Deskero

Aanpasbaar helpdesk- en ticketingsysteem

4,7 /5 (104 review) Schrijf een review!

Deskero - Overzicht

Wat is Deskero?

Deskero is helpdesk-software en een support ticketsysteem waarmee gebruikers multi-channel supportvragen kunnen beheren, prestaties kunnen volgen en klanten proactief op sociale netwerken betrokken kunnen maken. Het is een eenvoudige maar krachtige tool om de klantenservice eenvoudiger en sneller te maken, met een breed scala aan geavanceerde functies die eenvoudig kunnen worden aangepast voor unieke workflows en zakelijke behoeften.

Deskero helpt gebruikers bij het beheren van multi-channel ondersteuning, en bij het organiseren van vragen uit verschillende bronnen, waaronder e-mail, chat en sociale netwerken. Met één functioneel platform kunnen gebruikers alle vragen afhandelen en tijd besparen. En het draait niet alleen om het snel beantwoorden van vragen, het gaat over proactief mensen betrokken maken.

Gebruiksgemak en flexibiliteit maken Deskero een slimme oplossing voor bedrijven in elke sector, door workflows op een naadloze manier te organiseren en operators zich te laten concentreren op wat echt belangrijk is: tevreden klanten.

Deskero - Overzicht

Prijzen

Vanaf
US$ 4,00/maand

Prijsopties

Gratis proef
Gratis
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

Deskero - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, China en nog 5 andere, India, Japan, Duitsland, Brazilië, Mexico
Ondersteunde talen
Arabisch, Chinees (Vereenvoudigd), Duits, Engels, Frans en nog 4 andere, Italiaans, Portugees, Russisch, Spaans

Media

Compact ticket list view allows you to see a minimal glance of your tickets
Analytics overview that shows relevant insight data for your platform
Extended ticket list view gives you a more detailed view of your list of tickets
View all tickets and open individual cases to view their history
Public portal is what your final client will see when accessing your platform
Get all information about your clients and their ticket history at a glance
Ticket timeline view allows you to see a log of all activities regarding a ticket
Dashboard view allows you to see at a glance tickets that need immediate attention
Add notes to your tickets to share internal information with other agents
Deskero-video Schermopname van Deskero: Compact ticket list view allows you to see a minimal glance of your tickets Schermopname van Deskero: Analytics overview that shows relevant insight data for your platform Schermopname van Deskero: Extended ticket list view gives you a more detailed view of your list of tickets Schermopname van Deskero: View all tickets and open individual cases to view their history Schermopname van Deskero: Public portal is what your final client will see when accessing your platform Schermopname van Deskero: Get all information about your clients and their ticket history at a glance Schermopname van Deskero: Ticket timeline view allows you to see a log of all activities regarding a ticket Schermopname van Deskero: Dashboard view allows you to see at a glance tickets that need immediate attention Schermopname van Deskero: Add notes to your tickets to share internal information with other agents

Deskero reviews

Deskero reviews

Totaalscore
4,7
/
5
Uitstekend
70

Zeer goed
32

Gemiddeld
2

Slecht
0

Erg slecht
0

Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
Functies
4,5
Gebruiksgemak
4,8
Klantenondersteuning
4,7
98% heeft deze app aanbevolen
Ray L.

Deskero allows you to measure I.T., so that you can manage it.


Vertalen met Google
Andrea A.

Simple, complete, scalable and customizable with API

We automatized the creation of new customers and leads with API integration, we provide a self-service portal where customers can find the activation state of their services and any requests. We manage tickets of many types very easy: information, requests, technical help, economics, leads, prospects. We implemented live chat very easy. We can manage many customers with few operators. We are very satisfied.


Vertalen met Google
Geverifieerde reviewer

Good but not cheap


Vertalen met Google
Marc C.

Easy process to onboard ticketing system for our clients

We had a lot of request for website maintenance by email and managing these request manually lead to errors and not so happy clients.

By implementing Deskero, our clients are well organized, requests and time are also documented and the followup is easy for both project manager (on our end), developer (on our end) and our client team.


Vertalen met Google
Mark K.

Used for client support email ticketing help desk

We use Deskero daily for incoming emails to our support address which in turn is auto handed out to 3 support desk staff.

The system is quick and efficient.
We do not make use of the more advanced features as the functionality in the entry offer was pretty much what we were after.
We used to use our own OTRS system which was not bad but no where near as easy to use and did not look as good as Deskero does.

If you have a support desk and need the auto ticketing options on client queries then Deskero handles this perfectly well without any hassles.
Tracking a users ticket from beginning to end is easy and shows all responses and is very easy when it comes to allocating certain tickets to specific agents.


Vertalen met Google
Ray L.
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Deskero allows you to measure I.T., so that you can manage it.

Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 20-7-2017
Bron van de reviewer: GetApp

Pluspunten

Overall, I've had a great experience implementing Deskero as our help desk & I.T. project management solution. If you can't measure your I.T. requests/incidents, how can you manage them? Deskero allows you to measure, so that you can manage. I compared several solutions before trying Deskero, and for price vs features, I found Deskero to be our best fit. We have used it for months to manage daily I.T. tickets/incidents, and for requests/projects. We export the data and prepare analytics to identify areas within our infrastructure that could use improvement. During the setup process, I had several questions, and Nicolo was available to answer each question quickly & efficiently.

Minpunten

A few things weren't laid out in the portal the way I'd do them, the best way I could describe them is that they are a little quirky. However, Deskero support was there to answer my questions and resolve issues.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Andrea A.
Sector: Informatietechnologie en -diensten
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Simple, complete, scalable and customizable with API

Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 19-8-2020
Bron van de reviewer: GetApp

We automatized the creation of new customers and leads with API integration, we provide a self-service portal where customers can find the activation state of their services and any requests. We manage tickets of many types very easy: information, requests, technical help, economics, leads, prospects. We implemented live chat very easy. We can manage many customers with few operators. We are very satisfied.

Pluspunten

The product is perfect for tickets management and live chat implementation. You can manage as many ticket as you want and create as many chat widgets as you want, other competitors have limits on tickets or chats. It offers a simple CRM for basic tasks, but useful to store information to let operators answer customer requests. The API can expand automatization very well and information can be implemented or connected in a more complete CRM. Configuration is very easy, but complete, with e-mail template and workflow automatizations by rules and if-then conditions. There is a useful self-service portal for customers.

Minpunten

The API documentation is very minimal and sometimes you have to ask for help to use some advanced requests, but the technical team is fast and give you complete answers. There are some bug here and there, like broken search boxes, nothing too serious, but as you write to technical team they fix them in very short time. I wish the CRM part is more complete with the possibility to create customers types and connect each others, more customized field types and the possibility to create group of customized fields to let operators read information very easy. It's not possible to create if-then rules with CRM custom fields. I wish more customizations for self-service portal, like pages creation (outside the knowledge base), top page banners or alerts, customized fields integration into pages.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Geverifieerde reviewer
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Good but not cheap

Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
Beoordeeld op 5-2-2018
Bron van de reviewer: GetApp

Pluspunten

Easy to use and web based. Trial easy to activate. you can use it with PC, tablet smartphone without problems

Minpunten

The application is'nt cheap if you need more then 1 agent... if you need multilanguage you have to buy the intermediate versione...

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van Deskero (Nabra Ltd)

Hello! Thanks for your review. You can have full multilanguage support on Grow plan which is only 9 USD/month, so it's actually pretty cheap :) Kind regards

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 4.0/10

Marc C.
Sector: Computersoftware
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Easy process to onboard ticketing system for our clients

Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 5-2-2020
Bron van de reviewer: GetApp

We had a lot of request for website maintenance by email and managing these request manually lead to errors and not so happy clients.

By implementing Deskero, our clients are well organized, requests and time are also documented and the followup is easy for both project manager (on our end), developer (on our end) and our client team.

Pluspunten

Clean and easy to understand / use interface.

Support and implementation went smooth and well documented.

Minpunten

We are french based company (Quebec) and the french language pack needs a bit of update.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Mark K.
Sector: Administratie
Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Used for client support email ticketing help desk

Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 12-9-2016
Bron van de reviewer: GetApp

We use Deskero daily for incoming emails to our support address which in turn is auto handed out to 3 support desk staff.

The system is quick and efficient.
We do not make use of the more advanced features as the functionality in the entry offer was pretty much what we were after.
We used to use our own OTRS system which was not bad but no where near as easy to use and did not look as good as Deskero does.

If you have a support desk and need the auto ticketing options on client queries then Deskero handles this perfectly well without any hassles.
Tracking a users ticket from beginning to end is easy and shows all responses and is very easy when it comes to allocating certain tickets to specific agents.

Pluspunten

Very easy to use
Easy to setup, adding external mail account for incoming mails.
Simple efficient layout. This is important when your agents are staring at it all day.
Auto allocation of incoming queries is very good.
Pricing is great

Minpunten

None really, we are on the entry package with a few agents and it has been working well for the last few months.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Gebruikersaanbeveling
8,8/10
Gebaseerd op 104 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van Deskero

Prijzen van Deskero

Vanaf
US$ 4,00/maand
Gratis proef
Gratis
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Gebaseerd op 104 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Deskero - Functies

Deskero - Functies

API
Aanpasbare branding
Activiteitendashboard
Automatische meldingen
Beheer van supporttickets
Bewaking
CRM-integratie
Chatten
Communicatie via meerdere kanalen
E-mailintegratie
Enquêtes en feedback
Instant Messaging
Integratie van derden
Integratie van sociale media
Kennisbankbeheer
Rapportage en statistieken
Realtime controle
Waarschuwingen / Escalatie
Workflowbeheer
Zelfserviceportal
Functies
4,5/5
Gebaseerd op 104 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

Deskero - Veelgestelde vragen

Deskero - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Deskero.

V. Welke prijsmodellen heeft Deskero te bieden?

Deskero kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: US$ 4,00/maand

Prijsmodel: Gratis, Abonnement

Gratis proef: Beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van Deskero?

We hebben geen informatie over functies van Deskero

V. Wat zijn de typische gebruikers van Deskero?

Deskero heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf, Grote ondernemingen, Openbare diensten, Non-profit, Freelancers, Middelgroot bedrijf

V. Welke talen worden door Deskero ondersteund?

Deskero ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees (Vereenvoudigd), Duits, Engels, Frans, Italiaans, Portugees, Russisch, Spaans

V. Welke prijsmodellen heeft Deskero te bieden?

Deskero kent de volgende prijsmodellen:

Gratis, Abonnement

V. Biedt Deskero ondersteuning voor mobiele apparaten?

Deskero ondersteunt de volgende apparaten:

Android, iPhone, iPad

V. Met welke andere apps kan Deskero worden geïntegreerd?

Deskero kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Facebook, Gmail, Magento Commerce, Twitter, Wordpress, Zapier, Zendesk Sell

V. Welke mate van ondersteuning heeft Deskero te bieden?

Deskero biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen, Kennisbank, Online ondersteuning, Telefonische ondersteuning