WebEngage

4,5 (32)
Schrijf een review!
WebEngage is een B2C multichannel tool voor marketing automation.

Over WebEngage

WebEngage is een hulpmiddel voor het automatiseren van communicatie gedurende de levenscyclus van een gebruiker en helpt bedrijven berichten te verzenden via:
web-berichten;
berichten in de app;
pushmeldingen;
e-mails;
tekstberichten;
browser-pushmeldingen.

WebEngage's CRM slaat gegevens op van gebruikersprofiel (attributen) en gebruikersacties (gebeurtenissen). Het heeft ook capaciteiten rond diepgaande gegevenssegmentatie en personalisatie met behulp van gebruikersprofielgegevens, gedragsgegevens, levenscyclusevents, gegevens van derden uit CRM en logische constructies.

Cross-device tracking helpt communicatie coherent en contextueel te houden, waardoor de ervaring gepersonaliseerd en relevant wordt. Integratie met WebEngage is een eenmalige klus en vereist minimale assistentie. Zodra de SDK's zijn geïntegreerd, beginnen de gegevens bij WebEngage binnen te komen, waardoor ze meetbaar en bruikbaar worden.

WebEngage biedt ook "rollende segmenten", wat betekent dat criteria dynamisch kunnen worden gedefinieerd in plaats van op basis van zoekopdrachten.
Bedrijven kunnen hun doelgroepen segmenteren op:
Wie ze zijn - Gebruikerskenmerken
Wat ze doen - Gebruikersgedrag
Hoe ze je bereiken - Technologie die ze gebruiken


Afbeeldingen

WebEngage Software - 1
WebEngage Software - 2
WebEngage Software - 3
WebEngage Software - 4
WebEngage Software - 5
WebEngage Software - 6
Nog 10 andere bekijken
WebEngage-video
WebEngage-video
WebEngage-video
WebEngage-video
WebEngage Software - 1
WebEngage Software - 2
WebEngage Software - 3
WebEngage Software - 4
WebEngage Software - 5
WebEngage Software - 6

Twijfels over WebEngage? Vergelijk met een populair alternatief

WebEngage

4,5 (32)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 199,00
jaar
US$ 15,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

126
104

Integraties

11
231

Gebruiksgemak

4,4 (32)
4,3 (5.967)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,3 (32)
4,2 (5.967)

Klantenservice

4,5 (32)
4,4 (5.967)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

HubSpot Marketing Hub

4,5
#1 alternatief voor WebEngage
De marketinghub van HubSpot is een schaalbaar, alles-in-één platform voor inbound marketing, dat een combinatie biedt...

CleverTap

4,4
#2 alternatief voor WebEngage
CleverTap helpt je je mobiele gebruikers te behouden. Het combineert gebruikersgegevens met een omnichannel-aanpak op...

MoEngage

4,3
#3 alternatief voor WebEngage
Een intelligent platform voor klantenbinding voor de door de klant geobsedeerde marketeer, dat klantanalyses, door AI...

Omnisend

4,7
#4 alternatief voor WebEngage
Omnisend is een slim platform voor marketing automation dat is ontworpen voor e-commercebedrijven die de standaard...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(32)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je WebEngage al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 32 reviews worden weergegeven
Sushant
Sushant
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Kind of must have tools for marketing automations

Beoordeeld op 30-11-2022

Overall it's brilliant, I will recommend WebEngage if you want to automate customer journeys and...

Overall it's brilliant, I will recommend WebEngage if you want to automate customer journeys and send hyper-personalised cross-channel communications to customers. We use to target our customers in all three channels depending on user behaviour.

Pluspunten

UX is just fantastic; it makes it easy for anyone to get started. It's more inclined towards marketing and automation. The user journeys combined with cross-platform marketing are killer. We had literally improved some of our key product metrics like onboarding, churn etc just by sending personalised notifications/banners/offers using it's journeys.

Minpunten

Product analytics can be improved a bit so that I don't have to pay a hefty price for multiple tools across this segment.

Bhagyashri
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

webengage for all you marketing automation and customer data platform needs

Beoordeeld op 21-12-2023

It has been great integration webengage with our website of customer journey analytics and i learnt...

It has been great integration webengage with our website of customer journey analytics and i learnt a lot in this process , We moved to webengage from gamooga ab its very smooth transition easy to use for marketing team and fulfils marketing requirement

Pluspunten

1.their customer data platform
2.its ease of integration with other tools like bigquery looker studio
2. Customisable dashboards

Minpunten

Service - there support team is very difficult to handle they do not understand requirement

Amit
Totaalscore
  • Sector: Cosmetica
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Review - Amit Desai - MyGlamm

Beoordeeld op 5-4-2022

Pluspunten

Panel is very user friendly and highly customized.

Minpunten

Segment level reporting and funnels are not possible, majority of Analytics are based on Event and not on users

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Marktonderzoek
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Engage your user with all channels with WebEngage

Beoordeeld op 19-6-2021

My experience with WebEngane is excellent. After analyzing WebEngage, we decided to go ahead with...

My experience with WebEngane is excellent. After analyzing WebEngage, we decided to go ahead with this tool. We don't require any additional tool any channel. WebEngage provide us all at one place. Now our customer journey is more powerful and our reach has increased dramatically.

Pluspunten

With WebEngage we get all channels like Email, Push notification, SMS, WhatsApp and many more at one place. We can use all this cannels to engage our audience. WebEngage comes with excellent Analytics feature. We data to check deep insights and can analyze for creating marketing Strategy.

Minpunten

Found difficulty to create dynamic email templates. Very few pre-built email templates available in Library.

Deepa
Deepa
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

It is simple, affordable and effective to use WebEngage

Beoordeeld op 17-9-2022

Pluspunten

It is easy to use WebEngage's platform. The best part of WebEngage is creating personalised Push notification with different layouts and customisation ability. With WebEngage we are also able to send Push (App and Web both), SMS, Email, WhatsApp to users under one platform.

Minpunten

It takes more than usual time to create Live Segments. Face integration challenges. There is lack of Customer support post-integration.

5 van 32 worden weergegeven Lees alle reviews

WebEngage - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over WebEngage.

WebEngage kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 199,00/jaar
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

WebEngage heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

WebEngage ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Zweeds

WebEngage ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

WebEngage kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, BigCommerce, HubSpot CRM, Mailchimp, Mailchimp Transactional Email, Salesforce Marketing Cloud, Segment, SendGrid, Shopify, Twilio, WordPress

WebEngage biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor WebEngage.