Over ProWorkflow

ProWorkflow helpt kleine en grote teams duidelijk overzicht en verantwoording te bereiken voor projecten, taken, facturering en rapportage. Met ProWorkflow werken management, aannemers, klanten en teams samen om de deadlines gemakkelijk te kunnen halen. Het product biedt doorlopende persoonlijke ondersteuning om ervoor te zorgen dat je het beste uit je oplossing haalt, ongeacht je budget.

Of je nu een klein marketingbureau, een wereldwijde IT-onderneming of een drukke boekhoudingspraktijk bent; het aanpasbare platform bespaart je uren van ambiguïteit, zodat je je kunt concentreren op wat er belangrijk is: het laten groeien van je bedrijf!

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Afbeeldingen

ProWorkflow Software - 1
ProWorkflow Software - 2
ProWorkflow Software - 3
ProWorkflow Software - 4
ProWorkflow Software - 5
Nog 6 andere bekijken
ProWorkflow-video
ProWorkflow-video
ProWorkflow Software - 1 ProWorkflow Software - 2 ProWorkflow Software - 3 ProWorkflow Software - 4 ProWorkflow Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van ProWorkflow: 200

  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aansturing van onderaannemers
  • Aanvraagbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Administratie
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agile-methodiek
  • Archiveren en retentie
  • Assetbeheer
  • Audittrail
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Backlog-beheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van problemen
  • Beheer van productgegevens
  • Beheer van vergaderingen
  • Beoordelingsbeheer
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Brainstormen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Bugs/problemen vastleggen
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dagelijkse rapporten
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenbeheer
  • Externe ondersteuning
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurverwerking
  • Formulierbeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensvisualisatie
  • Geplande en geautomatiseerde rapporten
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafieken maken
  • Grafische workfloweditor
  • Herinneringen
  • Ideeënbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Iteratiebeheer
  • KPI-controle
  • Kalenderbeheer
  • Kanaalbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenaccounts
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Live chatten
  • Marketingkalender
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere factureringstarieven
  • Meerdere projecten
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • Multi-board
  • No-code
  • Offertes
  • Ondersteuning van agile-software
  • Onkosten bijhouden
  • Online time bijhouden
  • Ontwerpbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Overurenberekening
  • Overzichtsrapporten
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Privédashboards
  • Problemen bijhouden
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectprognose
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime bewerken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Releaseplanning
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roadmapping
  • Roosterbeheer
  • SEO-beheer
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Scrum-ondersteuning
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Teammanagement
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdlijnbeheer
  • Timer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegang voor gasten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Traditionele methodologieën
  • Uitgavenbeheer
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vereistenbeheer
  • Video-ondersteuning
  • Videochat
  • Videovergaderen
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werk bijhouden
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

monday.com

4,6
#1 alternatief voor ProWorkflow
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Asana

4,4
#2 alternatief voor ProWorkflow
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van...

Ravetree

4,4
#3 alternatief voor ProWorkflow
Ravetree is an all-in-one work management solution for project-driven organizations and teams with tools for managing...

Wrike

4,2
#4 alternatief voor ProWorkflow
Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(248)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je ProWorkflow al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 248 worden weergegeven
Jessica rose M.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Bring on tick Friday - Love ProWorkFlow

Beoordeeld op 25-7-2018

Our team are able to collaborate more. We have a greater transparency with clients & are overall...

Our team are able to collaborate more. We have a greater transparency with clients & are overall much productive.

Pluspunten

Our team are able to collaborate & we are able to manage both projects (development/design) as well as monthly recurring tasks (agency social media posting/community management). ProWorkflow weekly workload app is a life saver & the team proactively have a "tick Friday" were we go home early if all boards are cleared and completed. Our business is able to see where the profitability lies within our services & where we can make improvements. Highly recommend this tool due to its ease of use & flexibility.

Minpunten

For recurring tasks / monthly repetitive services of an agency you cannot just duplicate a current "project" and rename it. This would be an awesome time saving feature to have.

Kendra B.
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

I've tried everything else... ProWorkflow is the cream of the crop

Beoordeeld op 2-3-2021

I've been a customer for many years. I feel like a value to the company with the communication I...

I've been a customer for many years. I feel like a value to the company with the communication I get from you guys and support. I love how you take feedback and actually make your product better based on our suggestions. It makes me feel like I'm a part of building this great software.

Pluspunten

The customization is unmatched. You can really make this exactly what you need it to be. I have a very creative and visual brain but need to stay organized. This allows me to create what works best for my brain and has changed the game for onboarding clients, running projects and much more. I now come across like a type-a CEO.

Minpunten

I wish there was more automation. That would be really great. I had tried out dubsado for this, but it is a really crap product in comparison. It automates and love the templates they had, but when it came to project management, there's no comparison.

Carmen E.
Totaalscore
  • Sector: Milieudiensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Good start but still a lot to be implemented

Beoordeeld op 6-8-2018

Whilst PWF has potential and I'm sure the intention to rectify and further develop the software is...

Whilst PWF has potential and I'm sure the intention to rectify and further develop the software is there, in it's current format it does not meet our business needs, requiring us to use external software sitting outside of PWF's functionality. It appears to be set up for a niche market and would do well to expand its capabilities to provide fuller functionality for all clients.

Pluspunten

I've been using PWF for a year now and see there is potential for this to be a convenient, easy to use tool once development improvements have been implemented. The support staff are friendly and provide assistance where possible. The software enables us to pay per user and grants multiple users to access the platform with individually allocated access rights, allowing us to set security levels pending the role of the user and adjust our monthly payments pending the number of consultants we currently have on board. You are able to live track time which is helpful for our consultants in allocating to billable projects. Review of time entered and staff workload is also a useful function.

Minpunten

I feel this software is still in its developmental stage and has a lot of improvements to be implemented. For example, integration with MYOB is poor and non usable, invoicing fields need expanding (ie choice of PO or street address, ABN field for recipient, etc), templates and emailing tools are very basic and limited, contact listings are restrictive and missing vital fields (ie ABN, PO Box, etc) or requiring double handling (ie single contacts need to be connected to a non existent company, for example where no company is applicable you have to create fake one to connect them contact to), reports need to have more functionality and retrospective time reports come up with errors in date ranges making data inaccurate, add/edit tasks need further options such as sort functions, window resizing/positioning needs to be added, pro bono projects cannot be marked as non billable unless you tick them off as "invoiced" (which is incorrect and misleading). These are just a few of the issues we have recently been struggling with.

Hayley N.
Totaalscore
  • Sector: Grafisch ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

QA Graphics-Pro Work Flow Review

Beoordeeld op 2-3-2021

Overall Pro Work Flow has been a great experience. Their online chat and help service always helps...

Overall Pro Work Flow has been a great experience. Their online chat and help service always helps when I'm stuck trying to update something or do something specific in a report. My customers have found it very easy to use as well which is a huge plus for me as we deal with hundreds of clients a month and multiple clients per project. The ability for me to be the administrator and to see everything for messaging, time reporting, time auditing, etc has also been a great tool for our business as well for my team.

Pluspunten

I like the ease of functionality on this software. I love being able to toggle between my work and my users and the ability to categorize projects, tasks, etc. The archive function is amazing and very easy to use. The ability to communicate between customers and my staff with the software is very smooth as well. Also, the ability of my customers to respond directly in their email inbox was a game changer. In the world where everyone has a million sites and passwords to remember, they don't necessarily have to remember this one in order to do business with us. My [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and I also really like the reporting that is available for staff time reporting, monthly project updates, etc.

Minpunten

I feel like the app could use work. Honestly I don't use it and my clients tend not to use it as well. It's a bit hard to navigate to specific projects and the view is a lot different than the website so it's hard to communicate with them where they need to go.

Sarah C.
Totaalscore
  • Sector: Grafisch ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

ProWorkflow is the best task management tool

Beoordeeld op 9-2-2021

Pluspunten

Easy to use
Easy to customise
Easy to track time and projects
Connects seamlessly with xero

I love it, I tested many demos, it has an attractive interface, accuracy, great support - this task management system gets a 9.8/10 from me :)

Minpunten

Sadly there is no pause button on the timer

When invoices transfer to xero they keep the hourly rate - so I can't activate auto invoice reminder in xero otherwise i have to remove that rate off each task (no time for that)

Large scale project management and team communication tools could have improvements made

5 van 248 worden weergegeven Lees alle reviews

ProWorkflow - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over ProWorkflow.

ProWorkflow kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 20,00/maand
  • Gratis proef: Beschikbaar

ProWorkflow heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

ProWorkflow ondersteunt de volgende talen:

Engels

ProWorkflow ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

ProWorkflow kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Box, Dropbox Business, FreshBooks, Google Calendar, Google Drive, KashFlow, MYOB Essentials, Microsoft Excel, OneDrive, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Xero, Zapier

ProWorkflow biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor ProWorkflow.