Over Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en grotere bedrijven en is volledig aanpasbaar en uitbreidbaar via het rijke ontwikkelingsplatform en de tools. Dynamics 365 biedt een reeks tools voor verkoop, klantenservice, buitendienstbeheer, talentacquisitie, financiën en activiteiten, detailhandel, automatisering van projectdiensten, marketing, kunstmatige intelligentie, mixed reality en meer.

Met Microsoft Dynamics 365 kunnen bedrijven hun activiteiten, projecten, workflows en taken verenigen in één gecentraliseerd platform om de besluitvorming te ondersteunen, relaties met klanten op te bouwen en efficiënt te werken. De individuele toepassingen binnen Microsoft Dynamics 365 kunnen als standalone producten worden gebruikt, met elkaar worden gecombineerd of worden geïntegreerd met een breed scala aan externe bedrijfssystemen om een volledig op maat gemaakte oplossing te bieden. Het platform kan worden geïntegreerd met toepassingen van derden, zoals Ameyo, Salesforce, DocuSign, PandaDoc, ADP, Gainsight, Tacton CPQ en meer. De kunstmatige intelligentie en mixed reality van Dynamics 365 maken op een moderne manier intelligente besluitvorming en scenarioplanning mogelijk.


Afbeeldingen

Dynamics 365 Software - 1
Dynamics 365 Software - 2
Dynamics 365 Software - 3
Dynamics 365 Software - 4
Nog 5 andere bekijken
Dynamics 365-video
Dynamics 365 Software - 1
Dynamics 365 Software - 2
Dynamics 365 Software - 3
Dynamics 365 Software - 4

Twijfels over Dynamics 365? Vergelijk met een populair alternatief

Dynamics 365

4,4 (5.788)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

Geen prijsinformatie gevonden
US$ 14,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

117
202

Integraties

21
67

Gebruiksgemak

4,1 (5.788)
4,1 (6.913)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,1 (5.788)
4,3 (6.913)

Klantenservice

4,2 (5.788)
4,1 (6.913)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

JIRA Service Management

4,5
#1 alternatief voor Dynamics 365
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke...

Zoho CRM

4,3
#2 alternatief voor Dynamics 365
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

AbacusLaw

3,8
#3 alternatief voor Dynamics 365
AbacusLaw is een oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken die een virtuele desktop biedt in een privécloud...

WordPress

4,6
#4 alternatief voor Dynamics 365
WordPress is een website- en blogcreatie- en publicatieplatform met hulpmiddelen voor esthetisch ontwerpen, het volgen...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(5.788)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je Dynamics 365 al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 5.788 reviews worden weergegeven
FARES
FARES
Totaalscore
  • Sector: Voedselproductie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Good experience

Beoordeeld op 17-8-2024

it is a great app provided by Microsoft to run any business. Being a part of the Microsoft is a...

it is a great app provided by Microsoft to run any business. Being a part of the Microsoft is a huge advantage that will help you to achieve your goals effectively and efficiently

Pluspunten

It is a great apps that helped us a lot of to maximise our finacial visibility, it is also easy to use

Minpunten

some features are hard to tinker with and It needs some customization for our need and sometime it gives us errors

Overwogen alternatieven

Sage X3

Redenen om voor Dynamics 365 te kiezen

For personal uses for exemple bank reconciliation

Overgestapt van

Microsoft Excel

Redenen om over te stappen op Dynamics 365

More innovative and simple to use and more features
Mac
Totaalscore
  • Sector: E-learning
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

One stop shop!

Beoordeeld op 9-12-2024

Overall, I would recommend this software to anyone! It’s easy to use, has all the necessary...

Overall, I would recommend this software to anyone! It’s easy to use, has all the necessary features, and is really a one stop shop!

Pluspunten

Easy to access from all devices. Many different organization features, especially for outlook.

Minpunten

Have to re-log in numerous times, especially with double authentication. This may be just for educational Microsoft accounts.

MARIE
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Dynamics 365 needs a lot of updates!

Beoordeeld op 8-4-2024

Overall experience has been poor. Everytime they update the software it seems they do not consult...

Overall experience has been poor. Everytime they update the software it seems they do not consult their customers and the changes are major and you have to learn how to use entire sections again with no warning, and they don't make changes that help the customer. Bank recs used to take me 2-3 hours and after the last update it now takes me 8-12 hours. Not Good.

Pluspunten

I don't like much about Dynamics 365. None that I can think of.

Minpunten

Very antiquated bank reconciliations and reporting. It is also very difficult to make corrections, not user-friendly at all. Every action takes at least 5 times longer with this software than with other software. This includes simply printing anything at all. When they make updates they don't ask the customers what improvements they would like that would help them.

Rick
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Dynamics-a powerful database for contact and opportunity management

Beoordeeld op 27-10-2024

I have been using it daily since 2016 for sales prospecting, contact management, follow up...

I have been using it daily since 2016 for sales prospecting, contact management, follow up management, opportunity tracking, account management. It also is the database of record for our prospect contact and email database, and also our client database. We have also customized Dynamics to track our clients annual software maintenance renewals.

Pluspunten

Some improvements made in 2023 have made Dynamics much better than it was before for setting up screen views, arranging and filtering columns, and improved search options.

Minpunten

1) The cost of marketing is very high compared to other email marketing services
reporting can be complex, for example including fields from the associated account file is difficult or impossible when modifying the contact record search.

susmita
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Dynamocs 365 helps in business requirements rules

Beoordeeld op 16-11-2024

Helped tailor the forms ,fields,workflows and business rules to meet business requirements.Plugin...

Helped tailor the forms ,fields,workflows and business rules to meet business requirements.Plugin Development,Integration with Restapis and middlewares. Writing JavaScript for client-side validation or enhancing user interactions.

Pluspunten

Customer service for supporting tickets,email marketing,automates financial management , helps manage project resources,timelines and budgets.Customization,Integration

Minpunten

High cost for implementation,little complex

5 van 5.788 worden weergegeven Lees alle reviews

Dynamics 365 - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Dynamics 365.

Dynamics 365 kent de volgende prijsmodellen:

  • Gratis proef: Beschikbaar

Dynamics 365 heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Dynamics 365 ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Dynamics 365 ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel)

Dynamics 365 kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ADP Workforce Now, Ameyo, AskNicely, Campaign Monitor by Marigold, Docusign, Five9, Gainsight CS, InsideView, Lattice Engines, LinkedIn for Business, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Project, Microsoft SharePoint, PROS Smart CPQ, PandaDoc, SOFT4RealEstate, Salesforce Sales Cloud, Sana Commerce, Tacton CPQ, airSlate SignNow

Dynamics 365 biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Dynamics 365.