Over Bitrix24

Bitrix24 is een gratis samenwerkingsplatform. Bitrix24 ondersteunt gebruikers door tools te bieden zoals CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer en projectmanagement geïntegreerd in een sociale stijl omgeving met gebruikersprofielen, leuk-vinden, commentaar, chatberichten en het delen van content.

Bitrix24 biedt een praktische oplossing voor het online beheren van een bedrijf. Vanaf het inklokken aan het begin van de dag via taken, het verwerken van de verkoop en het afronden met rapportage, zijn er flexibele en precieze tools om elke stap af te handelen.

Meer dan 5 miljoen bedrijven in 186 landen vertrouwen op Bitrix24. Tot 12 gebruikers gratis.

Bitrix24 vereenvoudigt de communicatie met sociale functies zoals leuk-vinden en opmerkingen en geautomatiseerde processen zoals meldingen, abonnementen op discussies of groepen en ondersteunde rapportage.

Dit progressieve platform combineert robuuste modules die het volledige scala aan intranetdiensten uitvoeren:
- Werkgroepen (projecten) met taken, kalenders, bestanden, wiki, fotogalerij en gesprekken;
- Bedrijfsdiensten zoals visuele structuur, afwezigheidstabel, taak- en werktijdrapportage, werknemersgids;
- Hulpmiddelen voor tijdbeheer met in- en uitcheckmechanisme, dagelijkse planner en regelmatige werkrapporten;
- Tijdplanningsfunctie met kalenders, evenementplanner en vergaderingsbeheerder (met synchronisatie naar Outlook en CalDAV);
- Documentbibliotheken met flexibele machtigingssystemen, versiebeheer en WebDAV-ondersteuning;
- Sociaal zoeken dat alle systeemobjecten omvat, inclusief geüploade documenten, taken en gebeurtenissen. Resultaten worden aangepast op toegangsrechten;
- CRM met e-mailintegratie en tools voor visuele constructie van bedrijfsprocessen.

Door deze krachtige tools in een zeer intuïtieve sociale laag te verbinden, biedt Bitrix24 een oplossing die ideaal is voor kleine bedrijven en geschikt is voor organisaties van elke omvang.

Prijzen vanaf:

US$ 39,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Bedrijfsgrootte

K M G

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Anguilla, Albanië, Armenië, Curaçao, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, Iran, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans, Indonesisch, Italiaans, Japans, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Turks

Prijzen vanaf:

US$ 39,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Bitrix24 Software - 1
Bitrix24 Software - 2
Bitrix24 Software - 3
Bitrix24 Software - 4
Bitrix24 Software - 5
Bitrix24 Software - 6
Bitrix24 Software - 7
Nog 8 andere bekijken
Bitrix24-video
Bitrix24 Software - 1
Bitrix24 Software - 2
Bitrix24 Software - 3
Bitrix24 Software - 4
Bitrix24 Software - 5
Bitrix24 Software - 6
Bitrix24 Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van Bitrix24: 401

  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Abonneebeheer
  • Accountbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Afsprakenbeheer
  • Agendabeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Archiveren en retentie
  • Audio-/videovergaderen
  • Audittrail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch bijwerken
  • Automatische back-up
  • Automatische nummerkiezer
  • Automatisering van formulieren
  • Autoresponders
  • Back-up en herstel
  • Batchcommunicatie
  • Batchverwerking
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Begeleide verkoop
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van gegevensopslag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van sociale media
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van verlofuren
  • Beheer van voorstellen
  • Beleidbeheer
  • Belgroepen
  • Beller-ID
  • Bellerprofielen
  • Bellijstbeheer
  • Benchmarking
  • Beslissingsondersteuning
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsopslag
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Betalingen verwerken
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Biometrie
  • Biometrische herkenning
  • Blogs
  • Brainstormen
  • Bronnen bijhouden
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Call conferencing
  • Callcenterbeheer
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagnepersonalisatie
  • Capaciteitsbeheer
  • Casusbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Commissiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contentbibliotheek
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dagelijkse rapporten
  • Dashboard
  • Dealbeheer
  • Discussies / forums
  • Distributiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Doelgroeptargeting
  • Donatiebeheer
  • Donorenbeheer
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Dossierbeheer
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails omzetten naar taken
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische formulieren
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Erkenning van medewerkers
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Feedbackbeheer
  • Financieel beheer
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Formuliergenerator
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde offertes
  • Geautomatiseerde planning
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersprofielen
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensextractie
  • Gegevensmigratie
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Geïntegreerde communicatie
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafische workfloweditor
  • Groepenbeheer
  • Groepsplanning
  • HR-beheer
  • Handmatig kiessysteem
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Ideeënbeheer
  • Inbound callcenter
  • Innovatiebeheer
  • Integratie van derden
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Interne vergaderingen
  • Invoer via telefoontoetsen
  • KPI-controle
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kamers reserveren
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klasplanning
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kortingsbeheer
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadengagement
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Ledendatabase
  • Ledenlijst
  • Ledenportal
  • Leren en ontwikkeling
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Maatwerk
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Massa-sms
  • Mediabibliotheek
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere valuta's
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-board
  • Offertes
  • Office Suite
  • Offline formulier
  • Offline toegang
  • On-demand communicatie
  • On-demand opnamen
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online formulieren
  • Online implementatie
  • Online kalender
  • Online ponskaart
  • Online reserveren
  • Online spraakoverdracht
  • Online tijdklok
  • Online winkelontwerp
  • Ontwerpbeheer
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter
  • Overdrachten en routering
  • PBX
  • Patiëntcommunicatie
  • Personalisatie
  • Personalisatie van berichten
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsfoto's
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Ponskaart
  • Predictief kiezen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Previewfunctionaliteit
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijsbeheer
  • Priorisering
  • Privénetwerk
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Productcatalogus
  • Productconfigurator
  • Progressief kiessysteem
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Provisiebeheer
  • Publicatieopties
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Realtime synchronisatie
  • Realtime updates
  • Registratiebeheer
  • Relaties bijhouden
  • Reserveren van vergaderruimte
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Responsief
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Roosterbeheer
  • Routering
  • SEO-beheer
  • SIP-trunking
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Scrum-ondersteuning
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Social marketing
  • Sociale promotie
  • Spamblokkering
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Teamchats
  • Teamkalenders
  • Teammanagement
  • Teamopdrachten
  • Tekst naar spraak
  • Tekstbewerking
  • Telefoongesprekken plannen
  • Telemarketingbeheer
  • Terugkerende taken
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd bijhouden per project
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Tools voor online reserveren
  • Trainingsbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Tweewegs audio en video
  • Uitgifteplanning
  • Vacaturebank
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Variabele werkkrachten
  • Vergaderen
  • Verkoopanalyse
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verkooprapporten
  • Verlof bijhouden
  • Vernieuwingsbeheer
  • Versiebheer
  • Videovergaderen
  • Virtueel callcenter
  • Virtuele extensies
  • Visueel workflowbeheer
  • VoIP
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van sollicitanten
  • Voor IT-project management
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor cloudtelefoonsystemen
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor financiële instellingen
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor religieuze organisaties
  • Voor start-ups
  • Voor yoga-/pilatesstudio's
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Vrijwilligersbeheer
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Webformulieren
  • Website-integratie
  • Websitebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkorderbeheer
  • Werkprognoses
  • Widgets
  • Wiki
  • Winst- en verliesanalyse
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

HubSpot CRM

4,5
#1 alternatief voor Bitrix24
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Zoho CRM

4,3
#2 alternatief voor Bitrix24
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#3 alternatief voor Bitrix24
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Insightly

3,9
#4 alternatief voor Bitrix24
Laat je bedrijf sneller groeien dan ooit tevoren door sterkere klantrelaties op te bouwen, verkoopkansen te beheren en...

Reviews

Totaalscore

4,1 /5
(531)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
3,8/5
Klantenondersteuning
3,9/5

Heb je Bitrix24 al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 531 reviews worden weergegeven
Maszni
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Project management software with very good workload planning

Beoordeeld op 22-3-2021

Overall, working with Bitrix24 as my main project management software has really improving my team...

Overall, working with Bitrix24 as my main project management software has really improving my team effectiveness in developing a product and increase our time spend on organizing project that has short due-date.

Pluspunten

I really like with the workload planning that Bitrix24 has offered, as it really helpful in distributing workload for each team members. It is a very important to do this step, so we can track our task precisely and preventing us from skipping task on project. The project template is easily customizable to cater for the project needs.

Minpunten

The developer should really taking consideration user experience and opinion on the software tools placement. Some of the tools is hidden on unexpected location inside on other tools and make the navigation process is quite frustrating. Storing and uploading a large size files is keep get interrupted and very frustrating experience with it.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Experience after 6 months of use Bitrix24

Beoordeeld op 10-8-2022

Bitrix24 is a CRM program that can outperform other lead management software in its class. With an...

Bitrix24 is a CRM program that can outperform other lead management software in its class. With an all-in-one CRM platform, users can develop and manage leads, manage projects, provide customer support, manage internal communications, and even construct websites.
Despite having such an extensive range of services, Bitrix24 offers incredibly cheap costs when compared to other channels, making it easier to develop a skepticism. Offering a set monthly pricing for an unlimited number of customers is also uncommon among small and medium-sized businesses.
Like media and social networks, it has an easy-to-use interface. When users register with Bitrix24 CRM, they instantly see the activity stream (Activity Stream) - this feature is similar to the interface used by Facebook. Users can upload files, events, processes and more to share with their colleagues. Finishing the project without explicit directions and being a little picky about the needed stages takes a long time.
Furthermore, the Professional package allows for an infinite number of users, allowing Bitrix24 CRM to readily handle quickly developing enterprises. However, it is not well-liked by entrepreneurs.
As a result, Bitrix24 is best suited for mid-sized businesses prepared to devote a significant amount of time in studying how the program works and educating staff on how to utilize it.
Bitrix24's disadvantage is that it requires more steps than comparable CRM platforms such as Zendesk and Freshworks, but at a significant

Pluspunten

Lead generation and management :
The lead management function of Bitrix24 gives consumers more opportunities to generate leads by using demand creation software. Content marketing, media advertising, online forms, and live chat widgets are a few examples. It assists them in identifying prospective and high-converting consumers.
Bitrix24 can also assess how many fresh leads are received and what proportion of those leads convert into paying clients.

Minpunten

Analysis of sales data
The CRM analytics solution from Bitrix24 enables customers to examine sales trends, assess lead conversion rates, and properly estimate sales. However, errors frequently occur as a result of difficulties caused by poor handling of virtual parameters.
Lead source analysis capabilities show customers which channels are producing the greatest results for them in terms of lead sourcing. Assist them in determining which marketing or advertising platforms they should prioritize. Done, like other channels, contains faults since reviews are frequently fabricated or have very little owing to the anonymity element of the reviewer's identity.
Their website, social media advertisements, physical events, and Google AdWords are all potential consumer source channels. There will always be channels that fall short of expectations.

Overwogen alternatieven

Odoo

Redenen om voor Bitrix24 te kiezen

After hearing about the integration with Bitrix24's Zendesk application, I did some investigation and discovered that Bitrix's price was significantly lower than it is now. Although several phases are more involved and need more time to teach in the firm, our utilization is somewhat better than when we were utilizing Zendesk.

Overgestapt van

Zendesk

Redenen om over te stappen op Bitrix24

Because the cost is cheaper. In addition, our partners in Singapore also often use this platform and they have requested to work on it. So, during the project, we completely changed our team's old tools to fit the job.
Ngenge
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Bitrix 24

Beoordeeld op 4-7-2022

It's helpful for projects time tracking, however, I can't really recommend it if you're looking...

It's helpful for projects time tracking, however, I can't really recommend it if you're looking forward to something more broad in functionality and worthtrustiness.

Pluspunten

One positive impression I have about it by far its ability to provide good information the time spent on different projects.

Minpunten

Bitrix 24 cliams to be the best alternative for Ringcentral and other tools yet, they are not straight forward. I mean, the information this company displays on their homepage tends to completely bias what I got the first time I signed up with them.

Apart from the fact that the customer service took long to reply back, they came in with a different pricing catalog totally different from what I saw on the company's homepage. I can't really recommend this company, however, you can try them out yourself. A business that offers misleading pricing information shouldn't be trusted( it's my opinion).

After sticking around for 3 months, I also discovered that some of their functions do not really work as expected, making functionality Vs value for money very poor. I had to migrate to something better.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Bitrix Virtual Office Solution

Beoordeeld op 24-6-2022

My overall experience with Bitrix24 has been great. I have no complaints and would easily recommend...

My overall experience with Bitrix24 has been great. I have no complaints and would easily recommend it to anyone.

Pluspunten

The free version is more than adequate to manage business functions. The intranet/portal feature allows me to manage my company and staff. My company is a virtual company and thanks to Bitrix24 it allows all members of my time to collaborate, communicate and work together just as if they were in the office. I have been using this software for many years and have tried other options and always come back to Bitrix24. I am yet to find any other software as versatile as Bitrix24.

Minpunten

The only issue we have is sometimes new Associates find it difficult to access the platform for the first time. I personally did not experience that issue, and this is only for a small percentage of new recruits.

Overwogen alternatieven

Workplace from Meta en HubSpot CRM

Redenen om over te stappen op Bitrix24

HubSpot was a good CRM but did not have the other functionality like Bitrix24. It was only good as a CRM. Workplace by Facebook was too expensive. Even when we tried the free version it was still not as good as Bitrix24.
Nurul Suhaila
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Powerful tools to manage project tracking and planning

Beoordeeld op 14-6-2022

Using Bitrix24 has been a pleasant experience for my company in many areas, including project...

Using Bitrix24 has been a pleasant experience for my company in many areas, including project planning, job scheduling, private communications, and staff performance evaluation.

Pluspunten

The optimal network layout and the premise of integrated social media feeds are two of Bitrix's significant strengths. If the software's price had not swayed us, I might well have anticipated our being able to adapt it to our needs. My favorite part of the site was the notion of using it to manage chores and boost efficiency amongst some of the staff.

Minpunten

They let us utilize the built-in VoIP capability, but not the latest version. I do not understand why this would be the case. Last year, I used my VoIP device to connect with my friends and family. But then they want payment for the feature.

5 van 531 worden weergegeven Lees alle reviews

Bitrix24 - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Bitrix24.

Bitrix24 kent de volgende prijsmodellen:

Bitrix24 heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Bitrix24 ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans, Indonesisch, Italiaans, Japans, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Turks

Bitrix24 ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Bitrix24 kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

3CX, Apache OpenOffice, Asana, Asterisk, Authorize.Net, Azure Active Directory, Box, Braintree, DocuSign, Dropbox Business, Dropbox Paper, Evernote Teams, FreshBooks, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Jira, Jotform, LibreOffice, Mailchimp, Mailigen, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, OneDrive, Operations Hub, PayPal, Pipedrive, Plivo, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, SendPulse, Stripe, SugarCRM, Time Doctor, UniSender, WordPress, Xero, Zadarma, Zapier, Zendesk

Bitrix24 biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Bitrix24.