ServiceNow

4,5 (242)
Schrijf een review!
IT-service cloud-oplossingen voor ondernemingen

Over ServiceNow

ServiceNow biedt een brede selectie van geïntegreerde IT-servicebeheertools en -toepassingen, elk met meerdere functiesets en mogelijkheden. De kernproducten vallen onder 5 hoofdcategorieën: IT service automation toepassingen, project portfoliomanagement, IT bedrijfsmanagement, toepassingen voor gedeelde diensten (voor faciliteiten, buitendienst en HR) en ServiceNow Express, een ITSM voor ondernemingen van elke omvang.

ServiceNow biedt ook een platform voor service-automatisering om bestaande toepassingen aan te passen, informatie tussen toepassingen te delen of aangepaste toepassingen te bouwen. Er is ook een ServiceWatch-product dat helpt bij het ontdekken en in kaart brengen van relaties tussen IT-componenten en incidenten, met dashboards die realtime inzicht geven in de gezondheid van de zakelijke services. ServiceNow Discovery kan worden gebruikt om IP-compatibele configuratie-items (CI's) te identificeren, hun onderlinge afhankelijkheden in kaart te brengen en de gegevens te exporteren naar de ServiceNow Configuration Management-database.

ServiceNow Express is het ITSM-product voor bedrijven van elke omvang en bevat een scala aan functies. De oplossing biedt end-to-end incidentbeheer met visuele taakborden en tickets, prioriteitsinstelling en activa- en configuratiecontrole. Je kunt ook rapporten over alle zakelijke KPI's en statistieken via dashboards, grafieken en diagrammen genereren.

ServiceNow IT service automation toepassingen omvatten activabeheer, wijzigings- en releasebeheer, configuratiebeheer, incident, IT-kosten en probleembeheer en een servicecatalogus. ServiceNow Service Catalog helpt de klantervaring te verbeteren door gebruikers een klantgerichte storefront te bieden voor toegang tot zelfhulp, indienen van IT-aanvragen en logproblemen en het bijhouden van voortgang.


Afbeeldingen

ServiceNow Software - 1
ServiceNow Software - 2
ServiceNow Software - 3
ServiceNow Software - 4
ServiceNow Software - 5
ServiceNow Software - 6
ServiceNow Software - 7
ServiceNow Software - 8
ServiceNow Software - 9
ServiceNow Software - 10
ServiceNow Software - 11
ServiceNow Software - 12
ServiceNow Software - 13
Nog 16 andere bekijken
ServiceNow-video
ServiceNow-video
ServiceNow-video
ServiceNow Software - 1
ServiceNow Software - 2
ServiceNow Software - 3
ServiceNow Software - 4
ServiceNow Software - 5
ServiceNow Software - 6
ServiceNow Software - 7
ServiceNow Software - 8
ServiceNow Software - 9
ServiceNow Software - 10
ServiceNow Software - 11
ServiceNow Software - 12
ServiceNow Software - 13

Twijfels over ServiceNow? Vergelijk met een populair alternatief

ServiceNow

4,5 (242)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 100,00
maand
US$ 25,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

67
194

Integraties

Geen integraties gevonden
26

Gebruiksgemak

4,2 (242)
4,0 (18.383)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,2 (242)
4,0 (18.383)

Klantenservice

4,3 (242)
4,1 (18.383)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

TOPdesk

4,4
#1 alternatief voor ServiceNow
TOPdesk is een servicemanagementplatform voor drukke IT-serviceteams die dingen gedaan willen krijgen. Boordevol...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#2 alternatief voor ServiceNow
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Jira

4,4
#3 alternatief voor ServiceNow
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om...

Zoho Desk

4,5
#4 alternatief voor ServiceNow
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(242)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je ServiceNow al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 242 reviews worden weergegeven
Ewan
Ewan
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Top Dog among Service Management Suites

Beoordeeld op 6-7-2017

An extremely robust platform with customization galore and full features comes at a cost but with...

An extremely robust platform with customization galore and full features comes at a cost but with very little holding it back. ServiceNow can really help on any ITIL initiatives and centralization of services. The unique focus of ServiceNow beyond just IT, is where its strengths lie. Most Service Management suites do ITIL for IT. ServiceNow takes the lessons learned from ITIL and extends them to the rest of the org (especially but not limited to Facilities and HR). Really built for Mid to Large Businesses.

Pluspunten

ITIL based
Service Portal (Self Service Portal for quick searches spanning instance or specific areas)
Knowledge Base (despite that not being checked in the available features)
Full Service Management solution for the ENTIRE organization
Strong Workflow engine
Visible Table structures for clean data flows
Extremely customizable (Forms, Fields, Tables, Applications, Portal, Workflow, Knowledge Base, etc...)
Best in the business system architecture (fully redundant instances)
HI Administration portal and ServiceNow support are top notch
Service Now community is extremely active
Docs site (formerly wiki) well updated and complete.
Great organization and User groups
You get a cake upon launch!
Extensive Integration capabilities

Minpunten

Cost
Some out-of-box examples really don't match up to any organizations needs and leave you wanting more
Email rules are more complex than they need to be (some of this can be mitigated by free add-ons like Postmaster)
Configuration can sometimes be limited and requires some Javascript to get past basics
Mid Servers for integrations can be more work to maintain than desired

Avinash
Totaalscore
  • Sector: Computernetwerken
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Best in Class ITSM tool

Beoordeeld op 17-4-2021

This is one of the best ITSM tool. Aviable as SaaS and can be easily integrated with the SSO. Self...

This is one of the best ITSM tool. Aviable as SaaS and can be easily integrated with the SSO. Self service is a good feature .

Its just the regular upgrades and getting the data/configuration missing from the tenants during the upgrade is a concern.

No need to backup , high availability and best resiliency..this is one of the best ITSM tool in the market.

Pluspunten

A brilliant ITSM tool and available as SaaS. The licensing mechanism is based on the fulfiller and approvers . The cost per licenses is a bit high for a fulfiller and hope service now can bring it down a bit.
The best modules are :-

Incident management , Change Management , Problem Management and CMDB.

Minpunten

The upgrades , every 6 months are something that always keeps us on our toes. secondly it Whatsapp and telegram can be integrated with service Now...

John
Totaalscore
  • Sector: Fotografie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

Service Now - IT Help Desk tool that is complicated

Beoordeeld op 12-10-2022

Very disappointed with this tool from an IT professional point of view. Much too complicated.

Very disappointed with this tool from an IT professional point of view. Much too complicated.

Pluspunten

Easy incident or issue escalation. You are able to assign issues to individuals or to teams. This functionality was quite valuable.

Minpunten

Not intuitive for everyday use. As an IT professional, my team and I found it very difficult to use. Imagine being an everyday user that has to use this tool.

Soon Kit
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Very good IT service management tool

Beoordeeld op 5-4-2024

Excellent experience. LIcense is high, but you have piece of mind

Excellent experience. LIcense is high, but you have piece of mind

Pluspunten

It has all you need for managing IT services, Tickets and incident management

Minpunten

License fees are high. Naturally to match the advanced features and good stability of the tool.

Earlie
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

More than a Ticketing System

Beoordeeld op 27-1-2020

I enjoyed Service Now and believe it's the best ticketing system tool out there.

I enjoyed Service Now and believe it's the best ticketing system tool out there.

Pluspunten

Loved Service Now! This made managing our help desk easy and our tech were able to work efficiently and effectively. The interface is VERY easy to read and user friendly. The application has so many different functionalities like: Knowledge base, Equipment tracking, RMA, chat, etc. I even enjoyed the Mobile App!

Minpunten

I wish there were different/more theme colors you could customize/choose from. Also the mobile app was complicated setting up.

Overwogen alternatieven

JIRA Service Management

Redenen om voor ServiceNow te kiezen

Phased out Lotus Notes to go SaaS

Redenen om over te stappen op ServiceNow

Service-Now's interface was easy to read even to our end users.
5 van 242 worden weergegeven Lees alle reviews

ServiceNow - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over ServiceNow.

ServiceNow kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 100,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

ServiceNow heeft de volgende typische klanten:

201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

ServiceNow ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Nederlands, Portugees, Spaans

ServiceNow ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

We hebben geen informatie over welke integraties ServiceNow kent

ServiceNow biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor ServiceNow.