LiveHelpNow

Over LiveHelpNow
LiveHelpNow is een oplossing voor livechat, helpdesk en klantenondersteuning die alle typische functies van een helpdesk-app biedt, plus nog meer. De livechat-functies van de toepassing geven gebruikers inzicht in het gedrag en de intentie van klanten, met realtime monitoring van bezoekers, individuele klantinformatiefeeds en inzichten in sociale media.
Deze gegevens kunnen worden gebruikt om het soort chat dat aan klanten wordt aangeboden aan te passen en om promotionele advertenties weer te geven. Medewerkers kunnen bestanden overbrengen terwijl ze chatten en chats taggen voor een latere beoordeling. Gebruikers kunnen chat-transcripties voor klanten genereren en een chatgeschiedenis voor medewerkers. Chatgeschiedenis en -rapporten, aanpasbare enquêtes en prestatieanalyses helpen ook om klanten nog beter te begrijpen.
Naast livechat en klantenbinding helpt LiveHelpNow ook om het e-mail- en ticketbeheer te stroomlijnen met de mogelijkheid om e-mails en Twitter-vermeldingen om te zetten in tickets, te filteren en zoeken in het ticket-logboek, statusupdates voor tickets, standaardantwoorden, transcripties van tickets en meer.
Bedrijven kunnen hun klantenservice verder verbeteren en tijd van medewerkers vrij maken door een SEO-vriendelijke, volledig doorzoekbare kennisbank te publiceren, en ze kunnen ook privéartikelen creëren voor intern gebruik en trainingsdocumentatie voor best practices.
Met de functies voor oproepbeheer van LiveHelpNow kunnen bedrijven 24/7 contact aanbieden met aanpasbare terugbelformulieren, meldingen, oproeplogboeken en een digitale voicemailservice. Medewerkers kunnen de hele belgeschiedenis van een klant opzoeken en filters gebruiken om specifieke informatie te vinden.
Afbeeldingen






Twijfels over LiveHelpNow?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
LiveAgent

Zoho Desk

Bitrix24

Salesforce Service Cloud

Reviews
Heb je LiveHelpNow al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Enhanced Customer Connection
Beoordeeld op 7-6-2022
Overall you have been a great experience being able connect with the customers more efficiently and...
Overall you have been a great experience being able connect with the customers more efficiently and in a timely fashion. And also having the customers being able to connect with ease
Pluspunten
User Friendly and easy to install. Comes with a ton a of great features and tools that helps guide you to provide the best customer service experience possible. Being able to connect with customers on the go is golden. And its all back up with excellent customer support
Minpunten
Would like to have seen more chat window layouts, graphics and emojis. Problems with receiving reply alerts when the Main Operator Panel is on the screen.

- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
It has been good, but i have recently noticed less down time with the program than before.
Beoordeeld op 18-6-2018
Use it to communicate to my customer via chat, help them with their orders, or questions.
Use it to communicate to my customer via chat, help them with their orders, or questions.
Pluspunten
How easy it is to use, the info it give us about the customer, and how the chat boxes are easy for the customer to read and use
Minpunten
Wished they made the software for Imac computer systems. I hate to have a extra chrome tab open and accidentally close it when working on my website and i close the chat out. Needs to have a Imac software like it is available for the Windows OS
Antwoord van LiveHelpNow
Hello David,
Thank you for your review!
Just a quick note that our newest app is available in the Mac App Store:
https://itunes.apple.com/us/app/livehelpnow/id684840931?mt=12
Thank you,
LiveHelpNow crew
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10
Basic chat client, affordable price, but a lot to be desired
Beoordeeld op 3-5-2019
Pluspunten
Very affordable solution if you are just looking for the basics in a chat client.
Minpunten
Platform seems out of date both in regards to UI and features offered. Many competitors are starting to offer services with chat bot functionality and great integration with Salesforce.
Admin Panel/UI is clunky, out-of-date and not intuitive.
Antwoord van LiveHelpNow
Very sorry to hear such a low opinion on the LiveHelpNow suite.
Not sure if you tested the platform fully.
We would be happy to schedule a full private demo.
We do have a very sophisticate Chat Bot:
https://www.livehelpnow.net/live-help-bot
We also offer state-of-the-art integration with SalesForce and tens of other CRM systems.
LiveHelpNow has always been an innovator in the help desk space with many features we are holding a patent for such as Whisper technology.
Here are just some of the features that differentiate LiveHelpNow from other help desk platforms:
Accept chat over SMS (customers can text for support!)
Secure forms (transmit highly confidential information such as credit cards, PHI info, order info) right within chat or email!
Omnichannel. Integrated Chat, SMS, Ticket, Call and Knowledge management (provide customers with all channels of support from one system)!
Chat Bot, Instant Language translation,Auto tagging, and more.
Is it possible you missed those?
- Sector: Kleding en mode
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Easy to customize to suit your needs!
Beoordeeld op 24-9-2018
More bang for your buck than any other program I researched or used. They truly care about their...
More bang for your buck than any other program I researched or used. They truly care about their customers and maintain a "make it personal" attitude.
Pluspunten
We switched from a much bigger chat platform after doing research on other options. LHN is so easy to use and customize it's remarkable. Their service is top notch and if you are needing a feature they don't have, they will work to make the solution possible for you in the near future. Reporting features are excellent.
Minpunten
We have tried to do some intricate routing to different departments including different levels within a department. It hasn't been the easiest, but i'll admit, the request was very complex.
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
User friendly and a good quality software
Beoordeeld op 14-6-2018
Well it makes my job easier especially the option to chat in different languages.
Well it makes my job easier especially the option to chat in different languages.
Pluspunten
It is easy to use and I have not encountered major issues when using the live chat software. I had an issue once and when I asked for support, they immediately got back to me and we trouble shot the issue and we were able to resolve it.
Minpunten
The interface is just so simple and it sometimes monotonous to look at it everyday. I hope you can change skins or the interface of the software.
LiveHelpNow - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over LiveHelpNow.V. Welke prijsmodellen heeft LiveHelpNow te bieden?
LiveHelpNow kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 21,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van LiveHelpNow?
LiveHelpNow heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door LiveHelpNow ondersteund?
LiveHelpNow ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Chinees, Chinees, Duits, Engels, Frans, Hindi, Portugees, Russisch, Spaans
V. Biedt LiveHelpNow ondersteuning voor mobiele apparaten?
LiveHelpNow ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan LiveHelpNow worden geïntegreerd?
LiveHelpNow kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Adobe Commerce, Agile CRM, Capsule, ClinchPad, Constant Contact, Drupal, Freshdesk, GetResponse, HubSpot CRM, Insightly, JangoMail, Join.Me, Joomla, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Azure, Microsoft Teams, Nutshell, Pipedrive, Pipeline CRM, PrestaShop, Salesforce Sales Cloud, Slack, Twitter/X, WordPress, Zendesk Suite, Zoho CRM, Zoho CRM Plus, Zoom Phone, Zoom Workplace
V. Welke mate van ondersteuning heeft LiveHelpNow te bieden?
LiveHelpNow biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor LiveHelpNow.