Over BQE CORE Suite

BQE Core maakt het eenvoudiger en winstgevender om je bedrijf te runnen. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefversie.

BQE Core is een geïntegreerde oplossing voor uren- en onkostenregistratie, projectmanagement, facturering en boekhouding die schaalbaar is voor bedrijven van elke omvang. Het is ontworpen door architecten, ingenieurs en CPA's om te voldoen aan de specifieke behoeften van professionele dienstverleners. Het zit vol met eenvoudige, krachtige functies die zijn ontworpen om bedrijven te helpen hun cashflow te versterken door hun factureringsproces te versnellen, terwijl ze hun projectmanagement en hun vermogen om prestaties te analyseren drastisch verbeteren.

Gecertificeerde partnerschappen met Intuit, MYOB en andere marktleiders zorgen ervoor dat Core op een intuïtieve manier aangepaste output van alle boekhoudsoftware van derden ophaalt, aanpast en levert.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Hongkong SAR van China , Ierland, Maleisië, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Singapore, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

BQE CORE Suite Software - 1
BQE CORE Suite Software - 2
BQE CORE Suite Software - 3
BQE CORE Suite Software - 4
Nog 5 andere bekijken
BQE CORE Suite-video
BQE CORE Suite Software - 1
BQE CORE Suite Software - 2
BQE CORE Suite Software - 3
BQE CORE Suite Software - 4

Functies

Totaal aantal functies van BQE CORE Suite: 161

  • API
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Accountafstemming
  • Accountancybedrijven
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Audittrail
  • Automatische facturering
  • Automatische tijdregistratie
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van verlofuren
  • Beheer van voordelen
  • Betalingen verwerken
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Casusbeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Creditcardbeheer
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Debiteurengrootboek
  • Declaraties
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • Elektronische betalingen
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Factureringsportal
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Financiële verslaglegging
  • Fondsadministratie
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grootboek
  • Herhaalfacturering
  • Herinneringen
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kasstroombeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Klantenverhalen
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Kostenschatting
  • Machine learning
  • Meerdere factureringstarieven
  • Meerdere projecten
  • Meerdere valuta's
  • Microsoft Outlook-integratie
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele app
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Nonprofits
  • Offertes
  • Offline time bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online tijdregistratie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Overschrijdingsrapportage
  • Overurenberekening
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Productiekosten
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectfacturering
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Spraakherkenning
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd bijhouden per project
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Timer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toetsing van bankgegevens
  • Toewijzing en planning van resources
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Vergoedingenbeheer
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Vertrouwensadministratie
  • Verwerking van creditcards
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Visuele analyse
  • Voor accountancybedrijven
  • Voor accountants
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werk bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Winst- en verliesrekening
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Quickbooks Online

4,3
#1 alternatief voor BQE CORE Suite
QuickBooks Online is een complete boekhoudoplossing voor kleine bedrijven waarmee gebruikers al hun financiële gegevens...

NetSuite CRM

3,9
#2 alternatief voor BQE CORE Suite
NetSuite CRM+ software is een cloudgebaseerd CRM-systeem dat volledig beheer voor de levenscyclus van klanten biedt,...

QuickBooks Desktop Pro

4,3
#3 alternatief voor BQE CORE Suite
QuickBooks Desktop Pro automates billing and invoicing in addition to work orders. Users can link bank accounts, define...

Sage Intacct

4,2
#4 alternatief voor BQE CORE Suite
Sage Intacct is een toonaangevende leverancier van uitstekende ERP-software voor cloudservices en is een populaire...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(609)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je BQE CORE Suite al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 609 reviews worden weergegeven
Robert C.
Totaalscore
  • Sector: Juridische dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Valuable software for billing at a law firm

Beoordeeld op 5-4-2019

Bill quick is a perfect solution to create invoices and be able to bill many different attorneys on...

Bill quick is a perfect solution to create invoices and be able to bill many different attorneys on different projects.

Pluspunten

The ability to customize many of its features is great. You can setup and keep track of time associated
with various cases, clients, projects. There are so many reports that you can run to keep track of your spending. Able to export invoices to LEDES format. Able to import time from excel spreadsheet.

Minpunten

It takes some time to learn the software, the tech support team was great in getting me up and running. If you want additional reports they have a custom report group but their cost is a bit high to modify reports. It looks a bit complicated but actually it is easy to use.

Steven
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

CORE is a real time saver !

Beoordeeld op 3-8-2022

Implementation took longer than expected but has proved worth the extra time to get it right.

Implementation took longer than expected but has proved worth the extra time to get it right.

Pluspunten

Using CORE to invoice our clients has freed up so much of my time I'm afraid I could have streamlined myself out of a job. Billing previews that used to take days are now done in hours. The time to create invoices and submit them for approval takes about 25% of the time before CORE. Easy to learn and a breeze to use.

Minpunten

ORE is a very complex software system to set up, but once we worked out all of the nuances and specifications, this software rocks!

Redenen om voor BQE CORE Suite te kiezen

Centralized online database for multiple locations and web-based time tracking.

Overgestapt van

QuickBooks Desktop Pro

Redenen om over te stappen op BQE CORE Suite

Price was a key factor, but so was familiarity.
Chevy
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Core Review

Beoordeeld op 5-8-2022

I have used much better tools than CORE. In a pinch, it gets the job done, but I've heard a lot of...

I have used much better tools than CORE. In a pinch, it gets the job done, but I've heard a lot of complaints from team members over the years and it might be worth it to look elsewhere to save yourself the headaches.

Pluspunten

The tool is cloud-based, which makes entering time and expenses on the run easy. The app works as expected.

Minpunten

Lots of issues and downtime can be problematic when you're under a time crunch. The interface is clunky and not easy to navigate and use quickly.

Chalmers
Totaalscore
  • Sector: Civiele techniek
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Very Good Software

Beoordeeld op 12-7-2022

Works well for our QMS as well.

Works well for our QMS as well.

Pluspunten

Projects take on and set is exactly according our business processes. CRM is a very good addition.

Minpunten

Not much except that the accounting module cannot intergrate Sage Pastel which used by our accountant. I’m sure the BQE team can work out something if I ask but I haven’t.

Najett
Totaalscore
  • Sector: Architectuur en planning
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Perfect for design firms

Beoordeeld op 1-8-2022

The best benefit is BQE's customer service, anytime we've had an issue or question they are quick...

The best benefit is BQE's customer service, anytime we've had an issue or question they are quick to assist and resolve!

Pluspunten

This is a really great all-around billing/invoicing software. It took some time to learn but has some really great features, our favorite being a more advanced break down of our project's phases and billing. You can even add a note to each time record's slot for each day.

Minpunten

There is definitely a learning curve for the first few months as it is not as user intuitive as it could be.

5 van 609 worden weergegeven Lees alle reviews

BQE CORE Suite - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over BQE CORE Suite.

BQE CORE Suite kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

BQE CORE Suite heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

BQE CORE Suite ondersteunt de volgende talen:

Engels

BQE CORE Suite ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

BQE CORE Suite kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Affinipay for Associations, ArchiSnapper, Box, Dropbox Business, Financials for Office 365, Google Drive, LawPay, MYOB Business, Microsoft 365, Microsoft Power BI, Office 365 Document Management, OneDrive, Quickbooks Online, Stripe, Tax1099.com, Xero

BQE CORE Suite biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor BQE CORE Suite.