Over WebEngage

WebEngage is een hulpmiddel voor het automatiseren van communicatie gedurende de levenscyclus van een gebruiker en helpt bedrijven berichten te verzenden via:
web-berichten;
berichten in de app;
pushmeldingen;
e-mails;
tekstberichten;
browser-pushmeldingen.

WebEngage's CRM slaat gegevens op van gebruikersprofiel (attributen) en gebruikersacties (gebeurtenissen). Het heeft ook capaciteiten rond diepgaande gegevenssegmentatie en personalisatie met behulp van gebruikersprofielgegevens, gedragsgegevens, levenscyclusevents, gegevens van derden uit CRM en logische constructies.

Cross-device tracking helpt communicatie coherent en contextueel te houden, waardoor de ervaring gepersonaliseerd en relevant wordt. Integratie met WebEngage is een eenmalige klus en vereist minimale assistentie. Zodra de SDK's zijn geïntegreerd, beginnen de gegevens bij WebEngage binnen te komen, waardoor ze meetbaar en bruikbaar worden.

WebEngage biedt ook "rollende segmenten", wat betekent dat criteria dynamisch kunnen worden gedefinieerd in plaats van op basis van zoekopdrachten.
Bedrijven kunnen hun doelgroepen segmenteren op:
Wie ze zijn - Gebruikerskenmerken
Wat ze doen - Gebruikersgedrag
Hoe ze je bereiken - Technologie die ze gebruiken

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, China en nog 3 andere, India, Japan, Duitsland

Ondersteunde talen

Chinees (Vereenvoudigd), Duits, Engels, Fins, Frans en nog 11 andere, Hebreeuws, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Portugees, Russisch, Spaans, Tjechisch, Zweeds

Afbeeldingen

Nog 8 andere bekijken
WebEngage-video
WebEngage-video
WebEngage-video
WebEngage-video
Schermopname van WebEngage: Schermopname van WebEngage: Schermopname van WebEngage: Schermopname van WebEngage: Schermopname van WebEngage: Schermopname van WebEngage: Schermopname van WebEngage:

Functies

Totaal aantal functies van WebEngage: 46

  • "Wat-als"-scenario's
  • A/B-tests
  • API
  • Automatische meldingen
  • Autoresponders
  • Beheer van e-mailmarketing
  • Bezoekers bijhouden
  • Bezoekersbeheer
  • CRM-integratie
  • Campagneanalyse
  • Campagnebehee
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Door gebruiker gedefinieerde kenmerken
  • Drip marketing
  • E-mailintegratie
  • E-mails bijhouden
  • Engagementanalyses
  • Enquêtes en feedback
  • Gebruikersbeheer
  • Gepersonaliseerde profielen
  • Geplande rapportage
  • Integratie van derden
  • Klantensegmenten
  • Klikken bijhouden
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leadscoring
  • Levenscyclusbeheer
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Meerdere campagnes
  • Mobiele integratie
  • Mobiele waarschuwingen
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Optimalisatie van conversiepercentages
  • ROI-analyse
  • Realtime analyse
  • Realtime meldingen
  • Retentiebeheer
  • SMS-marketingbeheer
  • Sms-intgratie
  • Toestemmingsbeheer
  • Winkelwagen

Alternatieven

Zoho CRM

4,2
#1 alternatief voor WebEngage
Zoho CRM helpt bedrijven van elke omvang om slimmer, beter en sneller deals te sluiten.

Zendesk

4,3
#2 alternatief voor WebEngage
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000...

Freshdesk

4,5
#3 alternatief voor WebEngage
Freshdesk biedt SaaS-gebaseerde, multichannel klantenondersteuningssoftware voor bedrijven van elke omvang, met...

Zoho Desk

4,5
#4 alternatief voor WebEngage
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(21)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je WebEngage al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 21 worden weergegeven
Mrinal S.
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

This is simply a great tool for marketing Automation.

Beoordeeld op 28-10-2017

- Customer re-targeting
- Promoting flash sales to a large TG
- Personalized communication

- Customer re-targeting
- Promoting flash sales to a large TG
- Personalized communication

Pluspunten

- Comprehensiveness of offerings across multiple channels of communication
- Great Support team. Niket our SPOC from Webengage has been available literally 24*7 to help us with our queries
- Value for Money. Great pricing as compared to other tools in the market

Suhas R.
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

It helped improve our sales conversion by 65%!

Beoordeeld op 26-10-2017

Pluspunten

We were on the lookout for a marketing automation tool for a couple of months when we finally found out Webengage. One of our primary criteria for the tool was the the tool needed to have integration with Segment.com. All of our data was already being passed onto Segment.com and we did not want to make another tech integration. Since Webengage had this integration, it was fairly simple to get started with Webengage.

Webengage also offered a very useful and unique feature of customer journeys. This was our second criteria which we also could find in Webengage. We automate our marketing by defining rules such as, send SMS to a user if a user has signed up but not proceeded ahead within 5 days, wait for 2 days and then send an email, if user does not click this email, send a push notification, etc. This is by far our most used feature, which nicely incorporates all other features of Webengage.

Minpunten

UI of the in-app and onsite notifications can be improved.
Some of the conditions that are set for these notifications some time do not work which leads to users being shown the same notification multiple times.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

A good MarTech tool for beginners of SMEs (if they can afford it).

Beoordeeld op 24-4-2018

We were able to utilize our technology team for our core business; leaving martech related...

We were able to utilize our technology team for our core business; leaving martech related development to Webengage team.

Pluspunten

Easy to use and set up journey's once their script and events are in place (no technical knowledge required).

Minpunten

I don't see any ROI in this, it's too costly compared to features it provides. If you have decent tech team, you can custom build most of the features directly.

Aniket T.
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Our worn out hunt for THE email automation tool we wanted, ended with WebEngage

Beoordeeld op 22-9-2017

We really struggled to find an affordable automation tool for Email & SMS, that had good API...

We really struggled to find an affordable automation tool for Email & SMS, that had good API support and an intuitive journey builder. WebEngage hits all the right notes for that.

It packs the punch of big automation systems like Marketo, Eloqua or Responsys. But is much cheaper and tech stack is way more startup friendly.

Post WebEngage, we have much better control over targeting when it comes to communication. By sending right content in the right context, we have seen improvements all across the funnel.

Pluspunten

Mapping out a user journey which everyone from techies to PMs to content writers, could understand was very important to us as a business. Most tools swung one way or the other, made for developers or made for people who didn't care about APIs. WebEngage has best of both worlds, and the most awesome journey builder I've come across as a marketeer.

Minpunten

The pricing model discourages experimentation and creates road-blocks in terms of on-boarding. For a tool which doesn't actually send emails / messages (they have integrations with all leading senders), the pricing is too steep based on number of active users / events you can send.

Soyinka M.
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A platform which empowers marketing to create large scale campaigns without going to the...

Beoordeeld op 19-9-2017

Cross device, cross platform, integrated and instantaneous campaigns on customer actions.

Cross device, cross platform, integrated and instantaneous campaigns on customer actions.

Pluspunten

User journeys is the main value generator for marketing guys. Allows cross device campaign set ups with perfect ease. Integration with Segment.io also makes life easier as most of the campaigns can be event driven. Client support is awesome

Minpunten

The response time on dashboard UI is slow.
The SDK is heavy to be integrated in client. But segment integration can take care of that. Still some code review is required on the app

5 van 21 worden weergegeven Lees alle reviews

WebEngage - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over WebEngage.

WebEngage kent de volgende prijsmodellen:

  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van WebEngage

WebEngage heeft de volgende typische klanten:

Grote ondernemingen, Middelgroot bedrijf

WebEngage ondersteunt de volgende talen:

Chinees (Vereenvoudigd), Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Portugees, Russisch, Spaans, Tjechisch, Zweeds

We hebben geen informatie over apparaten die door WebEngage worden ondersteund

WebEngage kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

BigCommerce, Bitium, Magento Commerce, Mailchimp, Mailchimp Transactional Email, Salesforce Marketing Cloud, SendGrid, Shopify, Twilio, Wordpress

WebEngage biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen, Online ondersteuning, Telefonische ondersteuning, Video-instructies

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor WebEngage.