WebEngage

WebEngage is een B2C multichannel tool voor marketing automation.

4,6 /5 (21 review) Schrijf een review!

WebEngage - Overzicht

Wat is WebEngage?

WebEngage is een hulpmiddel voor het automatiseren van communicatie gedurende de levenscyclus van een gebruiker en helpt bedrijven berichten te verzenden via:
web-berichten;
berichten in de app;
pushmeldingen;
e-mails;
tekstberichten;
browser-pushmeldingen.

WebEngage's CRM slaat gegevens op van gebruikersprofiel (attributen) en gebruikersacties (gebeurtenissen). Het heeft ook capaciteiten rond diepgaande gegevenssegmentatie en personalisatie met behulp van gebruikersprofielgegevens, gedragsgegevens, levenscyclusevents, gegevens van derden uit CRM en logische constructies.

Cross-device tracking helpt communicatie coherent en contextueel te houden, waardoor de ervaring gepersonaliseerd en relevant wordt. Integratie met WebEngage is een eenmalige klus en vereist minimale assistentie. Zodra de SDK's zijn geïntegreerd, beginnen de gegevens bij WebEngage binnen te komen, waardoor ze meetbaar en bruikbaar worden.

WebEngage biedt ook "rollende segmenten", wat betekent dat criteria dynamisch kunnen worden gedefinieerd in plaats van op basis van zoekopdrachten.
Bedrijven kunnen hun doelgroepen segmenteren op:
Wie ze zijn - Gebruikerskenmerken
Wat ze doen - Gebruikersgedrag
Hoe ze je bereiken - Technologie die ze gebruiken

WebEngage - Overzicht

Prijzen

Vanaf
N/A

Prijsopties

Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

WebEngage - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, China en nog 3 andere, India, Japan, Duitsland
Ondersteunde talen
Chinees (Vereenvoudigd), Duits, Engels, Fins, Frans en nog 11 andere, Hebreeuws, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Portugees, Russisch, Spaans, Tjechisch, Zweeds

Media

WebEngage-video WebEngage-video WebEngage-video WebEngage-video Schermopname van WebEngage: Schermopname van WebEngage: Schermopname van WebEngage: Schermopname van WebEngage: Schermopname van WebEngage: Schermopname van WebEngage: Schermopname van WebEngage:

WebEngage reviews

WebEngage reviews

Totaalscore
4,6
/
5
Uitstekend
12

Zeer goed
9

Gemiddeld
0

Slecht
0

Erg slecht
0

Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
Functies
4,4
Gebruiksgemak
4,5
Klantenondersteuning
4,8
100% heeft deze app aanbevolen
Mrinal S.

This is simply a great tool for marketing Automation.

- Customer re-targeting
- Promoting flash sales to a large TG
- Personalized communication


Vertalen met Google
Suhas R.

It helped improve our sales conversion by 65%!


Vertalen met Google
Geverifieerde reviewer

A good MarTech tool for beginners of SMEs (if they can afford it).

We were able to utilize our technology team for our core business; leaving martech related development to Webengage team.


Vertalen met Google
Aniket T.

Our worn out hunt for THE email automation tool we wanted, ended with WebEngage

We really struggled to find an affordable automation tool for Email & SMS, that had good API support and an intuitive journey builder. WebEngage hits all the right notes for that.

It packs the punch of big automation systems like Marketo, Eloqua or Responsys. But is much cheaper and tech stack is way more startup friendly.

Post WebEngage, we have much better control over targeting when it comes to communication. By sending right content in the right context, we have seen improvements all across the funnel.


Vertalen met Google
Soyinka M.

A platform which empowers marketing to create large scale campaigns without going to the...

Cross device, cross platform, integrated and instantaneous campaigns on customer actions.


Vertalen met Google
Mrinal S.
Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

This is simply a great tool for marketing Automation.

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 28-10-2017
Bron van de reviewer: Capterra

- Customer re-targeting
- Promoting flash sales to a large TG
- Personalized communication

Pluspunten

- Comprehensiveness of offerings across multiple channels of communication
- Great Support team. Niket our SPOC from Webengage has been available literally 24*7 to help us with our queries
- Value for Money. Great pricing as compared to other tools in the market

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Suhas R.
Sector: Financiële dienstverlening
Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

It helped improve our sales conversion by 65%!

Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 26-10-2017
Bron van de reviewer: Capterra

Pluspunten

We were on the lookout for a marketing automation tool for a couple of months when we finally found out Webengage. One of our primary criteria for the tool was the the tool needed to have integration with Segment.com. All of our data was already being passed onto Segment.com and we did not want to make another tech integration. Since Webengage had this integration, it was fairly simple to get started with Webengage.

Webengage also offered a very useful and unique feature of customer journeys. This was our second criteria which we also could find in Webengage. We automate our marketing by defining rules such as, send SMS to a user if a user has signed up but not proceeded ahead within 5 days, wait for 2 days and then send an email, if user does not click this email, send a push notification, etc. This is by far our most used feature, which nicely incorporates all other features of Webengage.

Minpunten

UI of the in-app and onsite notifications can be improved.
Some of the conditions that are set for these notifications some time do not work which leads to users being shown the same notification multiple times.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Geverifieerde reviewer
Sector: Internet
Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

A good MarTech tool for beginners of SMEs (if they can afford it).

Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 24-4-2018
Bron van de reviewer: Capterra

We were able to utilize our technology team for our core business; leaving martech related development to Webengage team.

Pluspunten

Easy to use and set up journey's once their script and events are in place (no technical knowledge required).

Minpunten

I don't see any ROI in this, it's too costly compared to features it provides. If you have decent tech team, you can custom build most of the features directly.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 5.0/10

Aniket T.
Sector: Financiële dienstverlening
Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Our worn out hunt for THE email automation tool we wanted, ended with WebEngage

Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 22-9-2017
Bron van de reviewer: Capterra

We really struggled to find an affordable automation tool for Email & SMS, that had good API support and an intuitive journey builder. WebEngage hits all the right notes for that.

It packs the punch of big automation systems like Marketo, Eloqua or Responsys. But is much cheaper and tech stack is way more startup friendly.

Post WebEngage, we have much better control over targeting when it comes to communication. By sending right content in the right context, we have seen improvements all across the funnel.

Pluspunten

Mapping out a user journey which everyone from techies to PMs to content writers, could understand was very important to us as a business. Most tools swung one way or the other, made for developers or made for people who didn't care about APIs. WebEngage has best of both worlds, and the most awesome journey builder I've come across as a marketeer.

Minpunten

The pricing model discourages experimentation and creates road-blocks in terms of on-boarding. For a tool which doesn't actually send emails / messages (they have integrations with all leading senders), the pricing is too steep based on number of active users / events you can send.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Soyinka M.
Sector: Internet
Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

A platform which empowers marketing to create large scale campaigns without going to the developer

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 19-9-2017
Bron van de reviewer: Capterra

Cross device, cross platform, integrated and instantaneous campaigns on customer actions.

Pluspunten

User journeys is the main value generator for marketing guys. Allows cross device campaign set ups with perfect ease. Integration with Segment.io also makes life easier as most of the campaigns can be event driven. Client support is awesome

Minpunten

The response time on dashboard UI is slow.
The SDK is heavy to be integrated in client. But segment integration can take care of that. Still some code review is required on the app

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Gebruikersaanbeveling
8,8/10
Gebaseerd op 21 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van WebEngage

Prijzen van WebEngage

Vanaf
N/A
Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Gebaseerd op 21 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

WebEngage - Functies

WebEngage - Functies

API
Aangepaste velden
Aanpasbare branding
Aanpasbare rapportage
Aanpasbare sjablonen
Activiteiten volgen
Activiteitendashboard
Automatische meldingen
Contactenbeheer
E-mailintegratie
Elektronische betalingen
Enquêtes en feedback
Gegevens importeren en exporteren
Herinneringen
Integratie van derden
Integratie van sociale media
Kalenderbeheer
Klantendatabase
Rapportage en statistieken
Realtime gegevens
Functies
4,4/5
Gebaseerd op 21 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

WebEngage - Veelgestelde vragen

WebEngage - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over WebEngage.

V. Welke prijsmodellen heeft WebEngage te bieden?

WebEngage kent de volgende prijsmodellen:

Prijsmodel: Abonnement

Gratis proef: Niet beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van WebEngage?

We hebben geen informatie over functies van WebEngage

V. Wat zijn de typische gebruikers van WebEngage?

WebEngage heeft de volgende typische klanten:

Grote ondernemingen, Middelgroot bedrijf

V. Welke talen worden door WebEngage ondersteund?

WebEngage ondersteunt de volgende talen:

Chinees (Vereenvoudigd), Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Portugees, Russisch, Spaans, Tjechisch, Zweeds

V. Welke prijsmodellen heeft WebEngage te bieden?

WebEngage kent de volgende prijsmodellen:

Abonnement

V. Biedt WebEngage ondersteuning voor mobiele apparaten?

We hebben geen informatie over apparaten die door WebEngage worden ondersteund

V. Met welke andere apps kan WebEngage worden geïntegreerd?

WebEngage kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

BigCommerce, Bitium, Magento Commerce, Mailchimp, Mailchimp Transactional Email, Salesforce Marketing Cloud, SendGrid, Shopify, Twilio, Wordpress

V. Welke mate van ondersteuning heeft WebEngage te bieden?

WebEngage biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen, Online ondersteuning, Telefonische ondersteuning, Video-instructies