Asana

4,5 (12.669)
Schrijf een review!
Het werkbeheerplatform om het werk over teams heen te organiseren.

Over Asana

Asana helpt je bij het organiseren van werk in teams op schaal, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana hebben teams meer vertrouwen, bewegen ze sneller en bereiken ze meer met minder, ongeacht waar ze zich bevinden of hoeveel afdelingen erbij betrokken zijn. Meer dan 135.000 betalende klanten en miljoenen gratis organisaties in 190 landen vertrouwen op Asana om alles te beheren, van bedrijfsdoelstellingen tot digitale transformatie tot productlanceringen en marketingcampagnes.

Het is tijd om werk uit onsamenhangende spreadsheets en e-mail te halen, en teams in staat te stellen effectiever samen te werken en te communiceren. Met Asana maakt het niet uit hoeveel verschillende teams of afdelingen samenkomen aan een project - ze kunnen context delen en eigenaarschap toekennen aan taken, gerelateerd werk combineren, bestanden delen, direct updates krijgen en effectieve cross-functionele workflows bouwen.

In Asana kun je gemakkelijk de status van initiatieven bijhouden, en een nauwkeurig beeld krijgen van hoe je vordert in de richting van je doelen. Rapporteer in enkele minuten over de voortgang van projecten met realtime werkrapportage om zichtbaarheid te creëren voor teams en belanghebbenden.

Sluit je aan bij miljoenen gebruikers die werk gedaan krijgen, van wereldwijde merken als Zoom, ClassPass en Reddit - tot kleine teams. Ga snel aan de slag met een gratis proefversie.

Prijzen vanaf:

€ 10,99/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Voornaamste voordelen van Asana

- Verbind je doelen met de taken die nodig zijn om ze te bereiken.
- Organiseer en verbind werk intuïtief, zodat elke taak, bericht, project, portfolio en doel toegankelijk is.
- Deel dezelfde taak over meerdere projecten om dubbel werk te voorkomen, de efficiëntie van het team te maximaliseren en de cross-functionele samenwerking te versterken.
- Stroomlijn processen over teams heen, zorg ervoor dat je team geen kritieke stappen mist en lever sneller met automatiseringen.
- Rapporteer in enkele minuten over de voortgang van projecten met realtime werkrapportage. Deel projectportfolio's met belanghebbenden om inzicht te geven in de realtime status, prioriteit en voortgang van projecten.
- Volg de status van initiatieven met projectportfolio's om een nauwkeurig beeld te krijgen van hoe je je doelen bereikt.
- Gebruik mijn taken om je dag te plannen met een geprioriteerde takenlijst.
- Organiseer je werk op jouw manier en bekijk projecten als lijsten of kanban-borden. Gebruik de tijdlijnweergave om te zien hoe elk onderdeel van je project in elkaar past om deadlines te halen.
- Reageer op een taak en verduidelijk wat er precies gedaan moet worden. Vermeld teamgenoten of ander werk in Asana zodat iedereen en alles verbonden blijft.
- Beperk de toegang tot elk project, maak verborgen teams voor gevoelig werk, of maak openbare teams en projecten voor de hele organisatie.
- Wijs organisatiebeheerders aan die leden en hun instellingen kunnen toevoegen, verwijderen en beheren, en dwing wachtwoordcomplexiteit af. Asana Enterprise-klanten hebben extra controle met SAML en onze Admin API.
- Integreer met andere tools die je team al gebruikt, zoals G Suite, Slack, Microsoft, Chrome, Github en meer.
- Hou het werk bij en blijf onderweg op de hoogte met de mobiele app van Asana. Net als de webapp kun je die gebruiken om taken en projecten aan te maken, gesprekken te voeren en updates over de voortgang te krijgen.

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Albanië, Algerije, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra, Antigua en Barbuda en nog 125 andere

Ondersteunde talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Japans en nog 7 andere

Prijzen vanaf:

€ 10,99/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Asana Software - 1
Asana Software - 2
Asana Software - 3
Asana Software - 4
Asana Software - 5
Asana Software - 6
Asana Software - 7
Asana Software - 8
Asana Software - 9
Asana Software - 10
Asana Software - 11
Asana Software - 12
Asana Software - 13
Asana Software - 14
Asana Software - 15
Nog 16 andere bekijken
Asana-video
Asana Software - 1
Asana Software - 2
Asana Software - 3
Asana Software - 4
Asana Software - 5
Asana Software - 6
Asana Software - 7
Asana Software - 8
Asana Software - 9
Asana Software - 10
Asana Software - 11
Asana Software - 12
Asana Software - 13
Asana Software - 14
Asana Software - 15

Functies

Totaal aantal functies van Asana: 236

  • @mentions
  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanvraagbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agendabeheer
  • Agile-methodiek
  • Archiveren en retentie
  • Audittrail
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Automatisering van formulieren
  • Backlog-beheer
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Beheer van digitale assets
  • Beheer van display ads
  • Beheer van functioneringsgesprekken
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van vergaderingen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Brainstormen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Bugs/problemen opsporen
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Capaciteitsbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Dataconnectors
  • Discussies/forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails omzetten naar taken
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische formulieren
  • Enkelvoudige paginaweergave
  • Enquêtes en feedback
  • Externe ondersteuning
  • Factureren
  • Feedbackbeheer
  • Financieel beheer
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Fouten bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensvisualisatie
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafieken maken
  • Grafische workfloweditor
  • Herinneringen
  • Ideeënbeheer
  • Ideeënvorming
  • Innovatiebeheer
  • Integraties van derden
  • KPI-controle
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kanban-bord
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leads beheren
  • Levensduurbeheer van producten
  • Live chatten
  • Machine learning
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Mediaplanning
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere projecten
  • Merkrichtlijnen
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-board
  • No-code
  • Notitiebeheer
  • Notulen
  • Offertes
  • Office Suite
  • Online implementatie
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Openbare dashboards
  • Opiniepeilingen en stemmen
  • Opmerkingen/notities
  • Oriëntatieworkflow beheren
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Presentatietools
  • Prestatiebeheer
  • Priorisering
  • Privédashboards
  • Problemen bijhouden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Productiviteitstools
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • ROI-tracking
  • Rangschikking van ideeën
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime data
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Releaseplanning
  • Resourceaanvraag
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Retrospectievenbeheer
  • Risicobeheer
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Samenwerkingstools
  • Scenarioplanning
  • Scherm delen
  • Scrum-ondersteuning
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Spreadsheetweergave
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Subtaakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tabuleren van gegevens
  • Taken bewerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Teammanagement
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdlijnbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegang voor gasten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Traditionele methodologieën
  • Trainingsbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Vaardigheden bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Versiebeheer
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Visuele analyse
  • Volgen van actie-items
  • Voor IT-project management
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voorbereiden van vergaderingen
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Werknemersdatabase
  • Werkprognoses
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Zoho Desk

4,5
#1 alternatief voor Asana
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het...

Zoho CRM

4,3
#2 alternatief voor Asana
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Redbooth

4,4
#3 alternatief voor Asana
Redbooth is een taak- en projectbeheerplatform dat één plek biedt voor teamsamenwerking: taken, discussies en het delen...

MeisterTask

4,7
#4 alternatief voor Asana
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor project- en taakbeheer op het web. Dankzij de integratie met MindMeister...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(12.669)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Asana al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 12.669 reviews worden weergegeven
Hazel
Hazel
Totaalscore
  • Sector: Evenementenbureaus
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Asana: My Choice of Work Platform

Beoordeeld op 13-5-2024

Asana has truly become an indispensable tool for me, helping me stay organized, productive, and...

Asana has truly become an indispensable tool for me, helping me stay organized, productive, and focused on achieving my goals. Overall, Asana is a powerful tool and although it may not be the best fit for everyone, especially those who prefer simpler interfaces or have specific integration needs, it works for me and for most people that I know that are also on Asana.

Pluspunten

I love using Asana for its seamless organization and collaboration features. It keeps my tasks, deadlines, and projects neatly structured and easily accessible. I can assign tasks, set due dates, and communicate with team members all within one platform streamlines our workflow and ensures everyone stays on the same page. Plus, its customizable interface allows me to tailor it to my specific needs and preferences.

Minpunten

While Asana offers robust features for project management, I find its interface can be a bit overwhelming at times. The abundance of options and configurations can be confusing, especially for new users. Also, while its customization is a strength, it can also lead to inconsistencies across teams if not managed carefully.

Khushnud
Totaalscore
  • Sector: Computernetwerken
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Asana for teammates

Beoordeeld op 30-4-2024

I use it for team discussion, project deployment and task assignments

I use it for team discussion, project deployment and task assignments

Pluspunten

Asana is great to structure projects or tasks and collaborate with team members. Also it provides visual timeframe

Minpunten

At first it looks very complicated and difficult to expand features

Liam
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Easy to start and use

Beoordeeld op 20-4-2024

Pluspunten

Asana was really easy to use and set up for the team.

Minpunten

The colours of the page could be improved to make a more pleasant experience

Carolyne
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Simple but effective

Beoordeeld op 20-3-2024

Excellent experience with Asana, I was up and running quickly and delighted to learn more as I...

Excellent experience with Asana, I was up and running quickly and delighted to learn more as I progressed.

Pluspunten

Asana has a good clean interface with the ability for multiple projects and countless categories and sub categories. Working with teams is a breeze as they can be added, assigned tasks and monitored with ease. Customisation turns your work areas into logical systems for your business. I used Asana on multiple businesses, not just projects and it met my requirements every time.

Minpunten

Other apps have so many more features than Asana and that may be more appealing to you. I like to keep it simple and found myself constantly trying to keep up with what I could do, as opposed to what I should be doing with them. For that reason, I prefer Asana.

Overwogen alternatieven

Basecamp, monday.com en ClickUp

Redenen om over te stappen op Asana

I liked the interface and organisation of projects. Adding teams was uncomplicated. It suited not just me but my team members.
Andrea
Totaalscore
  • Sector: Hoger onderwijs
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

My whole life is there

Beoordeeld op 27-5-2024

It has been extremely positive; it streamlines communication and task management.

It has been extremely positive; it streamlines communication and task management.

Pluspunten

I love many things. First of all, the interface is friendly and intuitive. I like the inbox. I regularly work with another person. We skip email and communicate directly on the tasks at hand. With the inbox, I can follow the conversation related to the task. When general issues come up, we use a special task for that. I love the tags; they allow me to prioritize things beyond projects. I like having the ability to categorize a task into different projects. I like being able to comment on tasks. That helps me record lessons learned.

Minpunten

I think the inbox interface can be cleaner.

5 van 12.669 worden weergegeven Lees alle reviews

Asana - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Asana.

Asana kent de volgende prijsmodellen:

Asana heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Asana ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Japans, Koreaans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds

Asana ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Asana kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Creative Cloud, Automate.io, Bitium, Box, Bridge24, Campaign Monitor by Marigold, Canva, Clockify, Clockwise, Confluence, Coview, Dropbox Business, Everhour, Evernote Teams, Expiration Reminder, Figma, Front, GitHub, GitLab, Glip, Gmail, Google Calendar, Google Drive, Google Sheets, Grow, Harvest, HipChat, HourStack, Hubstaff, IFTTT, InVision App, Instabug, Instagantt, Jira, Jotform, Juriba Enterprise, LambdaTest, Looker, Loom, Lucidchart, Mailbird, Mailchimp, Make, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Microsoft Teams, Newton, Okta, OneDrive, OneLogin, PMPeople, Pipedrive, Pivotal Tracker, Rollbar, Salesforce Sales Cloud, Screenful, ServiceNow, SkedPal, Slab, Slack, Status Hero, SupportBee, SyncEzy, TMetric, Tableau, TeamKeeper, Time Doctor, TimeCamp, Timely, Toggl Track, TrackingTime, Transcend, Tray.io, TriNet Zenefits, Twist, Unito, Usersnap, Velocity, Vimeo, WebWork Time Tracker, Weekdone, Whimsical, Wistia, Wufoo, Ybug, Zapier, Zendesk Suite, Zight (formerly CloudApp), Zoho Cliq, Zoho Flow, atSpoke

Asana biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Asana.