Over Pipedrive

Pipedrive is een tool voor CRM en het beheer van de verkooppijplijn voor kleine en middelgrote verkoopteams. Het is ontworpen via een samenwerking tussen ervaren verkopers en ex-medewerkers van Skype. Pipedrive organiseert leads op een manier waardoor je altijd een goed overzicht van de verkoopactiviteiten hebt en waardoor je je eerst op de meest belangrijke deals concentreert.

Wanneer je Pipedrive opstart, kom je altijd terecht bij één enkele, gestroomlijnde weergave van je verkoopproces. Het geeft duidelijkheid en zorgt ervoor dat je hele team vanuit dezelfde basis werkt. Je e-mails, oproepen en voortgang worden automatisch bijgehouden. Pipedrive vereenvoudigt het proces, zodat jij je kunt concentreren op datgene waar je het beste in bent. Omdat de pijplijn je uitgangspunt is, houdt Pipedrive je acties gericht op de juiste doelen en zijn deze realistisch in plaats van idealistisch.

Pipedrive kan worden geïntegreerd met Google Contacten, Google Agenda en andere Google-apps en is toegankelijk via een desktop of mobiel apparaat.

Prijzen vanaf:

€ 14,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Algerije, Amerikaans-Samoa, Argentinië, Australië, Azerbeidzjan en nog 119 andere

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans en nog 11 andere

Prijzen vanaf:

€ 14,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Pipedrive Software - 1
Pipedrive Software - 2
Pipedrive Software - 3
Pipedrive Software - 4
Pipedrive Software - 5
Pipedrive Software - 6
Pipedrive Software - 7
Pipedrive Software - 8
Pipedrive Software - 9
Pipedrive Software - 10
Pipedrive Software - 11
Nog 13 andere bekijken
Pipedrive-video
Pipedrive-video
Pipedrive Software - 1
Pipedrive Software - 2
Pipedrive Software - 3
Pipedrive Software - 4
Pipedrive Software - 5
Pipedrive Software - 6
Pipedrive Software - 7
Pipedrive Software - 8
Pipedrive Software - 9
Pipedrive Software - 10
Pipedrive Software - 11

Functies

Totaal aantal functies van Pipedrive: 168

  • AI/machine learning
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Analyse van verkooptrends
  • Artsenbeheer
  • Autoresponders
  • Batchverwerking
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van kopers
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van voorstellen
  • Bellijstbeheer
  • Bestandsbeheer
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Chatbot
  • Codevrije ontwikkeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Dealbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Donorenbeheer
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeheer
  • Gegevensextractie
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Geotargeting
  • Herinneringen
  • Inboxbeheer
  • Integratie van derden
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kansenbehee
  • Klanten volgen
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klikken bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadengagement
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Markeren
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere sites beheren
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele toegang
  • Modellering en simulatie
  • Offertes
  • Offline formulier
  • Onkosten bijhouden
  • Online formulieren
  • Online implementatie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Oproepen opnemen
  • Opzeggingenbeheer
  • Overdrachten en routering
  • Overzichtsrapporten
  • Paginaweergaven bijhouden
  • Patiëntcommunicatie
  • Patiëntenbeheer
  • Personalisatie
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Productcatalogus
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Referenties bijhouden
  • Relaties bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Scannen van vistekaartjes/-badges
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Statistische analyse
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Teamopdrachten
  • Tekstanalyse
  • Territoriumbeheer
  • Tijd op site bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Vastgoedbeheer
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Visuele analyse
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de gezondheidszorg
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor financiële instellingen
  • Voor kleine bedrijven
  • Voor makelaars
  • Voor meerdere talen
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voor vastgoed
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Weergave van grafische gegevens
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

noCRM.io

4,6
#1 alternatief voor Pipedrive
noCRM.io is software voor leadbeheer die is ontworpen om de afleiding van een standaard CRM te voorkomen en verkopers...

Zendesk Suite

4,4
#2 alternatief voor Pipedrive
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Streak

4,5
#3 alternatief voor Pipedrive
Streak is de CRM die volledig in je Gmail-inbox is geïntegreerd en samenwerkt met al je andere G Suite-toepassingen.

Pipeline CRM

4,3
#4 alternatief voor Pipedrive
PipelineDeals is een CRM die je daadwerkelijk zult gebruiken. Stimuleer de verkooppijplijn en het aantal deals voor je...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(2.962)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je Pipedrive al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 2.962 reviews worden weergegeven
Mansur
Mansur
Totaalscore
  • Sector: Kantoorbenodigdheden
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Pipedrive: A Comprehensive Tool for Managing Customer Relationships, Tracking Sales, and...

Beoordeeld op 1-12-2022

Overall, it is a great tool for businesses of any size that need to manage customer relationships,...

Overall, it is a great tool for businesses of any size that need to manage customer relationships, track sales, and organize marketing campaigns.

Pluspunten

It offers a lot of features that can be used to help manage customer relationships, track sales, and organize marketing campaigns. It is a great tool for managing customer relationships because it allows you to keep track of all customer information and interactions in one place. It also allows you to set up automated tasks, follow-ups and reminders, as well as track all sales activities. Additionally, it offers a variety of analytics and reporting tools to help you gain insights into your sales process.

Minpunten

It is not very user-friendly, especially for those who are new to the software. Also, it is quite expensive and updates can be slow. However, if you are willing to invest in the software, it can be beneficial for managing customer relationships, tracking sales, and organizing marketing campaigns.

Antwoord van Pipedrive

Hey Mansur,

We truly appreciate your insights! We will make sure to forward this feedback to our dedicated teams for consideration in future improvements.

If there is anything we can help with, let us know and we will be more than happy to help!

Andrés
Andrés
Totaalscore
  • Sector: Public relations en communicatie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Massive Pipedrive fan

Beoordeeld op 12-7-2022

Being able to manage our customer base and network in an easy and usable way. Also it has become my...

Being able to manage our customer base and network in an easy and usable way. Also it has become my second brain. Best software I have found for this. Strongly recommend.

I have used [SENSITIVE CONTENT] coaching and group sessions to get more skilled in using Pipedrive. I also recommend [SENSITIVE CONTENT] He is very good.

Pluspunten

Ease of use, good service. I also appreciate how fast they ship updates.

Minpunten

It is a little bit too much focused on sales for me, as I am mainly using the CRM features but I understand that that is its main use for most people.

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud

Redenen om voor Pipedrive te kiezen

It was recommended to me.

Overgestapt van

Highrise

Redenen om over te stappen op Pipedrive

Cheaper and more lightweight and web based. Also I saw how fast people were adopting it.
George
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Great CRM tool for everyone

Beoordeeld op 25-3-2024

Pluspunten

CRM made easy, from entry level to big companies. Also good for sales tracking and data management.

Minpunten

Can be slightly challenging to set up at first, but once implemented it works very well

Zeynel
Totaalscore
  • Sector: Mediaproductie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

A Powerful Tool for Organizing and Prioritizing Sales

Beoordeeld op 31-12-2022

All in all, I have found Pipedrive to be an incredibly useful tool for managing and tracking my...

All in all, I have found Pipedrive to be an incredibly useful tool for managing and tracking my sales pipeline. The features are comprehensive and the customization options allow you to tailor the platform to your own needs. The cost can be a bit prohibitive, but if you are looking for a powerful sales tool, Pipedrive is definitely worth considering.

Pluspunten

Pipedrive has been an incredibly helpful tool for helping me to organize and prioritize my sales. It has a really intuitive design that makes it easy to use and the customizable options allow you to tailor the platform to your own specific needs. The analytics and reporting features are also very comprehensive and provide valuable insights into our sales pipeline.

Minpunten

One downside to using Pipedrive is that the cost can be quite steep, especially if you want to unlock all the features. Additionally, there are some issues with the user interface that can be confusing at times.

Daniel
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Pipedrive works well for Customer and Sales management.

Beoordeeld op 8-3-2024

Very good program and I recommend to manage the Sales process. It is ideal to manage the stages of...

Very good program and I recommend to manage the Sales process. It is ideal to manage the stages of Lead generation and managing the process. You can not lose Leads and prospects.

Pluspunten

The Comprehensive Visuals and Presentations.

Minpunten

It requires some experience to create the process properly, is a bit difficult to create all the "funnels"

5 van 2.962 worden weergegeven Lees alle reviews

Pipedrive - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Pipedrive.

Pipedrive kent de volgende prijsmodellen:

Pipedrive heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Pipedrive ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks

Pipedrive ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Pipedrive kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

APIANT, Act-On, ActiveCampaign, ActiveConversion, ActiveDEMAND, Acuity Scheduling, Aircall, Asana, Automate.io, Bedrock Data, Calendly, CallHippo, Callmaker, Cyclr, Datananas, Dealfront, Docusign, Drip, Dropbox Business, Dryrun, Ecquire, FreshBooks, Front, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Google Maps, Google Meet, Google Workspace, Gravity Forms, Grow, HappyFox Chat, Help Scout, Highrise, Integrate.io, IntelligenceBank, Jotform, JustCall, Kato, Kixie PowerCall, Klenty, Lead Gen & CRM (formerly SharpSpring), Lead Liaison, LeadBoxer, LiveChat, Livestorm, MRPeasy, Mailchimp, Mailjet, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Power Automate, Microsoft Teams, Nectar Desk, Operations Hub, Ottspotta, Outfunnel, PandaDoc, Plecto, Proposable, Proposify, Prospect, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Quote Roller, QuoteWerks, RightSignature, Ringostat, Ruler Analytics, Slaask, Slack, Slemma, SupportBee, Surfe, Survicate, Talkdesk, Talkspirit, TimelinesAI, Toky, Tray.io, Trello, Userlike, WebMerge, Wishpond, Woopra, Xero, Yesware, Zapier, Zoom Workplace, lemlist, monday.com

Pipedrive biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Pipedrive.