ServiceNow

4,5 (270)
Schrijf een review!
IT-service cloud-oplossingen voor ondernemingen

Over ServiceNow

ServiceNow biedt een brede selectie van geïntegreerde IT-servicebeheertools en -toepassingen, elk met meerdere functiesets en mogelijkheden. De kernproducten vallen onder 5 hoofdcategorieën: IT service automation toepassingen, project portfoliomanagement, IT bedrijfsmanagement, toepassingen voor gedeelde diensten (voor faciliteiten, buitendienst en HR) en ServiceNow Express, een ITSM voor ondernemingen van elke omvang.

ServiceNow biedt ook een platform voor service-automatisering om bestaande toepassingen aan te passen, informatie tussen toepassingen te delen of aangepaste toepassingen te bouwen. Er is ook een ServiceWatch-product dat helpt bij het ontdekken en in kaart brengen van relaties tussen IT-componenten en incidenten, met dashboards die realtime inzicht geven in de gezondheid van de zakelijke services. ServiceNow Discovery kan worden gebruikt om IP-compatibele configuratie-items (CI's) te identificeren, hun onderlinge afhankelijkheden in kaart te brengen en de gegevens te exporteren naar de ServiceNow Configuration Management-database.

ServiceNow Express is het ITSM-product voor bedrijven van elke omvang en bevat een scala aan functies. De oplossing biedt end-to-end incidentbeheer met visuele taakborden en tickets, prioriteitsinstelling en activa- en configuratiecontrole. Je kunt ook rapporten over alle zakelijke KPI's en statistieken via dashboards, grafieken en diagrammen genereren.

ServiceNow IT service automation toepassingen omvatten activabeheer, wijzigings- en releasebeheer, configuratiebeheer, incident, IT-kosten en probleembeheer en een servicecatalogus. ServiceNow Service Catalog helpt de klantervaring te verbeteren door gebruikers een klantgerichte storefront te bieden voor toegang tot zelfhulp, indienen van IT-aanvragen en logproblemen en het bijhouden van voortgang.


Afbeeldingen

ServiceNow Software - 1
ServiceNow Software - 2
ServiceNow Software - 3
ServiceNow Software - 4
ServiceNow Software - 5
ServiceNow Software - 6
Nog 8 andere bekijken
ServiceNow-video
ServiceNow-video
ServiceNow Software - 1
ServiceNow Software - 2
ServiceNow Software - 3
ServiceNow Software - 4
ServiceNow Software - 5
ServiceNow Software - 6

Twijfels over ServiceNow? Vergelijk met een populair alternatief

ServiceNow

4,5 (270)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 100,00
maand
US$ 25,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

73
195

Integraties

14
22

Gebruiksgemak

4,2 (270)
4,0 (18.655)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,2 (270)
4,0 (18.655)

Klantenservice

4,3 (270)
4,1 (18.655)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

TOPdesk

4,4
#1 alternatief voor ServiceNow
TOPdesk is een servicemanagementplatform voor drukke IT-serviceteams die dingen gedaan willen krijgen. Boordevol...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#2 alternatief voor ServiceNow
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Jira

4,4
#3 alternatief voor ServiceNow
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om...

Helpjuice

4,7
#4 alternatief voor ServiceNow
Helpjuice is webgebaseerde kennisbanksoftware die kleine, middelgrote en grote bedrijven helpt alle relevante content...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(270)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je ServiceNow al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 270 reviews worden weergegeven
Gaurav
Gaurav
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Service Now - A one stop destination for your ITIL Needs

Beoordeeld op 20-12-2022

Awesome. Couldnt imagine any other tool doing the same stuff for you so easily.

Awesome. Couldnt imagine any other tool doing the same stuff for you so easily.

Pluspunten

User Interface is very smooth , lot of features , lot of options to configure

Minpunten

Sometimes apolit for too many features . Need some time to get used to all the funstionalities

Overwogen alternatieven

JIRA Service Management

Redenen om over te stappen op ServiceNow

Ease of operations , setup and use of the tool. Available integrations with all major security tools specially which enahcnes and decreases time and maunal efforts.
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

as a Project lead we customize and use this Product extensevely.

Beoordeeld op 27-9-2022

I love this Tool because of its ease of use of the tool.
The way they develop the feature is...

I love this Tool because of its ease of use of the tool.
The way they develop the feature is great.
KB and Articles for support documents are good.
ServiceNow Community is great Help and they resolve most of the Issue there the way the Technical person explain and presenation is good.

Pluspunten

all the Modules that we used are ease to use.
Documentation is well maintained.
Easy to implement.
easy to track the changes for Admin Team.
Reporting Module is Great for BIz team.

Minpunten

Cost and Product Support.
Product road Map dates are not clear.

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud

Redenen om voor ServiceNow te kiezen

Less code development. more Drag and Drop features.

Redenen om over te stappen op ServiceNow

Ease of use and regular Product upgrade by the ServiceNow Product Team.
Santiago
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

A review of ServiceNow

Beoordeeld op 9-8-2022

Pluspunten

How easy it is to split tasks among other team members when your department may not be the core department.

Minpunten

This is a very difficult piece of software to use, to be fair. Compared to competitors, there seems to be a lot that can be done in this but there's a very real requirement in training involved. When we were set up with this product, we hardly received that. It made the implementation rocky, at best.

Lewis
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Good product but alot of features are paywalled

Beoordeeld op 13-8-2024

Pluspunten

Very easy to use. Can be utilised with low knowledge on the application but also offers in-depth features that really benefit your service.

Minpunten

Not all features are available with the base packages, you need to buy more and more to unlock the full service

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best Ticketing Tool!!

Beoordeeld op 30-9-2019

On a daily basis, we had to pull a lot of reports and create graphs for the same. With Service-Now,...

On a daily basis, we had to pull a lot of reports and create graphs for the same. With Service-Now, it's very easy. We have saved all the filters and created a dashboard on Service Now. Now, we have shared the link to the dashboard to the client and all our work is taken care by the tool.

Relative time period is one top-notch filter, which has drastically reduced the time we were spending on creating the reports. It would take close to 4hrs to pull them and draft it for the client. Now, Service Now is doing the job and that 4hrs are saved for us.

Pluspunten

The best thing about Service Now is the way we can handle all data and reports directly on the tool. It is really well designed in getting approvals and assigning tickets. We can also set the ticket assignment groups based on certain rules or configuration items, that really saves us a lot of time.

It is user - friendly too. Very easy to navigate and also has some built in buttons that are really useful.

Minpunten

Not a major flaw, but if it can create aging tickets report in the form of a pivot table, then there is nothing to beat this tool. We really don't need to rely on excel if we can integrate some into the reporting feature on service now.

Overwogen alternatieven

Freshdesk

Redenen om voor ServiceNow te kiezen

The previous tool was not user-friendly. It was really difficult to make reports. It had a very poor design as well.

Redenen om over te stappen op ServiceNow

Service-Now had a lot more features and most importantly it was very user friendly. Also, Service-Now was rated as the best in the industry.
5 van 270 worden weergegeven Lees alle reviews

ServiceNow - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over ServiceNow.

ServiceNow kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 100,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

ServiceNow heeft de volgende typische klanten:

201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

ServiceNow ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Nederlands, Portugees, Spaans

ServiceNow ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

ServiceNow kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Azure Active Directory, Bitbucket, GitHub, IFTTT, JIRA Service Management, Microsoft 365, Microsoft SharePoint, Pentaho, SAP S/4HANA Cloud, Salesforce Marketing Cloud, Slack, Talend Data Integrity and Data Governance, Workato, Zapier

ServiceNow biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor ServiceNow.