Over DEAR

DEAR Inventory is een cloudgebaseerde applicatie voor inventaris- en orderbeheer voor het MKB en biedt een complete oplossing voor back-endbeheer met inkoop, verkoop, magazijnbeheer, lichte productiefuncties, evenals integratie van verzending, e-commerce en een betalingsgateway.

DEAR Inventory heeft tot doel kleine en middelgrote bedrijven te helpen controle te krijgen over voorraad- en orderbeheer, terwijl het alle dagelijkse activiteiten stroomlijnt, automatiseert en vereenvoudigt.

DEAR is breed inzetbaar in verschillende branches door bedrijven van elke grootte. Detailhandelaren, groothandels, fabrikanten en e-commercehandelaren vormen de brede categorieën van DEAR Inventory-gebruikers. Sommige bedrijven maken gebruik van DEAR voor eenvoudige behoeften op het gebied van voorraadbeheer, terwijl anderen DEAR gebruiken om te voldoen aan de nalevingsvereisten die voor hun branche gelden. Zo hebben voedselproducenten DEAR bijvoorbeeld nodig voor traceerbaarheid en houdbaarheidsdatum van partijen.

Prijzen vanaf:

US$ 325,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Anguilla , Albanië, Armenië, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, Iran, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Engels

Prijzen vanaf:

US$ 325,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

DEAR Software - 1
DEAR Software - 2
DEAR Software - 3
DEAR Software - 4
DEAR Software - 5
DEAR Software - 6
Nog 7 andere bekijken
DEAR-video
DEAR Software - 1
DEAR Software - 2
DEAR Software - 3
DEAR Software - 4
DEAR Software - 5
DEAR Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van DEAR: 148

  • 3PL-beheer
  • API
  • Aandelenbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Analyse van verkooptrends
  • Audittrail
  • Automatische facturering
  • Backorderbeheer
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van productgegevens
  • Beheer van productievoorraad
  • Beheer van retailvoorraad
  • Beheer van teruggehaalde producten
  • Beheer van vaste activa
  • Belastingbeheer
  • Bestellingen bijhouden
  • Betalingen verwerken
  • Btw-beheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Centrale boekhouding
  • Contactendatabase
  • Declaraties
  • Distributiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Door leveranciers beheerde voorraad
  • Drukken van streepjescodes
  • E-mailmarketing
  • ERP
  • Elektronische betalingen
  • Etikettering
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Financiële verslaglegging
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Itembeheer
  • Kanaalbeheer
  • Kassasystemen voor restaurants
  • Kitting
  • Klantenaccounts
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Kortingsbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Kwaliteitscontrole
  • Levensduurbeheer van producten
  • Leveranciersbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • M-commerce
  • MES
  • Magazijnbeheer
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Materiaallijsten
  • Meerdere valuta's
  • Meerdere winkels
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Nabestellingbeheer
  • Offertes
  • Offline toegang
  • Onkosten bijhouden
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Orderbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Orderverwerking
  • Planning voor materiaalvereisten
  • Planningtools
  • Productcatalogus
  • Productconfigurator
  • Productidentificatie
  • Productie bijhouden
  • Productiebeheer
  • Productiekosten
  • Productplanning
  • Prognose
  • Prognoses
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime orderinvoer
  • Realtime rapportage
  • Realtime synchronisatie
  • Realtime updates
  • Receptenbeheer
  • Retail POS
  • Retourbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Schattingen
  • Serienummers volgen
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Status bijhouden
  • Streepjescodeherkenning
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Streepjescodes/RFID
  • Supply-chainbeheer
  • Terugkerende orders
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Traceback en traceforward
  • Traceerbaarheid
  • Transactiegeschiedenis
  • Uitgavenbeheer
  • Verkooporders
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Verwerking van creditcards
  • Verzendetiketten
  • Voor de detailhandel
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraad bijvullen
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Voorraadoptimalisatie
  • Vorderingenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

Stitch Labs

4,5
#0 alternatief voor DEAR
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken.

Katana Manufacturing ERP

4,7
#1 alternatief voor DEAR
Moderne productie- en voorraadsoftware voor kleine en schaalbare bedrijven. Visuele interface en een realtime masterplan...

Sage Business Cloud Accounting

4,1
#2 alternatief voor DEAR
Pastel My Business Online is een online boekhoudoplossing voor kleinere bedrijven die is ontwikkeld in Zuid-Afrika....

QuickBooks Online Advanced

4,4
#3 alternatief voor DEAR
QuickBooks is een oplossing voor boekhouding- en bedrijfsbeheer waarmee MKB's verkoop, voorraad, financiële rekeningen...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(330)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je DEAR al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 330 reviews worden weergegeven
Bob
Totaalscore
  • Sector: Consumentengoederen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

DEAR Inventory Helping us Grow

Beoordeeld op 17-11-2017

Pluspunten

We've been using the DEAR system for quite a while now and I must say I couldn't be any happier. It was a seamless transition from our old system, and I especially appreciate how well DEAR integrates with our accounting software. This makes everyone's work a whole lot easier. I have contacted support on several occasions with questions that I had, and I always received a quick, thorough, and very helpful response. We manufacture our products as well wholesale and retail them with an online store, and everything works so well together with DEAR that it really helps us focus on building our business rather than focusing our attention on trying to keep up with inventory and ordering. I would highly recommend DEAR systems to anyone looking for a new inventory management system.

-Bob Weiss

Minpunten

One thing that would be useful would be to be able to call for customer service. We have used customer service email on several occasions, and have always had a pretty quick response, however, if we have a pressing issue, it would be nice to have a number to call and someone to talk with.

Antwoord van DEAR Systems Limited

Dear Bob,

Thank you for your review. Happy to hear everything is going well.

Regarding the calls we have a booking service on our website where you can schedule in a time convenient for you to speak to a representative. They are free and are accessible to all our customers. Follow this link to book a call https://dearsystems.youcanbook.me/index.jsp

Best Regards
DEAR Team

Heather
Totaalscore
  • Sector: Bouwmaterialen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

DEAR is Perfect for the Growing Business

Beoordeeld op 1-2-2022

I worked with [SENSITIVE CONTENT] in the OnBoarding team and he was awesome! My implementation took...

I worked with [SENSITIVE CONTENT] in the OnBoarding team and he was awesome! My implementation took a VERY LONG time due to our business being so busy. He was so patient and would contact me every 3 weeks or so to see how things were progressing. He took so much time to go over the product with me and my coworkers multiple times. He answered MANY LONG emails from me with tons of questions. He was always pleasant, happy, so helpful, and in my opinion the greatest secret weapon that DEAR has!! Now that my implementation is complete (thanks to him) I feel like I have lost a friend. He has assured me that the Support team are just as awesome and helpful as he has been - but I don't believe anyone will ever be as amazing as [SENSITIVE CONTENT] was! Thanks [SENSITIVE CONTENT]!!

Pluspunten

I LOVE the fact that I can invoice before receiving the inventory physically. We work with an overseas company and their business practice is to invoice once the product leaves their hands, however accepting their invoice made my inventory way off in QBO. So glad to be able to maintain what the true physical inventory is and not have to try to keep up with the travelling inventory too.

Minpunten

The feature I would like the least is the CRM. I was really hoping that it would work for our sales team and that they would be able to have access to the inventory information easily. However, the CRM lacked a lot of the capabilities that our sales managers were looking for to help with managing their teams.

Adam
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Can't Keep Up and Help is Slow and Unspcialised

Beoordeeld op 24-11-2019

Frustrating, unsatisfying and I have real worries about the ability for the software to keep up...

Frustrating, unsatisfying and I have real worries about the ability for the software to keep up with my business as it grows

We have encountered issues with apps/software due to our large influx of traffic and orders in a short period of time (we receive 50% of our monthly sales in a few hours) but they have provided solutions (for instance SLoyalty provides us with increased bandwidth during the busy 3-4 hours of the month and we have avoided all issues) - can this be done with DEAR? We can provide you with data on the exact time, traffic numbers, units sold for the time. We need a solution to this!!

We are happy to pay more money for this, I just cant run my company with a concern that our inventory system cant keep up with our demand!

Pluspunten

Quite easy to implement
Syncs nicely with our current cloud based software
Interesting/complex reporting

Minpunten

The over promising, and under delivering of the software. simply, it doesn't do what it claims!

The inventory is not live with Shopify (during launches there is always a lag, causing major headaches for our team and requires a lot of manual adjustments) - we were promised that based on our volume this would not happen, but it does. And it happens every month, for the past 18+ months

Inability to get the specialist help when we need it. We are always given help by a customer service member, not a technician, which slows down our ability to fix the problem. I understand that you need to protect the technicians time from dealing with simple problems, but we do not receive prompt service or the respect that we know what we are talking about!

We need a quicker escalation procedure to get help more urgently

Technicians only work from the afternoon (we are located in Melbourne) so when urgency issues crop up in the morning, we have to wait most of the working day to fix them

b2b portal is not very robust, we have had a lot of issues with this

the fixed provided by DEAR are not log term fixes, they don't fix the root of the problem, but fix it for the moment, but then issues crop up again and we are in the same position.

Antwoord van DEAR Systems

Hello Adam,

Thank you for your valuable feedback. We have taken your feedback and improved our Shopify integration. We can now handle large volume of orders (including Shopify Plus accounts) & we have rolled out a new functionality called "Shopify Order Import Retry". Occasionally, during order syncing from Spotify, some sales are not created on the DEAR end. Previously there was no way for a DEAR user to be notified of these failed orders. DEAR developers have now implemented an auto-retry function for sales orders which have not been created in DEAR but are valid sales orders on Shopify (https://dearsystems.com/new-release-12th-april-2020-)

Recently we have done a lot of improvement on the B2B section. You can read more about it & some of the latest releases we have done by visiting our release note section (https://dearsystems.com/release-notes/)

Best Regards,
DEAR Team

Arlan
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Economical Cloud-based Inventory Solution

Beoordeeld op 19-11-2022

It greatly improves our clients warehouse management. DEAR continuously improves their features...

It greatly improves our clients warehouse management. DEAR continuously improves their features which widens their capability to handle different types of retail and manufacturing companies.

Pluspunten

DEAR's user interface is easy to use and follow. All the processes (Purchase Order, Inventory Maintenance, and Sales Order) are pretty straight forward. And it integrates to most of the e-commerce platform in the market which makes the whole business cycle almost automated.

Minpunten

DEAR's functionality is limited. It can process all Purchases, Inventory Management, and Sales Orders based on how it is structured in DEAR. There is no to minimal customization that can be done.

Ben
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

What a relief

Beoordeeld op 29-3-2021

DEAR Systems is everything I wanted Unleashed and MRP Easy to be. Its flexible to use, has ongoing...

DEAR Systems is everything I wanted Unleashed and MRP Easy to be. Its flexible to use, has ongoing gold standard support at no extra cost, has a great looking interface and has very customisable membership extras.

I clearly cant talk more highly about DEAR and its because I had such a lousy time with the others.

Pluspunten

Best support I have ever had with any business software. The live chat is full of highly experienced operators who respond very quickly to get you back on track.
Very fast and easy to understand onboarding. Much less help needed than others.
The video tutorials are excellent.
The interface is modern looking.
The process from CO to MO is visual and easy to follow.
The Automation option is worth every dollar.

Minpunten

Not enough Business intelligence information.
Not enough visual information in reporting like graphs and tables. There is a taste of it in the dashboard but thats the extent of it.
B2B Portal needs the option to pick what products certain groups of stores get to see vs others.

5 van 330 worden weergegeven Lees alle reviews

DEAR - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over DEAR.

DEAR kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 325,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

DEAR heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

DEAR ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Chinees (traditioneel), Engels

DEAR ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

DEAR kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Authorize.Net, Avalara, BigCommerce, CROSSFIRE, Capsule, Crossfire, Easy Insight, EzzyBills, Handshake, Handshake, HubSpot CRM, Inventory Planner, Lokad, LoyaltyLion, Magento Marketplace, PayPal, PencilPay, Pepperi, Pinch, Prospect CRM, Quickbooks Online, Salpo CRM, ShipStation, Shippit, Shiptheory, Shopify, Square Point of Sale, Starshipit, StockTrim, Stripe, Vend, WooCommerce, Xero, Zapier

DEAR biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor DEAR.