Over Kayako

Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako verbindt de punten tussen ondersteuningskanalen, klantinformatie en het team door e-mail, sociale en live chatgesprekken op een enkele ordelijke plaats samen te brengen.

Help klanten zichzelf te helpen via Kayako's helpcentrum-functie, waarmee klanten snel en eenvoudig het antwoord op hun eigen vragen kunnen vinden. Met helpcentrum-analyse kunnen gebruikers de woordgroepen volgen waarnaar klanten op zoek zijn om de inhoud te optimaliseren. Merken kunnen ook meerdere helpcentra bouwen en aanpassen, elk met unieke inhoud en branding.

Kayako helpt gebruikers de reis van de klant te visualiseren en alle klantinteracties te verenigen. Met de messenger-functie kunnen gebruikers klanten ondersteunen met een live chat-ervaring die net zo intuïtief is als het sturen van berichten naar hun vrienden. Merken kunnen ook klanten onderweg helpen met livechat op hun mobiele website of ingebed in aangepaste apps. Ook kunnen gebruikers klantactiviteiten uit meer dan 650 apps ophalen voor onmiddellijke context.


Afbeeldingen

Kayako Software - 1
Kayako Software - 2
Kayako Software - 3
Kayako Software - 4
Kayako Software - 5
Kayako Software - 6
Kayako Software - 7
Kayako Software - 8
Nog 8 andere bekijken
Kayako Software - 1
Kayako Software - 2
Kayako Software - 3
Kayako Software - 4
Kayako Software - 5
Kayako Software - 6
Kayako Software - 7
Kayako Software - 8

Twijfels over Kayako? Vergelijk met een populair alternatief

Kayako

4,0 (172)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 30,00
maand
US$ 7,53
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

71
165

Integraties

65
22

Gebruiksgemak

3,9 (172)
4,1 (14.928)

Prijs-kwaliteitverhouding

3,8 (172)
4,3 (14.928)

Klantenservice

3,9 (172)
4,2 (14.928)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Jira

4,4
#1 alternatief voor Kayako
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om...

Freshdesk

4,5
#2 alternatief voor Kayako
Freshdesk is cloudgebaseerde klantenservice software die krachtige oplossingen biedt waarmee bedrijven van elke omvang...

Issuetrak

4,6
#3 alternatief voor Kayako
Dankzij flexibiliteit, eenvoud, betrouwbaarheid en uitstekende ondersteuning is IssueTrak een uitstekende oplossing...

Zendesk Suite

4,4
#4 alternatief voor Kayako
De volledig aanpasbare serviceoplossing van Zendesk schaalt mee met je bedrijf en stelt organisaties in staat om...

Reviews

Totaalscore

4,0 /5
(172)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8/5
Functies
3,9/5
Gebruiksgemak
3,9/5
Klantenondersteuning
3,9/5

Heb je Kayako al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 172 reviews worden weergegeven
Owen
Owen
Totaalscore
  • Sector: Hoger onderwijs
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Kayako has made our jobs far easier and our service users so much more satisfied.

Beoordeeld op 19-6-2018

Pluspunten

Being able to manage incoming emails as tasks that can be assigned to people and then easily marked as complete when done has allowed us to work faster and more efficiently.

Minpunten

Some of the options could be easier to use. I think that macros, templates and automated replies could be more user-friendly.

Weston
Weston
Totaalscore
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Easy to configure and use

Beoordeeld op 17-4-2018

Pluspunten

Kayako offers great flexibility for a cloud based customer support system. Their customer support is great.

Minpunten

Reporting could be a little more robust, and being able to select defaults for tickets is a much needed improvement we're still waiting for

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Software is buggy, support is not keeping up with requests. India-based support.

Beoordeeld op 21-6-2018

Pluspunten

- Standard support tracking software not trying to "re-invent" how support should run.
- Price is "ok", but alternatives should be considered first, given more mature platforms are available for the same price point.
- Ability to offer Email / Chat / Social support which are well integrated
- KB articles is included which is good, fairly configurable on the visual front (ie more than Intercom)
- Ready to go if you are looking for a simple support system with a single team / person / level of support.

Minpunten

- The integration with the KB articles is incomplete and there is no value-add in using a single platform for both KB + Ticketing.
- Live Chat messenger is limited in functionality
- We have discovered that the software was completely overhaul 2 years ago to make it cloud-based (previously server installed) and not as stable as one would expect for a 10 yo company.
- Their support is passing the "buck" continuously and ends up closing issues which were not resolved.
- features are promised to be delivered with ETA and are either not delivered or half-baked
- full disclosure we are planning on migrating away within 3 months.

Radoslav
Radoslav
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Kayako Review

Beoordeeld op 4-8-2019

I have been using it for support purposes of the software that I and my team were developing. It is...

I have been using it for support purposes of the software that I and my team were developing. It is cool and we organized our tickets very easily. Everything was organized by departments and everyone could see his or her own tickets. I think it is a cool tool for supporting purposes.

Pluspunten

1. There is Live Chat - you can chat with your clients any time you want and keep in touch for any kind of problems they have.
2. You can easily manage your tickets.
3. You can organize your tickets to come to different departures.
4. You have a history log of all your tickets and communications on them.
5. The app is cool for its price.

Minpunten

For my purposes, I have no cons to say about this software. I feel good to use it and there were no problems for me.

Ricardo
Ricardo
Totaalscore
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Customer support is great if you like chatting but for my preference, speaking to someone does...

Beoordeeld op 19-6-2018

All IT related issues are centralized in one place.

All IT related issues are centralized in one place.

Pluspunten

Once you get to use the software, its easy to manage. One feature I like, we are able to use LDAP to authenticate users. Makes registering users a breeze. Users have one less password to worry about when logging in.

Minpunten

Some of their features are not cut and dry and their instructions need a bit of clarity. Sometimes requires call but for the most part its detailed

5 van 172 worden weergegeven Lees alle reviews

Kayako - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Kayako.

Kayako kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 30,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Kayako heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Kayako ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Portugees, Spaans

Kayako ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Kayako kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

123FormBuilder, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Alchemer, Basecamp, BigCommerce, Campaign Monitor by Marigold, Chargebee, Constant Contact, Dropbox Business, Drupal, Eventbrite, FreshBooks, Geckoboard, GetResponse, GitHub, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Google Workspace, Hootsuite, HubSpot CRM, Hubstaff, InsightSquared, Intercom, Jira, Joomla, Keap, LinkedIn for Business, Mailchimp, Marketo Engage, Meta for Business, Microsoft Outlook, Microsoft Viva Engage, Nicereply, Nimble, PagerDuty, PayPal, Pipedrive, Pivotal Tracker, Podio, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Recurly, Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Slack, Stripe, SugarCRM, SurveyMonkey, Teamwork.com, Trello, Twitter/X, Typeform, ValueOps, WooCommerce, WordPress, Wufoo, Xero, Zapier, Zoho CRM, Zuora

Kayako biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Kayako.