Over Asana

Asana is een oplossing voor werkbeheer die teamsamenwerking en communicatie mogelijk maakt. Gebruik Asana om initiatieven te beheren, projecten op te zetten en vervolgens taken te creëren binnen deze projecten. Wijs taken toe aan je teamleden, voeg ze toe als taakvolgers, deel projecten of vermeld je teamleden in taakopmerkingen om iedereen op de hoogte te houden.

Met Asana heb je geen spreadsheet of e-mail meer nodig om samen te werken en te communiceren over projecten. Deel aantekeningen over taakomschrijvingen en upload bijlagen naar taken, volg en zoek openbare taken, combineer gerelateerde taken met één klik, organiseer taken op prioriteit, bepaal je workflow, ontvang meldingen over updates en taakvoltooiingen en voeg opleveringsdatums toe aan taken. Vervolgens ontvang je meldingen voor alle taken waaraan je bent toegewezen, werk dat belangrijk voor je is of projecten waar je lid van bent in je Asana-inbox.

Asana stelt teams in staat om taken te plannen en organiseren en de voortgang van elk teamlid te volgen. De meerdere werkruimten bieden je een plaats om meerdere teams, projecten en taken te organiseren en op de hoogte te blijven van de voortgang zonder talloze e-mails over en weer te sturen.

De mobiele app van Asana voor iOS en Android biedt toegang tot Asana, waar je ook bent. Je kunt in Asana ook programmatisch gegevens toevoegen en openen via een eenvoudige REST API.

Prijzen vanaf:

€ 13,49/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Voornaamste voordelen van Asana

- Verbind je doelen met de taken die nodig zijn om ze te bereiken.
- Organiseer en verbind werk intuïtief, zodat elke taak, bericht, project, portfolio en doel toegankelijk is.
- Deel dezelfde taak over meerdere projecten om dubbel werk te voorkomen, de efficiëntie van het team te maximaliseren en de cross-functionele samenwerking te versterken.
- Stroomlijn processen over teams heen, zorg ervoor dat je team geen kritieke stappen mist en lever sneller met automatiseringen.
- Rapporteer in enkele minuten over de voortgang van projecten met realtime werkrapportage. Deel projectportfolio's met belanghebbenden om inzicht te geven in de realtime status, prioriteit en voortgang van projecten.
- Volg de status van initiatieven met projectportfolio's om een nauwkeurig beeld te krijgen van hoe je je doelen bereikt.
- Gebruik mijn taken om je dag te plannen met een geprioriteerde takenlijst.
- Organiseer je werk op jouw manier en bekijk projecten als lijsten of kanban-borden. Gebruik de tijdlijnweergave om te zien hoe elk onderdeel van je project in elkaar past om deadlines te halen.
- Reageer op een taak en verduidelijk wat er precies gedaan moet worden. Vermeld teamgenoten of ander werk in Asana zodat iedereen en alles verbonden blijft.
- Beperk de toegang tot elk project, maak verborgen teams voor gevoelig werk, of maak openbare teams en projecten voor de hele organisatie.
- Wijs organisatiebeheerders aan die leden en hun instellingen kunnen toevoegen, verwijderen en beheren, en dwing wachtwoordcomplexiteit af. Asana Enterprise-klanten hebben extra controle met SAML en onze Admin API.
- Integreer met andere tools die je team al gebruikt, zoals G Suite, Slack, Microsoft, Chrome, Github en meer.
- Hou het werk bij en blijf onderweg op de hoogte met de mobiele app van Asana. Net als de webapp kun je die gebruiken om taken en projecten aan te maken, gesprekken te voeren en updates over de voortgang te krijgen.

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Antigua en Barbuda, Albanië, Argentinië , Oostenrijk, Australië, Aruba, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Bulgarije, Bahrein, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Belarus, Canada, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, China, Colombia, Costa Rica, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Frans-Guyana, Groenland, Guadeloupe, Guatemala, Guam, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, India, Irak, IJsland, Italië, Jamaica, Jordanië, Japan, Cambodja, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Laos, Libanon, Sri Lanka, Litouwen, Luxemburg, Letland, Marokko, Montenegro, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Maldiven, Mexico, Maleisië, Nieuw-Caledonië, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Puerto Rico, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Roemenië, Servië, Rusland, Saoedi-Arabië, Zweden, Singapore, Slovenië, Slowakije, Suriname, El Salvador, Turks- en Caicoseilanden, Thailand, Tunesië, Trinidad en Tobago, Taiwan, Oekraïne, Verenigde Staten, Uruguay, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Samoa, Jemen, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans, Japans , Koreaans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds

Prijzen vanaf:

€ 13,49/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Asana Software - 1
Asana Software - 2
Asana Software - 3
Asana Software - 4
Asana Software - 5
Asana Software - 6
Asana Software - 7
Asana Software - 8
Asana Software - 9
Asana Software - 10
Asana Software - 11
Asana Software - 12
Asana Software - 13
Asana Software - 14
Nog 16 andere bekijken
Asana-video
Asana-video
Asana Software - 1
Asana Software - 2
Asana Software - 3
Asana Software - 4
Asana Software - 5
Asana Software - 6
Asana Software - 7
Asana Software - 8
Asana Software - 9
Asana Software - 10
Asana Software - 11
Asana Software - 12
Asana Software - 13
Asana Software - 14

Functies

Totaal aantal functies van Asana: 222

  • @mentions
  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanvraagbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agendabeheer
  • Agile-methodiek
  • Archiveren en retentie
  • Audittrail
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Automatisering van formulieren
  • Backlog-beheer
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Beheer van display ads
  • Beheer van functioneringsgesprekken
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van vergaderingen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bewaking
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Brainstormen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Bugs/problemen opsporen
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Capaciteitsbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Dataconnectors
  • Discussies/forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails omzetten naar taken
  • Eenmalige aanmelding
  • Enkelvoudige paginaweergave
  • Enquêtes en feedback
  • Externe ondersteuning
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Fouten bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensvisualisatie
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafieken maken
  • Grafische workfloweditor
  • Herinneringen
  • Ideeënbeheer
  • Ideeënvorming
  • Innovatiebeheer
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Interne vergaderingen
  • KPI-controle
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kanban-bord
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leads beheren
  • Levensduurbeheer van producten
  • Live chatten
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingkalender
  • Mediaplanning
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere projecten
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • Multi-board
  • No-code
  • Notitiebeheer
  • Notulen
  • Offertes
  • Office Suite
  • Online implementatie
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opiniepeilingen en stemmen
  • Opmerkingen/notities
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Presentatietools
  • Prestatiebeheer
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Productiviteitstools
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • ROI-tracking
  • Rangschikking van ideeën
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Releaseplanning
  • Resourceaanvraag
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Retrospectievenbeheer
  • Risicobeheer
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Samenwerkingstools
  • Scenarioplanning
  • Scherm delen
  • Scrum-ondersteuning
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Spreadsheetweergave
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Teammanagement
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijdlijnbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegang voor gasten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Traditionele methodologieën
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Vaardigheden bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Versiebheer
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Visuele analyse
  • Volgen van actie-items
  • Voor IT-project management
  • Voor creatieve bureaus
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voorbereiden van vergaderingen
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Werknemersdatabase
  • Werkprognoses
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Zoho Desk

4,5
#0 alternatief voor Asana
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het...

Trello

4,5
#1 alternatief voor Asana
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en...

Todoist

4,6
#2 alternatief voor Asana
Todoist is een webgebaseerde productiviteitstoepassing waarmee bedrijven al hun belangrijke taken en projecten...

Microsoft Excel

4,8
#3 alternatief voor Asana
Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(11.909)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Asana al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 11.909 reviews worden weergegeven
Ahmet Fatih
Totaalscore
  • Sector: E-learning
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

To-go app for to-do lists.

Beoordeeld op 15-1-2023

Pluspunten

From data visualisation to task management, Asana serves a holy purpose within companies. Team work is strengthened and task listing is so neat that project management is put on the rightest track with Asana.

Minpunten

You may need to integrate some other players to make it function even better, so, not disadvantage but these are the ways of making it even better.

Lora
Totaalscore
  • Sector: Architectuur en planning
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Enables all team members to collaborate properly throughout the project lifecycle

Beoordeeld op 22-12-2022

Asana has helped us with its unique capabilities and tools throughout the life cycle of our...

Asana has helped us with its unique capabilities and tools throughout the life cycle of our projects, as we can always prepare the best workflow charts and also provide us with the tools by which we can apply the best methods of accurate monitoring of all tasks during implementation, which enabled us to keep all tasks within The correct track and ensure that it is completed within the specified dates.

Pluspunten

It is great to share with the rest of the team members to manage all our projects through one platform, using Asana, as it is easy to use and enables us to properly distribute roles during all stages of initiation. I love the fact that there are so many ready-made templates to help us get started, and I really appreciate how we can participate as a team in creating workflows, so we can always come up with the right plans for our needs. I like the fact that through the dashboard we can monitor all the tasks, send alerts to colleagues and make the required updates, and updating the tasks is also easy, as well as the available automation we were able to find the actual impact of the completion rates of the activities in progress on the work program, and this allows us to know the critical activities that Delayed completion may delay delivery deadlines.

Minpunten

I did not encounter any technical problems during use, and the user interface is distinctive and can be customized to suit our needs, as well as the notification system is effective, in addition to that Asana is constantly updated, which improves the performance of functions continuously.

Demequea
Totaalscore
  • Sector: Recreatieve faciliteiten en diensten
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

User Friendly

Beoordeeld op 10-1-2023

Pluspunten

User Friendly to navigate through the system

Minpunten

The task management was not simplified to cross reference to staff.

Maite
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Asana is the best Project manager app that's the end of the discussion

Beoordeeld op 21-10-2022

From the moment I knew Asana existed I understand right away how this would simplify not only my...

From the moment I knew Asana existed I understand right away how this would simplify not only my work but my live routine. It's such an amazing app and it's free to use! Many apps have a free version that doesn't work properly or have too many limitations to understand it properly.. with asana you can you use the free version to do the basics 100% right and helps you develop a organizational habit most of us don't know we need.

Pluspunten

I love how easy and intuitive it is to use. Im able to manage projects with different templates and manager integrated task how ever I want. I love that i'm able to integrate other apps such as google calendar or google drive and have a workflow kind of automated. What i love the most is that anything can be done by reading all the available options and everyone in my team has learned really fast by understanding all the benefits this software brings to our workflow.

Minpunten

I haven't found something i don't like but this may be due to the fact im only using the Free version until my whole team gets around Asana usage with the basics. I'm definitely planning on upgrading!

Overwogen alternatieven

Trello

Redenen om over te stappen op Asana

Asana works best for big teams and remote work. Compare to Trello, Asana is further more complete when talking about functionality
Rosemary
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Plan, schedule, manage and track all your projects productively with Asana.

Beoordeeld op 14-1-2023

Asana provides us with the most satisfying experience when it comes to project work management. It...

Asana provides us with the most satisfying experience when it comes to project work management. It helps us bring every project work on centralized place where it is easy to manage, monitor and track their progress. It helps us automate the repetitive tasks which are tedious, time consuming and prone to human errors.

Pluspunten

Asana flexibility makes it compatible with other products like Google Drive, Salesforce, Gmail and more others making easy for it to integrate and adapt quickly to your existing working infrastructure instead of having to build a new one. It has the capability to automate routine tasks so as to eliminate the human errors, reduce the tedious repetitive work and improve their efficiency. The Kanban boards makes it easy to visualize and have a clear view of all your project works so as to monitor and track their progress. It also provides powerful reporting capabilities which helps acquire accurate insights about your projects. It has outstanding data security features which helps keep all information and data tightly secure. Also the privacy and permission controls helps ensure only the right person has access to the right information.

Minpunten

Asana integrated quite easily with our existing products. It provides all the functionalities that one might require to transform project management experience and its features are easy to use.

5 van 11.909 worden weergegeven Lees alle reviews

Asana - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Asana.

Asana kent de volgende prijsmodellen:

Asana heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Asana ondersteunt de volgende talen:

Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans, Japans, Koreaans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds

Asana ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Asana kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Creative Cloud, Automate.io, Bitium, Box, Bridge24, Campaign Monitor, Canva, Clockify, Clockwise, Clockwise, CloudApp, Confluence, Coview, Dashworks, Dropbox Business, Everhour, Evernote Teams, Expiration Reminder, Figma, Front, GitHub, GitLab, Glip, Gmail, Google Calendar, Google Drive, Google Sheets, Grow, Harvest, HipChat, HourStack, Hubstaff, IFTTT, InVision App, Instabug, Instagantt, Jira, Jotform, LambdaTest, Looker, Loom, Lucidchart, MailBird, Mailchimp, Make, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Microsoft Teams, Newton, Okta, OneDrive, OneLogin, PMPeople, Pipedrive, Pivotal Tracker, Rollbar, Salesforce Sales Cloud, Screenful, ServiceNow, SkedPal, Slab, Slack, Status Hero, SupportBee, SyncEzy, TMetric, Tableau, Time Doctor, TimeCamp, Timely, Toggl Track, TrackingTime, Transcend, Tray.io, Twist, Unito, Usersnap, Velocity, Vimeo, WebWork Time Tracker, Weekdone, Whimsical, Wistia, Wufoo, Ybug, Zapier, Zendesk Suite, Zenefits, Zoho Cliq, Zoho Flow, atSpoke

Asana biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Asana.