SysAid

4,5 (484)
Schrijf een review!
Krachtige servicedesk en eenvoudig te gebruiken, modulaire ITSM-tool

Over SysAid

SysAid, een bewezen ITSM-leverancier sinds 2002, kan een revolutie in een organisatie teweegbrengen door het interne en externe succes van klanten te stimuleren met een efficiënte servicedesk, door de gemiddelde tijd tot reparatie (Mean Time to Repair, MTTR) te verlagen voor de hele ticketingcyclus en ook door bedrijfsmiddelen te controleren met eindpunttechnologie.

SysAid omvat zelfs netwerkontdekking en beheer van IT-middelen (ITAM), inclusief beheer van mobiele apparaten en zeer waardevolle functies zoals een self-serviceportal voor eindgebruikers, mobiele apps, geautomatiseerd wachtwoordherstel, chat, benchmarking van de IT-sector en geavanceerde workflow- en automatiseringsfuncties.

SysAid geeft je de krachtige hulpmiddelen die je nodig hebt om je ITIL-framework effectief te beheren en ook cruciale koppelingen tussen incidenten, problemen en wijzigingen mogelijk te maken.


Afbeeldingen

SysAid Software - 1
SysAid Software - 2
SysAid Software - 3
SysAid Software - 4
SysAid Software - 5
Nog 6 andere bekijken
SysAid-video
SysAid Software - 1
SysAid Software - 2
SysAid Software - 3
SysAid Software - 4
SysAid Software - 5

Twijfels over SysAid? Vergelijk met een populair alternatief

SysAid

4,5 (484)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

Geen prijsinformatie gevonden
US$ 5,16
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

124
99

Integraties

37
18

Gebruiksgemak

4,5 (484)
4,2 (3.574)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,5 (484)
4,3 (3.574)

Klantenservice

4,5 (484)
4,3 (3.574)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Confluence

4,5
#1 alternatief voor SysAid
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve...

ConnectWise ScreenConnect

4,7
#2 alternatief voor SysAid
Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en...

OTRS

4,4
#3 alternatief voor SysAid
OTRS is helpdesksoftware die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van resources, workflows, interne...

Milvus

4,7
#4 alternatief voor SysAid
Milvus is een IT-beheerplatform dat alleen in het Portugees beschikbaar is. Het systeem bevat capaciteiten voor het...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(484)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je SysAid al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 484 reviews worden weergegeven
Lillian
Lillian
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great ITSM platform with great capabilities

Beoordeeld op 28-8-2023

SysAid is the answer to the issue of manual customer management. We utilize it for contract and...

SysAid is the answer to the issue of manual customer management. We utilize it for contract and renewal management, automated responses to customer support questions, and onboarding of new services.

Pluspunten

The platform's pre-built functionality is excellent for handling support tickets, and it's highly customizable to fit any organization's specific requirements. Having the option to make your own folders and processes is quite useful.

Minpunten

There are so many settings and options to configure in this program that we often find ourselves lost. There can be post-update issues on occasion. Since I only have 5 administrators and the bare minimum license, I can't generate nearly enough reports.

Michael
Totaalscore
  • Sector: Voedselproductie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

SysAid was a move in the right direction

Beoordeeld op 21-12-2023

The overall experience has been great. After using two other ITSMs, SysAid has been the best. ...

The overall experience has been great. After using two other ITSMs, SysAid has been the best. Implementation was a little rough but we crammed it all in within a month's time. I wouldn't recommend that. There is also a bit of a learning curve with workflows and other features, but once you get learn it, SysAid is a great ITSM. SysAid is very supportive and always willing to help.

Pluspunten

Ease of use for End Users. Self-Service Portal is easier for end user to navigate. Auto categorization of tickets and workflows.

Minpunten

Reporting, but improvements are coming next year.
Lack of RRM.

Clint
Totaalscore
  • Sector: Overheidsadministratie
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

Does the basics

Beoordeeld op 27-10-2023

It works better than some other ticket systems I've used in the past, but it also works worse than...

It works better than some other ticket systems I've used in the past, but it also works worse than others. I'd put in the middle of the road for Ticketing Systems.

Pluspunten

SysAid is easy to use and easy to integrate.

Minpunten

There is definitely some aspects missing, like the ability to merge tickets. Often times an widespread issue occurs and 30 tickets come in. Tickets have to be deleted or closed, which inflates ticket volume.

Overwogen alternatieven

Spiceworks Cloud Help Desk

Redenen om over te stappen op SysAid

Better support level
Andry
Totaalscore
  • Sector: Bankwezen
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

My experience using SysAid

Beoordeeld op 3-12-2024

My overall experience has been very good. We are satisfied with the features of the application.

My overall experience has been very good. We are satisfied with the features of the application.

Pluspunten

What I like most about SysAid is the ease it offers in configuring categories, SLAs, and routing. It is a user-friendly tool that integrates very well with Active Directory.

Minpunten

They don't have much support in Spanish.

Rachel
Totaalscore
  • Sector: Voedselproductie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great Addition to our Service Desk

Beoordeeld op 27-11-2023

Implementation went pretty well for us, we did not have a ton of customizations needed before go...

Implementation went pretty well for us, we did not have a ton of customizations needed before go live so that made it easy as well. However we did use the customization features for the SSP after go live to revamp what we did create. As well as the work flows, this comes in handy so much for purchasing and access approvals.

Pluspunten

Knowledge Base
Customization of workflows, categories, SSP, pretty much anything.
Work Flows
Patch Management
Reporting feature
Asset Management
Integration of Azure, Teams Chat bot, Power BI

Minpunten

The Remote Control feature is a bit wonky and needs updating.
We also discovered that Merging ticketing may be easy, but the updating of the categories for those tickets is not automatic. That is not a huge deal since we really do not merge many tickets.

Overwogen alternatieven

Halo Service Desk, ServiceNow en Zendesk Suite

Redenen om voor SysAid te kiezen

We needed more functionality then what was offered in our previous software.

Redenen om over te stappen op SysAid

SysAid gave us what we were looking for and at a fraction of the cost as the others.
5 van 484 worden weergegeven Lees alle reviews

SysAid - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SysAid.

SysAid kent de volgende prijsmodellen:

  • Gratis proef: Beschikbaar

SysAid heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

SysAid ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Italiaans, Japans, Portugees, Russisch, Spaans

SysAid ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

SysAid kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Asana, Docusign, Google Calendar, Google Chat, Google Workspace, Harvest, Jira, Jotform, Lansweeper, Microsoft 365, Microsoft 365 License Optimization, Microsoft Intune, Microsoft Power BI, Microsoft Teams, Nagios Core, Nagios XI, New Relic, Office 365 Document Management, Okta, OneLogin, PagerDuty, Pingdom, Qlik Sense, QuickBooks Online, Shopify, Site24x7, Slack, SolarWinds Service Desk, TeamViewer Remote, Trello, Twilio, Typeform, WhatsApp, WorkSafe, YouCanBook.me, Zapier, monday.com

SysAid biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SysAid.