ServiceNow
Over ServiceNow
ServiceNow biedt een brede selectie van geïntegreerde IT-servicebeheertools en -toepassingen, elk met meerdere functiesets en mogelijkheden. De kernproducten vallen onder 5 hoofdcategorieën: IT service automation toepassingen, project portfoliomanagement, IT bedrijfsmanagement, toepassingen voor gedeelde diensten (voor faciliteiten, buitendienst en HR) en ServiceNow Express, een ITSM voor ondernemingen van elke omvang.
ServiceNow biedt ook een platform voor service-automatisering om bestaande toepassingen aan te passen, informatie tussen toepassingen te delen of aangepaste toepassingen te bouwen. Er is ook een ServiceWatch-product dat helpt bij het ontdekken en in kaart brengen van relaties tussen IT-componenten en incidenten, met dashboards die realtime inzicht geven in de gezondheid van de zakelijke services. ServiceNow Discovery kan worden gebruikt om IP-compatibele configuratie-items (CI's) te identificeren, hun onderlinge afhankelijkheden in kaart te brengen en de gegevens te exporteren naar de ServiceNow Configuration Management-database.
ServiceNow Express is het ITSM-product voor bedrijven van elke omvang en bevat een scala aan functies. De oplossing biedt end-to-end incidentbeheer met visuele taakborden en tickets, prioriteitsinstelling en activa- en configuratiecontrole. Je kunt ook rapporten over alle zakelijke KPI's en statistieken via dashboards, grafieken en diagrammen genereren.
ServiceNow IT service automation toepassingen omvatten activabeheer, wijzigings- en releasebeheer, configuratiebeheer, incident, IT-kosten en probleembeheer en een servicecatalogus. ServiceNow Service Catalog helpt de klantervaring te verbeteren door gebruikers een klantgerichte storefront te bieden voor toegang tot zelfhulp, indienen van IT-aanvragen en logproblemen en het bijhouden van voortgang.
Afbeeldingen
Twijfels over ServiceNow?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
TOPdesk
Salesforce Sales Cloud
Jira
Helpjuice
Reviews
Heb je ServiceNow al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Service Now - A one stop destination for your ITIL Needs
Beoordeeld op 20-12-2022
Awesome. Couldnt imagine any other tool doing the same stuff for you so easily.
Awesome. Couldnt imagine any other tool doing the same stuff for you so easily.
Pluspunten
User Interface is very smooth , lot of features , lot of options to configure
Minpunten
Sometimes apolit for too many features . Need some time to get used to all the funstionalities
Overwogen alternatieven
JIRA Service ManagementRedenen om over te stappen op ServiceNow
Ease of operations , setup and use of the tool. Available integrations with all major security tools specially which enahcnes and decreases time and maunal efforts.- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
as a Project lead we customize and use this Product extensevely.
Beoordeeld op 27-9-2022
I love this Tool because of its ease of use of the tool.
The way they develop the feature is...
I love this Tool because of its ease of use of the tool.
The way they develop the feature is great.
KB and Articles for support documents are good.
ServiceNow Community is great Help and they resolve most of the Issue there the way the Technical person explain and presenation is good.
Pluspunten
all the Modules that we used are ease to use.
Documentation is well maintained.
Easy to implement.
easy to track the changes for Admin Team.
Reporting Module is Great for BIz team.
Minpunten
Cost and Product Support.
Product road Map dates are not clear.
Overwogen alternatieven
Salesforce Sales CloudRedenen om voor ServiceNow te kiezen
Less code development. more Drag and Drop features.Redenen om over te stappen op ServiceNow
Ease of use and regular Product upgrade by the ServiceNow Product Team.- Sector: Schoolleiding
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10
A review of ServiceNow
Beoordeeld op 9-8-2022
Pluspunten
How easy it is to split tasks among other team members when your department may not be the core department.
Minpunten
This is a very difficult piece of software to use, to be fair. Compared to competitors, there seems to be a lot that can be done in this but there's a very real requirement in training involved. When we were set up with this product, we hardly received that. It made the implementation rocky, at best.
- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Good product but alot of features are paywalled
Beoordeeld op 13-8-2024
Pluspunten
Very easy to use. Can be utilised with low knowledge on the application but also offers in-depth features that really benefit your service.
Minpunten
Not all features are available with the base packages, you need to buy more and more to unlock the full service
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Best Ticketing Tool!!
Beoordeeld op 30-9-2019
On a daily basis, we had to pull a lot of reports and create graphs for the same. With Service-Now,...
On a daily basis, we had to pull a lot of reports and create graphs for the same. With Service-Now, it's very easy. We have saved all the filters and created a dashboard on Service Now. Now, we have shared the link to the dashboard to the client and all our work is taken care by the tool.
Relative time period is one top-notch filter, which has drastically reduced the time we were spending on creating the reports. It would take close to 4hrs to pull them and draft it for the client. Now, Service Now is doing the job and that 4hrs are saved for us.
Pluspunten
The best thing about Service Now is the way we can handle all data and reports directly on the tool. It is really well designed in getting approvals and assigning tickets. We can also set the ticket assignment groups based on certain rules or configuration items, that really saves us a lot of time.
It is user - friendly too. Very easy to navigate and also has some built in buttons that are really useful.
Minpunten
Not a major flaw, but if it can create aging tickets report in the form of a pivot table, then there is nothing to beat this tool. We really don't need to rely on excel if we can integrate some into the reporting feature on service now.
Overwogen alternatieven
FreshdeskRedenen om voor ServiceNow te kiezen
The previous tool was not user-friendly. It was really difficult to make reports. It had a very poor design as well.Redenen om over te stappen op ServiceNow
Service-Now had a lot more features and most importantly it was very user friendly. Also, Service-Now was rated as the best in the industry.ServiceNow - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over ServiceNow.V. Welke prijsmodellen heeft ServiceNow te bieden?
ServiceNow kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 100,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van ServiceNow?
ServiceNow heeft de volgende typische klanten:
201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door ServiceNow ondersteund?
ServiceNow ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Nederlands, Portugees, Spaans
V. Biedt ServiceNow ondersteuning voor mobiele apparaten?
ServiceNow ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan ServiceNow worden geïntegreerd?
ServiceNow kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Azure Active Directory, Bitbucket, GitHub, IFTTT, JIRA Service Management, Microsoft 365, Microsoft SharePoint, Pentaho, SAP S/4HANA Cloud, Salesforce Marketing Cloud, Slack, Talend Data Integrity and Data Governance, Workato, Zapier
V. Welke mate van ondersteuning heeft ServiceNow te bieden?
ServiceNow biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor ServiceNow.