Over LogMeIn Rescue

Een hulpprogramma voor ondersteuning op afstand dat is ontworpen voor iedereen van eenpersoonshelpdesks tot de grootste ondersteuningsorganisaties ter wereld en alles daartussenin. Het helpt je om technische ondersteuning te bieden aan je werknemers, klanten of allebei, met een oplossing die snel, betrouwbaar, flexibel en gemakkelijk te gebruiken is.

Rescue biedt een hulpmiddel om klantvragen naadloos te ondersteunen ongeacht waar je klanten zijn of waar ze vandaan komen, zonder dat ze vooraf geïnstalleerde software hoeven te gebruiken of op hetzelfde netwerk hoeven te zitten. LogMeIn Rescue lost problemen sneller, nauwkeuriger en gemakkelijker op voor een betere ervaring voor klanten en medewerkers.

Prijzen vanaf:

US$ 149,00/maand

  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Canada, China, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en nog 3 andere, India, Japan, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Hongaars en nog 6 andere, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Portugees, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 149,00/maand

  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

LogMeIn Rescue customer desktop
LogMeIn Rescue customer system information
LogMeIn Rescue device view
Nog 4 andere bekijken
LogMeIn Rescue-video
Schermopname van LogMeIn Rescue: LogMeIn Rescue customer desktop Schermopname van LogMeIn Rescue: LogMeIn Rescue customer system information Schermopname van LogMeIn Rescue: LogMeIn Rescue device view

Functies

Totaal aantal functies van LogMeIn Rescue: 63

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Annotaties
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Beheer van vergaderingen
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Beveiligingsaudit
  • Campagnebeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controlebeheer voor presentaties
  • Desktop/browser delen
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • E-mailbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Externe ondersteuning
  • Gemengd callcenter
  • Gericht/vergrendeld scherm delen
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Incidentenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Live chatten
  • Mobiel scherm delen
  • Onbeheerde toegang
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Predictief kiezen
  • Probleembeheer
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Releasebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Scherm delen in realtime
  • Scherm delen met meerdere deelnemers
  • Schermopname
  • Schermopname
  • Screen mirroring
  • Sessieoverdracht
  • Sessies opnemen
  • Softphone
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Tijdzones bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Veranderingsbeheer
  • Video-ondersteuning
  • Videochat
  • Videovergaderen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Zelfserviceportal

Alternatieven

Salesforce Service Cloud

4,4
#1 alternatief voor LogMeIn Rescue
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

Zendesk

4,3
#2 alternatief voor LogMeIn Rescue
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000...

GoToMeeting

4,5
#3 alternatief voor LogMeIn Rescue
GoToMeeting is een tool voor webconferenties waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met...

LiveAgent

4,7
#4 alternatief voor LogMeIn Rescue
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(125)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je LogMeIn Rescue al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 125 worden weergegeven
Sergey M.
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Remote support at your finger tips

Beoordeeld op 12-7-2018

Pluspunten

I've used this product for many years since LogMeIn introduced it. First time I tried it I was really blown away with its ease of use and deployment. While it offers a wide spectrum of additional features, I mostly use it to remotely support my employees, who can't be visited at the given moment. It really is so seamless, that my users feel like I'm right in front of them, assisting them with the IT issues. Web-based interface for day-to-day support makes it really easy to initiate a remote assistance call. I also use it on the servers for remote support, as they are spread out around multiple locations. Very fair ROI on this product. I am looking to evaluate other LMI products in the nearest future.

Minpunten

Every so often I run into certain issues with LMI client application installed on my Apple computers. Usually, I'd have to reinstall the client to solve the problem. This never happens to the Windows LMI client application.

Bryan W.
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

LogMeIn Rescue - Essential Support Software

Beoordeeld op 23-11-2019

Essential. I couldn't possible envision doing my job properly without it. Before this software, I...

Essential. I couldn't possible envision doing my job properly without it. Before this software, I used to drive to my client's locations and help them out of a jam, now they know I am just a couple of clicks away. It's the one annual expense I have that I am always happy to spend.

Pluspunten

In my industry, I tend to the needs of users inside the office and outside. LogMeIn Rescue seamlessly allows me to take over my users computer and address their needs wherever I happen to be. Quite frankly, it is the most important software I use. Not only can I control the user's computer remotely, but the Rescue console also allows me to peak inside the file directory. This allows me to move and transfer files directly between our two computers.

Minpunten

It's not cheap! There are alternatives that are significantly less expense, however, you get what you pay for. Rescue is robust and the extra money spent is certainly worth it.

Additionally, in order to acquire full control over the user's computer, there are a couple of steps that need to be explained to the user. While most find these steps intuitive, some of my older clients find it difficult. Sometimes patience and familiarity with the Rescue commands are required to get your client on board with you.

Jed P.
Totaalscore
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Good, could be better, and the support is lacking

Beoordeeld op 17-11-2017

Pluspunten

Most of the time I can connect just fine, and the speed is alright. There are a lot of options for delivering the connection info. There is good reporting, and the ability to capture screens, as long as we are working from the office, and strong APIs.

Minpunten

The support is not so great. There are always long holds for phone support that almost always have to be escalated, which means a callback at a much later time. Email support is 24-hour turnaround for every single email exchanged no matter the issue, and their answer is too often something ANYONE would have already tried.

Jimmy W.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Decent ad-hoc remote support software

Beoordeeld op 12-1-2021

Good solid remote support product and the mobile phone element is very useful.

Good solid remote support product and the mobile phone element is very useful.

Pluspunten

Works very well when ad hoc access required. Full feature set including file transfer and ability to remote control and configure certain elements of mobile phones.

Minpunten

Quite expensive but you get what you pay for. Unattended access is quite difficult to deploy but works well once done.

Eli P.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Great Product, But a Bit oo Expensive

Beoordeeld op 14-7-2019

Overall, I like the product and it gives me piece of mind when connecting to critical client...

Overall, I like the product and it gives me piece of mind when connecting to critical client machines, but the price is too high compared to other products to justify a large roll out.

Pluspunten

Logmein works and works well. I use several remote control products and Logmein is the one that I use if I know that keeping the connection is critical. It's especially useful when the user a laptop that doesn't initie the WiFi connection until after login. The product can be configured to cache credentials and login automatically.

Minpunten

The price is definitely the highest for all the remote control products that I use. I use Logmein sparingly because I only purchased one license. For general day to day use, I use other less expensive products.

5 van 125 worden weergegeven Lees alle reviews

LogMeIn Rescue - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over LogMeIn Rescue.

LogMeIn Rescue kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 149,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van LogMeIn Rescue

LogMeIn Rescue heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

LogMeIn Rescue ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Portugees, Spaans

LogMeIn Rescue ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

LogMeIn Rescue kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Agiloft, Autotask PSA, Bold360, ConnectWise Manage, Freshdesk, Freshservice, HappyFox Chat, HappyFox Help Desk, Salesforce Service Cloud, ServiceNow, Zendesk

LogMeIn Rescue biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor LogMeIn Rescue.