Over LiveAgent

De helpdesk van LiveAgent is de ultieme oplossing voor het leveren van uitstekende klantenservice. Met behulp van meer dan 175 ondersteuningsfuncties kun je elk kanaal van mogelijke ondersteuningsinput koppelen, zoals het ophalen van e-mails, Facebook-opmerkingen, tweets, contactformulieren, livechat of telefoongesprekken.

Enkele van de belangrijkste helpdeskfuncties zijn: automatisering, SLA, ticketing, POP3-accounts, e-mail doorsturen, afdelingen, prioriteiten, statussen, tags, regels, ticketroutering, standaard/vooraf gedefinieerde berichten, macro's, e-mailsjablonen, prestatierapporten, live chat, chatuitnodigingen en website-controle, spraakintegratie en gespreksopname, Facebook- en Twitter-integratie, ondersteuningsportal, kennisbank, forum en veel meer.

LiveAgent is beschikbaar in 39 talen en zowel als SaaS-licentie of een door jouzelf gehoste licentie (geïnstalleerd op je eigen server).

De serverinfrastructuur is gevestigd in de VS, het VK en Japan om te zorgen voor supersnelle reacties en om te voldoen aan lokale wetgeving (met name voor de EU).

Prijzen vanaf:

€ 19,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Voornaamste voordelen van LiveAgent

✓ Geen installatiekosten
✓ 24/7 klantenservice
✓ Geen kredietkaart nodig
✓ Op elk moment opzegbaar

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 219 andere

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 23 andere

Prijzen vanaf:

€ 19,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

LiveAgent Software - 1
LiveAgent Software - 2
LiveAgent Software - 3
LiveAgent Software - 4
LiveAgent Software - 5
LiveAgent Software - 6
LiveAgent Software - 7
Nog 13 andere bekijken
LiveAgent-video
LiveAgent-video
LiveAgent-video
LiveAgent-video
LiveAgent-video
LiveAgent-video
LiveAgent Software - 1
LiveAgent Software - 2
LiveAgent Software - 3
LiveAgent Software - 4
LiveAgent Software - 5
LiveAgent Software - 6
LiveAgent Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van LiveAgent: 189

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Agent-interface
  • Alerts/Escalation
  • Analyse van klantenservices
  • Analytics
  • Archiveren en retentie
  • Audittrail
  • Automated Attendant
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Autoresponders
  • Batchcommunicatie
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beller-ID
  • Beslissingsondersteuning
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CMDB
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Callcenterintegratie
  • Campagnebeheer
  • Casusbeheer
  • Catalog Management
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Controle van oproepen
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Customer Communication
  • Dashboard
  • Discussions/Forums
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailcontrole
  • E-maildistributie
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • E-mailwaarschuwingen
  • Eenmalige aanmelding
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Externe ondersteuning
  • Feedbackbeheer
  • For Cloud Phone Systems
  • For Startups
  • For iPad Devices
  • Formulierbeheer
  • Gamification
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Geautomatiseerde routing
  • Gedeelde inboxes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gemengd callcenter
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Geïntegreerde communicatie
  • Handmatig kiessysteem
  • Helpdeskbeheer
  • IVR
  • Inbound callcenter
  • Inboxbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Interactie bijhouden
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgegevensbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Kwaliteitsbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Leads beheren
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Meerdere scripts
  • Meetwaarden voor call tracking
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • On-demand opnamen
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online forums
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen rapporteren
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter
  • Overdrachten en routering
  • PBX
  • Personalisatie
  • Planning voor terugbellen
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Problemen bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Real-Time Analytics
  • Real-Time Data
  • Real-Time Monitoring
  • Real-Time Notifications
  • Real-Time Reporting
  • Real-Time Updates
  • Realtime chatten
  • Retenties bijhouden
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sociale profielen van klanten
  • Softphone
  • Stemaanpassing
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tekst naar spraak
  • Tekstbewerking
  • Third-Party Integrations
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Tweewegs audio en video
  • Veranderingsbeheer
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Video-ondersteuning
  • Videochat
  • Videovergaderen
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor meerdere talen
  • Voortgang bijhouden
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Website-integratie
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Conversational Cloud

4,4
#1 alternatief voor LiveAgent
Met het eigen Conversational AI-pakket van LivePerson kunnen merken consumentenintenties in realtime detecteren,...

RingEX

4,2
#2 alternatief voor LiveAgent
Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video...

Help Scout

4,6
#3 alternatief voor LiveAgent
Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#4 alternatief voor LiveAgent
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(1.660)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je LiveAgent al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 1.660 reviews worden weergegeven
Stely
Stely
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Excellent value for the money

Beoordeeld op 8-8-2023

Keeping track of time and generating reports is the biggest perk. In the past, we were flying...

Keeping track of time and generating reports is the biggest perk. In the past, we were flying blind, but now it only takes a few minutes to identify which divisions are overburdened and straining. Live chat has helped us speed up our responses to consumers.

Pluspunten

We find the LiveAgent's ticketing system and knowledge base to be particularly useful due to the high volume of inquiries we receive. Our team members share tickets fairly, and they may communicate with one another to offer quick support. Self-service options are now available, allowing us to give support around the clock.

Minpunten

The Only little issue I've had with LiveAgent is the way it indents replies to emails by using a >. This is something I can live with, and the benefits certainly exceed the drawbacks.

Antwoord van QualityUnit

Hey Stely,

We appreciate your feedback. It's great to hear how much our ticketing system has positively impacted your workflow, especially with your high volume of inquiries.

It's all about helping your team communicate efficiently and providing quick support. Happy to know our self-service options are providing round-the-clock assistance to your business.

Thanks for recommending us!

-LiveAgent Team

Carole
Totaalscore
  • Sector: Hoger onderwijs
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Best quality/cost ratio among several ticketing systems I tried

Beoordeeld op 19-8-2024

Rather good, I have tested several tools and this one has the best quality/cost ratio. I would like...

Rather good, I have tested several tools and this one has the best quality/cost ratio. I would like to extend my trial period to make a demo to my colleagues and to my financial direction at the beginning of September, if possible.

Pluspunten

There is no time or storage space limits on the tickets
The cost is affordable
The servers can be in Europe and the system is RGPD-compliant
The integration with Zimbra is also a plus (although I could not test it in the free trial)

Minpunten

In case the student sends an email to me instead of the support address, I would like to forward it to the support address and to see a ticket associated to the student (not to me). When I forward a message to the support address, this automatically creates a ticket (this a good) but I have to manually re-assign the [sensitive content hidden] to the original expeditor. It would be better if LiveAgent automatically assigned the ticket to the original expeditor.

Overwogen alternatieven

Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op LiveAgent

LiveAgent suffices for our needs and we cannot afford more expensive products

Antwoord van QualityUnit

Hi Carole, Glad to hear you find LiveAgent affordable with no storage limits. Regarding your feedback on ticket reassignment, it's noted. We recommend setting forwarding rules to automatically route emails correctly. For extending your trial, please contact our support team directly so we can assist you.

- The LiveAgent Team

KIRAN
Totaalscore
  • Sector: Vertalingen en lokalisatie
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

verification

Beoordeeld op 9-9-2024

I was trying to resole a issue there is a lot of verification needed an acoount reference shoul be...

I was trying to resole a issue there is a lot of verification needed an acoount reference shoul be inoof to bring up my details

Pluspunten

It was easy to use the system the and get my question across

Minpunten

how long the responce took some times i was waiting a while

Sonu
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Most genuine customer help and support provider

Beoordeeld op 7-11-2024

Our business is also small but on the other hand we generally need to connect with our customers on...

Our business is also small but on the other hand we generally need to connect with our customers on a daily basis and it become a very hectic task for our support team to deal with every problem which in day to day basis after installing livechat in our business the effectiveness of customer support has been improved alot and we are also able to save a lot of time.

Pluspunten

Live agent is one of the most advanced chatbot tool which help our business to connect with our customers through chats, phone calls and other sources. It works online and it's interfaces is also quite simple and easy to navigate and learn as we have been using this from more than 2 years now. So, it has definitely helped us in laying off lots of physical customer support from the organisation.

Minpunten

I did not find anything which did not directly helped in growth of our company it is just that the software is quite premium in terms investment which it asks from companies on the other hand it also provides lots of chatting options and customer connectivity features in the organisation but it may not be a great tool for small companies or local businesses.

Antwoord van QualityUnit

Hi Sonu,
Thank you very much for such a kind review. We are glad to hear LiveAgent has been the right choice for you and that you have benefited from its multichannel capabilities. Our team is here for you 24/7 in case of any questions or issues!
-LiveAgent team

Marc
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Very powerful application with an excellent customer service.

Beoordeeld op 25-7-2024

During the month that we have been working with them I can only have good words. A professional and...

During the month that we have been working with them I can only have good words. A professional and fast team who have a very powerful tool that is helping us to improve our sales and purchasing numbers.

Pluspunten

The level of customisation and tailoring to your business needs.

Minpunten

Some WhatsAPP business API features are missing, such as buttons, but I understand that they are already working on them.

Overwogen alternatieven

HubSpot CRM

Redenen om over te stappen op LiveAgent

A more affordable price, within the reach of smaller companies and with the features needed to help your sales team grow.

Antwoord van QualityUnit

Hi Marc, Thanks for your awesome feedback! We're aware of the WhatsApp Business API shortcomings and are actively working to include these features soon.

If you have more questions or need support, feel free to contact us 24/7.

- The LiveAgent Team

5 van 1.660 worden weergegeven Lees alle reviews

LiveAgent - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over LiveAgent.

LiveAgent kent de volgende prijsmodellen:

Proefperiode van14 dagen. Small: $9/agent/m Medium: $29/agent/m Large : $49/agent/m

LiveAgent heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

LiveAgent ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Estisch, Fins, Frans, Grieks, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Portugees, Roemeens, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

LiveAgent ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

LiveAgent kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

2Checkout, AVOXI, AWeber, Actio, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Agile CRM, Asana, Avelia, Axigen, BigCommerce, Blogger, Bold BI, Braintree, CS-Cart Store Builder, ChargeDesk, ClickFunnels, ClickSend, ClickUp, Clockify, Close, CloudTalk, ConvergeHub, CoreCommerce, DID Logic, Delighted, Digital Marketing Suite, Drupal, Drupal Commerce, Emplifi Social Marketing Cloud, ExpressionEngine, Flowroute, Formidable Forms, Fortune3, G2G Suite, GetResponse, Gmail, GoDaddy Website Builder, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Google Forms, Google Sheets, Gravity Forms, Help Desk Migration, Highrise, HubSpot CRM, IceWarp, Insightly, Instagram, Intercom, Jira, Joomla, JoomlaLMS, Keap, Klaviyo, Kopano WebApp, Lead Gen & CRM (formerly SharpSpring), MDaemon Email Server, MagentaCloud, MailEnable, Mailchimp, ManyChat, Meetingbird, Meta for Business, Mobex Hosted PBX, Modulus, MySQL, NetCrunch, Nicereply, Online Auction System, OpenCart, Pabbly Connect, PayPal, Pipedrive, Placetel, Post Affiliate Pro, PrestaShop, Process Street, ProjectManager.com, Quriobot, RingCentral Contact Center, Salesflare, SendMyCall, SendPulse, SharpSpring Ads, Shift4Shop, ShipStation, Shopify, Silverstripe CMS, Simplesat, Sinch, Slack, Squarespace, Stripe, SugarCRM, Swan, TimeCamp, Toky, Trello, Twilio, Twitter/X, Ucraft, Vectera, VoIP.ms, VoIPstudio, Volusion, Vonage Business Communications, Vonage Contact Center, Voyced IPPBX, Vtiger CRM, Web.com, Webflow, Weebly, WhatsApp, Wix, WooCommerce, WordPress, X-Cart, Xero, Zadarma, Zapier, Zendesk QA, Zight (formerly CloudApp), Zoho Mail, iCloud, monday.com, sipgate team, uKit AI, vcita

LiveAgent biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor LiveAgent.