ConnectWise Automate

4,1 (127)
Schrijf een review!
IT-automatisering voor de hedendaagse IT-wereld

Over ConnectWise Automate

Vergroot de effectiviteit van je IT-teams en vereenvoudig elk aspect van je bedrijf met flexibele externe monitoring en beheer van ConnectWise Automate. Krijg beter zicht, verwijder wegblokkades bij levering en verhoog de service zonder kosten te verhogen met een oplossing die je helpt bij het beheersen van ontdekking, beheer, patching, monitoring en automatisering. Elimineer blinde vlekken in je ondersteunde omgevingen, automatiseer elke IT-ondersteuningstaak en ondersteun meer eindpunten zonder problemen of medewerkers toe te voegen.


Afbeeldingen

ConnectWise Automate Software - 1
ConnectWise Automate Software - 2
ConnectWise Automate Software - 3
ConnectWise Automate Software - 4
ConnectWise Automate Software - 5
Nog 6 andere bekijken
ConnectWise Automate-video
ConnectWise Automate Software - 1
ConnectWise Automate Software - 2
ConnectWise Automate Software - 3
ConnectWise Automate Software - 4
ConnectWise Automate Software - 5

Twijfels over ConnectWise Automate? Vergelijk met een populair alternatief

ConnectWise Automate

4,1 (127)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 2,00
maand
Geen prijsinformatie gevonden

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

110
196

Integraties

5
26

Gebruiksgemak

3,6 (127)
4,7 (212)

Prijs-kwaliteitverhouding

3,9 (127)
4,7 (212)

Klantenservice

3,6 (127)
4,7 (212)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

N-sight

4,3
#1 alternatief voor ConnectWise Automate
SolarWinds bewaking en beheer op afstand biedt patch-, AV- en back-upbeheer, automatisering, servicedesk, razendsnel...

NinjaOne

4,8
#2 alternatief voor ConnectWise Automate
NinjaOne (voorheen NinjaRMM) is een zeer gebruiksvriendelijk, uniform platform voor eindpuntbeheer. Het platform biedt...

Atera

4,6
#3 alternatief voor ConnectWise Automate
Atera is een uitstekend alles-in-één RMM-toolpakket voor MSP's en IT-professionals. Combineert RMM, PSA, externe...

LastPass

4,6
#4 alternatief voor ConnectWise Automate
Zakelijke oplossingen van LastPass helpen bedrijven de controle te krijgen over hun identiteitsbeheer met eenmalige...

Reviews

Totaalscore

4,1 /5
(127)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,9/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
3,6/5
Klantenondersteuning
3,6/5

Heb je ConnectWise Automate al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 127 reviews worden weergegeven
Marc
Marc
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great option for the managed services firm

Beoordeeld op 8-3-2018

Pluspunten

It does a lot of things and helps us keep tabs on hundreds of clients. Remote access, patch management, remote diagnostics, integration with ConnectWise PSA and a host of other third party products.

Minpunten

Setup time can be cumbersome and some of the advanced features you really need to work with a lot in order to become a master at it.

Jamenn
Totaalscore
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Connectwise Automate, formerly Labtech, works well for the most part.

Beoordeeld op 21-3-2018

Pluspunten

Before Automate/Labtech 12 the best thing about this software was being able to see, at a glance, all the information you needed about a particular managed computer. They are moving back in this direction it appears. The scripting and monitoring systems are robust and allow you to do pretty much anything you can think of.

Minpunten

The GUI update that came with version 12 is not good. It uses a bunch of giant squares to present information and you have to drill into each one to find the specific info you are looking for rather than the at-a-glance experience I had before. Support leaves something to be desired. Just starting to chat with someone there can take 45+ minutes, then the person you are chatting with does not have the knowledge to fix the problem so you have to open a ticket anyway. Lots of time wasted there. Furthermore sometimes the inexperienced technician will offer suggestions to resolve the problem that have nothing to do with the problem which underlines the fact that they do not understand the problem.

Bryan
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

I utilize this software daily to perform my job duties, managing all aspects of over 6,000...

Beoordeeld op 29-5-2018

Pluspunten

Clients and Locations are organized in an easy-to-view tree, which allows easy access to a customer's inventory.

Several dataviews are available from a Client or Location to quickly gather information of an environment. For example, a list of 'scheduled tasks' configured on every system can be gathered from all systems to determine why a particular event occurs every Saturday at 4am.

Remote Control of a system can be envoked with standard tools such as VNC or RDP, as well as ConnectWise Control (formerly Screen Connect).

Reports of client environments are just a click away, whether a question regarding system health is of issue, or if all systems have the latest patches and Anti-Virus updated.

Minpunten

Software runs on a MySQL backend, but only on Windows. Keeping MySQL tuned properly for environment size can be chore, whereas DB Engines such as MSSQL are a bit more automated and forgiving. As you bring more agents into the system, it's a good idea to run performance metrics on the MySQL server to see if any adjustments are necessary to maintain best performance of the system.

Telephone Support for the MySQL backend tends to yield different answers from each representative you talk to, and in my experience it was best to use general MySQL tuning documents that are available from Oracle.

Ahmed
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The BEST tool for an IT Army of One

Beoordeeld op 26-4-2019

Its a love/hate relationship, but mostly love. I fought to have this at my company and I can not do...

Its a love/hate relationship, but mostly love. I fought to have this at my company and I can not do my job without it.

Pluspunten

You can access it anywhere. If I am on vacation in Mexico and the office back in the states needs support, I just open up chrome and go to my custom made website that CW gave me and I am in. I can see everything about a persons computer by just scrolling side to side or double clicking. Their customer service is also 24/7 AND they assign you technicians to help with implementation along with connectwise university to ensure you are ready to use their product to the fullest extent!

Minpunten

Its sort of difficult to learn. They have the university that helps with that, but some of their classes are outdated and some just sprint through the lesson in the hopes that you might have caught a thing or two that they just taught you. Also, their scripting language is their own(proprietary) and you have to learn it. So if you already know Java, C++, Python, etc, it doesn't matter.

Victor
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

ConnectWise for wiser IT Admins

Beoordeeld op 7-5-2018

Pluspunten

ConnectWise Automate solutions is a remarkable ITSM Solution that has a strong and accurate agent that will make a complete inventory of all the IT assets of your organization. Strong scripts capabilities to automate tasks of maintenance and preventive support. Provides simple, fast, and powerful remote access capabilities.

Minpunten

For Junior IT Admins has a higher complexity to achieve proficiency to manage the tool. New versions are kind of unintuitive and sometimes difficult to figure out.

5 van 127 worden weergegeven Lees alle reviews

ConnectWise Automate - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over ConnectWise Automate.

ConnectWise Automate kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 2,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

ConnectWise Automate heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

ConnectWise Automate ondersteunt de volgende talen:

Engels

ConnectWise Automate ondersteunt de volgende apparaten:

ConnectWise Automate kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Acronis Cyber Backup, Auvik, ConnectWise PSA, ConnectWise ScreenConnect, Webroot Business Endpoint Protection

ConnectWise Automate biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor ConnectWise Automate.