Salesforce Sales Cloud
Salesforce Sales Cloud
Over Salesforce Sales Cloud
Salesforce CRM (Sales Cloud) biedt alles wat je nodig hebt binnen handbereik - vanaf elke locatie. Van sociale accounts en contactpersonen tot mobiel, Chatter en Analytics, is samenwerking binnen je wereldwijde organisatie en sneller deals sluiten niet alleen mogelijk, het is gemakkelijk.
Prijzen vanaf:
US$ 25,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Prijzen vanaf:
US$ 25,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen
Functies
Totaal aantal functies van Salesforce Sales Cloud: 195
Alternatieven
Neon CRM
Little Green Light
Constant Contact
Zoho Expense
Reviews
Heb je Salesforce Sales Cloud al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Complex, Integrated tool
Beoordeeld op 3-8-2024
Overall, it is a great customer relationship management (CRM) platform that helps businesses manage...
Overall, it is a great customer relationship management (CRM) platform that helps businesses manage their sales process, customer data, and interactions.
Pluspunten
It significantly enhances sales pipeline by optimizing lead management and conversion rates. Convert more prospects into customers by effectively nurturing leads, streamlining sales processes, and gaining valuable insights into customer behavior.
Minpunten
Implementation is quite complex and resource-intensive, often presenting challenges for smaller businesses or those lacking dedicated IT support.
- Sector: Verzekeringen
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Salesforce Review
Beoordeeld op 10-12-2024
Overall experience has been good. Took some time to understand the software but overtime it has...
Overall experience has been good. Took some time to understand the software but overtime it has been a great tool to use.
Pluspunten
I like many features Salesforce has to offer. I have a decent book of business so I really like Service Alerts & Notifications. This feature gives me the ability to stay organized while being able to review increases with clients to better retain my book of business.
Minpunten
The thing I like least about Salesforce is creating filters. I am not really sure how to create filters and need a better understanding on how to do so.
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10
Easy to use but old look
Beoordeeld op 21-12-2024
Very basic but wouldn’t use it if it wasn’t for my actual job
Very basic but wouldn’t use it if it wasn’t for my actual job
Pluspunten
It’s very Easy to use, no need to learn IT as it’s quite basic
Minpunten
The look is quite old, you can’t really make it unique as you cannot create all the blocks you wish
- Sector: Schoolleiding
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Best Software for Sales Professionals
Beoordeeld op 22-10-2024
it was wonderful for keeping data safe and secure and was easy to understand the UI also
it was wonderful for keeping data safe and secure and was easy to understand the UI also
Pluspunten
The User Interface was so good and secondly comparatively other CRM's It was easy to maintain and record the data
Minpunten
Sometimes glitch was the concern and the cost was so high
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Salesforce Stability
Beoordeeld op 22-11-2024
Great, I don't have any complains that can't be fixed by usually filtering my reports or requested...
Great, I don't have any complains that can't be fixed by usually filtering my reports or requested a change via our Salesforce Admin.
Pluspunten
I like our Sales Engagement plug-in we replaced Salesloft with it and it's been great.
Minpunten
Sometimes when I emails bounce, I get an error and it's difficult to work around this using Sales Engagement if this error occurs.
Salesforce Sales Cloud - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Salesforce Sales Cloud.V. Welke prijsmodellen heeft Salesforce Sales Cloud te bieden?
Salesforce Sales Cloud kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 25,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Salesforce Sales Cloud?
Salesforce Sales Cloud heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Salesforce Sales Cloud ondersteund?
Salesforce Sales Cloud ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Italiaans, Russisch, Spaans, Zweeds
V. Biedt Salesforce Sales Cloud ondersteuning voor mobiele apparaten?
Salesforce Sales Cloud ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Salesforce Sales Cloud worden geïntegreerd?
Salesforce Sales Cloud kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Birdeye, Box, ClearSlide, Crowdstack Pro, Dropbox Business, Eventbrite, Evernote Teams, Expensify, Five9, GetFeedback, Gmail, GoTo Meeting, Litmos, Mailchimp, Professional Services Cloud, QuickBooks Online, Smartsheet, SurveyMonkey, Veeva CRM, Webinato, Yesware, Zapier
V. Welke mate van ondersteuning heeft Salesforce Sales Cloud te bieden?
Salesforce Sales Cloud biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Salesforce Sales Cloud.
- Revenue management software
- Software voor inkomstenherkenning
- Revenue cycle management software
- CRM-software
- Klantenservice software
- Online CRM-software
- Business performance management software
- Contactbeheer software
- Sales force automation software
- Lead management software
- Social CRM-tools
- Business management software
- Sales forecasting software
- Sales enablement software
- Voorspellende lead scoring software
- CRM voor de bouw