Over LiveAgent

De helpdesk van LiveAgent is de ultieme oplossing voor het leveren van uitstekende klantenservice. Met behulp van meer dan 175 ondersteuningsfuncties kun je elk kanaal van mogelijke ondersteuningsinput koppelen, zoals het ophalen van e-mails, Facebook-opmerkingen, tweets, contactformulieren, livechat of telefoongesprekken.

Enkele van de belangrijkste helpdeskfuncties zijn: automatisering, SLA, ticketing, POP3-accounts, e-mail doorsturen, afdelingen, prioriteiten, statussen, tags, regels, ticketroutering, standaard/vooraf gedefinieerde berichten, macro's, e-mailsjablonen, prestatierapporten, live chat, chatuitnodigingen en website-controle, spraakintegratie en gespreksopname, Facebook- en Twitter-integratie, ondersteuningsportal, kennisbank, forum en veel meer.

LiveAgent is beschikbaar in 39 talen en zowel als SaaS-licentie of een door jouzelf gehoste licentie (geïnstalleerd op je eigen server).

De serverinfrastructuur is gevestigd in de VS, het VK en Japan om te zorgen voor supersnelle reacties en om te voldoen aan lokale wetgeving (met name voor de EU).

Prijzen vanaf:

€ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Voornaamste voordelen van LiveAgent

✓ Geen installatiekosten
✓ 24/7 klantenservice
✓ Geen kredietkaart nodig
✓ Op elk moment opzegbaar

Bedrijfsgrootte

K M G

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Anguilla, Albanië, Armenië, Curaçao, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Estisch, Fins, Frans, Grieks, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Portugees (Brazilië), Roemeens, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Prijzen vanaf:

€ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

LiveAgent Software - 1
LiveAgent Software - 2
LiveAgent Software - 3
LiveAgent Software - 4
LiveAgent Software - 5
LiveAgent Software - 6
LiveAgent Software - 7
LiveAgent Software - 8
LiveAgent Software - 9
Nog 15 andere bekijken
LiveAgent-video
LiveAgent-video
LiveAgent-video
LiveAgent-video
LiveAgent-video
LiveAgent-video
LiveAgent Software - 1
LiveAgent Software - 2
LiveAgent Software - 3
LiveAgent Software - 4
LiveAgent Software - 5
LiveAgent Software - 6
LiveAgent Software - 7
LiveAgent Software - 8
LiveAgent Software - 9

Functies

Totaal aantal functies van LiveAgent: 169

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Agent-interface
  • Analyse van klantenservices
  • Antwoordbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Audittrail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Autoresponders
  • Batchcommunicatie
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beller-ID
  • Bellerprofielen
  • Beslissingsondersteuning
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CMDB
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Callcenterintegratie
  • Campagnebeheer
  • Casusbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Communitybeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactendatabase
  • Controle van oproepen
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailcontrole
  • E-maildistributie
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • E-mailwaarschuwingen
  • Enquêtes en feedback
  • Externe ondersteuning
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Gamification
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gemengd callcenter
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Handmatig kiessysteem
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Inboxbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Kwaliteitsborging
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Meerdere scripts
  • Mobiele toegang
  • Netwerkcontrole
  • Offline formulier
  • On-demand opnamen
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online forums
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen rapporteren
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Planning voor terugbellen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Problemen bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sociale profielen van klanten
  • Softphone
  • Stemaanpassing
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tekst naar spraak
  • Tekstbewerking
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Tweewegs audio en video
  • Veranderingsbeheer
  • Video-ondersteuning
  • Videochat
  • Videovergaderen
  • VoIP
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor meerdere talen
  • Voortgang bijhouden
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Alternatieven

Zendesk

4,4
#1 alternatief voor LiveAgent
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Freshdesk

4,5
#2 alternatief voor LiveAgent
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die...

Zoho Desk

4,5
#3 alternatief voor LiveAgent
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het...

HubSpot CRM

4,5
#4 alternatief voor LiveAgent
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(1.148)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je LiveAgent al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 1.148 reviews worden weergegeven
Shayla
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great customer service and simple ticketing software

Beoordeeld op 13-6-2022

If you are thinking about using LiveAgent, one piece of advise I can give you is to spend some time...

If you are thinking about using LiveAgent, one piece of advise I can give you is to spend some time figuring out how to use the tools that it provides. For some of them, it isn't exactly obvious how to do it, but if you put in the effort to figure it out, you'll find that the service is more than worth it.

Pluspunten

I really like the platform, since it is really simple to operate and I can thus practice my customer support agents on it. The platform has a wide variety of appealing features, some of which are detailed in the following list: The ability to share a mailbox, improved lead capture and engagement, heightened efficiency, outstanding value for the money, and a great deal of additional benefits are also included.

Minpunten

Only the most expensive tier, which often comes with numerous features and options that you might not want, offers a link to social media; however, if you wish to add any of these features à la carte, doing so will be expensive on its own.

Antwoord van QualityUnit

Hello Shayla! Thank you very much for giving us 5-stars :) We are always glad to see that LiveAgent is helping our customers save time, increase productivity and manage their customer communications better.

For any inquiry regarding functions or integrations that might further improve your experience, feel free to reach out to our 24/7 support.

- LiveAgent Team

Sarah
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

LiveAgent is professional for agent and customer

Beoordeeld op 19-6-2022

It's excellent that customers may leave a note or utilize the knowledgebase to solve issues when...

It's excellent that customers may leave a note or utilize the knowledgebase to solve issues when agents are unavailable (for example, outside of business hours). It's great that many people may work on a ticket at once, and we can all see who's working on what and how they've responded.

Pluspunten

Just do it! Superb assistance, interesting and expertly presented content, and a thoroughly professional demeanor throughout. Because of how user-friendly it is for salespeople and consumers alike, our business has no plans to switch providers. Many customers have been helped by a live person who answered their concerns or resolved their issues immediately, eliminating the need for them to wait on hold.

Minpunten

It's not like I love the pause button or anything. I'd rather have the option of setting an away status that sends a busy signal to the customer while I take a quick break for whatever reason (comfort, food, etc.). However, the IT assistance is excellent, and while I agree that some features, like scheduling store hours, are overly difficult, I appreciate the effort.

Antwoord van QualityUnit

Hello Sarah, thank you very much for your amazing review! We appreciate you sharing your feedback with us and we are thrilled to see you satisfied with our solution not planning to switch to any other provider. Feel free to send us more details about how exactly you imagine the feature of setting an away status via chats on our website and we will be happy to report it to our developers for our future improvement. Until then, you can put yourself on pause at any time so that no chats/calls would ring to you and your colleagues could also see that you are currently on a pause. You can also reach us via email at [email protected] at any time! :)

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Frustrating Chat Tool

Beoordeeld op 18-7-2022

Not as user friendly as Tawk.

Not as user friendly as Tawk.

Pluspunten

Got it because it was on an AppSumo LTD, so low priced and also it had the feature of visitors to call as well besides just chatting.

Minpunten

Biggest peeve was that, if you don't log into the back-end at certain intervals, you will have to log-in to keep your app active on your website.

Antwoord van QualityUnit

Hello there! Thank you for your feedback. As to being logged out. It seems likely that this is a settings issue. Please, feel free to contact us via chat on our website 24/7 and our support team will assist you in this matter.

- LiveAgent Team

Marin
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Easy to provision, simple setup and useful analytics

Beoordeeld op 28-6-2022

It seems like a good value for money.

It seems like a good value for money.

Pluspunten

Like the Dashboard which provides a simple and necessary summary.
The Ticket menu visualizes the queue, interactions status and timing.
Like the Chat option as a feature even we didn't manage to test.
The call menu can provide a useful analytics view.

Minpunten

It took me some time to set up the ticket routing rules.

Overwogen alternatieven

monday.com en GreenRope

Redenen om voor LiveAgent te kiezen

Ticket and mail communication management.

Overgestapt van

monday.com

Redenen om over te stappen op LiveAgent

Combination of cost and functionality.

Antwoord van QualityUnit

Helo Marin! Thank you for sharing your feedback! Should you need any help with other LiveAgent's functions, feel free to reach out to our customer service that is available to you 24/7 :)

- LiveAgent Team

Amanda
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Super easy to use and train other staff on

Beoordeeld op 26-7-2022

Pluspunten

I like how easy it is to implement when you need something that is simple, we needed something that would be easy to train our student staff on and my staff understood the platform right away because it was easy and simple to navigate.

Minpunten

There was nothing i could think of that I dislike. Maybe things that aren't preferred are the locations of some buttons? When closing a ticket, sometimes it's tricky to find where to do so or to end a chat on our end.

Overwogen alternatieven

HubSpot Marketing Hub

Antwoord van QualityUnit

Hi Amanda! :) Thank you for your awesome feedback! It's great to see that your staff has learned how to use LiveAgent right away. Should you or your staff need any help, we are here for you 24/7 via chats or email.

- LiveAgent Team

5 van 1.148 worden weergegeven Lees alle reviews

LiveAgent - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over LiveAgent.

LiveAgent kent de volgende prijsmodellen:

Proefperiode van14 dagen. Geen kredietkaart nodig. Gratis: €13/medewerker/maand Ticket: €25/medewerker/maand Ticket+Chat: €44/medewerker/maand Alles inbegrepen: €0/medewerker/maand

LiveAgent heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

LiveAgent ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Estisch, Fins, Frans, Grieks, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Portugees (Brazilië), Roemeens, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

LiveAgent ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

LiveAgent kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

2Checkout, 2Checkout, AVOXI, AWeber, Actinic, Actio, ActiveCampaign, Adobe Business Catalyst, Adobe Commerce, Agile CRM, Asana, Avelia, Axigen, BigCommerce, Blogger, Bold BI, Braintree, CS-Cart, CS-Cart Enterprise, ChargeDesk, ClickFunnels, ClickSend, ClickUp, Clockify, Close, CloudApp, CloudTalk, CommuniGate Pro, ConvergeHub, CoreCommerce, DID Logic, Delighted, Digital Marketing Suite, Drupal, Drupal Commerce, Emplifi Social Marketing Cloud, ExpressionEngine, Flowroute, Formidable Forms, Fortune3, G2G Suite, GetResponse, Gmail, GoDaddy Website Builder, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Google Forms, Google Sheets, Gravity Forms, Help Desk Migration, Highrise, HubSpot CRM, IceWarp, Insightly, Instagram, Intercom, Jira, Joomla, JoomlaLMS, Keap, Klaus, Klaviyo, Kopano WebApp, MDaemon Email Server, MagentaCloud, MailEnable, Mailchimp, ManyChat, Meetingbird, Meta for Business, Mobex Hosted PBX, Modulus, MySQL, NetCrunch, Nicereply, Online Auction System, OpenCart, OpenCart Mobile App, Pabbly Connect, PayPal, Pipedrive, Placetel, Post Affiliate Pro, PrestaShop, Process Street, ProjectManager.com, Quriobot, RingCentral Contact Center, Salesflare, SendMyCall, SendPulse, SharpSpring Ads, SharpSpring from Constant Contact, Shift4Shop, ShipStation, Shopify, Silverstripe CMS, Simplesat, Sinch, Slack, Squarespace, Stripe, SugarCRM, Swan, TimeCamp, Toky, Trello, Twilio, Twitter, Ucraft, Vectera, VoIP.ms, VoIPstudio, Volusion, Vonage Business Communications, Vonage Contact Center, Voyced IPPBX, Vtiger CRM, Web.com, WebSimplify, Webflow, Weebly, Wix, Wix Answers, WooCommerce, WordPress, X-Cart, Xero, Zadarma, Zapier, Zoho Mail, iCloud, monday.com, sipgate team, uKit AI, vcita

LiveAgent biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor LiveAgent.