Deputy
Deputy
Over Deputy
Deputy is een alles-in-één platform voor personeelsplanning (roostering), uren- en aanwezigheidsregistratie (tijdklok), taaktoewijzing en communicatie. Gebruik de mobiele apps van Deputy om je team overal te beheren. De Deputy Kiosk iPad-app biedt in-/uitklokken voor werknemers met volledige self-service. Allemaal aangedreven door een eenvoudig, intuïtief ontwerp.
Deputy biedt een end-to-end oplossing voor het beheer van je personeel. Van personeelsplanning (roosteren) tot salarisadministratie, en alles geleverd als één oplossing. Maak je planning met behulp van de web- of mobiele toepassing en stuur deze aan je personeel via e-mail/sms/pushmelding met de optie om je werknemers hun diensten te laten bevestigen. Medewerkers kunnen inklokken met behulp van mobiele apps van Deputy met geografische locatietagging of ze kunnen de iPad-app van Deputy Kiosk met gezichtsherkenning gebruiken. Breng je virtuele urenstaten naadloos over naar cloudgebaseerde salarisadministratie-oplossingen met volledige overurenberekeningen. Of download naar een bestand voor Excel- of lokale analyse. Het is eenvoudig, gemakkelijk en snel.
Afbeeldingen
Twijfels over Deputy?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
RUN Powered by ADP
Microsoft Excel
WhenToWork
Celayix
Reviews
Heb je Deputy al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
The team at QB Gelato is very pleased with Deputy. It is easy to use and the team members love...
Beoordeeld op 17-4-2018
Pluspunten
As QB Gelato continues to grow we are finding the tools within Deputy to be extremely valuable. For example, we have set up our 'Opening, Closing & Daily Checklists' in Deputy under tasks which allows us to run our business as paperless as possible. In addition, it gives Management the ability to check-in and see if tasks are being completed when not at the shop. Being able to communicate updates to the team members and request a confirmation that they have read the communication is brilliant. I look forward to putting the scheduling module to the test this summer as we are adding on a mobile truck to our business. I have no doubt Deputy will exceed any scheduling requirements. My final comment has to do with processing payroll and the integration between Deputy and our payroll system. Having this integration feature is such a time saver. It literally takes less than 5 minutes to run payroll as the hours from Deputy import seamlessly into our payroll system. We are extremely pleased with Deputy and highly recommend this software application for scheduling. A final note... support is excellent!
Minpunten
At the present time there is nothing we dislike about Deputy. The support team is always there to guide you through issues.
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Incredible amount of function. Deputy is a great solution to rostering/payroll if you can...
Beoordeeld op 13-1-2023
Made my busy day easier!
Made my busy day easier!
Pluspunten
Constantly updated, great user interface with lots of features.
Minpunten
Can be slow to load on older machines /with a slow internet connection
Overwogen alternatieven
Alvaria WorkforceRedenen om voor Deputy te kiezen
The workforce was too basic for our needs.Overgestapt van
CEIPAL WorkforceRedenen om over te stappen op Deputy
Had the easiest-to-use interface and was easily accessible on phones /tablets /computers etc. Ran into limitation issues with other hardware.- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10
Worst customer support ever
Beoordeeld op 18-1-2022
Pluspunten
It is easy to schedule, roster available on smart phone and has a time clock system so employee work hours can be tracked and monitored.
Minpunten
If a software is going to suit many businesses (as advertised) the company needs to be open to discussions with all types of businesses so that the software is adaptable. This does not happen.
The customer support is atrocious. You get a robot answering then a online chat forum. It is time consuming to interact with this forum - they waste time repeating your questions, responses are very condescending, they have no power to make any changes.
For example, I have for the last month requested that someone from the country I live in and is involved with the software design(and therefore have the ability to make changes) contact me (?telephone) I have finally been told that even if they call they will not be from within the country I live in - and therefore are just one level higher in the overseas call centre.
One frustrating example - the time clock system is an important part of any rostering system - and they have just issued a new feature where staff can clock in and out from home, without any consultation or ability to turn off this feature. While this may suit some businesses it does not suit mine and I am sure I am not alone. Unfortunately this leaves the door open for staff to be fraudulent and defeats the purpose of a clock on/clock off system.
- Sector: Entertainment
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Agritainment / Seasonal Use
Beoordeeld op 24-5-2023
Pluspunten
Ease of communication with employees, flexibility of the program, schedule execution and viewing, timeclock ease of use.
Minpunten
Some limitations of features. We like the employee review at the end of each day, but you cannot view or sort who left the review, so there is some value lacking there. We also are lacking an HR management option with our program.
- Sector: Religieuze instellingen
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Simple automated time tracking without needing manual spreadsheets
Beoordeeld op 5-6-2023
Pluspunten
It was so simple to get started using Deputy. I love that I can clock in and clock out on my Apple watch two as I sometimes shut down my computer before remembering to log off on my time sheet.
Minpunten
Tracking additional hours worked to scheduled hours as TOIL instead of needing to record the time under TOIL specifically created groups which seemed like a roundabout way of doing things.
Overwogen alternatieven
Employment HeroRedenen om over te stappen op Deputy
Subscription Rate which allowed pay per user / subscriber instead of needing to purchase a whole package.Deputy - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Deputy.V. Welke prijsmodellen heeft Deputy te bieden?
Deputy kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 6,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Deputy?
Deputy heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Deputy ondersteund?
Deputy ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Portugees, Spaans
V. Biedt Deputy ondersteuning voor mobiele apparaten?
Deputy ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Deputy worden geïntegreerd?
Deputy kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
ADP Workforce Now, BambooHR, Box, Clover, Dropbox Business, Epos Now, Google Calendar, Google Workspace, Gusto, IDEXX Neo, LastPass, Lightspeed POS, Lightspeed Retail, MYOB Business, Microsoft Azure, Microsoft Outlook, NetSuite, NetSuite for Retail, Okta, OnPay, Paychex Flex, Paycor, Paylocity, Proliant, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Revel Systems, Rippling, Salesforce Work.com, Sapling, ServiceM8, Shopify, SimplePay, Square Point of Sale, TriNet Zenefits, VMware AirWatch, Vend, Wagepoint, WhosOnLocation, WorkflowMax, Xero, Zapier, talech
V. Welke mate van ondersteuning heeft Deputy te bieden?
Deputy biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Deputy.
- Taakmanagement software
- Personeelsplanning software
- Agenda software
- Tijdregistratie software
- Planning software
- Verlofregistratie software
- Workforce management software
- Urenregistratie software
- Aanwezigheidsregistratie software
- Catering software
- Restaurant management software
- ATS-systemen
- Project management software voor de non-profitsector
- Software voor planning van verpleegkundigen
- Medische planningssoftware
- HR-software