Over Rydoo

Rydoo is een toonaangevende oplossing voor zakelijke reizen en onkosten die processen voor snelgroeiende bedrijven en ondernemingen automatiseert en stroomlijnt. Rydoo biedt levenslange besparingen. Het product bevrijdt bedrijven en hun werknemers van rompslomp met reis- en onkosten. Van het zoeken naar vluchten en hotels tot het boeken van een stoel in een trein of het betalen van een taxi vanaf het vliegveld. Deze complete oplossing kan je hele reis regelen. Punt.

Duizenden bedrijven, waaronder Deloitte, Pernod Ricard en Henkel gebruiken Rydoo om zowel tijd als kosten aanzienlijk te verminderen. Rydoo heeft een hoofdkantoor in België met kantoren in Amsterdam, Londen, New York en São Paulo en klanten in 62 landen.

Prijzen vanaf:

€ 10,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Argentinië, Australië, België, Bolivia, Brazilië en nog 51 andere

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands en nog 2 andere

Prijzen vanaf:

€ 10,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Rydoo Software - 1
Rydoo Software - 2
Rydoo Software - 3
Rydoo Software - 4
Rydoo Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Rydoo-video
Rydoo Software - 1
Rydoo Software - 2
Rydoo Software - 3
Rydoo Software - 4
Rydoo Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Rydoo: 48

  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Administratie
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Bedrijfscreditcard
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beleidbeheer
  • Budgetcontrole
  • Budgettering/prognoses
  • Compliancebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Creditcardbeheer
  • Declaraties
  • Eenmalige aanmelding
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Financiële verslaglegging
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Meerdere valuta's
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Onkosten bijhouden
  • Prepaidkaarten
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projecttijd bijhouden
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime bewaking
  • Realtime data
  • Realtime meldingen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transactiegeschiedenis
  • Uitgavenanalyse
  • Uitgavencontrole
  • Vergoedingenbeheer
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen/Meldingen

Alternatieven

Expensify

4,4
#1 alternatief voor Rydoo
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te...

Spendesk

4,8
#2 alternatief voor Rydoo
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die handmatige onkostendeclaraties automatiseert en realtime...

SAP Concur

4,3
#3 alternatief voor Rydoo
Oplossingen van SAP Concur vereenvoudigen uitgaven-, reis- en factuurbeheer voor meer zichtbaarheid en controle.

CakeHR

4,5
#4 alternatief voor Rydoo
Sage HR (voorheen CakeHR) is een cloudgebaseerde oplossing voor HR- en personeelsbeheer die je HR-processen stroomlijnt...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(195)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je Rydoo al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 195 reviews worden weergegeven
Rowan
Totaalscore
  • Sector: Programmaontwikkeling
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Super makkelijk en snel programma voor declareren vanonkosten

Beoordeeld op 23-12-2022

Heel erg positief. Over het algemeen werkt deze app gewoon goed voor wat het moet doen. Zo weinig...

Heel erg positief. Over het algemeen werkt deze app gewoon goed voor wat het moet doen. Zo weinig mogelijk tijd kwijt zijn met randzaken zoals declaraties invullen.

Pluspunten

Rydoo is echt super! Een foto van je bonnetje en alles word automatisch ingevuld. Wat extra gegevens aanvullen en opsturen. Ik ben echt heel erg te spreken over Rydoo. Gemakkelijk in te vullen, overzichtelijke app waar je de status van je declaratie kan zien.

Minpunten

Eigenlijk erg weinig. Reiskosten invullen zou misschien nog wat makkelijker kunnen.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Does exactly what we needed

Beoordeeld op 9-9-2016

The fabrication company I work for was looking for an expense tracker to categorize and link with...

The fabrication company I work for was looking for an expense tracker to categorize and link with the quickbooks accounting we already had implemented. We can load receipt and pair them with projects, accounts, and add notes. This helps tremendously for a small company going through consumables daily! Great software and very intuitive.

Antwoord van Rydoo

Dear Mr/Mrs, we appreciate your positive feedback about Xpenditure. Great to hear that Xpenditure helped your company managing its' consumables. If you have any questions about our integrations or features, just let us know!

Phillip
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great expense software, I'd recommend in a heartbeat!

Beoordeeld op 29-7-2016

I was looking for an expense manager to replace one that I was previously. The one I was using...

I was looking for an expense manager to replace one that I was previously. The one I was using before didn't have great customer support and a few times the site was down, which was not good. When I first looked at Xpenditure It took me a while to set it up the way I was used to but the customer support during this process was excellent. Any questions I had, while I was checking them out and hadn't paid a dime, they treated me as if I was already a client of theirs. They held my hand through the process and it's worked out great. After everything was setup, I've had minor issues which again, the customer support helped me through.

Pluspunten

Customer support is excellent. I like how it integrates with your banking account, if you choose to link them, which helps in not having to type in different expenses. I REALLY LIKE, if you have recurring expenses every month, there's a check box (recurring expense) that you can check, and on the day of the month that expense is due, everything is already setup for you in a todo list and you can just add your receipt. I also travel overseas for business and I love that if I purchase something overseas from any country, you don't have to worry about the conversion rates, etc. All you do is put in the price of your purchase in the currency box, there's a dropdown menu for countries around the world. Let's say you're in Europe, you pull up their currency and it will automatically change the currency into American Dollars for your expense reports. (Great feature). If you're like me I like to take a few minutes a day to take care of my expenses, so that they don't pile up, so with the mobile app when you're out and about you can add your expenses, or take a few minutes when you're in front of your computer. You can add your receipts from your computer, webcam, or send receipts via email and your information will be in it's proper places. You can also track mileage, track time and create a trip and have an expense report for a specific trip as well. All great features.

Minpunten

Sometimes the mobile app doesn't get all of the information and then I'll go on the computer to adjust the information.

Jeanette
Jeanette
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

Was ok, but got worse

Beoordeeld op 18-7-2019

Pluspunten

We used Rydoo, when it was Zenefits. It was mediocre then, but when it changed it's name to Rydoo, it became more complicated and less accurate we had to leave it and go to another program.

Minpunten

It was difficult to operate for both the staff and the administration.

Antwoord van Rydoo

Hey Jeanette,

Thank you for submitting your review about Rydoo. We're sorry to hear about your experience. As an evolving company, we are constantly working on bettering our system to create the best possible user experience for our clients. We have taken your review into consideration and have forwarded it to the the respective department.

It should be noted that Rydoo has never been affiliated with Zenefits. Previously, our name was Xpenditure and we merged with iAlbatros to form the Rydoo of today :)

Again, thank you for your submission. Have a fantastic day!

Kind regards,
The Rydoo Team

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Gets the job done

Beoordeeld op 5-10-2019

I don't have much control over whether we continue to use this software or pivot to another...

I don't have much control over whether we continue to use this software or pivot to another reimbursement system, but dang that stupid mobile app makes me so mad.

Pluspunten

I love that I can snap a picture of my receipt and open my phone to submit my receipt/ reimbursement request immediately. It's nice to be able to report the spend in the moment so I don't have to worry about keeping the receipt and turning it in when I get back to the office.

Minpunten

The mobile app SUCKS. It takes so long to load and then the screen will freeze as you type, so you have to type one letter at a time and wait for it to load. That doesn't sound too bad but I promise you when you actually have to sit and wait for every single letter you type to pull up into the comment box it can make your blood boil.

5 van 195 worden weergegeven Lees alle reviews

Rydoo - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Rydoo.

Rydoo kent de volgende prijsmodellen:

Rydoo heeft de volgende typische klanten:

201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Rydoo ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Portugees, Spaans

Rydoo ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Rydoo kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

BambooHR, Debitoor, Dropbox Business, Egencia, Evernote Teams, FreeAgent, FreshBooks, NetSuite, Oversight’s AI-Powered Platform, Personio, QuickBooks Online, Reviso, SAP Business One, Slack, TravelPerk, Workday HCM, Xero

Rydoo biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Rydoo.