Over Asana

Asana is een oplossing voor werkbeheer die teamsamenwerking en communicatie mogelijk maakt. Gebruik Asana om initiatieven te beheren, projecten op te zetten en vervolgens taken te creëren binnen deze projecten. Wijs taken toe aan je teamleden, voeg ze toe als taakvolgers, deel projecten of vermeld je teamleden in taakopmerkingen om iedereen op de hoogte te houden.

Met Asana heb je geen spreadsheet of e-mail meer nodig om samen te werken en te communiceren over projecten. Deel aantekeningen over taakomschrijvingen en upload bijlagen naar taken, volg en zoek openbare taken, combineer gerelateerde taken met één klik, organiseer taken op prioriteit, bepaal je workflow, ontvang meldingen over updates en taakvoltooiingen en voeg opleveringsdatums toe aan taken. Vervolgens ontvang je meldingen voor alle taken waaraan je bent toegewezen, werk dat belangrijk voor je is of projecten waar je lid van bent in je Asana-inbox.

Asana stelt teams in staat om taken te plannen en organiseren en de voortgang van elk teamlid te volgen. De meerdere werkruimten bieden je een plaats om meerdere teams, projecten en taken te organiseren en op de hoogte te blijven van de voortgang zonder talloze e-mails over en weer te sturen.

De mobiele app van Asana voor iOS en Android biedt toegang tot Asana, waar je ook bent. Je kunt in Asana ook programmatisch gegevens toevoegen en openen via een eenvoudige REST API.

Prijzen vanaf:

€ 0,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Bedrijfsgrootte

K M G

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Antigua en Barbuda, Albanië, Argentinië, Oostenrijk, Australië, Aruba, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Bulgarije, Bahrein, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Belarus, Canada, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, China, Colombia, Costa Rica, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Frans-Guyana, Groenland, Guadeloupe, Guatemala, Guam, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, India, Irak, IJsland, Italië, Jamaica, Jordanië, Japan, Cambodja, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Laos, Libanon, Sri Lanka, Litouwen, Luxemburg, Letland, Marokko, Montenegro, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Maldiven, Mexico, Maleisië, Nieuw-Caledonië, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Puerto Rico, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Roemenië, Servië, Rusland, Saoedi-Arabië, Zweden, Singapore, Slovenië, Slowakije, Suriname, El Salvador, Turks- en Caicoseilanden, Thailand, Tunesië, Trinidad en Tobago, Taiwan, Oekraïne, Verenigde Staten, Uruguay, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Samoa, Jemen, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans, Japans, Koreaans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds

Prijzen vanaf:

€ 0,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Asana Software - 1
Asana Software - 2
Asana Software - 3
Asana Software - 4
Asana Software - 5
Asana Software - 6
Asana Software - 7
Asana Software - 8
Asana Software - 9
Nog 11 andere bekijken
Asana-video
Asana-video
Asana Software - 1
Asana Software - 2
Asana Software - 3
Asana Software - 4
Asana Software - 5
Asana Software - 6
Asana Software - 7
Asana Software - 8
Asana Software - 9

Functies

Totaal aantal functies van Asana: 211

  • @mentions
  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanvraagbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agendabeheer
  • Agile-methodiek
  • Archiveren en retentie
  • Audittrail
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Automatisering van formulieren
  • Backlog-beheer
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van vergaderingen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bewaking
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Brainstormen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Bugs/problemen opsporen
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Capaciteitsbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails omzetten naar taken
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Externe ondersteuning
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Fouten bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensvisualisatie
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafieken maken
  • Grafische workfloweditor
  • Herinneringen
  • Ideeënbeheer
  • Ideeënvorming
  • Innovatiebeheer
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Interne vergaderingen
  • KPI-controle
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kanban-bord
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leads beheren
  • Levensduurbeheer van producten
  • Live chatten
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingkalender
  • Mediaplanning
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere projecten
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • Multi-board
  • No-code
  • Notitiebeheer
  • Notulen
  • Offertes
  • Office Suite
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opiniepeilingen en stemmen
  • Opmerkingen/notities
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelslijst
  • Plannen
  • Planningtools
  • Presentatietools
  • Prestatiebeheer
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • ROI-tracking
  • Rangschikking van ideeën
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Releaseplanning
  • Resourceaanvraag
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Retrospectievenbeheer
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Samenwerkingstools
  • Scenarioplanning
  • Scherm delen
  • Scrum-ondersteuning
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Spreadsheetweergave
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Teamchats
  • Teammanagement
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijdlijnbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegang voor gasten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Traditionele methodologieën
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Versiebheer
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Visuele analyse
  • Volgen van actie-items
  • Voor IT-project management
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voorbereiden van vergaderingen
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Werknemersdatabase
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Trello

4,5
#1 alternatief voor Asana
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en...

monday.com

4,6
#2 alternatief voor Asana
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Jira

4,4
#3 alternatief voor Asana
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om...

Basecamp

4,3
#4 alternatief voor Asana
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(11.355)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Asana al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 11.355 reviews worden weergegeven
Amit
Totaalscore
  • Sector: Werving en selectie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great value for free subscription

Beoordeeld op 29-6-2022

As a business owner, I used this software to create and track threads of actions with my team.

As a business owner, I used this software to create and track threads of actions with my team.

Pluspunten

Offers a lot of features for the free version.

Minpunten

Results in too many alert emails arriving to your inbox.

Overwogen alternatieven

Trello

Redenen om over te stappen op Asana

Asana did everythign I wanted, in its free version.
Siokas
Totaalscore
  • Sector: Research
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

A useful management tool for demanding organizations

Beoordeeld op 22-6-2022

The tool helped the teams organize their tasks in a comprehensive manner that allowed them to be...

The tool helped the teams organize their tasks in a comprehensive manner that allowed them to be more efficient and effective.

Pluspunten

The features available and theability to integrate external tools.

Minpunten

The interface is something I amnot used to and had to make some adjustments in the way I work in order to comply to the needs of the tool.

Redenen om voor Asana te kiezen

Theorganization needed a tool that had more options to change the way the projects were organized and the way different tools can be integrated. Therefore, the needs of the team changes and we had to adapt.l

Overgestapt van

ClickUp

Redenen om over te stappen op Asana

Due to the characteristics of the project and the strucutre of the team, Asana was the most suitable tool at that time.
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Mediaproductie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

I Prefer Notion or Airtable to Asana

Beoordeeld op 21-6-2022

Asana was the first project and task management tool I ever used. My overall experience with it is...

Asana was the first project and task management tool I ever used. My overall experience with it is that I found myself seeking out more advanced and customizable project management applications because Asana's capabilities were limited.

Pluspunten

Asana is a good starter project management tool. If you're on a team that only needs to track a few things, or is looking to collaborate on and track project information, Asana may be the solution for you. It's fairly user friendly and easy to learn, and you're able to track the same sets of data across various different views (List, Board, Timeline, Calendar, etc.). You're also able to view your own tasks outside of and separate from project views, creating a sort of "to do list" you can refer to that is organized by task due date.

Minpunten

The software is quite limited when it comes to database building, or customization. I much prefer Notion's "pages" and "databases," which give its users much more flexibility in how to present information, allowing you to design and organize pages using text, headers, in-line tables, images, videos, you name it. Asana, however, is fairly confined to a singular look, that only varies by view type. Properties are incapable of being customized as easily as they are in Airtable or Notion as well. If you're highly experienced in project management, and customization is important to you, I'd look for something more advanced than Asana.

Mike
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Asana: The Best Way to Stay Organized

Beoordeeld op 27-7-2022

I really like the features that Asana offers. I especially appreciate the ability to create tasks...

I really like the features that Asana offers. I especially appreciate the ability to create tasks and subtasks, as well as the option to add attachments to tasks. This makes it easy to keep track of everything that needs to be done for a project. Additionally, I love being able to assign tasks to specific people and set due dates.

Pluspunten

I love how Asana is always up to date with the latest features and updates. It makes it easy to keep track of all my tasks and projects in one place. Plus, the support is amazing! They are always quick to respond to any questions or concerns I have.

Minpunten

I don't like that Asana doesn't have an undo button. Sometimes I make a mistake and need to undo it, but I can't. I have to start all over again. Or it's hidding in a not so logical place....

Overwogen alternatieven

Trello, Microsoft Teams en monday.com

Redenen om over te stappen op Asana

Asana is the best way to manage projects and tasks. We chose Asana because it’s the simplest way to get organized and stay on top of your work. With Asana, you can create tasks, track progress, and collaborate with your team in one place. You’ll be able to get your work done faster and with less stress. Try Asana today! You wont regret it!
Aaron
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great Task, Project, and Time Management Tool

Beoordeeld op 7-6-2022

My last job and my current job requires a lot of process and change management and being able to...

My last job and my current job requires a lot of process and change management and being able to collaborate, track, and schedule both projects and operational duties has really been a game changer in two roles where the amount of to-do's have been overwhelming so for me personally to just be able to organize my work is incredible and being able to collaborate on projects is just a plus. As I've repeated in this review twice already, my review is not to say that other similar project management tools are better, it's just the fact that you can have paid and unpaid subscriptions without any restraints and quite a bit of functionality that have made it the tool of choice for my company.

Pluspunten

The ability to customize the boards, categories, tasks, and sub-tasks with its scheduling abilities helps me stay not only on task but keep track of all my reoccurring operational duties and projects that I'm juggling in my new role in my new company. Being able to have tasks move automatically from board to board with the scheduling tool helps me complete the smaller operational duties that are easily forgotten. The collaboration on projects is simple but effective and works for my team as we coordinate new billing and accounting processes for geographical service areas. Having the option for free accounts without trial time restraints is extremely helpful for those in other teams who collaborate with my team only on occasion and others who are interested in tracking the progress of certain tasks or projects.

Minpunten

It would be helpful if there were more integrations with other email, calendar, and communication software's and platforms for team members and other co-workers who have trouble checking Asana and could get reminders or integrations that allow them to keep track and be a part of the software while checking their other normal software's (i.e. Outlook/Slack).

5 van 11.355 worden weergegeven Lees alle reviews

Asana - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Asana.

Asana kent de volgende prijsmodellen:

Asana heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Asana ondersteunt de volgende talen:

Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans, Japans, Koreaans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds

Asana ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Asana kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Creative Cloud, Automate.io, Bitium, Box, Bridge24, Campaign Monitor, Canva, Clockify, Clockwise, Clockwise, CloudApp, Confluence, Coview, Dashworks, Dropbox Business, Everhour, Evernote Teams, Expiration Reminder, Figma, Front, GitHub, GitLab, Glip, Gmail, Google Calendar, Google Drive, Google Sheets, Grow, Harvest, HipChat, HourStack, Hubstaff, IFTTT, InVision App, Instabug, Instagantt, Jira, Jotform, LambdaTest, Looker, Loom, Lucidchart, MailBird, Mailchimp, Make, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Microsoft Teams, Newton, Okta, OneDrive, OneLogin, PMPeople, Pipedrive, Pivotal Tracker, Rollbar, Salesforce Sales Cloud, Screenful, ServiceNow, SkedPal, Slab, Slack, Status Hero, SupportBee, SyncEzy, TMetric, Tableau, Time Doctor, TimeCamp, Timely, Toggl Track, TrackingTime, Transcend, Tray.io, Twist, Unito, Usersnap, Velocity, Vimeo Pro, WebWork Time Tracker, Weekdone, Whimsical, Wistia, Wufoo, Ybug, Zapier, Zendesk, Zenefits, Zoho Cliq, Zoho Flow, atSpoke

Asana biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Asana.