Bitrix24

100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie

4 /5 (432 review) Schrijf een review!

Bitrix24 - Overzicht

Wat is Bitrix24?

Bitrix24 is een gratis samenwerkingsplatform. Bitrix24 ondersteunt gebruikers door tools te bieden zoals CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer en projectmanagement geïntegreerd in een sociale stijl omgeving met gebruikersprofielen, leuk-vinden, commentaar, chatberichten en het delen van content.

Bitrix24 biedt een praktische oplossing voor het online beheren van een bedrijf. Vanaf het inklokken aan het begin van de dag via taken, het verwerken van de verkoop en het afronden met rapportage, zijn er flexibele en precieze tools om elke stap af te handelen.

Meer dan 5 miljoen bedrijven in 186 landen vertrouwen op Bitrix24. Tot 12 gebruikers gratis.

Bitrix24 vereenvoudigt de communicatie met sociale functies zoals leuk-vinden en opmerkingen en geautomatiseerde processen zoals meldingen, abonnementen op discussies of groepen en ondersteunde rapportage.

Dit progressieve platform combineert robuuste modules die het volledige scala aan intranetdiensten uitvoeren:
- Werkgroepen (projecten) met taken, kalenders, bestanden, wiki, fotogalerij en gesprekken;
- Bedrijfsdiensten zoals visuele structuur, afwezigheidstabel, taak- en werktijdrapportage, werknemersgids;
- Hulpmiddelen voor tijdbeheer met in- en uitcheckmechanisme, dagelijkse planner en regelmatige werkrapporten;
- Tijdplanningsfunctie met kalenders, evenementplanner en vergaderingsbeheerder (met synchronisatie naar Outlook en CalDAV);
- Documentbibliotheken met flexibele machtigingssystemen, versiebeheer en WebDAV-ondersteuning;
- Sociaal zoeken dat alle systeemobjecten omvat, inclusief geüploade documenten, taken en gebeurtenissen. Resultaten worden aangepast op toegangsrechten;
- CRM met e-mailintegratie en tools voor visuele constructie van bedrijfsprocessen.

Door deze krachtige tools in een zeer intuïtieve sociale laag te verbinden, biedt Bitrix24 een oplossing die ideaal is voor kleine bedrijven en geschikt is voor organisaties van elke omvang.

Bitrix24 - Overzicht

Prijzen

Vanaf
US$ 24,00/maand

Prijsopties

Gratis proef
Eenmalige licentie
Gratis
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

Bitrix24 - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, China en nog 5 andere, India, Japan, Duitsland, Brazilië, Mexico
Ondersteunde talen
Chinees (Traditioneel), Chinees (Vereenvoudigd), Duits, Engels, Frans en nog 11 andere, Indonesisch, Italiaans, Japans, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Taiwanees, Thai, Turks

Media

Gantt Chart
Video Conferencing
CRM Dashboard
Business Processes
Call recording
Built-in Telephony
Bitrix24-video Schermopname van Bitrix24: Gantt Chart Schermopname van Bitrix24: Video Conferencing Schermopname van Bitrix24: CRM Dashboard Schermopname van Bitrix24: Business Processes Schermopname van Bitrix24: Call recording Schermopname van Bitrix24: Built-in Telephony Schermopname van Bitrix24:

Bitrix24 reviews

Bitrix24 reviews

Totaalscore
4
/
5
Uitstekend
163

Zeer goed
170

Gemiddeld
66

Slecht
13

Erg slecht
20

Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
Functies
4,1
Gebruiksgemak
3,7
Klantenondersteuning
3,8
77% heeft deze app aanbevolen
Awogor M.

Bitrix24 Is an All in One CRM and Collaboration Platform

I can integrate my social media account, and above all, their email service is one of it's kind and it's helped my business drastically in collaboration.


Vertalen met Google
Haris C.

Easily the best CRM for its price

Bitrix24 is absolutely underrated as a CRM. The features seem a bit complicated at first, until you dive in and see just how sophisticated the entire backend of this software is. It is more customizable than any public software I have used, and I honestly don't want to think about how much time and money I would need to sink into my business structure if it weren't for Bitrix24.


Vertalen met Google
Ven I.

Good Product but Poor Service - Definitely not located in USA

I'm a partner, their sales team is in UTC+2 9:00 AM to 6:00 PM. Support is UTC 8 - 5:30, tech support is UTC+3 8:30 to 5. You have to be awake between Midnight and 4 to get support from them or even a simple response. If a thing doesnt work for their customers they have to goto their partners. and subscribe a paid plan for them to fix it. OTP was working and suddenly stopped working. and Only my account was setup with OTP and not my clients. Client wants to do monthly plan and bitrix wants me to sign them for quarterly plan. Poor ethics. Partners cant sell you one month, they have to sell only 3 months minimum. I lost a client because of my client wanted one month and bitrix wants me to sign them up for three months. there are way better CRMs which will support you in US time zone. Bitrix sales and tech support uses google translator for responding. so if they dont understand what you are saying them, its googles fault. Its lot of hassles, and if you have great customer service you can manage any software. try few other crms and read a lot of reviews before going for bitrix else you will be stuck like my customer after an year half way down deep.


Vertalen met Google
Funmilayo W.

Tracking made easy


Vertalen met Google
Andrew B.

Robust, but unpolished

I'm enjoying it because of its collaborative features and the adoption of it at our organization is pretty good.


Vertalen met Google
Awogor M.
Sector: Marketing en reclame
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Bitrix24 Is an All in One CRM and Collaboration Platform

Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 9-10-2019
Bron van de reviewer: Capterra

I can integrate my social media account, and above all, their email service is one of it's kind and it's helped my business drastically in collaboration.

Pluspunten

Bitrix24 is a complete Workspace software and Customer Relation Mangement software to organize and manage all your work in one place including collaboration and live streaming to social media.
Bitrix helps to integrate your social media accounts and helps you manage them within as well.

Minpunten

Bitrix24 can be somehow complicated for the beginning, but with time, you get used to it and can work almost with little or no supervision.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Haris C.
Sector: Administratie
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Easily the best CRM for its price

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 10-9-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Bitrix24 is absolutely underrated as a CRM. The features seem a bit complicated at first, until you dive in and see just how sophisticated the entire backend of this software is. It is more customizable than any public software I have used, and I honestly don't want to think about how much time and money I would need to sink into my business structure if it weren't for Bitrix24.

Pluspunten

The fact that you can customize this software like you have a blank slate in front of you is phenomenal. If you can dream up a business process, you can do it with Bitrix24.

Minpunten

Customer support is limited, and any issues I had (although they were rare) took a while to fix my issue, if they fixed it at all.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Ven I.
Sector: Marketing en reclame
Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Good Product but Poor Service - Definitely not located in USA

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 31-1-2020
Bron van de reviewer: Capterra

I'm a partner, their sales team is in UTC+2 9:00 AM to 6:00 PM. Support is UTC 8 - 5:30, tech support is UTC+3 8:30 to 5. You have to be awake between Midnight and 4 to get support from them or even a simple response. If a thing doesnt work for their customers they have to goto their partners. and subscribe a paid plan for them to fix it. OTP was working and suddenly stopped working. and Only my account was setup with OTP and not my clients. Client wants to do monthly plan and bitrix wants me to sign them for quarterly plan. Poor ethics. Partners cant sell you one month, they have to sell only 3 months minimum. I lost a client because of my client wanted one month and bitrix wants me to sign them up for three months. there are way better CRMs which will support you in US time zone. Bitrix sales and tech support uses google translator for responding. so if they dont understand what you are saying them, its googles fault. Its lot of hassles, and if you have great customer service you can manage any software. try few other crms and read a lot of reviews before going for bitrix else you will be stuck like my customer after an year half way down deep.

Pluspunten

User Interface.
Easy navigation
Less Learning Curve

Minpunten

They use google translator for responding. so if they dont understand what you are saying them, its googles fault.
You have to be awake between Midnight to 4 to get support from them or even a simple response.
Most of them are Untrained and Inexperienced support techs.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 0.0/10

Funmilayo W.
Sector: Entertainment
Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Tracking made easy

Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 20-7-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Pluspunten

Easy to use... you need maximum a day training and you can navigate yourself afterwards

Minpunten

Hmmm too many features and it’s a bit hard to navigate

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 8.0/10

Andrew B.
Sector: Detailhandel
Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Robust, but unpolished

Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 5-11-2019
Bron van de reviewer: Capterra

I'm enjoying it because of its collaborative features and the adoption of it at our organization is pretty good.

Pluspunten

The features are a pleanty. There's so much diversity of functionality and you really can make it work the way you want.

Minpunten

UX feels a little bit clunkly. Also, the web-app and the desktop app play strangely together. There's no good reason why I shouldn't be able to fully function in one over the other.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 6.0/10

Gebruikersaanbeveling
7,5/10
Gebaseerd op 432 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van Bitrix24

Prijzen van Bitrix24

Vanaf
US$ 24,00/maand
Gratis proef
Eenmalige licentie
Gratis
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Gebaseerd op 432 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Bitrix24 - Functies

Bitrix24 - Functies

API
Aanpasbare branding
Activiteiten volgen
Activiteitendashboard
Automatische meldingen
Bestandsbeheer
Chatten
Documentbeheer
Documenten opslaan
Drag & Drop-interface
Gemeenschappelijke werkruimte
Integratie van derden
Opmerkingen
Prognoses
Rapportage en statistieken
Samenwerkingstools
Toegangsbeheer
Toestemmingsbeheer
Workflowbeheer
Zoekfunctionaliteit
Functies
4,1/5
Gebaseerd op 432 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

Categorieën

DMS-systemen Instant messaging en chat software Collaboration software voor projecten Taakmanagement software Business management software Personeelsplanning software Communicatietools Collaboration software Project management en planning tools Operations management software HR- en personeelsmanagement software Communicatietools Lead capture software Sales software Intranet software CRM-software Klantenbestand software Knowledge management tools Project management tools Online collaboration software Portal software ICT-beheersoftware Workflow management systemen Visuele project management software Unified communications software Vastgoed software Telemarketing software Marketing software Cloud PBX-software Interne communicatie tools Callcenter software Klantenservice software Contactcenter software CRM-systemen voor non-profitorganisaties Software voor non-profitorganisaties BPM-software Marketing automation software Online marketing tools Contactbeheer software Lead management software Predictive lead scoring software Lead generation software Teamcommunicatie software Event management software Workforce management software Email marketing software PSA-software (Professional services automation) Sales force automation software Besteksoftware Software voor adviesbureaus Software voor zakelijke dienstverlening Branchespecifieke software Bestandsdeling software Live chat software Urenregistratie software Website en webshop software Formulier software Landingpage software Inside sales software IT-project management software VoIP-software Online CRM systemen HR-software Helpdesk software en ticketsystemen Sales management software Ideemanagement software Sales enablement software Zakelijke telefoonsystemen SMS-marketing software Klantenservice software Planning software Factuurprogramma's Financiële- en boekhoudsoftware IVR-software Telefonie software Issue tracking software Agenda software Urenregistratie- en declaratiesoftware Tijdregistratie software Campagne management software Call recording software Account-based marketing software Productiviteit software Software voor medewerkersbetrokkenheid Resource planning software Facebook app software Social media marketing tools Social media software Appsuite software ERP-systemen Sociaal intranet software Predictive dialer software CPQ-software (Configuratie, prijs, offerte) Vergadersoftware Conferentie software Afspraken en planning software BI-tools Business intelligence & analytics tools Klachtenbeheer software Marketing planning software Software voor verenigingen Software voor kerken Cloudopslag software Customer experience software CRM voor de bouw Software voor de bouwsector Dansschool software Wellness software Customer success software Verzekeringssoftware CRM in de zorg Software voor gezondheidszorg en farmaceutische sector VVE-software CRM-systemen voor banken en verzekeraars E-mail tracking software Salon software Retail software en consumentenservice Software voor non-profitorganisaties Yogastudio software Servicedesk software Sales coaching software Softphone software Customer communication management software Gantt chart software Aanwezigheidsregistratie software Digital workplace software Customer support software Lead Nurturing Software Scrum software Cloud communicatie platform software CMS-systemen Webdesign software Webdesign software Kanban software Communicatietools voor medewerkers

Bitrix24 - Veelgestelde vragen

Bitrix24 - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Bitrix24.

V. Welke prijsmodellen heeft Bitrix24 te bieden?

Bitrix24 kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: US$ 24,00/maand

Prijsmodel: Eenmalige licentie, Gratis, Abonnement

Gratis proef: Beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van Bitrix24?

We hebben geen informatie over functies van Bitrix24

V. Wat zijn de typische gebruikers van Bitrix24?

Bitrix24 heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf, Grote ondernemingen, Non-profit, Middelgroot bedrijf

V. Welke talen worden door Bitrix24 ondersteund?

Bitrix24 ondersteunt de volgende talen:

Chinees (Traditioneel), Chinees (Vereenvoudigd), Duits, Engels, Frans, Indonesisch, Italiaans, Japans, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Taiwanees, Thai, Turks

V. Welke prijsmodellen heeft Bitrix24 te bieden?

Bitrix24 kent de volgende prijsmodellen:

Eenmalige licentie, Gratis, Abonnement

V. Biedt Bitrix24 ondersteuning voor mobiele apparaten?

Bitrix24 ondersteunt de volgende apparaten:

Android, iPhone, iPad

V. Met welke andere apps kan Bitrix24 worden geïntegreerd?

Bitrix24 kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Bitium, JivoChat, Landingi, Mailchimp, Mailigen, PieSync, Predictive Dialer, SALESmanago, SendPulse, SharpSpring

V. Welke mate van ondersteuning heeft Bitrix24 te bieden?

Bitrix24 biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen, Forum, Online ondersteuning, Kennisbank, Video-instructies