Over SAP Customer Experience

SAP CRM On Demand biedt een reeks tools om tegemoet te komen aan de behoeften van verkoop-, marketing- en klantenservice-medewerkers, evenals managers en bedrijfseigenaren. Het Interaction Center binnen de CRM biedt een platform voor het beheren van klantcommunicatie via meerdere kanalen. Alle klantinteracties, van telefoon en e-mail tot sociale media en live chat kunnen worden gevolgd, beheerd en geëvalueerd. Taken en datums kunnen worden geprioriteerd, follow-ups kunnen worden gepland en teamverkoop ondersteund, met behulp van de CRM.

Dankzij geïntegreerd kennisbeheer en op regels gebaseerd e-mailbeheer kunnen vertegenwoordigers problemen sneller oplossen binnen de CRM. Met de functies voor marketing en verkoopanalyse, in combinatie met de rapportagetools in SAP CRM, kunnen marketing- en verkoopafdelingen hun campagnestrategie verfijnen. Stem teams af op bedrijfs- en teamdoelstellingen door prestaties te analyseren en inspanningen te coördineren met bellijsten, agentscripts en promotiecampagnes.

Creëer en voer marketingcampagnes uit met behulp van gegevens die zijn verzameld via SAP CRM On Demand. Marketingcampagnes kunnen wereldwijd, regionaal of lokaal worden uitgevoerd. Campagneprestaties kunnen in realtime worden gevolgd en op scenario's gebaseerde campagnes kunnen worden geïmplementeerd. Met de pijplijnmanagementtools van SAP CRM kunnen verkopers leads efficiënter kwalificeren en gebruikmaken van mogelijkheden voor cross-selling en up-selling. Verkoopmedewerkers kunnen de SAP ERP-integratie gebruiken om verkooporders, offertes en contracten te beheren en zo deals efficiënter te verwerken en af te sluiten.


Afbeeldingen

SAP Customer Experience Software - 1
SAP Customer Experience Software - 2
SAP Customer Experience Software - 3
SAP Customer Experience Software - 4
Nog 5 andere bekijken
SAP Customer Experience-video
SAP Customer Experience Software - 1
SAP Customer Experience Software - 2
SAP Customer Experience Software - 3
SAP Customer Experience Software - 4

Twijfels over SAP Customer Experience? Vergelijk met een populair alternatief

SAP Customer Experience

4,3 (250)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 58,00
maand
US$ 18,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

30
113

Integraties

Geen integraties gevonden
79

Gebruiksgemak

3,8 (250)
4,5 (3.377)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,0 (250)
4,4 (3.377)

Klantenservice

4,2 (250)
4,5 (3.377)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Freshdesk

4,5
#1 alternatief voor SAP Customer Experience
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die...

Salesforce B2B Commerce

4,8
#2 alternatief voor SAP Customer Experience
Salesforce B2B Commerce is een cloudgebaseerd platform dat detailhandelaren, groothandels en distributeurs helpt bij...

Salesforce Commerce Cloud

4,6
#3 alternatief voor SAP Customer Experience
Salesforce B2C Commerce helpt bedrijven bij het ontwerpen, opstarten en beheren van e-commercewebsites om bestellingen,...

AGR

4,7
#4 alternatief voor SAP Customer Experience
AGR Dynamics is software voor supply chain management die bedrijven helpt bij het stroomlijnen van voorraadbeheer,...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(250)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
3,8/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je SAP Customer Experience al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 250 reviews worden weergegeven
Sukesha
Sukesha
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great CRM tool

Beoordeeld op 2-2-2023

I had an enriching and educational experience as I got to learn a new skill using SAP CRM

I had an enriching and educational experience as I got to learn a new skill using SAP CRM

Pluspunten

The feature I like best about SAP is its adaptability, it can be customised very easily as per the customers needs and the relevant sector.

Minpunten

It takes some time to learn to use the software, which might seem tedious to beginners but post that it is easy to use

Ravikumar
Ravikumar
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

SAP Hybris application is boosting your organization

Beoordeeld op 23-10-2018

I am basically administrative consultant to deployed in the server and configuration of the sap...

I am basically administrative consultant to deployed in the server and configuration of the sap application for the integration level

Pluspunten

The hybris application have lack of clarity and more features inbuilt and inefficient solution and improve the optimization of your business.

Minpunten

I have not yet identified the failure of my application or organization level. it boosting my skill as well as improving the lot of additional feature. The one thing needs to delivery new add-ons on quarterly basis

Michael
Totaalscore
  • Sector: Medische praktijk
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Cumbersome menus and not enough access to data in one place

Beoordeeld op 12-12-2018

My biggest pet peeve is that when you hit the back button on your browser, it goes back to the...

My biggest pet peeve is that when you hit the back button on your browser, it goes back to the login screen, so you have to use a little tiny back buttons - and depending on how many sub items you have entered, there are multiple back buttons on one screen - nothing like a normal web page visit.

Pluspunten

Web-based product makes accessing from any computer simple. There are lot of features, which is also the biggest con as it makes it very hard to find what you are looking for at times. Hot links provide access to view customer master data, though it is typically hidden amongst random menus

Minpunten

Slow...The spinning wheel "Waiting" is it's own item to select when entering an IT ticket. It completely lacks intuitive menus - trying to find something would be simple if the menus were described better - but that is typical of German software, they think a different way than normal software flow, and make thing more difficult than they need to be - e.g. you have to click, then click, then click, then click again to finally get where you wanted to go. Unfortunately that is a normal process - you end up doing the same 5 clicks multiple times a day.

Anastasiia
Anastasiia
Totaalscore
  • Sector: Chemicaliën
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

SAP as a primary tool for managing Customer Expierience

Beoordeeld op 11-9-2022

Good - it is easy to get the job done with SAP, but the user experience is quite poor.

Good - it is easy to get the job done with SAP, but the user experience is quite poor.

Pluspunten

SAP offers a lot of features than can address most of the possible business cases.

Minpunten

The User Interface and User Experience is on a very low level - the interfaces seem to be very outdated when compared to the modern competitors.

Ritam
Ritam
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

SAP Experience in Enterprise Asset Management

Beoordeeld op 22-9-2022

Pluspunten

Can be customized according to user requirement with the help of Enhancemnets and ZTables.

Minpunten

Standard table entries cannot be rectified directly and correction programs need to be build.

5 van 250 worden weergegeven Lees alle reviews

SAP Customer Experience - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SAP Customer Experience.

SAP Customer Experience kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 58,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

SAP Customer Experience heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

SAP Customer Experience ondersteunt de volgende talen:

Engels

SAP Customer Experience ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

We hebben geen informatie over welke integraties SAP Customer Experience kent

SAP Customer Experience biedt de volgende ondersteuningsopties:

Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SAP Customer Experience.