Over Keap

Infusionsoft van Keap automatiseert je verkoop-, marketing- en bedrijfsprocessen op één plaats en geeft je de flexibiliteit en kracht die je nodig hebt om meer zaken met vertrouwen af te sluiten. Breng moeiteloos en automatisch de juiste boodschap over aan de juiste klant via aangepaste automatisering. Beheer je verkoopproces met aanpasbare fasen en workflows. Verbeter je omzet en marketingprestaties met inzichten en rapporten. Infusionsoft van Keap is een krachtig platform voor CRM en marketing automation dat helpt je bedrijf efficiënt af te stemmen zodat je kunt groeien.

Infusionsoft integreert krachtige marketingtools die gebruikers helpen verbinding te maken met leads via e-mail, sociale media en offline kanalen om relaties op te bouwen en leads te voeden. En omdat marketingberichten gekoppeld zijn aan CRM's en e-commercegegevens, kunnen bedrijven gepersonaliseerde communicatie creëren om het aantal conversies te verhogen.

Met Infusionsoft is het niet nodig om aparte online systemen te gebruiken voor verkoopdoeleinden. Het bevat een reeks e-commercetools die nodig zijn om een storefront of orderpagina's te maken, facturering en incasso's te beheren, follow-up na aankoop te activeren en meer. De e-commerce-tool is ook gekoppeld aan bestaande CRM's waarmee gebruikers eenvoudig gerichte upsell-berichten en aanbiedingen kunnen aanmaken. Met Infusionsoft kunnen gebruikers automatisering gebruiken om leads te voeden, op gedrag gebaseerde communicatie te activeren, de workflow en meer te stroomlijnen, tijd te besparen en een consistenter, tijdiger systeem te creëren voor het beheren van verkoop- en marketingprocessen.

Betaald worden moet niet stressvol zijn - Infusionsoft Payments wil het eenvoudig maken. De meeste klanten worden binnen enkele minuten goedgekeurd en kunnen creditcards accepteren. Infusionsoft Payments berekent een laag, vast tarief van 2,9% + $ 0,30 per transactie. Geld wordt meestal binnen 48 uur vrijgemaakt. Bedrijven hebben zelfs de mogelijkheid om te beslissen hoe vaak ze hun geld willen laten storten.

Prijzen vanaf:

US$ 129,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Keap

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Nieuw-Zeeland, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Duits, Engels, Frans, Hebreeuws , Italiaans, Japans, Nederlands, Portugees, Spaans, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 129,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Keap

Afbeeldingen

Keap Software - 1
Keap Software - 2
Keap Software - 3
Keap Software - 4
Keap Software - 5
Keap Software - 6
Keap Software - 7
Keap Software - 8
Keap Software - 9
Keap Software - 10
Keap Software - 11
Keap Software - 12
Nog 14 andere bekijken
Keap-video
Keap-video
Keap Software - 1
Keap Software - 2
Keap Software - 3
Keap Software - 4
Keap Software - 5
Keap Software - 6
Keap Software - 7
Keap Software - 8
Keap Software - 9
Keap Software - 10
Keap Software - 11
Keap Software - 12

Functies

Totaal aantal functies van Keap: 146

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanvraagtoewijzing
  • Abonneebeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Autoresponders
  • Batchverwerking
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestellingen bijhouden
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Bewaking
  • Bezoekers bijhouden
  • Bijhouden van klantenactiviteit
  • Bronnen bijhouden
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Conversies bijhouden
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische betalingen
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Formuliergenerator
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Herinneringen
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klikken bijhouden
  • Kortingsbeheer
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadengagement
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Maatwerk
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere campagnes
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online implementatie
  • Online reserveren
  • Optimalisatie van conversiepercentages
  • Orderbeheer
  • Orderverwerking
  • Personalisatie
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Priorisering
  • Promotiebeheer
  • Publicatieopties
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Referentiegebruik bijhouden
  • Referenties bijhouden
  • Relaties bijhouden
  • Responsief
  • Routering
  • SEO-beheer
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Spamblokkering
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Territoriumbeheer
  • Tools voor exploratie
  • Veelgestelde vragen
  • Verkoopautomatisering
  • Verkooporders
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Verzoeken escaleren
  • Visuele analyse
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor financiële instellingen
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voorraadbeheer
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Websitebeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Widgets
  • Winkelwagen
  • Workflowbeheer
  • XML/RSS
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren
  • Zoekmachinemarketing
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

Contactually

4,3
#0 alternatief voor Keap
Contactually is een gebruiksvriendelijk systeem om betere relaties op te bouwen en het meeste uit je netwerk te halen....

HoneyBook

4,8
#1 alternatief voor Keap
HoneyBook is een tool voor klantbeheer die kleine ondernemers en freelancers helpt bij het beheren en verwerken van...

Dynamics 365

4,3
#2 alternatief voor Keap
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en...

SugarCRM

3,8
#3 alternatief voor Keap
SugarCRM is een social CRM-tool met volledige automatisering van de verkoop, marketing en ondersteuning, e-mailintegrati...

Reviews

Totaalscore

4,1 /5
(1.179)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
3,5/5
Klantenondersteuning
4,0/5

Heb je Keap al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 1.179 reviews worden weergegeven
Charissa
Totaalscore
  • Sector: Hoger onderwijs
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Erg aanteraden

Beoordeeld op 1-12-2022

Verder heb ik wel goeie ervaringen met deze app maar soms werkt niet alles even goed

Verder heb ik wel goeie ervaringen met deze app maar soms werkt niet alles even goed

Pluspunten

Altijd wel goeie herinneringen en allea werkt verder zoals ik wil

Minpunten

Soms werkt niet allea altijd even goed dus dat is wel vervelend

Simon
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Maandelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Literally does everything needed

Beoordeeld op 28-8-2019

I really like that I now have everything in one place that I can check in on and work within. So...

I really like that I now have everything in one place that I can check in on and work within. So now my landing pages and emails database and campaigns are all easily accessible.

Pluspunten

I think it is great that the software will recognise what my users do and act accordingly which means my system becomes automated and leaves me free to work on what I am best at.

Minpunten

The one problem with the software is that it is a beast of features and I can easily get lost in the minefield.

Overwogen alternatieven

Mailchimp en AWeber

Redenen om voor Keap te kiezen

I needed a bigger platform and also to know that what I was going to do would work.

Redenen om over te stappen op Keap

I had someone who could help me and they understood the infusionsoft/keap platform better and bascily told me that this was the king of marketing and with what I was trying to do.

Antwoord van Keap

Simon,
Thank you so much for the high marks and your valuable feedback! So glad to hear Keap is helping you in your business and gives you the freedom to do what you are best at!

All the best,

Paige, Social Media Specialist at Keap

Joane DanElle
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Designed for advanced marketers!

Beoordeeld op 9-8-2022

Overall, I see the benefits of Keap/Infusionsoft and if I had the big budget to hire someone to set...

Overall, I see the benefits of Keap/Infusionsoft and if I had the big budget to hire someone to set it all up, I can see how powerful it could be. But unfortunately, I was sold a solution that I was no where near ready for. I think this is perfect for the advanced marketer who has plenty of experience with funnels, CRM, automation etc. Unfortunately for me, it was too much, too soon!

Pluspunten

I loved how it was an all-in-one platform!

Minpunten

It was incredibly hard to set up and use because the sales person forgot to mention that it was a robust solution for the more experienced marketer. So when I was first learning to create funnels, Keap/Infusionsoft was just too advanced for me.

Overwogen alternatieven

ActiveCampaign, ClickFunnels, Kartra, Kajabi en Leadpages

Redenen om voor Keap te kiezen

I was looking for an all-in-one marketing platform.

Overgestapt van

Mailchimp

Redenen om over te stappen op Keap

It seemed like the best option at the time, however, I didn't realize how advanced I had to be (at the time).

Antwoord van Keap

Hi Joane,
I'm sorry to hear that you found Keap difficult to set up in your business. I encourage you to check out some of our resources - including our onboarding coaching options, our live events designed to help you in your Keap app (https://keap.com/resources/events) and the Keap help center (https://help.keap.com/help) to get better acclimated in your app.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Infusionsoft is Broken

Beoordeeld op 17-5-2019

As a customer of 7+ years who used to be 100% on-board, even going as far as to fly to Phoenix to...

As a customer of 7+ years who used to be 100% on-board, even going as far as to fly to Phoenix to attend Infusioncon, I would not recommend Infusionsoft anymore. Pains me to say this. Too many bugs, too many excuses for things not working, not worth the hassle anymore.

Pluspunten

I liked what this product was many years ago. Not so much in recent times.

Minpunten

Infusionsoft is broken for a few reasons. The first is that all out emails to Yahoo and Telus are bouncing. This is a problem that Infusionsoft has and knows about and has been working on for well over a month. As a result, expect days where some of your emails to Yahoo to go through, and days where none go through at all. For Canadians, that means all Rogers emails will bounce.

The second issues is the lack of knowledge from Infusionsoft's customer service. Expect the person on the other end to have a very small amount of knowledge, and expect that they will go away and ask someone for an answer. If you speak to someone else 5 mins later then expect a completely different answer.

Expect bugs. Lots of bugs. For example, sometimes contact field merging just doesn't work at all. Their workaround solution was to not mention the customers name in the email. "Hello John" should be replaced with "Hello".

Another problem is merchant integration. Infusionsoft (now known as Keap) have slowly but surely been removing 3rd party merchants from working with Infusionsoft. If you use Keap payments which is their own merchanting, then you should be alright. If you use another merchant service then expect things to fail for you. As an example we used Beanstream as our payment gateway until one day we got a message saying that Infusionsoft hasn't been working correctly with Beanstream for a few weeks. I guess having their own merchant inhouse means they can have full control.

Antwoord van Keap

Thank you for sharing your feedback. We are sorry that you've been impacted by the industry-wide challenges with email deliverability for Yahoo & AOL. Our team has worked diligently and quickly to improve deliverability by partnering with the Verizon Media group to obtain better insight and solutions in order to improve these rates and provide the best email deliverability possible for our customers. Our efforts are paying off and we are now seeing delivery rates up to 93% and should be entirely resolved in the near future. Regarding the merge issue earlier this year, it has been fixed, and we apologize for the inconvenience. Our QA team has made improvements to reduce the number of known issues for our customers. We would like to be able to provide you with additional assistance and welcome you to please reach out to [email protected] to connect you with a senior customer service support representative. We are here and your success matters to us.
Regards, Sarah, Keap Advocacy Mgr

Kavindu Githsara
Totaalscore
  • Sector: E-learning
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Well Established Online CRM Platform with Marketing Tools

Beoordeeld op 7-10-2022

We used keap to manage our customers database. we did email marketing, lead generation , internal...

We used keap to manage our customers database. we did email marketing, lead generation , internal forms, email templates and automate campaigns and more. I'm happy to tell you, even we can find lots of cheap CRM systems out there, Keap is the best and it's worth for money. because, everyday they are trying to give us the best experience. we got recurring updates with lots of new features. One more thing to mention. There customer support was very helpful for our staff when they onboarding. Not only for staff but for admin too. timely support is given by them. I would like to recommend Keap CRM for any business out there. go ahead without any hesitation. At first it will be hard to adopt a new system. but when it comes to Keap, They will help you to get there without any troubles.

Pluspunten

This system has everything that needs for a business for up and running. Even for a startup business also able to adopt this system to their workplace very easily. The best feature that i saw is Email Automation. As a admin i was able to create and schedule lots of email campaigns for our customers. it is very easy and straight forward. Campaign builder interface is very user friendly. even my non computer literacy people also can build and automate an process within few minutes. It provides lots of integration options with third party applications. Also It provides lots of tools to manage our marketing procedures.

Minpunten

Nothing to complain but i would like to mention that there should be more tutorials/guides and onboarding trainings for users.

Antwoord van Keap

Hi Kavindu,
Thank you so much for taking the time to leave a review! I'm glad to hear that Keap's feature set has met many of your business needs and our support team helped you integrate it seamlessly into your business.

5 van 1.179 worden weergegeven Lees alle reviews

Keap - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Keap.

Keap kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 129,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Keap heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50

Keap ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Italiaans, Japans, Nederlands, Portugees, Spaans, Zweeds

Keap ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Keap kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

40Nuggets, AdEspresso, Adobe Commerce, AppointmentCore, Arborgold, Automate.io, Bedrock Data, BigCommerce, Birdeye, Bonjoro, Booker, Call Loop, ClicData, Cyfe, Deadline Funnel, Dropbox Business, Eventbrite, FuseDesk, Gmail, GoTo Webinar, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Graphly, Help Scout, Higher Logic Thrive, Instapage, Interact, Jotform, Justuno, LeadDyno, Leadpages, LeadsBridge, LinkTrust, LiveChat, MOBIT, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Outlook, Mobiniti, OnceHub, Operations Hub, OptinMonster, Picreel, Pipedrive, Privy, Privy, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, QuickTapSurvey, Quickbooks Online, RESULTS.com, Salesforce Sales Cloud, Setmore, Shift4Shop, Shopify, Slack, Slemma, Speak2Leads, Sync2CRM, TenFold, ThriveCart, Trello, Twilio, Typeform, WebMerge, Webgility, WebinarJam, Wisepops, Wistia, WooCommerce, WordPress, Workato, Wufoo, Xero, Zapier, Zen Cart, Zendesk Suite, Zoom Meetings

Keap biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Keap.