Over mHelpDesk

mHelpDesk is ontworpen om supersnel en gemakkelijk te leren te zijn. Dit platform heeft gratis dagelijkse training en een welkomstteam om te zorgen dat je getraind bent en met de software aan de slag kunt.

De uitstekend beoordeelde buitendienstsoftware is zeer krachtig en ondersteunt een breed scala aan geplande en ongeplande workflows, met zowel eenmalige als terugkerende afspraken. Zorg ervoor dat je team volledig is toegewezen met de planningskalender van mHelpDesk en dat ze efficiënt worden doorgestuurd met de kaartweergave.

Het factureringssysteem van mHelpDesk is volledig geïntegreerd met het gebruiksvriendelijke planningsplatform en biedt met één muisklik facturatie met opdrachtvolging en -rapportage, zodat je altijd snel betaald kunt worden. De klanten van mHelpDesk elimineren graag de dubbele invoer van gegevens door te werken met boekhoudsystemen van derden, zoals Quickbooks, en dat kun jij ook doen.

Hou al je klantinteracties bij in mHelpDesk zodat jij en je team de informatie hebben die je nodig hebt, wanneer je die nodig hebt. Aangepaste velden maken het gemakkelijk om de specifieke stukjes informatie te volgen die uniek zijn voor je bedrijf, en natuurlijk kunnen jij en je team alles in realtime bekijken op je mobiele apparaten in het veld, of waar je maar bent.

Als het hoogst gewaardeerde cloudgebaseerde bedrijfssysteem voor buitendienstbedrijven is mHelpDesk een uitstekende partner voor succes, nu en in de toekomst. Het platform maakt bijna dagelijks toevoegingen en verbeteringen en creëert lange, tevreden relaties met klanten voor het leven. Het bedrijf kijkt ernaar uit om ook jou van dienst te zijn.

Prijzen vanaf:

US$ 169,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Canada, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 169,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

mHelpDesk Software - 1
mHelpDesk Software - 2
mHelpDesk Software - 3
mHelpDesk Software - 4
mHelpDesk Software - 5
mHelpDesk Software - 6
mHelpDesk Software - 7
Nog 8 andere bekijken
mHelpDesk-video
mHelpDesk Software - 1
mHelpDesk Software - 2
mHelpDesk Software - 3
mHelpDesk Software - 4
mHelpDesk Software - 5
mHelpDesk Software - 6
mHelpDesk Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van mHelpDesk: 153

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Alerts/Escalation
  • Apparatuur bijhouden
  • Apparatuurbeheer
  • Apparatuuronderhoud
  • Arbeidsloon
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatische back-up
  • Automatische tijdregistratie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van groendiensten
  • Beheer van productievoorraad
  • Beheer van retailvoorraad
  • Beheer van technici
  • Beheer van vaste activa
  • Bestandsopslag
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Betalingen verwerken
  • Bezoekersbeheer
  • Bibliotheek met opmerkingen
  • CRM
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Commercieel vastgoed
  • Commercieel/industrieel
  • Commerciële inspecties
  • Configuratiebeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Digitale handtekening
  • Documentbeheer
  • E-mailbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Email Reminders
  • Evenementenkalender
  • Faciliteitsplanning
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Financieel beheer
  • Formulierbeheer
  • Foto's toevoegen & bewerken
  • GPS
  • Garanties bijhouden
  • Geautomatiseerde offertes
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Geografische kaarten
  • Groepsplanning
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • Incidentenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Inspectiebeheer
  • Intakebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Irrigatie monitoren
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kalibratiebeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Kortingsbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Kostendatabase
  • Landschapsontwerp
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Meerdere factureringstarieven
  • Mobiele app
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Offline time bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Plannen
  • Preventief onderhoud
  • Prijsbeheer
  • Productiekosten
  • Projectbeheer
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportsamenvatting
  • Realtime gegevens
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Releasebeheer
  • Reparatieschattingen
  • Reparatietickets
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Schattingen
  • Servicecatalogus
  • Servicegeschiedenis
  • Servicerapportage
  • Sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Sleutels- en slotenbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Terugkerende afspraken
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vastleggen van mobiele ondertekening
  • Verwerking van creditcards
  • Verzendbeheer
  • Voor commerciële en/of industriële installateurs
  • Voor scholen
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wagenparkbeheer
  • Werk bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Woningen
  • Woninginspecties
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven

Service Fusion

4,3
#0 alternatief voor mHelpDesk
Service Fusion is cloudgebaseerde software voor buitendienstbeheer die kantoormedewerkers, technici en klanten helpt te...

ConnectWise Control

4,7
#1 alternatief voor mHelpDesk
Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en...

eMaint CMMS

4,4
#2 alternatief voor mHelpDesk
eMaint CMMS van Fluke helpt onderhoudsteams de efficiëntie te verbeteren en de onderhoudskosten te verlagen met een...

SolarWinds Service Desk

4,6
#3 alternatief voor mHelpDesk
SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(811)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,9/5
Functies
4,0/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je mHelpDesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 811 reviews worden weergegeven
Michele
Totaalscore
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

mHelp has been a welcome addition to our office. We are finding it to be valuable to our...

Beoordeeld op 13-3-2018

We got rid of paper invoices, which has allowed us to streamline our billing and has saved our...

We got rid of paper invoices, which has allowed us to streamline our billing and has saved our office countless hours. We are able to view our business at a glance on our computers and even on our phones when we are away from the office. We are just starting to see the benefits of using the scheduling board. The customization features are awesome!

Pluspunten

We started off trying to master the Job, including invoicing but we are now branching off to use the scheduling board and many other aspects of the software. We find it to be user friendly. One of our very favorite features is the customizing capabilities. We are still learning but we are super happy over all with the software.

Minpunten

Truthfully we are happy with most everything. There are a couple of things we cannot do but we have worked around these issues.

Antwoord van mHelpDesk

Thank you so much for this feedback Michele--we're so happy to have the opportunity to support Hammons. We're glad the customization features have been helpful to your business!

Mas Idayu
Totaalscore
  • Sector: Olie en energie
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great helpdesk application

Beoordeeld op 27-7-2022

Pluspunten

It's elegant in its simplicity, easy to use and does what it's supposed to. As long as you're only looking to arrange projects and make invoicing and estimates, it's a great tool. There's also a smartphone app, although it's just good for the basics. Assessments, service calls, and invoices may be done quickly and easily. Managing customer information across various employment locations is a joy.

Minpunten

There are instances when they provide upgrades that don't benefit my daily application use. Because they cater to a wide range of sectors and demands, I can see how the change would be beneficial. More of them being optional would be ideal. There is a noticeable lag in the application's response but not too serious.

Ken
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

mHelpDesk/HomeAdvisor

Beoordeeld op 3-10-2019

The weaknesses we struggled through for the first 2 years really left it on the back burner as far...

The weaknesses we struggled through for the first 2 years really left it on the back burner as far as fully implementing and incorporating it further into our customer contact operations. Resorted to doing a lot of it manually. As a CRM, it was pleasantly functional until they jacked the prices up after the HomeAdvisor affiliation came in full-bore. Home Advisor's shortfalls are a whole other dissertation.

Pluspunten

1. The calendar integration with Google worked well and the appointment processing flow was good enough.

2. Invoicing and job dollar tracking worked OK as well. Quickbooks integration came along too late for us to play with or even consider.

3. The support team is pretty responsive and helpful when available.

4. The automatic linking with HomeAdvisor worked well usually. When it did, sending out text message alerts for new leads was a nice feature.

Minpunten

1. My biggest issue was communication logging. Although the customer note log was a help, it should log ALL communication with the customer. The fact that their development team couldn't get the log to reflect individual and system-generated emails was a HUGE stumbling block when trying to track customer contact instances.

2. They tried to change our package processing after we were with them for a year. Haggled out a deal, but really soured any aspect of expanding its role with us.

3. Having more than one invoice and/or email template would've been a huge plus.

4. It's integration with HomeAdvisor had its ups and downs. They couldn't seem to get on the same page as far was which HomeAdvisor account to bill for and was problematic when we closed a secondary HA account.

5. The report functionality improved a great deal, but was still not flexible enough to use effectively. That may be my issue and not leveraging the custom report capabilities well enough. It was much better lately, but the export capability was still rather limited.

Antwoord van mHelpDesk

Ken, thank you for taking the time to leave a review. We're glad to hear that overall the scheduling and job tracking features work well, and that the automatic customer texting has been valuable. We're sorry to hear that the communication logging isn't as expansive as you would like -- that's something that we're considering for further development in future updates. We're thrilled to see the 5 stars for Customer Support -- that's always a top priority for us. Please give us a call or send us a chat if we can help with anything. Thanks for being a customer.

Mark
Totaalscore
  • Sector: Facilitaire diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

From Tricycle to Jet Plane

Beoordeeld op 14-2-2019

Very Positive

Very Positive

Pluspunten

Well organized Custom Fields and Work Types Features. MHelpDesk had every feature on our Deal Breakers List. It also had features we didn't think we would need, that have turned out to be really great.

Minpunten

Would like to use inventory without having it track in Quickbooks.

Antwoord van mHelpDesk

Thanks so much for sharing this feedback Mark! I also wanted to let you know that you can absolutely use our inventory feature without QuickBooks--please contact our account support team so they can help you get that set up. We appreciate your business!

Stacey
Totaalscore
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great value and very customizable

Beoordeeld op 27-6-2018

Pluspunten

For the pricepoint, it is hard to go wrong here. And while we encountered a few things we couldn't make the system do, neither could Salesforce (and SF wanted 10X the price). We are very happy with out decision for this.

Minpunten

You have to REALLY think through how you want your workflow, templates, and in particular how you want to name your products and services. It is a headache to go back and change things. Additionally, the search function is painfully slow and counter productive once you get over ~1000 skus. Their database simply can't handle it.

Antwoord van mHelpDesk

Thanks Stacey--we really appreciate the feedback and your business!

5 van 811 worden weergegeven Lees alle reviews

mHelpDesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over mHelpDesk.

mHelpDesk kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 169,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

mHelpDesk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

mHelpDesk ondersteunt de volgende talen:

Engels

mHelpDesk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

mHelpDesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Authorize.Net, Close, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Workspace, Mailchimp, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Stripe, Twilio, WordPress

mHelpDesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor mHelpDesk.