Slack

Over Slack
Teams werken samen in Slack via kanalen die kunnen worden georganiseerd per project, afdeling, kantoorlocatie of elke andere mogelijke keuze. Dit maakt het voor gebruikers gemakkelijk om de onderwerpen te volgen die voor hen belangrijk zijn. Publieke kanalen staan open voor iedereen in het team, zodat marketing kan zien waar ontwerpers aan werken, verkoop kan zien wat er op de routekaart van het productteam staat en nieuwe medewerkers gemakkelijk op de hoogte kunnen worden gebracht in plaats van te beginnen met een lege e-mailinbox.
Slack maakt verbinding met de programma's en diensten die bedrijven al gebruiken en centraliseert de meldingen, bestanden en gegevens van honderden verschillende applicaties. Dit betekent dat je niet meer in e-mails hoeft te zoeken voor die ene vervolgactie, voortdurend hoeft te wisselen tussen verschillende tabbladen en dashboards of over te schakelen tussen tientallen programma's, elk met hun eigen login. Slack helpt teams slimmer te werken door alle informatie en context te bieden die nodig is om snel effectieve beslissingen te nemen.
Alles dat in Slack wordt gedeeld, wordt automatisch geïndexeerd en gearchiveerd, zodat bedrijven zonder enige moeite een uitgebreide kennisbasis kunnen creëren, gewoon door in Slack te werken. En de zoekopdracht van Slack maakt het gemakkelijk om de informatie te vinden die gebruikers nodig hebben op het moment dat ze die nodig hebben.
Afbeeldingen





Twijfels over Slack?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Fleep

Webex Suite

monday.com

Anywhere365

Reviews
Heb je Slack al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Fotografie
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Slack , echt iets voor mij.
Beoordeeld op 17-5-2024
Gelijk bij het eerste gebruik was ik erg tevreden . Overzichtelijk en goed
Gelijk bij het eerste gebruik was ik erg tevreden . Overzichtelijk en goed
Pluspunten
Makkelijk in gebruik . Jij moet eerst klikken en uitproberen
Minpunten
Jij moet eerst even weten hoe het werkt . Dan gaat het super

- Sector: Research
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Intuitive communication
Beoordeeld op 26-2-2025
I have been using Slack for years and it's great to see product improvements over the years. It's...
I have been using Slack for years and it's great to see product improvements over the years. It's an easy tool to setup for remote teams to get communication going in a more structured way than email. My preferred tool over MS teams.
Pluspunten
It's an intuitive workplace communication app that has a lot of layers of further functionality past DMs and channel communication. You can create to do lists, build automations for reminders and Slack integrates with almost every other tool you use.
Minpunten
The use of threads isn't always straightforward for everyone. There is a company culture/transformation piece to using Slack effectively or to it's max potential which can be difficult to get everyone onboard. Notifications can be cluttered.
- Sector: Vastgoed
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Slack is a great tool
Beoordeeld op 26-2-2025
excellent and very helpful. It can store files and videos.
excellent and very helpful. It can store files and videos.
Pluspunten
its easy to use and easy to install and you can even download it in your mobile
Minpunten
i think the version that I used cant do calls
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
The tool needs some serious updates
Beoordeeld op 5-2-2025
It's alright. I do think that the UI is very simple but other than that it needs some work.
It's alright. I do think that the UI is very simple but other than that it needs some work.
Pluspunten
Very simple to use. Barely need more than 5 mins of training.
Minpunten
I seem to be missing a lot of notifications, so are most of my colleagues.
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
I am a professional developer who has used Slack for around 5 years
Beoordeeld op 19-12-2024
I enjoy how Slack is in a unique space of being the preferred messaging platform for software...
I enjoy how Slack is in a unique space of being the preferred messaging platform for software developers, both enthusiasts and professionals. It is modern & feature-rich enough to fit both personal and professional use. As mentioned earlier, the adoption on the professional side lags behind similar tools. I’ll finish by saying one of the most versatile features that Slack for Enterprise has built is the workflows/automation feature.. and it should continue expanding on this feature to outpace it’s competition.
Pluspunten
The interface and integration capabilities of Slack are several times more modern than similar messaging tools.
Minpunten
Slack has more work to do to overtake market share in Enterprise use cases, meaning those professional teams who are already integrated into the Microsoft environment and prefer Teams. It is often the case where Slack is used on the side, as an addendum, to a team that is already using a different communication platform. I guess this kind of problem would be best remedied by better marketing & outreach to promote Slack’s features and ease.
Slack - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Slack.V. Welke prijsmodellen heeft Slack te bieden?
Slack kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 8,75/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Slack?
Slack heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Slack ondersteund?
Slack ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Japans, Spaans
V. Biedt Slack ondersteuning voor mobiele apparaten?
Slack ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Slack worden geïntegreerd?
Slack kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
5pm, Aha!, Airbrake, Aircall, Airtable, Amplitude, Any.do, AppSignal, Asana, Assembla, Automile, Azuqua, AzureDesk, Baremetrics, Beanstalk, Betterworks, BigTime, Bitbucket, Bitium, Blitz, Bonusly, Box, Brand24, Breezy, BugSnag, CATS, Calamari, CallPage, Callmaker, Cayzu, Chartbeat, CheckMarket, Checkfront, CircleCI, ClearSlide, ClickMeeting, ClockIt, Continu, Copper, Crashlytics, Databox, Datadog, Dropbox Business, Dropbox Sign, Egnyte, Envoy, Favro, Flow, FlowVella, Freshdesk, Freshservice, Front, Geekbot, GetResponse, GitHub, GoCo, GoTo Meeting, Google Drive, Greenhouse, Groove, HaloPSA, HappyFox Chat, HappyFox Help Desk, Help Scout, Hive, Hoopla, Hootsuite, HotGloo, HubSpot Marketing Hub, IFTTT, ITM Platform, Insightly, Intercom, Intervals, Jira, Kixie PowerCall, Kudos, Kyber, LeadDyno, Lessonly, Lever, Librato, LiveAgent, Localize, Locowise, Lucidchart, MVISION Cloud, Mailchimp, Mailjet, MeisterTask, Mention, Microsoft Teams, Microsoft To Do, Miro, Nagios XI, New Relic, Okta, OneDrive, OpsGenie, Ortto, Ottspotta, PagerDuty, Papertrail, PayPal, Pingdom, Pivotal Tracker, PractiTest, Procurify, ProdPad, ProductPlan, Pulseway, Quip, Qwilr, Rainforest, Raven Tools, Raygun, Re:amaze, Recruitee, Redbooth, Repuso, Roadmap, Rollbar, Sage HR, Salesforce Sales Cloud, SatisMeter, SendPulse, Sentry, Setmore, Sisense, Small Improvements, SnapComms, SolarWinds Service Desk, Spinify, Staff Squared, Stripe, SupportBee, SurveyMonkey, TINT, Talkdesk, Time Doctor, TimeCamp, Todoist, Toggl Plan, Trakstar Hire, Trello, TriNet HR Plus, Twine, Twitter/X, UpKeep, UpRaise, Userlike, Usersnap, VibeCatch, Vigil, WebHR, Webex Suite, Wishpond, Woopra, WorkRamp, XM for Strategy & Research, Zapier, Zendesk Suite, Zoho Billing, Zoho Books, Zoho Expense, Zoho Inventory, Zoho Invoice, Zoho Projects, Zoom Workplace, absence.io, smartQ, truDigital
V. Welke mate van ondersteuning heeft Slack te bieden?
Slack biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Slack.