Over Deputy

Deputy is een alles-in-één platform voor personeelsplanning (roostering), uren- en aanwezigheidsregistratie (tijdklok), taaktoewijzing en communicatie. Gebruik de mobiele apps van Deputy om je team overal te beheren. De Deputy Kiosk iPad-app biedt in-/uitklokken voor werknemers met volledige self-service. Allemaal aangedreven door een eenvoudig, intuïtief ontwerp.

Deputy biedt een end-to-end oplossing voor het beheer van je personeel. Van personeelsplanning (roosteren) tot salarisadministratie, en alles geleverd als één oplossing. Maak je planning met behulp van de web- of mobiele toepassing en stuur deze aan je personeel via e-mail/sms/pushmelding met de optie om je werknemers hun diensten te laten bevestigen. Medewerkers kunnen inklokken met behulp van mobiele apps van Deputy met geografische locatietagging of ze kunnen de iPad-app van Deputy Kiosk met gezichtsherkenning gebruiken. Breng je virtuele urenstaten naadloos over naar cloudgebaseerde salarisadministratie-oplossingen met volledige overurenberekeningen. Of download naar een bestand voor Excel- of lokale analyse. Het is eenvoudig, gemakkelijk en snel.

Prijzen vanaf:

US$ 4,50/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Deputy

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland , Finland, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Nieuw-Zeeland, Zweden, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans , Italiaans, Japans, Koreaans, Portugees, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 4,50/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Deputy

Afbeeldingen

Deputy Software - 1
Deputy Software - 2
Deputy Software - 3
Deputy Software - 4
Deputy Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Deputy-video
Deputy Software - 1
Deputy Software - 2
Deputy Software - 3
Deputy Software - 4
Deputy Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Deputy: 104

  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbare branding
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Arbeidsmanagement
  • Artsenbeheer
  • Automatische planner
  • Automatische tijdregistratie
  • Beheer van bedienend personeel
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van verlofuren
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Biometrische herkenning
  • Budgettering/prognoses
  • Certificering bijhouden
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dienstrooster-communicatie
  • FMLA-administratie
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • GPS
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geplande distributie
  • Groepsplanning
  • HR-beheer
  • Herinneringen
  • In- en uitklokken
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kostenbeheer
  • Loonkosten rapporteren
  • Messaging
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Offline time bijhouden
  • Online planning
  • Online ponskaart
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie
  • Opmerkingen/notities
  • Overurenberekening
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijdklok
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Trainingsbeheer
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Variabele werkkrachten
  • Verkooppunt
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Visualisatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtdiensten plannen
  • Werknemers bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkprognoses
  • Wisselen van dienst
  • Zelfplanning
  • Zelfservice voor werknemers
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden

Alternatieven

Homebase

4,6
#1 alternatief voor Deputy
Homebase is een tool voor personeelsplanning, tijdregistratie, werving en communicatie voor bedrijven en hun werknemers...

Zira

4,9
#2 alternatief voor Deputy
Zira is a cloud-based workforce management platform, powered by artificial intelligence. The platform offers a suite of...

Time Tracker

4,4
#3 alternatief voor Deputy
Time Tracker by eBillity is een tijdregistratietoepassing voor zakelijke teams van elke omvang. Een eenvoudige en...

Google Workspace

4,7
#4 alternatief voor Deputy
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's,...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(598)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je Deputy al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 598 reviews worden weergegeven
Glenda
Totaalscore
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Excellent & Easy to Use Time Management System

Beoordeeld op 28-10-2016

Our experience with Deputy right from the very beginning has been nothing but fantastic. If you...

Our experience with Deputy right from the very beginning has been nothing but fantastic. If you have any questions, they are answered, if you need help you can get it & it is also very cost effective.
We employ about 30 people & work in the Construction Industry. Due to the fact that there are many varied competencies involved in the type of works we do and there is also a number of different locations on any given day, rostering our staff used to be an absolute headache. Since implementing Deputy we have found this task to be completely trouble free. When we add our Employees to Deputy we input all of their relevant "Training" which includes competencies & site inductions which assists us tremendously when choosing who we can roster to the many different daily tasks we undertake. Our industry also requires that hours of work is reported of which is another feature Deputy is of tremendous value for. Not to mention the ease of actually paying our Employees each week via the connection with Xero.

Pluspunten

The most helpful feature for us is the "Training" which allows us to know which of our Employees are qualified to undertake different tasks. It is also extremely handy when it comes to paying our wages - no more time sheets !! Once the Employees times have been approved which we try to do on a daily basis, it is just a matter of pushing the button & our payroll in Xero is ready to go. Also the "Scheduling" is wonderful & extremely easy to use.

Minpunten

The Android app doesn't provide as many features as the IPhone app.

Troy
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Deputy is seriously like the sheriff that came in and cleaned up our employee scheduling...

Beoordeeld op 27-7-2019

We had employees staying clocked on after shifts milking the clock. We didn't notice it until it...

We had employees staying clocked on after shifts milking the clock. We didn't notice it until it was time to run payroll. Now this tells me whenever someone stays on more than 5 minutes past their shift. Or clocks in more than 5 minutes early. 6 stores, 3 shifts a day, it really adds up quickly!

Pluspunten

Easy to learn. As the person in charge I not only had to learn this product, but I had to train everyone else on this product. And not just train them, but sell them on why it was better than what we were using. Luckily, Deputy is so complete, it was easy. They haven't forgotten a single step.

Minpunten

I wish it synced with my Google calendar. Only thing missing.

Heather
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Deputy Helped us to go Paperless

Beoordeeld op 26-9-2022

Since implementing deputy payroll is more accurate, we save at least 35 hours of manual labour per...

Since implementing deputy payroll is more accurate, we save at least 35 hours of manual labour per week and we use 65% less paper.

Pluspunten

Ease of use and security for each member of staff. With the addition of the onboarding facility Deputy has become a vital part of our operation.

Minpunten

I wish the scheduling facility was easier to use on a mobile or tablet. As I spend most of my life on the move this would be perfect.

Overwogen alternatieven

Time Tracker

Redenen om over te stappen op Deputy

Deputy customer service, cost, functionality and security features.
Ryan
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Stay Away From Deputy!

Beoordeeld op 9-9-2020

Deputy worked fine for us for at least a year. Nothing special, but it integrated with our Gusto...

Deputy worked fine for us for at least a year. Nothing special, but it integrated with our Gusto payroll and ServiceM8 CRM and that's what we needed. But about 5 weeks ago it lost the ability to calculate over time. If a man works 49 hours in a week, it exports it to Gusto now as 49 straight hours, instead of 40 straight and 9 OT. We have exchanged dozens of emails with Deputy and we only get a canned response back. They say they are looking at it, but we don't believe it. How difficult could it be to compute OT correctly for a time tracking app?!! We don't think there is anyone working there any longer, -just a shell sucking up the monthly fees for as long as possible before folding.

Pluspunten

The integration with ServiceM8, which is why we chose Deputy

Minpunten

Customer service is horrendous, and the product is unreliable.

Overwogen alternatieven

Time Tracker, QuickBooks Time, When I Work, Homebase en Paycor

Redenen om voor Deputy te kiezen

Integrations

Redenen om over te stappen op Deputy

Integrations
Michael
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Easy to use scheduling system

Beoordeeld op 19-8-2022

Easy to use as an employee and looks easy to use from an admin perspective. Never had a problem...

Easy to use as an employee and looks easy to use from an admin perspective. Never had a problem with my timesheets!

Pluspunten

As an employee who has used this for 5+ years this is an easy program to use within a small business. I clock in, clock out and can edit my time if needed. I can offer shifts up and accept or look for more all within the app. I like being notified when new shifts are offered as well via text and can accept them without even opening the app. I wish the calendar in deputy would sync with my apple calendar so I didn’t have to manually enter my deputy shifts into it.

Minpunten

I wish the calendar in deputy would sync with my apple calendar so I didn’t have to manually enter my deputy shifts into it.

5 van 598 worden weergegeven Lees alle reviews

Deputy - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Deputy.

Deputy kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 4,50/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Deputy heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Deputy ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Portugees, Spaans

Deputy ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Deputy kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ADP Workforce Now, BambooHR, Box, Clover, Dropbox Business, Epos Now, Google Calendar, Google Workspace, Gusto, IDEXX Neo, LastPass, Lightspeed POS, Lightspeed Retail, MYOB Business, Microsoft Azure, Microsoft Outlook, NetSuite, NetSuite for Retail, Okta, OnPay, Paychex Flex, Paycor, Paylocity, Proliant, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Revel Systems, Rippling, Salesforce Work.com, Sapling, ServiceM8, Shopify, SimplePay, Square Point of Sale, VMware AirWatch, Vend, Wagepoint, WhosOnLocation, WorkflowMax, Xero, Zapier, Zenefits, talech

Deputy biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Deputy.