Over mHelpDesk

mHelpDesk is ontworpen om supersnel en gemakkelijk te leren te zijn. Dit platform heeft gratis dagelijkse training en een welkomstteam om te zorgen dat je getraind bent en met de software aan de slag kunt.

De uitstekend beoordeelde buitendienstsoftware is zeer krachtig en ondersteunt een breed scala aan geplande en ongeplande workflows, met zowel eenmalige als terugkerende afspraken. Zorg ervoor dat je team volledig is toegewezen met de planningskalender van mHelpDesk en dat ze efficiënt worden doorgestuurd met de kaartweergave.

Het factureringssysteem van mHelpDesk is volledig geïntegreerd met het gebruiksvriendelijke planningsplatform en biedt met één muisklik facturatie met opdrachtvolging en -rapportage, zodat je altijd snel betaald kunt worden. De klanten van mHelpDesk elimineren graag de dubbele invoer van gegevens door te werken met boekhoudsystemen van derden, zoals Quickbooks, en dat kun jij ook doen.

Hou al je klantinteracties bij in mHelpDesk zodat jij en je team de informatie hebben die je nodig hebt, wanneer je die nodig hebt. Aangepaste velden maken het gemakkelijk om de specifieke stukjes informatie te volgen die uniek zijn voor je bedrijf, en natuurlijk kunnen jij en je team alles in realtime bekijken op je mobiele apparaten in het veld, of waar je maar bent.

Als het hoogst gewaardeerde cloudgebaseerde bedrijfssysteem voor buitendienstbedrijven is mHelpDesk een uitstekende partner voor succes, nu en in de toekomst. Het platform maakt bijna dagelijks toevoegingen en verbeteringen en creëert lange, tevreden relaties met klanten voor het leven. Het bedrijf kijkt ernaar uit om ook jou van dienst te zijn.


Afbeeldingen

mHelpDesk Software - 1
mHelpDesk Software - 2
mHelpDesk Software - 3
mHelpDesk Software - 4
mHelpDesk Software - 5
mHelpDesk Software - 6
mHelpDesk Software - 7
Nog 8 andere bekijken
mHelpDesk-video
mHelpDesk Software - 1
mHelpDesk Software - 2
mHelpDesk Software - 3
mHelpDesk Software - 4
mHelpDesk Software - 5
mHelpDesk Software - 6
mHelpDesk Software - 7

Twijfels over mHelpDesk? Vergelijk met een populair alternatief

mHelpDesk

4,3 (817)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 169,00
maand
US$ 14,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

158
159

Integraties

12
40

Gebruiksgemak

4,3 (817)
4,4 (2.141)

Prijs-kwaliteitverhouding

3,9 (817)
4,5 (2.141)

Klantenservice

4,4 (817)
4,3 (2.141)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Zoho Desk

4,5
#1 alternatief voor mHelpDesk
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het...

SysAid

4,5
#2 alternatief voor mHelpDesk
Transformeer de productiviteit van medewerkers, verbeter de ervaring van eindgebruikers en stimuleer waarde in je hele...

SolarWinds Service Desk

4,6
#3 alternatief voor mHelpDesk
SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en...

Service Fusion

4,3
#4 alternatief voor mHelpDesk
Service Fusion is cloudgebaseerde software voor buitendienstbeheer die kantoormedewerkers, technici en klanten helpt te...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(817)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,9/5
Functies
4,0/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je mHelpDesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 817 reviews worden weergegeven
Denise
Denise
Totaalscore
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Excellent and efficient business management tool

Beoordeeld op 8-3-2018

Pluspunten

I would highly recommend this to those in my network outside of my organization. There are plenty of custom features and the customer service team has been excellent thus far. I love that I am able to track every part of a transaction and interaction with guests and clients.

Minpunten

The overall user interface is easy to use but could be a bit updated in look and features within the software.

Benjamin
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Quick Response

Beoordeeld op 23-7-2019

The support team was very quick to answer & respond. Very knowledgeable.

The support team was very quick to answer & respond. Very knowledgeable.

Pluspunten

How quickly their team responded and how when going to the screen to correct the problem I did not lose contact with the agent helping me and/or our conversation.

Minpunten

I haven't experienced anything yet to not like about this software. Like any program there's the "getting to know the program stage," and the experience is different for everyone. This is why the customer service department plays an important role. ; But once you get it, the things you can do with Your time that is freed up because of this software.

Antwoord van mHelpDesk

Benjamin, we're thrilled to hear that our Customer Support team was able to quickly answer your questions. We work hard to make sure we resolve customer questions and concerns quickly. Please let us know if there is anything else we can do to help in the future, and thank you for being an mHelpDesk customer.

Leslie
Totaalscore
  • Sector: Architectuur en planning
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Worst CRM Of All Time

Beoordeeld op 13-8-2019

My experience with MHD has been a headache since day one. Many of the features promised do not...

My experience with MHD has been a headache since day one. Many of the features promised do not work. They try to "trouble shoot" each issue when they arise, but can honestly say they have never actually fixed anything we've had an issue with in the last 10 months we've been using the product.
I have not used anything slower since dial up internet. No one at the company can give us a straight answer as to when fixed will be implemented and everyone gives the run around to save themselves.
My company speaks with them at least 3 days/wk.

Pluspunten

MHelpDesk has made invoicing easier than what my company used in the past. It also allows all client information to be in one place.

Minpunten

This is the worst CRM. They have false advertising on their website claiming to be the "fastest, easiest, most powerful field service software." This could not be farther from the truth. Not only is this the SLOWEST software I have ever come into contact with, they also have the worst customer support. No one who works there knows in the ins and outs of the program and they never can give consistent answers. Our company had lost thousands of dollars by implementing this application. It simple DOES NOT WORK in the field. Our company members who use it on devices other than a computer spend HOURS uploading information because the program is so slow. It is an embarrassment to our company when using it in the field and has only been a headache from day one. Do yourself a favor and DO NOT BUY THIS SOFTWARE!

Overwogen alternatieven

Jobber

Redenen om voor mHelpDesk te kiezen

We out grew our old system.

Redenen om over te stappen op mHelpDesk

Their "integrations" with Google Calendar and Quick Books which never actually worked and the ability to track inventory.

Antwoord van mHelpDesk

Leslie, thank you for taking the time to leave this review. We're very sorry to hear of the challenges you had using mHelpDesk, and we'll be taking this feedback directly to our product and customer support team so we can work on doing better in the future. This isn't the experience we want our customers to have with our product. Thank you again for taking the time to let us know.

Jamie
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Excellent Platform

Beoordeeld op 11-2-2020

The demo and set up was great! They did the hard part with our onboarding.

The demo and set up was great! They did the hard part with our onboarding.

Pluspunten

The customer service is fantastic! There is not usually a wait time to get a person on the line to assist in any way.

Minpunten

There are report limitations. I have not been able to create a report that will include customer's email addresses.

Stacey
Stacey
Totaalscore
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great value and very customizable

Beoordeeld op 27-6-2018

Pluspunten

For the pricepoint, it is hard to go wrong here. And while we encountered a few things we couldn't make the system do, neither could Salesforce (and SF wanted 10X the price). We are very happy with out decision for this.

Minpunten

You have to REALLY think through how you want your workflow, templates, and in particular how you want to name your products and services. It is a headache to go back and change things. Additionally, the search function is painfully slow and counter productive once you get over ~1000 skus. Their database simply can't handle it.

Antwoord van mHelpDesk

Thanks Stacey--we really appreciate the feedback and your business!

5 van 817 worden weergegeven Lees alle reviews

mHelpDesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over mHelpDesk.

mHelpDesk kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 169,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

mHelpDesk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

mHelpDesk ondersteunt de volgende talen:

Engels

mHelpDesk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

mHelpDesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Close, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Workspace, Mailchimp, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Stripe, Twilio, WordPress, authorize.net

mHelpDesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor mHelpDesk.