Over Pipedrive

Pipedrive is een tool voor CRM en het beheer van de verkooppijplijn voor kleine en middelgrote verkoopteams. Het is ontworpen via een samenwerking tussen ervaren verkopers en ex-medewerkers van Skype. Pipedrive organiseert leads op een manier waardoor je altijd een goed overzicht van de verkoopactiviteiten hebt en waardoor je je eerst op de meest belangrijke deals concentreert.

Wanneer je Pipedrive opstart, kom je altijd terecht bij één enkele, gestroomlijnde weergave van je verkoopproces. Het geeft duidelijkheid en zorgt ervoor dat je hele team vanuit dezelfde basis werkt. Je e-mails, oproepen en voortgang worden automatisch bijgehouden. Pipedrive vereenvoudigt het proces, zodat jij je kunt concentreren op datgene waar je het beste in bent. Omdat de pijplijn je uitgangspunt is, houdt Pipedrive je acties gericht op de juiste doelen en zijn deze realistisch in plaats van idealistisch.

Pipedrive kan worden geïntegreerd met Google Contacten, Google Agenda en andere Google-apps en is toegankelijk via een desktop of mobiel apparaat.

Prijzen vanaf:

€ 14,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Andorra, Argentinië en nog 133 andere

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans en nog 11 andere

Prijzen vanaf:

€ 14,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Pipedrive Software - 1
Pipedrive Software - 2
Pipedrive Software - 3
Pipedrive Software - 4
Pipedrive Software - 5
Pipedrive Software - 6
Pipedrive Software - 7
Pipedrive Software - 8
Pipedrive Software - 9
Pipedrive Software - 10
Pipedrive Software - 11
Nog 13 andere bekijken
Pipedrive-video
Pipedrive-video
Pipedrive Software - 1
Pipedrive Software - 2
Pipedrive Software - 3
Pipedrive Software - 4
Pipedrive Software - 5
Pipedrive Software - 6
Pipedrive Software - 7
Pipedrive Software - 8
Pipedrive Software - 9
Pipedrive Software - 10
Pipedrive Software - 11

Functies

Totaal aantal functies van Pipedrive: 167

  • AI/machine learning
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Analyse van verkooptrends
  • Artsenbeheer
  • Autoresponders
  • Batchverwerking
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van kopers
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bellijstbeheer
  • Bestandsbeheer
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Chatbot
  • Codevrije ontwikkeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Dealbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Donorenbeheer
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeheer
  • Gegevensextractie
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Geotargeting
  • Herinneringen
  • Inboxbeheer
  • Integratie van derden
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kansenbehee
  • Klanten volgen
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klikken bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadengagement
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Markeren
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere sites beheren
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele toegang
  • Modellering en simulatie
  • Offertes
  • Offline formulier
  • Onkosten bijhouden
  • Online formulieren
  • Online implementatie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Oproepen opnemen
  • Opzeggingenbeheer
  • Overdrachten en routering
  • Overzichtsrapporten
  • Paginaweergaven bijhouden
  • Patiëntcommunicatie
  • Patiëntenbeheer
  • Personalisatie
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Productcatalogus
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Referenties bijhouden
  • Relaties bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Scannen van vistekaartjes/-badges
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Statistische analyse
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Teamopdrachten
  • Tekstanalyse
  • Territoriumbeheer
  • Tijd op site bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Vastgoedbeheer
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Visuele analyse
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de gezondheidszorg
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor financiële instellingen
  • Voor kleine bedrijven
  • Voor makelaars
  • Voor meerdere talen
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voor vastgoed
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Weergave van grafische gegevens
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

noCRM.io

4,6
#1 alternatief voor Pipedrive
noCRM.io is software voor leadbeheer die is ontworpen om de afleiding van een standaard CRM te voorkomen en verkopers...

Zendesk Suite

4,4
#2 alternatief voor Pipedrive
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Streak

4,5
#3 alternatief voor Pipedrive
Streak is de CRM die volledig in je Gmail-inbox is geïntegreerd en samenwerkt met al je andere G Suite-toepassingen.

Pipeline CRM

4,3
#4 alternatief voor Pipedrive
Beheer al je taken voor en na de verkoop in PipelineDeals CRM, zodat je altijd weet wat je moet doen en hoe je sneller...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(2.995)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je Pipedrive al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 2.995 reviews worden weergegeven
Mansur
Mansur
Totaalscore
  • Sector: Kantoorbenodigdheden
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Pipedrive: A Comprehensive Tool for Managing Customer Relationships, Tracking Sales, and...

Beoordeeld op 1-12-2022

Overall, it is a great tool for businesses of any size that need to manage customer relationships,...

Overall, it is a great tool for businesses of any size that need to manage customer relationships, track sales, and organize marketing campaigns.

Pluspunten

It offers a lot of features that can be used to help manage customer relationships, track sales, and organize marketing campaigns. It is a great tool for managing customer relationships because it allows you to keep track of all customer information and interactions in one place. It also allows you to set up automated tasks, follow-ups and reminders, as well as track all sales activities. Additionally, it offers a variety of analytics and reporting tools to help you gain insights into your sales process.

Minpunten

It is not very user-friendly, especially for those who are new to the software. Also, it is quite expensive and updates can be slow. However, if you are willing to invest in the software, it can be beneficial for managing customer relationships, tracking sales, and organizing marketing campaigns.

Antwoord van Pipedrive

Hey Mansur,

We truly appreciate your insights! We will make sure to forward this feedback to our dedicated teams for consideration in future improvements.

If there is anything we can help with, let us know and we will be more than happy to help!

japhet
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The unrivaled CRM in the industry

Beoordeeld op 6-5-2024

Pipedrive stands out as my top choice among CRMs, having thoroughly evaluated over a dozen options....

Pipedrive stands out as my top choice among CRMs, having thoroughly evaluated over a dozen options. I consistently recommend it to my clients due to its exceptional versatility with third-party integrations. Additionally, I suggest it to beginners because of the extensive features available even with the top-tier package, which remains one of the most affordable options on the market.

Pluspunten

I appreciate Pipedrive's straightforward user interface, its flexibility for customization, and its extensive range of integrations, which is unmatched in its category. I would even describe it as modular, as you can easily add almost any feature you desire through third-party integrations. This ensures that you're never restricted by the limitations of what Pipedrive may not excel at. On the other hand, if you prefer an all-in-one solution, Pipedrive still outperforms its competitors in this aspect.

Minpunten

I'm not particularly fond of how certain basic features are restricted to higher-priced plans. While I lean towards the 'modular' setup, the lowest-priced plan is the most logical choice for me. However, I do miss some features like prioritizing important fields based on the deal or the stage of the person/organization in the pipeline. In the past, I subscribed to Pipedrive's top-tier package, but I found the automation features to be underwhelming. They are somewhat limited, and the triggers don't always function as expected.

Antwoord van Pipedrive

Japhet,
Thank you very much for your feedback! :D
We will make sure to forward it to our dedicated teams. If you need any help, please reach out to our Support Team. They will be happy to help!

Eden
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Avoid this software unless you like terrible support + constant problems with features.

Beoordeeld op 3-9-2021

The fact is, there are SERIOUS issues with this software, their support do NOT know what they are...

The fact is, there are SERIOUS issues with this software, their support do NOT know what they are doing at all... if you report an issue, their 'engineering' team will tell you its 'supposed' to work like that instead of fixing the issue (for example, you can select a calendar in google calendars, it then doesn't work right, and they will blame how the calendar was created, but there is no guide on how to create a calendar properly, you can select the calendar that is of a wrong time, and there is no warning that it wont work correctly to scheduler people until you start getting double booked.)

As an experience development agency owner of 15+ years, these guys need to seriously learn what customer centric design is, and train their engineering team as they seem to live in some kind of 'programmers' bubble. Their first tier support staff need serious training as they cant do anything troubleshooting wise and expect you to spend hours upon hours to troubleshoot the issue for them even if they can replicate the issue.

Customers would be VERY UPSET to know the issues we've uncovered that were never announced, like MASS email delivery issues... in a sales environment that would cost company's thousands, its cost us at LEAST 10's of thousands in sales before we realised and now send important sales emails via another method

Pluspunten

The pipeline management is good in this tool, it has a good base feature set, the problem is however, that many core things are MISSING or dont work right out the box.

Minpunten

From the outset, this product looks good value, which is likely why it has so many great reviews, however, the more you use it and the moment you need to contact support, you realise the trouble you've got yourself into. If you are a team greater than one, then DO NOT use this software (remember, you might want to grow in future too).

Overwogen alternatieven

Freshsales, Salesforce Sales Cloud, Keap en HubSpot CRM

Redenen om over te stappen op Pipedrive

We choose Pipedrive because of its pricing at the time, and its base feature set was enough for us to grow into, however, during this time we've grown to a large team and uncovered dozens of massive issues, to switch would cost us a considerable investment time and money wise, we feel stuck and cheated as this company is too busy spending money on flashy new features that don't work properly to fix major issues with their workflow and existing feature set.
James
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Pipedrive - sales management

Beoordeeld op 12-6-2024

Very happy and impressed with the value of this software. It has been instrument in providing...

Very happy and impressed with the value of this software. It has been instrument in providing structure to our sales process and sales team

Pluspunten

Ease of use for me and my team. Keeps us on track and engaged. It has become the software solution to that drives our sale meetings.

Minpunten

I am unsure how this software would scale to an enterprise solution (I have a salesforce background)

Antwoord van Pipedrive

James, thank you for sharing your feedback and insights!

Andrés
Andrés
Totaalscore
  • Sector: Public relations en communicatie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Massive Pipedrive fan

Beoordeeld op 12-7-2022

Being able to manage our customer base and network in an easy and usable way. Also it has become my...

Being able to manage our customer base and network in an easy and usable way. Also it has become my second brain. Best software I have found for this. Strongly recommend.

I have used [SENSITIVE CONTENT] coaching and group sessions to get more skilled in using Pipedrive. I also recommend [SENSITIVE CONTENT] He is very good.

Pluspunten

Ease of use, good service. I also appreciate how fast they ship updates.

Minpunten

It is a little bit too much focused on sales for me, as I am mainly using the CRM features but I understand that that is its main use for most people.

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud

Redenen om voor Pipedrive te kiezen

It was recommended to me.

Overgestapt van

Highrise

Redenen om over te stappen op Pipedrive

Cheaper and more lightweight and web based. Also I saw how fast people were adopting it.
5 van 2.995 worden weergegeven Lees alle reviews

Pipedrive - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Pipedrive.

Pipedrive kent de volgende prijsmodellen:

Pipedrive heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Pipedrive ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks

Pipedrive ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Pipedrive kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

APIANT, Act-On, ActiveCampaign, ActiveConversion, ActiveDEMAND, Acuity Scheduling, Aircall, Asana, Automate.io, Bedrock Data, Calendly, CallHippo, Callmaker, Cyclr, Datananas, Dealfront, Docusign, Drip, Dropbox Business, Dryrun, Ecquire, FreshBooks, Front, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Google Maps, Google Meet, Google Workspace, Gravity Forms, Grow, HappyFox Chat, Help Scout, Highrise, Integrate.io, IntelligenceBank, Jotform, JustCall, Kato, Kixie PowerCall, Klenty, Lead Gen & CRM (formerly SharpSpring), Lead Liaison, LeadBoxer, LiveChat, Livestorm, MRPeasy, Mailchimp, Mailjet, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Power Automate, Microsoft Teams, Nectar Desk, Operations Hub, Ottspotta, Outfunnel, PandaDoc, Plecto, Proposable, Proposify, Prospect, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Quote Roller, QuoteWerks, RightSignature, Ringostat, Ruler Analytics, Slaask, Slack, Slemma, SupportBee, Surfe, Survicate, Talkdesk, Talkspirit, TimelinesAI, Toky, Tray.io, Trello, Userlike, WebMerge, Wishpond, Woopra, Xero, Yesware, Zapier, Zoom Workplace, lemlist, monday.com

Pipedrive biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Pipedrive.