Over LiveAgent

De helpdesk van LiveAgent is de ultieme oplossing voor het leveren van uitstekende klantenservice. Met behulp van meer dan 175 ondersteuningsfuncties kun je elk kanaal van mogelijke ondersteuningsinput koppelen, zoals het ophalen van e-mails, Facebook-opmerkingen, tweets, contactformulieren, livechat of telefoongesprekken.

Enkele van de belangrijkste helpdeskfuncties zijn: automatisering, SLA, ticketing, POP3-accounts, e-mail doorsturen, afdelingen, prioriteiten, statussen, tags, regels, ticketroutering, standaard/vooraf gedefinieerde berichten, macro's, e-mailsjablonen, prestatierapporten, live chat, chatuitnodigingen en website-controle, spraakintegratie en gespreksopname, Facebook- en Twitter-integratie, ondersteuningsportal, kennisbank, forum en veel meer.

LiveAgent is beschikbaar in 39 talen en zowel als SaaS-licentie of een door jouzelf gehoste licentie (geïnstalleerd op je eigen server).

De serverinfrastructuur is gevestigd in de VS, het VK en Japan om te zorgen voor supersnelle reacties en om te voldoen aan lokale wetgeving (met name voor de EU).

Prijzen vanaf:

€ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Voornaamste voordelen van LiveAgent

✓ Geen installatiekosten
✓ 24/7 klantenservice
✓ Geen kredietkaart nodig
✓ Op elk moment opzegbaar

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Anguilla, Albanië, Armenië, Curaçao, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Estisch, Fins, Frans, Grieks, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Roemeens, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds, pt-br

Prijzen vanaf:

€ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

LiveAgent Software - 1
LiveAgent Software - 2
LiveAgent Software - 3
LiveAgent Software - 4
LiveAgent Software - 5
LiveAgent Software - 6
LiveAgent Software - 7
LiveAgent Software - 8
LiveAgent Software - 9
Nog 10 andere bekijken
LiveAgent-video
LiveAgent-video
LiveAgent-video
LiveAgent-video
LiveAgent-video
LiveAgent-video
LiveAgent Software - 1 LiveAgent Software - 2 LiveAgent Software - 3 LiveAgent Software - 4 LiveAgent Software - 5 LiveAgent Software - 6 LiveAgent Software - 7 LiveAgent Software - 8 LiveAgent Software - 9

Functies

Totaal aantal functies van LiveAgent: 166

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Agent-interface
  • Analyse van klantenservices
  • Archiveren en retentie
  • Audittrail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Autoresponders
  • Batchcommunicatie
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beller-ID
  • Bellerprofielen
  • Beslissingsondersteuning
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CMDB
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Callcenterintegratie
  • Campagnebeheer
  • Casusbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Communitybeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactendatabase
  • Controle van oproepen
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • E-mailwaarschuwingen
  • Enquêtes en feedback
  • Externe ondersteuning
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Gamification
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gemengd callcenter
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Handmatig kiessysteem
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Inboxbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Kwaliteitsborging
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Meerdere scripts
  • Mobiele toegang
  • Netwerkcontrole
  • Offline formulier
  • On-demand opnamen
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online forums
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen rapporteren
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Planning voor terugbellen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Problemen bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Softphone
  • Stemaanpassing
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tekst naar spraak
  • Tekstbewerking
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Tweewegs audio en video
  • Veranderingsbeheer
  • Video-ondersteuning
  • Videochat
  • Videovergaderen
  • VoIP
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor meerdere talen
  • Voortgang bijhouden
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Alternatieven

Zendesk

4,4
#1 alternatief voor LiveAgent
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Freshdesk

4,5
#2 alternatief voor LiveAgent
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die...

Zoho Desk

4,5
#3 alternatief voor LiveAgent
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het...

HubSpot CRM

4,5
#4 alternatief voor LiveAgent
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(1.052)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je LiveAgent al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 1.052 worden weergegeven
Barney B.
Totaalscore
  • Industry: Bouwmaterialen
  • Company size: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Features & Great Speed

Beoordeeld op 17-3-2020

LiveAgent is helping us convert initial chat enquiries visiting our website into qualified sales...

LiveAgent is helping us convert initial chat enquiries visiting our website into qualified sales leads. We provide a niche product to the very top of our market so being able to qualify enquiries at this initial stage is important to us. The other key outcome is LiveAgent has no impact on our site loading speed. We identified ZenDesk, our previous chat solution, was impacting out site loading speed - and therefore potentially impacting our SEO strategy. From a free trial, we found LiveAgent has zero impact on our site loading speed - we now have a better chat solution AND a faster loading webiste.

Pluspunten

We use LiveAgent to manage chat conversations on our website with the aim of converting initial enquiries into qualified sales leads. There is afar great functionality than our previous chat software solution and is far more customisable, with options to brand and personalise it to our business. The other key feature for us is that it is the number one ranked chat widget for website loading speed, an important part of our SEO strategy.

Minpunten

There is so much more functionality and ability to personalise LiveAgent than our previous chat software (ZenDesk) so set up took a little longer - but the ultimate outcome has been far superior.

Antwoord van QualityUnit

Hello Barney, many thanks for your great review! It means a lot to us and we are super thrilled to hear that you are happy with the platform and the chat solution LiveAgent is offering. We understand that it is necessary to manage all the tickets from the very beginning as each customer is important and should be taken the best care of and that is why LiveAgent makes sure that no ticket is skipped or left out! Just remember that our support team is always ready to help so feel free to start a chat on our website should you have any questions! :)

Jacob W.
Totaalscore
  • Industry: Computersoftware
  • Company size: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Excellent Experience Overall - I Recommend LiveAgent

Beoordeeld op 8-2-2020

The customer support team for LiveAgent has been excellent, helping work through our needs and how...

The customer support team for LiveAgent has been excellent, helping work through our needs and how LiveAgent can meet those. The application has helped us improve our management support items.

Pluspunten

For day-to-day use, it is very intuitive for our client services team; the interface is visually intuitive, with colour coding that makes easy to see which tickets need attention and when. The automatic rules also offer a large amount of flexibility in managing support tickets and providing the right information to our team.

Minpunten

Some basic features are not yet included; e.g. instead of responding to an individual message, you have to forward that message, and choose all the recipients again. However, I've noticed that new features are available often, and I am confident inconveniences such as this will be resolved with time.

Overwogen alternatieven

Freshdesk en Zendesk

Redenen om over te stappen op LiveAgent

Better price-to-value options; LiveAgent's pricing options are scaled towards the extent of your usage. E.g. if you don't use the Chat or Social Media options, you can omit them. The other options tended to leave out core functionality in their basic packages that became an obstacle to efficient usage.

Antwoord van QualityUnit

Hi Jacob,
Thank you for such a nice review. We pride ourselves in making our software feel natural and simple to use and are glad to see the work is paying off. That said, there are always areas where we can improve and will continue to do so to provide the best helpdesk software on the market.

Daisy L.
Totaalscore
  • Industry: Informatietechnologie en -diensten
  • Company size: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Very useful product at a reasonable price

Beoordeeld op 6-1-2022

We were managing customer support via a shared inbox, so it was a big shift to LiveAgent. It has...

We were managing customer support via a shared inbox, so it was a big shift to LiveAgent. It has been easy to set up and has brought a lot of benefits around visibility and tracking. Everyone I've dealt with at the company has been great.

Pluspunten

Super easy to set up. Solid ticketing system that does everything we needed and feels like it can grow with us. Also integrates with our Slack so we never miss a ticket.

Minpunten

Some of the UI is a little bit un-intuitive, but their support has been excellent when I've needed help.
I'd love the styling on the knowledge base to be a bit nicer.

Overwogen alternatieven

Freshdesk en Kayako

Redenen om over te stappen op LiveAgent

Got the features we needed at the best price.

Antwoord van QualityUnit

Hello Daisy! :) Thank you for your feedback. It's one of our priorities to keep LiveAgent easy to set up as well as to keep adding integrations such as Slack so our customers can use LA along with any software they need for their business to grow.

- LiveAgent Team

Alberto I.
Totaalscore
  • Industry: Marketing en reclame
  • Company size: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Mediocre lifecycle management

Beoordeeld op 23-11-2021

It has been from more to less. In the last 3 years has barely evolved (if not regressed), not being...

It has been from more to less. In the last 3 years has barely evolved (if not regressed), not being anymore a market leader. If I still haven't changed is due to all integration I have already done with the app.

Pluspunten

It's a really useful omnichannel tool, which requires mid-size effort to configure and obtain an inmediate profit.

Minpunten

Development and support are on their own. They add/ change / delete functionalities without further notice. It's quite frustrating when a given morning your agents tell you that something you have been using for years is not working and when you reach support team responds saying that this feature never existed, as you are idiots.
This issue could be easily solved if product team would submit a regular/weekly email with the content of the product roadmap, so teams can addapt in advance their operation to deleted/changed/added functionalities.

Overwogen alternatieven

Zendesk en Zoho Desk

Redenen om over te stappen op LiveAgent

price affordable and worthy features

Antwoord van QualityUnit

Hello Alberto, thank you very much for your honest review. We are happy to see that you find LiveAgent a useful omnichannel tool but at the same time, we are also very sad to hear about your negative experience.
We are gathering the suggestions and features requested from our customers plus we have some internal initiatives to keep the growth of our solution. Recently we have been slowed down by a code refactoring that cannot be seen by users as an immediate improvement, but it's very important in a long term.
All the changes can be found here in our changelog -> https://dev.ladesk.com/ and also in our blog post here -> https://www.liveagent.com/blog/news/ which is highlighting the most significant changes. Anyways, I will pass your feedback about the potential improvement of sharing the details about upcoming changes to our manager. I am again very sorry if there has been any change that caused you any inconvenience.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Industry: Overheidsadministratie
  • Company size: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

An Easy and dependable app

Beoordeeld op 8-10-2021

The Live agent has been a very essential app to our organization as it improved our response time...

The Live agent has been a very essential app to our organization as it improved our response time to our clients which has improved our productivity.

Pluspunten

This is an easy to use app which helps me in managing my clients perfectly. It helps me keep tabs on my clients with so many reporting features which I can actually choose from. I love the interface it uses to display clients information which is always on request.

Minpunten

I was making use of this software and logged into two browsers, the first session was actually closed to my surprise and this happened a lot of time after that period. The software interface should also be upgraded by the developers as it looks more of an old app.

Antwoord van QualityUnit

Hello, thanks a lot for your kind feedback! :) We are glad to see that you are happy with LiveAgent. You know that we are here for you 24/7 whenever you need any help or guidance :)
-LiveAgent team

5 van 1.052 worden weergegeven Lees alle reviews

LiveAgent - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over LiveAgent.

LiveAgent kent de volgende prijsmodellen:

Proefperiode van14 dagen. Geen kredietkaart nodig. Gratis: €13/medewerker/maand Ticket: €25/medewerker/maand Ticket+Chat: €44/medewerker/maand Alles inbegrepen: €0/medewerker/maand

LiveAgent heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

LiveAgent ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Estisch, Fins, Frans, Grieks, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Roemeens, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds, pt-br

LiveAgent ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

LiveAgent kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

2Checkout, 2Checkout, AVOXI, AWeber, Actinic, Actio, ActiveCampaign, Adobe Business Catalyst, Adobe Commerce, Agile CRM, Asana, Avelia, Axigen, BigCommerce, Blogger, Bold BI, Braintree, CS-Cart, CS-Cart Enterprise, ChargeDesk, ClickFunnels, ClickSend, ClickUp, Clockify, Close, CloudApp, CloudTalk, CommuniGate Pro, ConvergeHub, CoreCommerce, DID Logic, Delighted, Drupal, Drupal Commerce, ExpressionEngine, Facebook for Business, Flowroute, Formidable Forms, Fortune3, GetResponse, Gmail, GoDaddy Email Marketing, GoDaddy Website Builder, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Google Forms, Google Sheets, Gravity Forms, Hallo, Help Desk Migration, Highrise, HubSpot CRM, IceWarp, Insightly, Instagram, Intercom, Jira, Joomla, JoomlaLMS, Keap, Klaus, Klaviyo, Kopano WebApp, MDaemon Email Server, MagentaCloud, Magento 2, MailEnable, Mailchimp, ManyChat, Meetingbird, Mobex Hosted PBX, Modulus, MySQL, NetCrunch, Nicereply, OpenCart, OpenCart Mobile App, Pabbly Connect, PayPal, Pipedrive, Placetel, Post Affiliate Pro, PrestaShop, Process Street, ProjectManager.com, Quriobot, RingCentral Contact Center, Salesflare, SendMyCall, SendPulse, SharpSpring Ads, SharpSpring from Constant Contact, Shift4Shop, ShipStation, Shopify, Silverstripe CMS, Simplesat, Sinch, Slack, Socialbakers Analytics Plus, Squarespace, Stripe, SugarCRM, Swan, TimeCamp, Toky, Trello, Twilio, Twitter, Ucraft, Vectera, VoIP.ms, VoIPstudio, Volusion, Vonage Business Communications, Vonage Contact Center, Voyced IPPBX, Vtiger CRM, Web.com, WebSimplify, Webflow, Weebly, Wix, Wix Answers, WooCommerce, WordPress, X-Cart, Xero, Zadarma, Zapier, Zoho Mail, iCloud, monday.com, sipgate team, uKit AI, vcita

LiveAgent biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor LiveAgent.