Deskero

Aanpasbaar helpdesk- en ticketingsysteem

4,7 /5 (104 review) Schrijf een review!

Deskero - Overzicht

Wat is Deskero?

Deskero is helpdesk-software en een support ticketsysteem waarmee gebruikers multi-channel supportvragen kunnen beheren, prestaties kunnen volgen en klanten proactief op sociale netwerken betrokken kunnen maken. Het is een eenvoudige maar krachtige tool om de klantenservice eenvoudiger en sneller te maken, met een breed scala aan geavanceerde functies die eenvoudig kunnen worden aangepast voor unieke workflows en zakelijke behoeften.

Deskero helpt gebruikers bij het beheren van multi-channel ondersteuning, en bij het organiseren van vragen uit verschillende bronnen, waaronder e-mail, chat en sociale netwerken. Met één functioneel platform kunnen gebruikers alle vragen afhandelen en tijd besparen. En het draait niet alleen om het snel beantwoorden van vragen, het gaat over proactief mensen betrokken maken.

Gebruiksgemak en flexibiliteit maken Deskero een slimme oplossing voor bedrijven in elke sector, door workflows op een naadloze manier te organiseren en operators zich te laten concentreren op wat echt belangrijk is: tevreden klanten.

Deskero - Overzicht

Prijzen

Vanaf
US$ 4,00/maand

Prijsopties

Gratis proef
Gratis
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

Deskero - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, China en nog 5 andere, India, Japan, Duitsland, Brazilië, Mexico
Ondersteunde talen
Arabisch, Chinees (Vereenvoudigd), Engels, Frans, Duits en nog 4 andere, Italiaans, Portugees, Russisch, Spaans

Media

Compact ticket list view allows you to see a minimal glance of your tickets
Analytics overview that shows relevant insight data for your platform
Extended ticket list view gives you a more detailed view of your list of tickets
View all tickets and open individual cases to view their history
Public portal is what your final client will see when accessing your platform
Get all information about your clients and their ticket history at a glance
Ticket timeline view allows you to see a log of all activities regarding a ticket
Dashboard view allows you to see at a glance tickets that need immediate attention
Add notes to your tickets to share internal information with other agents
Deskero-video Schermopname van Deskero: Compact ticket list view allows you to see a minimal glance of your tickets Schermopname van Deskero: Analytics overview that shows relevant insight data for your platform Schermopname van Deskero: Extended ticket list view gives you a more detailed view of your list of tickets Schermopname van Deskero: View all tickets and open individual cases to view their history Schermopname van Deskero: Public portal is what your final client will see when accessing your platform Schermopname van Deskero: Get all information about your clients and their ticket history at a glance Schermopname van Deskero: Ticket timeline view allows you to see a log of all activities regarding a ticket Schermopname van Deskero: Dashboard view allows you to see at a glance tickets that need immediate attention Schermopname van Deskero: Add notes to your tickets to share internal information with other agents

Deskero reviews

Deskero reviews

Totaalscore
4,7
/
5
Uitstekend
70

Zeer goed
32

Gemiddeld
2

Slecht
0

Erg slecht
0

Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
Functies
4,5
Gebruiksgemak
4,8
Klantenondersteuning
4,7
98% heeft deze app aanbevolen
Andrea A.

Simple, complete, scalable and customizable with API

We automatized the creation of new customers and leads with API integration, we provide a self-service portal where customers can find the activation state of their services and any requests. We manage tickets of many types very easy: information, requests, technical help, economics, leads, prospects. We implemented live chat very easy. We can manage many customers with few operators. We are very satisfied.


Vertalen met Google
Marc C.

Easy process to onboard ticketing system for our clients

We had a lot of request for website maintenance by email and managing these request manually lead to errors and not so happy clients.

By implementing Deskero, our clients are well organized, requests and time are also documented and the followup is easy for both project manager (on our end), developer (on our end) and our client team.


Vertalen met Google
Geverifieerde reviewer

Good but not cheap


Vertalen met Google
Stefano D.

Easy to implement and to use. It saves a lot of time to the company's support team.


Vertalen met Google
Stephenie S.

Great App for the Price

We are still in the process of rolling this out company-wide, but the best thing about implementing a tracking system like this is having the ability to streamline, track, respond and organize all of the inbound requests from our employees. It also forces them to use the forms and provide the required information before sending a request and eliminates the back and forth that often occurs in trying to get everything we need to begin providing them with the support/requests they have.


Vertalen met Google
Andrea A.
Sector: Informatietechnologie en -diensten
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Simple, complete, scalable and customizable with API

Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 19-8-2020
Bron van de reviewer: GetApp

We automatized the creation of new customers and leads with API integration, we provide a self-service portal where customers can find the activation state of their services and any requests. We manage tickets of many types very easy: information, requests, technical help, economics, leads, prospects. We implemented live chat very easy. We can manage many customers with few operators. We are very satisfied.

Pluspunten

The product is perfect for tickets management and live chat implementation. You can manage as many ticket as you want and create as many chat widgets as you want, other competitors have limits on tickets or chats. It offers a simple CRM for basic tasks, but useful to store information to let operators answer customer requests. The API can expand automatization very well and information can be implemented or connected in a more complete CRM. Configuration is very easy, but complete, with e-mail template and workflow automatizations by rules and if-then conditions. There is a useful self-service portal for customers.

Minpunten

The API documentation is very minimal and sometimes you have to ask for help to use some advanced requests, but the technical team is fast and give you complete answers. There are some bug here and there, like broken search boxes, nothing too serious, but as you write to technical team they fix them in very short time. I wish the CRM part is more complete with the possibility to create customers types and connect each others, more customized field types and the possibility to create group of customized fields to let operators read information very easy. It's not possible to create if-then rules with CRM custom fields. I wish more customizations for self-service portal, like pages creation (outside the knowledge base), top page banners or alerts, customized fields integration into pages.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Marc C.
Sector: Computersoftware
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Easy process to onboard ticketing system for our clients

Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 5-2-2020
Bron van de reviewer: GetApp

We had a lot of request for website maintenance by email and managing these request manually lead to errors and not so happy clients.

By implementing Deskero, our clients are well organized, requests and time are also documented and the followup is easy for both project manager (on our end), developer (on our end) and our client team.

Pluspunten

Clean and easy to understand / use interface.

Support and implementation went smooth and well documented.

Minpunten

We are french based company (Quebec) and the french language pack needs a bit of update.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Geverifieerde reviewer
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Good but not cheap

Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
Beoordeeld op 5-2-2018
Bron van de reviewer: GetApp

Pluspunten

Easy to use and web based. Trial easy to activate. you can use it with PC, tablet smartphone without problems

Minpunten

The application is'nt cheap if you need more then 1 agent... if you need multilanguage you have to buy the intermediate versione...

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van Deskero (Nabra Ltd)

Hello! Thanks for your review. You can have full multilanguage support on Grow plan which is only 9 USD/month, so it's actually pretty cheap :) Kind regards

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 4.0/10

Stefano D.
Sector: Informatietechnologie en -diensten
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Easy to implement and to use. It saves a lot of time to the company's support team.

Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 8-7-2020
Bron van de reviewer: GetApp

Pluspunten

The functionalities are well explained and easy to use across the team with reduced learning time. We have activated the social channels together with email channel and web ticketing and everything is connected with low effort from our side to manage all the requests. We have also the possibility to build our own knowledge base to reduce the effort for each operator to find the information needed to provide assistance to our clients.

Minpunten

Nothing specific to report. Of course, the possibilty to reduce the price could be a nice to have.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Stephenie S.
Sector: Werving en selectie
Bedrijfsgrootte: 13-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Great App for the Price

Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
Beoordeeld op 18-7-2019
Bron van de reviewer: GetApp

We are still in the process of rolling this out company-wide, but the best thing about implementing a tracking system like this is having the ability to streamline, track, respond and organize all of the inbound requests from our employees. It also forces them to use the forms and provide the required information before sending a request and eliminates the back and forth that often occurs in trying to get everything we need to begin providing them with the support/requests they have.

Pluspunten

I like a lot about this program, the ability to track tickets and respond from them as well as the ability to customize the portal. I've worked with several ticketing systems in the past and this app offers the same support to the people handling the tickets (agents) as any other ticketing system out there but for a fraction of the price (and far less backend coding!)

Minpunten

The software itself is very easy to use. The one challenge I have is not having a quick reference for FAQ or 1st line troubleshooting during installation. With that being said, I never had to wait more than an hour for someone to email me back. I know there is a lot more there that can make it more powerful but it's difficult to figure out what everything does without toggling between their webpage and your portal (vs. having the ability to hover over and see information or having a support portal embedded in the company portal for agents to use.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 7.0/10

Gebruikersaanbeveling
8,8/10
Gebaseerd op 104 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van Deskero

Prijzen van Deskero

Vanaf
US$ 4,00/maand
Gratis proef
Gratis
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Gebaseerd op 104 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Deskero - Functies

Deskero - Functies

API
Aanpasbare branding
Activiteitendashboard
Automatische meldingen
Beheer van supporttickets
Bewaking
CRM-integratie
Chatten
Communicatie via meerdere kanalen
E-mailintegratie
Enquêtes en feedback
Instant Messaging
Integratie van derden
Integratie van sociale media
Kennisbankbeheer
Rapportage en statistieken
Realtime controle
Waarschuwingen / Escalatie
Workflowbeheer
Zelfserviceportal
Functies
4,5/5
Gebaseerd op 104 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

Deskero - Veelgestelde vragen

Deskero - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Deskero.

V. Welke prijsmodellen heeft Deskero te bieden?

Deskero kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: US$ 4,00/maand

Prijsmodel: Gratis, Abonnement

Gratis proef: Beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van Deskero?

We hebben geen informatie over functies van Deskero

V. Wat zijn de typische gebruikers van Deskero?

Deskero heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf, Grote ondernemingen, Openbare diensten, Non-profit, Freelancers, Middelgroot bedrijf

V. Welke talen worden door Deskero ondersteund?

Deskero ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees (Vereenvoudigd), Engels, Frans, Duits, Italiaans, Portugees, Russisch, Spaans

V. Welke prijsmodellen heeft Deskero te bieden?

Deskero kent de volgende prijsmodellen:

Gratis, Abonnement

V. Biedt Deskero ondersteuning voor mobiele apparaten?

Deskero ondersteunt de volgende apparaten:

Android, iPhone, iPad

V. Met welke andere apps kan Deskero worden geïntegreerd?

Deskero kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Facebook, Gmail, Magento Commerce, Twitter, Wordpress, Zapier, Zendesk Sell

V. Welke mate van ondersteuning heeft Deskero te bieden?

Deskero biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen, Kennisbank, Online ondersteuning, Telefonische ondersteuning