Over mHelpDesk

mHelpDesk is ontworpen om supersnel en gemakkelijk te leren te zijn. Dit platform heeft gratis dagelijkse training en een welkomstteam om te zorgen dat je getraind bent en met de software aan de slag kunt.

De uitstekend beoordeelde buitendienstsoftware is zeer krachtig en ondersteunt een breed scala aan geplande en ongeplande workflows, met zowel eenmalige als terugkerende afspraken. Zorg ervoor dat je team volledig is toegewezen met de planningskalender van mHelpDesk en dat ze efficiënt worden doorgestuurd met de kaartweergave.

Het factureringssysteem van mHelpDesk is volledig geïntegreerd met het gebruiksvriendelijke planningsplatform en biedt met één muisklik facturatie met opdrachtvolging en -rapportage, zodat je altijd snel betaald kunt worden. De klanten van mHelpDesk elimineren graag de dubbele invoer van gegevens door te werken met boekhoudsystemen van derden, zoals Quickbooks, en dat kun jij ook doen.

Hou al je klantinteracties bij in mHelpDesk zodat jij en je team de informatie hebben die je nodig hebt, wanneer je die nodig hebt. Aangepaste velden maken het gemakkelijk om de specifieke stukjes informatie te volgen die uniek zijn voor je bedrijf, en natuurlijk kunnen jij en je team alles in realtime bekijken op je mobiele apparaten in het veld, of waar je maar bent.

Als het hoogst gewaardeerde cloudgebaseerde bedrijfssysteem voor buitendienstbedrijven is mHelpDesk een uitstekende partner voor succes, nu en in de toekomst. Het platform maakt bijna dagelijks toevoegingen en verbeteringen en creëert lange, tevreden relaties met klanten voor het leven. Het bedrijf kijkt ernaar uit om ook jou van dienst te zijn.

Prijzen vanaf:

US$ 169,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Canada, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 169,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

mHelpDesk Software - 1
mHelpDesk Software - 2
mHelpDesk Software - 3
mHelpDesk Software - 4
mHelpDesk Software - 5
mHelpDesk Software - 6
mHelpDesk Software - 7
Nog 8 andere bekijken
mHelpDesk-video
mHelpDesk Software - 1 mHelpDesk Software - 2 mHelpDesk Software - 3 mHelpDesk Software - 4 mHelpDesk Software - 5 mHelpDesk Software - 6 mHelpDesk Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van mHelpDesk: 155

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Apparatuur bijhouden
  • Apparatuurbeheer
  • Apparatuuronderhoud
  • Arbeidsloon
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatische back-up
  • Automatische tijdregistratie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van groendiensten
  • Beheer van productievoorraad
  • Beheer van retailvoorraad
  • Beheer van technici
  • Beheer van vaste activa
  • Bestandsopslag
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Betalingen verwerken
  • Bezoekersbeheer
  • Bibliotheek met opmerkingen
  • CRM
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Commercieel vastgoed
  • Commercieel/industrieel
  • Commerciële inspecties
  • Configuratiebeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Creditcardbeheer
  • Digitale handtekening
  • Documentbeheer
  • E-mailbeheer
  • E-mailherinneringen
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Evenementenkalender
  • Faciliteitsplanning
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Financieel beheer
  • Formulierbeheer
  • Foto's toevoegen & bewerken
  • GPS
  • Garanties bijhouden
  • Geautomatiseerde offertes
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Geografische kaarten
  • Groepsplanning
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • Incidentenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Inspectiebeheer
  • Intakebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Irrigatie monitoren
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kalibratiebeheer
  • Klantenaccounts
  • Klantenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Kortingsbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Kostendatabase
  • Landschapsontwerp
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Meerdere factureringstarieven
  • Mobiele app
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Offline time bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Online time bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Plannen
  • Preventief onderhoud
  • Prijsbeheer
  • Productiekosten
  • Projectbeheer
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportsamenvatting
  • Realtime gegevens
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Releasebeheer
  • Reparatieschattingen
  • Reparatietickets
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Schattingen
  • Servicecatalogus
  • Servicegeschiedenis
  • Servicerapportage
  • Sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Sleutels- en slotenbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Terugkerende afspraken
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vastleggen van mobiele ondertekening
  • Verwerking van creditcards
  • Verzendbeheer
  • Voor commerciële en/of industriële installateurs
  • Voor scholen
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wagenparkbeheer
  • Werk bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Woningen
  • Woninginspecties
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven

Autotask PSA

4,2
#1 alternatief voor mHelpDesk
Autotask is alles-in-één web-based software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun diensten kunnen verkopen,...

ServiceMax

4,2
#2 alternatief voor mHelpDesk
ServiceMax is de favoriete oplossing voor het beheer van de buitendienst voor honderden bedrijven wereldwijd. De...

RazorSync

4,3
#3 alternatief voor mHelpDesk
RazorSync is zeer krachtige, eenvoudige software voor bedrijfsvoering voor je mobiele telefoon, tablet en computer....

eMaint CMMS

4,4
#4 alternatief voor mHelpDesk
eMaint helpt onderhoudsteams bij het verbeteren van de efficiëntie en het verlagen van onderhoudskosten met een...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(798)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,9/5
Functies
4,0/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je mHelpDesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 798 worden weergegeven
Mark J.
Totaalscore
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Our experience has been extremely positive. No other company would go this far for a customer.

Beoordeeld op 2-2-2018

We are completely cloud-based, completely mobile, our response time has decreased and profits have...

We are completely cloud-based, completely mobile, our response time has decreased and profits have increased. We have found a vendor/partner that listens. We truly have an integrated product from end-to-end. Service calls/requests for quotes come in, an excellent work product goes out, seamlessly.

Pluspunten

The field app is very strong and that is a must. The admin provides a true workflow experience. The software is as flexible as it can be, provides true integration to QB, and has cut our entry time in half. Our profits are up and communication is vastly improved. The cloud feature fits our Disaster Response plan. Their customer service is the best I have seen and we have tried many.

Minpunten

Very little to dislike. They are always improving. I would like to see an inventory module, and Ajax searches would be a real improvement. But overall, they are the "best-in-class".

Antwoord van mHelpDesk

Thank you for sharing your thoughts on mHelpDesk Mark! We are so happy to work with you and VIALARM.

Darell B.
Totaalscore
  • Industry: Informatietechnologie en -diensten
  • Company size: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Field Service Software for any Business to Stay Organized

Beoordeeld op 9-10-2020

Overall I have had a really good experience, anytime I have ran into a problem which is not very...

Overall I have had a really good experience, anytime I have ran into a problem which is not very often but my problems have been resolved in a professional and expediential matter that allowed my business to continue to operate. You can keep an open line of communication with your customers on work order status or any problems that arise during the work order.

Pluspunten

You are able to automate your business to keep a customer database, schedule and track work orders. Billing is a breeze with in the email feature you send to your customers. They can pay directly with PayPal or Credit Card account. There is even a feature to generate leads to your business. You can customize your invoices and work orders to meet your business needs. Works on mobile Apps and integrates all your invoices to quick books.

Minpunten

When customers pay from your credit card account, you are only able to setup and activate one payment option at a time. It would be nice to have individual bank accounts set for different sections of your business model.

Overwogen alternatieven

Housecall Pro

Redenen om over te stappen op mHelpDesk

I really liked the customer support when I called to get information about the functions and features of their software before making a choice. I felt more serviced as a customer by working with M Helpdesk Staff.
Steve P.
Totaalscore
  • Industry: Automotive
  • Company size: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Good

Beoordeeld op 25-11-2021

Is help because we can use it anywhere. We work from our trucks and do a lot of traveling .

Is help because we can use it anywhere. We work from our trucks and do a lot of traveling .

Pluspunten

It is very easy to use and it works well with our line of work.

Minpunten

There is some aspects can be make a little more simpler.

Luis C.
Totaalscore
  • Industry: Beveiliging en opsporing
  • Company size: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Update to previous review after 3 years

Beoordeeld op 24-7-2019

Another really pet peeve that I did not have enough space for under Cons: It's ridiculous right...

Another really pet peeve that I did not have enough space for under Cons: It's ridiculous right from the beginning and for years now, you can't hide or remove former users you deleted from the Staff List. Anyone you add will be there forever, cluttering up your view of the Staff list.

It's things like this, while initially we were very much advocates for mHelpDesk and thought it had a lot of potential, our views have changed because it just seems stagnant. That, and given subscription prices have risen a lot more than when we started. We've been able to negotiate lower prices as a long time customer, but if we had to pay today's rates based on what we know now, we would look for something else. And it's ok enough for us to stay, but if they were to raise our rates to current, we'd strongly consider leaving.

Pluspunten

We initially liked this platform because for what we needed it was one of the best values out there at the time. Granted, anything was better than what we had, which came down to mostly notes in a ticket system in our previous CRM.

Minpunten

Many things have become cons over the years, mostly because we have seen very little improvement from our point of view. It's like development has been minimal at the most.

For example, it has some glaringly missing auditing capabilities. A person can assign an Item in a Work Order/Jobs under another person's name, and there is no record of who did it for accountability.

The "Items" area is where you add both parts and labor to a ticket, but sometimes you want labor or other general notes that do not print up on a Work Order/Job. However, you can't select which get printed on a WO/Job and which do not, it is all or none.

If you sell systems on leases, there is no easy way to track or separate the leases. You can create customer fields for the lease, but if there is more than one lease involved, there's no easy way to do that. We've ended up having to create multiple accounts for the same customer to keep the leases separated, which can cause confusion like which account should should the work order/job be one.

There is only a check box for Billable when you add work to a ticket. There's no way to add other options like "Warranty", "Rework" or "Service Plan" plan, for example.

You can't add negative quantities to a Job/WO. Meaning while you can add items used in a job, you can't track material you're removing from the site in the same way, such as things you are crediting back or exchanging.

Redenen om voor mHelpDesk te kiezen

Previous product was not really a help desk/PSA solution. It was a CRM with a minimal service ticketing system.

Redenen om over te stappen op mHelpDesk

At the time it was the best price (not most expensive, not cheapest) for features balance we could find. They sales support was exceptionally accommodating and helpful.

Antwoord van mHelpDesk

Luis, thanks for the review. We're continuing to make investments in the user experience so be on the lookout for new functionality this year and into the future. We're glad to hear that our Customer Support team has been helpful and that mHelpDesk has been useful for your business. Thanks for being a customer!

Tyris G.
Totaalscore
  • Industry: Fabricage van elektrische/elektronische producten
  • Company size: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

MHelpdesk definitely helps

Beoordeeld op 24-9-2021

Wonderful

Wonderful

Pluspunten

Ease of use. I have had no problems using this program. Very easy to use. I also have the app on my phone which assist when I am out of the office.

Minpunten

nothing. I have not had any problems whatsoever is using this program once I learned the in and outs of the system

5 van 798 worden weergegeven Lees alle reviews

mHelpDesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over mHelpDesk.

mHelpDesk kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 169,00/maand
  • Pricing model: Abonnement
  • Free Trial: Beschikbaar

mHelpDesk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

mHelpDesk ondersteunt de volgende talen:

Engels

mHelpDesk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

mHelpDesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Authorize.Net, Close, Google Analytics, Google Calendar, Google Workspace, Mailchimp, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Stripe, Twilio, WordPress

mHelpDesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor mHelpDesk.