Sage CRM

3,5 (67)
Schrijf een review!
Web-based CRM voor kleine tot middelgrote bedrijven

Over Sage CRM

Verkoopkansen
Sage CRM stuurt je verkoopinspanningen naar de meest winstgevende, meest winstgevende deals en helpt je om optimaal gebruik te maken van mogelijkheden voor cross-selling en up-selling. Met directe toegang tot pijplijnen, agenda's, verkooprapporten, contacten en nog veel meer, kunnen verkopers al hun inspanningen op de verkoop richten. Geautomatiseerd workflow- en pijplijnbeheer maakt het mogelijk om verkoopkansen snel en efficiënt te bevorderen, terwijl gegevens effectief worden gedeeld met en toegankelijk zijn voor iedereen die ze nodig heeft.

Klantenservice
Je kunt klantproblemen moeiteloos oplossen, van het definiëren van processen tot het volgen van cases en oplossingen. Sage CRM biedt de tools die je nodig hebt om klantenservice van hoge kwaliteit te bieden en klanten tevreden te houden, en helpt je om elke klantinteractie informatief, effectief en winstgevend te maken.

Richt je op de juiste mensen
Het wordt veel eenvoudiger om de juiste berichten op het juiste moment bij de juiste mensen te krijgen, waardoor je niet meer hoeft te raden en je marketingmiddelen optimaal worden benut. Financiële profilering, bestelinformatie, aankoopgeschiedenis, speciale interesses en demografische gegevens kunnen allemaal worden gebruikt om gedetailleerde profielen van klanten en prospects te creëren voor een meer gerichte campagneplanning.


Afbeeldingen

Sage CRM Software - 1
Sage CRM Software - 2
Sage CRM Software - 3
Sage CRM Software - 4
Sage CRM Software - 5
Sage CRM Software - 6
Nog 6 andere bekijken
Sage CRM Software - 1
Sage CRM Software - 2
Sage CRM Software - 3
Sage CRM Software - 4
Sage CRM Software - 5
Sage CRM Software - 6

Twijfels over Sage CRM? Vergelijk met een populair alternatief

Sage CRM

3,5 (67)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 45,00
maand
US$ 20,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

7
202

Integraties

3
70

Gebruiksgemak

3,2 (67)
4,1 (6.729)

Prijs-kwaliteitverhouding

3,4 (67)
4,3 (6.729)

Klantenservice

3,5 (67)
4,1 (6.729)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Zoho CRM

4,3
#1 alternatief voor Sage CRM
Zoho CRM registreert alle contact-, lead- en accountgegevens. Het stelt je ook in staat taken toe te wijzen, workflows...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#2 alternatief voor Sage CRM
Salesforce Sales Cloud biedt compleet beheer van contacten, leads en kansen, naast marketing automation, sociale...

HubSpot CRM

4,5
#3 alternatief voor Sage CRM
HubSpot CRM is een gratis verkooptool voor je kleine bedrijf. Stop met handmatige taken en verwarrende functies. Maak...

LiveAgent

4,7
#4 alternatief voor Sage CRM
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Reviews

Totaalscore

3,5 /5
(67)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,4/5
Functies
3,5/5
Gebruiksgemak
3,2/5
Klantenondersteuning
3,5/5

Heb je Sage CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 67 reviews worden weergegeven
Esther
Esther
Totaalscore
  • Sector: Architectuur en planning
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Sage is an excellent resource for account management

Beoordeeld op 19-10-2021

I was easily able to keep track of our data base and bill customers I also. Liked being easily able...

I was easily able to keep track of our data base and bill customers I also. Liked being easily able to arrange a delivery based on the captured data

Pluspunten

I liked the ease of updating accounts and billing clients.

Minpunten

I found the process complicated and not as user friendly as it could be to load a client account.

Dawn
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

CRM - make it work for you

Beoordeeld op 4-1-2024

Using Sage CRM has been and still is a positive experience for me, due to it being set up to do...

Using Sage CRM has been and still is a positive experience for me, due to it being set up to do exactly what I need it to do, makes my job so much easier. It has a really informative dashboard and it's search facilities make finding customer records an absolute breeze even with the tiniest bit of information to search on. the ability to schedule task, appointments and reminders is a great help plus the ability to set these up for colleagues, much more streamlined that having to send emails or set up calendar invites for things; overall Sage CRM is a great bit of software

Pluspunten

I really loved that our Systems Integration Team could custom build workflows so applications within CRM work exactly as we needed them to and showing data which was relevant to us rather than having 'out of box' generic options

Minpunten

Sometimes workflows could be 'click heavy' which couldn't be changed but only a minor niggle - plus points far outweighed this downside

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

The Truth about a System - the heart of the business needs to actually use

Beoordeeld op 14-3-2018

Pluspunten

I'm sure its a dream for administators - who get to pull data easily
(If the data is actually inputted is a different story)

Minpunten

I won't even discuss the look of the system (yet)
This system is most effective for people who have nothing else to do but (write) about what they should do.
Single entry lines are the first put off - each time you need to create a task under a client - it must be done as if its never been done before. You cannot add multiple tasks at one go! and can easily spend 2 minutes or more per task (weighing up my options here - i'd rather just get the work done)
That in itself is the MOST counter productive frustration - i have ever had to deal with!

Its not fully integrated with Outlook - unless its a calendar appointment - This is a major hindrance and duplication of work and really MUST be addressed

Nothing can be set as recurring - nothing. ever, imagine having to input Status Meetings, Month End Debt Collections, Work Appraisal Reviews, other standard reporting 4 times a month x 12 months at an average of 2 minutes each = YUP! 96minutes of NOT making a sale - on 1 (one) recurring task

Have the developers actually worked on this very unfriendly, incredibly unproductive Lotus-looking in Android Age system - or are they too 'intellectual' in finding methods to output our disgruntled input

Built without user experience in mind!

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Sage Software

Beoordeeld op 24-8-2018

Overall I like the software but there are definitely areas where it could be improved.

Overall I like the software but there are definitely areas where it could be improved.

Pluspunten

I have been using Timberline/Sage for almost 25 years now. I have watched it go from DOS based to Windows based. This is excellent software for construction companies as it handles everything from AP to GL to JC and PR. It is pretty easy to use and I like that you can connect it to Microsoft Access and be able to get any info out of it that you want if there isn't already a canned report.

Minpunten

There are areas such as billing that could definitely be improved upon. I'm not that crazy about the contracts module because it doesn't give you subtotals and it doesn't allow you to put change orders separately which most GC's require that we do so I have to resort to Excel spreadsheets to do their billing form and then input it into Sage for accounting purposes.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Machine- en installatiebouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Good CRM but not very user-friendly

Beoordeeld op 2-5-2019

It was a great learning for us that comparison of the software before purchasing is an important...

It was a great learning for us that comparison of the software before purchasing is an important aspect.

Pluspunten

The in-built business processes are good and very basic to deploy in the initial stages

Minpunten

Well a long list I have for this section:
1. Pathetic customer support
2. Less competent product knowledge to "customer support specialist"
3. Not user friendly software
4. Lot of technical backed problems

Overwogen alternatieven

Zoho CRM

Redenen om over te stappen op Sage CRM

No specific reason
5 van 67 worden weergegeven Lees alle reviews

Sage CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Sage CRM.

Sage CRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 45,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Sage CRM heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200

Sage CRM ondersteunt de volgende talen:

Engels

Sage CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel)

Sage CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Mailchimp, Microsoft Outlook, Sage 300cloud

Sage CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Telefonische ondersteuning

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Sage CRM.