Creatio CRM

4,7 (123)
Schrijf een review!
Verhoog de prestaties van marketing, verkoop en service!

Over Creatio CRM

Bpm'online CRM is procesgestuurde en cloudgebaseerde software die een verbinding legt tussen marketing, verkoop en klantenservice, waarmee het volledige klantentraject efficiënt kan worden beheerd, van lead tot bestelling en tot permanent accountbeheer.

Het BPM-platform is een integraal onderdeel van alle oplossingen, waardoor het product voordeel biedt boven de meeste CRM-leveranciers. De integratie van CRM met BPM helpt bedrijven van elk formaat processen te ontwerpen en automatiseren zodat ze een uitstekende klantervaring kunnen leveren.

Bpm'online marketing
Een holistische toepassing voor het beheer van multichannel-marketing die wordt ondersteund door kant-en-klare processen op basis van best practices, en die uitmuntende vraagontwikkeling biedt door de behoeften van klanten te identificeren en hun interesses te koesteren, totdat ze met succes in mogelijkheden zijn omgezet. Met behulp van een innovatieve ontwerper van visuele campagnes voor efficiënte automatisering van marketingcampagnes kunnen marketingprofessionals de reeks activiteiten in een campagne plannen en regels voor de overgang tussen de stappen definiëren.
De app maakt het eenvoudig om bezoekers van een website om te zetten naar leads, tracksources en kanalen. Een ingebouwde contentontwerper maakt het gemakkelijk om eenvoudige en opvallende e-mailsjablonen te creëren, die vervolgens kunnen worden getest via splittests voor e-mail. Via getriggerde e-mails wordt het proces van leadverzorging geautomatiseerd, van leadregistratie tot verkoopklare mogelijkheden.

Bpm'online verkoop
Bpm'online voor de verkoop is een procesgestuurde en cloudgebaseerde CRM die efficiënte verkoopprocessen stimuleert en totale controle over het gehele klantentraject mogelijk maakt, van het genereren van leads tot herhaalde verkoop. Gebruik kant-en-klare processen die je door de meest effectieve acties leiden om het maximale uit je verkooppijplijn te halen, misstappen te minimaliseren en de resultaten te verbeteren.
De bijgewerkte versie van bpm'online voor de verkoop breidt de workflows voor het veldmedewerkerbeheer en orderbeheer van de oplossing aanzienlijk uit. Innovatieve tools voor geleide verkoop in het veld die beschikbaar zijn in de bpm'online mobiele app begeleiden de veldverkoper via de stappen die ze moeten uitvoeren tijdens het bezoek. Supervisors kunnen op intelligente manier bezoeken plannen voor elke verkoopmedewerker, locaties op de kaart bekijken om de meest geschikte route te kiezen en daadwerkelijke bezoeken volgen via geo-tags van de contactmomenten met veldmedewerkers in elk van de locaties.

Bpm'online voor service
Bpm'online voor service is een cloudgebaseerde oplossing met kant-en-klare-processen voor servicebeheer in de volledige levenscyclus, om via alle kanalen klantenservice en -ondersteuning te leveren. Servicemedewerkers hebben baat bij het werken in een geïntegreerde omgeving om een snel groeiend aantal serviceaanvragen en -gevallen te behandelen, wachtrijen van aanvragen te beheren en gepersonaliseerde communicatie te leveren. De vernieuwde self-serviceportal met een nieuwe startpagina biedt direct toegang tot alle benodigde informatie.

Als je op den duur op zoek gaat naar een snellere implementatie met een maandelijks abonnement dat ook upgrade- en ondersteuningskosten omvat, kun je met een cloudgebaseerde bpm'online CRM snel van start gaan en kapitaalkosten vermijden.


Afbeeldingen

Creatio CRM Software - 1
Creatio CRM Software - 2
Creatio CRM Software - 3
Creatio CRM Software - 4
Creatio CRM Software - 5
Creatio CRM Software - 6
Creatio CRM Software - 7
Nog 9 andere bekijken
Creatio CRM-video
Creatio CRM-video
Creatio CRM Software - 1
Creatio CRM Software - 2
Creatio CRM Software - 3
Creatio CRM Software - 4
Creatio CRM Software - 5
Creatio CRM Software - 6
Creatio CRM Software - 7

Twijfels over Creatio CRM? Vergelijk met een populair alternatief

Creatio CRM

4,7 (123)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 25,00
maand
US$ 14,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

175
202

Integraties

16
67

Gebruiksgemak

4,7 (123)
4,1 (6.913)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,7 (123)
4,3 (6.913)

Klantenservice

4,7 (123)
4,1 (6.913)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Zoho CRM

4,3
#1 alternatief voor Creatio CRM
Zoho CRM registreert alle contact-, lead- en accountgegevens. Het stelt je ook in staat taken toe te wijzen, workflows...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#2 alternatief voor Creatio CRM
Salesforce Sales Cloud biedt compleet beheer van contacten, leads en kansen, naast marketing automation, sociale...

HubSpot CRM

4,5
#3 alternatief voor Creatio CRM
HubSpot CRM is een gratis verkooptool voor je kleine bedrijf. Stop met handmatige taken en verwarrende functies. Maak...

Zendesk Suite

4,4
#4 alternatief voor Creatio CRM
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(123)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,7/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Creatio CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 123 reviews worden weergegeven
Marina
Marina
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

My experience and results.

Beoordeeld op 3-8-2023

This platform has proven to be a powerful and highly efficient tool for managing my clients.

This platform has proven to be a powerful and highly efficient tool for managing my clients.

Pluspunten

I really like this platform because it has allowed me to automate and streamline customer service processes, as well as efficiently manage all activities related to my clients.

Minpunten

I take a little time to explore the different options and understand how to properly configure and customize the platform for my business needs.

Mitch
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Completely satisfied and loyal to Creatio solutions

Beoordeeld op 1-9-2020

We opted for Creatio because it offered user-friendly low-code development tools which allowed us...

We opted for Creatio because it offered user-friendly low-code development tools which allowed us to adjust the processes regularly based on our changing business needs and strategies. Now we are fully satisfied with the system and its functionality. Creatio helps us serve our customers better daily. We utilize the platform actively to manage our customer-facing processes as well as improve our internal operations.

Pluspunten

The system has advanced tools to not only manage but also to constantly improve customer relationship. The system’s agility and scalability are some of the greatest benefits to us. Thanks to the platform’s tools, we are able to keep introducing new solutions to our customers, adding new communication channels, and improving customer-facing workflows regularly. The system also helped us reduce operational costs and grow customer satisfaction level significantly. Even though the system is powerful and feature-rich already, we are confident that the product has a huge potential. Creatio’s team of professionals keep enhancing the system’s functionality with advanced AI-powered solutions and other latest technologies.

Minpunten

The learning curve might be steep at times, especially since there is a wide range of useful features that we can utilize for the greater benefit of our business. Having an abundance of solutions and tools to use, we never stop learning something more about the system and its capabilities. While it is definitely a good thing, it might sometimes feel overwhelming since we need to continuously catch up with the new features that Creatio keeps rolling out. Another great thing – they are ensuring all the features are user-friendly, which makes the adoption of new functionality easy.

Overwogen alternatieven

Zoho CRM en Salesforce Sales Cloud

Redenen om voor Creatio CRM te kiezen

Creatio was significantly more affordable and added more features.

Overgestapt van

Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op Creatio CRM

Best value for the capabilities and price.
Daniel
Daniel
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

With much to improve, but proven alternative.

Beoordeeld op 12-1-2019

The idea of ​​using bpm / online, indicated a change in the terms of use and escape of the domain...

The idea of ​​using bpm / online, indicated a change in the terms of use and escape of the domain and the monopoly of the great tools that BPM offers.
This tool allows us to manage small processes that, in other occasions, we would have to design and leave in files.

Pluspunten

Simple and basic user interface for any principle that uses BPM as a serious management for business processes.
The BPM tool is solid, you can design and implement any process of a slightly simple tranche. Since the coding is in the background (automated by the tool), we take care of the technical and procedural management of each project.

Minpunten

A technical level requires many updates, it has basic but powerful features. Its larger competitors incorporate truly powerful tools to create correct BPM flows of guaranteed quality.
The incorporation of external services has not yet matured.

Heather
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

An intuitive CRM tool

Beoordeeld op 25-8-2020

I would recommend this tool to others struggling with user adaptation. We have built additional...

I would recommend this tool to others struggling with user adaptation. We have built additional sections for each of our departments and they are getting on board as well.

Pluspunten

I love the system's UI. It's very similar to salesforce without the heavy price and its easier to customize. We have had great user uptake since launch. Additionally, out outside sales team love the mobile application.

Minpunten

The email integration has been tricky with outlook.

Overwogen alternatieven

Dynamics 365

Redenen om voor Creatio CRM te kiezen

Low usage, difficult to customize, and poor functionality.

Overgestapt van

Dynamics 365

Redenen om over te stappen op Creatio CRM

Easier to customize and better UI
Justin
Totaalscore
  • Sector: Vervoer/over de weg/per spoor
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

CRM Software Done Right

Beoordeeld op 29-6-2020

We have had an excellent time with the software so far. Development has been a breeze, and the...

We have had an excellent time with the software so far. Development has been a breeze, and the Academy has proven to be an incredible tool for providing the answers we need at the pace we need them.

Pluspunten

- Ease of customization and management even for non-developers.
- Clean intuitive interfaces that eliminate a great deal of hassle from end-user education.
- Robust out of the box solutions for many standard business needs.
- Excellent pricing and incredibly simple license management.

Minpunten

- Printables and Reports can be difficult to work with and seem to have fallen behind the quality represented elsewhere in the software.
- No out of the box support for tagging attachments with metadata necessary for internal security practices and segmentation.

5 van 123 worden weergegeven Lees alle reviews

Creatio CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Creatio CRM.

Creatio CRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 25,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Creatio CRM heeft de volgende typische klanten:

201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Creatio CRM ondersteunt de volgende talen:

Bulgaars, Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Indonesisch, Italiaans, Nederlands, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks

Creatio CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Creatio CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Asterisk, Avaya Experience Platform, Brandwatch, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, LDAP Manager, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Pentaho, Tableau, Twitter/X, iMapBuilder

Creatio CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Creatio CRM.