reporting mechanisms, but also, if it was really important I could build my own using the API, so that's a minor flaw. I just wish that I could archive things but still report on those.

Overwogen alternatieven

Asana

Redenen om voor monday.com te kiezen

More organizational features, and company shifting away from Trello as a whole.

Overgestapt van

Trello

Redenen om over te stappen op monday.com

Friendlier software and sales and support staff. More intuitive setup. Pricing made more sense for my use.
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatiediensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Monday.com - Highly recommended!

Beoordeeld op 4-7-2021

Our overall experience with Monday.com has been pretty great! We have been using it for everything...

Our overall experience with Monday.com has been pretty great! We have been using it for everything including tracking development team projects, software licenses, HR, Admin, managing system applications. Overall its a fantastic tool for collaboration.

Pluspunten

The thing that I like the most about Monday.com is the ease of use and automations. We don't need to provide users with extensive tutorials, just a small demo and they understand Monday.com pretty well.

Coming onto automations, they can take some time to setup, but once done, they are well worth it and saves a ton of your time.

Minpunten

Software integrations - Monday.com still needs to catchup with respect to software integrations. They are still a lot of integrations that are missing. Plus every integration needs to be approved by an admin and there's no way to turn this off.

Overwogen alternatieven

Trello

Redenen om over te stappen op monday.com

Trello is pretty limited when it comes to project management and collaboration. Based on our testing Monday.com was also easier to use and has way too many features compared to Trello.
5 van 2.415 worden weergegeven Lees alle reviews

monday.com - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over monday.com.

monday.com kent de volgende prijsmodellen:

monday.com heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

monday.com ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Portugees, Russisch, Spaans, Turks, Zweeds

monday.com ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

monday.com kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Creative Cloud, Asana, Basecamp, Bitbucket, Box, Copper, Dropbox Business, Facebook for Business, GitHub, GitLab, Gmail, Google Calendar, Google Drive, Jira, JotForm, LinkedIn for Business, Mailchimp, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, OneDrive, PagerDuty, Pipedrive, Shopify, Slack, Stripe, Todoist, Trello, Twilio, Typeform, WooCommerce, Zapier, Zendesk, Zoom Meetings

monday.com biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor monday.com.