Over Deputy

Deputy is een alles-in-één platform voor personeelsplanning (roostering), uren- en aanwezigheidsregistratie (tijdklok), taaktoewijzing en communicatie. Gebruik de mobiele apps van Deputy om je team overal te beheren. De Deputy Kiosk iPad-app biedt in-/uitklokken voor werknemers met volledige self-service. Allemaal aangedreven door een eenvoudig, intuïtief ontwerp.

Deputy biedt een end-to-end oplossing voor het beheer van je personeel. Van personeelsplanning (roosteren) tot salarisadministratie, en alles geleverd als één oplossing. Maak je planning met behulp van de web- of mobiele toepassing en stuur deze aan je personeel via e-mail/sms/pushmelding met de optie om je werknemers hun diensten te laten bevestigen. Medewerkers kunnen inklokken met behulp van mobiele apps van Deputy met geografische locatietagging of ze kunnen de iPad-app van Deputy Kiosk met gezichtsherkenning gebruiken. Breng je virtuele urenstaten naadloos over naar cloudgebaseerde salarisadministratie-oplossingen met volledige overurenberekeningen. Of download naar een bestand voor Excel- of lokale analyse. Het is eenvoudig, gemakkelijk en snel.

Prijzen vanaf:

US$ 2,50/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Deputy

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 5 andere, Japans, Koreaans, Portugees, Spaans, zh-hant

Prijzen vanaf:

US$ 2,50/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Deputy

Afbeeldingen

Deputy Software - 1
Deputy Software - 2
Deputy Software - 3
Deputy Software - 4
Deputy Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Deputy-video
Deputy Software - 1 Deputy Software - 2 Deputy Software - 3 Deputy Software - 4 Deputy Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Deputy: 118

  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbare branding
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocanalyse
  • Ad-hocrapportage
  • Administratieve rapportage
  • Arbeidsmanagement
  • Artsenbeheer
  • Automatische planner
  • Automatische tijdregistratie
  • Beheer van bedienend personeel
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van verlofuren
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Beveiligd aanmelden
  • Biometrische herkenning
  • Budgettering/prognoses
  • Certificering bijhouden
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dienstrooster-communicatie
  • FMLA-administratie
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Feedbackbeheer
  • GPS
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geolocatie
  • Geplande distributie
  • Groepsplanning
  • HR-beheer
  • Handmatige tijdinvoer
  • Herinneringen
  • In- en uitklokken
  • Instructeurbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kostenanalyse
  • Kostenbeheer
  • Locatie bijhouden
  • Loonkosten rapporteren
  • Markeren
  • Messaging
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Offline time bijhouden
  • Offline toegang
  • Online planning
  • Online ponskaart
  • Online tijdklok
  • Online time bijhouden
  • Opmerkingen/notities
  • Overurenberekening
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Procesbeheersing
  • Prognose
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roosterbeheer
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijdklok
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Trainingsbeheer
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Variabele werkkrachten
  • Verkooppunt
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtdiensten plannen
  • Werknemers bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkprognoses
  • Wisselen van dienst
  • Zelfplanning
  • Zelfservice voor werknemers
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

When I Work

4,5
#1 alternatief voor Deputy
When I Work is een eenvoudige manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren....

Workzoom

4,7
#2 alternatief voor Deputy
Workzoom is the all-in-one Talent, Workforce and Payroll solution that engages your employees, enlightens your leaders...

Connecteam

4,8
#3 alternatief voor Deputy
Een alles-in-één werknemers-app die zowel krachtig, betaalbaar als gebruiksvriendelijk is, speciaal voor mobiele...

UKG Ready

4,1
#4 alternatief voor Deputy
Kronos Workforce Ready is een volledig pakket van oplossingen voor HCM (human capital management, beheer van menselijk...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(565)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je Deputy al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 565 worden weergegeven
Kevin B.
Totaalscore
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

The team at QB Gelato is very pleased with Deputy. It is easy to use and the team members love...

Beoordeeld op 17-4-2018

Pluspunten

As QB Gelato continues to grow we are finding the tools within Deputy to be extremely valuable. For example, we have set up our 'Opening, Closing & Daily Checklists' in Deputy under tasks which allows us to run our business as paperless as possible. In addition, it gives Management the ability to check-in and see if tasks are being completed when not at the shop. Being able to communicate updates to the team members and request a confirmation that they have read the communication is brilliant. I look forward to putting the scheduling module to the test this summer as we are adding on a mobile truck to our business. I have no doubt Deputy will exceed any scheduling requirements. My final comment has to do with processing payroll and the integration between Deputy and our payroll system. Having this integration feature is such a time saver. It literally takes less than 5 minutes to run payroll as the hours from Deputy import seamlessly into our payroll system. We are extremely pleased with Deputy and highly recommend this software application for scheduling. A final note... support is excellent!

Minpunten

At the present time there is nothing we dislike about Deputy. The support team is always there to guide you through issues.

Rachael C.
Totaalscore
  • Sector: Vrije tijd, reizen en toerisme
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Outstanding Customer Support

Beoordeeld op 10-11-2016

Since implementing deputy towards the end of 2015 in our business, I have worked closely with Jake...

Since implementing deputy towards the end of 2015 in our business, I have worked closely with Jake and Joseph on making the system work with ease and ensure we are using the system to its potential.
Our business has a high turnover of transient employees who work varied hours and days of work which makes it hard for our managers to roster efficiently.
The team at Deputy have worked with us to add custom features which can help with our daily struggles in turn saving us time and money by being able to roster effectively and ensure we are being compliant at each step.
As the Payroll officer for our Australian and New Zealand region, Deputy have allowed me to streamline the fortnightly payroll process. Removed the need for any manual inputting, in turn ensuring we have time for quality checks, within our limited time constraints on payroll day.
We are a fast paced business and this system works extremely well for our managers creating and publishing the rosters, as well as confirming timesheets.

Pluspunten

Worked closely with our team to add additional features required
Fast response time
Realistic time-frames
Great problem solving skills, and solutions
Helps with rostering efficiently,
Forecast of costs,
Ensures Compliance
Reporting functions
Payroll inputting has reduced from 1.5 days to 1Hrs due to new seamless payroll integration
New upgrade of system is more user friendly and responsive

Minpunten

More updates on system features/upgrades to come
More training for Support staff on system set up
Doesn't do 'Modern award' interpretation. Although we have now got the system to interpret the Award this was a lot of custom features we worked with the Development team on.

Ryan C.
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Stay Away From Deputy!

Beoordeeld op 9-9-2020

Deputy worked fine for us for at least a year. Nothing special, but it integrated with our Gusto...

Deputy worked fine for us for at least a year. Nothing special, but it integrated with our Gusto payroll and ServiceM8 CRM and that's what we needed. But about 5 weeks ago it lost the ability to calculate over time. If a man works 49 hours in a week, it exports it to Gusto now as 49 straight hours, instead of 40 straight and 9 OT. We have exchanged dozens of emails with Deputy and we only get a canned response back. They say they are looking at it, but we don't believe it. How difficult could it be to compute OT correctly for a time tracking app?!! We don't think there is anyone working there any longer, -just a shell sucking up the monthly fees for as long as possible before folding.

Pluspunten

The integration with ServiceM8, which is why we chose Deputy

Minpunten

Customer service is horrendous, and the product is unreliable.

Troy M.
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Deputy is seriously like the sheriff that came in and cleaned up our employee scheduling...

Beoordeeld op 27-7-2019

We had employees staying clocked on after shifts milking the clock. We didn't notice it until it...

We had employees staying clocked on after shifts milking the clock. We didn't notice it until it was time to run payroll. Now this tells me whenever someone stays on more than 5 minutes past their shift. Or clocks in more than 5 minutes early. 6 stores, 3 shifts a day, it really adds up quickly!

Pluspunten

Easy to learn. As the person in charge I not only had to learn this product, but I had to train everyone else on this product. And not just train them, but sell them on why it was better than what we were using. Luckily, Deputy is so complete, it was easy. They haven't forgotten a single step.

Minpunten

I wish it synced with my Google calendar. Only thing missing.

Glenda M.
Totaalscore
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Excellent & Easy to Use Time Management System

Beoordeeld op 28-10-2016

Our experience with Deputy right from the very beginning has been nothing but fantastic. If you...

Our experience with Deputy right from the very beginning has been nothing but fantastic. If you have any questions, they are answered, if you need help you can get it & it is also very cost effective.
We employ about 30 people & work in the Construction Industry. Due to the fact that there are many varied competencies involved in the type of works we do and there is also a number of different locations on any given day, rostering our staff used to be an absolute headache. Since implementing Deputy we have found this task to be completely trouble free. When we add our Employees to Deputy we input all of their relevant "Training" which includes competencies & site inductions which assists us tremendously when choosing who we can roster to the many different daily tasks we undertake. Our industry also requires that hours of work is reported of which is another feature Deputy is of tremendous value for. Not to mention the ease of actually paying our Employees each week via the connection with Xero.

Pluspunten

The most helpful feature for us is the "Training" which allows us to know which of our Employees are qualified to undertake different tasks. It is also extremely handy when it comes to paying our wages - no more time sheets !! Once the Employees times have been approved which we try to do on a daily basis, it is just a matter of pushing the button & our payroll in Xero is ready to go. Also the "Scheduling" is wonderful & extremely easy to use.

Minpunten

The Android app doesn't provide as many features as the IPhone app.

5 van 565 worden weergegeven Lees alle reviews

Deputy - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Deputy.

Deputy kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 2,50/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Deputy heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Deputy ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Portugees, Spaans, zh-hant

Deputy ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Deputy kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ADP Workforce Now, BambooHR, Box, Clover, Dropbox Business, Epos Now, Google Calendar, Google Workspace, Gusto, IDEXX Neo, LastPass, Lightspeed POS, Lightspeed Retail, MYOB Essentials, Microsoft Azure, Microsoft Outlook, NetSuite, NetSuite for Retail, Okta, Paylocity, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Revel Systems, Salesforce Work.com, ServiceM8, Square Point of Sale, VMware AirWatch, Vend, Wagepoint, WhosOnLocation, WorkflowMax, Xero, Zapier, talech

Deputy biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Deputy.