Over Deputy

Deputy is een alles-in-één platform voor personeelsplanning (roostering), uren- en aanwezigheidsregistratie (tijdklok), taaktoewijzing en communicatie. Gebruik de mobiele apps van Deputy om je team overal te beheren. De Deputy Kiosk iPad-app biedt in-/uitklokken voor werknemers met volledige self-service. Allemaal aangedreven door een eenvoudig, intuïtief ontwerp.

Deputy biedt een end-to-end oplossing voor het beheer van je personeel. Van personeelsplanning (roosteren) tot salarisadministratie, en alles geleverd als één oplossing. Maak je planning met behulp van de web- of mobiele toepassing en stuur deze aan je personeel via e-mail/sms/pushmelding met de optie om je werknemers hun diensten te laten bevestigen. Medewerkers kunnen inklokken met behulp van mobiele apps van Deputy met geografische locatietagging of ze kunnen de iPad-app van Deputy Kiosk met gezichtsherkenning gebruiken. Breng je virtuele urenstaten naadloos over naar cloudgebaseerde salarisadministratie-oplossingen met volledige overurenberekeningen. Of download naar een bestand voor Excel- of lokale analyse. Het is eenvoudig, gemakkelijk en snel.

Prijzen vanaf:

US$ 4,50/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 8 andere

Ondersteunde talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans en nog 5 andere

Prijzen vanaf:

US$ 4,50/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Deputy Software - 1
Deputy Software - 2
Deputy Software - 3
Deputy Software - 4
Deputy Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Deputy-video
Deputy Software - 1
Deputy Software - 2
Deputy Software - 3
Deputy Software - 4
Deputy Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Deputy: 104

  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbare branding
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Arbeidsmanagement
  • Artsenbeheer
  • Automatische planner
  • Automatische tijdregistratie
  • Beheer van bedienend personeel
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van verlofuren
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Biometrische herkenning
  • Budgettering/prognoses
  • Certificering bijhouden
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dienstrooster-communicatie
  • FMLA-administratie
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • GPS
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geplande distributie
  • Groepsplanning
  • HR-beheer
  • Herinneringen
  • In- en uitklokken
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kostenbeheer
  • Loonkosten rapporteren
  • Messaging
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Offline time bijhouden
  • Online planning
  • Online ponskaart
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie
  • Opmerkingen/notities
  • Overurenberekening
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijdklok
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Trainingsbeheer
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Variabele werkkrachten
  • Verkooppunt
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Visualisatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtdiensten plannen
  • Werknemers bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkprognoses
  • Wisselen van dienst
  • Zelfplanning
  • Zelfservice voor werknemers
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden

Alternatieven

SimplyBook.me

4,6
#1 alternatief voor Deputy
SimplyBook.me is een online boekingssysteem voor zowel kleine bedrijven als grote ondernemingen in alle dienstverlenende...

WhenToWork

4,4
#2 alternatief voor Deputy
WhenToWork is een online oplossing voor personeelsplanning met mobiele apps waarmee werknemers planningen kunnen...

Homebase

4,6
#3 alternatief voor Deputy
Homebase is een tool voor personeelsplanning, tijdregistratie, werving en communicatie voor bedrijven en hun werknemers...

Alvaria Workforce

4,2
#4 alternatief voor Deputy
Voor contactcentra met meer dan 150 medewerkers voorspelt Aspect Workforce Management nauwkeurig de oproepvolumes,...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(613)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je Deputy al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 613 reviews worden weergegeven
Glenda
Totaalscore
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Excellent & Easy to Use Time Management System

Beoordeeld op 28-10-2016

Our experience with Deputy right from the very beginning has been nothing but fantastic. If you...

Our experience with Deputy right from the very beginning has been nothing but fantastic. If you have any questions, they are answered, if you need help you can get it & it is also very cost effective.
We employ about 30 people & work in the Construction Industry. Due to the fact that there are many varied competencies involved in the type of works we do and there is also a number of different locations on any given day, rostering our staff used to be an absolute headache. Since implementing Deputy we have found this task to be completely trouble free. When we add our Employees to Deputy we input all of their relevant "Training" which includes competencies & site inductions which assists us tremendously when choosing who we can roster to the many different daily tasks we undertake. Our industry also requires that hours of work is reported of which is another feature Deputy is of tremendous value for. Not to mention the ease of actually paying our Employees each week via the connection with Xero.

Pluspunten

The most helpful feature for us is the "Training" which allows us to know which of our Employees are qualified to undertake different tasks. It is also extremely handy when it comes to paying our wages - no more time sheets !! Once the Employees times have been approved which we try to do on a daily basis, it is just a matter of pushing the button & our payroll in Xero is ready to go. Also the "Scheduling" is wonderful & extremely easy to use.

Minpunten

The Android app doesn't provide as many features as the IPhone app.

Anthony
Totaalscore
  • Sector: Publiceren
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Reduce scheduling time impact on your business

Beoordeeld op 27-1-2017

We have over 170 staff in 6 regions nationally. We are looking to expand this to our international...

We have over 170 staff in 6 regions nationally. We are looking to expand this to our international teams.
We operate event merchandising at venues all around the country, however, we cannot install fixed hardware to have our team clock on and off for their shifts.
The Deputy experience for our team created greater transparency and opened up a more robust communication culture.
We operate under 3 awards across the business based on location and our team can work in multiple locations, so we needed to develop a script to understand how all the awards needed to interact with each other. Thanks to the thorough API library we were able to completely customize scripts and reports to cut our timesheet approval experience to less than 1 hour on a Monday and the payroll team was able to free up 2 entire days from their week.
Our rostering team has been able to reduce the time working on roster production to 2 days and maintenance of the rosters has become a much more simple task - this can often be done in the app!
Deputy has allowed our business to scale without increasing our scheduling workload. We have expanded our operations team to focus on our business practices and service delivery and because Deputy is part of our team now we have far greater visibility than ever before without additional time invested.

Pluspunten

No fixed hardware required
Scalability
News Feed has our team communicating more openly
Custom Reporting
Award Interpretation - Once scripts written (we run with 3 different awards)
App Experience
Quick Payroll/Timesheet Approvals

Minpunten

Integration of Enterprise Version with Basic Version - Particularly Locations do not pick up the same address fields.

Julie
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Worst customer support ever

Beoordeeld op 18-1-2022

Pluspunten

It is easy to schedule, roster available on smart phone and has a time clock system so employee work hours can be tracked and monitored.

Minpunten

If a software is going to suit many businesses (as advertised) the company needs to be open to discussions with all types of businesses so that the software is adaptable. This does not happen.

The customer support is atrocious. You get a robot answering then a online chat forum. It is time consuming to interact with this forum - they waste time repeating your questions, responses are very condescending, they have no power to make any changes.
For example, I have for the last month requested that someone from the country I live in and is involved with the software design(and therefore have the ability to make changes) contact me (?telephone) I have finally been told that even if they call they will not be from within the country I live in - and therefore are just one level higher in the overseas call centre.
One frustrating example - the time clock system is an important part of any rostering system - and they have just issued a new feature where staff can clock in and out from home, without any consultation or ability to turn off this feature. While this may suit some businesses it does not suit mine and I am sure I am not alone. Unfortunately this leaves the door open for staff to be fraudulent and defeats the purpose of a clock on/clock off system.

David
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Good Scheduling & Timekeeping Software

Beoordeeld op 11-1-2023

Overall, a good scheduling software. Worked well for me and my teams.

Overall, a good scheduling software. Worked well for me and my teams.

Pluspunten

Deputy is very user friendly and useful with scheduling and timekeeping employees. It worked well for me as a manager, helping me know what staff I was going to expect as well sending me notifications of the upcoming schedule.

Minpunten

I didn't encounter any issues with this software.

John
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A+ Scheduling Software

Beoordeeld op 23-4-2018

Saves me time and hassle. Employees know how to use it quickly with little/no training.

Saves me time and hassle. Employees know how to use it quickly with little/no training.

Pluspunten

Inexpensive, feature rich, and easy for me to export timesheets to our payroll provider, Gusto. It was easy to add our existing employees when we made the switch. Employees have no complaints using it for time off requests, unavailability or integrating with their calendar so they know when they're scheduled.

Minpunten

The manager side of the mobile app is lacking full access to make it easy to approve time off requests. Depending how I pull up the request from my phone sometimes it also shows the date as Christmas Eve from years in the past (like 2015). Hasn't been a big enough pain for me personally to be mad enough to contact them, though I should so they can tell me I'm dumb and using it wrong or fix it.

5 van 613 worden weergegeven Lees alle reviews

Deputy - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Deputy.

Deputy kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 4,50/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Deputy heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Deputy ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Portugees, Spaans

Deputy ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Deputy kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ADP Workforce Now, BambooHR, Box, Clover, Dropbox Business, Epos Now, Google Calendar, Google Workspace, Gusto, IDEXX Neo, LastPass, Lightspeed POS, Lightspeed Retail, MYOB Business, Microsoft Azure, Microsoft Outlook, NetSuite, NetSuite for Retail, Okta, OnPay, Paychex Flex, Paycor, Paylocity, Proliant, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Revel Systems, Rippling, Salesforce Work.com, Sapling, ServiceM8, Shopify, SimplePay, Square Point of Sale, VMware AirWatch, Vend, Wagepoint, WhosOnLocation, WorkflowMax, Xero, Zapier, Zenefits, talech

Deputy biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Deputy.