
Over vcita
vCita is een krachtige alles-in-één-app die is ontworpen om je te helpen je bedrijf en planning te beheren, het contact met je klanten te verbeteren en waardevolle tijd te besparen.
Het bevat alle tools die je nodig hebt om je dagelijkse activiteiten te stroomlijnen:
- Beheer je klantenbestand met een mobiele CRM
- Beheer je rooster, afspraken en evenementen met een online teamagenda
- Factureer je klanten en beheer je inkomsten met een betalingsdashboard
- Registreer nieuwe leads met een aanpasbare widget op je website
- Verstuur actiebevorderende e-mailcampagnes en sms-marketing
- Bied klanten een persoonlijk klantenportal aan waar ze kunnen boeken, afspraken verschuiven, betalen, formulieren invullen, bestanden delen en nog veel meer
ONLINE PLANNING
Zeg vaarwel tegen tijdverspilling en gefrustreerde klanten, en maak kennis met moeiteloos online plannen. Klanten kunnen een gratis consult plannen, diensten boeken en ervoor betalen, en zich 24/7 vanaf elk apparaat online registreren voor evenementen. vCita wordt geleverd met een aanpasbare planningspagina waar klanten je diensten en actuele beschikbaarheid kunnen bekijken, evenals een persoonlijk klantenportal voor elke klant. Voeg vCita toe aan je website, e-mail en sociale media en ontvang dubbele boekingen in de helft van de tijd.
KLANTBEHEER
Met een 360-gradenweergave van je klantcommunicatie die toegankelijk is vanaf elk apparaat is het gemakkelijk om klanten binnen handbereik te houden. vCita is ontworpen voor kleine bedrijven en helpt je bij het organiseren, volgen en beheren van je klantgesprekken. Je kunt op elk gewenst moment klanten toevoegen, met één klik nieuwe gesprekken starten, de volledige klantengeschiedenis bekijken, afspraken en betalingen bijhouden, notities en tags toevoegen, vervolgacties automatiseren en nog veel meer.
ONLINE BETALINGEN
vCita maakt het eenvoudig en veilig om 24/7 online vanaf elk apparaat betalingen met creditcard en PayPal te ontvangen. Je kunt betaalknoppen en formulieren toevoegen aan je website, e-mail of sociale media, en geld wordt zonder extra transactiekosten rechtstreeks op je bank- of PayPal-rekening gestort. Met een gebruiksvriendelijk dashboard kun je de betalingsgeschiedenis van klanten bekijken, merkeigen facturen uitgeven en de betalingsstatus in realtime volgen.
Het wordt zelfs geleverd met een mobiele app voor Apple en Android, waarmee je je bedrijf onderweg kunt meenemen, je klanten kunt verbazen met onmiddellijke reacties - zelfs buiten kantooruren - je teamrooster kunt beheren terwijl je niet op kantoor bent en nog veel meer.
Ga voor meer informatie naar http://www.vcita.com.
Afbeeldingen







Twijfels over vcita?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Salesforce Sales Cloud

Schedulicity

QuickBooks Desktop Enterprise

Housecall Pro

Reviews
Heb je vcita al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
No-brainer for appointment based business
Beoordeeld op 1-5-2017
I provide business management consulting for optometrists. All my work is done through appointments...
I provide business management consulting for optometrists. All my work is done through appointments and email. vCita flawlessly syncs my calendar and allows clients to schedule when I'm actually available. Prior to vCita, I spent way too much time suggesting times, getting voicemails, etc. Besides that, they have done a great job of allowing a feature-rich "live-site" that is easy to set up and super customizable. I think for many businesses it would suffice to be the landing page.
Pluspunten
Very simple appointment set-ups. Before vCita there was a ton of back and other emails, or worse than that - phone calls.
Minpunten
The invoicing/billing system is not as robust as some other programs out there. Specifically I would like the program to send out regular monthly retainer billing.
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Great for scheduling, other features not so much
Beoordeeld op 3-3-2020
I was using acuity but looked for other software, because of hippa option. I was ecstatic to see...
I was using acuity but looked for other software, because of hippa option. I was ecstatic to see the client portal, unfortunately it is not optimal. Most features however aren’t hippa compliant. Really I only use client portal for scheduling and share patient handouts. Patients don’t have to log in like other apps, as it recognizing emails.
Overall I do think it offers more than competition , but make sure you try every part to see what works for you and what doesn’t. Also customer service must be more present. Even after you pay they limit features until you use for a while , which is ridiculous.
They will be better if they make conscious effort to improve
Pluspunten
Able to customize scheduling page to be more professional and to distinguish services offered. Like the idea of client portal. Clients can go to portal to pay , schedule and can share documents. Works for me who share patient education handouts.
Minpunten
Some additional features are really glitchy and most features of the client portal I can’t use. When customers pay online , they are not taken to confirmation page or automated message . Messaging IS NOT secure , sometimes links In messages, don’t work. Documents are not secure. So since I’m using for health business, I had to get another program for secure messaging .
Customer service good when you can each them, there is a 2 hour window only to call in a 24 hour day. Chat is not always available during business hours. It’s even worse if you are on east coast.
- Sector: Basis- en voortgezet onderwijs
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Poor Customer Service and Unreliable
Beoordeeld op 2-4-2019
Any benefits are undone by the disapearence of ALL Data and appointments.
Any benefits are undone by the disapearence of ALL Data and appointments.
Pluspunten
I did like that you can put all of your comunication and documentation into the system.
Minpunten
Unrlieable: On 3 seperate occations, I have lost all of my appointments and payment records!
Unhelpful: Customer service is slow to repond with any response that keeps them blameless. I have never had any of my issues resolved.
Antwoord van vcita
Hi Sue,
We apologize if we failed to meet your expectations and will be happy to schedule a call to address any concerns to see if we can help correct your impression.
In your review, you bring up two serious concerns:
1- Essential information such as appointments and payments that was deleted
2- Poor customer service from our team
We'd like to address each of these issues separately.
1. vCita is essentially a tool for managing all your client information and communication.
Since client data is the most sensitive information businesses can collect, vCita takes the highest measures of security to safeguard that information. The only way on-record data can go missing is if the business has actively chosen to remove or delete it.
2. After reviewing your communication with our support team to see whether there was any wrongdoing on our end we found that the response time was reasonable, and our team did their best to provide you with the support you needed, when you needed it.
- Sector: Kleding en mode
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
vcita review for Knights Chamber
Beoordeeld op 14-12-2022
Good enough where I am still using your service. Experienced some issues over the years but most...
Good enough where I am still using your service. Experienced some issues over the years but most have been resolved rather quickly, I think I had maybe a 2-3 day outage once in 2020 but I do understand things happen.
Pluspunten
I really like how the appointment setting process work and also how clean it looks on my site. This is pretty much the main use for your platform. Most customers seem to be able to figure out using the appointment setting feature so decent UI, not everyone can use it but honestly after speaking with them I dont know if those people could even send an email if they had too.
Minpunten
I am paying about 2.5 times what was when I first started using your service. When speaking with customer service they said it was because all these other things were added. Many of the items added since I started working with your company I do not use or have any plan too. A plan suited to my use would be more ideal. In regards to operation this something I contacted support for in the last couple of months, but when syncing to my calendar it loads 3 very long urls which make it hard view info as easily on a mobile device which is mostly where everyone here views the appointment. Ideally some sort of URL shortener should be added to clean up the calendar notes. Here is a sample from my cal and what your service put in.The mobile add is very slow to load and navigate.
- Sector: Publiceren
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Best Thing For Small Businesses
Beoordeeld op 13-12-2022
Overall, this has been a dream come true. Even if my assistant quit today, Vicita could do 95% of...
Overall, this has been a dream come true. Even if my assistant quit today, Vicita could do 95% of her work if I just set everything up properly. Clients like it, and it keeps me from having to dig through inbox emails for communications. Everything is in one easy place.
Pluspunten
It made me not need an assistant for the first few years in business. It also makes training my new assistant simple. It is a magnificent platform that allows me to schedule appts, manage clients, send out mass email, accept payments, AND communicate with clients. I can take notes on each client call, I can share and receive documents. Everything I need is in here.
Minpunten
The only thing I wish it had was a more robust accounting system. If there was a direct way to integrate Wave and Vcita I would be so grateful. I also dislike how difficult it is to download several files ar once when a client sends you several images or pages.
Overwogen alternatieven
HoneyRedenen om over te stappen op vcita
It was referred by my business mentor.vcita - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over vcita.V. Welke prijsmodellen heeft vcita te bieden?
vcita kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 29,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van vcita?
vcita heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500
V. Welke talen worden door vcita ondersteund?
vcita ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Italiaans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans
V. Biedt vcita ondersteuning voor mobiele apparaten?
vcita ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan vcita worden geïntegreerd?
vcita kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Constant Contact, Duda, FullContact, GoDaddy Website Builder, Google Ads, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Joomla, Meta for Business, Microsoft Excel, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Square Payments, Stripe, Weebly, Wix, WordPress, Zapier, Zoom Meetings
V. Welke mate van ondersteuning heeft vcita te bieden?
vcita biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor vcita.
- Reserveringssystemen
- CRM-software
- Planning software
- Factuurprogramma's
- Afspraken software
- Contactbeheer software
- Medische planningssoftware
- Online CRM-software
- Business management software
- Agenda software
- Software voor afspraakherinnering
- Praktijksoftware
- Portal software
- Personal trainer software
- Patiëntenportaal software
- Patiënt engagement software