Over Bitrix24

Bitrix24 is een gratis samenwerkingsplatform. Bitrix24 ondersteunt gebruikers door tools te bieden zoals CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer en projectmanagement geïntegreerd in een sociale stijl omgeving met gebruikersprofielen, leuk-vinden, commentaar, chatberichten en het delen van content.

Bitrix24 biedt een praktische oplossing voor het online beheren van een bedrijf. Vanaf het inklokken aan het begin van de dag via taken, het verwerken van de verkoop en het afronden met rapportage, zijn er flexibele en precieze tools om elke stap af te handelen.

Meer dan 5 miljoen bedrijven in 186 landen vertrouwen op Bitrix24. Tot 12 gebruikers gratis.

Bitrix24 vereenvoudigt de communicatie met sociale functies zoals leuk-vinden en opmerkingen en geautomatiseerde processen zoals meldingen, abonnementen op discussies of groepen en ondersteunde rapportage.

Dit progressieve platform combineert robuuste modules die het volledige scala aan intranetdiensten uitvoeren:
- Werkgroepen (projecten) met taken, kalenders, bestanden, wiki, fotogalerij en gesprekken;
- Bedrijfsdiensten zoals visuele structuur, afwezigheidstabel, taak- en werktijdrapportage, werknemersgids;
- Hulpmiddelen voor tijdbeheer met in- en uitcheckmechanisme, dagelijkse planner en regelmatige werkrapporten;
- Tijdplanningsfunctie met kalenders, evenementplanner en vergaderingsbeheerder (met synchronisatie naar Outlook en CalDAV);
- Documentbibliotheken met flexibele machtigingssystemen, versiebeheer en WebDAV-ondersteuning;
- Sociaal zoeken dat alle systeemobjecten omvat, inclusief geüploade documenten, taken en gebeurtenissen. Resultaten worden aangepast op toegangsrechten;
- CRM met e-mailintegratie en tools voor visuele constructie van bedrijfsprocessen.

Door deze krachtige tools in een zeer intuïtieve sociale laag te verbinden, biedt Bitrix24 een oplossing die ideaal is voor kleine bedrijven en geschikt is voor organisaties van elke omvang.

Prijzen vanaf:

US$ 49,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Anguilla, Albanië, Armenië, Curaçao, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, Iran, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Indonesisch, Italiaans, Japans, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Turks, zh-hant

Prijzen vanaf:

US$ 49,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Bitrix24 Software - 1
Bitrix24 Software - 2
Bitrix24 Software - 3
Bitrix24 Software - 4
Bitrix24 Software - 5
Bitrix24 Software - 6
Bitrix24 Software - 7
Nog 8 andere bekijken
Bitrix24-video
Bitrix24 Software - 1 Bitrix24 Software - 2 Bitrix24 Software - 3 Bitrix24 Software - 4 Bitrix24 Software - 5 Bitrix24 Software - 6 Bitrix24 Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van Bitrix24: 370

  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Abonneebeheer
  • Accountbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Agendabeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse/ROI volgen
  • Audio-/videovergaderen
  • Audittrail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch bijwerken
  • Automatische back-up
  • Automatische nummerkiezer
  • Autoresponders
  • Back-up en herstel
  • Batchcommunicatie
  • Batchverwerking
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Begeleide verkoop
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van sociale media
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van verlofuren
  • Beheer van voorstellen
  • Beleidbeheer
  • Belgroepen
  • Beller-ID
  • Bellerprofielen
  • Bellijstbeheer
  • Benchmarking
  • Beslissingsondersteuning
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Betalingen verwerken
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Biometrie
  • Biometrische herkenning
  • Blogs
  • Brainstormen
  • Bronnen bijhouden
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagnepersonalisatie
  • Capaciteitsbeheer
  • Casusbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Commissiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contentbibliotheek
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dagelijkse rapporten
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • Distributiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Doelgroeptargeting
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Dossierbeheer
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails omzetten naar taken
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische formulieren
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Erkenning van medewerkers
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Formuliergenerator
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde offertes
  • Geautomatiseerde planning
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersprofielen
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensextractie
  • Gegevensmigratie
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Geïntegreerde communicatie
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafische workfloweditor
  • Groepenbeheer
  • Groepsplanning
  • HR-beheer
  • Handmatig kiessysteem
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Ideeënbeheer
  • Inbound callcenter
  • Innovatiebeheer
  • Integratie van derden
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Interne vergaderingen
  • Invoer via telefoontoetsen
  • KPI-controle
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kamers reserveren
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klasplanning
  • Klassenbeheer
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kortingsbeheer
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadengagement
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Ledendatabase
  • Ledenlijst
  • Ledenportal
  • Leren en ontwikkeling
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Maatwerk
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Massa-sms
  • Mediabibliotheek
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere valuta's
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-board
  • Offertes
  • Office Suite
  • Offline formulier
  • Offline toegang
  • On-demand communicatie
  • Ondersteuning van agile-software
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online formulieren
  • Online implementatie
  • Online kalender
  • Online ponskaart
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Online winkelontwerp
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Opties voor contentpublishing
  • Outbound callcenter
  • Overdrachten en routering
  • PBX
  • Patiëntcommunicatie
  • Personalisatie
  • Personalisatie van berichten
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsfoto's
  • Personeelslijst
  • Personeelsportal
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Ponskaart
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijsbeheer
  • Priorisering
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Productcatalogus
  • Productconfigurator
  • Progressief kiessysteem
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Realtime synchronisatie
  • Realtime updates
  • Relaties bijhouden
  • Reserveren van vergaderruimte
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Responsief
  • Roadmapping
  • Roosterbeheer
  • Routering
  • SEO-beheer
  • SIP-trunking
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Scrum-ondersteuning
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Social marketing
  • Sociale promotie
  • Spamblokkering
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Teamchats
  • Teamkalenders
  • Teammanagement
  • Teamopdrachten
  • Tekst naar spraak
  • Tekstbewerking
  • Telefoongesprekken plannen
  • Telemarketingbeheer
  • Terugkerende taken
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd bijhouden per project
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Tools voor online reserveren
  • Trainingsbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Tweewegs audio en video
  • Uitgifteplanning
  • Vacaturebank
  • Variabele werkkrachten
  • Vergaderen
  • Verkoopanalyse
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verkooprapporten
  • Verlof bijhouden
  • Vernieuwingsbeheer
  • Versiebheer
  • Videovergaderen
  • Virtueel callcenter
  • Virtuele extensies
  • Visueel workflowbeheer
  • VoIP
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van sollicitanten
  • Voor IT-projectbeheer
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor financiële instellingen
  • Voor het mkb
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor start-ups
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Vrijwilligersbeheer
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Webformulieren
  • Website-integratie
  • Websitebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkorderbeheer
  • Widgets
  • Wiki
  • Winst- en verliesanalyse
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

Zoho CRM

4,3
#1 alternatief voor Bitrix24
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

HubSpot CRM

4,5
#2 alternatief voor Bitrix24
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#3 alternatief voor Bitrix24
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Insightly

3,9
#4 alternatief voor Bitrix24
Laat je bedrijf sneller groeien dan ooit tevoren door sterkere klantrelaties op te bouwen, verkoopkansen te beheren en...

Reviews

Totaalscore

4,0 /5
(495)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
3,8/5
Klantenondersteuning
3,8/5

Heb je Bitrix24 al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 495 worden weergegeven
Maszni A.
Totaalscore
  • Industry: Entertainment
  • Company size: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Project management software with very good workload planning

Beoordeeld op 22-3-2021

Overall, working with Bitrix24 as my main project management software has really improving my team...

Overall, working with Bitrix24 as my main project management software has really improving my team effectiveness in developing a product and increase our time spend on organizing project that has short due-date.

Pluspunten

I really like with the workload planning that Bitrix24 has offered, as it really helpful in distributing workload for each team members. It is a very important to do this step, so we can track our task precisely and preventing us from skipping task on project. The project template is easily customizable to cater for the project needs.

Minpunten

The developer should really taking consideration user experience and opinion on the software tools placement. Some of the tools is hidden on unexpected location inside on other tools and make the navigation process is quite frustrating. Storing and uploading a large size files is keep get interrupted and very frustrating experience with it.

Eric r. B.
Totaalscore
  • Industry: Research
  • Company size: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Hoped it would be the CRM for us, but it's too heavy and pricing is nitpicky

Beoordeeld op 12-1-2022

We wanted a sales and CRM tool that could handle our small startups' workload. Basic workflows,...

We wanted a sales and CRM tool that could handle our small startups' workload. Basic workflows, sales tracking, and being a Rolodex for the office. But it's too clicky to be useful as an app for the team. Need to streamline and also improve the third-party connectors.

Pluspunten

Bitrix has a lot of good ideas, including the overall navigation of the system and the concept of social feeds being built-in. If pricing had not driven us away from the application, I would have expected to configure it well enough to work for us.

Minpunten

Too many clicks, too much configuration needed for someone who is trying to track info for a startup. Bitrix needs more templating options and more of a focus on quick actions that can help move a project or sale forward. There are too many things that need to be set up, too many options and variations on similar ideas.

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud, Zoho CRM en HubSpot CRM

Redenen om voor Bitrix24 te kiezen

Bitrix seemed to offer more functionality and the initial cost was $0. But when we started seeing how even some pretty basic functionality would be expensive to use on Bitrix, we switched to HubSpot.

Overgestapt van

SugarCRM

Redenen om over te stappen op Bitrix24

Ultimately, we did not. HubSpot proved to be a far better fit when we looked at pricing and capabilities. HS had it hands-down for mass-mailing and quicker workfr
Anisha A.
Totaalscore
  • Industry: Consumentendiensten
  • Company size: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The best program for the information center

Beoordeeld op 10-12-2021

We have chosen him for 3 years already, we are very satisfied.

We have chosen him for 3 years already, we are very satisfied.

Pluspunten

We like working with this program very much, it gives us great opportunities, we are able to arrange the sequence of fields in the program as we see fit.
We service and fill in a lot of calls daily
All information on supply and demand in the program.
Customer questions are multifaceted and the program allows you to create fields for all questions.
The best result is the sale, when we sell our product and fill in the relevant fields, the completed information is sent to the relevant department և the rest of the work is organized there.
We are very satisfied with this program, before buying the program we were thinking a lot about buying it or not, we have not used this program in any of our other companies before, we are very satisfied with it, it is very good for our industry.
The customer base is fully maintained and we can work with them in the future, make other offers, even in the form of letters. It contains a whole system not only for the call information center but also for the marketing work.

Minpunten

There is no part of the program that you do not like.

Mohsin A.
Totaalscore
  • Industry: Computersoftware
  • Company size: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Project Management on fingertips

Beoordeeld op 22-12-2021

The overall experience with Bitrix24 is great it is helping my organization in many ways in terms...

The overall experience with Bitrix24 is great it is helping my organization in many ways in terms of project and task management, internal communications or chat, managing employee's performances, etc.

Pluspunten

The project management feature of Bitrix24 is the most impactful feature, it gives more controls to the managers for the activites of the responisble persons and more insight to the employee about the ongoing and upcoming tasks. It also gives a detailed employee efficiency for better performance.

Minpunten

The workflow feature of the application is a bit tricky to use. This is although a very great feature but due to it trickyness makes it difficult to understand or to configure.

Anton A.
Totaalscore
  • Industry: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Company size: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Cant live without it

Beoordeeld op 7-12-2021

Using it for 10+ years and still happy with it, because it does everything we need to track our...

Using it for 10+ years and still happy with it, because it does everything we need to track our clients, sales and improve our company wiki database.

Pluspunten

It lets us keep track of all our clients, track their orders, birthdays, contacts, etc. Very fast to check all of that.

Also we adore the wiki part, where we daily input sales scripts and most popular questions responses for our managers to quickly find it and close a sale after any client`s question.

Minpunten

the UI is overwhelmed with functions we dont need or dont use. Because of that UX feels heavy when using it.

5 van 495 worden weergegeven Lees alle reviews

Bitrix24 - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Bitrix24.

Bitrix24 kent de volgende prijsmodellen:

Bitrix24 heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Bitrix24 ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Indonesisch, Italiaans, Japans, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Turks, zh-hant

Bitrix24 ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Bitrix24 kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

3CX, Apache OpenOffice, Asana, Asterisk, Authorize.Net, Azure Active Directory, Box, Braintree, DocuSign, Dropbox Business, Dropbox Paper, Evernote Teams, Facebook for Business, FreshBooks, Gmail, Google Analytics, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Jira, Jotform, LibreOffice, Mailchimp, Mailigen, Microsoft 365, Microsoft Outlook, OneDrive, Operations Hub, PayPal, Pipedrive, Plivo, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, SendPulse, Stripe, SugarCRM, Time Doctor, UniSender, WordPress, Xero, Zadarma, Zapier, Zendesk

Bitrix24 biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Bitrix24.