
Over vcita
vCita is een krachtige alles-in-één-app die is ontworpen om je te helpen je bedrijf en planning te beheren, het contact met je klanten te verbeteren en waardevolle tijd te besparen.
Het bevat alle tools die je nodig hebt om je dagelijkse activiteiten te stroomlijnen:
- Beheer je klantenbestand met een mobiele CRM
- Beheer je rooster, afspraken en evenementen met een online teamagenda
- Factureer je klanten en beheer je inkomsten met een betalingsdashboard
- Registreer nieuwe leads met een aanpasbare widget op je website
- Verstuur actiebevorderende e-mailcampagnes en sms-marketing
- Bied klanten een persoonlijk klantenportal aan waar ze kunnen boeken, afspraken verschuiven, betalen, formulieren invullen, bestanden delen en nog veel meer
ONLINE PLANNING
Zeg vaarwel tegen tijdverspilling en gefrustreerde klanten, en maak kennis met moeiteloos online plannen. Klanten kunnen een gratis consult plannen, diensten boeken en ervoor betalen, en zich 24/7 vanaf elk apparaat online registreren voor evenementen. vCita wordt geleverd met een aanpasbare planningspagina waar klanten je diensten en actuele beschikbaarheid kunnen bekijken, evenals een persoonlijk klantenportal voor elke klant. Voeg vCita toe aan je website, e-mail en sociale media en ontvang dubbele boekingen in de helft van de tijd.
KLANTBEHEER
Met een 360-gradenweergave van je klantcommunicatie die toegankelijk is vanaf elk apparaat is het gemakkelijk om klanten binnen handbereik te houden. vCita is ontworpen voor kleine bedrijven en helpt je bij het organiseren, volgen en beheren van je klantgesprekken. Je kunt op elk gewenst moment klanten toevoegen, met één klik nieuwe gesprekken starten, de volledige klantengeschiedenis bekijken, afspraken en betalingen bijhouden, notities en tags toevoegen, vervolgacties automatiseren en nog veel meer.
ONLINE BETALINGEN
vCita maakt het eenvoudig en veilig om 24/7 online vanaf elk apparaat betalingen met creditcard en PayPal te ontvangen. Je kunt betaalknoppen en formulieren toevoegen aan je website, e-mail of sociale media, en geld wordt zonder extra transactiekosten rechtstreeks op je bank- of PayPal-rekening gestort. Met een gebruiksvriendelijk dashboard kun je de betalingsgeschiedenis van klanten bekijken, merkeigen facturen uitgeven en de betalingsstatus in realtime volgen.
Het wordt zelfs geleverd met een mobiele app voor Apple en Android, waarmee je je bedrijf onderweg kunt meenemen, je klanten kunt verbazen met onmiddellijke reacties - zelfs buiten kantooruren - je teamrooster kunt beheren terwijl je niet op kantoor bent en nog veel meer.
Ga voor meer informatie naar http://www.vcita.com.
Prijzen vanaf:
US$ 19,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Apparaten
Bedrijfsgrootte
Markten
Verenigde Arabische Emiraten, Australië, België, Brazilië, Canada, Zwitserland, China, Duitsland, Denemarken, Spanje, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Israël, India, Italië, Japan, Mexico, Nederland, Nieuw-Zeeland, Singapore, Verenigde Staten, Zuid-Afrika en nog 18 andere
Ondersteunde talen
Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Italiaans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans en nog 5 andere
Prijzen vanaf:
US$ 19,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen








Functies
Totaal aantal functies van vcita: 201
Alternatieven
Acuity Scheduling

Schedulicity

Calendly

Square Payments

Reviews
Heb je vcita al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
Schrijf een review!- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
No-brainer for appointment based business
Beoordeeld op 1-5-2017
I provide business management consulting for optometrists. All my work is done through appointments...
I provide business management consulting for optometrists. All my work is done through appointments and email. vCita flawlessly syncs my calendar and allows clients to schedule when I'm actually available. Prior to vCita, I spent way too much time suggesting times, getting voicemails, etc. Besides that, they have done a great job of allowing a feature-rich "live-site" that is easy to set up and super customizable. I think for many businesses it would suffice to be the landing page.
Pluspunten
Very simple appointment set-ups. Before vCita there was a ton of back and other emails, or worse than that - phone calls.
Minpunten
The invoicing/billing system is not as robust as some other programs out there. Specifically I would like the program to send out regular monthly retainer billing.
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Great for scheduling, other features not so much
Beoordeeld op 3-3-2020
I was using acuity but looked for other software, because of hippa option. I was ecstatic to see...
I was using acuity but looked for other software, because of hippa option. I was ecstatic to see the client portal, unfortunately it is not optimal. Most features however aren’t hippa compliant. Really I only use client portal for scheduling and share patient handouts. Patients don’t have to log in like other apps, as it recognizing emails.
Overall I do think it offers more than competition , but make sure you try every part to see what works for you and what doesn’t. Also customer service must be more present. Even after you pay they limit features until you use for a while , which is ridiculous.
They will be better if they make conscious effort to improve
Pluspunten
Able to customize scheduling page to be more professional and to distinguish services offered. Like the idea of client portal. Clients can go to portal to pay , schedule and can share documents. Works for me who share patient education handouts.
Minpunten
Some additional features are really glitchy and most features of the client portal I can’t use. When customers pay online , they are not taken to confirmation page or automated message . Messaging IS NOT secure , sometimes links In messages, don’t work. Documents are not secure. So since I’m using for health business, I had to get another program for secure messaging .
Customer service good when you can each them, there is a 2 hour window only to call in a 24 hour day. Chat is not always available during business hours. It’s even worse if you are on east coast.
Overwogen alternatieven
Full SlateRedenen om voor vcita te kiezen
Did not like hippa options Also like client portal with vCitaOvergestapt van
Acuity SchedulingRedenen om over te stappen op vcita
Has better reviews and more users.- Sector: Consumentendiensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Good Place to Start for Small Business
Beoordeeld op 25-3-2022
Overall, Vcita helped us get our small business off the ground with the scheduling and billing...
Overall, Vcita helped us get our small business off the ground with the scheduling and billing features. It was a good place to start for our business.
Pluspunten
Calendar synch was helpful, scheduling and billing were easy to manage.
Minpunten
Confusing layout, CRM features were not very robust, customer support was spotty.
- Sector: Fotografie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Sinking Ship
Beoordeeld op 20-6-2020
Having been a customer for several years, vCita offered an all-in-one solution that few others...
Having been a customer for several years, vCita offered an all-in-one solution that few others compared to at the time. However, very little has changed in the last 3 years other than some unnecessary aesthetic updates and very minor enhancements. I got on board fully aware that there were several missing features I needed which were on the top of the feature request list and I put in place workarounds to suffice until these features were going to be implemented. I'm talking about pretty fundamental things, like the ability for online payments to be accepted with sales tax automatically calculated, and add-on/bundled products/services. Instead of the development team addressing critical upgrades the community is begging for, we get branding updates, color scheme changes, and random issues where things that have always worked fine no longer work properly.
Customer service is all but useless, and I constantly get the feeling their priorities lie in marketing the outdated product they have rather than improving it.
If you try the product and feel that it accomplishes 100% of what you need it to do, go for it. But if you find that it looks great but misses the mark on a few key areas, don't jump on board hoping it will be addressed in the next decade. Keep looking. I'm done waiting.
Pluspunten
Relatively easy to use and deploy. Client interface is mostly intuitive and easy to use.
Minpunten
Product development is nonexistent. Customer support is a joke. On the rare occasion there is an update, I find something on my website no longer works, instead of being improved.
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Vcita awesomeness
Beoordeeld op 18-2-2022
Really good, they are brilliant at helping you to set up and get going, as well as allowing you to...
Really good, they are brilliant at helping you to set up and get going, as well as allowing you to personalise your site. Vcita works really well with my website, which gives me peace of mind. I have been complimented on it several times, as well as referring a few friends of mine to vcita.
Pluspunten
Its easy to use once you know how. I love the fact that new clients and appointments go straight to the app on my phone. I use the computer version to make any edits. Its a great way of personalising a payment website to your phone. I wish my app would keep me logged in all the time, sometimes I have to wait for an email before I realise I have a notification on the app.
Minpunten
-Its quite expensive, and once you have upgraded our plan, you can't go back to a simpler plan.
- If you want to add a staff member onto it its extremely expensive. I currently use it just for myself, but if I wanted to add someone , I would probably have to use a different company.
-Its also very American! which I find sometimes very difficult to deal with, acronyms and wording is sometimes confusing.
-I wish my app would keep me logged in all the time, sometimes I have to wait for an email before I realise I have a notification on the app.
-Additionally some features are over complicated for what they do, sometimes simplicity is key!! Its very easy to overcomplicate things, therefore if Vcita was a bit more minimalist it would rank even higher that I already perceive it.
vcita - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over vcita.V. Welke prijsmodellen heeft vcita te bieden?
vcita kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 19,00/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van vcita?
vcita heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500
V. Welke talen worden door vcita ondersteund?
vcita ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Italiaans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans
V. Biedt vcita ondersteuning voor mobiele apparaten?
vcita ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan vcita worden geïntegreerd?
vcita kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Constant Contact, Duda, FullContact, GoDaddy Website Builder, Google Ads, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Joomla, Meta for Business, Microsoft Excel, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Square Payments, Stripe, Weebly, Wix, WordPress, Zapier, Zoom Meetings
V. Welke mate van ondersteuning heeft vcita te bieden?
vcita biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor vcita.
- Franchise management software
- Patiëntenplanning software
- Software voor sportscholen
- CRM-systemen voor Mac
- Sales tracking software
- Reserveringssystemen
- CRM-software
- Planning software
- Factuurprogramma's
- Afspraken software
- Contactbeheer software
- Medische planningssoftware
- Online CRM-software
- Business management software
- Agenda software
- Software voor afspraakherinnering