SysAid

SysAid
Over SysAid
SysAid, een bewezen ITSM-leverancier sinds 2002, kan een revolutie in een organisatie teweegbrengen door het interne en externe succes van klanten te stimuleren met een efficiënte servicedesk, door de gemiddelde tijd tot reparatie (Mean Time to Repair, MTTR) te verlagen voor de hele ticketingcyclus en ook door bedrijfsmiddelen te controleren met eindpunttechnologie.
SysAid omvat zelfs netwerkontdekking en beheer van IT-middelen (ITAM), inclusief beheer van mobiele apparaten en zeer waardevolle functies zoals een self-serviceportal voor eindgebruikers, mobiele apps, geautomatiseerd wachtwoordherstel, chat, benchmarking van de IT-sector en geavanceerde workflow- en automatiseringsfuncties.
SysAid geeft je de krachtige hulpmiddelen die je nodig hebt om je ITIL-framework effectief te beheren en ook cruciale koppelingen tussen incidenten, problemen en wijzigingen mogelijk te maken.
Afbeeldingen





Twijfels over SysAid?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Confluence

ConnectWise ScreenConnect

OTRS

Milvus

Reviews
Heb je SysAid al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Great ITSM platform with great capabilities
Beoordeeld op 28-8-2023
SysAid is the answer to the issue of manual customer management. We utilize it for contract and...
SysAid is the answer to the issue of manual customer management. We utilize it for contract and renewal management, automated responses to customer support questions, and onboarding of new services.
Pluspunten
The platform's pre-built functionality is excellent for handling support tickets, and it's highly customizable to fit any organization's specific requirements. Having the option to make your own folders and processes is quite useful.
Minpunten
There are so many settings and options to configure in this program that we often find ourselves lost. There can be post-update issues on occasion. Since I only have 5 administrators and the bare minimum license, I can't generate nearly enough reports.
- Sector: Voedselproductie
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
SysAid was a move in the right direction
Beoordeeld op 21-12-2023
The overall experience has been great. After using two other ITSMs, SysAid has been the best. ...
The overall experience has been great. After using two other ITSMs, SysAid has been the best. Implementation was a little rough but we crammed it all in within a month's time. I wouldn't recommend that. There is also a bit of a learning curve with workflows and other features, but once you get learn it, SysAid is a great ITSM. SysAid is very supportive and always willing to help.
Pluspunten
Ease of use for End Users. Self-Service Portal is easier for end user to navigate. Auto categorization of tickets and workflows.
Minpunten
Reporting, but improvements are coming next year.
Lack of RRM.
- Sector: Overheidsadministratie
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10
Does the basics
Beoordeeld op 27-10-2023
It works better than some other ticket systems I've used in the past, but it also works worse than...
It works better than some other ticket systems I've used in the past, but it also works worse than others. I'd put in the middle of the road for Ticketing Systems.
Pluspunten
SysAid is easy to use and easy to integrate.
Minpunten
There is definitely some aspects missing, like the ability to merge tickets. Often times an widespread issue occurs and 30 tickets come in. Tickets have to be deleted or closed, which inflates ticket volume.
Overwogen alternatieven
Spiceworks Cloud Help DeskRedenen om over te stappen op SysAid
Better support level- Sector: Bankwezen
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
My experience using SysAid
Beoordeeld op 3-12-2024
My overall experience has been very good. We are satisfied with the features of the application.
My overall experience has been very good. We are satisfied with the features of the application.
Pluspunten
What I like most about SysAid is the ease it offers in configuring categories, SLAs, and routing. It is a user-friendly tool that integrates very well with Active Directory.
Minpunten
They don't have much support in Spanish.
- Sector: Voedselproductie
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Great Addition to our Service Desk
Beoordeeld op 27-11-2023
Implementation went pretty well for us, we did not have a ton of customizations needed before go...
Implementation went pretty well for us, we did not have a ton of customizations needed before go live so that made it easy as well. However we did use the customization features for the SSP after go live to revamp what we did create. As well as the work flows, this comes in handy so much for purchasing and access approvals.
Pluspunten
Knowledge Base
Customization of workflows, categories, SSP, pretty much anything.
Work Flows
Patch Management
Reporting feature
Asset Management
Integration of Azure, Teams Chat bot, Power BI
Minpunten
The Remote Control feature is a bit wonky and needs updating.
We also discovered that Merging ticketing may be easy, but the updating of the categories for those tickets is not automatic. That is not a huge deal since we really do not merge many tickets.
Redenen om voor SysAid te kiezen
We needed more functionality then what was offered in our previous software.Overgestapt van
ManageEngine Endpoint CentralRedenen om over te stappen op SysAid
SysAid gave us what we were looking for and at a fraction of the cost as the others.SysAid - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SysAid.V. Welke prijsmodellen heeft SysAid te bieden?
SysAid kent de volgende prijsmodellen:
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van SysAid?
SysAid heeft de volgende typische klanten:
11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door SysAid ondersteund?
SysAid ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Italiaans, Japans, Portugees, Russisch, Spaans
V. Biedt SysAid ondersteuning voor mobiele apparaten?
SysAid ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan SysAid worden geïntegreerd?
SysAid kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Asana, Docusign, Google Calendar, Google Chat, Google Workspace, Harvest, Jira, Jotform, Lansweeper, Microsoft 365, Microsoft 365 License Optimization, Microsoft Intune, Microsoft Power BI, Microsoft Teams, Nagios Core, Nagios XI, New Relic, Office 365 Document Management, Okta, OneLogin, PagerDuty, Pingdom, Qlik Sense, QuickBooks Online, Shopify, Site24x7, Slack, SolarWinds Service Desk, TeamViewer Remote, Trello, Twilio, Typeform, WhatsApp, WorkSafe, YouCanBook.me, Zapier, monday.com
V. Welke mate van ondersteuning heeft SysAid te bieden?
SysAid biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SysAid.