Over vcita

vCita is een krachtige alles-in-één-app die is ontworpen om je te helpen je bedrijf en planning te beheren, het contact met je klanten te verbeteren en waardevolle tijd te besparen.

Het bevat alle tools die je nodig hebt om je dagelijkse activiteiten te stroomlijnen:
- Beheer je klantenbestand met een mobiele CRM
- Beheer je rooster, afspraken en evenementen met een online teamagenda
- Factureer je klanten en beheer je inkomsten met een betalingsdashboard
- Registreer nieuwe leads met een aanpasbare widget op je website
- Verstuur actiebevorderende e-mailcampagnes en sms-marketing
- Bied klanten een persoonlijk klantenportal aan waar ze kunnen boeken, afspraken verschuiven, betalen, formulieren invullen, bestanden delen en nog veel meer

ONLINE PLANNING
Zeg vaarwel tegen tijdverspilling en gefrustreerde klanten, en maak kennis met moeiteloos online plannen. Klanten kunnen een gratis consult plannen, diensten boeken en ervoor betalen, en zich 24/7 vanaf elk apparaat online registreren voor evenementen. vCita wordt geleverd met een aanpasbare planningspagina waar klanten je diensten en actuele beschikbaarheid kunnen bekijken, evenals een persoonlijk klantenportal voor elke klant. Voeg vCita toe aan je website, e-mail en sociale media en ontvang dubbele boekingen in de helft van de tijd.

KLANTBEHEER
Met een 360-gradenweergave van je klantcommunicatie die toegankelijk is vanaf elk apparaat is het gemakkelijk om klanten binnen handbereik te houden. vCita is ontworpen voor kleine bedrijven en helpt je bij het organiseren, volgen en beheren van je klantgesprekken. Je kunt op elk gewenst moment klanten toevoegen, met één klik nieuwe gesprekken starten, de volledige klantengeschiedenis bekijken, afspraken en betalingen bijhouden, notities en tags toevoegen, vervolgacties automatiseren en nog veel meer.

ONLINE BETALINGEN
vCita maakt het eenvoudig en veilig om 24/7 online vanaf elk apparaat betalingen met creditcard en PayPal te ontvangen. Je kunt betaalknoppen en formulieren toevoegen aan je website, e-mail of sociale media, en geld wordt zonder extra transactiekosten rechtstreeks op je bank- of PayPal-rekening gestort. Met een gebruiksvriendelijk dashboard kun je de betalingsgeschiedenis van klanten bekijken, merkeigen facturen uitgeven en de betalingsstatus in realtime volgen.

Het wordt zelfs geleverd met een mobiele app voor Apple en Android, waarmee je je bedrijf onderweg kunt meenemen, je klanten kunt verbazen met onmiddellijke reacties - zelfs buiten kantooruren - je teamrooster kunt beheren terwijl je niet op kantoor bent en nog veel meer.

Ga voor meer informatie naar http://www.vcita.com.

Prijzen vanaf:

US$ 29,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Australië, België, Brazilië, Canada , Zwitserland, China, Duitsland, Denemarken, Spanje, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Israël, India, Italië, Japan, Mexico, Nederland, Nieuw-Zeeland, Singapore, Verenigde Staten, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Italiaans , Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 29,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

vcita Software - 1
vcita Software - 2
vcita Software - 3
vcita Software - 4
vcita Software - 5
vcita Software - 6
vcita Software - 7
vcita Software - 8
Nog 10 andere bekijken
vcita-video
vcita-video
vcita Software - 1
vcita Software - 2
vcita Software - 3
vcita Software - 4
vcita Software - 5
vcita Software - 6
vcita Software - 7
vcita Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van vcita: 213

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare velden
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Abonneebeheer
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Artsenbeheer
  • Autoresponders
  • Batchverwerking
  • Behandelingspakketten
  • Behandelingsplannen op afstand
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsopslag
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Betalingen verwerken
  • Betalingsherinneringen
  • Beveiligde berichtenuitwisseling
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bevestiging van inschrijving
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Bibliotheek met oefenmateriaal
  • Business coaching
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Casusbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Debiteurengrootboek
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Dossierbeheer
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailherinneringen
  • E-mailmarketing
  • Een-op-een berichten
  • Elektronische betalingen
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Faciliteitsplanning
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Factureringsportal
  • Factuurbeheer
  • Factuurbetaling
  • Factuurgeschiedenis
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Fitnessschema
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Geautomatiseerde planning
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeveiliging
  • Geplande berichtgeving
  • Groepsplanning
  • Groepsregeistratie
  • Herinneringen
  • Intake van patiënten
  • Intakebeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Klantenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenportal
  • Klantenverhalen
  • Klantgeschiedenis
  • Klantprofielen
  • Klasplanning
  • Klasregistratie
  • Klassenbeheer
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Klinische aantekeningen
  • Leaddistributie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Ledenbeheer
  • Lesaantekeningen
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Life coaching
  • Lijstbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Massa-sms
  • Medische facturering
  • Meerdere valuta's
  • Messaging
  • Mobiele app
  • Mobiele app voor klanten
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele coupons
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multi-specialisten
  • Multilocatie
  • Naleving gezondheidszorg
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • No-show bijhouden
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online onderwijs
  • Online registratie
  • Online reserveren
  • Online trainer
  • Opnieuw plannen
  • Patiëntcommunicatie
  • Patiëntenbeheer
  • Patiëntplanning
  • Payrollbeheer
  • Personalisatie van berichten
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Persoonlijke trainer
  • Plannen
  • Planning voor artsen
  • Portal voor ouders
  • Portal voor ouders en studenten
  • Portal voor patiënten
  • Praktijk met meerdere disciplines
  • Praktijkbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Profielen van sollicitanten
  • Projectfacturering
  • Promotiebeheer
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime chatten
  • Realtime planning
  • Referenties bijhouden
  • Reserveringsbeheer
  • Resources plannen
  • SMS-herinneringen
  • SMS-marketing
  • Samenwerkingstools
  • Scannen van vistekaartjes/-badges
  • Schattingen
  • Score bijhouden
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Sms-berichten
  • Sportcoaching
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Teamkalenders
  • Teammanagement
  • Teamnotities
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tweewegs audio en video
  • Veelgestelde vragen
  • Verkooppunt
  • Verwerking van creditcards
  • Verzendbeheer
  • Video-overleg
  • Videovergaderen
  • Voedingsschema
  • Voor HVAC-bedrijven
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor dansstudio's
  • Voor de installatiebranche
  • Voor fysiotherapie
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor kappers
  • Voor klusbedrijven
  • Voor medische doeleinden
  • Voor medische spa's
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor praktijken voor geestelijke gezondheid
  • Voor schoonheidsinstituten en wellnesscenters
  • Voor start-ups
  • Voor tapijtreinigingsbedrijven
  • Voor yoga-/pilatesstudio's
  • Voortgangsopmerkingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtdiensten plannen
  • Website-integratie
  • Werkorderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfbetaling
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren
  • Zorgoverzichten

Alternatieven

Acuity Scheduling

4,8
#1 alternatief voor vcita
Acuity is software voor het 24/7 online plannen van afspraken waarmee klanten zelf online afspraken of lessen kunnen...

Schedulicity

4,4
#2 alternatief voor vcita
Schedulicity is het toonaangevende online boekingssysteem voor bedrijven die afhankelijk zijn van afspraken, lessen en...

Calendly

4,7
#3 alternatief voor vcita
Calendly is software voor het plannen van vergaderingen en afspraken voor zakelijke professionals en hun klanten.

Square Payments

4,7
#4 alternatief voor vcita
Square Payments is een online oplossing voor betalingsverwerking die te integreren is met Square-hardware en POS-softwar...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(199)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je vcita al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 199 reviews worden weergegeven
John
Totaalscore
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

No-brainer for appointment based business

Beoordeeld op 1-5-2017

I provide business management consulting for optometrists. All my work is done through appointments...

I provide business management consulting for optometrists. All my work is done through appointments and email. vCita flawlessly syncs my calendar and allows clients to schedule when I'm actually available. Prior to vCita, I spent way too much time suggesting times, getting voicemails, etc. Besides that, they have done a great job of allowing a feature-rich "live-site" that is easy to set up and super customizable. I think for many businesses it would suffice to be the landing page.

Pluspunten

Very simple appointment set-ups. Before vCita there was a ton of back and other emails, or worse than that - phone calls.

Minpunten

The invoicing/billing system is not as robust as some other programs out there. Specifically I would like the program to send out regular monthly retainer billing.

Asha
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Great for scheduling, other features not so much

Beoordeeld op 3-3-2020

I was using acuity but looked for other software, because of hippa option. I was ecstatic to see...

I was using acuity but looked for other software, because of hippa option. I was ecstatic to see the client portal, unfortunately it is not optimal. Most features however aren’t hippa compliant. Really I only use client portal for scheduling and share patient handouts. Patients don’t have to log in like other apps, as it recognizing emails.
Overall I do think it offers more than competition , but make sure you try every part to see what works for you and what doesn’t. Also customer service must be more present. Even after you pay they limit features until you use for a while , which is ridiculous.
They will be better if they make conscious effort to improve

Pluspunten

Able to customize scheduling page to be more professional and to distinguish services offered. Like the idea of client portal. Clients can go to portal to pay , schedule and can share documents. Works for me who share patient education handouts.

Minpunten

Some additional features are really glitchy and most features of the client portal I can’t use. When customers pay online , they are not taken to confirmation page or automated message . Messaging IS NOT secure , sometimes links In messages, don’t work. Documents are not secure. So since I’m using for health business, I had to get another program for secure messaging .
Customer service good when you can each them, there is a 2 hour window only to call in a 24 hour day. Chat is not always available during business hours. It’s even worse if you are on east coast.

Overwogen alternatieven

Full Slate

Redenen om voor vcita te kiezen

Did not like hippa options Also like client portal with vCita

Overgestapt van

Acuity Scheduling

Redenen om over te stappen op vcita

Has better reviews and more users.
Ünal
Totaalscore
  • Sector: Machinebouw
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great idea for small business

Beoordeeld op 4-9-2022

Pluspunten

You can safely use it for sms marketing. they never let you down and they are always in cooperation with you. It is extremely useful for small businesses.

Minpunten

It is not a software that you can have a bad experience with, customer service solves every problem in a short time.

Dennison
Totaalscore
  • Sector: Fotografie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Sinking Ship

Beoordeeld op 20-6-2020

Having been a customer for several years, vCita offered an all-in-one solution that few others...

Having been a customer for several years, vCita offered an all-in-one solution that few others compared to at the time. However, very little has changed in the last 3 years other than some unnecessary aesthetic updates and very minor enhancements. I got on board fully aware that there were several missing features I needed which were on the top of the feature request list and I put in place workarounds to suffice until these features were going to be implemented. I'm talking about pretty fundamental things, like the ability for online payments to be accepted with sales tax automatically calculated, and add-on/bundled products/services. Instead of the development team addressing critical upgrades the community is begging for, we get branding updates, color scheme changes, and random issues where things that have always worked fine no longer work properly.
Customer service is all but useless, and I constantly get the feeling their priorities lie in marketing the outdated product they have rather than improving it.
If you try the product and feel that it accomplishes 100% of what you need it to do, go for it. But if you find that it looks great but misses the mark on a few key areas, don't jump on board hoping it will be addressed in the next decade. Keep looking. I'm done waiting.

Pluspunten

Relatively easy to use and deploy. Client interface is mostly intuitive and easy to use.

Minpunten

Product development is nonexistent. Customer support is a joke. On the rare occasion there is an update, I find something on my website no longer works, instead of being improved.

Overwogen alternatieven

Acuity Scheduling, Jobber en Schedulicity
Ernest
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Vcita Review Transcend Company

Beoordeeld op 11-3-2021

Overall, the Vcita team takes care of their customers, they listen and they are helpful. I truly...

Overall, the Vcita team takes care of their customers, they listen and they are helpful. I truly believe they do not shy away from what could improve the product. I would be great to see their engineering team increase in compacity to provide some customer wish list items

Pluspunten

Simple to use, simple for a team to grasp and implement and generally speaking relikable

Minpunten

The abilities to customize the software

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud

Redenen om voor vcita te kiezen

Method was just not user friendly in any way

Overgestapt van

Method CRM

Redenen om over te stappen op vcita

Price, the value to cost was a hands down easy decision
5 van 199 worden weergegeven Lees alle reviews

vcita - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over vcita.

vcita kent de volgende prijsmodellen:

vcita heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

vcita ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Italiaans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans

vcita ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

vcita kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Constant Contact, Duda, FullContact, GoDaddy Website Builder, Google Ads, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Joomla, Meta for Business, Microsoft Excel, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Square Payments, Stripe, Weebly, Wix, WordPress, Zapier, Zoom Meetings

vcita biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor vcita.