Over Pipedrive

Pipedrive is een tool voor CRM en het beheer van de verkooppijplijn voor kleine en middelgrote verkoopteams. Het is ontworpen via een samenwerking tussen ervaren verkopers en ex-medewerkers van Skype. Pipedrive organiseert leads op een manier waardoor je altijd een goed overzicht van de verkoopactiviteiten hebt en waardoor je je eerst op de meest belangrijke deals concentreert.

Wanneer je Pipedrive opstart, kom je altijd terecht bij één enkele, gestroomlijnde weergave van je verkoopproces. Het geeft duidelijkheid en zorgt ervoor dat je hele team vanuit dezelfde basis werkt. Je e-mails, oproepen en voortgang worden automatisch bijgehouden. Pipedrive vereenvoudigt het proces, zodat jij je kunt concentreren op datgene waar je het beste in bent. Omdat de pijplijn je uitgangspunt is, houdt Pipedrive je acties gericht op de juiste doelen en zijn deze realistisch in plaats van idealistisch.

Pipedrive kan worden geïntegreerd met Google Contacten, Google Agenda en andere Google-apps en is toegankelijk via een desktop of mobiel apparaat.

Prijzen vanaf:

€ 12,50/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Azerbeidzjan, Barbados, Bangladesh, België, Bulgarije, Bahrein, Bolivia, Brazilië, Botswana, Belarus, Canada, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Spanje, Finland, Fiji, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Georgië, Frans-Guyana, Ghana, Gibraltar, Griekenland, Guatemala, Guam, Hongkong SAR van China, Kroatië, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, India, Iran, IJsland, Italië, Jamaica, Japan, Cambodja, Kiribati, Zuid-Korea, Koeweit, Kazachstan, Libanon, Liechtenstein, Sri Lanka, Litouwen, Luxemburg, Letland, Marokko, Monaco, Marshalleilanden, Noordelijke Marianen, Malta, Mauritius, Mexico, Maleisië, Nieuw-Caledonië, Norfolk, Nigeria, Nederland, Noorwegen, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Puerto Rico, Portugal, Palau, Paraguay, Roemenië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Zweden, Singapore, Slovenië, Slowakije, Senegal, Thailand, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Verenigde Staten, Uruguay, Venezuela, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Turks

Prijzen vanaf:

€ 12,50/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Pipedrive Software - 1
Pipedrive Software - 2
Pipedrive Software - 3
Pipedrive Software - 4
Pipedrive Software - 5
Pipedrive Software - 6
Pipedrive Software - 7
Pipedrive Software - 8
Pipedrive Software - 9
Pipedrive Software - 10
Nog 11 andere bekijken
Pipedrive-video
Pipedrive Software - 1 Pipedrive Software - 2 Pipedrive Software - 3 Pipedrive Software - 4 Pipedrive Software - 5 Pipedrive Software - 6 Pipedrive Software - 7 Pipedrive Software - 8 Pipedrive Software - 9 Pipedrive Software - 10

Functies

Totaal aantal functies van Pipedrive: 148

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Analyse van verkooptrends
  • Artsenbeheer
  • Autoresponders
  • Batchverwerking
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van kopers
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van voorstellen
  • Bellijstbeheer
  • Bestandsbeheer
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Codevrije ontwikkeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Feedbackbeheer
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeheer
  • Gegevensextractie
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Geotargeting
  • Herinneringen
  • Inboxbeheer
  • Integratie van derden
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kansenbehee
  • Klanten volgen
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantensegmenten
  • Klikken bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadengagement
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Live chatten
  • Markeren
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere sites beheren
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele toegang
  • Modellering en simulatie
  • Offertes
  • Offline formulier
  • Onkosten bijhouden
  • Online formulieren
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Oproepen opnemen
  • Opzeggingenbeheer
  • Overdrachten en routering
  • Overzichtsrapporten
  • Paginaweergaven bijhouden
  • Patiëntcommunicatie
  • Patiëntenbeheer
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Productcatalogus
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Referenties bijhouden
  • Relaties bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Scannen van vistekaartjes/-badges
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Statistische analyse
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Teamopdrachten
  • Tekstanalyse
  • Territoriumbeheer
  • Tijd op site bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Visuele analyse
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor financiële instellingen
  • Voor meerdere talen
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Weergave van grafische gegevens
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Salesforce Sales Cloud

4,4
#1 alternatief voor Pipedrive
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

HubSpot CRM

4,5
#2 alternatief voor Pipedrive
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Zoho CRM

4,3
#3 alternatief voor Pipedrive
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Dynamics 365

4,3
#4 alternatief voor Pipedrive
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(2.341)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je Pipedrive al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 2.341 worden weergegeven
Jj A.
Totaalscore
  • Industry: Human Resources
  • Company size: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best CRM for recruiting/talent management

Beoordeeld op 15-12-2021

This is by far one of the best CRM’s I’ve ever used. Have used HubSpot and many others, which were...

This is by far one of the best CRM’s I’ve ever used. Have used HubSpot and many others, which were a lot less user-friendly and way more expensive.

Pluspunten

I love the workflow, automations, and ease of use.

Minpunten

The only thing I didn’t care for is how the email sync is displayed in the software (I just use outlook anyway)

Overwogen alternatieven

monday.com, Asana en Agile CRM

Redenen om voor Pipedrive te kiezen

More user-friendly and cheaper

Overgestapt van

HubSpot CRM

Redenen om over te stappen op Pipedrive

Ease of use, easy import, and didn’t make me use a work email address for sign up
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Industry: Professionele training en coaching
  • Company size: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Good CRM for small sales organizations without too much bloat

Beoordeeld op 6-12-2021

Overall experience is very positive and I will continue to use this over other bloated softwares.

Overall experience is very positive and I will continue to use this over other bloated softwares.

Pluspunten

I like how simple and intuitive Pipedrive is to use without the bloat of a huge CRM and complex features a small business or sales department may not need. It has good integrations, notifications for customer actions, and easy sorting for customer profiles.

Minpunten

Nothing I dislike about this software, all is good. I am trying to think if there is anything I dislike and there is nothing on my mind.

Overwogen alternatieven

Ontraport, ActiveCampaign en HubSpot CRM

Redenen om voor Pipedrive te kiezen

ActiveCampaign was too bloated for our sales organization and we did not need all the complex marketing automation, and Pipedrive in comparison is very lean and easy to use.

Overgestapt van

ActiveCampaign

Redenen om over te stappen op Pipedrive

Easy integrations, lack of marketing bloat, ease of use in UI, customer alerts
Nicholas B.
Totaalscore
  • Industry: Consumentendiensten
  • Company size: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Pipedrive Review

Beoordeeld op 2-12-2021

Pluspunten

The most appealing aspect of Pipedrive is the number of custom fields you can add-in. This allows you to capture more data points as you grow as a company.

Minpunten

The reporting could be more in-depth. Our company spends a lot of time having to export the raw data to further analyze what is going on within our company.

Svitlana U.
Totaalscore
  • Industry: Consumentendiensten
  • Company size: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

A solid choice for a small business CRM

Beoordeeld op 21-9-2021

I find Pipedrive pleasant to work with, it's simple and efficient.

I find Pipedrive pleasant to work with, it's simple and efficient.

Pluspunten

I like that you can call a potential or existing customer directly from the application, that makes keeping track on your sales activities very easy.

Minpunten

Certain features are buried deep in the structure, you need to know what you're looking for.

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud

Redenen om voor Pipedrive te kiezen

Salesforce was too expensive for our company's situation.

Overgestapt van

Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Pipedrive

Pipedrive offered a much better pricing structure for us.
Luke B.
Totaalscore
  • Industry: Marketing en reclame
  • Company size: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Simples but powerful sales CRM

Beoordeeld op 21-12-2021

Overall we’ve been very happy with Pipedrive. We’ve integrated it with PandaDocs for contract...

Overall we’ve been very happy with Pipedrive. We’ve integrated it with PandaDocs for contract management and Xero for finance with ease and are exploring other useful integrations

Pluspunten

Pipedrive is very easy to configure, customise and use, inexpensive and integrated with other popular tools.

Minpunten

It’s a pure CRM so you can’t expect it to do all that the HubSpot suite does, for instance. But if managing leads, keeping track of your pipeline and maintaining your customer data is what you’re striving for then Pipedrive is a great find

5 van 2.341 worden weergegeven Lees alle reviews

Pipedrive - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Pipedrive.

Pipedrive kent de volgende prijsmodellen:

Pipedrive heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Pipedrive ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Turks

Pipedrive ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Pipedrive kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

APIANT, Act-On, ActiveCampaign, ActiveConversion, ActiveDEMAND, Acuity Scheduling, Aircall, Asana, Automate.io, Bedrock Data, CallHippo, Callmaker, Cyclr, Datananas, Drip, Dropbox Business, Dryrun, Ecquire, FreshBooks, Front, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Google Maps, Google Workspace, Gravity Forms, Grow, HappyFox Chat, Help Scout, Highrise, IntelligenceBank, Kato, Kixie PowerCall, Lead Liaison, LeadBoxer, Leadfeeder, LiveChat, Livestorm, MRPeasy, Mailchimp, Mailjet, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Power Automate, Nectar Desk, Operations Hub, Ottspotta, PandaDoc, Plecto, Proposable, Proposify, Prospect, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Quote Roller, QuoteWerks, RightSignature, Ringostat, Ruler Analytics, SharpSpring from Constant Contact, Slaask, Slack, Slemma, SupportBee, Survicate, Talkdesk, Talkspirit, Toky, Tray.io, Trello, Userlike, WebMerge, Wishpond, Woopra, Xero, Xplenty, Yesware, Zapier, monday.com

Pipedrive biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Pipedrive.