Hotelogix
Over Hotelogix
Hotelogix is een intuïtief en robuust systeem dat wordt gebruikt door hotels, resorts, appartementen, hostels, kampen, BenB's, lodges, herbergen en zelfs hotelketens. Met aanpasbare functies kunnen kleine en middelgrote eigenschappen een onovertroffen zakelijk voordeel bieden tegen minimale instellings- en bedrijfskosten.
Als een complete oplossing voor hotelbeheer, omvat Hotelogix het volledige spectrum van toepassingen die elke hotelier nodig heeft om de interne activiteiten te stroomlijnen, hun bedrijf te promoten en meer omzet en winst te stimuleren. Het systeem is ontworpen met behulp van de nieuwste webgebaseerde technologieën, en de gebruiksvriendelijke, grafische gebruikersinterface vereenvoudigt en stroomlijnt dagelijkse taken. Het is ook uiterst gebruiksvriendelijk, zodat hotelpersoneel snel aan de slag kan met weinig of geen downtime. Het systeem kan worden geïntegreerd met alle belangrijke creditcardbetaalgateways, evenals andere integraties van derden voor boekhouding, EPABX, keukenorderticket en meer.
Dit had een van de klanten te zeggen:
"Na een lange, niet aflatende zoektocht, bleef Hotelogix als nummer 1 op de lijst van programma's staan die aan onze behoeften zouden voldoen, en we zagen dat er een gratis proefperiode is, dus natuurlijk hebben we het geprobeerd. We werden met stomheid geslagen door alle mogelijkheden van het programma. Zozeer zelfs dat we de proefperiode niet helemaal hebben afgemaakt en het programma op de tweede dag hebben gekocht. Het past zo perfect bij de manier waarop hotels in Griekenland worden gerund, dat we niet hebben geaarzeld om het te kopen.
Onze boekingen zijn letterlijk verdubbeld sinds we Hotelogix gebruiken, omdat onze toezegging nu altijd open is voor onze online reisbureaus en onze gasten altijd een kamer vinden voor de datums die ze zoeken.
Wij raden Hotelogix aan iedereen in de hotelwereld aan, of het nu kleine of grote hotels zijn. Het geeft gemoedsrust, stelt je in staat je hotel te beheren op manieren die je nooit voor mogelijk had gehouden, en vooral zal het je leven een stuk eenvoudiger maken. "
- Gina Mantzioris, manager, Hotel Vanessa, Griekenland
Afbeeldingen
Twijfels over Hotelogix?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Clock PMS
Salesforce Sales Cloud
Canto
Frontdesk Anywhere
Reviews
Heb je Hotelogix al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Easying hotel software hands down
Beoordeeld op 29-7-2022
Pluspunten
Integration with Channel Managers and partner agencies. Ease of entering booking and forecasting demand.
Minpunten
Maintenance and Housekeeping volumes can improve in terms of ease of use.
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Hotelogix and WDC Aparthotel (5*)
Beoordeeld op 30-1-2022
Pluspunten
For any new hotel, Hotelogix it a good way to start, especially small size business. Very easy to use and the suport team is very responsive and available.
Minpunten
It should be more modern and it can be good for it to have the email integration option, more options on invoice samples to fits best customers need.
Also, as hotel CRM it's very important, with Hotelogix it's still tricky to track guests profile in order to have a good database and to be able to back it up or restore.
Overwogen alternatieven
eZee Absolute- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Anders 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
Worst purchase of my life!
Beoordeeld op 21-3-2017
During the transition from one reservation software we were using to Hotelogix, they changed the...
During the transition from one reservation software we were using to Hotelogix, they changed the channel manager over before it was ready to be online and usable. We had to use both Hotelogix software and the previous software we had been using for about 3 weeks- transferring reservations back and forth so we could take payments and keep all of the reservations straight. They didn't get our payment processing set up for weeks after going live with their software. We had reservations coming into Hotelogix from Booking.com, Expedia and etc but couldn't process the credit card payments! I wouldn't recommend this software to my worst enemy! Also- they gave us a discount to pay a year in advance. Then they took about two months to get the software working for us. Then when I wasn't happy with it, they refused to refund ANY of my money! STAY AWAY from Hotelogix!!
Pluspunten
It looks good when they demo it quickly but beware. I can say it was easy to set up pricing, open and close rooms, tings like that but the good pales in comparison to the overall bad experience.
Minpunten
It's not user friendly. There are way too many steps required to do even the most basic of operations. The support is horrible in that you can only email them and hope for a response. There is no number to call to get help if you are in the middle of checking a guest in and something goes wrong or you just have a question.
Antwoord van Hotelogix
We have already addressed your concerns, as listed below,
Transition to New Channel Manager:
We had planned the transition and all existing reservations were uploaded. However, as with any system, the reservations that flow in during the transition time had to be manually uploaded. All new reservations from Channel Manager started flowing in to the PMS once the transition was completed.
Payment Gateway:
The payment gateway vendor from your end was unable to furnish required information for the integration. Eventually, when you switched to another Payment Gateway vendor, there was an issue with their sign-up which delayed the process further. Once the right version was signed-up, the integration was completed quickly.
Credit Card Issues:
Recording the Credit Card information within the PMS is against the PCI Compliance and industry accepted best practices. We offered an alternative solution that many of our clients use (Locator Emails) but this wasn’t taken up.
Support:
We have a dedicated account manager for all our clients to help resolve any issues on priority especially during onboarding. We also have a 24x7 live chat support for our clients, apart from the regular Email support. We have over 1000 clients in 100 countries that are using the system effectively. As with every system, there is a certain way of working to ensure the system integrity and best practices are followed and these can’t be changed upon individual client requests. We pride ourselves in the value that our product brings to the table and offer an unrestricted free trial for 15 days so the user can try the system in depth. Please note that you decided to go with discounted pricing for a yearly contract and such discounted yearly contracts are not refundable.
We are more than willing to discuss and resolve any open issues with our current or past clients. Also, we always appreciate feedback, whether positive or negative since it provides us with the opportunity to learn and grow as an organization.
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Excellent support by the team,
Beoordeeld op 28-6-2018
As in Hotel industry. now we have stopped the food bills to attach with the room main invoice.
PMS...
As in Hotel industry. now we have stopped the food bills to attach with the room main invoice.
PMS connected with the Chennal Mgr so don't nee to check all OTAs reservation every time.
every easy to check the room inventory.
Pluspunten
Easy to use to describe the invoice details to customer, in item wise.
login at any time any where.
Minpunten
you can't take step back. transactions cannot be removed or hide. re settlement not possible.
Antwoord van Hotelogix
Thanks for leaving a review. Highly appreciated! Do you know, we¿re coming up with upgraded version of POS i.e POS 2.0? Dedicated account manager for your property will update you on the same.
- Sector: Managementconsulting
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Meets the need
Beoordeeld op 13-3-2019
Pluspunten
It meets the basic need of a hotelier
Process is simple once you understand it.
Minpunten
It is not user friendly
Screens are complicated and not self explanatory
Certain functionality keep giving issues, such as client upload.
Antwoord van Hotelogix
Hello Rahul,
Glad to know you like how our system meets your hotel¿s needs. If there are a few areas that you find challenging, your Hotelogix account manager is available round-the-clock and will also be happy to share training videos. We request you to get in touch with your dedicated account manager.
Hotelogix - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Hotelogix.V. Welke prijsmodellen heeft Hotelogix te bieden?
Hotelogix kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 3,99/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Hotelogix?
Hotelogix heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Hotelogix ondersteund?
Hotelogix ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Duits, Engels, Frans, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Turks
V. Biedt Hotelogix ondersteuning voor mobiele apparaten?
Hotelogix ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Hotelogix worden geïntegreerd?
Hotelogix kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Mailchimp
V. Welke mate van ondersteuning heeft Hotelogix te bieden?
Hotelogix biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Hotelogix.