Help Scout

4,6 (214)
Schrijf een review!
Webgebaseerde helpdesk ontworpen voor een betere klantervaring

Over Help Scout

Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken tussen afdelingen of verschillende producten/merken beheren vanuit één account. Help Scout helpt om herhaalbare taken uit de weg te ruimen met workflows, inclusief een eenvoudig automatiseringssysteem op basis van als/dan-logica. Samenwerkingsfunctionaliteiten houden iedereen op elkaar afgestemd.

Met de functie voor botsingsdetectie kunnen gebruikers in realtime zien wie er berichten bekijkt of beantwoordt, naast notities en @vermeldingen waarmee gebruikers privé kunnen samenwerken. Gebruikers kunnen tagging benutten om gesprekken te categoriseren of automatisering te activeren, en kunnen gebruikmaken van opgeslagen antwoorden voor toegang tot veelvoorkomende antwoorden met twee muisklikken. Met Help Scout kunnen gebruikers alle acties automatiseren, bulkantwoorden verzenden en aangepaste mappen creëren.

Met rapporten en analyses kunnen gebruikers teamprestaties meten, trends opsporen om problemen te voorkomen en de tevredenheid van klanten controleren, en dit allemaal zonder een Excel-spreadsheet te hoeven openen. Help Scout kan naadloos worden geïntegreerd met diensten zoals Olark en Snap Engage, zodat elke chat automatisch wordt opgeslagen in het klantprofiel. Meer dan 50 voicemaildiensten worden standaard ondersteund.


Afbeeldingen

Help Scout Software - 1
Help Scout Software - 2
Help Scout Software - 3
Help Scout Software - 4
Help Scout Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Help Scout-video
Help Scout Software - 1
Help Scout Software - 2
Help Scout Software - 3
Help Scout Software - 4
Help Scout Software - 5

Twijfels over Help Scout? Vergelijk met een populair alternatief

Help Scout

4,6 (214)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 20,00
maand
US$ 7,16
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

74
160

Integraties

79
20

Gebruiksgemak

4,7 (214)
4,0 (14.235)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,4 (214)
4,3 (14.235)

Klantenservice

4,7 (214)
4,2 (14.235)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Jira

4,4
#1 alternatief voor Help Scout
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om...

Salesforce Service Cloud

4,4
#2 alternatief voor Help Scout
Salesforce Service Cloud helpt bij het automatiseren van de klantenondersteuning door een combinatie van uniform...

Crisp

4,5
#3 alternatief voor Help Scout
Crisp is een alles-in-één multi-channel klantenplatform voor interactie met klanten via Live Chat, e-mail, messenger,...

TeamSupport

4,5
#4 alternatief voor Help Scout
Klantenservice software gebouwd voor business-to-business ondersteuning. Verbeter de efficiëntie, verlaag de kosten en...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(214)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Help Scout al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 214 reviews worden weergegeven
Andrea
Andrea
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Simply the best customer support system

Beoordeeld op 12-4-2020

The product is very well designed, easy and natural to use. On top of that, their support is...

The product is very well designed, easy and natural to use. On top of that, their support is excellent and they reply very quickly.

Pluspunten

I like how transparent the experience is for the user and how easy it is to set up and use. I like the integration with the KB system to quickly insert a reference to the article.

Minpunten

Difficult to tell. I'm really enjoying everything on it, especially now that they added the live chat so I can stop using other software for that.
Maybe I'd love a more advanced system to manage the custom replies.
I'd appreciate if there's a better way to manage formatting inside the editor for the KB.

Sara
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Help Scout helps out

Beoordeeld op 25-11-2020

Help Scout helps out in a pinch. I definitely recommend any company or business that has a customer...

Help Scout helps out in a pinch. I definitely recommend any company or business that has a customer support component to it to use their software and platform to start.

Pluspunten

When I used to work at ActBlue as a support associate, I really liked Help Scout's ticketing system. It was straightforward and less confusing than Intercom. Escalating and de-escalating issues was pretty easy. Help Scout is a huge help for customer service, people oriented folks like me.

Minpunten

This is just a theory but I feel like Help Scout works better with certain email addresses than others. For people who have older emails such as hotmail, aol, or yahoo - their messages don't come across so clearly, which makes helping our customers and clients a real challenge.

Dean
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Pretty convenient and easy to use, but lacking in features…

Beoordeeld op 2-2-2023

It was ok day to day, but we had to rely on other tools too often to get the job done.

It was ok day to day, but we had to rely on other tools too often to get the job done.

Pluspunten

Super easy to pick up and use and their support was great. They always responded promptly and did their best.

Minpunten

Compared to other products, it lacks a lot of features and some of what it does have is too simplified.

John
Totaalscore
  • Sector: Research
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Help Scout: This is an Easy to Implement and Reliable Solution

Beoordeeld op 8-4-2024

Pluspunten

The capabilities of Help Scout have been so excellent.
Help Scout is easy to use and reliable help desk solution.

Minpunten

Help Scout is so effective.
No dislikes for Help Scout.

Sam
Sam
Totaalscore
  • Sector: Logistiek en toeleveringsketen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Expensive, but good. There are alternatives if you're willing to sacrifice plug and play.

Beoordeeld op 5-5-2022

The alternatives to Help Scout are far and wide, but my recommendation for an option would be Free...

The alternatives to Help Scout are far and wide, but my recommendation for an option would be Free Scout. It is an open-source alternative to Help Scout that acts almost the same way.

You need to know how to deploy the self-hosted service, or you can find companies willing to manage it for you. The downside is the setup takes a while, but the positive is that the cost is a small fraction of the amount we were paying to Help Scout.

Pluspunten

HelpScout was the first shared emailing system we implemented that worked flawlessly with our setup. It rivals all other methods that focus on a ticket number approach but makes the communication process simple for users to grasp and professional yet informal.

The best part of Help Scout for us was the shared inbox aspect and the ability to collaborate with others easily.

Minpunten

Help Scout is expensive. In my opinion, it is overpriced. They started at a great introductory rate and grandfathered those rates for early-stage users. I heard from many users when they increased their rates, all of whom got a personalized message from the [SENSITIVE CONTENT], promising our rates would stay the same.

Months later, they recanted on their promise and hiked our rates. It was not a great feeling being lied to, and my love for the company quickly disappeared.

Other shared email services can replace Help Scout, but this is your best bet if you're looking for a simple approach and are not worried about the price tag.

5 van 214 worden weergegeven Lees alle reviews

Help Scout - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Help Scout.

Help Scout kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 20,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Help Scout heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500

Help Scout ondersteunt de volgende talen:

Engels

Help Scout ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Help Scout kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ActiveCampaign, Aircall, AppFollow, Asana, BriteVerify, Bronto Marketing Platform, Campaign Monitor by Marigold, Campfire, Capsule, Census, ChannelReply, ChargeDesk, Chatra, Churn Buster, CircleLoop, Clockify, CloudTalk, Constant Contact, Cyfe, Databox, Fivetran, Fleep, FormKeep, FreshBooks, FullContact, FullStory, Geckoboard, Gmail, Google Apps for Work, Google Workspace, Gravity Forms, Help Desk Migration, Heymarket, Highrise, Hively, HubSpot CRM, Infusionsoft CRM Singapore, Intercom, Jira, JustCall, Kissmetrics, Klaus, Klaviyo, LemonStand, LiquidPlanner, Mailchimp, Mixpanel, MySQL, Nicereply, Olark, OnePageCRM, Paperform, Pipedrive, Plecto, Process Street, Pushover, Salesforce Starter, SalesforceIQ, Salesmachine, Savio, Segment, Shopify, Slack, Smooch, SnapEngage, SurveyMonkey, Talkdesk, Textline, Transifex, Trello, Userlike, Weglot, WooCommerce, WordPress, Wufoo, Zapier, Zengine, elevio, iorad

Help Scout biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Help Scout.