Over Vision Helpdesk

Vision Helpdesk is toonaangevende ticketingsoftware voor klantenondersteuning die alle kleine, middelgrote en grote ondernemingen ondersteunt met 3 verschillende producten.

1) Help Desk Software - ticketingsoftware voor het beheren van klantenondersteuning via verschillende kanalen, zoals e-mail, webportal, VOIP, live chat, API, Facebook, Twitter en meer. Het wordt geleverd met unieke functies zoals ticketfacturering, taakbeheer, online forums, helpdesk-gamification en meer.

2) Satellite Help Desk Software - software voor het beheer van klantenondersteuning voor meerdere bedrijven of meerdere merken. Het meest geschikt als je meerdere websites, merken of producten beheert en voor elk van hen een ander merkeigen portal wilt aanbieden, met één enkele backend om alles op één plek te beheren.

3) ITIL/ITSM Servicedesk-software - een product dat alle functies biedt van een helpdesk en een satelliethelpdesk en bovendien beschikt over ITIL-conforme functies voor CMDB en het beheer van bedrijfsmiddelen, incidenten, problemen, oplossingen en kennis, veranderingen en releases.

De Vision Helpdesk-licentie is beschikbaar als SaaS-versie (cloudplatform) en downloadversie (lokaal).

Prijzen vanaf:

US$ 8,00/maand

  • Gratis proef
  • Eenmalige licentie
  • Abonnement
Prijsmodellen bekijken

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, China en nog 5 andere, India, Japan, Duitsland, Brazilië, Mexico

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees (Traditioneel), Chinees (Vereenvoudigd), Deens, Duits en nog 22 andere, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Taiwanees, Thai, Tjechisch, Turks, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 8,00/maand

  • Gratis proef
  • Eenmalige licentie
  • Abonnement
Prijsmodellen bekijken

Afbeeldingen

Responsive Vision Helpdesk V5 version
Vision Helpdesk V5
Incident Management
Incident / Ticket Screen
Vision Helpdesk Responsive Client Portal
Multi Company Help Desk Software
Vision Helpdesk - Service Desk Software - PinkVerify Certified
Problem Management
Change Management
Asset Management
Nog 11 andere bekijken
Vision Helpdesk-video
Schermopname van Vision Helpdesk: Responsive Vision Helpdesk V5 version Schermopname van Vision Helpdesk: Vision Helpdesk V5 Schermopname van Vision Helpdesk: Incident Management Schermopname van Vision Helpdesk: Incident / Ticket Screen Schermopname van Vision Helpdesk: Vision Helpdesk Responsive Client Portal Schermopname van Vision Helpdesk: Multi Company Help Desk Software Schermopname van Vision Helpdesk: Vision Helpdesk - Service Desk Software - PinkVerify Certified Schermopname van Vision Helpdesk: Problem Management Schermopname van Vision Helpdesk: Change Management Schermopname van Vision Helpdesk: Asset Management

Functies

Totaal aantal functies van Vision Helpdesk: 59

  • API
  • Aangepaste velden
  • Actiebeheer
  • Active Directory-integratie (AD)
  • Administratiebeheer
  • Assetbeheer
  • Automatische meldingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van problemen
  • Categorisering
  • Chatten
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Door leveranciers beheerde voorraad
  • E-mailintegratie
  • Enquêtebeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Escalatiebeheer
  • Etikettering
  • Factureerbare uren bijhouden
  • Factureren
  • Financieel beheer
  • Gamification
  • Geautomatiseerde planning
  • Gefilterde weergaven
  • Gemeenschappelijke werkruimte
  • Geplande rapportage
  • Gezamenlijke beoordeling
  • Helpdeskbeheer
  • Helpdeskintegratie
  • IT-assets bijhouden
  • Incidentenbeheer
  • Instant Messaging
  • Integratie van sociale media
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Markeren
  • Meerdere valuta's
  • Multi-onderneming
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online forums
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Productie bijhouden
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • SLA-beheer
  • Samenwerkingstools
  • Taakplanning
  • Terugkerende taken
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Webformulieren
  • Workflowbeheer
  • Zelfservice voor werknemers
  • Zelfserviceportal

Alternatieven

Zendesk

4,3
#1 alternatief voor Vision Helpdesk
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000...

LiveAgent

4,7
#2 alternatief voor Vision Helpdesk
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Deskero

4,7
#3 alternatief voor Vision Helpdesk
Deskero is helpdesk-software en een support ticketsysteem waarmee gebruikers multi-channel supportvragen kunnen...

Deskpro

4,6
#4 alternatief voor Vision Helpdesk
Deskpro is multi-channel helpdesk software that can be Cloud or self-hosted. The helpdesk app includes using filters,...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(28)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Vision Helpdesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 28 worden weergegeven
Gitesh T.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

Excellent Help Desk software with wonderful features.

Beoordeeld op 10-10-2014

We used most of all opensource free help desks like osticket, trellis desk, hesk, etc. There are...

We used most of all opensource free help desks like osticket, trellis desk, hesk, etc. There are certain limitations of opensource ticketing system and those are not secure. Due to these reasons, we switched to Vision HelpDesk. It is excellent experience because Vision Helpdesk product is having nice features like SLA supported, providing good reports, unlimited agents, multi-site supported, profession looks, customization available, cost effective, constant updates. We got wonderful support from their support team and our every issue is being resolved very quickly. What else is required? I found Vision Help Desk is really excellent product comparatively with other competitors.

Pluspunten

SLA supported, good reporting, unlimited agents, customization help, very nice support, constant update with stable release, cost effective, mobile application, etc

Minpunten

Till today I didn't find out any.

Ryan R.
Totaalscore
  • Sector: Musea en instituten
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Vision Help Desk Review

Beoordeeld op 30-8-2019

Overall our experience has been good so far. The Vision Helpdesk support team was very helpful in...

Overall our experience has been good so far. The Vision Helpdesk support team was very helpful in getting us set up and answering all of our questions.

Pluspunten

Massive amount of features. Much more affordable than competitors. Lots of connectors. The support has been excellent so far.

Minpunten

The mobile app needs a lot of work. On Android, it loads but the app cannot be interacted with. On iOS, after you log in​, it crashes if you tap on anything. Sadly it is unusable. We plan to work with support to see if we can get it working for us but until then, the web browser works fine.

Patrick M.
Totaalscore
  • Sector: Milieudiensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Vision Helpdesk Trial

Beoordeeld op 20-1-2021

I am able to have a single point of contact with the users beyond just an email addresses. It...

I am able to have a single point of contact with the users beyond just an email addresses. It formalises the need for a system and addresses audit queries concerning how users interact with IT.

Pluspunten

I like this software for the following reason:
1. The linkage with Google Suite that we use works seamless.
2. The web-based functionality helps to us the software from anywhere especially during the COVID-19 period.
3. The ability for users to log the calls via email or the system if they have the link via the web.
4. The Knowledge based.

Minpunten

So far I don't have anything I didn't as the basic needs of any Helpdesk tool are met.

Daniel alejandro M.
Totaalscore
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Pretty good app for managing tickets

Beoordeeld op 10-7-2018

Pluspunten

This Vision Helpdesk was something I tried first when heard about the free trial, what a great plus. I thinks it's very cheap and you can get that value in return with some nice features. I'm always able to access and update tickets.

Works fine with a good looking font. Easy-to-normal to use. Good software for a good price.

Minpunten

Well I didn't liked at all the User Interface as I think it needs a face lift. Sometimes when trying to set a category, subcategory or item, the app crashes back to Inbox.

Dennis M.
Totaalscore
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Best software for managing the various internet based customer interaction channels

Beoordeeld op 25-5-2018

Talking to customers using Facebook, Twitter and other platforms is faster

Talking to customers using Facebook, Twitter and other platforms is faster

Pluspunten

Price friendly where its is easy to afford and install
Offers the comfort of managing all the communication with customers using the social media channels in one stop

Minpunten

The product needs more time before it becomes operational in your devices. Other than that I have nothing terrible to say in regards to this product

5 van 28 worden weergegeven Lees alle reviews

Vision Helpdesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Vision Helpdesk.

Vision Helpdesk kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 8,00/maand
  • Prijsmodel: Eenmalige licentie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van Vision Helpdesk

Vision Helpdesk heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf, Grote ondernemingen, Openbare diensten, Non-profit, Freelancers, Middelgroot bedrijf

Vision Helpdesk ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees (Traditioneel), Chinees (Vereenvoudigd), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Taiwanees, Thai, Tjechisch, Turks, Zweeds

Vision Helpdesk ondersteunt de volgende apparaten:

Android, iPhone, iPad

Vision Helpdesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

AuditShipment, FreshBooks, LiveChat, Mailchimp, Shopify, SugarCRM, Twitter, VisitorTrack, Wordpress, Zoho SalesIQ

Vision Helpdesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen, Kennisbank, Online ondersteuning, Telefonische ondersteuning, Video-instructies

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Vision Helpdesk.