Rydoo
Over Rydoo
Rydoo is een toonaangevende oplossing voor zakelijke reizen en onkosten die processen voor snelgroeiende bedrijven en ondernemingen automatiseert en stroomlijnt. Rydoo biedt levenslange besparingen. Het product bevrijdt bedrijven en hun werknemers van rompslomp met reis- en onkosten. Van het zoeken naar vluchten en hotels tot het boeken van een stoel in een trein of het betalen van een taxi vanaf het vliegveld. Deze complete oplossing kan je hele reis regelen. Punt.
Duizenden bedrijven, waaronder Deloitte, Pernod Ricard en Henkel gebruiken Rydoo om zowel tijd als kosten aanzienlijk te verminderen. Rydoo heeft een hoofdkantoor in België met kantoren in Amsterdam, Londen, New York en São Paulo en klanten in 62 landen.
Prijzen vanaf:
€ 10,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Prijzen vanaf:
€ 10,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen
Functies
Totaal aantal functies van Rydoo: 48
Alternatieven
Expensify
Spendesk
SAP Concur
CakeHR
Reviews
Heb je Rydoo al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Programmaontwikkeling
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Super makkelijk en snel programma voor declareren vanonkosten
Beoordeeld op 23-12-2022
Heel erg positief. Over het algemeen werkt deze app gewoon goed voor wat het moet doen. Zo weinig...
Heel erg positief. Over het algemeen werkt deze app gewoon goed voor wat het moet doen. Zo weinig mogelijk tijd kwijt zijn met randzaken zoals declaraties invullen.
Pluspunten
Rydoo is echt super! Een foto van je bonnetje en alles word automatisch ingevuld. Wat extra gegevens aanvullen en opsturen. Ik ben echt heel erg te spreken over Rydoo. Gemakkelijk in te vullen, overzichtelijke app waar je de status van je declaratie kan zien.
Minpunten
Eigenlijk erg weinig. Reiskosten invullen zou misschien nog wat makkelijker kunnen.
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Does exactly what we needed
Beoordeeld op 9-9-2016
The fabrication company I work for was looking for an expense tracker to categorize and link with...
The fabrication company I work for was looking for an expense tracker to categorize and link with the quickbooks accounting we already had implemented. We can load receipt and pair them with projects, accounts, and add notes. This helps tremendously for a small company going through consumables daily! Great software and very intuitive.
Antwoord van Rydoo
Dear Mr/Mrs, we appreciate your positive feedback about Xpenditure. Great to hear that Xpenditure helped your company managing its' consumables. If you have any questions about our integrations or features, just let us know!
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great expense software, I'd recommend in a heartbeat!
Beoordeeld op 29-7-2016
I was looking for an expense manager to replace one that I was previously. The one I was using...
I was looking for an expense manager to replace one that I was previously. The one I was using before didn't have great customer support and a few times the site was down, which was not good. When I first looked at Xpenditure It took me a while to set it up the way I was used to but the customer support during this process was excellent. Any questions I had, while I was checking them out and hadn't paid a dime, they treated me as if I was already a client of theirs. They held my hand through the process and it's worked out great. After everything was setup, I've had minor issues which again, the customer support helped me through.
Pluspunten
Customer support is excellent. I like how it integrates with your banking account, if you choose to link them, which helps in not having to type in different expenses. I REALLY LIKE, if you have recurring expenses every month, there's a check box (recurring expense) that you can check, and on the day of the month that expense is due, everything is already setup for you in a todo list and you can just add your receipt. I also travel overseas for business and I love that if I purchase something overseas from any country, you don't have to worry about the conversion rates, etc. All you do is put in the price of your purchase in the currency box, there's a dropdown menu for countries around the world. Let's say you're in Europe, you pull up their currency and it will automatically change the currency into American Dollars for your expense reports. (Great feature). If you're like me I like to take a few minutes a day to take care of my expenses, so that they don't pile up, so with the mobile app when you're out and about you can add your expenses, or take a few minutes when you're in front of your computer. You can add your receipts from your computer, webcam, or send receipts via email and your information will be in it's proper places. You can also track mileage, track time and create a trip and have an expense report for a specific trip as well. All great features.
Minpunten
Sometimes the mobile app doesn't get all of the information and then I'll go on the computer to adjust the information.
- Sector: Management non-profit organisaties
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10
Was ok, but got worse
Beoordeeld op 18-7-2019
Pluspunten
We used Rydoo, when it was Zenefits. It was mediocre then, but when it changed it's name to Rydoo, it became more complicated and less accurate we had to leave it and go to another program.
Minpunten
It was difficult to operate for both the staff and the administration.
Antwoord van Rydoo
Hey Jeanette,
Thank you for submitting your review about Rydoo. We're sorry to hear about your experience. As an evolving company, we are constantly working on bettering our system to create the best possible user experience for our clients. We have taken your review into consideration and have forwarded it to the the respective department.
It should be noted that Rydoo has never been affiliated with Zenefits. Previously, our name was Xpenditure and we merged with iAlbatros to form the Rydoo of today :)
Again, thank you for your submission. Have a fantastic day!
Kind regards,
The Rydoo Team
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Gets the job done
Beoordeeld op 5-10-2019
I don't have much control over whether we continue to use this software or pivot to another...
I don't have much control over whether we continue to use this software or pivot to another reimbursement system, but dang that stupid mobile app makes me so mad.
Pluspunten
I love that I can snap a picture of my receipt and open my phone to submit my receipt/ reimbursement request immediately. It's nice to be able to report the spend in the moment so I don't have to worry about keeping the receipt and turning it in when I get back to the office.
Minpunten
The mobile app SUCKS. It takes so long to load and then the screen will freeze as you type, so you have to type one letter at a time and wait for it to load. That doesn't sound too bad but I promise you when you actually have to sit and wait for every single letter you type to pull up into the comment box it can make your blood boil.
Rydoo - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Rydoo.V. Welke prijsmodellen heeft Rydoo te bieden?
Rydoo kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: € 10,00/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Rydoo?
Rydoo heeft de volgende typische klanten:
201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Rydoo ondersteund?
Rydoo ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Portugees, Spaans
V. Biedt Rydoo ondersteuning voor mobiele apparaten?
Rydoo ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Rydoo worden geïntegreerd?
Rydoo kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
BambooHR, Debitoor, Dropbox Business, Egencia, Evernote Teams, FreeAgent, FreshBooks, NetSuite, Oversight’s AI-Powered Platform, Personio, QuickBooks Online, Reviso, SAP Business One, Slack, TravelPerk, Workday HCM, Xero
V. Welke mate van ondersteuning heeft Rydoo te bieden?
Rydoo biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Rydoo.