Pipedrive
Over Pipedrive
Pipedrive is een tool voor CRM en het beheer van de verkooppijplijn voor kleine en middelgrote verkoopteams. Het is ontworpen via een samenwerking tussen ervaren verkopers en ex-medewerkers van Skype. Pipedrive organiseert leads op een manier waardoor je altijd een goed overzicht van de verkoopactiviteiten hebt en waardoor je je eerst op de meest belangrijke deals concentreert.
Wanneer je Pipedrive opstart, kom je altijd terecht bij één enkele, gestroomlijnde weergave van je verkoopproces. Het geeft duidelijkheid en zorgt ervoor dat je hele team vanuit dezelfde basis werkt. Je e-mails, oproepen en voortgang worden automatisch bijgehouden. Pipedrive vereenvoudigt het proces, zodat jij je kunt concentreren op datgene waar je het beste in bent. Omdat de pijplijn je uitgangspunt is, houdt Pipedrive je acties gericht op de juiste doelen en zijn deze realistisch in plaats van idealistisch.
Pipedrive kan worden geïntegreerd met Google Contacten, Google Agenda en andere Google-apps en is toegankelijk via een desktop of mobiel apparaat.
Prijzen vanaf:
€ 12,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Prijzen vanaf:
€ 12,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen
Functies
Totaal aantal functies van Pipedrive: 167
Alternatieven
noCRM.io
Zendesk Suite
Streak
Pipeline CRM
Reviews
Heb je Pipedrive al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Fabricage van elektrische/elektronische producten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10
Uitermate slechte service en slecht probleem oplossend vermogen.
Beoordeeld op 19-11-2024
Niet erg gebruiksvriendelijk. Maar als je de structuur begrijpt werkt het wel redelijk. Behalve als...
Niet erg gebruiksvriendelijk. Maar als je de structuur begrijpt werkt het wel redelijk. Behalve als er sprake is van een "bug", dan heb je pech en zijn de problemen na weken nog niet opgelost. Daarom is dez§e software
Pluspunten
Goed inzicht in de verkoop funnel. Alles in één scherm in beeld.
Minpunten
Bij het niet goed functioneren van de software ben je in de aap gelogeerd.
Je kunt pipedrive alleen via de chat bereiken. Als je daar iets opzet, ontvang je een antwoord na uren of zelfs dagen. Zij komen dan niet met een oplossing slechts met excuses. Zo kan ik bijvoorbeeld nu al 14 dagen niet meer factureren vanuit pipedrive. Als je een serieus bedrijf hebt, doe dan geen zaken met deze club!
Overwogen alternatieven
Syntess AtriumRedenen om over te stappen op Pipedrive
Omdat dit gekoppeld kon worden aan software van Solar Monkey. Deze software maakt het offreren van PV systemen zeer gemakkelijk.Antwoord van Pipedrive
Hello,
Thank you for your feedback, and we apologize for the issues you’ve faced.
We understand the frustration of not being able to resolve problems quickly, especially when it affects your business. We're working to improve our support response times and issue resolution.
We appreciate your input and are committed to improving our service.
Kind regards,
Pipedrive Team
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Great for efficiency & simplicity
Beoordeeld op 30-4-2024
I’m really pleased with the improved efficiency we’ve achieved by switching to Pipedrive and I...
I’m really pleased with the improved efficiency we’ve achieved by switching to Pipedrive and I can’t see us moving away anytime soon.
Pluspunten
It’s incredibly easy to move data from your old CRM and set up your pipelines. Even easier to manage opportunities at every stage. The alerts, activities and send from Pipedrive features are great for keeping organised and the forecasting function is decent too.
Minpunten
It is geared around the sales process/kanban view so can be a little limiting when using it as a hybrid marketing & sales CRM. The insights dashboard building area is good but it doesn’t allow you to create bespoke charts/tables for every possible data point (fair enough for the price point).
Redenen om voor Pipedrive te kiezen
I inherited Insightly from a previous employee and it was a bit of a mess; we needed to simplify the sales process and get a much clearer view of our pipeline and marketing/contact data. Pipedrive was the obvious choice.Overgestapt van
InsightlyRedenen om over te stappen op Pipedrive
Price, simplicity of setup and wide range of easy-to-implement integrations were the main standout benefits of Pipedrive.Antwoord van Pipedrive
Jamie, thank you for sharing so meaningful insights and feedback!
- Sector: Telecommunicatie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
The unrivaled CRM in the industry
Beoordeeld op 6-5-2024
Pipedrive stands out as my top choice among CRMs, having thoroughly evaluated over a dozen options....
Pipedrive stands out as my top choice among CRMs, having thoroughly evaluated over a dozen options. I consistently recommend it to my clients due to its exceptional versatility with third-party integrations. Additionally, I suggest it to beginners because of the extensive features available even with the top-tier package, which remains one of the most affordable options on the market.
Pluspunten
I appreciate Pipedrive's straightforward user interface, its flexibility for customization, and its extensive range of integrations, which is unmatched in its category. I would even describe it as modular, as you can easily add almost any feature you desire through third-party integrations. This ensures that you're never restricted by the limitations of what Pipedrive may not excel at. On the other hand, if you prefer an all-in-one solution, Pipedrive still outperforms its competitors in this aspect.
Minpunten
I'm not particularly fond of how certain basic features are restricted to higher-priced plans. While I lean towards the 'modular' setup, the lowest-priced plan is the most logical choice for me. However, I do miss some features like prioritizing important fields based on the deal or the stage of the person/organization in the pipeline. In the past, I subscribed to Pipedrive's top-tier package, but I found the automation features to be underwhelming. They are somewhat limited, and the triggers don't always function as expected.
Antwoord van Pipedrive
Japhet,
Thank you very much for your feedback! :D
We will make sure to forward it to our dedicated teams. If you need any help, please reach out to our Support Team. They will be happy to help!
- Sector: Vrije tijd, reizen en toerisme
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Maandelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Scripted service. Not customer friendly
Beoordeeld op 29-3-2024
After our original Administrator left the company, Pipedrive made it impossible for us to change...
After our original Administrator left the company, Pipedrive made it impossible for us to change the Administrator on our account, yet they continued to charge our credit card. Repeat attempts to get their assistance, to get them to stop charging us, were met with scripted responses explaining how they can't help me and the only way to resolve this was by getting our credit card company involved. After 10 months and an escalation to the CEO, CFO and COO, with a final "sorry, we can't help you", we figured out a way to stop them.
Pluspunten
Absolutely nothing. We weren't able to use it for the past 10 months.
Minpunten
The service - from the top down;
Pipedrive needs to take a hard look at its service. There is no question that your approach is not a customer centric one. Instead, you implement policies, procedures, and scripted responses that work to ensure your staff and the company as a whole will not succeed in today's environment which requires both critical thinking and a common sense approach.
Antwoord van Pipedrive
Roberta,
We appreciate your feedback. We are sorry to hear you had this experience with our Support Team, this is not what we expect at all when in contact with our Experts.
We can verify that you could find a solution with our dedicated department and would like to point out that to cancel a paid account, any admin of the account can do it by going to your Billing tab and selecting “cancel my subscription” at the bottom of the page. This action is only available to users with account settings access and due to security and privacy terms, we this action can only be taken by an admin.
We appreciate the feedback and will take into consideration for future improvements.
Let us know if there is anything we can help with!
https://support.pipedrive.com/en/article/how-can-i-cancel-my-paid-pipedrive-account
- Sector: Groothandel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Great Tool For A Great Price
Beoordeeld op 25-9-2024
Overall it is a great tool that has great potential and I hope they improve on areas where they...
Overall it is a great tool that has great potential and I hope they improve on areas where they fall behind their competitors
Pluspunten
Pipedrive is great, it has a simple workflow while allowing a lot of customisation
Minpunten
The email feature is lacking, considering the competition's features set in this area.
Overwogen alternatieven
HubSpot CRMRedenen om over te stappen op Pipedrive
Pricing, HubSpot was very expensive in comparison and the costs just skyrocketed when we started looking at automation features.Antwoord van Pipedrive
Thank you for your feedback!
Pipedrive - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Pipedrive.V. Welke prijsmodellen heeft Pipedrive te bieden?
Pipedrive kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: € 12,00/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Pipedrive?
Pipedrive heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Pipedrive ondersteund?
Pipedrive ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks
V. Biedt Pipedrive ondersteuning voor mobiele apparaten?
Pipedrive ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Pipedrive worden geïntegreerd?
Pipedrive kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
APIANT, Act-On, ActiveCampaign, ActiveConversion, ActiveDEMAND, Acuity Scheduling, Aircall, Asana, Bedrock Data, Calendly, CallHippo, Callmaker, Cyclr, Datananas, Dealfront, Docusign, Drip, Dropbox Business, Dryrun, FreshBooks, Front, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Google Maps, Google Meet, Google Workspace, Gravity Forms, Grow, HappyFox Chat, Help Scout, Highrise, HubSpot CRM, Integrate.io, IntelligenceBank, Intercom, Jotform, JustCall, Kato, Kixie PowerCall, Klenty, Lead Gen & CRM (formerly SharpSpring), Lead Liaison, LeadBoxer, LiveChat, Livestorm, MRPeasy, Mailchimp, Mailjet, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Power Automate, Microsoft Teams, Operations Hub, Ottspotta, Outfunnel, PandaDoc, Plecto, Proposable, Proposify, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, QuoteWerks, RightSignature, Ringostat, Ruler Analytics, Slaask, Slack, Slemma, SupportBee, Surfe, Survicate, Talkdesk, Talkspirit, TimelinesAI, Toky, Tray.io, Trello, Userlike, Wishpond, Woopra, Xero, Yesware, Zapier, Zoom Workplace, lemlist, monday.com
V. Welke mate van ondersteuning heeft Pipedrive te bieden?
Pipedrive biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Pipedrive.
- Sales performance management software
- CRM-software
- Contactbeheer software
- Sales force automation software
- Lead management software
- AI-verkoopassistent software
- Online CRM-software
- Sales enablement software
- Customer experience software
- Customer engagement software
- Voorspellende lead scoring software
- CRM voor de bouw
- Inside sales software
- CRM-software voor makelaars
- Lead capture software
- Sales forecasting software