Salesforce Platform

Salesforce Platform
Over Salesforce Platform
Met Salesforce App Cloud kunnen gebruikers snel bedrijfsbrede apps creëren waarmee ze medewerkers kunnen verbinden, klanten betrokken kunnen maken, prestaties kunnen volgen en alles kunnen integreren. App Cloud is één geïntegreerd ecosysteem van tools en diensten, waaronder Force, Heroku Enterprise en Lightning, en biedt een snelle en gemakkelijke manier om het voortouw te nemen in de app-revolutie. Bouw zelfs Android-apps en iOS-apps.
Salesforce App Cloud biedt een uitgebreide reeks kant en klare functionaliteiten waarmee bedrijfstakken bedrijfsapps kunnen ontwikkelen zonder code te hoeven schrijven. Met visuele tools kunnen beheerders toepassingen bouwen, triggers en workflows creëren en de gegevensarchitectuur beheren met een interface die volledig is gebaseerd op slepen en neerzetten. Het beste van alles is nog dat met Salesforce App Cloud toepassingen één keer zijn ontworpen, maar overal worden uitgevoerd: op desktops, mobiele telefoons, tablets en zelfs draagbare apparaten. Voor aangepaste oplossingen stelt Salesforce App Cloud ontwikkelaars in staat om code te schrijven in elke moderne taal, zoals Node.js, PHP, Ruby of Python (om er maar een paar te noemen).
Afbeeldingen












Twijfels over Salesforce Platform?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
OutSystems

Zoho Recruit

Vincere

Airtable

Reviews
Heb je Salesforce Platform al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Management non-profit organisaties
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Great platform that can be used by nonprofits too
Beoordeeld op 15-3-2024
Pluspunten
It leveled up our sophistication in donor data and tracking tasks, communications, analytics across donor experience and management.
Minpunten
It sometimes feels clunky to find the data we need—but thankfully we have a staff member dedicated to this and great at pulling data we need.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
The absolute best - and you pay for it
Beoordeeld op 4-9-2024
We were able to utilize SF to manage our CRM, setup drip funnel campaigns, ebb and flow of lead...
We were able to utilize SF to manage our CRM, setup drip funnel campaigns, ebb and flow of lead from start to close (and track every person that touched the lead for evaluation purposes).
Pluspunten
Completely customizable to the company/business needs. Incredibly powerful tech to automate nearly every marketing channel in a large scale business. Once its built out, you'll never need another marketing tech product.
Minpunten
Very robust and is priced as such. Not a great solution for small-to-medium sized businesses.
- Sector: Verzekeringen
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10
S*** Show - Run far and run fast if your company is looking to use Salesforce
Beoordeeld op 12-12-2023
No support. More bugs then features. The system works decent for quoting but getting information or...
No support. More bugs then features. The system works decent for quoting but getting information or support is a laughable concept.
Pluspunten
It seems well done. Everything looks professionally made but this software is user-enemy number 1. No support. The worst part is they have links that say "help or support?" that are dead links. It's so bad it's almost feels like it should be a joke.
Minpunten
Careful sending mass emails. It will create a task for every email sent that CAN NOT be mass deleted. So if you send out 300 emails you will flood your task section with 300 tasks that need to be individually deleted. This is system is a nightmare. This app is taking 1 step forward and 4 steps back. I feel really bad for the developers who had to put their name on this app.
- Sector: Facilitaire diensten
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Great platform for information sharing
Beoordeeld op 27-12-2024
Great resource for compiling and sharing information
Great resource for compiling and sharing information
Pluspunten
Outlook plug in was one of the best features by far, live updates instead of having to refresh browser
Minpunten
navigating the tabs and pages (individually having to close each tab)
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Salesforce can do it all
Beoordeeld op 29-10-2024
Overall I am very happy with what can be achieved with Salesforce. The analytics it gives me as a...
Overall I am very happy with what can be achieved with Salesforce. The analytics it gives me as a sales leader allows me to forecast accurately and monitor my team's pipeline.
Pluspunten
Salesforce can do it all. I have used it at every company I have worked for in Sales and Sales Leadership.
Minpunten
The UI is a bit dated. I also wish that Dashboards would refresh in real time.
Salesforce Platform - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Salesforce Platform.V. Welke prijsmodellen heeft Salesforce Platform te bieden?
Salesforce Platform kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 25,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Salesforce Platform?
Salesforce Platform heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Salesforce Platform ondersteund?
Salesforce Platform ondersteunt de volgende talen:
Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Spaans, Zweeds
V. Biedt Salesforce Platform ondersteuning voor mobiele apparaten?
Salesforce Platform ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Salesforce Platform worden geïntegreerd?
Salesforce Platform kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Google Cloud, Marketo Sales Connect, Microsoft Power BI, QuickBooks Desktop, Salesforce Einstein, ServiceNow, Shopify, Slack, Tableau, Xero
V. Welke mate van ondersteuning heeft Salesforce Platform te bieden?
Salesforce Platform biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Salesforce Platform.