Over BQE Core Suite

BQE Core maakt het eenvoudiger en winstgevender om je bedrijf te runnen. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefversie.

BQE Core is een geïntegreerde oplossing voor uren- en onkostenregistratie, projectmanagement, facturering en boekhouding die schaalbaar is voor bedrijven van elke omvang. Het is ontworpen door architecten, ingenieurs en CPA's om te voldoen aan de specifieke behoeften van professionele dienstverleners. Het zit vol met eenvoudige, krachtige functies die zijn ontworpen om bedrijven te helpen hun cashflow te versterken door hun factureringsproces te versnellen, terwijl ze hun projectmanagement en hun vermogen om prestaties te analyseren drastisch verbeteren.

Gecertificeerde partnerschappen met Intuit, MYOB en andere marktleiders zorgen ervoor dat Core op een intuïtieve manier aangepaste output van alle boekhoudsoftware van derden ophaalt, aanpast en levert.

Prijzen vanaf:

US$ 7,95/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor BQE Core Suite

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Hongkong SAR van China en nog 7 andere, Ierland, Maleisië, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Singapore, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 7,95/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor BQE Core Suite

Afbeeldingen

BQE Core Suite Software - 1
BQE Core Suite Software - 2
BQE Core Suite Software - 3
BQE Core Suite Software - 4
Nog 5 andere bekijken
BQE Core Suite-video
BQE Core Suite Software - 1 BQE Core Suite Software - 2 BQE Core Suite Software - 3 BQE Core Suite Software - 4

Functies

Totaal aantal functies van BQE Core Suite: 153

  • API
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Accountafstemming
  • Accountancybedrijven
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Audittrail
  • Automatische facturering
  • Automatische tijdregistratie
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van verlofuren
  • Beheer van voordelen
  • Betalingen verwerken
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Casusbeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Creditcardbeheer
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Declaraties
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • Elektronische betalingen
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Factureringsportal
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Financiële verslaglegging
  • Fondsadministratie
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grootboek
  • Herinneringen
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kasstroombeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Machine learning
  • Meerdere factureringstarieven
  • Meerdere projecten
  • Meerdere valuta's
  • Microsoft Outlook-integratie
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele app
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Nonprofits
  • Offertes
  • Offline time bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online time bijhouden
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Overschrijdingsrapportage
  • Overurenberekening
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Productiekosten
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectfacturering
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Spraakherkenning
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd bijhouden per project
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Timer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Toewijzing en planning van resources
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Vergoedingenbeheer
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Vertrouwensadministratie
  • Verwerking van creditcards
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Visuele analyse
  • Voor accountancybedrijven
  • Voor accountants
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werk bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Winst- en verliesrekening
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

BigTime

4,6
#1 alternatief voor BQE Core Suite
BigTime is het overal toegankelijke besturingssysteem achter de beste adviesteams ter wereld. Ontdek hoe dit platform...

HarmonyPSA

4,5
#2 alternatief voor BQE Core Suite
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is...

Odoo

4,2
#3 alternatief voor BQE Core Suite
Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één...

Striven

4,8
#4 alternatief voor BQE Core Suite
Comprehensive cloud-based management solution for businesses. Includes Accounting, CRM, Projects, HR, etc on any device.

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(475)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je BQE Core Suite al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 475 worden weergegeven
Robert c. M.
Totaalscore
  • Sector: Juridische dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Valuable software for billing at a law firm

Beoordeeld op 5-4-2019

Bill quick is a perfect solution to create invoices and be able to bill many different attorneys on...

Bill quick is a perfect solution to create invoices and be able to bill many different attorneys on different projects.

Pluspunten

The ability to customize many of its features is great. You can setup and keep track of time associated
with various cases, clients, projects. There are so many reports that you can run to keep track of your spending. Able to export invoices to LEDES format. Able to import time from excel spreadsheet.

Minpunten

It takes some time to learn the software, the tech support team was great in getting me up and running. If you want additional reports they have a custom report group but their cost is a bit high to modify reports. It looks a bit complicated but actually it is easy to use.

Laura S.
Totaalscore
  • Sector: Architectuur en planning
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Core has been an integral in helping us to understand and grow our business

Beoordeeld op 11-5-2020

Overall experience has been great as we use Core for our integrated accounting, time/expenses, and...

Overall experience has been great as we use Core for our integrated accounting, time/expenses, and invoices, and it has been integral in helping us to understand and grow our business in the first year.

Pluspunten

A little over one year back as we started up our new business I was researching for the best accounting, time and expense tracking and billing software. I selected BQE Core because it had an intuitive interface, easy reporting and it was on cloud. For any startup business the cost is always a big factor, the fact that BQE Core was a fraction of other similar software packages was an added bonus! We use BQE for our integrated accounting, time/expenses, and invoices, and it has been integral in helping us to understand and grow our business in the first year. At every moment, I have the info available to understand my cash flow, liabilities and A/R all in one interface, which never would have been possible if I used other accounting software.

Minpunten

In a separate excel doc I track our projected income and expenses for each two-week period so I can plan cash expenditure. If BQE had a feature to track overhead and projections in relation to billable work, that would really integrate all functionality in one software. Other than that, I don't have any suggestions for improvement.

Overwogen alternatieven

Quickbooks Online

Redenen om over te stappen op BQE Core Suite

Core is more intuitive and a complete package for professional services.
Tanya F.
Totaalscore
  • Sector: Civiele techniek
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

BQE Core - Time and Billing

Beoordeeld op 31-8-2021

Pluspunten

Time management for projects along with tracking time for payroll

Minpunten

Some of the reporting features have to be worked at to come to the desired result.

Overwogen alternatieven

BigTime en Striven
Stacy M.
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

BillQuick - A look at one year post conversion

Beoordeeld op 30-6-2015

Pluspunten

BillQuick is a powerful tool in tracking project time and expenses for professional services. We converted from 7 years of Quick Books data. Although the conversion and integration was not a seemless process, and the learning curve was much longer than originally anticipated, we are now tracking project profitability at a much higher level than we ever have before.
BillQuick Tech Support is fantastic. They are patient and knowledgeable, and we have received a lot of added value by having the Gold Care Tech Support package added onto our services. Additionally, we have invested quite a bit of extra money on having Bill Quick Customization Department write customized reports. Although the standard reports section is extensive, we were unable to find reports that gave us exactly the data we wanted to see. It's nice that this additional service is offered, but it would be nice for them to give us a handful of customized reports as part of the conversion process and then charge extra from there on out.

Minpunten

The software is not as user-friendly as it could be. Some things are overly complicated and require detailed use before you understand the functionality of the software. It could not be more different that QuickBooks, and the transition for us was difficult. Personally, I highly underestimated the learning curve.

In the beginning, we were only using BQ for time and expense logging and we maintained our Quick Books file for all other general accounting, which I would strongly discourage. Although the SYNC feature does work to sync data between programs, it is not a clean sync and much of it needed cleanup on either side of the sync. This was very frustrating. We just recently converted all of our general accounting in QB over to the Accounting portal in BillQuick. This has helped to have all of our financial records in one software system and our data is much more consistent. However, the "Accounting" portal is not perfect and there are a number of features that are lacking where QB has it all dialed in. Examples: 1) in looking at a vendor bill, there is no indication or PAID FLAT to see it has been PAID or not. To see if it is paid, I have to look at the previous checks. 2) In a report that lists all AP checks written for a particular time frame, there is no TOTAL at the end of the report. 3) BQ allows duplicate check numbers. (This is not a complete list, but the top 3 things that drive me insane.) These seem like basic accounting features and for them to not be included in an accounting software is frustrating. DISCLAIMER: we have not yet upgraded to BQ2015 and remain on BQ2014 for a while longer. My understanding is that BQ2015 has updated a number of accounting features, so I look forward to seeing if any of those issues are remedied.

Jeanne H.
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Billings to financials in one place

Beoordeeld op 8-7-2021

Pluspunten

One Integrated system that allows us do CRM - Project Management, Billing and Financials in one software without dealing with the integrations. No need to transfer information from various systems to produce financial statements. Good, what I like is that the product continues to improve, especially on the accounting end. Adding the contract balance to time entry screen would be most beneficial to us. Importing data to CRM is another feature that would make things more efficient.

Minpunten

Contract balances available to our analysts when they enter their time, this feature was lost from Bill Quick to CORE. I've requested it multiple times.

5 van 475 worden weergegeven Lees alle reviews

BQE Core Suite - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over BQE Core Suite.

BQE Core Suite kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 7,95/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

BQE Core Suite heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

BQE Core Suite ondersteunt de volgende talen:

Engels

BQE Core Suite ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

BQE Core Suite kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Affinipay for Associations, ArchiSnapper, Box, Dropbox Business, Financials for Office 365, Google Drive, LawPay, MYOB Essentials, Microsoft 365, Microsoft Power BI, Office 365 Document Management, OneDrive, Quickbooks Online, Stripe, Tax1099.com, Xero

BQE Core Suite biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor BQE Core Suite.