TeamViewer Remote
TeamViewer Remote
Over TeamViewer Remote
TeamViewer is software voor het beheer van ondersteuning op afstand, toegang op afstand en online vergaderingen die is ontworpen om mensen en apparaten verbonden te houden; hierdoor kunnen gebruikers onderweg toegang hebben tot hun pc op kantoor, een videovergadering aan de andere kant van de stad houden en hun scherm delen voor ondersteuning op afstand vanaf de andere kant van de wereld. Als een multiplatform- en meertalige oplossing biedt TeamViewer gebruikers de flexibiliteit om te werken op een breed scala van apparaten en besturingssystemen in meer dan 30 verschillende talen.
De algemene functionaliteiten van TeamViewer omvatten beheer van computers en contacten, automatische detectie en geïntegreerde monitoringcontroles, evenals gebruikers- en apparaatbeheer. TeamViewer bevat ook tools voor chat, bestandsoverdracht en whiteboard, plus externe audio en video, high-definition VoIP en technologie voor sessieopnames. Functionaliteiten voor bediening op afstand omvatten het opnieuw opstarten van computers, afdrukken en installeren. Ingebouwde rapportagefunctionaliteiten helpen gebruikers de inkomende en uitgaande verbindingen te registreren en precies te zien wie wat, wanneer en voor hoe lang heeft gedaan.
Om gebruikers te helpen vergaderingen en presentaties te beheren, ondersteunt TeamViewer planningstools en kunnen gebruikers interactief en effectief communiceren via chat, VoIP, video en telefonische conferentie. Vergaderingen, videogesprekken, chats en teleconferenties kunnen met slechts één klik worden gestart. Dankzij de service desk-integratie van TeamViewer kunnen gebruikers binnenkomende tickets rechtstreeks vanuit hun e-mailtoepassing beheren of ondersteuning bieden via chat of een sessie voor bediening op afstand. TeamViewer ondersteunt ook botsingsdetectie, bulkacties en offertes, evenals vooraf gebouwde integraties met Freshdesk, zendesk, Avira en meer.
Afbeeldingen
Twijfels over TeamViewer Remote?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Zoho Desk
Zoho Assist
ISL Light
LogMeIn Pro
Reviews
Heb je TeamViewer Remote al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Informatiediensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Goed product, maar bijna onmogelijk om het abonnement op te zeggen als je het niet meer nodig...
Beoordeeld op 10-6-2022
Ik zou dit product niet aanraden omdat je er niet meer vanaf geraakt.
Ik zou dit product niet aanraden omdat je er niet meer vanaf geraakt.
Pluspunten
je kan eenvoudig een remote pc overnemen
Minpunten
Het is bijna onmogelijk om je abonnement op te zeggen als je wil stoppen, je moet minstens 28 dagen voor het einde van de lopende termijn via een support ticket je abonnement opzeggen, maar je krijgt hier geen melding van dat je abo bijna verlopen is dus wanneer je bericht krijgt dat het verlengd wordt is het al te laat en als je dan wil opzeggen voor de volgende termijn wordt dat "vergeten" waardoor het volgende jaar opnieuw de betaling van je rekening gaat.
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
uitstekend programma tijdens online helpdesk
Beoordeeld op 24-10-2022
Pluspunten
teamviewer is een simpel programma waarmee onze ICT'er een computer op afstand kan overnemen om zo problemen van afstand op te lossen. het programma is makkelijk te installeren en via een code kan je iemand van buitenaf toestemming geven om de pc/laptop over te nemen
Minpunten
teamviewer heeft voor mij weinig tot geen nadelen. uiteraard moet je altijd zelf opletten dat je de juiste persoon toestemming geeft om je pc over te nemen.
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Teamviewer
Beoordeeld op 26-10-2022
Pluspunten
De systeembeheerder kan met deze software makkelijk op afstand meekijken bij problemen.
Minpunten
Bij mijn gebruik van Teamviewer ben ik nog geen nadelen tegengekomen.
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
If you are providing remote serice, you need this
Beoordeeld op 8-9-2020
This is a robust workhorse for any and all remote assistance, resource maintanance tool. In my...
This is a robust workhorse for any and all remote assistance, resource maintanance tool. In my years of use, I have only seen it fail a couple of times. There were some issues with network, but that is not TeamViewer's fault. Do keep in mind, to get the best out of this tool, you should have a stable network on both ends.
Pluspunten
This is the most stable remote access tool I have tested, and I tested an awful lot of them. The file transfer feature works like a charm and is very secure, if you are worried about privacy.
Being a remote employee, I have to use PCs all over the world pretty frequently. TeamViewer has proved to be the most stable tool for that. The remote access without assistance feature is especially helpful for a project manager who needs to maintain assests in separate locations.
Minpunten
To be honest, the sound settings is a little confusing to set up. While on a call it gets tangled up with the call Skype/Slack/Hangouts etc) and creates very irritating screeching noise and/or feedback. It is best to turn of the sound. I guess you can use TeamViewer for calls as well, but I never figured it out as we are pretty much embedded into Slack :D
Also the price is rather steep. It is hard for small teams to afford the tool. But if remote work is a core component of your project, you simply have to manage.
Overwogen alternatieven
AnyDeskRedenen om voor TeamViewer Remote te kiezen
TeamViewer had better stability and a much nicer UI.Overgestapt van
AnyDeskRedenen om over te stappen op TeamViewer Remote
Due to stability and better UI. It did cost rather a lot more than the competitor, but when you are handling important projects, you do need the best solutions.- Sector: Bankwezen
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
A tool that enables remote assistance with almost no operational restrictions
Beoordeeld op 16-8-2022
It is very useful because remote connection is possible whenever there is an Internet environment...
It is very useful because remote connection is possible whenever there is an Internet environment for terminals in places that do not have a VPN environment. For those who are not familiar with PCs, we also use it for classes on the use of the system and Excel, as you can see the operation on this side. Since it can be accessed immediately even on bases outside the prefecture, problems can be solved immediately.
Pluspunten
Installation is easy and can be started with little or no initial configuration. There are few input items at the time of connection, and even if the other party's employee is not very familiar with PCs, etc., the remote connection can be made easily. Since confirmation messages from the administrator can be displayed when the software is installed, almost all operations can be performed while the other party is connected, and almost all operations can be performed while the other party is remotely connected.
Minpunten
TeamViewer 13 is what we are currently using, but it was only ever purchased once. It looks like the latest version only has one subscription, so I would like to have a one-time purchase. It may depend on the network environment, but performance can be slow.
Overwogen alternatieven
DamewareRedenen om voor TeamViewer Remote te kiezen
Also, before the introduction of the system, there were times when I had backups of data and files sent by email, but it was difficult to manage, as the files I wanted were not attached. After introducing TeamViewer, when providing customer support, most of the customers who asked us to come to the office were convinced that we could solve the problem faster if we connected them remotely, as there was no time to travel.Overgestapt van
AnyDeskRedenen om over te stappen op TeamViewer Remote
I think it is by far the best remote software that cannot log in unless you start the software that receives the remote control and tells it the password that changes every time you log in to the remote software. You can relieve the clients by telling them that the system is designed so that they can't log in without permission.Antwoord van TeamViewer
Hello Ana,
Thank you for your efforts in sharing the amazing feedback about TeamViewer! We are so thrilled to know that TeamViewer became a powerful tool for you to remotely connect to others at the same time!
We are happy to hear that TeamViewer is a user-friendly remote access solution for you too. TeamViewer couldn't grow further and stronger and have a better competitive advantage without your support!
Again, we can't thank you enough for supporting TeamViewer and we hope you enjoy using TeamViewer as always!
Best,
Ying/TeamViewer
TeamViewer Remote - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over TeamViewer Remote.V. Welke prijsmodellen heeft TeamViewer Remote te bieden?
TeamViewer Remote kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: € 298,80/jaar
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van TeamViewer Remote?
TeamViewer Remote heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door TeamViewer Remote ondersteund?
TeamViewer Remote ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks, Zweeds
V. Biedt TeamViewer Remote ondersteuning voor mobiele apparaten?
TeamViewer Remote ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan TeamViewer Remote worden geïntegreerd?
TeamViewer Remote kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Avira Exchange Security, Cherwell Service Management, Dynamics 365 Business Central, Freshdesk, IBM Security MaaS360, Ivanti Neurons for MDM, Jira, Microsoft Azure, Microsoft Enterprise Mobility + Security, Microsoft Outlook, NinjaOne, Okta, Salesforce Service Cloud, ServiceNow, SysAid, Zendesk Suite, Zoho CRM, Zoho Desk
V. Welke mate van ondersteuning heeft TeamViewer Remote te bieden?
TeamViewer Remote biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor TeamViewer Remote.