Over Rydoo

Rydoo is een toonaangevende oplossing voor zakelijke reizen en onkosten die processen voor snelgroeiende bedrijven en ondernemingen automatiseert en stroomlijnt. Rydoo biedt levenslange besparingen. Het product bevrijdt bedrijven en hun werknemers van rompslomp met reis- en onkosten. Van het zoeken naar vluchten en hotels tot het boeken van een stoel in een trein of het betalen van een taxi vanaf het vliegveld. Deze complete oplossing kan je hele reis regelen. Punt.

Duizenden bedrijven, waaronder Deloitte, Pernod Ricard en Henkel gebruiken Rydoo om zowel tijd als kosten aanzienlijk te verminderen. Rydoo heeft een hoofdkantoor in België met kantoren in Amsterdam, Londen, New York en São Paulo en klanten in 62 landen.

Prijzen vanaf:

US$ 12,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Argentinië, Oostenrijk, Australië, België , Bolivia, Brazilië, Canada, Zwitserland, Chili, China, Colombia, Costa Rica, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Ecuador, Spanje, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Griekenland, Hongkong SAR van China, Kroatië, Indonesië, Ierland, Israël, India, IJsland, Italië, Japan, Luxemburg, Mexico, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Panama, Peru, Filipijnen, Polen, Portugal, Roemenië, Rusland, Saoedi-Arabië, Zweden, Singapore, Slovenië, Slowakije, Thailand, Turkije, Taiwan, Verenigde Staten, Uruguay, Venezuela, Vietnam, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands , Portugees, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 12,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Rydoo Software - 1
Rydoo Software - 2
Rydoo Software - 3
Rydoo Software - 4
Rydoo Software - 5
Nog 8 andere bekijken
Rydoo-video
Rydoo-video
Rydoo-video
Rydoo Software - 1
Rydoo Software - 2
Rydoo Software - 3
Rydoo Software - 4
Rydoo Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Rydoo: 51

  • API
  • Aanpasbare velden
  • Accountafstemming
  • Activiteiten volgen
  • Administratie
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beleidbeheer
  • Categoriseren/Groeperen
  • Compliancebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Creditcardbeheer
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Declaraties
  • ERP
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische betalingen
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurverwerking
  • Financiële analyse
  • Fraudedetectie
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Meerdere valuta's
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Mobiele toegang
  • Onkosten bijhouden
  • Online reserveren
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projecttijd bijhouden
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Reisgerelateerde diensten
  • Reserveringsbeheer
  • Restrictiebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Uitgavencontrole
  • Vergoedingenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer

Alternatieven

Spendesk

4,8
#1 alternatief voor Rydoo
Spendesk is de slimme manier om je zakelijke uitgaven te beheren. Flexibele betalingen, goedkeuringen, uitgaven,...

Expensify

4,4
#2 alternatief voor Rydoo
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te...

SAP Concur

4,2
#3 alternatief voor Rydoo
Oplossingen van SAP Concur vereenvoudigen uitgaven-, reis- en factuurbeheer voor meer zichtbaarheid en controle.

BizAway

4,7
#4 alternatief voor Rydoo
BizAway is een uitstekende oplossing om zakenreizen op een snelle en eenvoudige manier te boeken en te beheren.

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(189)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je Rydoo al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 189 reviews worden weergegeven
Víctor
Totaalscore
  • Sector: Human Resources
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great for startups

Beoordeeld op 8-11-2022

Expense managementTravel policy management

Expense managementTravel policy management

Pluspunten

It is easy to deploy and set up with the help of the teamIt is cheap and affordable for startups

Minpunten

It is a more basic solution comparing with Concur so the integrations with the accounting tools are a bit more basic

Overwogen alternatieven

SAP Concur

Redenen om over te stappen op Rydoo

When working at the startup I choose Rydoo for the pricing
Maddie
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Traveling and spending on a regular basis couldn't be easier with it

Beoordeeld op 27-5-2022

From scanning through submission, Rydoo provides a user-friendly application that breaks down the...

From scanning through submission, Rydoo provides a user-friendly application that breaks down the process into a series of distinct phases. Streamlining the process of creating and uploading tickets, which are immediately converted into the necessary data. Prior to rydoo, it would take longer to acquire approval for spending. Due to the fact that this method is more well-structured, there is less of a possibility that an expenditure payment would be missed.

Pluspunten

I appreciate the tool's simplicity and the helpfulness of the support staff. The ease with which I was able to enter information and obtain reimbursement for my costs; the simplicity with which new expenses could be added and existing ones could be updated. It's awe-inspiring that the worth of factors is automatically recorded.

Minpunten

There are few possibilities available. The software appears to have a slender feature set. Ex. Compared to your primary currency, you can't see the conversion rate. There are instances when we need to alter the scan too much; keep moving forward with scanning and intelligence to automatically fill in the data.

Tiffany
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Customer Service is Important for a product like this -- Rydoo Doesn't Offer That.

Beoordeeld op 16-7-2020

I had to cancel my subscription to Rydoo because my bookkeeper required me to use another software....

I had to cancel my subscription to Rydoo because my bookkeeper required me to use another software. I go to cancel and realize it's one day past the day they had renewed my subscription for a year. Not thinking it was a big deal I wrote to them and asked them to cancel my subscription and refund me since I was moving to another software. They took TWO WEEKS to return my message (after a few more from me) and then said no, they had told their manager and it couldn't be done.
Obviously annoyed I went into the software to cancel the annual subscription so I wouldn't forget this.

A month later, my accountant asked that I download all the receipts I had from Rydoo. So I pop in to export my files and to my disappointment I couldn't because I had cancelled the subscription. (it was now read only..) The only way to do so was to RENEW MY SUBSCRIPTION AGAIN. Now, I wrote them explaining the issue and I get 1 email a week that basically just asks me over and over "what's the issue?" which I cannot BEGIN to explain how annoying that is.

The worst part is if I renew even for a month just to export my files, I have to renew for 3 users because that's what I cancelled on. No one will help me correct this on their side so I have to pay 3x the amount for 1 minute of use.

So in short, The customer service is obviously brutal, the payment structure is broken and when you need them most, they are nowhere to be found. Do not waste your time.

Pluspunten

The ease of sending receipts to my email was great - but receipt bank could do that PLUS they have great customer service.

Minpunten

- Their payment structure is awful. I tried to change users/permissions to pay less per month and they wouldn't allow me.
- They charged me for a full year and would not let me be refunded (even though it was the day I was charged on my VISA) and when I tried to export after I cancelled I had no access (even though I paid for the year).
- The customer service is absolutely terrible - I've had to wait weeks for answers to simple questions.

Efraín
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Es un software con interfaz amigable e intuitiva de fácil uso

Beoordeeld op 31-10-2022

En general es buena pero pudiera ser mejor, no es un software tan completo como otros pero por su...

En general es buena pero pudiera ser mejor, no es un software tan completo como otros pero por su precio, vale la pena usar.

Pluspunten

Su sencillez y la facilidad de subir gastos desde la aplicación del celular.Tiene múltiples monedas, lo que permite rendir gastos de cualquier empleado en cualquier país.El clasificador de gastos automático ahorra mucho tiempo.

Minpunten

No permite el pago de los gastos reembolsables por sí misma, para hacer estos pagos, debes enviar la data a otro sistema, como Quickbooks.No permite la exportación de información individualizada o de algo en específico.

Phillip
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Making Expense Reports A Breeze

Beoordeeld op 8-3-2016

I'm in the entertainment industry as well as I have a business that I run from home. I need to...

I'm in the entertainment industry as well as I have a business that I run from home. I need to differentiate the different parts of my life and make the reporting of my expenses easy for my accountant. I travel around the world performing and so there's various expenses, or write-offs, that I need to keep track of.

I was using another company for a few years and they're going out of business. I searched for a company that could handle my expenses the way that I was already used to. In my search, I found Xpenditure. They have literally made 'expense reporting a breeze'.

Even in my trial period, I needed some help in setting up my different expense reports and the customer service is GREAT!. I was a POTENTIAL customer, and the customer service treated me as if I was already a customer. Once I was helped with my setup, I haven't looked back. I've already recommended Xpenditure to some of my colleagues and will continue to do so. They have a customer for life.

Pluspunten

As I mentioned in the review section, the customer support is phenomenal. In my trial period, I was treated like a customer that had already been with the company for a while. That's very attractive to potential customers. Also the ease of use, the mobile apps they have, so you can report your expenses on the go. If you need different types of expense reports, such as I do, they can accommodate that with no problems. Also, in traveling around the world they have a dropdown box for the different types of currency that you're using in a particular company.

The pricing is very reasonable and you get a lot of bang for your bucks. Whether you're a big company or a self-employed person, it doesn't matter, they can accommodate your needs. I would say that they're a company that definitely over delivers but is very unassuming. I'd never heard of them until I did a search. I read a little bit about them, while I was checking out other companies, and Xpenditure won!

Xpenditure treats people the way they want to be treated!

Minpunten

At this point, I'm in my third month and I currently don't have any complaints. If I need any help, I contact customer support and they help me. No cons!

5 van 189 worden weergegeven Lees alle reviews

Rydoo - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Rydoo.

Rydoo kent de volgende prijsmodellen:

Rydoo heeft de volgende typische klanten:

201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Rydoo ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Portugees, Spaans

Rydoo ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Rydoo kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Debitoor, Dropbox Business, Evernote Teams, FreeAgent, FreshBooks, NetSuite, Quickbooks Online, Reviso, SAP Business One, Slack, Xero

Rydoo biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Rydoo.