Microsoft Dynamics CRM

Online-oplossing voor customer relationship management

4,3 /5 (3769 review) Schrijf een review!

Microsoft Dynamics CRM - Overzicht

Wat is Microsoft Dynamics CRM?

– Microsoft Dynamics CRM biedt de kracht van keuze bij implementatie. Je kunt implementeren in de cloud, on-premises of je oplossing privé laten hosten door een van de partners. Je kunt zelfs je implementatietype wijzigen als dat nodig is.

– Met Microsoft Dynamics CRM Online kun je het aantal gebruikers naar boven of beneden schalen, op basis van je zakelijke vereisten.

– De architectuur van Microsoft Dynamics CRM Online biedt klanten volledige autonomie over hoe ze hun CRM-oplossing bedienen, beheren, configureren en beveiligen.

– De functies voor klanten- en gebruikersadministratie zijn ontworpen om de zelfredzaamheid te vergroten. Klanten hebben volledige controle over alle aspecten van datastructuur, gebruikerservaring, business intelligence en bedrijfsprocesbeheer.

– De aanzienlijke operationele expertise en investeringen van Microsoft in cloudservices zorgen voor gemoedsrust.

– Microsoft biedt een wereldwijde voetafdruk van het datacenter met faciliteiten over de hele wereld die rechtstreeks door Microsoft worden beheerd.

– Veel aspecten van het Microsoft Dynamics CRM Online systeem zijn op een redundante manier geconfigureerd om single points of failure te elimineren.

– Microsoft biedt een uptime van 99,9% met een van de enige financieel ondersteunde service level agreements (SLA) in de sector.

Microsoft Dynamics CRM - Overzicht

Prijzen

Vanaf
US$ 10,00/maand

Prijsopties

Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

Microsoft Dynamics CRM - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Azië, Australië, Canada, China, Europa en nog 5 andere, Duitsland, India, Japan, Latijns-Amerika, Middle-East and Africa
Ondersteunde talen
Arabisch, Chinees (Vereenvoudigd), Chinees (Traditioneel), Deens, Nederlands en nog 15 andere, Engels, Fins, Frans, Duits, Hebreeuws, Italiaans, Japans, Koreaans, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds, Turks

Screenshots

Schermopname van Microsoft Dynamics CRM: CRM Apps
Schermopname van Microsoft Dynamics CRM: CRM Apps

Microsoft Dynamics CRM reviews

Microsoft Dynamics CRM reviews

Totaalscore
4,3
/
5
Uitstekend
1775

Zeer goed
1453

Gemiddeld
433

Slecht
82

Erg slecht
26

Prijs-kwaliteitverhouding
4,1
Functies
4,3
Gebruiksgemak
4
Klantenondersteuning
4,2
86% heeft deze app aanbevolen
Ty C.

Dynamics in a league of it's own

I have tried other CRM's in my career but none of them come close. The future of this product is incredibly bright and the cost to entry is so low that there is no reason not to give it a shot if you think it can help you. The Microsoft account management team will work with you to find the right fit for your needs and set you up for success.


Vertalen met Google
Agnes M.

Good System for Savings and Credit Coopertaive Societies

I loved Dynamics, its ease of implementation and use.


Vertalen met Google
Geverifieerde reviewer

Master Planning From Dynamics 365

its amazing, no one can compete this software.i am using Master planning AX.its save a lot of time and working load.From business planning to MRP,CRP and supply chain each and every business need is covered.i will suggest every planner to enjoy working on Dynamics 365 Master Planing AX.


Vertalen met Google
Julia T.

There's Potential

We are not using the application at all in the way we had envisioned and I am looking at other Microsoft partners that could help as well as altogether switching to other applications for contact management.


Vertalen met Google
Fernando M.

Gran herramienta

Uso diario para mantener integrados a todos los involucrados en las oportunidades.
Es sencillo dar de alta las cuentas, los clientes y las oportunidades


Vertalen met Google
Ty C.
Sector: Papier- en bosbouwproducten
Bedrijfsgrootte: 10.001+ werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Dynamics in a league of it's own

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 15-11-2019
Bron van de reviewer: Capterra

I have tried other CRM's in my career but none of them come close. The future of this product is incredibly bright and the cost to entry is so low that there is no reason not to give it a shot if you think it can help you. The Microsoft account management team will work with you to find the right fit for your needs and set you up for success.

Pluspunten

I have used this software for over 7 years and over those years have seen it grow and improve at a remarkable rate. With the introduction of Flow/Power Automate and Canvas Apps the abilities of this business application stack are unmatched. You are truly only limited by your own imagination. Microsoft provides great account management resources that will help keep you on the cutting edge.

From a price perspective, Dynamics is very competitive. What you get out of the box cannot be touched by any competitor namely, Salesforce. You will spend a fortune to get the same utility from a Salesforce implementation.

Salesforce and competitors also do not have anything like Azure. Having all of your business application ecosystem under such an umbrella is incredibly powerful.

Minpunten

I have had less than ideal interactions with support. Mostly they are positive but often times they don't typically know enough about the product and will ask me for information that i already provided in detail upon initial case submission. That being said, this product is innovating and improving so much you can't possibly expect all the people supporting it to be 100% on top of their game. They SHOULD be but realistically you are going to run into people that are just intermediaries between you and someone that can actually help. This isn't really a Dynamics issue at all but you will need to rely on support if you go with an online installation.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Agnes M.
Sector: Bankwezen
Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Good System for Savings and Credit Coopertaive Societies

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 2-3-2020
Bron van de reviewer: Capterra

I loved Dynamics, its ease of implementation and use.

Pluspunten

The system was easy to customize. We were able to add membership modules which captured all the biodata of the Sacco's membership which is roughly 20,000 members. This data could easily be retrieved at a click of a button without buffering or delays. We went ahead and captured passport photos and even digital signatures and ID photocopies of the members and the system did not crash.

The reporting module is easy and simple, there are sample reports and we were able to also create so many ad hoc reports without a challenge. The reports we could export to different formats for further analysis out of Dynamics.

The Asset management module also worked so well for us, we were able to have all the assets captured into the system and their depreciation done well and on time.

We customized the Financial/operations module which captured the Sacco loaning/lending to the members and how they were able to repay the loans on time taking into consideration the loan aging process.

Over all this is a good software but it needs some technical know how to customize and tweak areas of interest and you will be able to automate the whole business.

Minpunten

The software needs some improvement on the financial module. The new IFRS 9 Accounting Standard being implemented by savings and lending cooperative societies require that the data is captured accurately and the reporting is accurate. This is still a challenge.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 8.0/10

Geverifieerde reviewer
Sector: Textiel
Bedrijfsgrootte: 10.001+ werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Master Planning From Dynamics 365

Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 25-6-2020
Bron van de reviewer: Capterra

its amazing, no one can compete this software.i am using Master planning AX.its save a lot of time and working load.From business planning to MRP,CRP and supply chain each and every business need is covered.i will suggest every planner to enjoy working on Dynamics 365 Master Planing AX.

Pluspunten

Microsoft Dynamics provide outstanding services in planning and execution.Master planning AX Such a cool and efficient business planning Software.We can plan Meterial,Inventory and capacity as well.
Second best services is manufacuring Execution and controling. i can change day to day business planing by focusing on master production schedule.its give alerts whether production following the business plan or not. Third one its linked to many distributer,we can control supply chain and procurement by interacting through dynamics.

Minpunten

Its too expensive.
its layout must be better a little bit.
Sometime processing and saving become slow.
interface is not much friendly on mac.
There are too many functions sometime i am confused which funtion is actually i needed.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Julia T.
Sector: Rechtspraktijk
Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

There's Potential

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 1-7-2019
Bron van de reviewer: Capterra

We are not using the application at all in the way we had envisioned and I am looking at other Microsoft partners that could help as well as altogether switching to other applications for contact management.

Pluspunten

I chose Dynamics 365 because we are already using Microsoft products and wanted a seamless integration to our CRM. I was drawn to the simplicity of the application and ability to customize within the application from the demo.

Minpunten

When I started working with a Microsoft partner to customize the application, I quickly became frustrated due to the number of errors and roadblocks that came with the integration and implementation process. I had evaluated our situation very carefully to ensure we had the required technical specifications and would be a good fit for our company; however, I was thrown off by the requirements that we could not face.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 4.0/10

Fernando M.
Sector: Computersoftware
Bedrijfsgrootte: 13-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Gran herramienta

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 17-3-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Uso diario para mantener integrados a todos los involucrados en las oportunidades.
Es sencillo dar de alta las cuentas, los clientes y las oportunidades

Pluspunten

Permite llevar el seguimiento de las oportunidades con todos los involucrados

Minpunten

Me gustaría mayor facilidad de integración de los contactos que ya se tienen en LinkedIn o en Outlook

Scoreverdeling

Gebruiksgemak

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Gebruikersaanbeveling
7,9/10
Gebaseerd op 3.769 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van Microsoft Dynamics CRM

Prijzen van Microsoft Dynamics CRM

Vanaf
US$ 10,00/maand
Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Gebaseerd op 3.769 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Microsoft Dynamics CRM - Functies

Microsoft Dynamics CRM - Functies

API
Aangepaste velden
Aanpasbare branding
Aanpasbare rapportage
Aanpasbare sjablonen
Activiteiten volgen
Activiteitendashboard
Automatische meldingen
Contactenbeheer
Contactendatabase
E-mailintegratie
Elektronische betalingen
Enquêtes en feedback
Gegevens importeren en exporteren
Herinneringen
Integratie van derden
Integratie van sociale media
Kalenderbeheer
Klantendatabase
Rapportage en statistieken
Functies
4,3/5
Gebaseerd op 3.769 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

Microsoft Dynamics CRM - Veelgestelde vragen

Microsoft Dynamics CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Microsoft Dynamics CRM.

V. Welke prijsmodellen heeft Microsoft Dynamics CRM te bieden?

Microsoft Dynamics CRM kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: US$ 10,00/maand

Prijsmodel: Abonnement

Gratis proef: Niet beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van Microsoft Dynamics CRM?

We hebben geen informatie over functies van Microsoft Dynamics CRM

V. Wat zijn de typische gebruikers van Microsoft Dynamics CRM?

Microsoft Dynamics CRM heeft de volgende typische klanten:

Freelancers, Grote ondernemingen, Middelgroot bedrijf, Klein bedrijf

V. Welke talen worden door Microsoft Dynamics CRM ondersteund?

Microsoft Dynamics CRM ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees (Vereenvoudigd), Chinees (Traditioneel), Deens, Nederlands, Engels, Fins, Frans, Duits, Hebreeuws, Italiaans, Japans, Koreaans, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds, Turks

V. Welke prijsmodellen heeft Microsoft Dynamics CRM te bieden?

Microsoft Dynamics CRM kent de volgende prijsmodellen:

Abonnement

V. Biedt Microsoft Dynamics CRM ondersteuning voor mobiele apparaten?

Microsoft Dynamics CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android, iPad

V. Met welke andere apps kan Microsoft Dynamics CRM worden geïntegreerd?

Microsoft Dynamics CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

3CLogic, AnytimeCollect, Customer Thermometer, Five9, KOOKOO CloudAgent, OneSpan Sign, Pardot, Vivocha, Vocalcom, WhosOn

V. Welke mate van ondersteuning heeft Microsoft Dynamics CRM te bieden?

Microsoft Dynamics CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

Forum, Online ondersteuning, Telefonische ondersteuning, Kennisbank