Over Pipedrive

Pipedrive is een tool voor CRM en het beheer van de verkooppijplijn voor kleine en middelgrote verkoopteams. Het is ontworpen via een samenwerking tussen ervaren verkopers en ex-medewerkers van Skype. Pipedrive organiseert leads op een manier waardoor je altijd een goed overzicht van de verkoopactiviteiten hebt en waardoor je je eerst op de meest belangrijke deals concentreert.

Wanneer je Pipedrive opstart, kom je altijd terecht bij één enkele, gestroomlijnde weergave van je verkoopproces. Het geeft duidelijkheid en zorgt ervoor dat je hele team vanuit dezelfde basis werkt. Je e-mails, oproepen en voortgang worden automatisch bijgehouden. Pipedrive vereenvoudigt het proces, zodat jij je kunt concentreren op datgene waar je het beste in bent. Omdat de pijplijn je uitgangspunt is, houdt Pipedrive je acties gericht op de juiste doelen en zijn deze realistisch in plaats van idealistisch.

Pipedrive kan worden geïntegreerd met Google Contacten, Google Agenda en andere Google-apps en is toegankelijk via een desktop of mobiel apparaat.

Prijzen vanaf:

€ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië , Azerbeidzjan, Barbados, Bangladesh, België, Bulgarije, Bahrein, Bolivia, Brazilië, Botswana, Belarus, Canada, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Spanje, Finland, Fiji, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Georgië, Frans-Guyana, Ghana, Gibraltar, Griekenland, Guatemala, Guam, Hongkong SAR van China, Kroatië, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, India, Iran, IJsland, Italië, Jamaica, Japan, Cambodja, Kiribati, Zuid-Korea, Koeweit, Kazachstan, Libanon, Liechtenstein, Sri Lanka, Litouwen, Luxemburg, Letland, Marokko, Monaco, Marshalleilanden, Noordelijke Marianen, Malta, Mauritius, Mexico, Maleisië, Nieuw-Caledonië, Norfolk, Nigeria, Nederland, Noorwegen, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Puerto Rico, Portugal, Palau, Paraguay, Roemenië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Zweden, Singapore, Slovenië, Slowakije, Senegal, Thailand, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Verenigde Staten, Uruguay, Venezuela, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans , Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks

Prijzen vanaf:

€ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Pipedrive Software - 1
Pipedrive Software - 2
Pipedrive Software - 3
Pipedrive Software - 4
Pipedrive Software - 5
Pipedrive Software - 6
Pipedrive Software - 7
Pipedrive Software - 8
Pipedrive Software - 9
Pipedrive Software - 10
Pipedrive Software - 11
Nog 13 andere bekijken
Pipedrive-video
Pipedrive-video
Pipedrive Software - 1
Pipedrive Software - 2
Pipedrive Software - 3
Pipedrive Software - 4
Pipedrive Software - 5
Pipedrive Software - 6
Pipedrive Software - 7
Pipedrive Software - 8
Pipedrive Software - 9
Pipedrive Software - 10
Pipedrive Software - 11

Functies

Totaal aantal functies van Pipedrive: 161

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Analyse van verkooptrends
  • Artsenbeheer
  • Autoresponders
  • Batchverwerking
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van kopers
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van voorstellen
  • Bellijstbeheer
  • Bestandsbeheer
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatbot
  • Codevrije ontwikkeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Dealbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Donorenbeheer
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Feedbackbeheer
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeheer
  • Gegevensextractie
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Geotargeting
  • Herinneringen
  • Inboxbeheer
  • Integratie van derden
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kansenbehee
  • Klanten volgen
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klikken bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadengagement
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Live chatten
  • Markeren
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere sites beheren
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele toegang
  • Modellering en simulatie
  • Offertes
  • Offline formulier
  • Onkosten bijhouden
  • Online formulieren
  • Online implementatie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Oproepen opnemen
  • Opzeggingenbeheer
  • Overdrachten en routering
  • Overzichtsrapporten
  • Paginaweergaven bijhouden
  • Patiëntcommunicatie
  • Patiëntenbeheer
  • Personalisatie
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Productcatalogus
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Referenties bijhouden
  • Relaties bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Scannen van vistekaartjes/-badges
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Statistische analyse
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Teamopdrachten
  • Tekstanalyse
  • Territoriumbeheer
  • Tijd op site bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Vastgoedbeheer
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Visuele analyse
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor financiële instellingen
  • Voor makelaars
  • Voor meerdere talen
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voor vastgoed
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Weergave van grafische gegevens
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

HubSpot CRM

4,5
#0 alternatief voor Pipedrive
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

HubSpot Marketing Hub

4,5
#1 alternatief voor Pipedrive
De marketinghub van HubSpot is een schaalbaar, alles-in-één platform voor inbound marketing, dat een combinatie biedt...

Zoho CRM

4,3
#2 alternatief voor Pipedrive
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Dynamics 365

4,3
#3 alternatief voor Pipedrive
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(2.706)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je Pipedrive al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 2.706 reviews worden weergegeven
Sam
Totaalscore
  • Sector: Vervoer/over de weg/per spoor
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Customizable CRM that is easy to deploy and offers endless customization possibilities

Beoordeeld op 26-4-2022

It is great! I've used it in the past, got locked into Hubspot for too long, and once I was out of...

It is great! I've used it in the past, got locked into Hubspot for too long, and once I was out of their contract, I immediately came back to Pipedrive.

Every so often, I test other CRM, and while some others may have cool bells and whistles, the features that other CRMs have and Pipedrive lacks tend to be related to shiny object syndrome. Pipedrive is practical, easy to use, and simple to train and onboard new employees.

Another great thing about Pipedrive is its active community. Their forum is a great place to gain inspiration for the service and communicate with others for assistance in building unique integrations.

Their support is excellent and always available via chat right from your CRM.

Pluspunten

Most CRMs force you to use it the way they think is best. But not all sales teams are alike. Pipedrive works well for us because we can customize it to work exactly how we need it. Customizing is easy and does not require coding.

Pipedrive integrates nicely with services like Zapier and various forms of plugins. This allows us to connect our CRM with all of our software applications.

Minpunten

Pipedrive has great email functionality, but it lacks a shared inbox (similar to Help Scout). We have a general sales email that our team manages as a sales team. If you want to use Pipedrive, you are forced to require all salespeople to communicate with their email instead of company-wide accounts.

This creates separation within our organization as we can't rely on Pipedrive for email communication.

Parth
Totaalscore
  • Sector: Werving en selectie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Previously A fantastic sales and marketing tool now needs some improvements

Beoordeeld op 16-12-2022

Pluspunten

Due to how simple it is to set up and use on a daily basis, I have long been a fan of Pipedrive. It's incredibly simple to use and easy to combine with a lot of other apps. It enables us to separate quickly, accurately, and with the best filters, enabling us to attract the right customers for our company. Additionally, it is compatible with Gmail and Google Contacts, both of which are crucial. Pipedrive provides a thorough, effective, and simple-to-use overview of our sales pipeline. We can track the individual development of every sales team member working for the firm as well as the offers that are being made to prospective clients.

Minpunten

It may have cost us a bit to integrate with other applications, but with persistence and the help of its technical team, the problem was effectively resolved. There are no integrated contract management solutions, thus we must send emails to several contacts one at a time, one after the other. We have to directly ask them for such information because we have no idea where the leads for our web forms originated. It crashes, crashes again, then crashes some more. Customer support could actually care less about it, so you wind up with a number of system components that are inoperable and render the platform useless.

Chris
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

A good sales CRM for beginners

Beoordeeld op 25-1-2023

Pipedrive is great for sales organizations just getting started and looking to manage deal stages....

Pipedrive is great for sales organizations just getting started and looking to manage deal stages. However, if you're looking for an all-in-one solution that includes functionality like marketing, email campaigns, sequences, and other automation features, there are better alternatives out there.

Pluspunten

Pipedrive was easy to implement and manage sales opportunities, specifically deal stages. The automation and task management was also great to ensure you stayed on top of completing tasks.

Minpunten

Pipedrive did not have any sort of email sequence functionality that I was looking for when I was a user. Other sales CRMs were able to provide this functionality.

Harshit
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Ultimate CRM for B2B Business

Beoordeeld op 22-11-2022

Pluspunten

Earlier we were using Freshsales but the pipeline which is built in the Pipedrive gives us the best clarity of the deals moving in the various stages of the pipeline. The insights moreover provide very valuable inputs which can be used as a benchmark for our sales representatives.

Minpunten

They addons like lead booster, chatbots and forms as paid addons which should be a part of the main pipedrive paid plan.

Andrea
Totaalscore
  • Sector: Consumentenelektronica
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Probably the best Sales CRM for a startup

Beoordeeld op 29-12-2022

Pipedrive is maybe the best Sales CRM for startup because it is affordable and you can leverage...

Pipedrive is maybe the best Sales CRM for startup because it is affordable and you can leverage power system of automatic workflow for contact management

Pluspunten

After 1 month of deploying it, we were already power users!

Minpunten

It would be great if it will integrate in the future email marketing services

Overwogen alternatieven

HubSpot CRM
5 van 2.706 worden weergegeven Lees alle reviews

Pipedrive - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Pipedrive.

Pipedrive kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: € 15,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Pipedrive heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Pipedrive ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks

Pipedrive ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Pipedrive kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

APIANT, Act-On, ActiveCampaign, ActiveConversion, ActiveDEMAND, Acuity Scheduling, Aircall, Asana, Automate.io, Bedrock Data, CallHippo, Callmaker, Cyclr, Datananas, Drip, Dropbox Business, Dryrun, Ecquire, FreshBooks, Front, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Google Maps, Google Workspace, Gravity Forms, Grow, HappyFox Chat, Help Scout, Highrise, Integrate.io, IntelligenceBank, Kato, Kixie PowerCall, Lead Liaison, LeadBoxer, Leadfeeder, LiveChat, Livestorm, MRPeasy, Mailchimp, Mailjet, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Power Automate, Nectar Desk, Operations Hub, Ottspotta, PandaDoc, Plecto, Proposable, Proposify, Prospect, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Quote Roller, QuoteWerks, RightSignature, Ringostat, Ruler Analytics, SharpSpring from Constant Contact, Slaask, Slack, Slemma, SupportBee, Survicate, Talkdesk, Talkspirit, Toky, Tray.io, Trello, Userlike, WebMerge, Wishpond, Woopra, Xero, Yesware, Zapier, Zoom Meetings, monday.com

Pipedrive biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Pipedrive.