Over Bitrix24

Bitrix24 is een gratis samenwerkingsplatform. Bitrix24 ondersteunt gebruikers door tools te bieden zoals CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer en projectmanagement geïntegreerd in een sociale stijl omgeving met gebruikersprofielen, leuk-vinden, commentaar, chatberichten en het delen van content.

Bitrix24 biedt een praktische oplossing voor het online beheren van een bedrijf. Vanaf het inklokken aan het begin van de dag via taken, het verwerken van de verkoop en het afronden met rapportage, zijn er flexibele en precieze tools om elke stap af te handelen.

Meer dan 5 miljoen bedrijven in 186 landen vertrouwen op Bitrix24. Tot 12 gebruikers gratis.

Bitrix24 vereenvoudigt de communicatie met sociale functies zoals leuk-vinden en opmerkingen en geautomatiseerde processen zoals meldingen, abonnementen op discussies of groepen en ondersteunde rapportage.

Dit progressieve platform combineert robuuste modules die het volledige scala aan intranetdiensten uitvoeren:
- Werkgroepen (projecten) met taken, kalenders, bestanden, wiki, fotogalerij en gesprekken;
- Bedrijfsdiensten zoals visuele structuur, afwezigheidstabel, taak- en werktijdrapportage, werknemersgids;
- Hulpmiddelen voor tijdbeheer met in- en uitcheckmechanisme, dagelijkse planner en regelmatige werkrapporten;
- Tijdplanningsfunctie met kalenders, evenementplanner en vergaderingsbeheerder (met synchronisatie naar Outlook en CalDAV);
- Documentbibliotheken met flexibele machtigingssystemen, versiebeheer en WebDAV-ondersteuning;
- Sociaal zoeken dat alle systeemobjecten omvat, inclusief geüploade documenten, taken en gebeurtenissen. Resultaten worden aangepast op toegangsrechten;
- CRM met e-mailintegratie en tools voor visuele constructie van bedrijfsprocessen.

Door deze krachtige tools in een zeer intuïtieve sociale laag te verbinden, biedt Bitrix24 een oplossing die ideaal is voor kleine bedrijven en geschikt is voor organisaties van elke omvang.

Prijzen vanaf:

US$ 61,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Ondersteunde talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans en nog 9 andere

Prijzen vanaf:

US$ 61,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Bitrix24 Software - 1
Bitrix24 Software - 2
Bitrix24 Software - 3
Bitrix24 Software - 4
Bitrix24 Software - 5
Bitrix24 Software - 6
Bitrix24 Software - 7
Bitrix24 Software - 8
Nog 9 andere bekijken
Bitrix24-video
Bitrix24 Software - 1
Bitrix24 Software - 2
Bitrix24 Software - 3
Bitrix24 Software - 4
Bitrix24 Software - 5
Bitrix24 Software - 6
Bitrix24 Software - 7
Bitrix24 Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van Bitrix24: 414

  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Abonneebeheer
  • Accountbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Afsprakenbeheer
  • Agendabeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Archiveren en retentie
  • Audio-/videovergaderen
  • Audittrail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch bijwerken
  • Automatische back-up
  • Automatische nummerkiezer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Automatisering van formulieren
  • Autoresponders
  • Back-up en herstel
  • Batchcommunicatie
  • Batchverwerking
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Begeleide verkoop
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van gegevensopslag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van sociale media
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van verlofuren
  • Beheer van voorstellen
  • Beleidbeheer
  • Belgroepen
  • Beller-ID
  • Bellerprofielen
  • Bellijstbeheer
  • Benchmarking
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Beslissingsondersteuning
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsopslag
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Betalingen verwerken
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Biometrie
  • Biometrische herkenning
  • Blogs
  • Brainstormen
  • Bronnen bijhouden
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Call conferencing
  • Callcenterbeheer
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagnepersonalisatie
  • Capaciteitsbeheer
  • Casusbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Commissiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dagelijkse rapporten
  • Dashboard
  • Dealbeheer
  • Discussies/forums
  • Distributiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Doelgroeptargeting
  • Donatiebeheer
  • Donorenbeheer
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Dossierbeheer
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails omzetten naar taken
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische formulieren
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Erkenning van medewerkers
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Feedbackbeheer
  • Financieel beheer
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Formuliergenerator
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • Geautomatiseerde offertes
  • Geautomatiseerde planning
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersprofielen
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensextractie
  • Gegevensmigratie
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvoorbereiding met zelfservice
  • Geotargeting
  • Gespreksanalyse
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Geïntegreerde communicatie
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafische workfloweditor
  • Groepenbeheer
  • Groepsplanning
  • HR-beheer
  • Handmatig kiessysteem
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Ideeënbeheer
  • Inbound callcenter
  • Integratie van derden
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Interne vergaderingen
  • Invoer via telefoontoetsen
  • KPI-controle
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kamers reserveren
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klasplanning
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Klikken bijhouden
  • Kortingsbeheer
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadengagement
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Ledendatabase
  • Ledenlijst
  • Ledenportal
  • Leren en ontwikkeling
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Maatwerk
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Massa-sms
  • Mediabibliotheek
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere valuta's
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-board
  • Offertes
  • Office Suite
  • Offline formulier
  • Offline toegang
  • On-demand communicatie
  • On-demand opnamen
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online formulieren
  • Online implementatie
  • Online kalender
  • Online ponskaart
  • Online reserveren
  • Online spraakoverdracht
  • Online tijdklok
  • Online winkelontwerp
  • Ontwerpbeheer
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Opties voor contentpublishing
  • Outbound callcenter
  • Overdrachten en routering
  • PBX
  • Patiëntcommunicatie
  • Personalisatie
  • Personalisatie van berichten
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsfoto's
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Ponskaart
  • Portefeuillebeheer
  • Predictief kiezen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Previewfunctionaliteit
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijsbeheer
  • Priorisering
  • Privénetwerk
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Productcatalogus
  • Productconfigurator
  • Progressief kiessysteem
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Provisiebeheer
  • Publicatieopties
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Realtime synchronisatie
  • Realtime updates
  • Registratiebeheer
  • Relaties bijhouden
  • Reserveren van vergaderruimte
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Responsief
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Roosterbeheer
  • Routering
  • SEO-beheer
  • SIP-trunking
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Scrum-ondersteuning
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Social marketing
  • Sociale promotie
  • Spamblokkering
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Teamkalenders
  • Teammanagement
  • Teamopdrachten
  • Tekst naar spraak
  • Tekstbewerking
  • Telefoongesprekken plannen
  • Telemarketingbeheer
  • Terugkerende taken
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd bijhouden per project
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Tools voor online reserveren
  • Trainingsbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Tweewegs audio en video
  • Uitgifteplanning
  • Vacaturebank
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Variabele werkkrachten
  • Vergaderen
  • Verkoopanalyse
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verkooprapporten
  • Verlof bijhouden
  • Vernieuwingsbeheer
  • Versiebheer
  • Videovergaderen
  • Virtueel callcenter
  • Virtuele extensies
  • Visueel workflowbeheer
  • Visuele analyse
  • VoIP
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van sollicitanten
  • Voor IT-project management
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor callcenters
  • Voor cloudtelefoonsystemen
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor financiële instellingen
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor religieuze organisaties
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voor yoga-/pilatesstudio's
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Vrijwilligersbeheer
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Webformulieren
  • Website-integratie
  • Websitebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkorderbeheer
  • Werkprognoses
  • Widgets
  • Wiki
  • Winst- en verliesanalyse
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

Microsoft Teams

4,5
#1 alternatief voor Bitrix24
Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten,...

Pipedrive

4,5
#2 alternatief voor Bitrix24
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams waarmee gebruikers zich kunnen...

SugarCRM

3,8
#3 alternatief voor Bitrix24
SugarCRM is een social CRM-tool met volledige automatisering van de verkoop, marketing en ondersteuning, e-mailintegrati...

Airtable

4,7
#4 alternatief voor Bitrix24
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de...

Reviews

Totaalscore

4,1 /5
(682)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
3,9/5
Klantenondersteuning
3,9/5

Heb je Bitrix24 al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 682 reviews worden weergegeven
Jose
Totaalscore
  • Sector: Marktonderzoek
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

A Strong CRM for Growing Businesses and Sales Teams

Beoordeeld op 13-11-2022

Bitrix24 is a great CRM for advanced users and professional sales teams and marketers. For new...

Bitrix24 is a great CRM for advanced users and professional sales teams and marketers. For new users, it's important to highlight the learning curve to achieve the maximum results with this platform.

Pluspunten

Bitrix24 has an extensive CRM module, where we can track and store the data we need about our leads and clients. Even though Bitrix24 offer other modules like Websites builder, the CRM is the feature I like the most about this great app.

Minpunten

Me and some members of my team felt Bitrix24 user interface was a little bit overwhelming compared to other CRM platforms out there. I believe Bitrix24 user interface could be simpler.

Syazwani
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Project management managed well with Bitrix24

Beoordeeld op 22-2-2021

Working with Bitrix24 has very many benefit, almost everything that i need is available in this...

Working with Bitrix24 has very many benefit, almost everything that i need is available in this software and i don't need to integrated it with other service or survey to make it a complete software. Storing document and files can be done easily within the software without having to use other cloud storage software.

Pluspunten

Bitrix24 really has help me and my colleague managing task and project that we are running and collaborate. Communication the most important feature for collaborating project, and this software has provide us to have video calls and chat platform build-in inside the software. It helps us to connect easily with each others.

Minpunten

Work-time tracking is one of least tools that we don't ever use to measure our working time. As long as the work is done according to the time frame that has been decided, how long we are working online everyday is irrelevant. They better add milestone tracking rather than work-time tracking in my opinion.

Julio
Totaalscore
  • Sector: Werving en selectie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Bitrix24 is the best in teamwork

Beoordeeld op 14-2-2023

Bitrix24 is used as a centralized repository of information about prospects, customers, competitors...

Bitrix24 is used as a centralized repository of information about prospects, customers, competitors and as an internal social network to facilitate collaboration and documentation of relevant information between all areas of the company. It becomes our main information system because it has a powerful search tool that makes any query easier and faster. We also use work groups to segment information according to region or user level.

Pluspunten

If your business is not that big or complicated, the free version will be enough. Easily integrate with other systems to automate marketing campaigns. Simplified functionality is a great way to publish information and communicate with all or a subset of users. You can include segments based on groups. Finding information on past records organized by company or contact can be helpful. The product is powerful and I think it is an excellent choice for projects that require a lot of communication, collaboration, content sharing and more. Projects that are more sales management/CRM oriented may not be fully supported, depending on each process and its integration needs with other databases or systems.

Minpunten

The functions for managing deals and sales pipelines are also a bit complicated compared to other cloud CRM vendors. We tried using this feature for a while, but it didn't fit our needs. Permissions have limited functionality. We tried to set up specific user types (to restrict access to CRM information) based on their own company/contact (basic stuff in CRM), but it is not possible. Sometimes the user interface of some parts of the system is too complex. It would be great if there was an opportunity to simplify some of this.

Sarla
Totaalscore
  • Sector: Werving en selectie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Bitrix24 - Team Lacks Sensitivity on Custom Reports - Highly Irresponsible Team

Beoordeeld op 2-5-2021

Bitrix24 has strong potential but sad to express, they are not a serious organization with its...

Bitrix24 has strong potential but sad to express, they are not a serious organization with its product development module is of still old age. Definitely Not at all a matured technology with the failure to understand basics if it comes to the custom tab. Humble request please understand and Learn the basics of sales, what is important aspects to measure in every organization in sales is employee performance and lead management efficiency,
The customer service you keep on banging your head but their support is like if they want they will give else you keep on reminding
Hope you understand and trust your customer's hard-earned money, understand their problems, help them grow with the right kind of solutions, rather than just with your patient reply, "SORRY we don't have this feature right now, new development request has been created."

Pluspunten

When you are working on a sales CRM, the team's performance report is of utmost importance. I have been doing follow-ups for the last month and the reply is that as of now there is no such report in their system.
We are using it for our service industry. Just a disaster system, 2 years the money is sheer loss of money and more than that loss of trust and respect towards this brand who is least serious in considering the basics of employee daily/weekly/monthly performance report.

Minpunten

You check for any basic report you will not get. Their system cannot give reports based on your custom fields and thus the entire system fails to adhere to basic sales processes.
Their employee performance report is just an eyewash, they don't have an employee reporting structure at all, what the biggest disappointment.
Bitrix24 lacks sheer understanding of the basics of the sales process
Before any sales deal happens there are various stages towards that success first it begins with lead validation, if the lead is not validated then it's a sheer waste of time, effort, and energy.
So after lead validation, the mail is sent after that follow-up begins then its success or failure
Everyday sales team have to work on this process but sad to say No reporting structure at all
-Employees Lead Management (the chart is showing but not working in CRM ANALYTICS)
-Custom field tab reporting not there at all
-If you want to see entire sales employee's daily activities Bitrix24 does not has it at all
like how many leads validated, email sent, call made, task scheduling
-Employees time spent on Bitrix24 is not there on the std module, these are bare min basic features
-If you have dismissed an employee from an organization or any employee has left, you cannot remove that person from Bitrix24
-They don't have birthday greeting features for leads, it is only possible when they have done deals this is just a weird example.
-Your email bounce back no reports

Roman
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Bitrix24 - Good CRM for Small and Mid Business

Beoordeeld op 21-12-2022

Overall it's a good CRM to run your business. You will easily add and manage leads, attach files to...

Overall it's a good CRM to run your business. You will easily add and manage leads, attach files to them and add custom fields. Task tracking is focused on collaboration and does its job great. We use Bitrix to hire new workers and track analytics of the HR department

Pluspunten

- Easy to use CRM for any needs- Audio Calls and Chats- Very easy to collaborate with shared tasks, files - Live feeds of events, you will be fully aware of all events in your company- In-depth marketing ananyltics with tracking sources of your leads

Minpunten

- It's not easy to integrate with HTML static websites, you will require development. The easiest way to add leads is to use webhooks- There is a lack of customization in reports, you can't create fully custom reports

Overwogen alternatieven

Kommo

Redenen om over te stappen op Bitrix24

Bitrix has free version, so you can try and use it for free for solving simple tasks. Price is very reasonable.
5 van 682 worden weergegeven Lees alle reviews

Bitrix24 - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Bitrix24.

Bitrix24 kent de volgende prijsmodellen:

Bitrix24 heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Bitrix24 ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans, Indonesisch, Italiaans, Japans, Pools, Portugees, Spaans, Thai, Turks, Vietnamees

Bitrix24 ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Bitrix24 kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

3CX, Apache OpenOffice, Asana, Asterisk, Authorize.Net, Azure Active Directory, Box, Braintree, DocuSign, Dropbox Business, Dropbox Paper, Evernote Teams, FreshBooks, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Jira, Jotform, LibreOffice, Mailchimp, Mailigen, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, OneDrive, Operations Hub, PayPal, Pipedrive, Plivo, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, SendPulse, Stripe, SugarCRM, Time Doctor, UniSender, WordPress, Xero, Zadarma, Zapier, Zendesk Suite

Bitrix24 biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Bitrix24.