Over Creatio CRM

Bpm'online CRM is procesgestuurde en cloudgebaseerde software die een verbinding legt tussen marketing, verkoop en klantenservice, waarmee het volledige klantentraject efficiënt kan worden beheerd, van lead tot bestelling en tot permanent accountbeheer.

Het BPM-platform is een integraal onderdeel van alle oplossingen, waardoor het product voordeel biedt boven de meeste CRM-leveranciers. De integratie van CRM met BPM helpt bedrijven van elk formaat processen te ontwerpen en automatiseren zodat ze een uitstekende klantervaring kunnen leveren.

Bpm'online marketing
Een holistische toepassing voor het beheer van multichannel-marketing die wordt ondersteund door kant-en-klare processen op basis van best practices, en die uitmuntende vraagontwikkeling biedt door de behoeften van klanten te identificeren en hun interesses te koesteren, totdat ze met succes in mogelijkheden zijn omgezet. Met behulp van een innovatieve ontwerper van visuele campagnes voor efficiënte automatisering van marketingcampagnes kunnen marketingprofessionals de reeks activiteiten in een campagne plannen en regels voor de overgang tussen de stappen definiëren.
De app maakt het eenvoudig om bezoekers van een website om te zetten naar leads, tracksources en kanalen. Een ingebouwde contentontwerper maakt het gemakkelijk om eenvoudige en opvallende e-mailsjablonen te creëren, die vervolgens kunnen worden getest via splittests voor e-mail. Via getriggerde e-mails wordt het proces van leadverzorging geautomatiseerd, van leadregistratie tot verkoopklare mogelijkheden.

Bpm'online verkoop
Bpm'online voor de verkoop is een procesgestuurde en cloudgebaseerde CRM die efficiënte verkoopprocessen stimuleert en totale controle over het gehele klantentraject mogelijk maakt, van het genereren van leads tot herhaalde verkoop. Gebruik kant-en-klare processen die je door de meest effectieve acties leiden om het maximale uit je verkooppijplijn te halen, misstappen te minimaliseren en de resultaten te verbeteren.
De bijgewerkte versie van bpm'online voor de verkoop breidt de workflows voor het veldmedewerkerbeheer en orderbeheer van de oplossing aanzienlijk uit. Innovatieve tools voor geleide verkoop in het veld die beschikbaar zijn in de bpm'online mobiele app begeleiden de veldverkoper via de stappen die ze moeten uitvoeren tijdens het bezoek. Supervisors kunnen op intelligente manier bezoeken plannen voor elke verkoopmedewerker, locaties op de kaart bekijken om de meest geschikte route te kiezen en daadwerkelijke bezoeken volgen via geo-tags van de contactmomenten met veldmedewerkers in elk van de locaties.

Bpm'online voor service
Bpm'online voor service is een cloudgebaseerde oplossing met kant-en-klare-processen voor servicebeheer in de volledige levenscyclus, om via alle kanalen klantenservice en -ondersteuning te leveren. Servicemedewerkers hebben baat bij het werken in een geïntegreerde omgeving om een snel groeiend aantal serviceaanvragen en -gevallen te behandelen, wachtrijen van aanvragen te beheren en gepersonaliseerde communicatie te leveren. De vernieuwde self-serviceportal met een nieuwe startpagina biedt direct toegang tot alle benodigde informatie.

Als je op den duur op zoek gaat naar een snellere implementatie met een maandelijks abonnement dat ook upgrade- en ondersteuningskosten omvat, kun je met een cloudgebaseerde bpm'online CRM snel van start gaan en kapitaalkosten vermijden.

Prijzen vanaf:

US$ 25,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Argentinië, Armenië, Australië, Azerbeidzjan, Bangladesh en nog 69 andere

Ondersteunde talen

Bulgaars, Duits, Engels, Frans, Hebreeuws en nog 10 andere

Prijzen vanaf:

US$ 25,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Creatio CRM Software - 1
Creatio CRM Software - 2
Creatio CRM Software - 3
Creatio CRM Software - 4
Creatio CRM Software - 5
Creatio CRM Software - 6
Creatio CRM Software - 7
Nog 8 andere bekijken
Creatio CRM-video
Creatio CRM Software - 1
Creatio CRM Software - 2
Creatio CRM Software - 3
Creatio CRM Software - 4
Creatio CRM Software - 5
Creatio CRM Software - 6
Creatio CRM Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van Creatio CRM: 115

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking
  • Bronnen bijhouden
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagnesegmentering
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Conversies bijhouden
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Engagement tracking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Herinneringen
  • Inboxbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenonderzoeken
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Maatwerk
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Meerdere campagnes
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Oproepen opnemen
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Productcatalogus
  • Prognose
  • Prognoses
  • Provisiebeheer
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Sociale promotie
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Veelgestelde vragen
  • Verkoopanalyse
  • Verkoopautomatisering
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Visuele analyse
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor meerdere talen
  • Voorstellen genereren
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • XML/RSS
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Zendesk Suite

4,4
#1 alternatief voor Creatio CRM
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#2 alternatief voor Creatio CRM
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Zoho CRM

4,3
#3 alternatief voor Creatio CRM
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Dynamics 365

4,3
#4 alternatief voor Creatio CRM
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(89)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,7/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je Creatio CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 89 reviews worden weergegeven
Arnaldo
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Creatio’s 360

Beoordeeld op 11-6-2021

very good with passionate people with technology and like to support you

very good with passionate people with technology and like to support you

Pluspunten

Very good looking software and efficient with a lot of ready to use functionalities. You can adapt the sofware at your own flavor to get the most of the power.

Minpunten

A better connection with tools like M365 would be a good point. Sometine you don’t know where your are in the different modules

Vladlen
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A highly recommended solution for customer-centric businesses

Beoordeeld op 4-9-2020

Working with Creatio’s team has been a pleasant and rewarding experience. We had a rapid project
dep...

Working with Creatio’s team has been a pleasant and rewarding experience. We had a rapid project
deployment with the first phase completed in 2 months only and the second deployment finished in 3
months. Thanks to its low-code development tools, we are able to create new tailor-made solutions on
the go. These constant process management improvements enabled us to create better ways of
interacting with our customers and building rapport with them.

Pluspunten

The system’s ability to provide us with a complete customer profile, deliver an omnichannel customer
experience, and leverage comprehensive analytics. The platform’s tools help us understand our clients
and serve them better. Also, the system’s UI is great.

Minpunten

The change management process was challenging at first, but our users quickly recognized the
intuitiveness of the system. Whenever we had any complications because of our initial lack of
knowledge of the system, Creatio team was always ready to help us out.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Rechtspraktijk
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Excellent technological execution of the buggy product

Beoordeeld op 16-5-2019

Customer service was great and the team dedication to find suitable solution was beyond reproach. ...

Customer service was great and the team dedication to find suitable solution was beyond reproach. Having said that, I felt that I joined their QA team and kept running into bugs that made use of the product impossible until the bug was fixed. Ultimately, I never truly got to use the product and just gave in.

Pluspunten

Easily customizable. Excellent support from technical side.

Minpunten

lots of bugs. new updates would override the fixes and render software useless until new patches would be applied.

Vazha
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Bank of Georgia -Business process management

Beoordeeld op 8-10-2020

The system’s combination of out-of-the-box solutions and easy-to-use configuration tools enabled us...

The system’s combination of out-of-the-box solutions and easy-to-use configuration tools enabled us to take our customer service operations to the next level. Thanks to advanced case routing and tailor-made workflows for various types of customer requests, we were able to decrease our request case processing time, deliver better customer service, and raise customer satisfaction levels in general. We expect that the system will help us achieve even greater business results in the future. I would definitely recommend it to anyone searching for reliable technology to drive better customer experience

Pluspunten

Effective solutions to unify multiple customer touchpoints, easy-to-navigate UI for service agents, AI-powered automation tools for customer service management processes, comprehensive customer analytics, easy configuration, and much more. The system is versatile and intuitive, which makes it a perfect fit for our company.

Minpunten

We see that the system has great potential in AI-powered solutions that are getting more and more advanced with every product release. However, we wish we had more existing AI solutions in place that we could get up and running at this point of time without requiring much effort from our IT teams or business analysts to leverage them.

Richard
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

bpm'online CRM with business process managment is right for SMB market

Beoordeeld op 13-8-2019

Their CRM system and bpm'online business as a whole, has a wealth of helpful tools within the...

Their CRM system and bpm'online business as a whole, has a wealth of helpful tools within the product but also an extensive academy, community and market place that is updated with new insights to accelerate my business.

Pluspunten

The user interface and organization of the whole system to personalize/customize instead of different tools for sales, marketing, customer service, and operations. All leading to the ability to accelerate business transformation.

Minpunten

Reporting generation tools although the analytical dashboards and folders with data export cover most business needs.

5 van 89 worden weergegeven Lees alle reviews

Creatio CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Creatio CRM.

Creatio CRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 25,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Creatio CRM heeft de volgende typische klanten:

51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Creatio CRM ondersteunt de volgende talen:

Bulgaars, Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Indonesisch, Italiaans, Nederlands, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks

Creatio CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Creatio CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Asterisk, Avaya Experience Platform, Brandwatch, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Pentaho, Tableau, Twitter

Creatio CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Creatio CRM.