
mHelpDesk
Over mHelpDesk
mHelpDesk is ontworpen om supersnel en gemakkelijk te leren te zijn. Dit platform heeft gratis dagelijkse training en een welkomstteam om te zorgen dat je getraind bent en met de software aan de slag kunt.
De uitstekend beoordeelde buitendienstsoftware is zeer krachtig en ondersteunt een breed scala aan geplande en ongeplande workflows, met zowel eenmalige als terugkerende afspraken. Zorg ervoor dat je team volledig is toegewezen met de planningskalender van mHelpDesk en dat ze efficiënt worden doorgestuurd met de kaartweergave.
Het factureringssysteem van mHelpDesk is volledig geïntegreerd met het gebruiksvriendelijke planningsplatform en biedt met één muisklik facturatie met opdrachtvolging en -rapportage, zodat je altijd snel betaald kunt worden. De klanten van mHelpDesk elimineren graag de dubbele invoer van gegevens door te werken met boekhoudsystemen van derden, zoals Quickbooks, en dat kun jij ook doen.
Hou al je klantinteracties bij in mHelpDesk zodat jij en je team de informatie hebben die je nodig hebt, wanneer je die nodig hebt. Aangepaste velden maken het gemakkelijk om de specifieke stukjes informatie te volgen die uniek zijn voor je bedrijf, en natuurlijk kunnen jij en je team alles in realtime bekijken op je mobiele apparaten in het veld, of waar je maar bent.
Als het hoogst gewaardeerde cloudgebaseerde bedrijfssysteem voor buitendienstbedrijven is mHelpDesk een uitstekende partner voor succes, nu en in de toekomst. Het platform maakt bijna dagelijks toevoegingen en verbeteringen en creëert lange, tevreden relaties met klanten voor het leven. Het bedrijf kijkt ernaar uit om ook jou van dienst te zijn.
Afbeeldingen







Twijfels over mHelpDesk?
Vergelijk met een populair alternatief

mHelpDesk
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Zoho Desk

SysAid

eMaint CMMS

SolarWinds Service Desk

Reviews
Heb je mHelpDesk al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Facilitaire diensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
From Tricycle to Jet Plane
Beoordeeld op 14-2-2019
Very Positive
Very Positive
Pluspunten
Well organized Custom Fields and Work Types Features. MHelpDesk had every feature on our Deal Breakers List. It also had features we didn't think we would need, that have turned out to be really great.
Minpunten
Would like to use inventory without having it track in Quickbooks.
Antwoord van mHelpDesk
Thanks so much for sharing this feedback Mark! I also wanted to let you know that you can absolutely use our inventory feature without QuickBooks--please contact our account support team so they can help you get that set up. We appreciate your business!
- Sector: Consumentendiensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Excellent Platform
Beoordeeld op 11-2-2020
The demo and set up was great! They did the hard part with our onboarding.
The demo and set up was great! They did the hard part with our onboarding.
Pluspunten
The customer service is fantastic! There is not usually a wait time to get a person on the line to assist in any way.
Minpunten
There are report limitations. I have not been able to create a report that will include customer's email addresses.
- Sector: Architectuur en planning
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Worst CRM Of All Time
Beoordeeld op 13-8-2019
My experience with MHD has been a headache since day one. Many of the features promised do not...
My experience with MHD has been a headache since day one. Many of the features promised do not work. They try to "trouble shoot" each issue when they arise, but can honestly say they have never actually fixed anything we've had an issue with in the last 10 months we've been using the product.
I have not used anything slower since dial up internet. No one at the company can give us a straight answer as to when fixed will be implemented and everyone gives the run around to save themselves.
My company speaks with them at least 3 days/wk.
Pluspunten
MHelpDesk has made invoicing easier than what my company used in the past. It also allows all client information to be in one place.
Minpunten
This is the worst CRM. They have false advertising on their website claiming to be the "fastest, easiest, most powerful field service software." This could not be farther from the truth. Not only is this the SLOWEST software I have ever come into contact with, they also have the worst customer support. No one who works there knows in the ins and outs of the program and they never can give consistent answers. Our company had lost thousands of dollars by implementing this application. It simple DOES NOT WORK in the field. Our company members who use it on devices other than a computer spend HOURS uploading information because the program is so slow. It is an embarrassment to our company when using it in the field and has only been a headache from day one. Do yourself a favor and DO NOT BUY THIS SOFTWARE!
Overwogen alternatieven
JobberRedenen om voor mHelpDesk te kiezen
We out grew our old system.Redenen om over te stappen op mHelpDesk
Their "integrations" with Google Calendar and Quick Books which never actually worked and the ability to track inventory.Antwoord van mHelpDesk
Leslie, thank you for taking the time to leave this review. We're very sorry to hear of the challenges you had using mHelpDesk, and we'll be taking this feedback directly to our product and customer support team so we can work on doing better in the future. This isn't the experience we want our customers to have with our product. Thank you again for taking the time to let us know.

- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Great value and very customizable
Beoordeeld op 27-6-2018
Pluspunten
For the pricepoint, it is hard to go wrong here. And while we encountered a few things we couldn't make the system do, neither could Salesforce (and SF wanted 10X the price). We are very happy with out decision for this.
Minpunten
You have to REALLY think through how you want your workflow, templates, and in particular how you want to name your products and services. It is a headache to go back and change things. Additionally, the search function is painfully slow and counter productive once you get over ~1000 skus. Their database simply can't handle it.
Antwoord van mHelpDesk
Thanks Stacey--we really appreciate the feedback and your business!

- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Absolutely Fantastic Customer Support and Easy to use!
Beoordeeld op 24-5-2018
Organized our service business and made it much easier to operate
Organized our service business and made it much easier to operate
Pluspunten
Whenever there is an issue with anything on the program they are super quick to get it fixed and won't stop until it is fixed. There are not a lot of issues, but every program has its glitches. It is also super easy to use and helps keep us very organized.
Minpunten
Sometimes the app does act up but it was much better once we switched our cellular device carrier to one with better coverage
mHelpDesk - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over mHelpDesk.V. Welke prijsmodellen heeft mHelpDesk te bieden?
mHelpDesk kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 169,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van mHelpDesk?
mHelpDesk heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door mHelpDesk ondersteund?
mHelpDesk ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt mHelpDesk ondersteuning voor mobiele apparaten?
mHelpDesk ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan mHelpDesk worden geïntegreerd?
mHelpDesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Authorize.Net, Close, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Workspace, Mailchimp, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Stripe, Twilio, WordPress
V. Welke mate van ondersteuning heeft mHelpDesk te bieden?
mHelpDesk biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor mHelpDesk.
- Planning software
- Field service software
- Workforce management software
- Onderhoudsbeheer software
- Software voor buitendienstbeheer
- Business management software
- Personeelsplanning software
- Urenregistratie software
- Buitendienstsoftware
- HVAC-software
- Software voor de olie- en gasbranche
- Agenda software
- Werkorder software
- Onderhoudssoftware voor apparatuur
- Software voor schoonmaakbedrijven
- Software voor loodgieters