Kayako
Over Kayako
Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako verbindt de punten tussen ondersteuningskanalen, klantinformatie en het team door e-mail, sociale en live chatgesprekken op een enkele ordelijke plaats samen te brengen.
Help klanten zichzelf te helpen via Kayako's helpcentrum-functie, waarmee klanten snel en eenvoudig het antwoord op hun eigen vragen kunnen vinden. Met helpcentrum-analyse kunnen gebruikers de woordgroepen volgen waarnaar klanten op zoek zijn om de inhoud te optimaliseren. Merken kunnen ook meerdere helpcentra bouwen en aanpassen, elk met unieke inhoud en branding.
Kayako helpt gebruikers de reis van de klant te visualiseren en alle klantinteracties te verenigen. Met de messenger-functie kunnen gebruikers klanten ondersteunen met een live chat-ervaring die net zo intuïtief is als het sturen van berichten naar hun vrienden. Merken kunnen ook klanten onderweg helpen met livechat op hun mobiele website of ingebed in aangepaste apps. Ook kunnen gebruikers klantactiviteiten uit meer dan 650 apps ophalen voor onmiddellijke context.
Afbeeldingen
Twijfels over Kayako?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Jira
Freshdesk
Issuetrak
Zendesk Suite
Reviews
Heb je Kayako al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Hoger onderwijs
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
Kayako has made our jobs far easier and our service users so much more satisfied.
Beoordeeld op 19-6-2018
Pluspunten
Being able to manage incoming emails as tasks that can be assigned to people and then easily marked as complete when done has allowed us to work faster and more efficiently.
Minpunten
Some of the options could be easier to use. I think that macros, templates and automated replies could be more user-friendly.
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
Easy to configure and use
Beoordeeld op 17-4-2018
Pluspunten
Kayako offers great flexibility for a cloud based customer support system. Their customer support is great.
Minpunten
Reporting could be a little more robust, and being able to select defaults for tickets is a much needed improvement we're still waiting for
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Software is buggy, support is not keeping up with requests. India-based support.
Beoordeeld op 21-6-2018
Pluspunten
- Standard support tracking software not trying to "re-invent" how support should run.
- Price is "ok", but alternatives should be considered first, given more mature platforms are available for the same price point.
- Ability to offer Email / Chat / Social support which are well integrated
- KB articles is included which is good, fairly configurable on the visual front (ie more than Intercom)
- Ready to go if you are looking for a simple support system with a single team / person / level of support.
Minpunten
- The integration with the KB articles is incomplete and there is no value-add in using a single platform for both KB + Ticketing.
- Live Chat messenger is limited in functionality
- We have discovered that the software was completely overhaul 2 years ago to make it cloud-based (previously server installed) and not as stable as one would expect for a 10 yo company.
- Their support is passing the "buck" continuously and ends up closing issues which were not resolved.
- features are promised to be delivered with ETA and are either not delivered or half-baked
- full disclosure we are planning on migrating away within 3 months.
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Kayako Review
Beoordeeld op 4-8-2019
I have been using it for support purposes of the software that I and my team were developing. It is...
I have been using it for support purposes of the software that I and my team were developing. It is cool and we organized our tickets very easily. Everything was organized by departments and everyone could see his or her own tickets. I think it is a cool tool for supporting purposes.
Pluspunten
1. There is Live Chat - you can chat with your clients any time you want and keep in touch for any kind of problems they have.
2. You can easily manage your tickets.
3. You can organize your tickets to come to different departures.
4. You have a history log of all your tickets and communications on them.
5. The app is cool for its price.
Minpunten
For my purposes, I have no cons to say about this software. I feel good to use it and there were no problems for me.
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Customer support is great if you like chatting but for my preference, speaking to someone does...
Beoordeeld op 19-6-2018
All IT related issues are centralized in one place.
All IT related issues are centralized in one place.
Pluspunten
Once you get to use the software, its easy to manage. One feature I like, we are able to use LDAP to authenticate users. Makes registering users a breeze. Users have one less password to worry about when logging in.
Minpunten
Some of their features are not cut and dry and their instructions need a bit of clarity. Sometimes requires call but for the most part its detailed
Kayako - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Kayako.V. Welke prijsmodellen heeft Kayako te bieden?
Kayako kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 30,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Kayako?
Kayako heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Kayako ondersteund?
Kayako ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Portugees, Spaans
V. Biedt Kayako ondersteuning voor mobiele apparaten?
Kayako ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Kayako worden geïntegreerd?
Kayako kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
123FormBuilder, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Alchemer, Basecamp, BigCommerce, Campaign Monitor by Marigold, Chargebee, Constant Contact, Dropbox Business, Drupal, Eventbrite, FreshBooks, Geckoboard, GetResponse, GitHub, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Google Workspace, Hootsuite, HubSpot CRM, Hubstaff, InsightSquared, Intercom, Jira, Joomla, Keap, LinkedIn for Business, Mailchimp, Marketo Engage, Meta for Business, Microsoft Outlook, Microsoft Viva Engage, Nicereply, Nimble, PagerDuty, PayPal, Pipedrive, Pivotal Tracker, Podio, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Recurly, Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Slack, Stripe, SugarCRM, SurveyMonkey, Teamwork.com, Trello, Twitter/X, Typeform, ValueOps, WooCommerce, WordPress, Wufoo, Xero, Zapier, Zoho CRM, Zuora
V. Welke mate van ondersteuning heeft Kayako te bieden?
Kayako biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Kayako.