Sage CRM

Over Sage CRM
Verkoopkansen
Sage CRM stuurt je verkoopinspanningen naar de meest winstgevende, meest winstgevende deals en helpt je om optimaal gebruik te maken van mogelijkheden voor cross-selling en up-selling. Met directe toegang tot pijplijnen, agenda's, verkooprapporten, contacten en nog veel meer, kunnen verkopers al hun inspanningen op de verkoop richten. Geautomatiseerd workflow- en pijplijnbeheer maakt het mogelijk om verkoopkansen snel en efficiënt te bevorderen, terwijl gegevens effectief worden gedeeld met en toegankelijk zijn voor iedereen die ze nodig heeft.
Klantenservice
Je kunt klantproblemen moeiteloos oplossen, van het definiëren van processen tot het volgen van cases en oplossingen. Sage CRM biedt de tools die je nodig hebt om klantenservice van hoge kwaliteit te bieden en klanten tevreden te houden, en helpt je om elke klantinteractie informatief, effectief en winstgevend te maken.
Richt je op de juiste mensen
Het wordt veel eenvoudiger om de juiste berichten op het juiste moment bij de juiste mensen te krijgen, waardoor je niet meer hoeft te raden en je marketingmiddelen optimaal worden benut. Financiële profilering, bestelinformatie, aankoopgeschiedenis, speciale interesses en demografische gegevens kunnen allemaal worden gebruikt om gedetailleerde profielen van klanten en prospects te creëren voor een meer gerichte campagneplanning.
Afbeeldingen






Twijfels over Sage CRM?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Zoho CRM

HubSpot CRM

monday.com

LiveAgent

Reviews
Heb je Sage CRM al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Architectuur en planning
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Sage is an excellent resource for account management
Beoordeeld op 19-10-2021
I was easily able to keep track of our data base and bill customers I also. Liked being easily able...
I was easily able to keep track of our data base and bill customers I also. Liked being easily able to arrange a delivery based on the captured data
Pluspunten
I liked the ease of updating accounts and billing clients.
Minpunten
I found the process complicated and not as user friendly as it could be to load a client account.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Sage is great
Beoordeeld op 2-10-2024
Easy to navigate and links with your clients etc.
Easy to navigate and links with your clients etc.
Pluspunten
Easy and always updating to perform better.
Minpunten
Would b nice if it could synch w outlook.
- Sector: Vastgoed
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10
SAGE is outdated
Beoordeeld op 17-8-2024
I didn't like it at all. Now that we have KVCore, which is SO MUCH BETTER. But yet, our firm has...
I didn't like it at all. Now that we have KVCore, which is SO MUCH BETTER. But yet, our firm has not made KVCore mandatory, and yet the DB do not integrate, so if I have a new client in KVCore, I need to manually add to SAGE. I don't do that.
Pluspunten
I never liked SAGE compared to other CRM. I couldn't WAIT for our company to move to another CRM.
Minpunten
It was clunky, it was hard to manage my DB of contacts. Constantly having to "rank" the clients into groups based on their activity, so that I could market to "active" contacts was tedious.
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
CRM - make it work for you
Beoordeeld op 4-1-2024
Using Sage CRM has been and still is a positive experience for me, due to it being set up to do...
Using Sage CRM has been and still is a positive experience for me, due to it being set up to do exactly what I need it to do, makes my job so much easier. It has a really informative dashboard and it's search facilities make finding customer records an absolute breeze even with the tiniest bit of information to search on. the ability to schedule task, appointments and reminders is a great help plus the ability to set these up for colleagues, much more streamlined that having to send emails or set up calendar invites for things; overall Sage CRM is a great bit of software
Pluspunten
I really loved that our Systems Integration Team could custom build workflows so applications within CRM work exactly as we needed them to and showing data which was relevant to us rather than having 'out of box' generic options
Minpunten
Sometimes workflows could be 'click heavy' which couldn't be changed but only a minor niggle - plus points far outweighed this downside

- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Sage CRM's newest version s a refreshing improvement over the older UI
Beoordeeld op 9-4-2018
The ability to natively integrate directly into this CRM which couples Sales data of the CRM, with...
The ability to natively integrate directly into this CRM which couples Sales data of the CRM, with marketing data being captured via 3rd parties. Incredibly streamlined and straight forward contact management database.
Pluspunten
Sage CRM is a fully customized client relationship management suite with a wide array of different tables and data storage. With a the ability to choose on-prem or hosted, this allows more control over where the data is being stored and how. The 2018 interface is a huge face-lift to the older styled CRM layouts. Really makes Sage seem new again.
Minpunten
The architecture can be incredibly complex given the age and various modules clients may be using. The Sage CRM does not have as quite a robust partner/member community as some of the more user friendly CRMs in the SaaS market.
Sage CRM - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Sage CRM.V. Welke prijsmodellen heeft Sage CRM te bieden?
Sage CRM kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 45,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Sage CRM?
Sage CRM heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200
V. Welke talen worden door Sage CRM ondersteund?
Sage CRM ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Sage CRM ondersteuning voor mobiele apparaten?
Sage CRM ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Sage CRM worden geïntegreerd?
Sage CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Mailchimp, Microsoft Outlook, Sage 300cloud
V. Welke mate van ondersteuning heeft Sage CRM te bieden?
Sage CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Telefonische ondersteuning
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Sage CRM.