Over Caspio

Caspio is een platform voor het creëren van aangepaste online databasetoepassingen zonder de noodzaak van programmeerkennis voor zakelijke ontwikkelaars en ondernemers. Het online databaseplatform is ontworpen om gebruikers snel en zonder enige codering te helpen zakelijke toepassingen, aangepaste formulieren en rapporten te creëren.

Met een intuïtieve app-ontwerpfunctie op basis van aanwijzen en klikken kunnen niet-technische zakelijke gebruikers snel aangepaste web-apps creëren tegen een fractie van de kosten in vergelijking met traditionele software-ontwikkeling. Alle door Caspio aangedreven apps kunnen naadloos worden geïmplementeerd op de eigen bedrijfswebsite, intranet, CMS, blog of een andere weblocatie van de gebruiker.

Organisaties van elke omvang kunnen het Caspio-platform gebruiken om aangepaste apps te creëren die processen stroomlijnen, de workflow verbeteren en veel meer flexibiliteit opleveren. Caspio is een gecertificeerde partner van Amazon Web Services en Microsoft.

Prijzen vanaf:

US$ 100,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Australië, België, Brazilië, Canada, Zwitserland, China, Duitsland, Denemarken, Spanje, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Hongkong SAR van China, Ierland, Israël, India, Japan, Koeweit, Mexico, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Filipijnen, Polen, Saoedi-Arabië, Zweden, Verenigde Staten, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Portugees, Russisch, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 100,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Caspio Software - 1
Caspio Software - 2
Caspio Software - 3
Caspio Software - 4
Caspio Software - 5
Nog 7 andere bekijken
Caspio-video
Caspio-video
Caspio Software - 1
Caspio Software - 2
Caspio Software - 3
Caspio Software - 4
Caspio Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Caspio: 335

  • API
  • Aandelenbeheer
  • Aangepaste ontwikkeling
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Active Directory-integratie (AD)
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocaanvraag
  • Afsprakenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Aggregeren en publiceren van gegevens
  • Agile-methodiek
  • Analyse van klantenservices
  • Apotheek
  • Applicatiebeheer
  • Archiveren en retentie
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatisch aanvullen
  • Automatische back-up
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Back-up en herstel
  • Backorderbeheer
  • Batchverwerking
  • Beddenbeheer
  • Behandelingsschema
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van claims
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van externe patiënten
  • Beheer van fondsenwerving
  • Beheer van gegevensopslag
  • Beheer van gegevenswoordenboek
  • Beheer van interne patiënten
  • Beheer van kopers
  • Beheer van labinformatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Beheer van patiëntenstroom
  • Beheer van problemen
  • Beheer van productievoorraad
  • Beheer van rechtszaken
  • Beheer van retailvoorraad
  • Beheer van speciale bestellingen
  • Beheer van vaste activa
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Beleidbeheer
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsopslag
  • Bestellingen bijhouden
  • Betalingen verwerken
  • Betalingsherinneringen
  • Beveiligde berichtenuitwisseling
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Casusbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Categoriseren/Groeperen
  • Client Chart Audit Tools
  • Code afdwingen
  • Code development
  • Code editing
  • Commissiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboards maken
  • Databaseconversie
  • Databaseondersteuning
  • Dataconnectors
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Donaties bijhouden
  • Donorenbeheer
  • Door leveranciers beheerde voorraad
  • Dossierbeheer
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • E-mailbeheer
  • E-mailherinneringen
  • E-mailmarketing
  • EHR/EMR-integratie
  • EMR/EHR
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Energierekeningen
  • Enkelvoudige paginaweergave
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenbeheer
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurbetaling
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Fouten bijhouden
  • Foutopsporing
  • Functies en berekeningen
  • Gamification
  • Garanties bijhouden
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevensmigratie
  • Gegevensmodellering
  • Gegevensreplicatie
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevenstoewijzing
  • Gegevensvisualisatie
  • Geschiktheidsverificatie
  • Gezamenlijke ontwikkeling
  • Geïntegreerde database
  • Geïntegreerde ontwikkelomgeving
  • Grafieken maken
  • Grafische gebruikersinterface
  • Grafische workfloweditor
  • Groepsnotities
  • Herinneringen
  • Herinneringen om terug te bellen
  • Historische verslaglegging
  • Ideeënbeheer
  • Implementatiebeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkooporderbeheer
  • Intake van patiënten
  • Intakebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Inventarisatie
  • Iteratiebeheer
  • KPI-controle
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Kitting
  • Klanten volgen
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Kortingsbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Laboratoriumresultaten
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Maatwerk
  • Machtigingen bijhouden
  • Magazijnbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Medische facturering
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele dashboards
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multi-specialisten
  • Multilocatie
  • Nabestellingbeheer
  • Naleving van AVG
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Niveau van zorgevaluatie
  • No-code
  • No-show bijhouden
  • Offertes
  • Onafhankelijk van elektronisch medisch dossier
  • Ondersteuning meerdere programmeertalen
  • Onkosten bijhouden
  • Online implementatie
  • Online reserveren
  • Ontslagbeheer
  • Ontwikkeling van web-apps
  • Ontwikkeling voor mobiel
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Openbare dashboards
  • Opnieuw plannen
  • Orderbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Overzichtsrapporten
  • Patiëntbetrokkenheid
  • Patiëntbewaking
  • Patiëntcommunicatie
  • Patiëntenbeheer
  • Patiëntlocatie bijhouden
  • Patiëntplanning
  • Payrollbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Planning voor artsen
  • Portal voor patiënten
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatieanalyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Privédashboards
  • Problemen bijhouden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Productcatalogus
  • Productidentificatie
  • Profielen van sollicitanten
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projectplanning
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Referentiebeheer
  • Referenties bijhouden
  • Relaties bijhouden
  • Relationeel
  • Releasebeheer
  • Resourceaanvraag
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Retourbeheer
  • Risicobeheer
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Scorekaarten
  • Segmentering
  • Servicecatalogus
  • Sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Softwareontwikkeling
  • Status bijhouden
  • Subsidiebeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taxatie en beoordeling
  • Teamnotities
  • Teamopdrachten
  • Tekstbewerking
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Terugkerende orders
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Testen van compatibiliteit
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang tot medische dossiers
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toelatingsbeheer
  • Tools voor exploratie
  • Traditionele methodologieën
  • Vaardigheden bijhouden
  • Veelgestelde vragen
  • Vergunningverlening
  • Verificatie/authenticatie
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verkooprapporten
  • Versiebheer
  • Vervoersbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Verzoeken escaleren
  • Virtualisatie
  • Visueel modelleren
  • Voor de AEC-sector
  • Voor financiële instellingen
  • Voor meerdere talen
  • Voor no-code development
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor ontwikkelaars
  • Voorgedefinieerde modules
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Vrijwilligersbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtdiensten plannen
  • Wachtlijstbeheer
  • Wachttijden bijhouden
  • Web- en mobiele apps ontwikkelen
  • Webformulieren
  • Website-integratie
  • Werkorderbeheer
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfbetaling
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren
  • Zorgoverzichten
  • Zorgplanbeheer
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

kintone

4,7
#1 alternatief voor Caspio
Bouw snel en moeiteloos zakelijke toepassingen en database-apps. Geen enkele codering vereist.

Airtable

4,7
#2 alternatief voor Caspio
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de...

Quickbase

4,5
#3 alternatief voor Caspio
Quick Base is een platform voor het bouwen van toepassingen waarmee gebruikers op maat gemaakte zakelijke toepassingen...

Knack

4,4
#4 alternatief voor Caspio
Knack helpt organisaties om alledaagse innovators in staat te stellen echte problemen op te lossen. Door gebruik te...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(145)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je Caspio al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 145 reviews worden weergegeven
David H.
Totaalscore
  • Sector: Halfgeleiders
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Easy-to-create, low-code apps

Beoordeeld op 20-6-2022

Pluspunten

It stands out for the wide variety of functions it offers and the possibility of creating fully customized applications without code. It has a very rich and integrated online database. It is ideal for medium-sized databases. Allows you to code business workflows. Records the time from start to finish of each task.

Minpunten

For new users it can be a bit difficult to manage its diversity of functions.

Antwoord van Caspio

Hi David! Thank you so much for taking the time to review us.

Eric T.
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Caspio - create powerful web applications with little to no coding.

Beoordeeld op 1-10-2021

We collect data from a variety of customers and generate benchmarking analysis. We used Caspio to...

We collect data from a variety of customers and generate benchmarking analysis. We used Caspio to not only collect the data and manage the data process, but also have created a management backend to control our internal processed to create custom reports. The workflow capability automates a lot of work for us which has improved our productivity (for example, automatically sending status reports for review).

Pluspunten

If you have a group of Access gurus, you can master Caspio. The applications allows you to take your database applications online very easily, but also provides a high degree of customization (using JavaScript, CSS, and HTML) to build full applications. We replaced manual, inefficient processes with online workflow-enabled applications in very little time.

Minpunten

There are very few features that I do NOT like. This is just a great application and we have used it to automate our remote processes, collecting data online and the management portals to run our business.

Antwoord van Caspio

Hi Eric! Thank you so much for taking the time to review us. We're happy to hear that you've significantly improved your productivity with Caspio. If you have any features you want us to include in the next releases, feel free to add it to our Ideabox: https://casp.io/3rd0tmK

Laura C.
Totaalscore
  • Sector: Human Resources
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Most amazing no/low code APP

Beoordeeld op 28-6-2022

Pluspunten

We use Caspio to develop web applications for Human Resources departments, we use it for ourselves, and for clients, it is so easy to make improvements and changes that it greatly increases its usability.

Minpunten

Integrating via API has been a bit complicated for us, and it has taken a long time to implement the SMS functionality for Europe, but it is already working :)

Overwogen alternatieven

Zoho Recruit en Appian

Antwoord van Caspio

Hi Laura! Thank you so much for taking the time to review us.

Keith C.
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Do NOT fall for this TRAP.

Beoordeeld op 21-6-2022

I really, really wish I didn't end up picking Caspio.

I really, really wish I didn't end up picking Caspio.

Pluspunten

It is easy to use for VERY SIMPLE applications. If you need a form and report that looks like it was created last decade, look no further.

Minpunten

NO SUPPORT FOR APPLE. This is the big one. For the past 3 years, Apple users have had to turn off Cross Site Tracking on their Safari settings to be able to even access our pages. Do you know how difficult it is to tell a user to turn off a setting that says 'Prevent Tracking' in it????

SHADY BUSINESS PRACTICES. First of all, Caspio is now very expensive compared to competitors. We have less than 100 employees and we are almost paying $5,000 a year. In the 4 years I've been here, there has been minimal updates to the standard features we get. (Thanks for the lowsy Document Generation). These guys have a website for users to post ideas in. They literally take the highest voted ideas and put them behind an additional paywall called 'App Extensions', where we need to pay at least $750 to get the basic implementations.

NO DATAPAGE ANALYTICS. Want to see how your users are using your pages? Nope, not here! You'll need to pay a fee for their development team to get you a report! It seems that fee ISN'T included in our $400/month price tag.

HORRIBLE CUSTOMER SERVICE. The support team is usually pretty good. Your account manager, however, is pretty much useless. If you need a question answered, make sure to ask 2 weeks ahead of time because they won't email you back before that. I've been trying to get pricing on the next tier of Document Generations, to literally give them more money, and I can't get an answer. Embarrassing.

Karen W.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Caspio is a robust, affordable option for organizations without in-house IT!

Beoordeeld op 15-5-2020

A software developer for over 20 years, I help small to medium-sized organizations, mostly...

A software developer for over 20 years, I help small to medium-sized organizations, mostly nonprofits, find affordable software that supports their business processes. I found Caspio when I was searching the marketplace for a low-code platform that could be used to build a type of software that does not exist in the marketplace and it allowed an organization to build their dream application in a matter of months....custom software at an off-the-shelf price! I have been impressed with all the options available as well as the excellent online documentation and customer service of the Caspio support team.

Pluspunten

I think Caspio is incredibly easy to learn and use and it allows non-technical professionals to quickly establish a data-centric web-based application without needing to know Python, Java, or another programming language. I have been a software developer for 20 years, so for me the tool takes even less time -- and functions like triggered notifications and tasks allow me to add "behind-the-scenes magic" so one process can trigger dependent processes in a seamless way. I also love the support team's helpful and responsive attitude.

Minpunten

Truly my only complaint is not a bad thing, just a choice -- I wish I did not have to wrap all the Caspio code in separate HTML, mostly b/c I do not think it is as easy to teach to non-technical people. Most of the organizations I work with need help getting everything set up and launched but then can largely be trained to maintain and extend their Caspio app...and while HTML and CSS are not complicated, they are not as predictably explainable as the tables and datapage interfaces.

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud en kintone

Redenen om over te stappen op Caspio

Cost and ease of maintenance -- I am helping organizations build software which they maintain, despite not having programmers on staff. This primarily works not only due to the high quality product but the pricing model. The fact that Caspio is priced by datapage and functionality and not user seats keeps the ongoing cost low, making it affordable for smaller organizations.
5 van 145 worden weergegeven Lees alle reviews

Caspio - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Caspio.

Caspio kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 100,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Caspio heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Caspio ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Portugees, Russisch, Spaans

Caspio ondersteunt de volgende apparaten:

Caspio kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Box, Dropbox Business, Google Drive, Google Maps, Microsoft 365, OneDrive, PayPal, Stripe, Twilio, Twitter, WordPress, Zapier

Caspio biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Caspio.