Over InfoFlo

Veel huidige CRM-oplossingen zijn te duur en moeilijk te gebruiken. Ook rekenen de meeste van deze oplossingen vaak een terugkerende maandelijkse vergoeding bovenop vele verborgen aanvullende kosten. Software moet geen honderden dollars per maand, per gebruiker kosten, maar zou in plaats daarvan slechts eenmalige kosten moeten berekenen. Daarom heeft deze eenvoudig te gebruiken CRM-software geen maandelijkse kosten, bevat het gratis upgrades voor het leven en biedt het betaalbare eenmalige kosten voor het leven.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, China, Duitsland, Frankrijk en nog 7 andere

Ondersteunde talen

Deens, Duits, Engels, Frans, Hongaars en nog 5 andere

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

InfoFlo Software - 1
InfoFlo Software - 2
InfoFlo Software - 3
InfoFlo Software - 4
Nog 5 andere bekijken
InfoFlo-video
InfoFlo Software - 1
InfoFlo Software - 2
InfoFlo Software - 3
InfoFlo Software - 4

Functies

Totaal aantal functies van InfoFlo: 120

  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Belgroepen
  • Beller-ID
  • Bellerprofielen
  • Bestandsoverdracht
  • Bijhouden van vervaldatums
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Casusnotities
  • Configureerbare workflow
  • Conflictbeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van oproepen
  • Conversies bijhouden
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurverwerking
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gemengd callcenter
  • Geplande opname
  • Gespreksduur
  • Gespreksvolume
  • Geïntegreerde communicatie
  • Handmatig kiessysteem
  • Helpdeskbeheer
  • Herinneringen
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van sociale media
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kennisbankbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Leads beheren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere partijen
  • Meerdere scripts
  • Microsoft Outlook-integratie
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • On-demand opnamen
  • Onkosten bijhouden
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Open databases ontwerpen
  • Opnemen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen taggen
  • Oproepregistratie
  • Outbound callcenter
  • Personeelsbeheer
  • Personeelslijst
  • Predictief kiezen
  • Prognose
  • Progressief kiessysteem
  • Projectbeheer
  • Rapportage binnenkomende items
  • Rapportage door verlenging
  • Rapportage en analyse
  • Referenties bijhouden
  • Registerbeheer
  • Registratie van respondenten
  • Relaties bijhouden
  • SIP-trunking
  • Segmentering
  • Sneltoetsen
  • Status bijhouden
  • Stemaanpassing
  • Taakbeheer
  • Teamopdrachten
  • Tekst naar spraak
  • Telemarketingbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Trefwoorden bijhouden
  • Uitgaande rapportage
  • Vertrouwensadministratie
  • Videovergaderen
  • Virtueel callcenter
  • Virtuele extensies
  • VoIP
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Voor accountancybedrijven
  • Voor accountants
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

HubSpot CRM

4,5
#1 alternatief voor InfoFlo
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

monday.com

4,6
#2 alternatief voor InfoFlo
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Pipeline

4,4
#3 alternatief voor InfoFlo
PipelineDeals is een CRM die je daadwerkelijk zult gebruiken. Stimuleer de verkooppijplijn en het aantal deals voor je...

Copper

4,4
#4 alternatief voor InfoFlo
Copper is de gebruiksvriendelijke CRM die is ontworpen voor en aanbevolen door Google. Ga binnen enkele minuten aan de...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(95)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je InfoFlo al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 95 reviews worden weergegeven
Tom
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Good software with great price!

Beoordeeld op 28-7-2021

Pluspunten

This CRM software is the exact solution I was looking for to keep track of my contacts. Their on-premise option was even more appealing to me because it had a one-time price with free updates. The platform is straightforward and relatively easy to navigate. This CRM option from Infoflo Solutions is perfect for those looking for a simple solution with opportunities to be a robust as you want it to be. You can have the sole on-premise option or use the online version, and you can use both versions can be used with multi-user options. Easy navigation and set up with the flexibility to fit all your needs. They also have an extensive library of information and videos for setup and its features.

Minpunten

If you need extreme hand-holding for setup, there may be a slight learning curve.

Mark
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Fantastic for my small consulting business

Beoordeeld op 2-10-2019

It helps me structure my activities so all critical parts of the business are being focused on...

It helps me structure my activities so all critical parts of the business are being focused on appropriately. It shows me how robust the pipeline is so I can have early warning on what activities I need to ramp up.

Pluspunten

As a small business owner I am faced with doing everything. InfoFlo helps me keep track of my commitments and results. It helps me structure my days, keeps my focus on all aspects of the business (networking, prospecting, proposing, selling and delivering). I like the ability to tie notes and tasks to individual people and projects. I really like how the system links all activities (e-mail, tasks, etc.) to a person or project. It makes it easy on follow-up to see everything in one place.

Minpunten

It sometimes doesn't work after my computer has gone to sleep and I need to restart it.

Overwogen alternatieven

Pipeline

Redenen om voor InfoFlo te kiezen

That product took too many of my computer resources and also didn't have nearly the capability of InfoFlo

Redenen om over te stappen op InfoFlo

Cost was more appropriate for my business
Lisa
Totaalscore
  • Sector: Architectuur en planning
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Anders 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Don't waste your money

Beoordeeld op 13-8-2019

This product is only good for small companies that sell via phone to individuals and do not care...

This product is only good for small companies that sell via phone to individuals and do not care about mulitple contacts within a client's firm. there is no way for multiple users to enter data consistently (such as pull down menus with option to select client industry so data gets entered however a user chooses.

Pluspunten

While this software appears to be good on the surface, it does not perform as advertised.

Minpunten

It did not fuction as advertised. the conversion of our existing data was never completed successfully. the sales team stopped returning calls once they had our money. InfoFlo management refused to provide a refund even though the product was never integrated as promised.

Rachel
Totaalscore
  • Sector: Landbouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The most intuitive program to work with, and the only one able to do all my farming business...

Beoordeeld op 6-2-2018

Ability to organize a massive network of customers and restaurants to make my life simpler.

Ability to organize a massive network of customers and restaurants to make my life simpler.

Pluspunten

First of all Info Flo has incredible value, what you get for this one time purchase is outstanding. Info Flo's support staff is phenomenal, this makes it better than any other software ten times over. Never underestimate the value of good customer service.

The organizational structure keeps my contacts manageable. From farmers markets to the everyday customer to restaurants and hotel chains. All while having it's own mapping software to make deliveries a breeze!

The note taking system for each customer and company is such a blessing. Since our farm uses complex systems like customer supported agriculture I can keep tabs on how much they have left to spend.

We also use it to trade mushrooms for gift cards with restaurants that supplies our giveaways and promotions for CSA Members. This way, we can keep a massive network of people organized, and work with local restaurants to promote them as they buy the delicious culinary mushrooms we grow.

Minpunten

It would be amazing if Info Flo and Info Flo Pay worked together perfectly. I hear it's in the works, I just can't get it soon enough. I'd like to have a little more tutorial options online if possible. I'm currently trying to export my contacts to import into Info Flo Pay. Hard to find too much else wrong with this program really, 5 Stars all Around!

Mathias
Totaalscore
  • Sector: Sport
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Very easy to use, good value for the price, and with most of the needed functionality.

Beoordeeld op 11-10-2018

We need to keep customer related information, documents, e-mails and tasks in one place accessible...

We need to keep customer related information, documents, e-mails and tasks in one place accessible for all the team members. The data is stored in a SQL database on a server in the cloud, so that home office use is possible with a good performance.

Pluspunten

We are a very small company (3 employees) looking for an easy to use CRM software to share and keep information about our sales communication with our customers. Having access to customer related e-mails, documents and notes is very important. In addition, customer related tasks need to be available as well. All this we found in InfoFlo very nicely implemented and for a reasonable price. Offline synchronization is available as well, which is a great benefit when traveling without stable internet connection (airplanes, trains,…)
The support is really fast and highly motivated to help with problems and bug fixes.

Minpunten

There is not much to say, because InfoFlo is a great piece of software. Only the Outlook synchronization plug-in seems to have some small problems with using Outlook versions in another language (German). What is strongly missing is the possibility to input the department of a contact. Dealing with large companies or universities with many departments, this is valuable information and needs to be synchronized with outlook as well. A feature request is filed and hopefully this will be implemented soon.

5 van 95 worden weergegeven Lees alle reviews

InfoFlo - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over InfoFlo.

InfoFlo kent de volgende prijsmodellen:

InfoFlo heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

InfoFlo ondersteunt de volgende talen:

Deens, Duits, Engels, Frans, Hongaars, Italiaans, Nederlands, Russisch, Spaans, Turks

InfoFlo ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

InfoFlo kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Microsoft 365, Microsoft Outlook, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, WordPress

InfoFlo biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor InfoFlo.