Over mHelpDesk

mHelpDesk is ontworpen om supersnel en gemakkelijk te leren te zijn. Dit platform heeft gratis dagelijkse training en een welkomstteam om te zorgen dat je getraind bent en met de software aan de slag kunt.

De uitstekend beoordeelde buitendienstsoftware is zeer krachtig en ondersteunt een breed scala aan geplande en ongeplande workflows, met zowel eenmalige als terugkerende afspraken. Zorg ervoor dat je team volledig is toegewezen met de planningskalender van mHelpDesk en dat ze efficiënt worden doorgestuurd met de kaartweergave.

Het factureringssysteem van mHelpDesk is volledig geïntegreerd met het gebruiksvriendelijke planningsplatform en biedt met één muisklik facturatie met opdrachtvolging en -rapportage, zodat je altijd snel betaald kunt worden. De klanten van mHelpDesk elimineren graag de dubbele invoer van gegevens door te werken met boekhoudsystemen van derden, zoals Quickbooks, en dat kun jij ook doen.

Hou al je klantinteracties bij in mHelpDesk zodat jij en je team de informatie hebben die je nodig hebt, wanneer je die nodig hebt. Aangepaste velden maken het gemakkelijk om de specifieke stukjes informatie te volgen die uniek zijn voor je bedrijf, en natuurlijk kunnen jij en je team alles in realtime bekijken op je mobiele apparaten in het veld, of waar je maar bent.

Als het hoogst gewaardeerde cloudgebaseerde bedrijfssysteem voor buitendienstbedrijven is mHelpDesk een uitstekende partner voor succes, nu en in de toekomst. Het platform maakt bijna dagelijks toevoegingen en verbeteringen en creëert lange, tevreden relaties met klanten voor het leven. Het bedrijf kijkt ernaar uit om ook jou van dienst te zijn.

Prijzen vanaf:

US$ 169,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Canada, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 169,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

mHelpDesk Software - 1
mHelpDesk Software - 2
mHelpDesk Software - 3
mHelpDesk Software - 4
mHelpDesk Software - 5
mHelpDesk Software - 6
mHelpDesk Software - 7
Nog 8 andere bekijken
mHelpDesk-video
mHelpDesk Software - 1
mHelpDesk Software - 2
mHelpDesk Software - 3
mHelpDesk Software - 4
mHelpDesk Software - 5
mHelpDesk Software - 6
mHelpDesk Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van mHelpDesk: 153

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Apparatuur bijhouden
  • Apparatuurbeheer
  • Apparatuuronderhoud
  • Arbeidsloon
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatische back-up
  • Automatische tijdregistratie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van groendiensten
  • Beheer van productievoorraad
  • Beheer van retailvoorraad
  • Beheer van technici
  • Beheer van vaste activa
  • Bestandsopslag
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Betalingen verwerken
  • Bezoekersbeheer
  • Bibliotheek met opmerkingen
  • CRM
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Commercieel vastgoed
  • Commercieel/industrieel
  • Commerciële inspecties
  • Configuratiebeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Digitale handtekening
  • Documentbeheer
  • E-mailbeheer
  • E-mailherinneringen
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Evenementenkalender
  • Faciliteitsplanning
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Financieel beheer
  • Formulierbeheer
  • Foto's toevoegen & bewerken
  • GPS
  • Garanties bijhouden
  • Geautomatiseerde offertes
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Geografische kaarten
  • Groepsplanning
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • Incidentenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Inspectiebeheer
  • Intakebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Irrigatie monitoren
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kalibratiebeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Kortingsbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Kostendatabase
  • Landschapsontwerp
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Meerdere factureringstarieven
  • Mobiele app
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Offline time bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Plannen
  • Preventief onderhoud
  • Prijsbeheer
  • Productiekosten
  • Projectbeheer
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportsamenvatting
  • Realtime gegevens
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Releasebeheer
  • Reparatieschattingen
  • Reparatietickets
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Schattingen
  • Servicecatalogus
  • Servicegeschiedenis
  • Servicerapportage
  • Sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Sleutels- en slotenbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Terugkerende afspraken
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vastleggen van mobiele ondertekening
  • Verwerking van creditcards
  • Verzendbeheer
  • Voor commerciële en/of industriële installateurs
  • Voor scholen
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wagenparkbeheer
  • Werk bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Woningen
  • Woninginspecties
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven

Housecall Pro

4,7
#1 alternatief voor mHelpDesk
Housecall Pro is een full-service tool waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf vanaf hun smartphone en gratis...

QuickBooks Desktop Enterprise

4,5
#2 alternatief voor mHelpDesk
QuickBooks Enterprise is boekhoudsoftware voor kleine bedrijven die gebruikers realtime toegang biedt tot informatie...

Autotask PSA

4,3
#3 alternatief voor mHelpDesk
Autotask is alles-in-één web-based software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun diensten kunnen verkopen,...

ServiceMax

4,2
#4 alternatief voor mHelpDesk
ServiceMax is de favoriete oplossing voor het beheer van de buitendienst voor honderden bedrijven wereldwijd. De...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(804)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,9/5
Functies
4,0/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je mHelpDesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 804 reviews worden weergegeven
Mark
Totaalscore
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Our experience has been extremely positive. No other company would go this far for a customer.

Beoordeeld op 2-2-2018

We are completely cloud-based, completely mobile, our response time has decreased and profits have...

We are completely cloud-based, completely mobile, our response time has decreased and profits have increased. We have found a vendor/partner that listens. We truly have an integrated product from end-to-end. Service calls/requests for quotes come in, an excellent work product goes out, seamlessly.

Pluspunten

The field app is very strong and that is a must. The admin provides a true workflow experience. The software is as flexible as it can be, provides true integration to QB, and has cut our entry time in half. Our profits are up and communication is vastly improved. The cloud feature fits our Disaster Response plan. Their customer service is the best I have seen and we have tried many.

Minpunten

Very little to dislike. They are always improving. I would like to see an inventory module, and Ajax searches would be a real improvement. But overall, they are the "best-in-class".

Antwoord van mHelpDesk

Thank you for sharing your thoughts on mHelpDesk Mark! We are so happy to work with you and VIALARM.

Darell
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Field Service Software for any Business to Stay Organized

Beoordeeld op 9-10-2020

Overall I have had a really good experience, anytime I have ran into a problem which is not very...

Overall I have had a really good experience, anytime I have ran into a problem which is not very often but my problems have been resolved in a professional and expediential matter that allowed my business to continue to operate. You can keep an open line of communication with your customers on work order status or any problems that arise during the work order.

Pluspunten

You are able to automate your business to keep a customer database, schedule and track work orders. Billing is a breeze with in the email feature you send to your customers. They can pay directly with PayPal or Credit Card account. There is even a feature to generate leads to your business. You can customize your invoices and work orders to meet your business needs. Works on mobile Apps and integrates all your invoices to quick books.

Minpunten

When customers pay from your credit card account, you are only able to setup and activate one payment option at a time. It would be nice to have individual bank accounts set for different sections of your business model.

Overwogen alternatieven

Housecall Pro

Redenen om over te stappen op mHelpDesk

I really liked the customer support when I called to get information about the functions and features of their software before making a choice. I felt more serviced as a customer by working with M Helpdesk Staff.
Ryan
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

With mHelpDesk, My Workflow is Always Save.

Beoordeeld op 29-7-2022

I have well satisfactory experience using mHelpDesk software.

I have well satisfactory experience using mHelpDesk software.

Pluspunten

I like the offline version which always keeps my work saved and secure.

Minpunten

This software has not given me any issues so far.

Ken
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

mHelpDesk/HomeAdvisor

Beoordeeld op 3-10-2019

The weaknesses we struggled through for the first 2 years really left it on the back burner as far...

The weaknesses we struggled through for the first 2 years really left it on the back burner as far as fully implementing and incorporating it further into our customer contact operations. Resorted to doing a lot of it manually. As a CRM, it was pleasantly functional until they jacked the prices up after the HomeAdvisor affiliation came in full-bore. Home Advisor's shortfalls are a whole other dissertation.

Pluspunten

1. The calendar integration with Google worked well and the appointment processing flow was good enough.

2. Invoicing and job dollar tracking worked OK as well. Quickbooks integration came along too late for us to play with or even consider.

3. The support team is pretty responsive and helpful when available.

4. The automatic linking with HomeAdvisor worked well usually. When it did, sending out text message alerts for new leads was a nice feature.

Minpunten

1. My biggest issue was communication logging. Although the customer note log was a help, it should log ALL communication with the customer. The fact that their development team couldn't get the log to reflect individual and system-generated emails was a HUGE stumbling block when trying to track customer contact instances.

2. They tried to change our package processing after we were with them for a year. Haggled out a deal, but really soured any aspect of expanding its role with us.

3. Having more than one invoice and/or email template would've been a huge plus.

4. It's integration with HomeAdvisor had its ups and downs. They couldn't seem to get on the same page as far was which HomeAdvisor account to bill for and was problematic when we closed a secondary HA account.

5. The report functionality improved a great deal, but was still not flexible enough to use effectively. That may be my issue and not leveraging the custom report capabilities well enough. It was much better lately, but the export capability was still rather limited.

Antwoord van mHelpDesk

Ken, thank you for taking the time to leave a review. We're glad to hear that overall the scheduling and job tracking features work well, and that the automatic customer texting has been valuable. We're sorry to hear that the communication logging isn't as expansive as you would like -- that's something that we're considering for further development in future updates. We're thrilled to see the 5 stars for Customer Support -- that's always a top priority for us. Please give us a call or send us a chat if we can help with anything. Thanks for being a customer.

Mas Idayu
Totaalscore
  • Sector: Olie en energie
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great helpdesk application

Beoordeeld op 27-7-2022

Pluspunten

It's elegant in its simplicity, easy to use and does what it's supposed to. As long as you're only looking to arrange projects and make invoicing and estimates, it's a great tool. There's also a smartphone app, although it's just good for the basics. Assessments, service calls, and invoices may be done quickly and easily. Managing customer information across various employment locations is a joy.

Minpunten

There are instances when they provide upgrades that don't benefit my daily application use. Because they cater to a wide range of sectors and demands, I can see how the change would be beneficial. More of them being optional would be ideal. There is a noticeable lag in the application's response but not too serious.

5 van 804 worden weergegeven Lees alle reviews

mHelpDesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over mHelpDesk.

mHelpDesk kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 169,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

mHelpDesk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

mHelpDesk ondersteunt de volgende talen:

Engels

mHelpDesk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

mHelpDesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Authorize.Net, Close, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Workspace, Mailchimp, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Stripe, Twilio, WordPress

mHelpDesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor mHelpDesk.