Freshservice

Freshservice
Over Freshservice
Freshservice is een cloudgebaseerde oplossing voor de servicedesk en IT-servicebeheer (ITSM) die momenteel wereldwijd meer dan 10.000 klanten uit het MKB, middelgrote bedrijven en grote ondernemingen ondersteunt.
Freshservice is ontworpen op basis van ITIL-best practices om IT-organisaties te helpen zich te concentreren op wat het belangrijkst is: uitzonderlijke dienstverlening en klanttevredenheid. Naast ondersteuning voor hun servicedesk en ITSM-behoeften, kiezen deze klanten voor Freshservice op basis van het gebruiksgemak, snelheid van installatie, klantenservice en betaalbaarheid.
Freshservice heeft een intuïtieve gebruikersinterface, is moeiteloos configureerbaar en aanpasbaar om te voldoen aan de exacte vereisten van klanten en is gemakkelijk te integreren met andere bedrijfs- en IT-systemen. Native integraties met een aantal populaire clouddiensten zoals Google Apps, Dropbox, AWS en Bomgar versnellen ook de implementatie en het bereik.
Freshservice maakt deel uit van de Freshworks-productfamilie, wiens vlaggenschip bestaat uit Freshdesk, de toonaangevende oplossing voor klantenondersteuning, met meer dan 100.000 klanten over de hele wereld, waaronder Cisco, Honda, 3M, The Atlantic en QuizUp.
Prijzen vanaf:
€ 15,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Prijzen vanaf:
€ 15,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen












Functies
Totaal aantal functies van Freshservice: 132
Alternatieven
osTicket

Kayako

ManageEngine Endpoint Central

Autotask PSA

Reviews
Heb je Freshservice al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Internet
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
An excellent customer service tool, Freshservice
Beoordeeld op 15-2-2023
We primarily use this system as our IT support ticketing system. The process of getting set up was...
We primarily use this system as our IT support ticketing system. The process of getting set up was manageable, and their customer service has been fantastic. Even though we'd like to see more individualization in the HR/IT onboarding requests we've developed, we've already done a lot of the groundwork. We had previously invested in Asset Management but have now abandoned it. You get out of the knowledge base what you put into it in terms of content updates and documentation.
Pluspunten
Super simple for both IT managers and regular employees to learn and utilize. According on your membership plan, you have access to a wide variety of optional add-ons for your control panel. Extremely flexible, albeit occasionally annoying limitations surface.
Minpunten
In comparison to the things it provides, Freshservice's price tag is a touch steep, and the company's support team has occasionally experienced technical difficulties that have slowed its response times.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Great tool for ticket and sprint management
Beoordeeld op 15-8-2024
Pluspunten
Easy customizable ticket creation options with automated routing and responses. Good analytics for tracking ticket metrics.
Minpunten
Ticket routing automation requires a lot of setup but worth it once complete.
- Sector: Machine- en installatiebouw
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10
Good Entry Level Ticketing and asset management System
Beoordeeld op 11-9-2023
As a ticketing tool, it is perfectly serviceable. All communication is done within the app, so...
As a ticketing tool, it is perfectly serviceable. All communication is done within the app, so records can be easily maintained.
Pluspunten
It was really easy to use. To Search for any tickets, or for an individual ticket.Has an API that it easy to use. It was used for inventory management. I believe it also has a network scanner.All communication with clients can be done within the App.
Minpunten
Wasn't Azure compatible, or at least we didn't set up that way, so it was another password to remember.
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Gets the job done
Beoordeeld op 12-12-2024
Pluspunten
Easy to use and performs basic tasks well
Minpunten
Not good for inventory management, missing some features
- Sector: Verzekeringen
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Good Tool!
Beoordeeld op 24-11-2024
Overall though, Freshservice is a very mature platform for change management and IT ticketing, so...
Overall though, Freshservice is a very mature platform for change management and IT ticketing, so there really isn't anything much to complain about.
Pluspunten
They had a very solid API that you can access and write a wrapper around to automate ticket handeling.
Minpunten
Some of the pagination features in the API were limiting and the enterprise addition requiring money for extra seats was expensive at times.
Freshservice - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Freshservice.V. Welke prijsmodellen heeft Freshservice te bieden?
Freshservice kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: € 15,00/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Freshservice?
Freshservice heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Freshservice ondersteund?
Freshservice ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds
V. Biedt Freshservice ondersteuning voor mobiele apparaten?
Freshservice ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Freshservice worden geïntegreerd?
Freshservice kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Box, Docusign, Dropbox Business, FreshBooks, Freshchat, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Harvest, Jira, LogMeIn Rescue, Microsoft 365, Microsoft Viva Engage, OneLogin, OpsGenie, PagerDuty, Pivotal Tracker, QuickBooks Online Advanced, Salesforce Sales Cloud, Slack, SugarCRM, SurveyMonkey, TeamViewer Remote, WorkflowMax, Zapier, Zight (formerly CloudApp), miniOrange
V. Welke mate van ondersteuning heeft Freshservice te bieden?
Freshservice biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Freshservice.
- Knowledge management tools
- Helpdesk software
- ITSM-software
- IT-asset management software
- ICT-beheersoftware
- Issue tracking software
- Klachtenbeheer software
- Verandermanagement software
- SaaS-management software
- IT-documentatiesoftware
- Customer satisfaction software
- IT-project management software
- IT-service software
- CMDB-software
- Servicedesk software
- Incident management software