Over Verizon Connect

De software voor wagenparkbeheer van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen kosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de slimme dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren.


Afbeeldingen

Verizon Connect Software - 1
Verizon Connect Software - 2
Verizon Connect Software - 3
Verizon Connect Software - 4
Nog 4 andere bekijken
Verizon Connect Software - 1
Verizon Connect Software - 2
Verizon Connect Software - 3
Verizon Connect Software - 4

Twijfels over Verizon Connect? Vergelijk met een populair alternatief

Verizon Connect

3,2 (865)
VS.

Beginprijs

Geen prijsinformatie gevonden
US$ 14,95
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

88
35

Integraties

13
14

Gebruiksgemak

3,4 (865)
4,4 (207)

Prijs-kwaliteitverhouding

2,8 (865)
4,3 (207)

Klantenservice

2,7 (865)
4,5 (207)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

GPS Insight

4,4
#1 alternatief voor Verizon Connect
Aanpasbare gps-tracking- en beheersoftware voor op wagenpark gebaseerde bedrijven die kan worden geïntegreerd met...

Motive

4,5
#2 alternatief voor Verizon Connect
De KeepTruckin-oplossing voor wagenparkbeheer helpt wagenparken van alle soorten om voertuigen te volgen met realtime...

Cro Software Solutions

4,2
#3 alternatief voor Verizon Connect
CRO Software is een cloudgebaseerde oplossing voor transportverzending die kleine tot grote ondernemingen helpt...

Azuga Fleet

4,3
#4 alternatief voor Verizon Connect
Azuga is een webgebaseerde oplossing voor wagenparkbeheer waarmee wagenparkbeheerders de voertuigstatus kunnen volgen...

Reviews

Totaalscore

3,2 /5
(865)
Prijs-kwaliteitverhouding
2,8/5
Functies
3,2/5
Gebruiksgemak
3,4/5
Klantenondersteuning
2,7/5

Heb je Verizon Connect al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 865 reviews worden weergegeven
Dirk
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Hopeloos

Beoordeeld op 16-12-2021

Hopeloos

Hopeloos

Pluspunten

Uitlezen tachograaf en track en Trace voor Facturatie

Minpunten

Kregen de track en Trace niet geïnstalleerd en om dan contract stop te zetten na 2 maanden nog niet gelukt, problemen worden opzij geschoven telkens naar iemand anders.
Met een niet geïnstalleerde installatie toch factuur opsturen en deze was dan nog een andere prijs dan eerst was afgesproken

Montana
Montana
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

GPS works great and so does the Fleet Service feature that allows us to track maintenance...

Beoordeeld op 20-6-2018

Pluspunten

The interface is very functional. We now have 8 vehicles on GPS at all times, in our business many times you'll need to drop everything and find help. The GPS allows us to our closet tech in the area. The Geofences also allow us to see how often we visit our favorite vendors which has provided essential info on our decision to begin stocking inventory.

Minpunten

The alerts are pretty unclear when there is an incident. Our drivers tend to give a bit on push back on their weekly driving score. If there was a bit of definition behind "hard braking or "quick starts" I think that would go a long way.

Buz
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Verizon Connect is a good product

Beoordeeld op 25-6-2019

In the construction business we are able to see where our trucks are located at all times. We are...

In the construction business we are able to see where our trucks are located at all times. We are able to monitor any type of speeding and also unauthorized use of vehicles. Also we are able to see where our vehicles are and not waste a phone call.

Pluspunten

Verizon installed the trackers and helped us set them up. Verizon was very professional throughout this whole process and stuck to their commitments and appointments. When we have issues cutomer service is always a phone call away.

Minpunten

Even though the trackers were installed for free ... I feel that the monthly service is too expensive. It seems maybe you could get incentives or price breaks.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Olie en energie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Absolute Nightmare!

Beoordeeld op 20-12-2019

AGAIN:
Ordering and receiving equipment from Verizon Connects team is an absolute nightmare, even...

AGAIN:
Ordering and receiving equipment from Verizon Connects team is an absolute nightmare, even if you already have equipment of theirs and are just needing to swap out to new ELD style, but ordering any equipment for new installs or swap outs is horrific. You can provide them with every bit of info and data you have and you will receive a call from a different person in a different state asking you the same questions over and over and it takes for ever just to get them to confirm what you need and get it out the door. It's almost like they are stalling because they do not have enough equipment. Once you get the equipment, you will find that 60-70% of the time, it is the wrong connections, etc. Like I said, absolute nightmare.

Pluspunten

Once you manage to get the equipment, get it installed properly and train the drivers most can manage to use it. Basically, it may get you by. Technical Support staff, for doing box data swaps and activation teams are great, but actually getting to the point where you are ready to use them will have you ready to rip out all of the units and send it back and start new with someone else. That's why they lock you in to contracts, they know you will want to leave them ASAP.

Minpunten

Ordering and receiving equipment from Verizon Connects team is an absolute nightmare, even if you already have equipment of theirs and are just needing to swap out to new ELD style, but ordering any equipment for new installs or swap outs is horrific. You can provide them with every bit of info and data you have and you will receive a call from a different person in a different state asking you the same questions over and over and it takes for ever just to get them to confirm what you need and get it out the door. It's almost like they are stalling because they do not have enough equipment. Once you get the equipment, you will find that 60-70% of the time, it is the wrong connections, etc. Like I said, absolute nightmare.

Michael
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Verizon lost in the Horizon

Beoordeeld op 20-11-2023

Not good. We have been having difficulty with two GPS trackers on equipment since day one. After...

Not good. We have been having difficulty with two GPS trackers on equipment since day one. After four months Tier 2 Support Team informed us that we have the wrong type of GPS tracker for the type of equipment we are trying to track and that they would send out the correct equipment. Now after nine months the problem is still not resolved and we have received word that we will be charged an early termination fee for the two devices that were sent out that were not correct. All we did was make a trade not expecting any type of termination of service. Very frustrating trying to make any sense of this.

Pluspunten

Initial discussions seemed to indicate that this would be the tracking service we needed for our fleet of vehicles and equipment.

Minpunten

Once you sign up and have the tracking devices installed Verizon Connect looses interest in your needs and requirements.

5 van 865 worden weergegeven Lees alle reviews

Verizon Connect - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Verizon Connect.

Verizon Connect kent de volgende prijsmodellen:

  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

Verizon Connect heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Verizon Connect ondersteunt de volgende talen:

Engels, Spaans

Verizon Connect ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Verizon Connect kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

AssetWorks, Comdata AP Automation, Descartes MacroPoint, ESRI ArcView, Fleetio, FourKites, ProMiles Fuel Management, Quickbooks Online, ServMan, ServiceMax, Shipwell, Whip Around, project44 Movement

Verizon Connect biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Verizon Connect.