Over Rydoo

Rydoo is een toonaangevende oplossing voor zakelijke reizen en onkosten die processen voor snelgroeiende bedrijven en ondernemingen automatiseert en stroomlijnt. Rydoo biedt levenslange besparingen. Het product bevrijdt bedrijven en hun werknemers van rompslomp met reis- en onkosten. Van het zoeken naar vluchten en hotels tot het boeken van een stoel in een trein of het betalen van een taxi vanaf het vliegveld. Deze complete oplossing kan je hele reis regelen. Punt.

Duizenden bedrijven, waaronder Deloitte, Pernod Ricard en Henkel gebruiken Rydoo om zowel tijd als kosten aanzienlijk te verminderen. Rydoo heeft een hoofdkantoor in België met kantoren in Amsterdam, Londen, New York en São Paulo en klanten in 62 landen.

Prijzen vanaf:

€ 10,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Argentinië, Australië, België, Bolivia, Brazilië en nog 51 andere

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands en nog 2 andere

Prijzen vanaf:

€ 10,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Rydoo Software - 1
Rydoo Software - 2
Rydoo Software - 3
Rydoo Software - 4
Rydoo Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Rydoo-video
Rydoo Software - 1
Rydoo Software - 2
Rydoo Software - 3
Rydoo Software - 4
Rydoo Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Rydoo: 50

  • API
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Administratie
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beleidbeheer
  • Categoriseren/Groeperen
  • Compliancebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Creditcardbeheer
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Declaraties
  • ERP
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische betalingen
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurverwerking
  • Financiële analyse
  • Fraudedetectie
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Meerdere valuta's
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Mobiele toegang
  • Onkosten bijhouden
  • Online reserveren
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projecttijd bijhouden
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Reisgerelateerde diensten
  • Reserveringsbeheer
  • Restrictiebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Uitgavencontrole
  • Vergoedingenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer

Alternatieven

Expensify

4,4
#1 alternatief voor Rydoo
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te...

Spendesk

4,8
#2 alternatief voor Rydoo
Spendesk is de slimme manier om je zakelijke uitgaven te beheren. Flexibele betalingen, goedkeuringen, uitgaven,...

SAP Concur

4,3
#3 alternatief voor Rydoo
Oplossingen van SAP Concur vereenvoudigen uitgaven-, reis- en factuurbeheer voor meer zichtbaarheid en controle.

CakeHR

4,4
#4 alternatief voor Rydoo
Sage HR (voorheen CakeHR) is een cloudgebaseerde oplossing voor HR- en personeelsbeheer die je HR-processen stroomlijnt...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(193)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je Rydoo al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 193 reviews worden weergegeven
Rowan
Totaalscore
  • Sector: Programmaontwikkeling
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Super makkelijk en snel programma voor declareren vanonkosten

Beoordeeld op 23-12-2022

Heel erg positief. Over het algemeen werkt deze app gewoon goed voor wat het moet doen. Zo weinig...

Heel erg positief. Over het algemeen werkt deze app gewoon goed voor wat het moet doen. Zo weinig mogelijk tijd kwijt zijn met randzaken zoals declaraties invullen.

Pluspunten

Rydoo is echt super! Een foto van je bonnetje en alles word automatisch ingevuld. Wat extra gegevens aanvullen en opsturen. Ik ben echt heel erg te spreken over Rydoo. Gemakkelijk in te vullen, overzichtelijke app waar je de status van je declaratie kan zien.

Minpunten

Eigenlijk erg weinig. Reiskosten invullen zou misschien nog wat makkelijker kunnen.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Secures Your Travel Expenses in a Smarter Way

Beoordeeld op 12-10-2018

Pluspunten

I travel extensively for my work and have a budget allocated for each of my visits. I find it time consuming to type all my expenses on a spreadsheet and was looking for a better alternative. I decided to search for a software that can help me reduce these steps. I found Rydo and this has minimized the amount of work in compiling my expenses. First of all, I take photos of all my paper receipts and gather the electronic ones, then I just upload them all at once. Keeps things simple and makes you work smarter. The best part, is that this software computes the different currencies and simplifies my job. It manages my reimbursements in a timely manner. I am secured that my travel expenses are in good hands.

Minpunten

My only concern is sometimes the software tends to lag and takes slower than usual. This is a pet peeve especially when you have multiple receipts. I hope they fix this problem.

Tony
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

The solution that will allow you to keep track of expenses!!!

Beoordeeld op 8-3-2018

Xpenditure is a very convenient solution, especially their mobile app. I find their desktop version...

Xpenditure is a very convenient solution, especially their mobile app. I find their desktop version to be slightly more difficult to manage, but still fairly easy. This helps people keep a better track of their expenses and makes it easier to validate and verify with the instant picture option.

Pluspunten

Our organization was looking to go paperless as much as possible. We were suffering from a lot of paperwork in this department while handling all business travel related documents/receipts. We had been researching many solutions that are available on the market but the most flexible one was Xpenditure. One of the best things was implementing this product. We had a great experience to work closely together with the Xpenditure team in order to align the product with our business needs. We were very impressed and highly appreciated that they always listen to what the needs are of the customer. If they can not come up with a solution immediately they will take the point with them and come back.

Jeanette
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

Was ok, but got worse

Beoordeeld op 18-7-2019

Pluspunten

We used Rydoo, when it was Zenefits. It was mediocre then, but when it changed it's name to Rydoo, it became more complicated and less accurate we had to leave it and go to another program.

Minpunten

It was difficult to operate for both the staff and the administration.

Antwoord van Rydoo

Hey Jeanette,

Thank you for submitting your review about Rydoo. We're sorry to hear about your experience. As an evolving company, we are constantly working on bettering our system to create the best possible user experience for our clients. We have taken your review into consideration and have forwarded it to the the respective department.

It should be noted that Rydoo has never been affiliated with Zenefits. Previously, our name was Xpenditure and we merged with iAlbatros to form the Rydoo of today :)

Again, thank you for your submission. Have a fantastic day!

Kind regards,
The Rydoo Team

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Gets the job done

Beoordeeld op 5-10-2019

I don't have much control over whether we continue to use this software or pivot to another...

I don't have much control over whether we continue to use this software or pivot to another reimbursement system, but dang that stupid mobile app makes me so mad.

Pluspunten

I love that I can snap a picture of my receipt and open my phone to submit my receipt/ reimbursement request immediately. It's nice to be able to report the spend in the moment so I don't have to worry about keeping the receipt and turning it in when I get back to the office.

Minpunten

The mobile app SUCKS. It takes so long to load and then the screen will freeze as you type, so you have to type one letter at a time and wait for it to load. That doesn't sound too bad but I promise you when you actually have to sit and wait for every single letter you type to pull up into the comment box it can make your blood boil.

5 van 193 worden weergegeven Lees alle reviews

Rydoo - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Rydoo.

Rydoo kent de volgende prijsmodellen:

Rydoo heeft de volgende typische klanten:

201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Rydoo ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Portugees, Spaans

Rydoo ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Rydoo kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Debitoor, Dropbox Business, Evernote Teams, FreeAgent, FreshBooks, NetSuite, Quickbooks Online, Reviso, SAP Business One, Slack, Xero

Rydoo biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Rydoo.