Over Asana

Asana helpt je bij het organiseren van werk in teams op schaal, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana hebben teams meer vertrouwen, bewegen ze sneller en bereiken ze meer met minder, ongeacht waar ze zich bevinden of hoeveel afdelingen erbij betrokken zijn. Meer dan 135.000 betalende klanten en miljoenen gratis organisaties in 190 landen vertrouwen op Asana om alles te beheren, van bedrijfsdoelstellingen tot digitale transformatie tot productlanceringen en marketingcampagnes.

Het is tijd om werk uit onsamenhangende spreadsheets en e-mail te halen, en teams in staat te stellen effectiever samen te werken en te communiceren. Met Asana maakt het niet uit hoeveel verschillende teams of afdelingen samenkomen aan een project - ze kunnen context delen en eigenaarschap toekennen aan taken, gerelateerd werk combineren, bestanden delen, direct updates krijgen en effectieve cross-functionele workflows bouwen.

In Asana kun je gemakkelijk de status van initiatieven bijhouden, en een nauwkeurig beeld krijgen van hoe je vordert in de richting van je doelen. Rapporteer in enkele minuten over de voortgang van projecten met realtime werkrapportage om zichtbaarheid te creëren voor teams en belanghebbenden.

Sluit je aan bij miljoenen gebruikers die werk gedaan krijgen, van wereldwijde merken als Zoom, ClassPass en Reddit - tot kleine teams. Ga snel aan de slag met een gratis proefversie.

Prijzen vanaf:

€ 13,49/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Voornaamste voordelen van Asana

- Verbind je doelen met de taken die nodig zijn om ze te bereiken.
- Organiseer en verbind werk intuïtief, zodat elke taak, bericht, project, portfolio en doel toegankelijk is.
- Deel dezelfde taak over meerdere projecten om dubbel werk te voorkomen, de efficiëntie van het team te maximaliseren en de cross-functionele samenwerking te versterken.
- Stroomlijn processen over teams heen, zorg ervoor dat je team geen kritieke stappen mist en lever sneller met automatiseringen.
- Rapporteer in enkele minuten over de voortgang van projecten met realtime werkrapportage. Deel projectportfolio's met belanghebbenden om inzicht te geven in de realtime status, prioriteit en voortgang van projecten.
- Volg de status van initiatieven met projectportfolio's om een nauwkeurig beeld te krijgen van hoe je je doelen bereikt.
- Gebruik mijn taken om je dag te plannen met een geprioriteerde takenlijst.
- Organiseer je werk op jouw manier en bekijk projecten als lijsten of kanban-borden. Gebruik de tijdlijnweergave om te zien hoe elk onderdeel van je project in elkaar past om deadlines te halen.
- Reageer op een taak en verduidelijk wat er precies gedaan moet worden. Vermeld teamgenoten of ander werk in Asana zodat iedereen en alles verbonden blijft.
- Beperk de toegang tot elk project, maak verborgen teams voor gevoelig werk, of maak openbare teams en projecten voor de hele organisatie.
- Wijs organisatiebeheerders aan die leden en hun instellingen kunnen toevoegen, verwijderen en beheren, en dwing wachtwoordcomplexiteit af. Asana Enterprise-klanten hebben extra controle met SAML en onze Admin API.
- Integreer met andere tools die je team al gebruikt, zoals G Suite, Slack, Microsoft, Chrome, Github en meer.
- Hou het werk bij en blijf onderweg op de hoogte met de mobiele app van Asana. Net als de webapp kun je die gebruiken om taken en projecten aan te maken, gesprekken te voeren en updates over de voortgang te krijgen.

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Albanië, Algerije, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra, Antigua en Barbuda en nog 125 andere

Ondersteunde talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Japans en nog 7 andere

Prijzen vanaf:

€ 13,49/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Asana Software - 1
Asana Software - 2
Asana Software - 3
Asana Software - 4
Asana Software - 5
Asana Software - 6
Asana Software - 7
Asana Software - 8
Asana Software - 9
Asana Software - 10
Asana Software - 11
Asana Software - 12
Asana Software - 13
Asana Software - 14
Asana Software - 15
Asana Software - 16
Asana Software - 17
Asana Software - 18
Asana Software - 19
Asana Software - 20
Nog 21 andere bekijken
Asana-video
Asana Software - 1
Asana Software - 2
Asana Software - 3
Asana Software - 4
Asana Software - 5
Asana Software - 6
Asana Software - 7
Asana Software - 8
Asana Software - 9
Asana Software - 10
Asana Software - 11
Asana Software - 12
Asana Software - 13
Asana Software - 14
Asana Software - 15
Asana Software - 16
Asana Software - 17
Asana Software - 18
Asana Software - 19
Asana Software - 20

Functies

Totaal aantal functies van Asana: 236

  • @mentions
  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanvraagbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agendabeheer
  • Agile-methodiek
  • Archiveren en retentie
  • Audittrail
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Automatisering van formulieren
  • Backlog-beheer
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Beheer van digitale assets
  • Beheer van display ads
  • Beheer van functioneringsgesprekken
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van vergaderingen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Brainstormen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Bugs/problemen opsporen
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Capaciteitsbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Data Tabulation
  • Dataconnectors
  • Discussions/Forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails omzetten naar taken
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische formulieren
  • Enkelvoudige paginaweergave
  • Enquêtes en feedback
  • Externe ondersteuning
  • Factureren
  • Feedbackbeheer
  • Financieel beheer
  • For IT Project Management
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Fouten bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensvisualisatie
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Goal Setting/Tracking
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafieken maken
  • Grafische workfloweditor
  • Herinneringen
  • Ideation
  • Ideeënbeheer
  • Innovation Management
  • KPI-controle
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kanban-bord
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leads beheren
  • Levensduurbeheer van producten
  • Live chatten
  • Machine learning
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Mediaplanning
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere projecten
  • Merkrichtlijnen
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-board
  • No-code
  • Notitiebeheer
  • Notulen
  • Offertes
  • Office Suite
  • Online implementatie
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Openbare dashboards
  • Opiniepeilingen en stemmen
  • Opmerkingen/notities
  • Oriëntatieworkflow beheren
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Presentatietools
  • Prestatiebeheer
  • Priorisering
  • Privédashboards
  • Problemen bijhouden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Productivity Tools
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • ROI Tracking
  • Rangschikking van ideeën
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Real-Time Analytics
  • Real-Time Data
  • Real-Time Notifications
  • Real-Time Reporting
  • Real-Time Updates
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Releaseplanning
  • Resourceaanvraag
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Retrospectievenbeheer
  • Risicobeheer
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Samenwerkingstools
  • Scenarioplanning
  • Scherm delen
  • Scrum-ondersteuning
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Spreadsheetweergave
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Sub-Task Management
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Task Editing
  • Task Import
  • Teammanagement
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Third-Party Integrations
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdlijnbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegang voor gasten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Traditionele methodologieën
  • Trainingsbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Vaardigheden bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Versiebeheer
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Visuele analyse
  • Volgen van actie-items
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voorbereiden van vergaderingen
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Werknemersdatabase
  • Werkprognoses
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Zoho Desk

4,5
#1 alternatief voor Asana
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het...

Zoho CRM

4,3
#2 alternatief voor Asana
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Redbooth

4,4
#3 alternatief voor Asana
Redbooth is een taak- en projectbeheerplatform dat één plek biedt voor teamsamenwerking: taken, discussies en het delen...

MeisterTask

4,7
#4 alternatief voor Asana
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor project- en taakbeheer op het web. Dankzij de integratie met MindMeister...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(13.297)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Asana al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 13.297 reviews worden weergegeven
David
Totaalscore
  • Sector: Bouwmaterialen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Asana voor vlotte communicatie

Beoordeeld op 19-11-2024

Asana is uitstekend geschikt voor teams om samen te werken aan projecten. Het faciliteert communicat...

Asana is uitstekend geschikt voor teams om samen te werken aan projecten. Het faciliteert communicatie, toewijzing van taken en het volgen van voortgang.

Pluspunten

Asana biedt een centrale plek om alle taken, projecten en deadlines bij te houden. Dit zorgt voor een beter overzicht en voorkomt dat taken over het hoofd worden gezien.

Minpunten

Hoewel Asana een gratis versie aanbiedt, kunnen de betaalde abonnementen voor grotere teams en uitgebreidere functionaliteiten relatief duur zijn.

Ashirwad
Ashirwad
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Give Asana a try if you haven't used it before!

Beoordeeld op 14-1-2025

I love using it so far and will continue using it in the future!

I love using it so far and will continue using it in the future!

Pluspunten

The ability to easily create and assign tasks and milestones to keep projects on schedule.

Minpunten

Sometimes a ton of features can feel overwhelming.

Morini
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Scales up your Project and Task Management

Beoordeeld op 10-12-2024

Pluspunten

Its a reliable workflow, project and task management solution. The tool allows you to create, manage, share and view tasks. Has an AI feature that helps to prioritize tasks depending on urgency.

Minpunten

The cost of acquiring the license and the learning curve are the major turnoffs.

Hannah
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Good for teams with noncomplex projects

Beoordeeld op 20-12-2024

It is good for teams who want to know what is going on social media when or when things are due....

It is good for teams who want to know what is going on social media when or when things are due. Solid project management tool.

Pluspunten

It is easy to navigate the scheduling side of the platform.

Minpunten

User interface when organizing tabs and adding notes to things on the web version, is too sensitive and clicks things when you don't want them to be opened.

Heather
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Where or where did my old Asana go? It went greedy.

Beoordeeld op 16-11-2024

It used to be very positive, not it is just a money-hungry disappointment.

It used to be very positive, not it is just a money-hungry disappointment.

Pluspunten

It used to have an ease of use. Very vitually appealing and easy for staff to follow. I also enjoyed the Celebration Creatures.

Minpunten

Since developing a paid version, more and more functions have been stripped from the paid one. And the paid version is incredibly expensive for a small, independent business. The search function is impossible, you can't get rid of detritus, etc. I can no longer recommend them.

Overwogen alternatieven

monday.com

Redenen om over te stappen op Asana

We were happy with its ease of use and accommodation to small companies.
5 van 13.297 worden weergegeven Lees alle reviews

Asana - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Asana.

Asana kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: € 13,49/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Asana heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Asana ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Japans, Koreaans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds

Asana ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Asana kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adaptive Shield, Adobe Creative Cloud, Bitium, Box, Bridge24, Bybrand, Campaign Monitor by Marigold, Canva, Claris Connect, Clockify, Clockwise, Confluence, Coview, Devart ODBC Drivers, Drata, DronaHQ, Dropbox Business, Everhour, Evernote Teams, Expiration Reminder, Exterro E-Discovery Software Suite, Figma, Front, GitHub, GitLab, Gmail, Google Calendar, Google Drive, Google Sheets, Grow, Happeo, Harvest, HourStack, Hubstaff, IBM App Connect, IFTTT, InVision App, Instabug, Instagantt, Jira, Jotform, Juriba Enterprise, LambdaTest, Looker, Loom, Lucidchart, Mailbird, Mailchimp, Make, Marker, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Microsoft Teams, Netskope Active Platform, Okta, OneDrive, OneLogin, PMPeople, Pipedrive, Pivotal Tracker, Quabbly, Rollbar, Salesforce Sales Cloud, Screenful, ServiceNow, SkedPal, Slab, Slack, Splunk Enterprise, Status Hero, SupportBee, SyncEzy, TMetric, Tableau, TeamKeeper, Testmo, Time Doctor, TimeCamp, Timely, Toggl Track, TrackingTime, Transcend, Tray.io, TriNet Zenefits, Twist, Unito, Usersnap, Vanta, Velocity, Vimeo, WebWork Time Tracker, Weekdone, Whimsical, Wistia, Wufoo, Ybug, Zapier, Zendesk Suite, Zight (formerly CloudApp), Zoho Cliq, Zoho Connect, Zoho Flow, atSpoke

Asana biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Asana.