Over Site24x7

Site24x7 biedt geïntegreerde cloudmonitoring voor DevOps en IT-activiteiten binnen kleine tot grote organisaties. De oplossing controleert de ervaring van daadwerkelijke gebruikers die websites en applicaties openen vanaf desktop en mobiele apparaten. Diepgaande monitoringmogelijkheden stellen DevOps-teams in staat om toezicht te houden op en problemen op te lossen voor toepassingen, servers en netwerkinfrastructuur, met inbegrip van private en publieke clouds. Monitoring van de ervaring van de eindgebruiker gebeurt vanaf meer dan 100 locaties over de hele wereld en verschillende draadloze providers.

Prijzen vanaf:

€ 10,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere

Ondersteunde talen

Chinees, Engels, Fins, Frans, Italiaans en nog 5 andere

Prijzen vanaf:

€ 10,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Site24x7 Software - 1
Site24x7 Software - 2
Site24x7 Software - 3
Site24x7 Software - 4
Site24x7 Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Site24x7-video
Site24x7 Software - 1
Site24x7 Software - 2
Site24x7 Software - 3
Site24x7 Software - 4
Site24x7 Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Site24x7: 95

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteitendashboard
  • Alerts/Escalation
  • Analyse op applicatieniveau
  • Applicatiebeheer
  • Audittrail
  • Automatische apparaatherkenning
  • Back-up en herstel
  • Bandbreedtecontrole
  • Baselinemanager
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • CPU-controle
  • Capaciteitsanalyse
  • Cloudcomputing
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Controle en beheer op afstand
  • Controle van virtuele machines
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Data-aggregatie
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Doorlopende integratie
  • Drempelwaarschuwingen
  • E-mailcontrole
  • E-mailwaarschuwingen
  • FTP-monitoring
  • Factureren
  • Firewalls
  • Gebeurtenislogboeken
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensmigratie
  • Gegevensvisualisatie
  • Helpdeskbeheer
  • Hiërarchische toewijzing
  • Hoofdoorzaakanalyse
  • IT-incidentenbeheer
  • IT-monitoring
  • IT-reporting
  • Inbraakdetectiesysteem
  • Kostenbeheer
  • Logboekanalyse
  • Machine learning
  • Mailserver controleren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multicloudbeheer
  • Netwerkanalyse
  • Netwerkcontrole
  • Netwerklocatiebeheer
  • Netwerkprovisioning
  • Onderhoudsplanning
  • Patchbeheer
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatie bewaken
  • Prestatieanalyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van incidenten
  • Reactie op dreigingen
  • Real-Time Data
  • Real-Time Monitoring
  • Real-Time Notifications
  • Real-Time Reporting
  • Resourcebeheer
  • Servercontrole
  • Simple Network Management Protocol (SNMP)
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Testen van beschikbaarheid
  • Third-Party Integrations
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toezicht op activiteiten
  • Transacties controleren
  • Trendanalyse
  • Uptimerapportage
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Verzameling logboeken
  • Voor MSP's
  • Voor meerdere talen
  • Voor websites
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtdiensten plannen
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

New Relic

4,5
#1 alternatief voor Site24x7
New Relic One is een alles-in-één aanbieder van prestatiebeheer voor web- en mobiele toepassingen in de cloud en het...

PRTG Hosted Monitor

4,5
#2 alternatief voor Site24x7
Profiteer van het volledige scala aan monitoringfuncties, en laat dit platform de hosting verzorgen. De eerste...

ManageEngine Endpoint Central

4,6
#3 alternatief voor Site24x7
Een geïntegreerde toepassing voor het beheer van desktop- en mobiele apparaten die het gecentraliseerde beheer van...

SolarWinds Service Desk

4,6
#4 alternatief voor Site24x7
SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(285)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je Site24x7 al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 285 reviews worden weergegeven
Dimitri
Dimitri
Totaalscore
  • Sector: Informatiediensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Site24x7 - ITAM with ease

Beoordeeld op 22-5-2024

Site24x7 helps you by solving problems like website downtime and performance issues. This ensures...

Site24x7 helps you by solving problems like website downtime and performance issues. This ensures your website is always running smoothly, which keeps your customers happy.

With Site24x7, you can monitor your website's health and performance from one central location. This gives you valuable insights that can help you identify and fix problems before they impact your users.

Site24x7 can also help you automate tasks like restarting servers or notifying IT staff of issues. This can save you time and help you keep your website running smoothly.

Pluspunten

It is easy to manage and to configure, very granular in the settings, scanning works like a charme, and it checks all the requirements we have.

Minpunten

So far, all fine. There is nothing I dont like at the moment.

Overwogen alternatieven

Atera

Redenen om over te stappen op Site24x7

It covers all our requirements, is userfriendly in konfiguration and usage, gives us all the intel view we need and want.
Amro
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great monitoring services for MSPs

Beoordeeld op 12-10-2024

We've been using Site24x7 for multiple years now to externally monitor external FW/Router interfaces...

We've been using Site24x7 for multiple years now to externally monitor external FW/Router interfaces, URLs, and SSL Certs. The product is consistent and accurate in reporting failures according to the set thresholds, with no false positives whatsoever.

Pluspunten

1- Permanent links to provide to our customers.
2- Dedicated customer login portal.
3- On-prem pollers.
4- Custom dashboards
5- Scheduling automations.
6- Integrations with PSA platforms.

Minpunten

1- The admin GUI could be a bit tricky, with multiple "Admin" tabs at each customer level.
2- Inability to generate historical logs/events for monitors if they are in a failure state.
3- Support could take a while to investigate a case.

Overwogen alternatieven

N-central en PRTG

Redenen om over te stappen op Site24x7

Ease of deployment, IT automations, custom dashboards, customer login portals, permanent links.
Laura
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Site24x7 has been a game-changer for monitoring my website's performance and ensuring uptime.

Beoordeeld op 20-9-2024

Pluspunten

The user-friendly interface and comprehensive monitoring capabilities have made my job much easier.

Minpunten

I wish the reporting features were a bit more customizable and robust for in-depth analysis.

Jessica
Totaalscore
  • Sector: Grafisch ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Site24x7 for Reliable Services Monitoring

Beoordeeld op 17-11-2024

Site24x7 issues a robust form of service delivery and monitoring

Site24x7 issues a robust form of service delivery and monitoring

Pluspunten

Site24x7 delivers reliable monitoring services for all systems.

Minpunten

Site24x7 has excellent features without dislike

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Site 24x7 simple but powerful!

Beoordeeld op 8-10-2024

Overall, my experience has been great if not excellent. Their suite of applications provide a “one...

Overall, my experience has been great if not excellent. Their suite of applications provide a “one stop shop” for almost all IT related support software. The ease of implementation coupled with the extensive capabilities of the product greatly outperform competitors and the best part, it’s priced just right.

Pluspunten

1. Setup is a breeze
2. Very intuitive, easy to navigate, and understand the various functions
3. Included features actually add value and are not hidden behind paywalls
4. Free trial

Minpunten

1. Application support can be better. While responses are prompt, support typically points you to help documentation that may have already been read. Sometimes human assistance is preferred.
2. Custom report creation could be more straightforward. I found it difficult to create certain report types in which i needed to select all for attributes\groups but didn't find the option easily

Overwogen alternatieven

Splunk Enterprise

Redenen om voor Site24x7 te kiezen

Increasing costs of the previous application coupled with the complexity of its configuration

Overgestapt van

PRTG Enterprise Monitor

Redenen om over te stappen op Site24x7

Ease of use and more flexible pricing model
5 van 285 worden weergegeven Lees alle reviews

Site24x7 - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Site24x7.

Site24x7 kent de volgende prijsmodellen:

Site24x7 heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Site24x7 ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Nederlands, Pools, Spaans, Zweeds

Site24x7 ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Site24x7 kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ManageEngine AlarmsOne, ManageEngine ServiceDesk Plus, Microsoft Teams, OpsGenie, PagerDuty, ServiceNow, Slack, Zapier, Zoho Analytics

Site24x7 biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Site24x7.